abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_145815128
We kunnen hem beter Bert van nietlach-wijk noemen want ik zie die kerel NOOIT lachen. Maar dan ook echt helemaal NOOIT. Waarom lacht hij NOOIT? Heeft Bert geen humor? Zijn de lachspieren van Bert open gescheurd? WTF man, lach eens een keer joh -O-

Ook heb ik bij Bert enorm het idee dat hij nog steeds met de verloren WK finale zit. Overal in elke tv show moet hij er op terug komen dat ZIJN Oranje destijds bestolen is van de WK titel. Twee dagen later zaten de spelers met een brede glimlach van oor tot oor te genieten op een rondvaartboot om het gene wat er om hun heen gebeurde maar Bert die zat met een sippeneurig gezicht toe te kijken alsof zijn ingewanden geamputeerd werden -O-

Ik zie Bert gisteravond in de studio van de NOS tijdens de voor en nabeschouwing van Barcelona - Ajax en je ziet Bert gewoon NOOIT lachen. Kan die man überhaupt wel lachen?

Klacht: Bert neemt zijn en het leven veel te serieus en lacht werkelijk nooit
JenHermes is gisteren terug gekomen van de kermis en hij decht is wer ber mis
pi_145815166
pi_145815195
Terechte klacht, maar dat van die finale is logisch, dat zit bij hem gewoon heel diep. Bij veel spelers van Oranje trouwens, o.a. Van Bommel. Staat een fragment van hem op youtube waar hij emotioneel wordt bij het zien van de beelden. Hoogte- en dieptepunt van zijn carrière (ook van Bert overigens).
pi_145815431
quote:
0s.gif Op woensdag 22 oktober 2014 14:05 schreef Kaptali het volgende:
maar dat van die finale is logisch, dat zit bij hem gewoon heel diep
Waarom zou je zolang stil staan bij iets wat je toch nooit meer terug kan draaien. Jammer dat je de finale verloor maar heel Nederland rekende daar op voorhand al op en Bert zou Bert niet zijn als hij zelf ook zou weten dat de kans groter was op verlies dan op winst. Bovendien: Bert denkt dat het door zijn toedoen is gekomen dat Oranje de finale heeft behaald. Dat kwam niet door Bert omdat Bert een goede trainer is maar dat kwam omdat Bert de wind gewoon enorm mee had destijds. Bert ziet zich sinds het WK van 2010 als een goede trainer maar dat is hij alles behalve
pi_145815626
quote:
10s.gif Op woensdag 22 oktober 2014 14:04 schreef Eyip het volgende:
[ afbeelding ]
Het is maar net wat je lachen noemt.
pi_145815734
quote:
0s.gif Op woensdag 22 oktober 2014 14:13 schreef JenHermes het volgende:

[..]

Waarom zou je zolang stil staan bij iets wat je toch nooit meer terug kan draaien. Jammer dat je de finale verloor maar heel Nederland rekende daar op voorhand al op en Bert zou Bert niet zijn als hij zelf ook zou weten dat de kans groter was op verlies dan op winst. Bovendien: Bert denkt dat het door zijn toedoen is gekomen dat Oranje de finale heeft behaald. Dat kwam niet door Bert omdat Bert een goede trainer is maar dat kwam omdat Bert de wind gewoon enorm mee had destijds. Bert ziet zich sinds het WK van 2010 als een goede trainer maar dat is hij alles behalve
Bert heeft zeker wel een aandeel gehad in het bereiken van de finale, hij heeft er bijvoorbeeld voor gekozen met 2 verdedigende/controlerende middenvelders te spelen, namelijk De Jong en Van Bommel. Dat heeft goed uitgepakt. En we hadden misschien wel wat geluk bij het WK 2010, maar zeker niet meer geluk dan we dit jaar hadden. Ik zeg niet dat Bert een toptrainer is, maar dat hij vaak als analist wordt gevraagd bij wedstrijden van Oranje kan ik begrijpen; hij is immers ervaringsdeskundige. Hij geeft daar ook goede analyses, vind ik.
Dat hij zo bot is (of overkomt) erger ik me ook aan.
pi_145815907
quote:
0s.gif Op woensdag 22 oktober 2014 14:22 schreef Kaptali het volgende:

[..]

Bert heeft zeker wel een aandeel gehad in het bereiken van de finale, hij heeft er bijvoorbeeld voor gekozen met 2 verdedigende/controlerende middenvelders te spelen, namelijk De Jong en Van Bommel. Dat heeft goed uitgepakt. En we hadden misschien wel wat geluk bij het WK 2010, maar zeker niet meer geluk dan we dit jaar hadden. Ik zeg niet dat Bert een toptrainer is, maar dat hij vaak als analist wordt gevraagd bij wedstrijden van Oranje kan ik begrijpen; hij is immers ervaringsdeskundige. Hij geeft daar ook goede analyses, vind ik.
Dat hij zo bot is (of overkomt) erger ik me ook aan.
Je wint van Denemarken door een eigen doelpunt, je wint van Japan door een schot wat van richting wordt verandert, tegen Uruguay ontsnap je in de laatste minuut aan een verlenging en een zondagsschot, tegen Nigeria gaat het ook allemaal met hangen en wurgen en dan heb ik het nog niet gehad over het feit dat we niet mochten klagen dat Sneijder op het juiste moment in vorm was
pi_145817260
quote:
0s.gif Op woensdag 22 oktober 2014 14:26 schreef JenHermes het volgende:

[..]

Je wint van Denemarken door een eigen doelpunt, je wint van Japan door een schot wat van richting wordt verandert, tegen Uruguay ontsnap je in de laatste minuut aan een verlenging en een zondagsschot, tegen Nigeria gaat het ook allemaal met hangen en wurgen en dan heb ik het nog niet gehad over het feit dat we niet mochten klagen dat Sneijder op het juiste moment in vorm was
Bert deed gewoon alles goed toen hoor, juiste formatie en alle topspelers opstellen. Geluk en pieken op het juiste moment heb je altijd nodig om ver te komen op een WK. Het is ook echt geen toeval dat hij met Fortuna Sittard 7e wordt + bekerfinale behaald en met Feyenoord de UEFA Cup wint, die man heeft echt wel kwaliteiten.

Pas met EK2012 vond ik hem achterlijk beleid voeren, Jetro Willems als linksback meenemen, vertrouwen in Van Bommel en Huntelaar negeren die op dat moment in bloedvorm was. :')
pi_145817317
BERRRRRRTJJEEEEEEEEEEEEEEEE OUWE VOETBALHOMO.
  woensdag 22 oktober 2014 @ 15:05:25 #10
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_145817423
Oh nee? Gister tijdens Jack's lachbui anders wel.
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
pi_145818273
quote:
7s.gif Op woensdag 22 oktober 2014 15:05 schreef SonicVolcano het volgende:
Oh nee? Gister tijdens Jack's lachbui anders wel.
Inderdaad. Hij zat gewoon mee te lachen.

Verder is dat van de WK-finale niet meer dan normaal. Ik vind het trouwens bizar dat die spelers dat feestje deden. Had ik nooit gedaan. Van een verloren WK-finale baal je de rest van je leven.
pi_145818600
quote:
0s.gif Op woensdag 22 oktober 2014 15:27 schreef Tja..1986 het volgende:

[..]

Inderdaad. Hij zat gewoon mee te lachen.

Verder is dat van de WK-finale niet meer dan normaal. Ik vind het trouwens bizar dat die spelers dat feestje deden. Had ik nooit gedaan. Van een verloren WK-finale baal je de rest van je leven.
Ook bijna 5 jaar na dato? Op een gegevene moment moet je er toch wel overheen zijn lijkt me .
pi_145818665
quote:
0s.gif Op woensdag 22 oktober 2014 15:35 schreef JenHermes het volgende:

[..]

Ook bijna 5 jaar na dato? Op een gegevene moment moet je er toch wel overheen zijn lijkt me .
Nee, nooit. Het is het hoogst haalbare voor een voetballer. Dus als je dat net misloopt baal je daar de rest van je leven van. Vooral op momenten dat het ter sprake komt. Als je dat niet doet, ben je niet een echte topsporter.
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 woensdag 22 oktober 2014 @ 15:39:29 #14
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_145818752
quote:
0s.gif Op woensdag 22 oktober 2014 15:37 schreef Tja..1986 het volgende:

[..]

Nee, nooit. Het is het hoogst haalbare voor een voetballer. Dus als je dat net misloopt baal je daar de rest van je leven van. Vooral op momenten dat het ter sprake komt. Als je dat niet doet, ben je niet een echte topsporter.
Dat.
Het hoogst haalbare voor een coach heb je op een haar na gemist.
Ik zou daar de rest van m'n leven ook ziek van zijn eerlijk gezegd.
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
pi_145819155
Bart van Merwijk is beter.
U MAD?
  woensdag 22 oktober 2014 @ 16:28:21 #16
250938 RodeNek
No humans allowed
pi_145820724
quote:
0s.gif Op woensdag 22 oktober 2014 14:13 schreef JenHermes het volgende:

[..]

Als jouw droom inhoudt dat je voetbaltrainer van oranje wilt worden en je vervolgens daadwerkelijk coach bent met een team die in de WK finale staat en die dan vervolgens verliest!

Dan snap ik best dat hij zo zuur is, een tweede kans krijgt hij denk ik niet meer.
Busier than a cat covering crap on a marble floor
=======================================
When dealing with aliens, try to be polite, but firm. And always remember that a smile is cheaper than a bullet.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')