quote:Op woensdag 13 maart 2013 15:10 schreef Stereotomy het volgende:
Wat foto's.
Eerste was paar jaar terug, full endo op bijna 30% bf, duidelijk door de kleren heen te zien.
Tweede foto was ergens zomer vorig jaar. In vergelijking met nu heb ik meer chest gekregen (maar nog lang niet panzer-modus chest) maar armen en rug lopen nog wat achter tov schouder. Benen zie je niet, maar die zijn endo-ok, inclusief kuiten.
Als ik motivatie nodig heb, blader ik wat oude foto's van mezelf door; nadat ik een klein beetje in m'n eigen mond heb gekotst ga ik dan meestal wel met plezier naar de gym.
Train nu zo'n jaar en een kwartaal. Mijn grote cut had ik zonder krachttraning gedaan, helaas later pas meer over krachttraning gaan lezen en ervan gaan houden.Netjes!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat foto's.
Eerste was paar jaar terug, full endo op bijna 30% bf, duidelijk door de kleren heen te zien.
Tweede foto was ergens zomer vorig jaar. In vergelijking met nu heb ik meer chest gekregen (maar nog lang niet panzer-modus chest) maar armen en rug lopen nog wat achter tov schouder. Benen zie je niet, maar die zijn endo-ok, inclusief kuiten.
Als ik motivatie nodig heb, blader ik wat oude foto's van mezelf door; nadat ik een klein beetje in m'n eigen mond heb gekotst ga ik dan meestal wel met plezier naar de gym.
Train nu zo'n jaar en een kwartaal. Mijn grote cut had ik zonder krachttraning gedaan, helaas later pas meer over krachttraning gaan lezen en ervan gaan houden.Goed bezigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat foto's.
Train nu zo'n jaar en een kwartaal. Mijn grote cut had ik zonder krachttraning gedaan, helaas later pas meer over krachttraning gaan lezen en ervan gaan houden.Goed bezig! Zo te zien heb je geen striae en overtollig vet aan je zwaarlijvige dagen overgehouden, heb je geluk mee gehad, dat is bij mij iets minder succesvol verlopenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als je dit zo doorzet kom je wel aan panzermode.I just warped whoop whoop!
Op dinsdag 27 juli 2010 04:05 schreef Righteous het volgende:
Drinky is een baas
Wat foto's.
Train nu zo'n jaar en een kwartaal. Mijn grote cut had ik zonder krachttraning gedaan, helaas later pas meer over krachttraning gaan lezen en ervan gaan houden.Well done!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
FOK! is een primaire levensbehoefte. FOK! bevredigt mijn ziel.
Teveel eten is niet erg, ligt er puur aan wat je eet, ik heb ook geen strak voedingsschemaquote:
quote:Op woensdag 13 maart 2013 17:03 schreef ChesterPerry het volgende:
[..]
Teveel eten is niet erg, ligt er puur aan wat je eet, ik heb ook geen strak voedingsschema
quote:Op woensdag 13 maart 2013 17:03 schreef ChesterPerry het volgende:
Teveel eten is niet erg, ligt er puur aan wat je eet, ik heb ook geen strak voedingsschema
In mijn gym lopen een hoop gasten van 40+ die er nog aardig ripped uitzien imo.quote:Op woensdag 13 maart 2013 15:39 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Dit. Ben zelf pas op mijn 34e begonnen
Wat foto's.
Train nu zo'n jaar en een kwartaal. Mijn grote cut had ik zonder krachttraning gedaan, helaas later pas meer over krachttraning gaan lezen en ervan gaan houden.Very good.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wat bij helpt is tanden poetsen, daardoor wordt mijn honger (trek) altijd een stuk minder. Goed, je hebt er weinig aan wanneer je in de stad in de verleiding komt om iets te snacken maar thuis helpt het.quote:
17quote:Op woensdag 13 maart 2013 17:07 schreef ChesterPerry het volgende:
Best oude lullen trouwens in dit topic
Jij shined m nu hard dan of niet?quote:Op woensdag 13 maart 2013 18:10 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Wat bij helpt is tanden poetsen, daardoor wordt mijn honger (trek) altijd een stuk minder. Goed, je hebt er weinig aan wanneer je in de stad in de verleiding komt om iets te snacken maar thuis helpt het.
Thanks dude.quote:Op woensdag 13 maart 2013 18:09 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
In mijn gym lopen een hoop gasten van 40+ die er nog aardig ripped uitzien imo.
Verder respect Stereo en RaymondK! @ Raymond trouwens; dacht dat jij een veel hoger BF had, je bent droger dan ik dacht.
Zelf net ook weer lekker getraind, inclusief een goede cardiosessie (interval). Nadeel is dat ik van dat rennen FUCKING honger krijg, en dat in de cut
Wat foto's.
Train nu zo'n jaar en een kwartaal. Mijn grote cut had ik zonder krachttraning gedaan, helaas later pas meer over krachttraning gaan lezen en ervan gaan houden.Ik vind het persoonlijk niet woest aantrekkelijk, zo'n figuur en het zou voor mij ook zeker niet nog 'erger' hoeven wordenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt., maar man!
respect voor je doorzettingsvermogen en veranderde leefstijl!
![]()
Dat wilde ik even zeggen.
Ja doei.
Haha, bij mij werkt het serieus. Give it a tryquote:Op woensdag 13 maart 2013 18:18 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
Jij shined m nu hard dan of niet?
welja caffeine is een fatburner right?quote:Op woensdag 13 maart 2013 19:12 schreef stinkie het volgende:
Ik leef op espresso en groene thee
Maar ik doe dan ook geen creatine. Geen idee of espresso iets doet in de cut
Nee joh, CUL-SC-van-weleer-erkenningquote:Op woensdag 13 maart 2013 18:59 schreef Panzermaus het volgende:
Eindelijk de welverdiende LIF-erkenning voor Stereo.Wat een geweldige dag dit.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ben er zelf in elk geval trots op als ik zie waar ik vandaan kom
Ze noemden me ook wel: "ManageTheAnger uit Ethiopië"
Mijn abs trouwens, die doe ik later wel..... want dat gaat mij bij rete snel.
Ja Ik weet dat jullie geen beachboy pictures willen enzo... maar kon het niet laten om te laten zien dat het ook de andere kant op kon gaan
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |