Jij shined m nu hard dan of niet?quote:Op woensdag 13 maart 2013 18:10 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Wat bij helpt is tanden poetsen, daardoor wordt mijn honger (trek) altijd een stuk minder. Goed, je hebt er weinig aan wanneer je in de stad in de verleiding komt om iets te snacken maar thuis helpt het.
Thanks dude.quote:Op woensdag 13 maart 2013 18:09 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
In mijn gym lopen een hoop gasten van 40+ die er nog aardig ripped uitzien imo.
Verder respect Stereo en RaymondK! @ Raymond trouwens; dacht dat jij een veel hoger BF had, je bent droger dan ik dacht.
Zelf net ook weer lekker getraind, inclusief een goede cardiosessie (interval). Nadeel is dat ik van dat rennen FUCKING honger krijg, en dat in de cut
quote:Op woensdag 13 maart 2013 15:10 schreef Stereotomy het volgende:
Wat foto's.
Eerste was paar jaar terug, full endo op bijna 30% bf, duidelijk door de kleren heen te zien.
Tweede foto was ergens zomer vorig jaar. In vergelijking met nu heb ik meer chest gekregen (maar nog lang niet panzer-modus chest) maar armen en rug lopen nog wat achter tov schouder. Benen zie je niet, maar die zijn endo-ok, inclusief kuiten.
Als ik motivatie nodig heb, blader ik wat oude foto's van mezelf door; nadat ik een klein beetje in m'n eigen mond heb gekotst ga ik dan meestal wel met plezier naar de gym.
Train nu zo'n jaar en een kwartaal. Mijn grote cut had ik zonder krachttraning gedaan, helaas later pas meer over krachttraning gaan lezen en ervan gaan houden.Ik vind het persoonlijk niet woest aantrekkelijk, zo'n figuur en het zou voor mij ook zeker niet nog 'erger' hoeven wordenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt., maar man!
respect voor je doorzettingsvermogen en veranderde leefstijl!
![]()
Dat wilde ik even zeggen.
Ja doei.
Haha, bij mij werkt het serieus. Give it a tryquote:Op woensdag 13 maart 2013 18:18 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
Jij shined m nu hard dan of niet?
welja caffeine is een fatburner right?quote:Op woensdag 13 maart 2013 19:12 schreef stinkie het volgende:
Ik leef op espresso en groene thee
Maar ik doe dan ook geen creatine. Geen idee of espresso iets doet in de cut
Nee joh, CUL-SC-van-weleer-erkenningquote:Op woensdag 13 maart 2013 18:59 schreef Panzermaus het volgende:
Eindelijk de welverdiende LIF-erkenning voor Stereo.Wat een geweldige dag dit.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ben er zelf in elk geval trots op als ik zie waar ik vandaan kom
Ze noemden me ook wel: "ManageTheAnger uit Ethiopië"
Mijn abs trouwens, die doe ik later wel..... want dat gaat mij bij rete snel.
Ja Ik weet dat jullie geen beachboy pictures willen enzo... maar kon het niet laten om te laten zien dat het ook de andere kant op kon gaan
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
quote:Op woensdag 13 maart 2013 19:23 schreef motorbloempje het volgende:
Heb je de bijnaam 'Starvin' Marvin' ook gehad? Zo heette mijn ex binnen de familie
Maar ook een net resultaat hoor!(nu ik hier toch even complimentjes uit kom delen)
Los Angeles, Salouquote:
12 kilo in 3 á 4 maand tijd en ongeveer 15-16 in totaal.quote:Op woensdag 13 maart 2013 19:27 schreef Nuggets het volgende:
Good job! Hoeveel kg is erbij gekomen? Hoe lang train je nu al?
quote:Op woensdag 13 maart 2013 19:19 schreef ManageTheAnger het volgende:
Ok, zoals beloof hier een picture voor en na...
Please be gentle, want deze foto heb ik altijd ver en ver weggestoptHolyyy shiit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ben er zelf in elk geval trots op als ik zie waar ik vandaan kom
Ja Ik weet dat jullie geen beachboy pictures willen enzo... maar kon het niet laten om te laten zien dat het ook de andere kant op kon gaan![]()
Netjes goos!
Volgens mij is er een nieuw auschwitz record behaald want Panzer was tot nu toe nog de magerste.
If not now, then when.
Thnx, ik was daar ong 53 kiloquote:Op woensdag 13 maart 2013 19:32 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Holyyy shiit.Netjes goos!
Volgens mij is er een nieuw auschwitz record behaald want Panzer was tot nu toe nog de magerste.
Nope, ik rookte alleen sigaretten.quote:
quote:Op woensdag 13 maart 2013 19:19 schreef ManageTheAnger het volgende:
Ok, zoals beloof hier een picture voor en na...
Please be gentle, want deze foto heb ik altijd ver en ver weggestoptHey man zo zag ik er ook uit! Respect, goed werk. Keihard shinen op de beach was dat, slobberen in S'jes, armpjedrukken met meisjes en je zusje nog niet eens op je rug kunnen dragen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ben er zelf in elk geval trots op als ik zie waar ik vandaan kom
Ja Ik weet dat jullie geen beachboy pictures willen enzo... maar kon het niet laten om te laten zien dat het ook de andere kant op kon gaan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rechts. Die gast links van me is nu ook buff. Holy papi wat walgelijk dit.
* Panzermaus braakt naast StereotomySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thanks Winny! Happy gains everyone!![]()
quote:Op woensdag 13 maart 2013 19:55 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Hey man zo zag ik er ook uit! Respect, goed werk. Keihard shinen op de beach was dat, slobberen in S'jes, armpjedrukken met meisjes en je zusje nog niet eens op je rug kunnen dragen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rechts. Die gast links van me is nu ook buff. Holy papi wat walgelijk dit.
* Panzermaus braakt naast StereotomyHaha SICK!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thanks Winny! Happy gains everyone!YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.![]()
quote:Op woensdag 13 maart 2013 19:55 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Hey man zo zag ik er ook uit! Respect, goed werk. Keihard shinen op de beach was dat, slobberen in S'jes, armpjedrukken met meisjes en je zusje nog niet eens op je rug kunnen dragen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rechts. Die gast links van me is nu ook buff. Holy papi wat walgelijk dit.
* Panzermaus braakt naast StereotomyDamn son, making all them gains respect hoor.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thanks Winny! Happy gains everyone!
Forum Opties Forumhop: Hop naar: