Ik heb dat ook laten doen. Was die ouwe doos echt zat.quote:
Op Sicilië schijnt het heel normaal te zijnquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 10:09 schreef Hallojo het volgende:
[..]
Ik heb dat ook laten doen. Was die ouwe doos echt zat.
Danone ook al in de hypotheekbusiness?quote:Op maandag 20 oktober 2014 20:28 schreef Droopie het volgende:
Ik ben van plan om een nieuwbouwwoning te kopen.
Mijn vraag zal ik proberen zo simpel mogelijk te stellen.
1 januari gaat de eerste paal de dicht grond in en start ook mijn hypotheek.
1 oktober is het klaar.
Hypotheek zal 150.000 bedragen en 500 per maand kosten.
Moet ik Danone 1 februari al 500 per maand betalen of hoef je slechts een gedeelte van de premie te betalen over het bedrag wat uit het bouwdepot is gestort aan de aannemer?
Datum en bedragen zijn gemakshalve even afgerond.
Hoor graag van jullie.
Ik begrijp dat de keuken te bestellen is via de aannemer/ project.
Kan ik die meefinancieren of is dat voorbij, want maximaal 104% van de waarde van het huis.
quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 10:31 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Danone ook al in de hypotheekbusiness?
Damn you, autocorrect.
Tijdens kantooruren zitten ze dan ook op kantoor, niet thuis.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 15:04 schreef iemand het volgende:
...
Mijn ervaring met verzekeraars is dat het grote boeven zijn. Je kunt alles verzekeren, maar als je wat claimt, zijn ze vaak niet thuis of verhogen de premie enorm.
Dat is dan toch juist heel positief.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 15:17 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Tijdens kantooruren zitten ze dan ook op kantoor, niet thuis.
Dat vind ik ook! Degene die dit gepost heeft, kennelijk niet. Ik weet ook niet waarom hij weet waar de werknemers wonen..quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 15:19 schreef Lienekien het volgende:
Dat is dan toch juist heel positief.
Ik schipquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 18:50 schreef iemand het volgende:
Het heet niet voor niks geloof. Verder zijn er bepaalde sterren die al langer stralen dan het jaartal dat God de wereld zou hebben geschepen, en zijn er ook bronnen dat 80% van de voorspellingen uit de bijbel al zijn uitgekomen. Zoek zelf verder maar op, heb geen bronnen voor je.
Waarom staat deze quote niet in zijn post?quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 15:17 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Tijdens kantooruren zitten ze dan ook op kantoor, niet thuis.
Verven met je iPad, geen wonder dat je verliest.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 07:46 schreef [b]iemand het volgende:[/b]
Zelfde geldt voor mijn iPad 2, was altijd een vervend hearthstone speler op de ipad, maar sinds iOS 8 is dat gewoon niet fijn speelbaar meer en de internet verbinding valt de hele tijd weg waardoor ik potjes verlies.
Fooneetiesquote:
quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 19:33 schreef Gravedigger het volgende:
[..]
Waarom staat deze quote niet in zijn post?
En waar staat dit stukje in die post??quote:[
Op dinsdag 21 oktober 2014 15:04 schreef iemand het volgende:
...
Mijn ervaring met verzekeraars is dat het grote boeven zijn. Je kunt alles verzekeren, maar als je wat claimt, zijn ze vaak niet thuis of verhogen de premie enorm.
OP.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 13:02 schreef Gravedigger het volgende:
[..]
En waar staat dit stukje in die post??
Staat dus niet in de openingspostquote:
Zou dit Christine le Duck zijn?quote:Op woensdag 22 oktober 2014 13:08 schreef spijkerbroek het volgende:
SEX / mag je naar christine le duck als je onder de 18 bent??
Kwak
Jawelquote:Op woensdag 22 oktober 2014 13:14 schreef Gravedigger het volgende:
[..]
Staat dus niet in de openingspost
quote:Op woensdag 22 oktober 2014 14:02 schreef iemand het volgende:
Bert die zat met een sippeneurig gezicht toe te kijken alsof zijn ingewanden geamputeerd werden![]()
quote:Op woensdag 22 oktober 2014 13:23 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Jawel
WGR / Welke verzekeringen zijn noodzakelijk
Wijs maat aan. Of spelen we we "Verkloot een quote?"quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 15:04 schreef Chay_Marc het volgende:
Welke verzekeringen vinden jullie noodzakelijk?
Zelf vind ik de volgende verzekeringen noodzakelijk
- Inboedelverzekering
- Opstalverzekering (voor huiseigenaren)
Vervolgens zijn er nog de verplichte verzekeringen
Ziektekostenverzekering (Eigenlijk een verkapte sociale premie)
Autoverzekering (voor autobezitters)
Dit zijn dan ook de enige verzekeringen die ik heb afgesloten. Mijn ervaring met verzekeraars is dat het grote boeven zijn. Je kunt alles verzekeren, maar als je wat claimt, zijn ze vaak niet thuis of verhogen de premie enorm.
Ben jij nu echt zo blind?quote:Op woensdag 22 oktober 2014 17:30 schreef Gravedigger het volgende:
Wijs maat aan. Of spelen we we "Verkloot een quote?"
quote:Op woensdag 22 oktober 2014 17:30 schreef Gravedigger het volgende:
[..]
[..]
Wijs maat aan. Of spelen we we "Verkloot een quote?"
Zie je het nu?quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 15:04 schreef Chay_Marc het volgende:
Welke verzekeringen vinden jullie noodzakelijk?
Zelf vind ik de volgende verzekeringen noodzakelijk
- Inboedelverzekering
- Opstalverzekering (voor huiseigenaren)
Vervolgens zijn er nog de verplichte verzekeringen
Ziektekostenverzekering (Eigenlijk een verkapte sociale premie)
Autoverzekering (voor autobezitters)
Dit zijn dan ook de enige verzekeringen die ik heb afgesloten. Mijn ervaring met verzekeraars is dat het grote boeven zijn. Je kunt alles verzekeren, maar als je wat claimt, zijn ze vaak niet thuis of verhogen de premie enorm.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |