abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 13 maart 2013 @ 15:04:00 #1
77130 star_gazer
Aussie Aussie Aussie, Oy oy oy
pi_124006410

"Keep your purpose in mind, simply go to the gym and do your workout. Do it well and don't worry what other people are doing. Confidence will grow as you achieve." - Arnold Schwarzenegger

SPOILER: Algemeen
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Trainingsmethoden
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Oefeningen
SPOILER: Voeding
SPOILER: Rust
SPOILER: Supplementatie
SPOILER: Vitamines en mineralen
SPOILER: Steroiden
SPOILER: Handige en informatieve linkjes
SPOILER: Blessures
SPOILER: FAQ
SPOILER: Ter afsluiting nog een aantal foto's van de top 3 van de Mr. Olympia 2012
* Deze openingspost is ooit gestart door Mr.J op GoT. Na 2 jaar in deze vorm te zijn gebruikt heeft LedZep deze uitgebreid en waar nodig verbeterd. :), na nog eens 2 jaar heeft CarbonC een kleine revisie/uitbreiding/update doorgevoerd. In 2011 heeft Yuri_Boyka de OP onderverdeeld in spoilers.

De OP staat hier
"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
[b]Op donderdag 28 september 2006 09:12 schreef Rio het volgende:[/b]
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.
  woensdag 13 maart 2013 @ 15:07:09 #2
77130 star_gazer
pi_124006520
In relatie tot de TT; hier in Sydney beginnen de gyms aardig leeg te lopen nu de zomer aan z'n eind gaat lopen. Heerlijk! De curlboys gaan weg, de bench is weer beschikbaar en ik kan weer het oly platform op zonder een kwartier te moeten wachten op een personal trainer die zijn trainee skippybal dumbbell penis presses laat supersetten met reverse crunch squats met koeienbel om je nek en houten stok in je aars.
-
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.
  woensdag 13 maart 2013 @ 15:07:22 #3
182806 RaymondK
User icon is Raymondk
pi_124006525
quote:
7s.gif Op woensdag 13 maart 2013 15:02 schreef star_gazer het volgende:

[..]

Probeer eens wat yohimbine als je fasted bent :7 Bijkomend voordel is dat je er een gruwelijk harde schwanz van krijgt.
ja dat is dan nog op het randje van wat ik zou willen proberen, al heb ik daar nog maar weinig van gelezen. Die swans van mij heeft echt niks extra's nodig.
Kom bijna niet eens aan Kakketoe

Een echte eca stack of andere shit wil ik niet, en tegen IF kan ik niet.
Maar voorlopig gaat het nog prima. En ik hoef niet perse uber uber ripped te worden ;-)
  woensdag 13 maart 2013 @ 15:08:27 #4
77130 star_gazer
pi_124006570
quote:
0s.gif Op woensdag 13 maart 2013 15:07 schreef RaymondK het volgende:

[..]

ja dat is dan nog op het randje van wat ik zou willen proberen, al heb ik daar nog maar weinig van gelezen. Die swans van mij heeft echt niks extra's nodig.
Kom bijna niet eens aan Kakketoe

Een echte eca stack of andere shit wil ik niet, en tegen IF kan ik niet.
Maar voorlopig gaat het nog prima. En ik hoef niet perse uber uber ripped te worden ;-)
Ik merkte in mijn cut wel een lager libido. Die yohimbine is dan wel welkom :P
-
  woensdag 13 maart 2013 @ 15:09:33 #5
182806 RaymondK
User icon is Raymondk
pi_124006617
quote:
7s.gif Op woensdag 13 maart 2013 15:08 schreef star_gazer het volgende:

[..]

Ik merkte in mijn cut wel een lager libido. Die yohimbine is dan wel welkom :P
Een wat lager libido zou een verademing zijn nahahahheh.
12% moet echt wel kunnen zonder spierverlies. Daar ga ik voor.
  woensdag 13 maart 2013 @ 15:10:06 #6
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_124006638
Wat foto's.

Eerste was paar jaar terug, full endo op bijna 30% bf, duidelijk door de kleren heen te zien.

Tweede foto was ergens zomer vorig jaar. In vergelijking met nu heb ik meer chest gekregen (maar nog lang niet panzer-modus chest :( ) maar armen en rug lopen nog wat achter tov schouder. Benen zie je niet, maar die zijn endo-ok, inclusief kuiten.

Als ik motivatie nodig heb, blader ik wat oude foto's van mezelf door; nadat ik een klein beetje in m'n eigen mond heb gekotst ga ik dan meestal wel met plezier naar de gym. :7

Train nu zo'n jaar en een kwartaal. Mijn grote cut had ik zonder krachttraning gedaan, helaas later pas meer over krachttraning gaan lezen en ervan gaan houden.

SPOILER
Confidence through competence
pi_124006767
quote:
0s.gif Op woensdag 13 maart 2013 15:10 schreef Stereotomy het volgende:
Wat foto's.

Eerste was paar jaar terug, full endo op bijna 30% bf, duidelijk door de kleren heen te zien.

Tweede foto was ergens zomer vorig jaar. In vergelijking met nu heb ik meer chest gekregen (maar nog lang niet panzer-modus chest :( ) maar armen en rug lopen nog wat achter tov schouder. Benen zie je niet, maar die zijn endo-ok, inclusief kuiten.

Als ik motivatie nodig heb, blader ik wat oude foto's van mezelf door; nadat ik een klein beetje in m'n eigen mond heb gekotst ga ik dan meestal wel met plezier naar de gym. :7

Train nu zo'n jaar en een kwartaal. Mijn grote cut had ik zonder krachttraning gedaan, helaas later pas meer over krachttraning gaan lezen en ervan gaan houden.

SPOILER
Haha, je was wel echt een bolletje ja (vooral met die lengte). :P Netjes man! _O_ Tweede foto ziet er al goed uit imo. Langzaam maar zeker komen die gains wel. :)

Ook goede motivatie dit. ^O^
If not now, then when.
  woensdag 13 maart 2013 @ 15:14:18 #8
253447 Ethanolic
TOUCH UR FUKIN CHEST BRAH
pi_124006799
Gemiddelde lengte man in de VS = 175,5cm Bron voor het gemak Wikipedia
Manlet Amerika = 170cm

Derhalve claim ik dat de lengte van een Manlet 5cm onder het landelijk gemiddelde ligt;
181CBS, 2006-5=176cm
Geen Manlet. _O_

Nb. Certified BroScience.
Deathlift or Die.
  woensdag 13 maart 2013 @ 15:15:02 #9
237906 Chocolatebear
Tikkeltje narcistisch
pi_124006823
quote:
0s.gif Op woensdag 13 maart 2013 15:14 schreef Ethanolic het volgende:
Manlet Amerika = 170cm

Derhalve claim ik dat de lengte van een Manlet 5cm onder het landelijk gemiddelde ligt;
181CBS, 2006-5=176cm
Geen Manlet. _O_
haha smurf
The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Only a fool would take anything posted here as fact.
  woensdag 13 maart 2013 @ 15:15:13 #10
253447 Ethanolic
pi_124006827
quote:
Wat foto's.

SPOILER
Respect bro, goed strak ook _O_
Deathlift or Die.
  woensdag 13 maart 2013 @ 15:15:57 #11
77130 star_gazer
pi_124006852
quote:
Wat foto's.

SPOILER
Netjes! Ik mocht willen dat ik zulke verhoudingen had. Ik zit opgescheept met een zeer korte romp. Dat squat echt enorm klote en zit er niet uit.
-
  woensdag 13 maart 2013 @ 15:16:22 #12
182806 RaymondK
User icon is Raymondk
pi_124006858
quote:
Wat foto's.

SPOILER
Wooof.

Tering 30% en dan nu zo ripped. Verbazend gewoon. Bij zulke hoge bf% mag je blij zijn dat je niet zo'n flubby skin hebt overgehouden.
Dit zit zo strak als een blisterverpakking gast _O_
  woensdag 13 maart 2013 @ 15:18:17 #13
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_124006920
quote:
Wat foto's.

SPOILER
Tof man! Goed gedaan! Kunnen heel wat chubby motherfuckers een voorbeeld aan nemen

Ik zal vanavond, een voor en na foto van mij maken... zal 1 van 2 a 3 jaar terug, en 1 van nu zijn alleen is het de andere kant op....
Ik ben nooit echt serieus bezig geweest, tot ik met dit topic in aanraking kwam en ben nu langzamerhand gains aan het maken... ook omdat ik nu gestopt ben met roken zie ik mijzelf als een ekte serieusnemende gymrat :') :p
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
  woensdag 13 maart 2013 @ 15:18:34 #14
55709 Stereotomy
pi_124006929
Thanks allemaal :)

Ik was ook bang voor los huid, want ik heb jaren met een grote vetplooi over mijn broek/riem gelopen en gezeten.

* Stereotomy kotst even in z'n mond

Op zich valt het allemaal wel mee. Je ziet wel een iets donker gekleurde rand waar de grootste vetplooi zat, maar is niet heel storend nu.
pi_124006982
quote:
Wat foto's.

SPOILER
Geweldig om te zien dit, mooi werk. _O_ Trots op zijn.

Deze foto's passen zo in een Google ad over weight loss enzo. PERSONAL TRAINERS ARE SUPER ANNOYED WITH HIS RESULTS ONE SIMPLE TRICK blabla. :D

Ik ken ook iemand die jouw ex-omvang heeft. Hij had de hoop allang opgegeven en ligt een beetje op de bank FIFA te spelen met een fles cola. Zonde man, hij is bijna 22. Eerst liep hij ook wat af te geven op mijn transformatie, maar achteraf toch anders praten. :') En guess wat, hij is vorige week voor het eerst naar de gym geweest. :D Valt gewoon niet goed te praten, dat soort fatties moeten echt een schop onder hun DikkeAss.jpg hebben.
  woensdag 13 maart 2013 @ 15:21:18 #16
55709 Stereotomy
pi_124007027
Het is goed dat je hem motiveert :) Ik had pas rond mijn 29e door dat ik van m'n reet af moet komen. Zelf kan ik het waarderen als iemand van 18 of 20 aan z'n lichaam gaat werken. Daar heb je zoveel profijt van in je 20'ers!
  woensdag 13 maart 2013 @ 15:21:52 #17
19297 stinkie
Homo Tampeloeris Collosalus
pi_124007051
quote:
Wat foto's.

SPOILER
Foto 1 is hoe ik er vorig jaar januari uitzag. 101kg, 26% (gok ik)
nu ~87kg @ (geen idee ~15% ofzo)

Wel blij te zien dat de huid bijtrekt. Ik moet het laatste stuk buik nog wegwerken en dan een keer op de nette manier bulken. Na de zomer :')

Soms baal ik er nog wel van dat ik het zo ver heb laten komen. Van mijn 15e ofzo tot mijn 26 altijd gesport, inclusief KT. Met 1 of 2 jaar uitzondering van iets van 20% BF altijd rond de 12-14% gezeten. Daarna gestopt met trainen, wel blijven eten. Tot afgelopen mei. Sinds september weer serieus aan KT
Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet
pi_124007198
quote:
14s.gif Op woensdag 13 maart 2013 15:19 schreef Panzermaus het volgende:

[..]

Geweldig om te zien dit, mooi werk. _O_ Trots op zijn.

Deze foto's passen zo in een Google ad over weight loss enzo. PERSONAL TRAINERS ARE SUPER ANNOYED WITH HIS RESULTS ONE SIMPLE TRICK blabla. :D

Ik ken ook iemand die jouw ex-omvang heeft. Hij had de hoop allang opgegeven en ligt een beetje op de bank FIFA te spelen met een fles cola. Zonde man, hij is bijna 22. Eerst liep hij ook wat af te geven op mijn transformatie, maar achteraf toch anders praten. :') En guess wat, hij is vorige week voor het eerst naar de gym geweest. :D Valt gewoon niet goed te praten, dat soort fatties moeten echt een schop onder hun DikkeAss.jpg hebben.
Ik heb hetzelfde met m'n pa. Typisch gevalletje 'kabouterbuik' maar doordat mijn broertje en ik veel met trainen/voeding bezig zijn slaat dat ook wel op hem over, zeker omdat ik ook altijd aan de vettige kant ben geweest en dat nu flink aan het veranderen is. De enige drempel die hij nog moet nemen is het daadwerkelijk inschrijven bij een sportschool :+
  woensdag 13 maart 2013 @ 15:29:12 #19
182806 RaymondK
User icon is Raymondk
pi_124007369
quote:
0s.gif Op woensdag 13 maart 2013 15:25 schreef meneer_valk het volgende:

[..]

Ik heb hetzelfde met m'n pa. Typisch gevalletje 'kabouterbuik' maar doordat mijn broertje en ik veel met trainen/voeding bezig zijn slaat dat ook wel op hem over, zeker omdat ik ook altijd aan de vettige kant ben geweest en dat nu flink aan het veranderen is. De enige drempel die hij nog moet nemen is het daadwerkelijk inschrijven bij een sportschool :+
ik stond vandaag met een turkse man te praten die borderline diabetis was vorig jaar. Niet eens veel te zwaar of zo, maar toch bijna medicijnen.
Nu is hij weer helemaal gezond puur vanwege 4x per week een uur trainen.
pi_124007426
quote:
Manlet Amerika = 170cm

181CBS, 2006-5=176cm
Geen Manlet. _O_

Gelukkig brah, ik ook niet, dat is geruststellend. Toch kijk ik er wel raar vanop wanneer ik straks op het station sta en er overal waar ik kijk wel van die vrouwen voorbijkuieren die rustig boven de 1.80 zijn. :') Vaak ook met die dikke laarzen of hakken eronder, wtf man. :D

Ben zelf nog nooit in de States geweest maar als ik het mag geloven zie je dat daar echt een stuk minder. Wat dat betreft zijn we als Nederlanders maar een mal volkje hier.

quote:
0s.gif Op woensdag 13 maart 2013 15:21 schreef Stereotomy het volgende:
Het is goed dat je hem motiveert :) Ik had pas rond mijn 29e door dat ik van m'n reet af moet komen. Zelf kan ik het waarderen als iemand van 18 of 20 aan z'n lichaam gaat werken. Daar heb je zoveel profijt van in je 20'ers!
Oh god ja. O+ Alhoewel, ik ging net waterflesjes vullen en ik liep over de gang alsof ik verkracht ben. :') Benen zijn ook weer helemaal keihard en vol, heb een beetje een soort hobbeltje in mijn walk nu. :') Ach, je gaat er van houden. Spierpijn motiveert me ook altijd om beter op mijn eten te letten. :D
  woensdag 13 maart 2013 @ 15:36:43 #21
182806 RaymondK
User icon is Raymondk
pi_124007646
quote:
10s.gif Op woensdag 13 maart 2013 15:30 schreef Panzermaus het volgende:

[..]

[..]

Oh god ja. O+ Alhoewel, ik ging net waterflesjes vullen en ik liep over de gang alsof ik verkracht ben. :') Benen zijn ook weer helemaal keihard en vol, heb een beetje een soort hobbeltje in mijn walk nu. :') Ach, je gaat er van houden. Spierpijn motiveert me ook altijd om beter op mijn eten te letten. :D
lol _O_

Ik deed van de week weer een dropsetje legg curl. En dan die van 90graden naar boven naar 180. Een dropsetje en dan echt helemaal tot het gaatje.
Ging bijna op m'n muil toen ik ging staan. wiggle wiggle zak je zo door je knieeen.
En dan als een oude lul naar boven naar de kleedkamers sjokken :')
  woensdag 13 maart 2013 @ 15:38:21 #22
69994 seto
-|||--------|||-
pi_124007692
Iedereen onder de 1.85 is manlet.
Op dinsdag 3 december 2013 21:29 schreef JackieBrown het volgende:
Seto is zo ene baas he
pi_124007710
quote:
Wat foto's.

SPOILER
+1 respect!
pi_124007719
quote:
12s.gif Op woensdag 13 maart 2013 15:38 schreef seto het volgende:
Dit.
pi_124007742
quote:
0s.gif Op woensdag 13 maart 2013 15:21 schreef Stereotomy het volgende:
Dit. Ben zelf pas op mijn 34e begonnen :')
  woensdag 13 maart 2013 @ 15:40:30 #26
253447 Ethanolic
pi_124007767
quote:
10s.gif Op woensdag 13 maart 2013 15:30 schreef Panzermaus het volgende:

[..]

Gelukkig brah, ik ook niet, dat is geruststellend. Toch kijk ik er wel raar vanop wanneer ik straks op het station sta en er overal waar ik kijk wel van die vrouwen voorbijkuieren die rustig boven de 1.80 zijn. :') Vaak ook met die dikke laarzen of hakken eronder, wtf man. :D

Ben zelf nog nooit in de States geweest maar als ik het mag geloven zie je dat daar echt een stuk minder. Wat dat betreft zijn we als Nederlanders maar een mal volkje hier.
:D Ik voel je
quote:
[..]

Spierpijn in de benen _O_
Deathlift or Die.
pi_124007814
Als ik geblesseerd ben heb ik gelijk geen motivatie meer om nog gezond te eten en kom ik in een soort depressie terecht ;(
pi_124007885
quote:
0s.gif Op woensdag 13 maart 2013 15:41 schreef Zaran het volgende:
Als ik geblesseerd ben heb ik gelijk geen motivatie meer om nog gezond te eten en kom ik in een soort depressie terecht ;(
I know that feel bro
pi_124007906
quote:
0s.gif Op woensdag 13 maart 2013 15:39 schreef CarbonC het volgende:

[..]

34 ! Jonguh !
pi_124007930
quote:
12s.gif Op woensdag 13 maart 2013 15:38 schreef seto het volgende:
Geen manlet. *O*
If not now, then when.
  woensdag 13 maart 2013 @ 15:48:25 #31
182806 RaymondK
User icon is Raymondk
pi_124008331
1.85 pfff net safe :)
pi_124008608
quote:
Wat foto's.

SPOILER
Netjes!
  woensdag 13 maart 2013 @ 16:04:34 #34
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_124008769
quote:
Wat foto's.

SPOILER
Goed bezig
pi_124008772
Hoe eet je minder :{ ;(
A revolution is a fundamental change in power or organizational structures that takes place in a relatively short period of time.
  woensdag 13 maart 2013 @ 16:08:19 #36
253447 Ethanolic
pi_124008940
quote:
0s.gif Op woensdag 13 maart 2013 16:04 schreef 1517 het volgende:
mbv discipline :) :)
Deathlift or Die.
  woensdag 13 maart 2013 @ 16:15:50 #37
69994 seto
-|||--------|||-
pi_124009310
Genoeg DNP slikken tot eten zo moeilijk wordt dat je je bord onder begint te zweten.
Seto is zo ene baas he
  woensdag 13 maart 2013 @ 16:38:33 #38
266264 Drinky
L'amour et la violence
pi_124010337
quote:
Wat foto's.

SPOILER
Goed bezig! Zo te zien heb je geen striae en overtollig vet aan je zwaarlijvige dagen overgehouden, heb je geluk mee gehad, dat is bij mij iets minder succesvol verlopen :')

Als je dit zo doorzet kom je wel aan panzermode.
I just warped whoop whoop!
Op dinsdag 27 juli 2010 04:05 schreef Righteous het volgende:
Drinky is een baas
  woensdag 13 maart 2013 @ 16:41:47 #39
377797 Missblackhairhighheels
Intelligent en gehaat.
pi_124010496
quote:
Wat foto's.

SPOILER
Well done! _O_
FOK! is een primaire levensbehoefte. FOK! bevredigt mijn ziel.
  woensdag 13 maart 2013 @ 17:03:49 #40
349142 ChesterPerry
Young Brunswijk
pi_124011492
quote:
Teveel eten is niet erg, ligt er puur aan wat je eet, ik heb ook geen strak voedingsschema
There's an old Italian saying: you fuck up once, you lose two teeth.
  woensdag 13 maart 2013 @ 17:07:21 #41
349142 ChesterPerry
Young Brunswijk
pi_124011632
Best oude lullen trouwens in dit topic :P
There's an old Italian saying: you fuck up once, you lose two teeth.
pi_124013246
quote:
0s.gif Op woensdag 13 maart 2013 17:03 schreef ChesterPerry het volgende:

[..]

Teveel eten is niet erg, ligt er puur aan wat je eet, ik heb ook geen strak voedingsschema
:')
"Fear is only as deep as the mind allows."
pi_124013803
quote:
0s.gif Op woensdag 13 maart 2013 17:03 schreef ChesterPerry het volgende:
Of toch du vader?
pi_124014004

:9
It's gonna take more bullets than you could ever fire to win this game... but one bullet... and I can give you a thousand lives.
pi_124014146
Is er bij koken nog iets waarbij je rekening moet houden wat betreft voedingswaarde? Rijst bijvoorbeeld neemt water op, kip geeft water af dus je kan gewoon de voedingswaarde van het ongekookt product gebruiken toch.
Op dinsdag 23 april 2024 10:41 schreef Solotovski het volgende:
Jij bent het zonnetje!!!
  woensdag 13 maart 2013 @ 18:09:12 #46
333026 ZuidGrens
VI Hooligans
pi_124014240
quote:
0s.gif Op woensdag 13 maart 2013 15:39 schreef CarbonC het volgende:

[..]

In mijn gym lopen een hoop gasten van 40+ die er nog aardig ripped uitzien imo.

Verder respect Stereo en RaymondK! @ Raymond trouwens; dacht dat jij een veel hoger BF had, je bent droger dan ik dacht.

Zelf net ook weer lekker getraind, inclusief een goede cardiosessie (interval). Nadeel is dat ik van dat rennen FUCKING honger krijg, en dat in de cut
pi_124014245
Hier ligt het hele huis vol met paaseitjes, heb net eens even de voedingswaarden per eitje opgezocht en ging bijna van mijn stokkie :') 45 kcal per stuk, en ik vreet zo rustig tijdens het studeren 10 van die dingen op, en 's avonds nog een keer, dat zijn dus gewoon 2 big macs :{
  woensdag 13 maart 2013 @ 18:09:44 #48
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_124014261
quote:
Wat foto's.

SPOILER
Very good. ^O^
  woensdag 13 maart 2013 @ 18:10:42 #49
333026 ZuidGrens
VI Hooligans
pi_124014290
quote:
Wat bij helpt is tanden poetsen, daardoor wordt mijn honger (trek) altijd een stuk minder. Goed, je hebt er weinig aan wanneer je in de stad in de verleiding komt om iets te snacken maar thuis helpt het.
pi_124014483
quote:
0s.gif Op woensdag 13 maart 2013 17:07 schreef ChesterPerry het volgende:
Best oude lullen trouwens in dit topic :P
17 ^O^
"If you do what you always did, then you will get what you always got."
"A tiger doesn't lose sleep over the opinion of a sheep."
Ahhhnold! Ahhnold! Aaaaahhhnoooold!!
pi_124014530
quote:
0s.gif Op woensdag 13 maart 2013 18:10 schreef ZuidGrens het volgende:

[..]

Wat bij helpt is tanden poetsen, daardoor wordt mijn honger (trek) altijd een stuk minder. Goed, je hebt er weinig aan wanneer je in de stad in de verleiding komt om iets te snacken maar thuis helpt het.
Jij shined m nu hard dan of niet? _O_
  woensdag 13 maart 2013 @ 18:23:48 #52
182806 RaymondK
User icon is Raymondk
pi_124014733
quote:
0s.gif Op woensdag 13 maart 2013 18:09 schreef ZuidGrens het volgende:

[..]

In mijn gym lopen een hoop gasten van 40+ die er nog aardig ripped uitzien imo.

Verder respect Stereo en RaymondK! @ Raymond trouwens; dacht dat jij een veel hoger BF had, je bent droger dan ik dacht.

Zelf net ook weer lekker getraind, inclusief een goede cardiosessie (interval). Nadeel is dat ik van dat rennen FUCKING honger krijg, en dat in de cut
Thanks dude.
Was ook wel wat hoger idd. Vooral op die oudejaarsdag foto lol.
Afgelopen pak hem beet 6 weken is d'r best wat afgegaan, en toch nog wat strenght gains bijgekomen. :P
pi_124016173
quote:
Wat foto's.

SPOILER
Ik vind het persoonlijk niet woest aantrekkelijk, zo'n figuur en het zou voor mij ook zeker niet nog 'erger' hoeven worden ;) , maar man! _O_ respect voor je doorzettingsvermogen en veranderde leefstijl! _O_ :* Dat wilde ik even zeggen.
Ja doei.
pi_124016220
Eindelijk de welverdiende LIF-erkenning voor Stereo. _O_ Wat een geweldige dag dit.
  woensdag 13 maart 2013 @ 19:02:44 #55
391621 Hiatus
ho's favorite most hated.
pi_124016340
Word hier gewoon moe van het bulken, keihard trainen en daarna weer savonds vol vreten tot ik gaar onderuit lig.
Kwam niet meer aan ,had to step up my bulk game.
Nog een maandje en dan gooi ik de cut in de mix. Ben benieuwd wat er onder me spek laag zit.

Gebruik wel caffeine (koffie, soms energydrink) voor mijn werk en voor een training.
Ben me er wel bewust van dat hoge dosis creatine voor je training het effect van creatine teniet kan doen.
Gebruiken jullie veel caffeine in dagelijks leven of voor het trainen?

[ Bericht 34% gewijzigd door Hiatus op 13-03-2013 19:09:14 ]
  woensdag 13 maart 2013 @ 19:12:46 #56
19297 stinkie
Homo Tampeloeris Collosalus
pi_124016862
Ik leef op espresso en groene thee :+

Maar ik doe dan ook geen creatine. Geen idee of espresso iets doet in de cut
Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet
  woensdag 13 maart 2013 @ 19:13:40 #57
333026 ZuidGrens
VI Hooligans
pi_124016904
quote:
1s.gif Op woensdag 13 maart 2013 18:18 schreef Pastapipos het volgende:

[..]

Jij shined m nu hard dan of niet? _O_
Haha, bij mij werkt het serieus. Give it a try
  woensdag 13 maart 2013 @ 19:15:21 #58
391621 Hiatus
pi_124016992
quote:
0s.gif Op woensdag 13 maart 2013 19:12 schreef stinkie het volgende:
Ik leef op espresso en groene thee :+

Maar ik doe dan ook geen creatine. Geen idee of espresso iets doet in de cut
welja caffeine is een fatburner right?
pi_124017062
quote:
14s.gif Op woensdag 13 maart 2013 18:59 schreef Panzermaus het volgende:
Eindelijk de welverdiende LIF-erkenning voor Stereo. _O_ Wat een geweldige dag dit.
Nee joh, CUL-SC-van-weleer-erkenning :{w
Ja doei.
  woensdag 13 maart 2013 @ 19:19:14 #60
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_124017214
Ok, zoals beloof hier een picture voor en na...
Please be gentle, want deze foto heb ik altijd ver en ver weggestopt :')

SPOILER
Ben er zelf in elk geval trots op als ik zie waar ik vandaan kom :')

Ze noemden me ook wel: "ManageTheAnger uit Ethiopië" :')

Mijn abs trouwens, die doe ik later wel..... want dat gaat mij bij rete snel.

Ja Ik weet dat jullie geen beachboy pictures willen enzo... maar kon het niet laten om te laten zien dat het ook de andere kant op kon gaan 8)7
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
pi_124017452
Heb je de bijnaam 'Starvin' Marvin' ook gehad? Zo heette mijn ex binnen de familie :')

Maar ook een net resultaat hoor, stuk mannelijker! ^O^ (nu ik hier toch even complimentjes uit kom delen)
Ja doei.
  woensdag 13 maart 2013 @ 19:24:21 #62
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_124017484
quote:
0s.gif Op woensdag 13 maart 2013 19:23 schreef motorbloempje het volgende:
Heb je de bijnaam 'Starvin' Marvin' ook gehad? Zo heette mijn ex binnen de familie :')

Maar ook een net resultaat hoor! ^O^ (nu ik hier toch even complimentjes uit kom delen)
_O-

Nee maar thnx!
YouTube
  woensdag 13 maart 2013 @ 19:26:11 #63
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_124017581
Tophotel ook die bovenste foto
  woensdag 13 maart 2013 @ 19:26:58 #64
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_124017627
quote:
0s.gif Op woensdag 13 maart 2013 19:26 schreef BeamofLight het volgende:
Tophotel ook die bovenste foto
Los Angeles, Salou :')
YouTube
pi_124017673
Good job! Hoeveel kg is erbij gekomen? Hoe lang train je nu al? *O*
  woensdag 13 maart 2013 @ 19:30:02 #66
369415 Bendoe
-|||----------|||-
pi_124017823
quote:
0s.gif Op woensdag 13 maart 2013 18:09 schreef ZuidGrens het volgende:

[..]

Respect Stereo en RaymondK!
Op vrijdag 24 augustus 2012 21:25 schreef LittleBrownie het volgende:
Boks van Bendoe _O_
  woensdag 13 maart 2013 @ 19:30:29 #67
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_124017855
quote:
0s.gif Op woensdag 13 maart 2013 19:27 schreef Nuggets het volgende:
Good job! Hoeveel kg is erbij gekomen? Hoe lang train je nu al? *O*
12 kilo in 3 á 4 maand tijd en ongeveer 15-16 in totaal.

Destijds begonnen.. maar daarna weer bijna een jaar niet getraind vanwege mijn werk enzo... wel onderhouden steeds door 1x in de week te gaan ong. Ben volgens mij 2,5 a 3 jaar geleden begonnen met fitnessen, alleen toen had ik lang niet de kennis die ik nu opgedaan heb en "deed ik maar wat"

Train nu pas weer sinds een maand of 2 iets serieuzer (en sinds ik het hier allemaal volg)

Ben weer opnieuw gestopt met roken, ik weeg nu 69 kilo en wil 75 kilo gaan wegen. Denk dat ik dan tevreden ben. Ben 1m78 dus dat moet lukken.
YouTube
  woensdag 13 maart 2013 @ 19:31:55 #68
69994 seto
-|||--------|||-
pi_124017943
Damn die foto is nog erger dan die before van panzer volgens mij
Seto is zo ene baas he
pi_124018003
quote:
0s.gif Op woensdag 13 maart 2013 19:19 schreef ManageTheAnger het volgende:

SPOILER

Ja Ik weet dat jullie geen beachboy pictures willen enzo... maar kon het niet laten om te laten zien dat het ook de andere kant op kon gaan 8)7
Holyyy shiit. :o Netjes goos! _O_ Volgens mij is er een nieuw auschwitz record behaald want Panzer was tot nu toe nog de magerste.
If not now, then when.
  woensdag 13 maart 2013 @ 19:33:43 #70
391621 Hiatus
pi_124018070
Deed je toevallig speed?
  woensdag 13 maart 2013 @ 19:36:29 #71
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_124018261
quote:
14s.gif Op woensdag 13 maart 2013 19:32 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]

Holyyy shiit. :o Netjes goos! _O_ Volgens mij is er een nieuw auschwitz record behaald want Panzer was tot nu toe nog de magerste.
Thnx, ik was daar ong 53 kilo

quote:
0s.gif Op woensdag 13 maart 2013 19:33 schreef Hiatus het volgende:
Deed je toevallig speed?
Nope, ik rookte alleen sigaretten.
Nooit geen hard-drugs etc. gedaan.

Dat is fucking nice eten.

Wokgroente
300 gram scharrel gehakt
BBQ krieltjes
_O_
YouTube
  woensdag 13 maart 2013 @ 19:48:55 #72
354147 SunTzu
The Art of War allesssssss
pi_124019058
Heerlijk getraind met pre workout Assault, ik miste de focus omdat ik elke dag maar 6 uur slaap omdat ik lang geleden in ploegen heb gewerkt. M'n record zat 4 maanden geleden op 137,5kg x6 maar na mijn vakantie ging ik max nog maar 100kgx8 met moeite. Vandaag gewoon vlot 120kg x8 gedaan en had nog het idee dat ik meer kon. Voor de zomer wil ik mijn oude record verbreken, over een maand ga ik wel weer cutten.
pi_124019529
quote:

SPOILER

Hey man zo zag ik er ook uit! Respect, goed werk. Keihard shinen op de beach was dat, slobberen in S'jes, armpjedrukken met meisjes en je zusje nog niet eens op je rug kunnen dragen.

SPOILER
Rechts. Die gast links van me is nu ook buff. Holy papi wat walgelijk dit. :')

* Panzermaus braakt naast Stereotomy

SPOILER
Thanks Winny! Happy gains everyone!
  woensdag 13 maart 2013 @ 19:58:27 #74
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_124019703
quote:
10s.gif Op woensdag 13 maart 2013 19:55 schreef Panzermaus het volgende:

[..]

Hey man zo zag ik er ook uit! Respect, goed werk. Keihard shinen op de beach was dat, slobberen in S'jes, armpjedrukken met meisjes en je zusje nog niet eens op je rug kunnen dragen.

SPOILER

SPOILER
Haha SICK!
YouTube
  woensdag 13 maart 2013 @ 19:58:32 #75
354147 SunTzu
The Art of War allesssssss
pi_124019709
quote:

[..]

SPOILER

SPOILER
Damn son, making all them gains respect hoor.
  woensdag 13 maart 2013 @ 19:59:39 #76
253447 Ethanolic
pi_124019783
quote:

SPOILER

wtf ouwe, ziekelijk mager was je

gaat de goeie kant op. ^O^
Deathlift or Die.
  woensdag 13 maart 2013 @ 20:10:06 #77
391621 Hiatus
pi_124020508
Vergeten calfs te trainen.
Even op de traptreden single leg raises doen zo.
pi_124020744
quote:
0s.gif Op woensdag 13 maart 2013 20:10 schreef Hiatus het volgende:
Vergeten calfs te trainen.
Even op de traptreden single leg raises doen zo.
Ik ook bijna inderdaad :D

Wel goede workout gehad.

- Low bar squat
- Front squat
- Split squat
- Leg curl

En toen nog even de calf raise gedaan, wat ik me besefte toen ik alweer op weg was naar de kleedkamer :P .
  woensdag 13 maart 2013 @ 20:16:42 #79
391621 Hiatus
pi_124021038
quote:
0s.gif Op woensdag 13 maart 2013 20:13 schreef Sapstengel het volgende:

[..]

Wel goede workout gehad.

- Low bar squat
- Front squat
- Split squat
- Leg curl

En toen nog even de calf raise gedaan, wat ik me besefte toen ik alweer op weg was naar de kleedkamer :P .
Hoe doe je die front squat ? cross armed of clean grip?
Wil ze binnekort ook gaan doe met clean grip. Heb al lang niet gesquat door onderrug blessure, en geloof dat front squat de onderrug wat minder belast.
Is het makkelijk te doen of kost het veel tijd en flexibiliteit om te masteren?

En pak je je hamstrings ook nog aan dan ? of doe je dat op andere dag
pi_124021302
quote:

[..]

Wel goede workout gehad.

- Low bar squat
- Front squat
- Split squat
- Leg curl

Voor hamstrings of quad extension?
  woensdag 13 maart 2013 @ 20:24:36 #81
69994 seto
-|||--------|||-
pi_124021673
quote:
0s.gif Op woensdag 13 maart 2013 20:16 schreef Hiatus het volgende:

[..]

Hoe doe je die front squat ? cross armed of clean grip?
Wil ze binnekort ook gaan doe met clean grip. Heb al lang niet gesquat door onderrug blessure, en geloof dat front squat de onderrug wat minder belast.
Is het makkelijk te doen of kost het veel tijd en flexibiliteit om te masteren?

En pak je je hamstrings ook nog aan dan ? of doe je dat op andere dag
Clean grip kost wel wat tijd om aan te wennen ja, maar niet maanden ofzo, paar weekjes.
Seto is zo ene baas he
pi_124021996
quote:
0s.gif Op woensdag 13 maart 2013 18:09 schreef BenjaminLinus het volgende:
Hier ligt het hele huis vol met paaseitjes, heb net eens even de voedingswaarden per eitje opgezocht en ging bijna van mijn stokkie :') 45 kcal per stuk, en ik vreet zo rustig tijdens het studeren 10 van die dingen op, en 's avonds nog een keer, dat zijn dus gewoon 2 big macs :{
Big Mac is toch ~500 kcal, dan moet je er 22 eten.
  woensdag 13 maart 2013 @ 20:33:45 #83
288467 H1N1
Tiger Stripes
pi_124022395
quote:

[..]

Wel goede workout gehad.

- Low bar squat
- Front squat
- Split squat
- Leg curl

Ik heb gisteren na squats nog frontsquats geprobeerd..ik vond het een verdomd lastige oefening. Het voelde alsof ik veel teveel naar voren leunde, bar lag ook niet lekker.
pi_124022614
Flink wat foto's laatste tijd... goede progressie allemaal! ^O^
You had my curiosity but now you have my attention...
..
Pain is weakness leaving the body
..
pi_124022839
quote:
1s.gif Op woensdag 13 maart 2013 20:33 schreef H1N1 het volgende:

[..]

Ik heb gisteren na squats nog frontsquats geprobeerd..ik vond het een verdomd lastige oefening. Het voelde alsof ik veel teveel naar voren leunde, bar lag ook niet lekker.
Klopt inderdaad, heeft bij mij ook even geduurd.

Deze afbeelding hielp mij erg:

Zoals je ziet is je bovenlichaam met front squat vrijwel rechtop. Voorkomt ook gevoel van voorover vallen.
  woensdag 13 maart 2013 @ 20:40:11 #86
391621 Hiatus
pi_124022852
ja ik ben ook trots op jullie , no homo
  woensdag 13 maart 2013 @ 20:43:21 #87
55709 Stereotomy
pi_124023056
quote:
0s.gif Op woensdag 13 maart 2013 18:58 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Ik vind het persoonlijk niet woest aantrekkelijk, zo'n figuur en het zou voor mij ook zeker niet nog 'erger' hoeven worden ;) , maar man! _O_ respect voor je doorzettingsvermogen en veranderde leefstijl! _O_ :* Dat wilde ik even zeggen.
Thanks moblo :D :*

En dit 'erg' noemen? Heb je de rest van de mensen hier al gezien die al veel langer / veel harder trainen dan ik? :P
  woensdag 13 maart 2013 @ 20:44:08 #88
55709 Stereotomy
pi_124023093
quote:

SPOILER

Holy crap! :D

Ik kom ff bij je langs met een KFC bucket, nu!
pi_124023844
quote:
0s.gif Op woensdag 13 maart 2013 20:20 schreef Pastapipos het volgende:

[..]

Voor hamstrings of quad extension?
Hamstrings. De extension vind ik niet zo fijn.

Ik doe front squat met clean grip trouwens. Cross eens geprobeerd maar voelt echt kut. Clean grip is wel fijn, kan ik direct wennen aan het opvangen van powercleans, zo op je delts.
pi_124024194
quote:

[..]

SPOILER

SPOILER
Gaaaangster yoo!
If not now, then when.
pi_124025906
Kom deze net tegen tussen mijn YT-subs. QuitJones legt het even uit. Just in case.

Edit: Kutje, hij doet het dus met crossed arms. :')
Roger found it hard to make friends with the other penguins. Probably because he was a total cunt.
pi_124026336
Hier een video van onze favoriete coach met snatch grip

pi_124027818
Gestopt met roken en man man wat een honger de hele tijd :'(

Dat gaat niet goed komen met die cut op deze manier :P
  woensdag 13 maart 2013 @ 21:58:34 #94
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_124028182
quote:
0s.gif Op woensdag 13 maart 2013 21:53 schreef Mister_Bojangles het volgende:
Gestopt met roken en man man wat een honger de hele tijd :'(

Dat gaat niet goed komen met die cut op deze manier :P
I feel you brother....

Ik zit zelf ook de hele tijd wat te eten (nou kan ik het wel gebruiken maar toch :'))

Tijd voor weer wat bro-science...
Aangezien wij het hier altijd over gains hebben, en het verliezen ervan... wil ik graag een voor mij onbekend en nog niet eerder gezien topic hier hebben.... namelijk.......

*tromgeroffel*

IJsbaden!

Ik lees verschillende dingen over een ijsbad.... fanatiek als wij zijn, waarin wij elke andere dag als een stel gemotiveerde uit stalin afgezande reuzen de sportschool onveilig maken en terugkomen met elke spier kapot getraind, ben ik heel benieuwd wat jullie mening hierover is.

Want ik lees namelijk tegenstrijdige verhalen over het nemen van ijsbaden en de effecten daarvan.

[ Bericht 26% gewijzigd door ManageTheAnger op 13-03-2013 22:22:15 ]
YouTube
pi_124030203
quote:
12s.gif Op woensdag 13 maart 2013 20:43 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Thanks moblo :D :*

En dit 'erg' noemen? Heb je de rest van de mensen hier al gezien die al veel langer / veel harder trainen dan ik? :P
*kuch* RaymondK *kuch*

16meter heeft ook wel aardig dat mass volgens mij. :') Hij wil alleen maar niet posten. ;(
  woensdag 13 maart 2013 @ 22:31:30 #96
266264 Drinky
L'amour et la violence
pi_124030593
Zo, nieuwe batch poeders binnen. Kilo dextrose en een pot Isolaat bij B&F besteld. Kijken of Chocolate coconut bounty bevalt ( in de sampler pack zat een coconut van een ander product, maar die vond ik nog een beetje te zoet, wel lekker ). Heb eerlijk gezegd eigenlijk alleen daar besteld vanwege de 3-1 shaker die je erbij krijgt :') .

Ik ben nog aan het gainen, meer definitie, hopelijk zit ik tegen het eind van dit jaar een beetje dicht bij mijn doel.

[ Bericht 16% gewijzigd door Drinky op 13-03-2013 23:33:53 ]
Drinky is een baas
  woensdag 13 maart 2013 @ 22:33:23 #97
347683 Boydie12
Dude where's my car?
pi_124030714
Zit nu ook een kleine 3 weken in de bulk, begin het goed te zien. Alles begint voller te ogen en 'abs' worden minder goed zichtbaar, #idontcare. Ik weeg nu 69kg bij 1.80, nu gewoon even checken hoe het verloopt en daar een beetje alles op afstellen!

Heb vanaf het begin foto's gemaakt en zal over ongeveer een maandje, als ik 2 maanden bezig ben dus, eens foto's posten!

Mooi om te zien hoe iedereen hier resultaten maakt, probs!
Sexy qua lijf, doch bang voor 't zwempak.
  woensdag 13 maart 2013 @ 22:42:42 #98
69994 seto
-|||--------|||-
pi_124031392
Het is props breh.
Seto is zo ene baas he
  woensdag 13 maart 2013 @ 22:44:15 #99
266264 Drinky
L'amour et la violence
pi_124031498
Lidl heeft overigens z'n gemengde noten in de aanbieding, 2 zakken voor 4 euro (scheelt weer een euro ). Lekker voor in de kwark.
Drinky is een baas
  woensdag 13 maart 2013 @ 22:50:02 #100
395013 Verbosity
Dies diem docet.
pi_124031872
quote:
14s.gif Op woensdag 13 maart 2013 22:44 schreef Drinky het volgende:
Lidl heeft overigens z'n gemengde noten in de aanbieding, 2 zakken voor 4 euro (scheelt weer een euro ). Lekker voor in de kwark.
:N
Fruit gooi je in de kwark. Noten in je havermout.
Op vrijdag 27 januari 2017 17:02 schreef fathank het volgende:
Verbo is terug?
Hier moet ik gepost hebben.
  woensdag 13 maart 2013 @ 22:53:11 #101
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_124032055
kom er net achter, dat ik gister mijn shake beker in de sportschool heb gelaten :(

Geen idee of ik die nog terug vind bij de gevonden voorwerpen... dan maar een nieuwe bestellen.

Tips? Die van 10 euro, of die met een apart vak voor het poeder?
Ik had nu de gewone versie met een veer.
YouTube
pi_124032184
Iemand ervaring met resistance bands?
Als in welke hebben veel weerstand, gaan ze lang mee, waar koop je ze, etc.

http://forum.bodybuilding.com/showthread.php?t=5992911&page=1

SPOILER
It's gonna take more bullets than you could ever fire to win this game... but one bullet... and I can give you a thousand lives.
  woensdag 13 maart 2013 @ 22:59:41 #103
266264 Drinky
L'amour et la violence
pi_124032401
quote:
0s.gif Op woensdag 13 maart 2013 22:50 schreef Verbosity het volgende:

[..]

:N
Fruit gooi je in de kwark. Noten in je havermout.
Ik eet geen havermout, vind het wel lekker in de kwark.
Drinky is een baas
pi_124032467
  woensdag 13 maart 2013 @ 23:08:26 #105
395013 Verbosity
Dies diem docet.
pi_124032845
Powerclean begint eindelijk op een power clean te lijken. Eerst was het een misbaksel van deadlift+upright row+front squat. Nog even 2 weken op techniek focussen. Doe het nu met 40 kilo wat de lichtste combinatie van stang+plates is zodat hij op een normale hoogte staat.
Verbo is terug?
  woensdag 13 maart 2013 @ 23:16:06 #106
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_124033283
quote:
NATUURLIJK! Dat ik daar niet eerder aan dacht! Gewoon van hout!!!

Zo zwaar kan deze ecto toch niet trainen

* ManageTheAnger rent morgen gelijk naar de Praxis en gaat aan het klussen geslagen :')
YouTube
  woensdag 13 maart 2013 @ 23:22:24 #107
395013 Verbosity
Dies diem docet.
pi_124033625
GEWALDIG!! Dat ik hier nooit op ben gekomen: 8)7
Staan een paar pareltjes op die site ^^
Verbo is terug?
  woensdag 13 maart 2013 @ 23:46:12 #109
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_124034704

Die is gewoon serieus NICE!

Op te maken uit dat stuk, is de hoogte 2m08..

Die planken zijn hier wel bij de gamma en praxis te krijgen toch? Of moet je daarvoor naar een speciaalzaak?

Die van mij zal dan iets lager worden, maar voor totaal 100 euro aan materialen wil ik dit nog wel een keer proberen.
YouTube
pi_124034791
Maar hoe stevig is het? Als je 200kg gaat squatten zou ik meer vertrouwen op een echte powercage :P
  woensdag 13 maart 2013 @ 23:52:54 #111
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_124034946
quote:
0s.gif Op woensdag 13 maart 2013 23:48 schreef Sapstengel het volgende:
Maar hoe stevig is het? Als je 200kg gaat squatten zou ik meer vertrouwen op een echte powercage :P
Dat is absoluut waar.

Zelf zit ik nog lang niet op zulke gewichten, dus ik denk dat dit voor mij nog wel eens een uitkom kan zijn.

Ik ga hier eens over nadenken.. ik heb twee linkerhanden, maar dit moet nog redelijk te doen zijn.
De ene doet een puzzel, dus ach dit is dan mijn alibi :')
YouTube
pi_124035050
Ik ook niet hoor, maar met het oog op de toekomst :P
pi_124035481
Ja eh die dingen met tape vertrouw ik ook niet helemaal, maar sommige dingen zijn absoluut goed zelf te maken. Een bench press bankje bijv. en die kooi is echt wel netjes hoor. Wat voor gewicht 'ie aan kan staat er ook bij volgens mij. En het is net als met trainen zelf, als je dom, lomp of onvoorzichtig bent kan het wel eens flink misgaan ja.... maar het ziet er best hardcore uit ook zo'n selfmade gym en het bespaart een hoop onnodige knaken.
pi_124035717
  donderdag 14 maart 2013 @ 03:15:03 #115
182806 RaymondK
User icon is Raymondk
pi_124037610
quote:
0s.gif Op woensdag 13 maart 2013 22:31 schreef Drinky het volgende:
Zo, nieuwe batch poeders binnen. Kilo dextrose en een pot Isolaat bij B&F besteld. Kijken of Chocolate coconut bounty bevalt ( in de sampler pack zat een coconut van een ander product, maar die vond ik nog een beetje te zoet, wel lekker ). Heb eerlijk gezegd eigenlijk alleen daar besteld vanwege de 3-1 shaker die je erbij krijgt :') .

Ik ben nog aan het gainen, meer definitie, hopelijk zit ik tegen het eind van dit jaar een beetje dicht bij mijn doel.

kun je ff vertellen wat je van die dextrose vind? Ik kreeg een kg als cadeau van ze, maar het smaakt abosluut nergens naar. Had er 3 scheppen van in een bidon gedaan voor na een training, maar blech...
  donderdag 14 maart 2013 @ 03:21:32 #116
266264 Drinky
L'amour et la violence
pi_124037639
quote:
0s.gif Op donderdag 14 maart 2013 03:15 schreef RaymondK het volgende:

[..]

kun je ff vertellen wat je van die dextrose vind? Ik kreeg een kg als cadeau van ze, maar het smaakt abosluut nergens naar. Had er 3 scheppen van in een bidon gedaan voor na een training, maar blech...
Ja is goed, maar voor mij is het voornamelijk de bedoeling om het met mijn whey shake te mengen post workout. Ik gebruikte hiervoor dextro tabletten (2 tabletten na workout) en die dingen waren mierzoet. Meeste shakes met een smaakje zijn al goed zoet van zichzelf en als het nog zoeter zou worden ben ik bang dat ik moet nekken :') .
Drinky is een baas
pi_124037642
Het hoort ook nergens naar te smaken ( als je naturel hebt sws) is gewoon een snelle carb voor post workout
  donderdag 14 maart 2013 @ 05:34:38 #118
77130 star_gazer
pi_124037965
Tering heyyyy. Twee dagen geleden extra diep gegaan om eindelijk eens 8 reps op lichaamsgewicht (~75kg) te voltooien op de bench. Dat lukte met veel pijn en moeite en twee vingers van een spotter, wat op zich een leuke mijlpaal is.

Maar dan vandaag... Ik heb een partij DOMS in m'n borst die met geen pen te beschrijven is. Ik kon vanochtend nauwelijks mijn tanden poetsen :') Dat gaat lachen worden met overhead presses vandaag :')
-
  donderdag 14 maart 2013 @ 05:36:12 #119
77130 star_gazer
pi_124037967
quote:
0s.gif Op donderdag 14 maart 2013 03:21 schreef Ties02 het volgende:
Het hoort ook nergens naar te smaken ( als je naturel hebt sws) is gewoon een snelle carb voor post workout
Ik dacht dat dextrose (glucose) juist heel zoet was? Ben je niet in de war met maltodextrine?
-
pi_124037980
quote:
0s.gif Op woensdag 13 maart 2013 15:29 schreef RaymondK het volgende:

[..]

ik stond vandaag met een turkse man te praten die borderline diabetis was vorig jaar. Niet eens veel te zwaar of zo, maar toch bijna medicijnen.
Nu is hij weer helemaal gezond puur vanwege 4x per week een uur trainen.
borderline diabetis?

Twee heel verschillende dingen.
pi_124038002
quote:
0s.gif Op woensdag 13 maart 2013 22:55 schreef Volatility het volgende:

SPOILER
Ik. heb ze helaas wel allemaal gebroken.
Soms krijg ik nog wel een verzoek een setje voor iemand te regelen :P
  donderdag 14 maart 2013 @ 06:10:19 #122
77130 star_gazer
pi_124038034
quote:
0s.gif Op donderdag 14 maart 2013 05:42 schreef ZetaOS het volgende:

[..]

borderline diabetis?

Twee heel verschillende dingen.
Denk dat hij insuline resistentie bedoelt :P Lekker lean worden en je kan van de tabletten af ^O^

[ Bericht 10% gewijzigd door star_gazer op 14-03-2013 06:17:23 ]
-
  donderdag 14 maart 2013 @ 06:37:59 #123
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_124038085
Diabetes type 2, door zn vette pens waarachijnlijk.

Type 1 kom je niet vanaf, en gaan tabletten ook niet veel voor je doen.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
  donderdag 14 maart 2013 @ 06:56:22 #124
77130 star_gazer
pi_124038131
quote:
Manlet Amerika = 170cm

181CBS, 2006-5=176cm
Geen Manlet. _O_

Dit is niet proportioneel i 5.5cm is 3,1339% onder het gemiddelde in de VS.

181 - 3,1339% = 175cm voor Nederland. Helaas, met mijn 1,74 net een manlet ;(

SPOILER
-
  donderdag 14 maart 2013 @ 07:08:22 #125
77130 star_gazer
pi_124038167
Hoe houden jullie je balans tijdens dumbbell calf raises? Ik moet altijd naar voren struikelen om niet voorover te pleuren :')
-
  donderdag 14 maart 2013 @ 07:09:31 #126
253447 Ethanolic
pi_124038171
quote:
7s.gif Op donderdag 14 maart 2013 07:08 schreef star_gazer het volgende:
Hoe houden jullie je balans tijdens dumbbell calf raises? Ik moet altijd naar voren struikelen om niet voorover te pleuren :')
Gewoon in een smith/machine?
Deathlift or Die.
  donderdag 14 maart 2013 @ 07:53:19 #127
157922 fathank
pi_124038453
Smith is the solution.

Dat ik dit ooit nog zou zeggen.
pi_124038477
quote:
10s.gif Op woensdag 13 maart 2013 22:26 schreef Panzermaus het volgende:

[..]

*kuch* RaymondK *kuch*

16meter heeft ook wel aardig dat mass volgens mij. :') Hij wil alleen maar niet posten. ;(
Sowieso 16meter :9~ :9~ :9~ (fullhomo) en er zijn wel meer grotere gasten hier ;)
  donderdag 14 maart 2013 @ 08:02:05 #129
288467 H1N1
Tiger Stripes
pi_124038538
quote:
7s.gif Op donderdag 14 maart 2013 07:08 schreef star_gazer het volgende:
Beetje om het probleem heen maar waarom geen bb calf raise met clean grip? Veel stabieler, hielen naar elkaar toe hop.
  donderdag 14 maart 2013 @ 08:27:07 #130
187069 slacker_nl
Sicko pur sang
pi_124038775
Over eten:

http://www.vice.com/en_uk(...)longer-requires-food

quote:
Hacking the body is high risk, high reward. I read a textbook on physiological chemistry and took to the internet to see if I could find every known essential nutrient. My kitchen soon looked like a chemistry lab and I had every unknown substance in a glass in front of me. I was a little worried it was going to kill me, but decided it was for science and quickly downed the whole thing. To my surprise, it was quite tasty and I felt very energetic. For 30 days I avoided food entirely and I monitored the contents of my blood and physical performance. Mental performance is harder to quantify, but I feel much sharper.
Blog: http://robrhinehart.com/?p=298
Ingredienten: http://robrhinehart.com/?p=424

Jullie gedachte? Het klinkt eigenlijk best kek.
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.
  donderdag 14 maart 2013 @ 08:34:35 #131
253447 Ethanolic
pi_124038833
quote:
0s.gif Op donderdag 14 maart 2013 07:55 schreef Weissman het volgende:

[..]

Sowieso 16meter :9~ :9~ :9~ (fullhomo) en er zijn wel meer grotere gasten hier ;)
16m had een jaartje terug toch een pic gepost?
Diabox heeft echt een streeffysiek, maar post hier vrij weinig.
Deathlift or Die.
pi_124039122
Ik las laasts dat iemand havemout (als ik me niet vergis) door zn melk heen deed. Kun je kant en klare havermout in de winkel krijgen of moet je hem thuis nog eerst koken of iets dergelijks?
pi_124039352
Note to self:

alle trappen proberen te vermijden.. day after leg day :')
pi_124039679
quote:

[..]

Detrose smaakt idd nergens naar. Ik haal het in de AH (Zonnatura).
pi_124039699
quote:
0s.gif Op woensdag 13 maart 2013 23:46 schreef ManageTheAnger het volgende:
[ afbeelding ]

Die is gewoon serieus NICE!

Op te maken uit dat stuk, is de hoogte 2m08..

Die planken zijn hier wel bij de gamma en praxis te krijgen toch? Of moet je daarvoor naar een speciaalzaak?

Die van mij zal dan iets lager worden, maar voor totaal 100 euro aan materialen wil ik dit nog wel een keer proberen.
Planken?
  donderdag 14 maart 2013 @ 09:46:51 #136
288467 H1N1
Tiger Stripes
pi_124040027
quote:
1s.gif Op donderdag 14 maart 2013 09:32 schreef CarbonC het volgende:

[..]

Planken?
Balken
  donderdag 14 maart 2013 @ 09:47:11 #137
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_124040034
quote:
1s.gif Op donderdag 14 maart 2013 09:32 schreef CarbonC het volgende:

[..]

Planken?
Planken/balken.

Als je kijkt naar die posts.. dan zijn het 2 planken die tegen elkaar aan zitten, dus 8 in totaal.
YouTube
  donderdag 14 maart 2013 @ 09:47:43 #138
288467 H1N1
Tiger Stripes
pi_124040046
quote:
0s.gif Op donderdag 14 maart 2013 09:14 schreef moonhammer het volgende:
Note to self:

alle trappen proberen te vermijden.. day after leg day :')
Trap op is amper n probleem, trap is
veel erger.

Edit: managetheanger, 100e maar? En het fresen van gaten etc, houtbewerking? Ben benieuwd of je het met 100e redt..
  donderdag 14 maart 2013 @ 09:52:17 #139
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_124040147
Die olympische halterstang is 2m20 en 20 kilo (althans, dat heb ik gelezen)

Hoe erg is het, als je een kleinere afmeting van bijvoorbeeld 1m80 of 1m60 neemt.

Ik zit namelijk met ruimte op mijn zolder.
Die 2m20 zou ik nog wel kunnen gebruiken, maar dan moet ik overdwars gaan trainen.
Dit is opzich niet zo'n probleem, alleen dat betekent dus ook dat alle aparaten ook een kwartslag zouden moeten draaien, waardoor ik in efficiëntie in ruimte achteruit gaat.

iemand die mij het verschil kan vertellen? Ik zit zelf namelijk te denken aan de verdeling van het gewicht over oppervlakte etc.
YouTube
pi_124040297
quote:
0s.gif Op donderdag 14 maart 2013 09:01 schreef Questular het volgende:
Ik las laasts dat iemand havemout (als ik me niet vergis) door zn melk heen deed. Kun je kant en klare havermout in de winkel krijgen of moet je hem thuis nog eerst koken of iets dergelijks?
Euroshopper 500 gram voor 0,39 euro.

Wat ik doe is dat vermalen in de blender tot poeder. Gewoon 2/3e pak erin gooien.
pi_124040607
quote:
1s.gif Op donderdag 14 maart 2013 09:59 schreef Sapstengel het volgende:

[..]

Euroshopper 500 gram voor 0,39 euro.

Wat ik doe is dat vermalen in de blender tot poeder. Gewoon 2/3e pak erin gooien.
dank :)
  donderdag 14 maart 2013 @ 10:34:12 #142
187069 slacker_nl
Sicko pur sang
pi_124041187
quote:
0s.gif Op donderdag 14 maart 2013 09:52 schreef ManageTheAnger het volgende:

Hoe erg is het, als je een kleinere afmeting van bijvoorbeeld 1m80 of 1m60 neemt.

Die 2m20 zou ik nog wel kunnen gebruiken, maar dan moet ik overdwars gaan trainen.
Dit is opzich niet zo'n probleem, alleen dat betekent dus ook dat alle aparaten ook een kwartslag zouden moeten draaien, waardoor ik in efficiëntie in ruimte achteruit gaat.

iemand die mij het verschil kan vertellen? Ik zit zelf namelijk te denken aan de verdeling van het gewicht over oppervlakte etc.
Die kleinere varianten zijn 15kg volgens mij. Met dit type sluiters http://www.helisports.nl/(...)mm-Ringsluiters.html en 1,25kg schijven zit je op 20kg. Dus.
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.
  donderdag 14 maart 2013 @ 10:38:50 #143
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_124041316
quote:
0s.gif Op donderdag 14 maart 2013 09:52 schreef ManageTheAnger het volgende:

quote:
0s.gif Op donderdag 14 maart 2013 10:34 schreef slacker_nl het volgende:

[..]

Die kleinere varianten zijn 15kg volgens mij. Met dit type sluiters http://www.helisports.nl/(...)mm-Ringsluiters.html en 1,25kg schijven zit je op 20kg. Dus.
Kleine toevoeging erbij misschien, ik wil de stang gebruiken om te benchen, deadliften, powercleanen, squatten etc....

Dat het gewicht van de stang zelf lager is, daar ben ik mij van bewust maar weet je ook of het ook uitmaakt in de training?

Als in het feit dat bij de olympische halterstang, de schijven op laten we zeggen 2m van elkaar verwijderd zitten, en op een kleinere stang op minder ruimte. In hoeverre heeft dat effect? Of is 50 kilo drukken gewoon 50 kilo drukken? (ruiten opdruk is moeilijker dan een wijde opdruk bijv.)
YouTube
pi_124041520
Die stangen van 15kg zijn erg kort. Die hebben wij in de gym ook maar voor squats is het niet te doen. Als je die bar op je rug hebt, moet je je handen neerzetten waar de plates al zitten, zo smal zijn ze.

Enige waar ik die stangen voor gebruik is bent over rows.
  donderdag 14 maart 2013 @ 10:46:49 #145
187069 slacker_nl
Sicko pur sang
pi_124041597
quote:
0s.gif Op donderdag 14 maart 2013 10:38 schreef ManageTheAnger het volgende:
Kleine toevoeging erbij misschien, ik wil de stang gebruiken om te benchen, deadliften, powercleanen, squatten etc....

Dat het gewicht van de stang zelf lager is, daar ben ik mij van bewust maar weet je ook of het ook uitmaakt in de training?

Als in het feit dat bij de olympische halterstang, de schijven op laten we zeggen 2m van elkaar verwijderd zitten, en op een kleinere stang op minder ruimte. In hoeverre heeft dat effect? Of is 50 kilo drukken gewoon 50 kilo drukken? (ruiten opdruk is moeilijker dan een wijde opdruk bijv.)
Je hebt iets minder ruimte, ik merk dat ik bij een kleinere stang, die van 1.80 volgens mij, m'n handen tegen het deel aanzet waar stang overgaat naar 50mm bar.

Denk dat je maximale load wat minder zal zijn op een kleine stang. Maar dat kan je denk ik wel nakijken.
pi_124042659
Is er een reden te bedenken waarom je liever geen powerrack gebruikt bij het benchen? Ik train in de personeelsgym (met geweldig materiaal trouwens), waar meestal niet al te veel mensen zijn. Ik zie het regelmatig gebeuren dat mensen het heel moeilijk hebben met het benchen zonder spotter, terwijl het rack er ongebruikt staat.
  donderdag 14 maart 2013 @ 11:28:11 #147
69994 seto
-|||--------|||-
pi_124042953
Het is wel veiliger inderdaad, maar het kan ook je ROM beperken. Als je echt je borst wil raken met de stang hebben die safety bars geen nut meer.
Seto is zo ene baas he
  donderdag 14 maart 2013 @ 11:28:31 #148
288467 H1N1
Tiger Stripes
pi_124042963
quote:
0s.gif Op donderdag 14 maart 2013 11:19 schreef DrParsifal het volgende:
Is er een reden te bedenken waarom je liever geen powerrack gebruikt bij het benchen? Ik train in de personeelsgym (met geweldig materiaal trouwens), waar meestal niet al te veel mensen zijn. Ik zie het regelmatig gebeuren dat mensen het heel moeilijk hebben met het benchen zonder spotter, terwijl het rack er ongebruikt staat.
Als je geen spotter hebt is dat een prima uitkomst om toch te kunnen pieken zonder roll of shame. Verder geen argument waarom je het niet zou gebruiken. Benchen in de smith wel, dat is toch minder mbt de vaste bewegingsbaan.
pi_124043391
quote:
0s.gif Op donderdag 14 maart 2013 11:28 schreef seto het volgende:
Het is wel veiliger inderdaad, maar het kan ook je ROM beperken. Als je echt je borst wil raken met de stang hebben die safety bars geen nut meer.
Dat is inderdaad wel zo, alleen als ik naar mezelf kijk en ik zou de bar op mijn borst laten vallen dan zitten de veiligheidsstangen ongeveer 1 cm te laag. beroerd voor wat ribben, maar vitale organen gaan er niet aan. Nu hebben die grote jongens wat meer chest, maar het lijkt me nog altijd een stuk veiliger in het rack. (En ja makkelijker met de roll of shame die ikzelf regelmatig maak).

Gisteren trouwens eens geprobeerd met 1 been te legpressen. Het werkt dus niet om gewoon de helft van het gewicht van een normale legpress te nemen, en ik voel mijn glutes nu beter dan ooit tevoren. Leuke oefening.
  donderdag 14 maart 2013 @ 11:44:08 #150
69994 seto
-|||--------|||-
pi_124043498
Ik weet niet of je een arch in je rug gebruikt tijdens het benchen, maar misschien kan je de safety bars zo zetten dat ze bij je borst zitten als je rug plat is zodat je er net iets boven bencht. Misschien kan je ook iets onder het bankje zetten zodat je net iets hoger dan de safety bars komt met een arch als dit niet mogelijk lijkt.
Seto is zo ene baas he
  donderdag 14 maart 2013 @ 12:07:28 #151
77130 star_gazer
pi_124044257
Wat een stel Mongolen in onze gym... Ze hebben de plates vervangen, maar de nieuwe plates zijn in PONDEN :r nu moet ik gvd als een malle gaan staan rekenen om mijn programma voort te kunnen zetten :r
-
  donderdag 14 maart 2013 @ 12:10:12 #152
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_124044353
quote:
0s.gif Op donderdag 14 maart 2013 12:07 schreef star_gazer het volgende:
Wat een stel Mongolen in onze gym... Ze hebben de plates vervangen, maar de nieuwe plates zijn in PONDEN :r nu moet ik gvd als een malle gaan staan rekenen om mijn programma voort te kunnen zetten :r
1 kilogram = 2.20462262 pounds

net als de euro :p
YouTube
pi_124044414
Welke app gebruiken jullie om je voeding bij te houden?
Hoi, ik ben robuust89 en ik ben nieuw!
pi_124044535
quote:
1s.gif Op donderdag 14 maart 2013 12:11 schreef robuust89 het volgende:
Welke app gebruiken jullie om je voeding bij te houden?
In het begin Calorie Counter van Fatsecret.

Nu spreadsheet en mijn hoofd.
pi_124044548
Ik heb nu ook een paar keer de roll of shame gedaan, alleen ik bench nu 55kg. Kan dit slecht voor je zijn als je serieuse gewichten bped?
No citizen has a right to be an amateur in the matter of physical training...what a disgrace it is for a man to grow old without ever seeing the beauty and strength of which his body is capable.
  donderdag 14 maart 2013 @ 12:20:55 #156
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_124044711
quote:
0s.gif Op donderdag 14 maart 2013 12:15 schreef esv7 het volgende:
Ik heb nu ook een paar keer de roll of shame gedaan, alleen ik bench nu 55kg. Kan dit slecht voor je zijn als je serieuse gewichten bped?
Met serieuze gewichten moet je gewoon echt een spotter hebben.
  donderdag 14 maart 2013 @ 12:25:20 #157
69994 seto
-|||--------|||-
pi_124044848
Maar wat is serieus? :P
Seto is zo ene baas he
  donderdag 14 maart 2013 @ 12:30:12 #158
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_124044999
quote:
0s.gif Op donderdag 14 maart 2013 12:25 schreef seto het volgende:
Serieus is wat jou je aders uit je kop laat springen.

Of dit nu 50 of 100 kilo is...

Gewicht is maar relatief in dit geheel (8>
YouTube
  donderdag 14 maart 2013 @ 12:31:59 #159
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_124045054
quote:
0s.gif Op donderdag 14 maart 2013 12:25 schreef seto het volgende:
Goeie vraag. In ieder geval als je meer lift dan je in je eentje aan kan. Als ik 90 - 100 doe vraag ik echt wel even iemand erbij om te spotten. Maar ik heb ook wel meegemaakt dat ik m'n 100 kilo mag laten hangen voor de volgende die er min of meer zijn warming up mee doet. :P
  donderdag 14 maart 2013 @ 12:33:09 #160
266264 Drinky
L'amour et la violence
pi_124045099
quote:
0s.gif Op donderdag 14 maart 2013 12:10 schreef ManageTheAnger het volgende:

[..]

1 kilogram = 2.20462262 pounds

net als de euro :p
Ik gebruikte de dagboek van voedingscentrum maar die klopt met heel veel waarden niet. Nu reken ik het zelf uit, op de meeste producten staat vaak wel hoeveel ze van alles hebben (bij de lidl in ieder geval) .
Drinky is een baas
pi_124045304
quote:
Is juist aan te raden als je binnenkant borst wil opvullen. Zouden veel meer mensen moeten doen, meestal mist dat echt.

Gewoon af en toe een langzame roll of shame met ~150% van je 1RM = chest of peace. Mind-muscle connection enzo.
  donderdag 14 maart 2013 @ 12:44:57 #162
266264 Drinky
L'amour et la violence
pi_124045484
Iemand hier die een ab wheel heeft? Ik gebruik in de sportschool gewoon een kleine barbell met 10kg gewichten eraan, maar volgens mij werkt zo'n wheel net even beter. Ze kosten maar 12 euro dus het zijn de kosten niet.

Overigens wel lastig om m'n onderrug niet door te laten zakken bij de (geimproviseerde) ab wheel (zeker na 36 weighted crunches )
Drinky is een baas
  donderdag 14 maart 2013 @ 12:45:14 #163
69994 seto
-|||--------|||-
pi_124045497
quote:
14s.gif Op donderdag 14 maart 2013 12:39 schreef Panzermaus het volgende:

[..]

Is juist aan te raden als je binnenkant borst wil opvullen. Zouden veel meer mensen moeten doen, meestal mist dat echt.

Gewoon af en toe een langzame roll of shame met ~150% van je 1RM = chest of peace. Mind-muscle connection enzo.
wat
Seto is zo ene baas he
pi_124045986
Ik had het over sport met mijn teamleider, begint hij een heel verhaal over "droog trainen"

Ik neem ontslag.
  donderdag 14 maart 2013 @ 13:09:57 #165
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_124046181
quote:
10s.gif Op donderdag 14 maart 2013 13:02 schreef robuust89 het volgende:
Ik had het over sport met mijn teamleider, begint hij een heel verhaal over "droog trainen"

Ik neem ontslag.
Wat zei je, "is dat net genoeg trainen om niet te zweten?"
YouTube
pi_124046444
quote:
Daarom bp ik echt alleen in het rack. Ik ben nu bezig met 57.5 en had weer een roll of shame bij de laatste rep. Elke keer als ik in gewicht omhoog ga moet ik wel weer een keer onder de bar vandaan kruipen bij bp. Cable crossover is trouwens wel een heerlijke oefening om de borst nog eens extra aan te pakken (ik ben bang dat ik bij de bp teveel schouders gebruik).
pi_124046470
quote:
0s.gif Op donderdag 14 maart 2013 12:15 schreef Sapstengel het volgende:

[..]

In het begin Calorie Counter van Fatsecret.

Nu spreadsheet en mijn hoofd.
Dank, goeie!
pi_124046881
voor het eerst na 2 weken met een buikspier blessure thuis te hebben gezeten getrained :) Het was wel handig geweest als ik de 1e keer al mn sportbroek mee had genomen, scheelt toch weer 15km met de auto....
pi_124047373
Ik train mijn buik eigenlijk helemaal niet. Trainen jullie die wel los?
"Happiness is not getting more, but wanting less"
  donderdag 14 maart 2013 @ 14:06:34 #170
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_124048008
quote:
0s.gif Op donderdag 14 maart 2013 13:47 schreef ssebass het volgende:
Zelf niet, dat komt straks wel.... Gaat altijd retesnel hier.

Kom net bij de sportschool vandaan... mijn shake-beker lag niet bij de gevonden voorwerpen :(. Dus zonder beker weer terug naar het werk gereden.

Dat betekent dat dus één of andere Sjonnie er mee aan de haal gegaan is als ik hem thuis niet kan vinden.

Het was op dit tijdstip ook druk... Basic Fit..... met scholieren en toch wel de mensen die je in een bepaalde categorie kan drukken als je van hokjes plaatsen houdt :')

Hoe zit dat bij jullie gyms?
YouTube
pi_124048249
Hier zit gewoon een vast groepje van 20-30 man die aan krachttraining doet. Verandert niet zoveel en de meeste kennen elkaar dus ook wel. Is ook niet echt een hardcore gym, verre van (DL namelijk), maar hebben wel alles wat ik nodig heb. Squat rack en bankjes zijn eigenlijk altijd wel vrij. Anders maar kort wachten. Dus elkaars spullen meenemen zie ik niet zo snel gebeuren.

[ Bericht 0% gewijzigd door ssebass op 14-03-2013 14:19:54 ]
pi_124048261
quote:
0s.gif Op donderdag 14 maart 2013 14:06 schreef ManageTheAnger het volgende:
WTF heeft dit met BB te maken ?
  donderdag 14 maart 2013 @ 14:20:22 #173
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_124048428
quote:
13s.gif Op donderdag 14 maart 2013 14:15 schreef Weissman het volgende:

[..]

WTF heeft dit met BB te maken ?
Tijdstippen van trainen, of je verschil merkt tussen een Basic fit selectie van spullen en kwaliteit, tegen bijvoorbeeld lifestyle centers ofzo :')

heeft zich ergens wel eens beter uitgeluld maar het is niet anders
YouTube
pi_124048734
quote:
0s.gif Op donderdag 14 maart 2013 14:06 schreef ManageTheAnger het volgende:

[..]

Zelf niet, dat komt straks wel.... Gaat altijd retesnel hier.

Kom net bij de sportschool vandaan... mijn shake-beker lag niet bij de gevonden voorwerpen :(. Dus zonder beker weer terug naar het werk gereden.

Dat betekent dat dus één of andere Sjonnie er mee aan de haal gegaan is als ik hem thuis niet kan vinden.

Het was op dit tijdstip ook druk... Basic Fit..... met scholieren en toch wel de mensen die je in een bepaalde categorie kan drukken als je van hokjes plaatsen houdt :')

Niet lullig bedoeld, maar ik heb in het vorige topic al aangegeven wat je moet doen. Plus de vraag gesteld waarom je nou eigenlijk voor zo'n brakke gym gekozen hebt. Ik stel voor dat je stopt met hier uithuilen over je baggergym en gewoon bij een fatsoenlijke gym gaat trainen.
  donderdag 14 maart 2013 @ 14:45:33 #175
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_124049145
quote:
0s.gif Op donderdag 14 maart 2013 14:30 schreef CarbonC het volgende:

[..]

Niet lullig bedoeld, maar ik heb in het vorige topic al aangegeven wat je moet doen. Plus de vraag gesteld waarom je nou eigenlijk voor zo'n brakke gym gekozen hebt. Ik stel voor dat je stopt met hier uithuilen over je baggergym en gewoon bij een fatsoenlijke gym gaat trainen.
Aangezien jij "de man" hier bent met het aantal antwoorden wat jij altijd iedereen weet te geven,

SPOILER
Heb je daar ook een antwoord op?
YouTube
pi_124049285
quote:

[..]

Oo, negative set bp?
En ik dacht juist weer dat binnenkant borst niet apart te trainen was?:s
Ik train iig nog niet heel lang maar wel steeds vaker een spotter gellukig.
No citizen has a right to be an amateur in the matter of physical training...what a disgrace it is for a man to grow old without ever seeing the beauty and strength of which his body is capable.
pi_124049431
quote:
1s.gif Op donderdag 14 maart 2013 14:50 schreef esv7 het volgende:

[..]

Oo, negative set bp?
En ik dacht juist weer dat binnenkant borst niet apart te trainen was?:s
Ik train iig nog niet heel lang maar wel steeds vaker een spotter gellukig.
Beste man,
SPOILER
pi_124049630
Oo ok.
pi_124050148
quote:
0s.gif Op donderdag 14 maart 2013 14:45 schreef ManageTheAnger het volgende:

[..]

Aangezien jij "de man" hier bent met het aantal antwoorden wat jij altijd iedereen weet te geven,

SPOILER
Het lijkt me dat bij een langere stang 'scheef' de oefening uitvoeren sneller gebeurt (als bij squats de bar bijv. niet precies in het midden op je rug/traps ligt).
pi_124050151
quote:
0s.gif Op donderdag 14 maart 2013 14:45 schreef ManageTheAnger het volgende:

[..]

SPOILER
Ik vroeg mij dit ook af en denk dat, aangezien het een rechtlijnige beweging is, het niet veel uitmaakt. Dit is wel het geval bij draaipunten --> moment=kracht x arm.
Misschien is het met oog op corrigerende bewegingen iets zwaarder bij langere stang.
  donderdag 14 maart 2013 @ 15:16:54 #181
55709 Stereotomy
pi_124050251
quote:

met ~150% van je 1RM
:9~
  donderdag 14 maart 2013 @ 15:19:03 #182
266264 Drinky
L'amour et la violence
pi_124050337
quote:
0s.gif Op donderdag 14 maart 2013 13:47 schreef ssebass het volgende:
Die train ik los( nja los, extra naast squat en deadlift ). Ik heb een lange tijd alleen maar met apparaten getrained en helemaal niks aan mijn core gedaan met als resultaat een zwakke core ten opzichte van de rest. Die train ik nu bij op schouder/chest/tricep dagen.

Maakt de compound oefeningen voor mij toch wel wat makkelijker en ik ben er echt een hoop op vooruit gegaan qua core in 3 maanden.
Drinky is een baas
pi_124050341
quote:
0s.gif Op donderdag 14 maart 2013 15:14 schreef meneer_valk het volgende:

[..]

Het lijkt me dat bij een langere stang 'scheef' de oefening uitvoeren sneller gebeurt (als bij squats de bar bijv. niet precies in het midden op je rug/traps ligt).
:{
A revolution is a fundamental change in power or organizational structures that takes place in a relatively short period of time.
pi_124050528
quote:
0s.gif Op donderdag 14 maart 2013 15:14 schreef ssebass het volgende:

[..]

Ik vroeg mij dit ook af en denk dat, aangezien het een rechtlijnige beweging is, het niet veel uitmaakt. Dit is wel het geval bij draaipunten --> moment=kracht x arm.
Misschien is het met oog op corrigerende bewegingen iets zwaarder bij langere stang.
Ik denk het ook, alleen is het met een langere stang niet fractioneel makkelijker omdat je door het grotere moment "minder om je as wiebelt"?
pi_124050597
BTW: als ik hier te dominant/irritant ben dan schoppen jullie me wel terug in mijn hok, neem ik aan.
  donderdag 14 maart 2013 @ 15:26:07 #186
55709 Stereotomy
pi_124050602
Lange stang is idd stabieler, al heb ik geen ervaring met zwaar squatten hoe dat zich irl verhoudt.

donderdag 14 maart 2013 @ 15:26:25 #187
55709 Stereotomy
pi_124050613
quote:
0s.gif Op donderdag 14 maart 2013 15:26 schreef CarbonC het volgende:
BTW: als ik hier te dominant/irritant ben dan schoppen jullie me wel terug in mijn hok, neem ik aan.
* Stereotomy aai over bolletje geeft
pi_124050647
quote:
0s.gif Op donderdag 14 maart 2013 15:19 schreef 1517 het volgende:

[..]

:{
Ik bedoel daarmee dat de punten waarmee je zou kunnen corrigeren (schouders/handen maar ook spieren in bijv. je heup of rug) in verhouding dichter bij het draaipunt liggen bij een lange stang. F*a = F*a, dus als de arm van de kracht die naar beneden werkt (bij scheefleggen van de stang) langer wordt (langere stang) en de arm van je eigen 'correctiekracht' hetzelfde blijft, moet je dus meer kracht leveren om te corrigeren.
  donderdag 14 maart 2013 @ 15:31:03 #189
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_124050821
quote:
0s.gif Op donderdag 14 maart 2013 15:27 schreef meneer_valk het volgende:

[..]

Ik bedoel daarmee dat de punten waarmee je zou kunnen corrigeren (schouders/handen maar ook spieren in bijv. je heup of rug) in verhouding dichter bij het draaipunt liggen bij een lange stang. F*a = F*a, dus als de arm van de kracht die naar beneden werkt (bij scheefleggen van de stang) langer wordt (langere stang) en de arm van je eigen 'correctiekracht' hetzelfde blijft, moet je dus meer kracht leveren om te corrigeren.
Ja zo denkt ik dus ook,

Als je een lange stang hebt, dan is de afstand van buiten naar de binnenas van je kantelpunt groter dan bij een kortere stang waardoor het met een langere stang moeilijker corrigeren (lees zwaarder) zou zijn dan met een kortere.

Maar dit is dus alleen mijn gedachte, en ik heb geen flauw idee of dit klopt.

Net als de verdeling van het gewicht, als je recht omhoog gaat moet het in principe niet uitmaken maar toch krijg ik ergens het gevoel dat een kleinere stang makkelijker op te tillen is dan een langere stang omdat het gewicht over een groter danwel kleiner oppervlak verdeeld wordt waardoor de kracht per cm groter en of kleiner wordt...
YouTube
pi_124050913
quote:
0s.gif Op donderdag 14 maart 2013 15:31 schreef ManageTheAnger het volgende:

[..]

Ja zo denkt ik dus ook,

Als je een lange stang hebt, dan is de afstand van buiten naar de binnenas van je kantelpunt groter dan bij een kortere stang waardoor het met een langere stang moeilijker corrigeren (lees zwaarder) zou zijn dan met een kortere.

Maar dit is dus alleen mijn gedachte, en ik heb geen flauw idee of dit klopt.

Net als de verdeling van het gewicht, als je recht omhoog gaat moet het in principe niet uitmaken maar toch krijg ik ergens het gevoel dat een kleinere stang makkelijker op te tillen is dan een langere stang omdat het gewicht over een groter danwel kleiner oppervlak verdeeld wordt waardoor de kracht per cm groter en of kleiner wordt...
Als de stang gewoon netjes in het midden ligt dan gaat dat tweede niet op volgens mij. Het zwaartepunt ligt dan gewoon op dezelfde plek, namelijk precies in het midden van de bar (symmetrie).
pi_124051052
quote:
0s.gif Op donderdag 14 maart 2013 15:33 schreef meneer_valk het volgende:

[..]

Als de stang gewoon netjes in het midden ligt dan gaat dat tweede niet op volgens mij. Het zwaartepunt ligt dan gewoon op dezelfde plek, namelijk precies in het midden van de bar (symmetrie).
Precies, de gewone oefening is een rechtlijnige beweging, maar de correctie heeft wel een draaipunt, dus dan is de natuurkundige arm relevant. Plaatsing van handen maakt dan veel uit (meer naar buiten of binnen). Meer naar binnen maakt correctie zwaarder.
pi_124051174
De ene schijf weegt vaak ook net wat meer dan de andere :{
En die sluiters! >:)
  donderdag 14 maart 2013 @ 15:41:21 #193
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_124051256
quote:
0s.gif Op donderdag 14 maart 2013 15:36 schreef ssebass het volgende:

[..]

Precies, de gewone oefening is een rechtlijnige beweging, maar de correctie heeft wel een draaipunt, dus dan is de natuurkundige arm relevant. Plaatsing van handen maakt dan veel uit (meer naar buiten of binnen). Meer naar binnen maakt correctie zwaarder.
Juist, en als dit voor opwaarts gaat, dan geldt dit ook voor neerwaarts (benchpress).

Had ik maar wat meer opgelet met natuur en schei(t)kunde :')

Ik vraag het mij namelijk af, omdat als ik dus straks een bench en rack thuis heb op zolder ik geen ruimte heb voor een 2m20 staaf. Wel wil ik gewoon alles goed kunnen doen, en niet met mijn fysiek gaan lopen kloten wegens andere maten enzo!
Die ruimte heb ik eventueel wel alleen moet ik dan alles een kwartslag draaien waardoor ik op het geheel weer minder ruimte heb.

De vloer is groot genoeg, maar het is een schuin dak en de eerste balk zit ongeveer op benchpress hoogte op 2m05 ong. Wat dus te weinig is voor een 2m20 stang. Overdwars kan wel, maar nogmaals dan kom ik in het geheel weer tekort (first world problems)

Waarom thuis wat neerzetten? Omdat ik nu nog wel in de gelegenheid ben om naar de sportschool te gaan, maar straks vanwege veranderende werkomstandigheden niet altijd meer tijdens sportschool uren, plus dat het veel makkelijker is om even op zolder te gaan, muziekje aanknallen en even 30-40 minuten vlammen...

Sportschool is op de tijden dat ik train gewoon te druk....
YouTube
pi_124051950
Zal het ook eens gaan bijhouden :P vroeger altijd een magere lat geweest, en sinds een jaar of 2 op en af fitnessen, maar nu sinds 3 maanden 3-4 dagen in de week krachttraining, en sinds deze maand aan de shakes en weight gainer, zal me benieuwen.

Woog 70kg op 1m94, weeg nu ongeveer 77kg denk ik (op wss maar 5-6% bf) en zie de resultaten behoorlijjk, alhoewel ik wel erg mager blijf.

Wat zou ongeveer een goed gewicht zijn ?? hoef niet een bodybuild look, maar gewoon ripped, zat zelf te denken aan een kilotje of 85 (Was ecto, ben het nog steeds maar wel een stuk breder geworden dus)
  donderdag 14 maart 2013 @ 16:25:35 #195
266264 Drinky
L'amour et la violence
pi_124052893
quote:

[..]

Heb de dextrose net opengetrokken, smaakt gewoon naar de Dextro tabletten, is gewoon zoet. Chocolate coconut bounty isolaat is tot nu toe de lekkerste smaak die ik geproefd heb overigens.
Drinky is een baas
pi_124053445
quote:
0s.gif Op woensdag 13 maart 2013 22:55 schreef Volatility het volgende:
Als in welke hebben veel weerstand, gaan ze lang mee, waar koop je ze, etc.

http://forum.bodybuilding.com/showthread.php?t=5992911&page=1

SPOILER
ironwoody!
pi_124053550
Ik denk dat Raymond wat anders kado heeft gekregen dan dextrose. Dextrose is zoetig, vind het wel lekker voor in je water tijdens of na het trainen. Kheb net als Carbon die van Zonnatura bij de AH (0,5 KG p/zak).
Roger found it hard to make friends with the other penguins. Probably because he was a total cunt.
  donderdag 14 maart 2013 @ 16:49:55 #198
266264 Drinky
L'amour et la violence
pi_124053793
quote:
1s.gif Op donderdag 14 maart 2013 16:43 schreef Poppiholla het volgende:
Ik denk dat Raymond wat anders kado heeft gekregen dan dextrose. Dextrose is zoetig, vind het wel lekker voor in je water tijdens of na het trainen. Kheb net als Carbon die van Zonnatura bij de AH (0,5 KG p/zak).
Ik heb het bij m'n shake gegooid, maar ben bang dat het te zoet gaat worden zo :') .
Die 3 in 1 shaker van B&F heeft nog wel een ander apart potje maar ben bang dat daar niet alles in gaat passen.
Drinky is een baas
  donderdag 14 maart 2013 @ 17:02:16 #199
55709 Stereotomy
pi_124054276
Whey met smaak + dextrose = mierzoet

Neutrale whey + dextrose gaat nog wel.
  donderdag 14 maart 2013 @ 17:08:59 #200
266264 Drinky
L'amour et la violence
pi_124054487
quote:
0s.gif Op donderdag 14 maart 2013 17:02 schreef Stereotomy het volgende:
Whey met smaak + dextrose = mierzoet

Neutrale whey + dextrose gaat nog wel.
Ja ik ga de volgende keer maar kijken waar ik die dextrose kan laten, is echt veels te zoet zo. Die Chocolate coconut bounty smaak van de Whey isolaat is best lekker, ruikt een beetje naar dat nesquik poeder. Keertje chocomel van zetten.
Drinky is een baas
  donderdag 14 maart 2013 @ 17:10:35 #201
55709 Stereotomy
pi_124054550
Voor dextrose zie ik eigenlijk alleen post workout plaats, en zelfs dan zou je wellicht beter normaal zetmeel (brood, aardappels, pasta) kunnen eten. :)
  donderdag 14 maart 2013 @ 17:17:25 #202
266264 Drinky
L'amour et la violence
pi_124054768
quote:
0s.gif Op donderdag 14 maart 2013 17:10 schreef Stereotomy het volgende:
Voor dextrose zie ik eigenlijk alleen post workout plaats, en zelfs dan zou je wellicht beter normaal zetmeel (brood, aardappels, pasta) kunnen eten. :)
Ik drink mijn shakes alleen post workout, dan doe ik een shake van 30~50 gram, afhankelijk van hoeveel ik ga eten die dag. Normaal gesproken haal ik 130~150 gram eiwitten uit mijn normale voeding ( en dan zit ik vaak rond de 2200kcal). Shakes doe ik alleen op workout dagen omdat ik merk dat ze mij beter helpen te herstellen.

Brood, aardappels en pasta eet ik niet (brood af en toe). Ik eet op een dag vaak 2 grote maaltijden met rijst ( 50/50 mix van wit en zilvervlies), ongeveer 150~170 gram per dag.

Het enige verschil tussen workout en non-workout dagen qua voeding is de shake en dextrose (normaal gesproken pak ik 2 dextro tabletten).
Drinky is een baas
  donderdag 14 maart 2013 @ 17:18:01 #203
187069 slacker_nl
Sicko pur sang
pi_124054787
quote:
10s.gif Op donderdag 14 maart 2013 12:31 schreef Snakey het volgende:

[..]

Goeie vraag. In ieder geval als je meer lift dan je in je eentje aan kan. Als ik 90 - 100 doe vraag ik echt wel even iemand erbij om te spotten. Maar ik heb ook wel meegemaakt dat ik m'n 100 kilo mag laten hangen voor de volgende die er min of meer zijn warming up mee doet. :P
Ik heb laatst lopen spotten toen iemand 60kg zat te benchen, MET MOEITE! Die mafkees wilde samen met me BP'en. Hij legt 60kg op dat ding en komt amper omhoog, epic fail.
pi_124054862
quote:
0s.gif Op donderdag 14 maart 2013 17:18 schreef slacker_nl het volgende:

[..]

Ik heb laatst lopen spotten toen iemand 60kg zat te benchen, MET MOEITE! Die mafkees wilde samen met me BP'en. Hij legt 60kg op dat ding en komt amper omhoog, epic fail.
Gelukkig kon jij meteen 120+ benchen he?
  donderdag 14 maart 2013 @ 17:31:59 #205
357556 jeurse04
Usericon is son of Zeus
pi_124055304
quote:
0s.gif Op donderdag 14 maart 2013 17:21 schreef Questular het volgende:

[..]

Echt hé.. Ikzelf zat pas na minimaal halfjaar op de 60kg
190CM, 90.5KG, SQ:150KGx2 BP:100KGx2 DL:190KGx3
My end goal is not to be some massed up freak, but rather to have a physique that can be looked as art; streamlined, tapered, and universally appealing.
pi_124055910
quote:

[..]

donderdag 14 maart 2013 @ 18:08:26 #207
159334 GANZENBORD
Wie doet er mee ?
pi_124056462
Ik zag hier iemand iets posten over sheiko. Tip; doe niet die kansloze versie van t nation, die is geloof ik compleet verbouwd door dikke luie Amerikanen en lijkt er totaal niet meer op.
Volgens mij zijn sheiko nr 29 en 31 geschikt om mee te beginnen, maar dat moet je zelf ff uitzoeken.

Het is het zwaarste programma wat ik ooit heb gedaan (diverse cyclus) samen met smolov, maar je boekt er ook enorme resultaten mee. Het vergt wel karakter om elke training elke set weer te doen, de tweede sessie squats zijn bijvoorbeeld erg taai vaak. Ook niet uitzonderlijk dat je 2uur over een training doet.

Eerste cyclus (twee na elkaar) had bij mij als resultaat dat deadlift sprong van 150kg naar 205 en squat van 95 naar 140. Dit waren ook beginnergains maar gasten die al jaren trainen maken ook serieuze gains hiermee.

[ Bericht 1% gewijzigd door GANZENBORD op 14-03-2013 18:28:00 ]
Ofn0h
pi_124057744
quote:
1s.gif Op donderdag 14 maart 2013 18:08 schreef GANZENBORD het volgende:
Ik zag hier iemand iets posten over sheiko. Tip; doe niet die kansloze versie van t nation, die is geloof ik compleet verbouwd door dikke luie Amerikanen en lijkt er totaal niet meer op.
Volgens mij zijn sheiko nr 29 en 31 geschikt om mee te beginnen, maar dat moet je zelf ff uitzoeken.

Het is het zwaarste programma wat ik ooit heb gedaan (diverse cyclus) samen met smolov, maar je boekt er ook enorme resultaten mee. Het vergt wel karakter om elke training elke set weer te doen, de tweede sessie squats zijn bijvoorbeeld erg taai vaak. Ook niet uitzonderlijk dat je 2uur over een training doet.

Eerste cyclus (twee na elkaar) had bij mij als resultaat dat deadlift sprong van 150kg naar 205 en squat van 95 naar 140. Dit waren ook beginnergains maar gasten die al jaren trainen maken ook serieuze gains hiermee.
Ja dat was ik.

Had al gelezen over die van t-nation inderdaad, dat die niet goed was. Iets als 29-32-30 wordt aangeraden, of anders 29-29-32-30 enz.

Maarja, gisteravond goed ingelezen. Die sessies van twee uur spreken me nog niet echt aan. Plus dat ik las dat het vooral geschikt is voor advanced lifters. Natuurlijk maak je als beginner ook goede gains ermee, maar denk dat ik eerst bij andere schema's kan blijven.

Ga nu volgende week beginnen met madcow 5x5. Die sowieso 12 weken, daarna nog een keer 12 weken pakken denk ik, net zolang tot lineaire progressie niet meer werkt of te langzaam gaat. Dan stap ik daarna over op Sheiko om de langzame vooruitgang te doorbreken.

Het lijkt me sowieso een interessant schema en lees er erg goede verhalen over, maar voor iemand die ongeveer 10 maanden serieus lift, kan je ook goede gains pakken met wat conventionelere schema's.
  donderdag 14 maart 2013 @ 19:03:01 #209
333026 ZuidGrens
VI Hooligans
pi_124058198
quote:

[..]

Dan bencht diegene dus 80kg
pi_124058470
quote:

[..]

Was gewoon een verkapte pick-up line, die vraag.

jammergenoeg ging het fout bij de volgende stap, toen hij je wilde imponeren.
pi_124058547

http://img25.imageshack.us/img25/121/badrkast.jpg (copy/paste deze link)
Failure is success if we learn from it.
  donderdag 14 maart 2013 @ 19:14:55 #212
395013 Verbosity
Dies diem docet.
pi_124058624
quote:
1s.gif Op donderdag 14 maart 2013 19:10 schreef Sapstengel het volgende:

[..]

Was gewoon een verkapte pick-up line, die vraag.

jammergenoeg ging het fout bij de volgende stap, toen hij je wilde imponeren.
Zou haar nogal raar aanstaren als een vrouw 60kg gaat bank drukken als pick-up line. Om slackernl (een man) te imponeren.
Verbo is terug?
pi_124058727
Ik dacht dat slackernl en vrouw was een diegene die om spot vroeg een man.
  donderdag 14 maart 2013 @ 19:24:53 #214
395013 Verbosity
Dies diem docet.
pi_124059013
quote:
0s.gif Op donderdag 14 maart 2013 19:18 schreef Sapstengel het volgende:
Slackernl is een man, diegene die een spot vroeg was hoogst waarschijnlijk ook een man.
Verbo is terug?
  donderdag 14 maart 2013 @ 19:30:34 #215
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_124059278
quote:
0s.gif Op donderdag 14 maart 2013 19:13 schreef VeniVidiViciV het volgende:
[ afbeelding ]

[ http://img25.imageshack.us/img25/121/badrkast.jpg (copy/paste deze link) ]
van 85>110 kg in 6 weken, badass bulkexpert
pi_124059573
Komt door de rijst en kip van Estelle natuurlijk.
  donderdag 14 maart 2013 @ 19:54:24 #217
333026 ZuidGrens
VI Hooligans
pi_124060277
quote:
0s.gif Op donderdag 14 maart 2013 19:18 schreef Sapstengel het volgende:
nee die gekkeboi heeft gewoon ingevult dat hij een vrouw is lachen toch.

Zo, nu schoudertjes en cardio.
pi_124060782
quote:
0s.gif Op donderdag 14 maart 2013 19:54 schreef ZuidGrens het volgende:

[..]

nee die gekkeboi heeft gewoon ingevult dat hij een vrouw is lachen toch.

Zo, nu schoudertjes en cardio.
Ook nooit geweten... sportieve vrouwen O+
..
..
  donderdag 14 maart 2013 @ 21:20:08 #219
55709 Stereotomy
pi_124064890
SPOILER
Nou, hebben we deze smaak kwark ook eens een keer gehad. :')

En wtf @ kleursaturatie :')
pi_124067779
quote:
0s.gif Op donderdag 14 maart 2013 21:20 schreef Stereotomy het volgende:
SPOILER
Nou, hebben we deze smaak kwark ook eens een keer gehad. :')

En wtf @ kleursaturatie :')
Lekker hoor advocaatje! ;)

Zijn hier mensen die eigen vetpercentagemeter hebben... Zojah welke, waar gekocht en werkt het goed?
..
..
  donderdag 14 maart 2013 @ 22:14:08 #221
55709 Stereotomy
pi_124067918
quote:
0s.gif Op donderdag 14 maart 2013 22:12 schreef jemappellefrikandelle het volgende:

[..]

Lekker hoor advocaatje! ;)

Zijn hier mensen die eigen vetpercentagemeter hebben... Zojah welke, waar gekocht en werkt het goed?
:P

Zoals de discussie van het vorige topic al aangaf: calipers zijn alleen nuttig als het door een ervaren ander iemand wordt uitgevoerd op meerdere plekken van je lichaam.

Bioimpedantiemeters zijn kut (zowel been als hand).

Mijn persoonlijke favoriet is meetlint / US Army Circumference Method en spiegel.

http://www.bodybuilding.com/fun/kurilla5.pdf
pi_124068212
quote:
0s.gif Op donderdag 14 maart 2013 22:14 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

:P

Zoals de discussie van het vorige topic al aangaf: calipers zijn alleen nuttig als het door een ervaren ander iemand wordt uitgevoerd op meerdere plekken van je lichaam.

Bioimpedantiemeters zijn kut (zowel been als hand).

Mijn persoonlijke favoriet is meetlint / US Army Circumference Method en spiegel.

Ik wil eigenlijk vanaf nu 1x per 2/3 weken bijhouden hoe BF% ervoor staat... Op de sportschool hebben ze alleen een bioimpedantie weegschaal.

http://www.bodyenfitshop.(...)al-body-fat-caliper/

Zoiets is dus niet handig?

Die weegschaal op sportschool is niet precies genoeg en wil gewoon regelmatig redelijk accuraat gaan meten nu...
..
..
  donderdag 14 maart 2013 @ 22:21:18 #223
253447 Ethanolic
pi_124068462
quote:
0s.gif Op donderdag 14 maart 2013 19:13 schreef VeniVidiViciV het volgende:
[ afbeelding ]

[ http://img25.imageshack.us/img25/121/badrkast.jpg (copy/paste deze link) ]
Wow toch een best verschil hoor. Vraag me af of hij in deze conditie wat potten kan breken.
Deathlift or Die.
  donderdag 14 maart 2013 @ 22:23:33 #224
395013 Verbosity
Dies diem docet.
pi_124068622
quote:
0s.gif Op donderdag 14 maart 2013 22:17 schreef jemappellefrikandelle het volgende:

[..]

Ik wil eigenlijk vanaf nu 1x per 2/3 weken bijhouden hoe BF% ervoor staat... Op de sportschool hebben ze alleen een bioimpedantie weegschaal.

Die weegschaal op sportschool is niet precies genoeg en wil gewoon regelmatig redelijk accuraat gaan meten nu...
Body calliper is niet accuraat genoeg zoals stereo al zegt. Iemand moet er ervaring mee hebben en om meerdere punten meten waar je zelf met geen mogelijkheid bij komt.

Op school moest het ook gemeten worden. Kwam ik op 16,8% BF uit terwijl in rust de bovenste 4 van de abs zichtbaar zijn. Bioimpendantie gaf de laatste keer 22.4% aan :')
Verbo is terug?
  donderdag 14 maart 2013 @ 22:26:12 #225
55709 Stereotomy
pi_124068819
quote:
0s.gif Op donderdag 14 maart 2013 22:17 schreef jemappellefrikandelle het volgende:

[..]

Maar, wil je een precies getal hebben? Dan moet je even in een DEXA scan gaan liggen en jezelf bestralen.

Als je gewoon een mooie indicatie wil hebben of je bf% naar boven of naar beneden gaat, maar het getal zelf niks uitmaakt (want waarom zou het, spiegel is toch leuker), dan is een meetlint prima betrouwbaar genoeg, heb ik de laatste twee jaar wel gemerkt.

Zoals je zelf al zegt: getallen all over the place, het blijven maar getallen. :) Voor mij is het belangrijker dat de getallen niet direct absoluut hoeven te kloppen, maar dat ze wél een betrouwbaar beeld geven of ik bf% omhoog of omlaag aan het gaan ben.
pi_124069100
quote:
0s.gif Op donderdag 14 maart 2013 16:00 schreef pimsieb het volgende:
Zal het ook eens gaan bijhouden :P vroeger altijd een magere lat geweest, en sinds een jaar of 2 op en af fitnessen, maar nu sinds 3 maanden 3-4 dagen in de week krachttraining, en sinds deze maand aan de shakes en weight gainer, zal me benieuwen.

Woog 70kg op 1m94, weeg nu ongeveer 77kg denk ik (op wss maar 5-6% bf) en zie de resultaten behoorlijjk, alhoewel ik wel erg mager blijf.

Wat zou ongeveer een goed gewicht zijn ?? hoef niet een bodybuild look, maar gewoon ripped, zat zelf te denken aan een kilotje of 85 (Was ecto, ben het nog steeds maar wel een stuk breder geworden dus)
Ben zelf 1.93 en vond mezelf behoorlijk aan de magere kant met mn 78 kilo(weeg nu81). Ik zit op ogeveer 17% bf. Dus jouw 5/6% vind ik wel beetje vreemd?

Ben nu in 2/3 weken tijd 3 kilo aangekomen. En mijn eerste doel is ook 85 kilo. Tegen die tijd zie ik wel weer hoe ik er dan uit zie.
Maar met onze lengte denk ik dat je ook makkelijk naar de 90kg zou kunnen.
pi_124069109
quote:
0s.gif Op donderdag 14 maart 2013 22:26 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Maar, wil je een precies getal hebben? Dan moet je even in een DEXA scan gaan liggen en jezelf bestralen.

Als je gewoon een mooie indicatie wil hebben of je bf% naar boven of naar beneden gaat, maar het getal zelf niks uitmaakt (want waarom zou het, spiegel is toch leuker), dan is een meetlint prima betrouwbaar genoeg, heb ik de laatste twee jaar wel gemerkt.
Noujah ik denk dat een getal me het meest motiveert. Spiegel werkt voor mij niet echt, dan ga ik mezelf dingen inbeelden. Bijvoorbeeld dat mijn borst groter en droger aan het worden is terwijl ik mijn buik in negatieve zin ook zie groeien! ;)

Daar kan ik vet-technisch nog geen goede conclusie uit trekken..

Als het probleem is dat iemand anders het vet bij een calliper moet meten is dit geen probleem. Als het alsnog ingewikkeld is om te meten en het even precies is als een "weegschaalmeter" dan is het wel een probleem!
..
..
pi_124069157
quote:
0s.gif Op donderdag 14 maart 2013 22:23 schreef Verbosity het volgende:

[..]

Body calliper is niet accuraat genoeg zoals stereo al zegt. Iemand moet er ervaring mee hebben en om meerdere punten meten waar je zelf met geen mogelijkheid bij komt.

Op school moest het ook gemeten worden. Kwam ik op 16,8% BF uit terwijl in rust de bovenste 4 van de abs zichtbaar zijn. Bioimpendantie gaf de laatste keer 22.4% aan :')
Ik dacht dat een calliper juist wel accuraat is, wanneer goed gebruikt?
..
..
  donderdag 14 maart 2013 @ 22:32:50 #229
55709 Stereotomy
pi_124069244
quote:
0s.gif Op donderdag 14 maart 2013 22:30 schreef jemappellefrikandelle het volgende:

[..]

Noujah ik denk dat een getal me het meest motiveert. Spiegel werkt voor mij niet echt, dan ga ik mezelf dingen inbeelden. Bijvoorbeeld dat mijn borst groter en droger aan het worden is terwijl ik mijn buik in negatieve zin ook zie groeien! ;)

Daar kan ik vet-technisch nog geen goede conclusie uit trekken..

Als het probleem is dat iemand anders het vet bij een calliper moet meten is dit geen probleem. Als het alsnog ingewikkeld is om te meten en het even precies is als een "weegschaalmeter" dan is het wel een probleem!
Nouja, betrouwbare metingen die mij daadwerkelijk aangeven of ik in bf% omhoog of omlaag aan het gaan ben motiveren mij iig het meest. :)

Heb ook met bioimpedantiemeters gewerkt, maar die waren niet consistent genoeg. Ik heb genoeg aan meetlint en spiegel.
  donderdag 14 maart 2013 @ 22:33:12 #230
55709 Stereotomy
pi_124069270
quote:
0s.gif Op donderdag 14 maart 2013 22:31 schreef jemappellefrikandelle het volgende:

[..]

Zoals Verbosity zegt, het is niet goed alleen te gebruiken.

Of je moet Y_B's moeder even vragen :P
pi_124069320
quote:
1s.gif Op donderdag 14 maart 2013 22:30 schreef DannyDeko het volgende:

[..]

Ben zelf 1.93 en vond mezelf behoorlijk aan de magere kant met mn 78 kilo(weeg nu81). Ik zit op ogeveer 17% bf. Dus jouw 5/6% vind ik wel beetje vreemd?

Ben nu in 2/3 weken tijd 3 kilo aangekomen. En mijn eerste doel is ook 85 kilo. Tegen die tijd zie ik wel weer hoe ik er dan uit zie.
Jullie zijn net een paar centiumeter langer dan ik en ik ben op het moment ongeveer 90kg en vind mezelf nog te skinny. Ik wil sowieso de 100kg halen (in bulk).
Soukidan op je oogbal.
  donderdag 14 maart 2013 @ 22:35:17 #232
94080 VeX-
HAHA..JIJ hebt HEUL veel POSTS
pi_124069420
Ga zo ook maar weer eens fitnessen. Heb wel aardig wat schade in te halen van de afgelopen dagen.
Life is just a series of peaks and troughs, yeah. And you don't know whether you're in a trough until you're climbing out, or on a peak, 'till you're coming down. And that's it. - David Brent
pi_124069509
quote:
0s.gif Op donderdag 14 maart 2013 22:33 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Zoals ik zei, dat iemand anders het moet opmeten is geen probleem. Dat kan mijn sportbuddy gewoon doen als het niet moeilijk is verder.

Met je meetlint heb je toch ook alleen omvang? Ik wil gewoon een soort van feitelijke bevestiging krijgen dat ik goed bezig ben! :')
..
..
  donderdag 14 maart 2013 @ 22:38:08 #234
55709 Stereotomy
pi_124069619
quote:
0s.gif Op donderdag 14 maart 2013 22:36 schreef jemappellefrikandelle het volgende:

Met je meetlint heb je toch ook alleen omvang?
buikomvang - nekomvang --> goed gecorreleerd aan bf%

pi_124069734
quote:
0s.gif Op donderdag 14 maart 2013 22:33 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Hehe. :D
If not now, then when.
  donderdag 14 maart 2013 @ 22:52:04 #236
333026 ZuidGrens
VI Hooligans
pi_124070544
[dagboek] Zo, dacht dat mijn lichaam wel redelijk bijgekomen was van mijn work-out van dinsdag (borst-triceps)...maar ik kwam bedrogen uit, bij MP voelde ik meteen dat ik nog teveel last had dus heb besloten mijn schouders morgen maar mee te nemen. Toen maar even wat isolatieoefeningen voor mijn armen gedaan en daarna cardio. [/dagboek]

Ik doe nu trouwens een week iedere dag een half uur cardio (was vergeten hoe vies langzaam de tijd gaat wanneer je dat aan het doen bent trouwens) en heb het idee dat ik nu al resultaat begin te zien. Ben natuurlijk ook aan het cutten maar voorgaande jaren ging dat niet zo snel..
pi_124071216
4x 75kg Bench Press, ik wil meeeeheeeeeer.

Wel 4x 24kg Flies, dat was wel baas :)
pi_124071246
quote:
0s.gif Op donderdag 14 maart 2013 22:33 schreef Yamcha het volgende:

[..]

Jullie zijn net een paar centiumeter langer dan ik en ik ben op het moment ongeveer 90kg en vind mezelf nog te skinny. Ik wil sowieso de 100kg halen (in bulk).
maak je niet druk als je de 30 passeerd raak je die 100 nauwelijks kwijt in de cut :)
pi_124071293
quote:
0s.gif Op donderdag 14 maart 2013 23:02 schreef MrGuma het volgende:

flies die op een press leken zeker
pi_124071433
quote:
1s.gif Op donderdag 14 maart 2013 23:03 schreef Mithras82 het volgende:

[..]

flies die op een press leken zeker
Nuhu, ik had waarschijnlijk wel verder gekund maar lijkend op een press, zeker niet
  donderdag 14 maart 2013 @ 23:17:41 #241
391621 Hiatus
pi_124072276
Net voor het eerst frontsquat gedaan. Had wel last met bar placement, op me sleutelbeen was niet zo lekker.
  donderdag 14 maart 2013 @ 23:19:43 #242
395013 Verbosity
Dies diem docet.
pi_124072412
quote:
0s.gif Op donderdag 14 maart 2013 23:17 schreef Hiatus het volgende:
Net voor het eerst frontsquat gedaan. Had wel last met bar placement, op me sleutelbeen was niet zo lekker.
Hij moet op je voorste schouderkop liggen. Op het vlees/spier gedeelte, niet op je sleutelbeen. En je ellebogen zo hoog mogelijk de lucht in. Is de comfortabelste methode.
Verbo is terug?
  donderdag 14 maart 2013 @ 23:25:17 #243
266264 Drinky
L'amour et la violence
pi_124072757
quote:
0s.gif Op donderdag 14 maart 2013 23:19 schreef Verbosity het volgende:

[..]

Hij moet op je voorste schouderkop liggen. Op het vlees/spier gedeelte, niet op je sleutelbeen. En je ellebogen zo hoog mogelijk de lucht in. Is de comfortabelste methode.
dit ja. Probeer het eerst met een lege stang om de vorm onder de knie te krijgen en ga dan met gewicht aan de slag ;)
Drinky is een baas
  donderdag 14 maart 2013 @ 23:31:44 #244
391621 Hiatus
pi_124073131
Had de techniek wel gelezen en bekeken maar moet zelf nog even die sweet spot vinden. Nu al zin in volgende keer.
  donderdag 14 maart 2013 @ 23:42:13 #245
77130 star_gazer
pi_124073652
quote:
1s.gif Op donderdag 14 maart 2013 08:02 schreef H1N1 het volgende:

[..]

Beetje om het probleem heen maar waarom geen bb calf raise met clean grip? Veel stabieler, hielen naar elkaar toe hop.
Heb deze dus maar eens geprobeerd gisteren. Gaat inderdaad beter :)
-
  donderdag 14 maart 2013 @ 23:46:09 #246
55709 Stereotomy
pi_124073832
quote:
1s.gif Op donderdag 14 maart 2013 23:02 schreef Mithras82 het volgende:

[..]

maak je niet druk als je de 30 passeerd raak je die 100 nauwelijks kwijt in de cut :)
*)

okee, weeg zowat de helft, maargoed O~)
  donderdag 14 maart 2013 @ 23:52:11 #247
77130 star_gazer
pi_124074139
Ik ben nu 30. Ik vraag me wel af of écht droog cutten nog wel mogelijk is na grofweg je 35e zonder een spuit te zetten. Je test levels gaan na je 30e geleidelijk omlaag heb ik begrepen.
-
pi_124074214
quote:
7s.gif Op donderdag 14 maart 2013 23:52 schreef star_gazer het volgende:
Ik ben nu 30. Ik vraag me wel af of écht droog cutten nog wel mogelijk is na grofweg je 35e zonder een spuit te zetten. Je test levels gaan na je 30e geleidelijk omlaag heb ik begrepen.
Op maandag 17 juni 2013 schreef Murdera:
Had ik maar jouw benen. :@
  donderdag 14 maart 2013 @ 23:55:12 #249
77130 star_gazer
pi_124074289
quote:
2s.gif Op donderdag 14 maart 2013 23:53 schreef Drommeldaris het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Er zijn altijd genetisch uitzonderingen, maar ik vraag me serieus af of deze beste meneer niet aan de roids is.
-
pi_124074395
quote:
Tuurlijk kan dat dude. Sommige raden mensen na hun 40ste wel aan om aan de test te gaan. w/
If not now, then when.
  vrijdag 15 maart 2013 @ 00:06:54 #251
55709 Stereotomy
pi_124074843
http://www.alanaragonblog(...)-with-dr-jeff-volek/

Ah, mooi verslagje van Alan Aragon op de NSCA Personal Trainers conference. Hij deed een vs. debate met dé dr. Jeff Volek (Low-carb authoriteit) en hoewel eenzijdig beeld van zijn verslag, lijkt ook hier weer aangetoond te kunnen worden dat carbs zeker hun plaats hebben voor atleten, met name die veel intensiteit in een korte tijd moeten genereren (krachtsporters, sprinters).

Zelf vind ik de fat-adapted / ketogenic modus nog altijd interessant voor de lage-intensiteits sporters, zoals wandelaars of lange afstand fietsers zonder sprints.
  vrijdag 15 maart 2013 @ 00:10:22 #252
391621 Hiatus
pi_124074992
Dat is logisch gappie
pi_124075244
Sowieso mensen die 0 of bijna geen carbs eten :') .
  vrijdag 15 maart 2013 @ 00:22:56 #254
395013 Verbosity
Dies diem docet.
pi_124075558
Vraag me dan af wat de meeste eten op een (close to) zero carb dieet.
Verbo is terug?
pi_124075716
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 maart 2013 00:06 schreef Stereotomy het volgende:
http://www.alanaragonblog(...)-with-dr-jeff-volek/

Ah, mooi verslagje van Alan Aragon op de NSCA Personal Trainers conference. Hij deed een vs. debate met dé dr. Jeff Volek (Low-carb authoriteit) en hoewel eenzijdig beeld van zijn verslag, lijkt ook hier weer aangetoond te kunnen worden dat carbs zeker hun plaats hebben voor atleten, met name die veel intensiteit in een korte tijd moeten genereren (krachtsporters, sprinters).

Zelf vind ik de fat-adapted / ketogenic modus nog altijd interessant voor de lage-intensiteits sporters, zoals wandelaars of lange afstand fietsers zonder sprints.
Ik zag de foto's al. :D Ben je toevallig ook lid van AARR?
If not now, then when.
pi_124075917
Ik ben sinds kort weer gaan trainen. Het plan is om 2 keer per week aan de gewichten te zitten en 1x per week te gaan kickboksen. Gezien het feit dat ik maar 2 keer per week aan de gewichten zit lijkt full body mij de beste keuze. Aan kennis ontbreekt er echter het nodige dus ik hoop dat iemand goede feedback kan geven op onderstaand schema.

Training A
• Squat
• Overhead Press
• Power clean
• Bent over row
• Chinups
• Dips

Training B
• Squat
• Benchpress
• Deadlift
• Alternating Deltoid raise
• Chinups
• Dips
Op maandag 17 juni 2013 schreef Murdera:
Had ik maar jouw benen. :@
pi_124076480
quote:
14s.gif Op vrijdag 15 maart 2013 00:31 schreef Drommeldaris het volgende:
Ik ben sinds kort weer gaan trainen. Het plan is om 2 keer per week aan de gewichten te zitten en 1x per week te gaan kickboksen. Gezien het feit dat ik maar 2 keer per week aan de gewichten zit lijkt full body mij de beste keuze. Aan kennis ontbreekt er echter het nodige dus ik hoop dat iemand goede feedback kan geven op onderstaand schema.

Training A
• Squat
• Overhead Press
• Power clean
• Bent over row
• Chinups
• Dips

Training B
• Squat
• Benchpress
• Deadlift
• Chinups
• Dips
Ben je een beginner, zo ja: Starting Strenght/StrongLifts.
If not now, then when.
pi_124076907
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 maart 2013 00:15 schreef Sapstengel het volgende:
Heb het wel een tijdje geprobeerd om (bijna) geen carbs te eten, en zag geen negatieve gevolgen ervan.

Alleen is het redelijk irritant en best moeilijk om alleen producten te kunnen eten waar bijna geen carbs in zitten, dus nu zit ik gewoon tussen de 50 en 150g (met af en toe een uitschieter naar boven als ik rijst o.i.d. eet).
  FOK!fotograaf vrijdag 15 maart 2013 @ 03:03:28 #259
159915 -Menn0-
MNO
pi_124079347
Kom ik aan met m'n 345g carbs :')
,,/
pi_124079558
Ik eet geen graanproducten, dus dan gaat je KH inname al snel naar beneden. :)
  vrijdag 15 maart 2013 @ 08:09:25 #261
182806 RaymondK
User icon is Raymondk
pi_124080548
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 maart 2013 00:55 schreef Nic1 het volgende:

[..]

Heb het wel een tijdje geprobeerd om (bijna) geen carbs te eten, en zag geen negatieve gevolgen ervan.

Alleen is het redelijk irritant en best moeilijk om alleen producten te kunnen eten waar bijna geen carbs in zitten, dus nu zit ik gewoon tussen de 50 en 150g (met af en toe een uitschieter naar boven als ik rijst o.i.d. eet).
lol.

Als ik niet op 55 a 60% carbs zit all day every day, dan ben ik geen knip voor m'n neus waard in de gym, sta ik binnen een dag deflated, en word ik 's ochtends wakker met een spiegelbeeld waarvan ik denk "do you even lift"

bizar dat er zoveel verschil tussen mensen zit (8>

[ Bericht 0% gewijzigd door RaymondK op 15-03-2013 08:14:41 ]
pi_124081473
quote:
11s.gif Op vrijdag 15 maart 2013 08:09 schreef RaymondK het volgende:

Als ik niet op 55 a 60% carbs zit all day every day,
Bouw het geleidelijk af, dan gaat het wel.
Eet voor je training wat carbs en de rest van de dag niet.
Vraag je zelf af, Hoe kan je anders laag in je vet komen te zitten als je zoveel suikers tot je neemt?
pi_124081667
quote:
1s.gif Op donderdag 14 maart 2013 22:30 schreef DannyDeko het volgende:

[..]

Ik zal nu misschien wel iets hoger zitten want de laatste keer dat ik het hat gemeten was dus toen ik zo weinig woog. zal nu wel wat hoger zitten ja ivm met de weightgainer enzo.

90kg lijkt me wel erg veel, ik kom namelijk alleen in spieren aan lijkt het, maar ik moet maar eens een weegschaal gaan kopen want ik zit in het buitenland en ik heb er hier nog geeneen. Maar train jij nu ook met doel je BF wat te verlagen? of enkel om aan te komen?.

Ik zie er nu ook niet meer zo mager uit als toen, ben wel al toned zeg maar, maar ik heb gewoon erg dunne polsen icm met lange armen enzo en daardoor lijkt het misschien wat anders af en toe :p of ik zie het verkeerd, kan ook
  vrijdag 15 maart 2013 @ 09:28:42 #264
254206 Levolution
-|||----------|||-
pi_124081718
Ik doe ook low carb nu in de cut, geen zero carb. Rond de 80 gram per dag, voornamelijk uit rijst, wat fruit en nog ongelimiteerd groente. Soms uitschieters met zoete aardappel of bonen. Werkt prima voor mij, carbs zijn nota bene altijd post-workout en nooit pre-workout.
In de cut carbs vermijden heeft ook als voordeel dat er meer ruimte is voor volwaardig voedsel met veel micro's (eieren, groente, fruit) en veel eiwitten en vet. Anders vul je de boel op met lege carbs.
In de bulk lekker brood wegwerken natuurlijk, makkelijk en goedkoop voor die doeleinden. :P
This isn't even my final form.
pi_124081841
ik kwam deze filmpjes net tegen, grappig :)

Death Makes Angels of us all
And gives us wings where we had shoulders
Smooth as raven' s claws...
pi_124081892
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 maart 2013 09:25 schreef pimsieb het volgende:

[..]

Ik zal nu misschien wel iets hoger zitten want de laatste keer dat ik het hat gemeten was dus toen ik zo weinig woog. zal nu wel wat hoger zitten ja ivm met de weightgainer enzo.

90kg lijkt me wel erg veel, ik kom namelijk alleen in spieren aan lijkt het, maar ik moet maar eens een weegschaal gaan kopen want ik zit in het buitenland en ik heb er hier nog geeneen. Maar train jij nu ook met doel je BF wat te verlagen? of enkel om aan te komen?.

Ik zie er nu ook niet meer zo mager uit als toen, ben wel al toned zeg maar, maar ik heb gewoon erg dunne polsen icm met lange armen enzo en daardoor lijkt het misschien wat anders af en toe :p of ik zie het verkeerd, kan ook
Momenteel train ik om massa aan te zetten.
Ik las dat je zei dat je niet per se de "bodybuilder look" oid wilde hebben. Maar ik denk dat dat bij onze lengte en 90 kg ook niet heel erg het geval zal zijn hoor.
Sinds ik een redelijk voedingsschema heb (sinds 2 weken) ben ik dus 3 kg aangekomen. Zullen ongetwijfeld ook "beginnersgains" zijn en ik zie in de spiegel ook al een verschil. Maar voorlopig denk ik er nog niet aan om m'n BF te verlagen, eerst lekker massa proberen te pakken!

En als je iets hebt gevonden voor de dunne polsen.. let me know ;) Mijne zijn ook veel te dun..
  vrijdag 15 maart 2013 @ 09:40:38 #267
157922 fathank
pi_124081930
Waarschijnlijk 2 kg vocht, 500 gram vet en 500 gram spieren.
pi_124082056
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 maart 2013 09:38 schreef DannyDeko het volgende:

[..]

Momenteel train ik om massa aan te zetten.
Ik las dat je zei dat je niet per se de "bodybuilder look" oid wilde hebben. Maar ik denk dat dat bij onze lengte en 90 kg ook niet heel erg het geval zal zijn hoor.
Sinds ik een redelijk voedingsschema heb (sinds 2 weken) ben ik dus 3 kg aangekomen. Zullen ongetwijfeld ook "beginnersgains" zijn en ik zie in de spiegel ook al een verschil. Maar voorlopig denk ik er nog niet aan om m'n BF te verlagen, eerst lekker massa proberen te pakken!

En als je iets hebt gevonden voor de dunne polsen.. let me know ;) Mijne zijn ook veel te dun..
Okee, ja ik kan niet zo heel goed op mn voeding letten omdat ik een heel erg druk schema hier heb met veel onregelmatigheid, vandaar de weightgainer. Verder gebruik ik whey voor mn trainingsdagen. Weet wel wat je bedoelt ja, ik heb in mn achterhoofd die 90 kg icm met mn magerheid, maar dat is niet echt realistisch :P.

Polsen, denk dat ik gewoon van die polssteunen ga halen, en misschien af en toe tussendoor met lage gewichten wrist curls ga doen, weet het anders ook niet, maar het is wel erg irritant met sommige oefeningen ja.
  vrijdag 15 maart 2013 @ 09:50:59 #269
254206 Levolution
-|||----------|||-
pi_124082128
Je kan je polsen niet groter maken, daar zit amper spier, ik heb ook dunne polsen, jammer maar helaas.
Wat je wel kan doen is gewoon keihard deadliften zodat je onderarmen wel wat groter worden. Dan vallen die polsen niet meer zo op. ;)

Frank Zane heeft ook dunne polsen, stoort toch helemaal niet?

Verder: verander je mindset. Met opmerkingen als "ik wil geen bodybuilderlook" of "ik heb geen tijd voor goed eten" kom je nergens.
pi_124082215
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 maart 2013 09:50 schreef Levolution het volgende:
Je kan je polsen niet groter maken, daar zit amper spier, ik heb ook dunne polsen, jammer maar helaas.
Wat je wel kan doen is gewoon keihard deadliften zodat je onderarmen wel wat groter worden. Dan vallen die polsen niet meer zo op. ;)

[ afbeelding ]

Verder: verander je mindset. Met opmerkingen als "ik wil geen bodybuilderlook" of "ik heb geen tijd voor goed eten" kom je nergens.
Ok ga het proberen :P maar ik ben blij met mn schema nu en mn voeding, heb weinig zin om bv te stoppen met alcohol en feesten :). voor mij is het meer om goed in vorm te komen, en dan een bepaald niveau te kunnen behouden.

En heb je toevallig ervaring met polssteunen dan ? want ik heb bij sommige oefeningen dat mn pols knakt wat nogal onaangenaam is
  vrijdag 15 maart 2013 @ 10:01:42 #271
157922 fathank
pi_124082407
pi_124082460
quote:
14s.gif Op vrijdag 15 maart 2013 00:31 schreef Drommeldaris het volgende:

Training A
• Squat
• Overhead Press
• Power clean
• Bent over row
• Chinups
• Dips

Training B
• Squat
• Benchpress
• Deadlift
• Chinups
• Dips
Squat, check. Overhead iets, check. Deadlift, check. Best oke! Gewoon beginnen en aan de hand van ervaring oefeningen er uit halen.
Power clean hoort er inderdaad ook zeker in thuis, misschien press vervangen door push press met oog op kickboxen.

[ Bericht 2% gewijzigd door 1517 op 15-03-2013 10:11:45 ]
  vrijdag 15 maart 2013 @ 10:09:35 #273
254206 Levolution
-|||----------|||-
pi_124082611
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 maart 2013 09:54 schreef pimsieb het volgende:

[..]

Ok ga het proberen :P maar ik ben blij met mn schema nu en mn voeding, heb weinig zin om bv te stoppen met alcohol en feesten :). voor mij is het meer om goed in vorm te komen, en dan een bepaald niveau te kunnen behouden.
Dat mag, maar erken dat die 'goede vorm' al best wel wat werk vereist.
quote:
En heb je toevallig ervaring met polssteunen dan ? want ik heb bij sommige oefeningen dat mn pols knakt wat nogal onaangenaam is
Geen ervaring mee. Zelf zou ik je aanraden om je pols te sterken, daar heb je natuurlijk het meeste profijt aan, maar je moet natuurlijk jezelf niet pijnigen en al helemaal niet blesseren, dus als je het echt nodig hebt kun je wel een polssteun bij zware sets gebruiken (als dat de pijn wegneemt tenminste). Probeer hem echter niet altijd te dragen, je wil je pols namelijk wel sterken.
pi_124082737
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 maart 2013 10:09 schreef Levolution het volgende:

[..]

Dat mag, maar erken dat die 'goede vorm' al best wel wat werk vereist.

[..]

Geen ervaring mee. Zelf zou ik je aanraden om je pols te sterken, daar heb je natuurlijk het meeste profijt aan, maar je moet natuurlijk jezelf niet pijnigen en al helemaal niet blesseren, dus als je het echt nodig hebt kun je wel een polssteun bij zware sets gebruiken (als dat de pijn wegneemt tenminste). Probeer hem echter niet altijd te dragen, je wil je pols namelijk wel sterken.
Thanks voor de tips :)

Doe nu stage in zwitserland en werk ong 45 uur in de week, moet zelf koken en het is zo'n 20min lopen naar de gym (5 min joggen zodra het weer beter word), dus heb niet zo veel tijd, maar houd het tot nu toe vol om 3-4x per week een uur te gaan met failure training. Maar misschien moet ik afstappen van de failure methode want ik merk dat het moeizaam gaat met 3-4x per week
pi_124082767
quote:
Ben je erg sterk voor een vrouw!

Overigens bench ik zo vaak met beginners, snel de platen er af en er weer op.
En aan het einde zijn ze erg dankbaar voor de hulp.
pi_124082826
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 maart 2013 09:15 schreef ZetaOS het volgende:

[..]

Vraag je zelf af, Hoe kan je anders laag in je vet komen te zitten als je zoveel suikers tot je neemt?
Want alle carbs zijn suikers? En met carbs in je dieet, zelfs als het suikers zijn, kun je laag in vet komen.
pi_124083028
quote:
0s.gif Op donderdag 14 maart 2013 19:24 schreef Verbosity het volgende:

[..]

Slackernl is een man, diegene die een spot vroeg was hoogst waarschijnlijk ook een man.
Ow, waarom heeft hij.zij dan een vrouw als icoon gekozen?
pi_124083041
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 maart 2013 10:25 schreef ZetaOS het volgende:

[..]

Hermafrodiet bro.
If not now, then when.
  vrijdag 15 maart 2013 @ 10:34:50 #279
396441 botje_bouwer
botje bouwen jwz
pi_124083236
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 maart 2013 10:25 schreef ZetaOS het volgende:

[..]

manboobs -_-
pi_124083336
quote:
0s.gif Op donderdag 14 maart 2013 23:02 schreef MrGuma het volgende:

flyes er uit, en pushups er in.
pi_124083357
quote:
je 30e geleidelijk omlaag heb ik begrepen.
Tuurlijk kan dat
  vrijdag 15 maart 2013 @ 10:40:23 #282
187069 slacker_nl
Sicko pur sang
pi_124083365
quote:
0s.gif Op donderdag 14 maart 2013 17:21 schreef Questular het volgende:

[..]

Nee, het ging me erom dat die gast naar BP loopt, 60kg erop zet en dat ding koud probeert te pushen/liften. En dat je dan moet gaan spotten omdat iemand denkt dat ie slim bezig is.

Het kan me werkelijk 0,0 schelen om iemand te spotten met 30kg, als ie het van te voren vraagt. Niet groot gaan doen en dat mensen je te hulp moeten schieten omdat je dom bezig bent.

Ik weet niet hoeveel ik bench op dit moment trouwens, doe nu low weight, high reps..
pi_124083443
quote:

[..]

calorie deficit? Waarom zou je laag in carbs moeten zitten?
pi_124083526
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 maart 2013 00:15 schreef Sapstengel het volgende:
Kijk, je traint hebt na jaren trainen massa.
Dan ga je over op een low carbs dieet, samen met cardio veel cardio en verlies kilo`s in 2maanden, je bent ripped maar het lijkt vof je veel spier massa kwijt bent.
Wel dan, nu ga je carbs loaden, en en voila je spieren groeien is slechts 3 weken en je hebt de echte bodybuilding look.

Dit is het verhaaltje betreft low carbs en hoe het gebruikt moet worden.
Training en timing is belangrijk hierin.

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 15-03-2013 10:49:25 ]
  vrijdag 15 maart 2013 @ 10:50:10 #285
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_124083626
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 maart 2013 10:46 schreef ZetaOS het volgende:

[..]

Kijk, je traint hebt na jaren trainen massa.
Dan ga je over op een low carbs dieet, verlies kilo`s in 2maanden, je bent ripped maar het lijkt vof je veel spier massa kwijt bent.
Wel dan, nu ga je carbs loaden, en en voila je spieren groeien is slechts 3 weken en je hebt de echte bodybuilding look.

Dit is het verhaaltje betreft low carbs en hoe het gebruikt moet worden.
Training en timing is belangrijk hierin.
http://www.t-nation.com/f(...)uide_to_carb_cycling

Bijvoorbeeld.
pi_124085647

Hij gaat lekker!
-Er valt elke dag wel wat te klagen. :)
pi_124086333
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 maart 2013 11:46 schreef spierbal het volgende:
[ afbeelding ]

Hij gaat lekker!
die hadden we al gehad.
pi_124086353
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 maart 2013 12:04 schreef CarbonC het volgende:

[..]

die hadden we al gehad.
Dan moet het wel echt een goede zijn

:D
-Er valt elke dag wel wat te klagen. :)
pi_124086409
quote:
Geen idee; ik probeer het ook niet echt. Maar hey: wat maakt het uit? Aan je leeftijd kun je niets doen, aan een goed en gezond lichaam wel. Dus gewoon doorgaan met goed eten, trainen en slapen.
pi_124086518
quote:
0s.gif Op donderdag 14 maart 2013 22:31 schreef jemappellefrikandelle het volgende:

[..]

Ja, maar er zijn een aantal factoren die van invloed zijn, zoals het elke keer meten op dezelfde plekken, huidelasticiteit etc.

oude quote:
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 februari 2011 09:53 schreef CarbonC het volgende:
Vetmeting van onbetrouwbaar naar betrouwbaar:
- electronische meting met zo'n hand ding;
- electronische meting met een weegschaal;
- electronische meting met een weegschaal waarbij je ook elementen in je hand moet houden (bepaalde Tanita weegschalen hebben dit);
- knijper;
- onderdompelmethode.
Hieraan toegevoegd dat het ook met een MRI scan te meten is.
  vrijdag 15 maart 2013 @ 12:13:39 #292
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_124086660
Je kan je terecht afvragen of er middelen zijn gebruikt. http://www.simplyshredded(...)plyshredded-com.html

Bovenstaande is een slecht voorbeeld, maar ik denk dat je weldegelijk droog kan zijn op latere leeftijd. Het kost een stuk meer moeite misschien.
pi_124086709
Eerlijk gezegd vind ik dat hele lage vet% niet echt mooi.
  vrijdag 15 maart 2013 @ 12:16:23 #294
182806 RaymondK
User icon is Raymondk
pi_124086770
quote:

[..]

Alle carbs die ik eet zijn i.i.g. slow.

Ik hoef ook niet super laag, 12% moet wel te doen zijn. Voorlopig gaat er nog wat af zo, zonder dat ik krachtverlies heb. Sterker nog, ik heb zelfs nog wat kracht gegained sinds januari 8)7
pi_124086951
quote:
14s.gif Op vrijdag 15 maart 2013 09:40 schreef fathank het volgende:
Waarschijnlijk 2 kg vocht, 500 gram vet en 500 gram spieren.
Zou zo maar kunnen. Maar hé gains zijn gains, niet waar? :9
En zo lang ik qua gewichten ook progressie maak vind ik het allemaal prima.
quote:

Maar buiten dat ze dun zijn zijn mijne ook redelijk zwak, ik heb ze beide al eens gebroken in het verleden en sindsdien zit er ook een vreemd knakje in. Laatst bij BP deed er zelfs iets pijn in m'n pols, alsof er iets in stak oid.. heel vreemd, en voorgaande keren ook geen last van gehad.
  vrijdag 15 maart 2013 @ 12:25:04 #296
182806 RaymondK
User icon is Raymondk
pi_124087140
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 maart 2013 12:15 schreef Questular het volgende:
Eerlijk gezegd vind ik dat hele lage vet% niet echt mooi.
je bent niet de enige.
Het hoort natuurlijk bij die shows e.d. maar meestal vind ik die 6% look er heel erg slecht uit zien.
Ripped en overal veins oke, maar onder de 8% is volgens mij niet gezond. En behalve dat het ook compleet ruk is voor je lichaam, ziet je gezicht er meestal ook totaal niet uit.

Ik volg deze gast al een hele tijd, 100% natural uiteraard, home cooking 100% _O_ best flinke massa heeft hij vind ik:

en hij ziet er gewoon totaal niet uit als hij een show doet: Face wize bedoel ik dan, en het lichaam ziet er ook uit alsof er veel minder spiermassa is.

Respect voor wat het kost om op een natuurlijke manier zo door te zetten kwa cut, maar van mij hoeft dat niet :D gaat veel te veel massa kosten :7

[ Bericht 2% gewijzigd door RaymondK op 15-03-2013 12:34:27 ]
  vrijdag 15 maart 2013 @ 12:45:41 #297
182806 RaymondK
User icon is Raymondk
pi_124087879
quote:

[ afbeelding ]

Dat is niet helemaal waar.
Er loopt wel degelijk spiermassa tot aan je pols.
m'n pols was als racefietsecto zo dun dat ik duimtop over de nagel van m'n midelvinger heen kon leggen, en nu kom ik 2 cm te kort om ook maar m'n vingertoppen te laten raken.
Deels misschien wat vet, maar ook echt wel spier, met name aan de onderkant.
  FOK!fotograaf vrijdag 15 maart 2013 @ 12:46:52 #298
159915 -Menn0-
MNO
pi_124087916
Maar als je geen carbs eet, haal je dan al je kcal uit je eiwitten? Of heel veel vetten? Ik heb als ik meer dan 200g eiwitten eet op een dag altijd zo'n opgeblazen buik gevoel.
,,/
  vrijdag 15 maart 2013 @ 12:48:58 #299
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_124087993
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 maart 2013 12:45 schreef RaymondK het volgende:

[..]

Dat is niet helemaal waar.
Er loopt wel degelijk spiermassa tot aan je pols.
Ik kon in het verleden met mijn duim mijn middelvinger aanraken als ik een hand om mijn pols deed. Nu zit er zo'n anderhalve cm ruimte tussen.
pi_124088118
quote:
14s.gif Op vrijdag 15 maart 2013 12:48 schreef Snakey het volgende:

[..]

Ik kon in het verleden met mijn duim mijn middelvinger aanraken als ik een hand om mijn pols deed. Nu zit er zo'n anderhalve cm ruimte tussen.
Kan ik nu ook, met nog ruimte er tussen zelfs :{
  vrijdag 15 maart 2013 @ 12:53:25 #301
182806 RaymondK
User icon is Raymondk
pi_124088158
quote:
10s.gif Op vrijdag 15 maart 2013 12:20 schreef DannyDeko het volgende:

Maar buiten dat ze dun zijn zijn mijne ook redelijk zwak, ik heb ze beide al eens gebroken in het verleden en sindsdien zit er ook een vreemd knakje in. Laatst bij BP deed er zelfs iets pijn in m'n pols, alsof er iets in stak oid.. heel vreemd, en voorgaande keren ook geen last van gehad.
Probeer er met benchen voor te zorgen dat je je handen in 1 lijn hebt met je onderarmen. Dus niet dat die bar in je geknikte polsen hangt.
Verder kost het gewoon wat tijd om je handen en polsen te trainen.
Wrist curls zijn een uitkomst, maar kijk wel uit want je overbelast/sloopt het vrij snel als je niet utikijkt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')