SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's gonna take more bullets than you could ever fire to win this game... but one bullet... and I can give you a thousand lives.
Ik eet geen havermout, vind het wel lekker in de kwark.quote:Op woensdag 13 maart 2013 22:50 schreef Verbosity het volgende:
[..]![]()
Fruit gooi je in de kwark. Noten in je havermout.
NATUURLIJK! Dat ik daar niet eerder aan dacht! Gewoon van hout!!!quote:Op woensdag 13 maart 2013 23:00 schreef Volatility het volgende:
Zelf je gym in elkaar zetten is trouwens wel echt stoer
http://www.home-gym-bodybuilding.com/homemade-power-rack.html
http://www.home-gym-bodyb(...)t-lifting-bench.html
http://homemadestrength.b(...)youll-never-buy.html
http://www.angelfire.com/ny5/shenandoah/Grunt/Isotonic.html
quote:Op woensdag 13 maart 2013 23:00 schreef Volatility het volgende:
Zelf je gym in elkaar zetten is trouwens wel echt stoer
http://www.home-gym-bodybuilding.com/homemade-power-rack.html
http://www.home-gym-bodyb(...)t-lifting-bench.html
http://homemadestrength.b(...)youll-never-buy.html
http://www.angelfire.com/ny5/shenandoah/Grunt/Isotonic.html
Dat is absoluut waar.quote:Op woensdag 13 maart 2013 23:48 schreef Sapstengel het volgende:
Maar hoe stevig is het? Als je 200kg gaat squatten zou ik meer vertrouwen op een echte powercage
kun je ff vertellen wat je van die dextrose vind? Ik kreeg een kg als cadeau van ze, maar het smaakt abosluut nergens naar. Had er 3 scheppen van in een bidon gedaan voor na een training, maar blech...quote:Op woensdag 13 maart 2013 22:31 schreef Drinky het volgende:
Zo, nieuwe batch poeders binnen. Kilo dextrose en een pot Isolaat bij B&F besteld. Kijken of Chocolate coconut bounty bevalt ( in de sampler pack zat een coconut van een ander product, maar die vond ik nog een beetje te zoet, wel lekker ). Heb eerlijk gezegd eigenlijk alleen daar besteld vanwege de 3-1 shaker die je erbij krijgt.
Ik ben nog aan het gainen, meer definitie, hopelijk zit ik tegen het eind van dit jaar een beetje dicht bij mijn doel.
Ja is goed, maar voor mij is het voornamelijk de bedoeling om het met mijn whey shake te mengen post workout. Ik gebruikte hiervoor dextro tabletten (2 tabletten na workout) en die dingen waren mierzoet. Meeste shakes met een smaakje zijn al goed zoet van zichzelf en als het nog zoeter zou worden ben ik bang dat ik moet nekkenquote:Op donderdag 14 maart 2013 03:15 schreef RaymondK het volgende:
[..]
kun je ff vertellen wat je van die dextrose vind? Ik kreeg een kg als cadeau van ze, maar het smaakt abosluut nergens naar. Had er 3 scheppen van in een bidon gedaan voor na een training, maar blech...
Ik dacht dat dextrose (glucose) juist heel zoet was? Ben je niet in de war met maltodextrine?quote:Op donderdag 14 maart 2013 03:21 schreef Ties02 het volgende:
Het hoort ook nergens naar te smaken ( als je naturel hebt sws) is gewoon een snelle carb voor post workout
borderline diabetis?quote:Op woensdag 13 maart 2013 15:29 schreef RaymondK het volgende:
[..]
ik stond vandaag met een turkse man te praten die borderline diabetis was vorig jaar. Niet eens veel te zwaar of zo, maar toch bijna medicijnen.
Nu is hij weer helemaal gezond puur vanwege 4x per week een uur trainen.
quote:Op woensdag 13 maart 2013 22:55 schreef Volatility het volgende:
Iemand ervaring met resistance bands?
Ik. heb ze helaas wel allemaal gebroken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Soms krijg ik nog wel een verzoek een setje voor iemand te regelen![]()
Denk dat hij insuline resistentie bedoeltquote:Op donderdag 14 maart 2013 05:42 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
borderline diabetis?
Twee heel verschillende dingen.
Dit is niet proportioneelquote:Op woensdag 13 maart 2013 15:14 schreef Ethanolic het volgende:
Gemiddelde lengte man in de VS = 175,5cm Bron voor het gemak Wikipedia
Manlet Amerika = 170cm
Derhalve claim ik dat de lengte van een Manlet 5cm onder het landelijk gemiddelde ligt;
181CBS, 2006-5=176cm
Geen Manlet.
Nb. Certified BroScience.
5.5cm is 3,1339% onder het gemiddelde in de VS. SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
[b]Op donderdag 28 september 2006 09:12 schreef Rio het volgende:[/b]
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.
Gewoon in een smith/machine?quote:Op donderdag 14 maart 2013 07:08 schreef star_gazer het volgende:
Hoe houden jullie je balans tijdens dumbbell calf raises? Ik moet altijd naar voren struikelen om niet voorover te pleuren
Sowieso 16meterquote:Op woensdag 13 maart 2013 22:26 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
*kuch* RaymondK *kuch*
16meter heeft ook wel aardig dat mass volgens mij.Hij wil alleen maar niet posten.
Beetje om het probleem heen maar waarom geen bb calf raise met clean grip? Veel stabieler, hielen naar elkaar toe hop.quote:Op donderdag 14 maart 2013 07:08 schreef star_gazer het volgende:
Hoe houden jullie je balans tijdens dumbbell calf raises? Ik moet altijd naar voren struikelen om niet voorover te pleuren
Blog: http://robrhinehart.com/?p=298quote:Hacking the body is high risk, high reward. I read a textbook on physiological chemistry and took to the internet to see if I could find every known essential nutrient. My kitchen soon looked like a chemistry lab and I had every unknown substance in a glass in front of me. I was a little worried it was going to kill me, but decided it was for science and quickly downed the whole thing. To my surprise, it was quite tasty and I felt very energetic. For 30 days I avoided food entirely and I monitored the contents of my blood and physical performance. Mental performance is harder to quantify, but I feel much sharper.
16m had een jaartje terug toch een pic gepost?quote:Op donderdag 14 maart 2013 07:55 schreef Weissman het volgende:
[..]
Sowieso 16meter![]()
![]()
(fullhomo) en er zijn wel meer grotere gasten hier
Detrose smaakt idd nergens naar. Ik haal het in de AH (Zonnatura).quote:Op donderdag 14 maart 2013 03:15 schreef RaymondK het volgende:
[..]
kun je ff vertellen wat je van die dextrose vind? Ik kreeg een kg als cadeau van ze, maar het smaakt abosluut nergens naar. Had er 3 scheppen van in een bidon gedaan voor na een training, maar blech...
Planken?quote:Op woensdag 13 maart 2013 23:46 schreef ManageTheAnger het volgende:
[ afbeelding ]
Die is gewoon serieus NICE!
Op te maken uit dat stuk, is de hoogte 2m08..
Die planken zijn hier wel bij de gamma en praxis te krijgen toch? Of moet je daarvoor naar een speciaalzaak?
Die van mij zal dan iets lager worden, maar voor totaal 100 euro aan materialen wil ik dit nog wel een keer proberen.
Planken/balken.quote:
Trap op is amper n probleem, trap isquote:Op donderdag 14 maart 2013 09:14 schreef moonhammer het volgende:
Note to self:
alle trappen proberen te vermijden.. day after leg day![]()
Euroshopper 500 gram voor 0,39 euro.quote:Op donderdag 14 maart 2013 09:01 schreef Questular het volgende:
Ik las laasts dat iemand havemout (als ik me niet vergis) door zn melk heen deed. Kun je kant en klare havermout in de winkel krijgen of moet je hem thuis nog eerst koken of iets dergelijks?
dankquote:Op donderdag 14 maart 2013 09:59 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Euroshopper 500 gram voor 0,39 euro.
Wat ik doe is dat vermalen in de blender tot poeder. Gewoon 2/3e pak erin gooien.
Die kleinere varianten zijn 15kg volgens mij. Met dit type sluiters http://www.helisports.nl/(...)mm-Ringsluiters.html en 1,25kg schijven zit je op 20kg. Dus.quote:Op donderdag 14 maart 2013 09:52 schreef ManageTheAnger het volgende:
Die olympische halterstang is 2m20 en 20 kilo (althans, dat heb ik gelezen)
Hoe erg is het, als je een kleinere afmeting van bijvoorbeeld 1m80 of 1m60 neemt.
Ik zit namelijk met ruimte op mijn zolder.
Die 2m20 zou ik nog wel kunnen gebruiken, maar dan moet ik overdwars gaan trainen.
Dit is opzich niet zo'n probleem, alleen dat betekent dus ook dat alle aparaten ook een kwartslag zouden moeten draaien, waardoor ik in efficiëntie in ruimte achteruit gaat.
iemand die mij het verschil kan vertellen? Ik zit zelf namelijk te denken aan de verdeling van het gewicht over oppervlakte etc.
quote:Op donderdag 14 maart 2013 09:52 schreef ManageTheAnger het volgende:
Die olympische halterstang is 2m20 en 20 kilo (althans, dat heb ik gelezen)
Hoe erg is het, als je een kleinere afmeting van bijvoorbeeld 1m80 of 1m60 neemt.
Ik zit namelijk met ruimte op mijn zolder.
Die 2m20 zou ik nog wel kunnen gebruiken, maar dan moet ik overdwars gaan trainen.
Dit is opzich niet zo'n probleem, alleen dat betekent dus ook dat alle aparaten ook een kwartslag zouden moeten draaien, waardoor ik in efficiëntie in ruimte achteruit gaat.
iemand die mij het verschil kan vertellen? Ik zit zelf namelijk te denken aan de verdeling van het gewicht over oppervlakte etc.
Kleine toevoeging erbij misschien, ik wil de stang gebruiken om te benchen, deadliften, powercleanen, squatten etc....quote:Op donderdag 14 maart 2013 10:34 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Die kleinere varianten zijn 15kg volgens mij. Met dit type sluiters http://www.helisports.nl/(...)mm-Ringsluiters.html en 1,25kg schijven zit je op 20kg. Dus.
Je hebt iets minder ruimte, ik merk dat ik bij een kleinere stang, die van 1.80 volgens mij, m'n handen tegen het deel aanzet waar stang overgaat naar 50mm bar.quote:Op donderdag 14 maart 2013 10:38 schreef ManageTheAnger het volgende:
Kleine toevoeging erbij misschien, ik wil de stang gebruiken om te benchen, deadliften, powercleanen, squatten etc....
Dat het gewicht van de stang zelf lager is, daar ben ik mij van bewust maar weet je ook of het ook uitmaakt in de training?
Als in het feit dat bij de olympische halterstang, de schijven op laten we zeggen 2m van elkaar verwijderd zitten, en op een kleinere stang op minder ruimte. In hoeverre heeft dat effect? Of is 50 kilo drukken gewoon 50 kilo drukken? (ruiten opdruk is moeilijker dan een wijde opdruk bijv.)
Als je geen spotter hebt is dat een prima uitkomst om toch te kunnen pieken zonder roll of shame. Verder geen argument waarom je het niet zou gebruiken. Benchen in de smith wel, dat is toch minder mbt de vaste bewegingsbaan.quote:Op donderdag 14 maart 2013 11:19 schreef DrParsifal het volgende:
Is er een reden te bedenken waarom je liever geen powerrack gebruikt bij het benchen? Ik train in de personeelsgym (met geweldig materiaal trouwens), waar meestal niet al te veel mensen zijn. Ik zie het regelmatig gebeuren dat mensen het heel moeilijk hebben met het benchen zonder spotter, terwijl het rack er ongebruikt staat.
Dat is inderdaad wel zo, alleen als ik naar mezelf kijk en ik zou de bar op mijn borst laten vallen dan zitten de veiligheidsstangen ongeveer 1 cm te laag. beroerd voor wat ribben, maar vitale organen gaan er niet aan. Nu hebben die grote jongens wat meer chest, maar het lijkt me nog altijd een stuk veiliger in het rack. (En ja makkelijker met de roll of shame die ikzelf regelmatig maak).quote:Op donderdag 14 maart 2013 11:28 schreef seto het volgende:
Het is wel veiliger inderdaad, maar het kan ook je ROM beperken. Als je echt je borst wil raken met de stang hebben die safety bars geen nut meer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |