quote:Op woensdag 13 maart 2013 15:30 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Gelukkig brah, ik ook niet, dat is geruststellend. Toch kijk ik er wel raar vanop wanneer ik straks op het station sta en er overal waar ik kijk wel van die vrouwen voorbijkuieren die rustig boven de 1.80 zijn.Vaak ook met die dikke laarzen of hakken eronder, wtf man.
Ben zelf nog nooit in de States geweest maar als ik het mag geloven zie je dat daar echt een stuk minder. Wat dat betreft zijn we als Nederlanders maar een mal volkje hier.
Spierpijn in de benenquote:[..]
Oh god ja.Alhoewel, ik ging net waterflesjes vullen en ik liep over de gang alsof ik verkracht ben.
Benen zijn ook weer helemaal keihard en vol, heb een beetje een soort hobbeltje in mijn walk nu.
Ach, je gaat er van houden. Spierpijn motiveert me ook altijd om beter op mijn eten te letten.
I know that feel broquote:Op woensdag 13 maart 2013 15:41 schreef Zaran het volgende:
Als ik geblesseerd ben heb ik gelijk geen motivatie meer om nog gezond te eten en kom ik in een soort depressie terecht
34 ! Jonguh !quote:Op woensdag 13 maart 2013 15:39 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Dit. Ben zelf pas op mijn 34e begonnen
quote:Op woensdag 13 maart 2013 15:10 schreef Stereotomy het volgende:
Wat foto's.
Eerste was paar jaar terug, full endo op bijna 30% bf, duidelijk door de kleren heen te zien.
Tweede foto was ergens zomer vorig jaar. In vergelijking met nu heb ik meer chest gekregen (maar nog lang niet panzer-modus chest) maar armen en rug lopen nog wat achter tov schouder. Benen zie je niet, maar die zijn endo-ok, inclusief kuiten.
Als ik motivatie nodig heb, blader ik wat oude foto's van mezelf door; nadat ik een klein beetje in m'n eigen mond heb gekotst ga ik dan meestal wel met plezier naar de gym.
Train nu zo'n jaar en een kwartaal. Mijn grote cut had ik zonder krachttraning gedaan, helaas later pas meer over krachttraning gaan lezen en ervan gaan houden.Netjes!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat foto's.
Eerste was paar jaar terug, full endo op bijna 30% bf, duidelijk door de kleren heen te zien.
Tweede foto was ergens zomer vorig jaar. In vergelijking met nu heb ik meer chest gekregen (maar nog lang niet panzer-modus chest) maar armen en rug lopen nog wat achter tov schouder. Benen zie je niet, maar die zijn endo-ok, inclusief kuiten.
Als ik motivatie nodig heb, blader ik wat oude foto's van mezelf door; nadat ik een klein beetje in m'n eigen mond heb gekotst ga ik dan meestal wel met plezier naar de gym.
Train nu zo'n jaar en een kwartaal. Mijn grote cut had ik zonder krachttraning gedaan, helaas later pas meer over krachttraning gaan lezen en ervan gaan houden.Goed bezigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat foto's.
Train nu zo'n jaar en een kwartaal. Mijn grote cut had ik zonder krachttraning gedaan, helaas later pas meer over krachttraning gaan lezen en ervan gaan houden.Goed bezig! Zo te zien heb je geen striae en overtollig vet aan je zwaarlijvige dagen overgehouden, heb je geluk mee gehad, dat is bij mij iets minder succesvol verlopenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als je dit zo doorzet kom je wel aan panzermode.I just warped whoop whoop!
Op dinsdag 27 juli 2010 04:05 schreef Righteous het volgende:
Drinky is een baas
Wat foto's.
Train nu zo'n jaar en een kwartaal. Mijn grote cut had ik zonder krachttraning gedaan, helaas later pas meer over krachttraning gaan lezen en ervan gaan houden.Well done!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
FOK! is een primaire levensbehoefte. FOK! bevredigt mijn ziel.
Teveel eten is niet erg, ligt er puur aan wat je eet, ik heb ook geen strak voedingsschemaquote:
quote:Op woensdag 13 maart 2013 17:03 schreef ChesterPerry het volgende:
[..]
Teveel eten is niet erg, ligt er puur aan wat je eet, ik heb ook geen strak voedingsschema
quote:Op woensdag 13 maart 2013 17:03 schreef ChesterPerry het volgende:
Teveel eten is niet erg, ligt er puur aan wat je eet, ik heb ook geen strak voedingsschema
In mijn gym lopen een hoop gasten van 40+ die er nog aardig ripped uitzien imo.quote:Op woensdag 13 maart 2013 15:39 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Dit. Ben zelf pas op mijn 34e begonnen
Wat foto's.
Train nu zo'n jaar en een kwartaal. Mijn grote cut had ik zonder krachttraning gedaan, helaas later pas meer over krachttraning gaan lezen en ervan gaan houden.Very good.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wat bij helpt is tanden poetsen, daardoor wordt mijn honger (trek) altijd een stuk minder. Goed, je hebt er weinig aan wanneer je in de stad in de verleiding komt om iets te snacken maar thuis helpt het.quote:
17quote:Op woensdag 13 maart 2013 17:07 schreef ChesterPerry het volgende:
Best oude lullen trouwens in dit topic
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |