Klinkt goed; bron?quote:Op woensdag 13 maart 2013 14:22 schreef Verbosity het volgende:
Meestal is er bij groepen die veel melk, vlees of proteïne tot zich consumeren een beperkt dieet. Zal dus weinig variatie in zitten. Met name de fruit en groente inname is laag bij deze groepen.
Over melk/proteïne wordt meestal gezegd dat je er nierstenen van kan krijgen. Dit is echter uitgevoerd op mensen die al nierproblemen hadden. Echter bij bodybuilders met een inname van 2.8 g/kg waren er geen negatieve effecten.
Botbreuken/osteoporose is een andere 'probleem' die hand in hand gaat met melk/calcium inname. Uit studies met melk blijkt het voor zowel vrouwen als mannen geen invloed te hebben op bot breuken en osteoporose. Pas vanaf 80 jarige bleek er een klein effect te zijn.
Ziet er goed uit! 15% nu? Nog ff doorcutten.quote:Op woensdag 13 maart 2013 13:04 schreef RaymondK het volgende:
Nog een paar om het af te leren, en een stok achter de deur om die kut cut nog ff vol te houden.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En m'n rug
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
oh ja, en m'n poten had ik nog nooit laten zien
[ afbeelding ]
ik hoop het ja. Heb het nog niet gemeten.quote:Op woensdag 13 maart 2013 14:31 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Ziet er goed uit! 15% nu? Nog ff doorcutten.
Tx, goed werk.quote:Op woensdag 13 maart 2013 14:36 schreef Verbosity het volgende:
[..]
Bot breuken in relatie tot melk
Proteine inname van BB'ers en nier functie
Beast, volgens mij zitten we even hoog qua vet alleen heb jij een stuk meer massa.quote:Op woensdag 13 maart 2013 13:04 schreef RaymondK het volgende:
Nog een paar om het af te leren, en een stok achter de deur om die kut cut nog ff vol te houden.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En m'n rug
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
oh ja, en m'n poten had ik nog nooit laten zien
[ afbeelding ]
Hehe, bij mij zijn de abs er weer als een razende vandoor gegaan. Zit op een slow bulk, maar endo genes helpen niet als je je definitie wilt behouden in een bulkquote:Op woensdag 13 maart 2013 14:34 schreef RaymondK het volgende:
[..]
ik hoop het ja. Heb het nog niet gemeten.
Als ik jou en panzer elke keer zo zie denk ik dat ik nog wel ff flink door moet met die cut![]()
Vind vooral m'n rug maar weinig detail hebben. Misschien dat de belichting nog wat beter kan ook volgende keer.
thanks dude
Jij had een tijdje terug toch ook pics gepost toen je nog endo was?quote:Op woensdag 13 maart 2013 14:54 schreef Stereotomy het volgende:
Ah, de stall muur des hongers
Die van mij zit op 10-12%. Dan wordt het echt klote om nog meer te cutten; moet dan halsbrekende toeren als cardiouithalen omdat ik het idee heb dat mijn lichaam echt compleet in conservation mode gaat zitten met een laag BMR.
Gauw 10% aantikken en weer lekker bulken.
Standaard ben ik 12%quote:Op woensdag 13 maart 2013 14:54 schreef Stereotomy het volgende:
Ah, de stall muur des hongers
Die van mij zit op 10-12%. Dan wordt het echt klote om nog meer te cutten; moet dan halsbrekende toeren als cardiouithalen omdat ik het idee heb dat mijn lichaam echt compleet in conservation mode gaat zitten met een laag BMR.
Gauw 10% aantikken en weer lekker bulken.
Al meer dan een jaar terug. Was toen op die foto 85 kg, taille 103 cm. Lengte 1.66mquote:Op woensdag 13 maart 2013 14:56 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Jij had een tijdje terug toch ook pics gepost toen je nog endo was?
Shit ouwe respectquote:Op woensdag 13 maart 2013 14:57 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Al meer dan een jaar terug. Was toen op die foto 85 kg, taille 103 cm. Lengte 1.66m_!!
Nu 63 kg, taille 77 cm. Lengte nog steeds 1.66m
Moest lachen.quote:Op woensdag 13 maart 2013 14:57 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Al meer dan een jaar terug. Was toen op die foto 85 kg, taille 103 cm. Lengte 1.66m_!!
Ah, een mede-lid van manlets unitedquote:Op woensdag 13 maart 2013 14:57 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
damn dat is al een extreme transformatie opzich die taile matenquote:Op woensdag 13 maart 2013 14:57 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
In Nederland is iedereen onder de 1m80 een manlet volgens mijquote:Op woensdag 13 maart 2013 15:01 schreef Ethanolic het volgende:
Vanaf welke lengte ben je een manlet?
Probeer eens wat yohimbine als je fasted bentquote:Op woensdag 13 maart 2013 15:01 schreef RaymondK het volgende:
[..]
damn dat is al een extreme transformatie opzich die taile maten![]()
comp pic?
Ik vind dat erg knap allemaal zulke lage bf's
Ik zou ook meer cardio moeten doen, 't punt is dat ik eigenlijk chronisch tegen het over trainen aan train, en zodra ik er cardio bij ga doen ik gewoon opzeker minder weights moet gaan doen om niet echt serieus weer overtrained te raken...
BB.com 'hanteert' 1.70m ofzo, maar hier in Nederland ben je met 1.80 al klein als man.quote:Op woensdag 13 maart 2013 15:01 schreef Ethanolic het volgende:
Vanaf welke lengte ben je een manlet?
Beat me to it.quote:Op woensdag 13 maart 2013 15:01 schreef star_gazer het volgende:
[..]
In Nederland is iedereen onder de 1m80 een manlet volgens mij
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |