Waarom zou je zolang stil staan bij iets wat je toch nooit meer terug kan draaien. Jammer dat je de finale verloor maar heel Nederland rekende daar op voorhand al op en Bert zou Bert niet zijn als hij zelf ook zou weten dat de kans groter was op verlies dan op winst. Bovendien: Bert denkt dat het door zijn toedoen is gekomen dat Oranje de finale heeft behaald. Dat kwam niet door Bert omdat Bert een goede trainer is maar dat kwam omdat Bert de wind gewoon enorm mee had destijds. Bert ziet zich sinds het WK van 2010 als een goede trainer maar dat is hij alles behalvequote:Op woensdag 22 oktober 2014 14:05 schreef Kaptali het volgende:
maar dat van die finale is logisch, dat zit bij hem gewoon heel diep
Bert heeft zeker wel een aandeel gehad in het bereiken van de finale, hij heeft er bijvoorbeeld voor gekozen met 2 verdedigende/controlerende middenvelders te spelen, namelijk De Jong en Van Bommel. Dat heeft goed uitgepakt. En we hadden misschien wel wat geluk bij het WK 2010, maar zeker niet meer geluk dan we dit jaar hadden. Ik zeg niet dat Bert een toptrainer is, maar dat hij vaak als analist wordt gevraagd bij wedstrijden van Oranje kan ik begrijpen; hij is immers ervaringsdeskundige. Hij geeft daar ook goede analyses, vind ik.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 14:13 schreef JenHermes het volgende:
[..]
Waarom zou je zolang stil staan bij iets wat je toch nooit meer terug kan draaien. Jammer dat je de finale verloor maar heel Nederland rekende daar op voorhand al op en Bert zou Bert niet zijn als hij zelf ook zou weten dat de kans groter was op verlies dan op winst. Bovendien: Bert denkt dat het door zijn toedoen is gekomen dat Oranje de finale heeft behaald. Dat kwam niet door Bert omdat Bert een goede trainer is maar dat kwam omdat Bert de wind gewoon enorm mee had destijds. Bert ziet zich sinds het WK van 2010 als een goede trainer maar dat is hij alles behalve
Je wint van Denemarken door een eigen doelpunt, je wint van Japan door een schot wat van richting wordt verandert, tegen Uruguay ontsnap je in de laatste minuut aan een verlenging en een zondagsschot, tegen Nigeria gaat het ook allemaal met hangen en wurgen en dan heb ik het nog niet gehad over het feit dat we niet mochten klagen dat Sneijder op het juiste moment in vorm wasquote:Op woensdag 22 oktober 2014 14:22 schreef Kaptali het volgende:
[..]
Bert heeft zeker wel een aandeel gehad in het bereiken van de finale, hij heeft er bijvoorbeeld voor gekozen met 2 verdedigende/controlerende middenvelders te spelen, namelijk De Jong en Van Bommel. Dat heeft goed uitgepakt. En we hadden misschien wel wat geluk bij het WK 2010, maar zeker niet meer geluk dan we dit jaar hadden. Ik zeg niet dat Bert een toptrainer is, maar dat hij vaak als analist wordt gevraagd bij wedstrijden van Oranje kan ik begrijpen; hij is immers ervaringsdeskundige. Hij geeft daar ook goede analyses, vind ik.
Dat hij zo bot is (of overkomt) erger ik me ook aan.
Bert deed gewoon alles goed toen hoor, juiste formatie en alle topspelers opstellen. Geluk en pieken op het juiste moment heb je altijd nodig om ver te komen op een WK. Het is ook echt geen toeval dat hij met Fortuna Sittard 7e wordt + bekerfinale behaald en met Feyenoord de UEFA Cup wint, die man heeft echt wel kwaliteiten.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 14:26 schreef JenHermes het volgende:
[..]
Je wint van Denemarken door een eigen doelpunt, je wint van Japan door een schot wat van richting wordt verandert, tegen Uruguay ontsnap je in de laatste minuut aan een verlenging en een zondagsschot, tegen Nigeria gaat het ook allemaal met hangen en wurgen en dan heb ik het nog niet gehad over het feit dat we niet mochten klagen dat Sneijder op het juiste moment in vorm was
Inderdaad. Hij zat gewoon mee te lachen.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 15:05 schreef SonicVolcano het volgende:
Oh nee? Gister tijdens Jack's lachbui anders wel.
Ook bijna 5 jaar na dato? Op een gegevene moment moet je er toch wel overheen zijn lijkt me .quote:Op woensdag 22 oktober 2014 15:27 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Inderdaad. Hij zat gewoon mee te lachen.
Verder is dat van de WK-finale niet meer dan normaal. Ik vind het trouwens bizar dat die spelers dat feestje deden. Had ik nooit gedaan. Van een verloren WK-finale baal je de rest van je leven.
Nee, nooit. Het is het hoogst haalbare voor een voetballer. Dus als je dat net misloopt baal je daar de rest van je leven van. Vooral op momenten dat het ter sprake komt. Als je dat niet doet, ben je niet een echte topsporter.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 15:35 schreef JenHermes het volgende:
[..]
Ook bijna 5 jaar na dato? Op een gegevene moment moet je er toch wel overheen zijn lijkt me .
Dat.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 15:37 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Nee, nooit. Het is het hoogst haalbare voor een voetballer. Dus als je dat net misloopt baal je daar de rest van je leven van. Vooral op momenten dat het ter sprake komt. Als je dat niet doet, ben je niet een echte topsporter.
Als jouw droom inhoudt dat je voetbaltrainer van oranje wilt worden en je vervolgens daadwerkelijk coach bent met een team die in de WK finale staat en die dan vervolgens verliest!quote:Op woensdag 22 oktober 2014 14:13 schreef JenHermes het volgende:
[..]
Waarom zou je zolang stil staan bij iets wat je toch nooit meer terug kan draaien. Jammer dat je de finale verloor maar heel Nederland rekende daar op voorhand al op en Bert zou Bert niet zijn als hij zelf ook zou weten dat de kans groter was op verlies dan op winst. Bovendien: Bert denkt dat het door zijn toedoen is gekomen dat Oranje de finale heeft behaald. Dat kwam niet door Bert omdat Bert een goede trainer is maar dat kwam omdat Bert de wind gewoon enorm mee had destijds. Bert ziet zich sinds het WK van 2010 als een goede trainer maar dat is hij alles behalve
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |