Ik drink mijn shakes alleen post workout, dan doe ik een shake van 30~50 gram, afhankelijk van hoeveel ik ga eten die dag. Normaal gesproken haal ik 130~150 gram eiwitten uit mijn normale voeding ( en dan zit ik vaak rond de 2200kcal). Shakes doe ik alleen op workout dagen omdat ik merk dat ze mij beter helpen te herstellen.quote:Op donderdag 14 maart 2013 17:10 schreef Stereotomy het volgende:
Voor dextrose zie ik eigenlijk alleen post workout plaats, en zelfs dan zou je wellicht beter normaal zetmeel (brood, aardappels, pasta) kunnen eten.
Ik heb laatst lopen spotten toen iemand 60kg zat te benchen, MET MOEITE! Die mafkees wilde samen met me BP'en. Hij legt 60kg op dat ding en komt amper omhoog, epic fail.quote:Op donderdag 14 maart 2013 12:31 schreef Snakey het volgende:
[..]
Goeie vraag. In ieder geval als je meer lift dan je in je eentje aan kan. Als ik 90 - 100 doe vraag ik echt wel even iemand erbij om te spotten. Maar ik heb ook wel meegemaakt dat ik m'n 100 kilo mag laten hangen voor de volgende die er min of meer zijn warming up mee doet.
Gelukkig kon jij meteen 120+ benchen he?quote:Op donderdag 14 maart 2013 17:18 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Ik heb laatst lopen spotten toen iemand 60kg zat te benchen, MET MOEITE! Die mafkees wilde samen met me BP'en. Hij legt 60kg op dat ding en komt amper omhoog, epic fail.
Echt hé.. Ikzelf zat pas na minimaal halfjaar op de 60kgquote:Op donderdag 14 maart 2013 17:21 schreef Questular het volgende:
[..]
Gelukkig kon jij meteen 120+ benchen he?
quote:Op donderdag 14 maart 2013 17:18 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Ik heb laatst lopen spotten toen iemand 60kg zat te benchen, MET MOEITE! Die mafkees wilde samen met me BP'en. Hij legt 60kg op dat ding en komt amper omhoog, epic fail.
Ja dat was ik.quote:Op donderdag 14 maart 2013 18:08 schreef GANZENBORD het volgende:
Ik zag hier iemand iets posten over sheiko. Tip; doe niet die kansloze versie van t nation, die is geloof ik compleet verbouwd door dikke luie Amerikanen en lijkt er totaal niet meer op.
Volgens mij zijn sheiko nr 29 en 31 geschikt om mee te beginnen, maar dat moet je zelf ff uitzoeken.
Het is het zwaarste programma wat ik ooit heb gedaan (diverse cyclus) samen met smolov, maar je boekt er ook enorme resultaten mee. Het vergt wel karakter om elke training elke set weer te doen, de tweede sessie squats zijn bijvoorbeeld erg taai vaak. Ook niet uitzonderlijk dat je 2uur over een training doet.
Eerste cyclus (twee na elkaar) had bij mij als resultaat dat deadlift sprong van 150kg naar 205 en squat van 95 naar 140. Dit waren ook beginnergains maar gasten die al jaren trainen maken ook serieuze gains hiermee.
Dan bencht diegene dus 80kgquote:Op donderdag 14 maart 2013 17:18 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Was gewoon een verkapte pick-up line, die vraag.quote:Op donderdag 14 maart 2013 17:18 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Zou haar nogal raar aanstaren als een vrouw 60kg gaat bank drukken als pick-up line. Om slackernl (een man) te imponeren.quote:Op donderdag 14 maart 2013 19:10 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Was gewoon een verkapte pick-up line, die vraag.
jammergenoeg ging het fout bij de volgende stap, toen hij je wilde imponeren.
Slackernl is een man, diegene die een spot vroeg was hoogst waarschijnlijk ook een man.quote:Op donderdag 14 maart 2013 19:18 schreef Sapstengel het volgende:
Ik dacht dat slackernl en vrouw was een diegene die om spot vroeg een man.
van 85>110 kg in 6 weken, badass bulkexpertquote:Op donderdag 14 maart 2013 19:13 schreef VeniVidiViciV het volgende:
[ afbeelding ]
[ http://img25.imageshack.us/img25/121/badrkast.jpg (copy/paste deze link) ]
nee die gekkeboi heeft gewoon ingevult dat hij een vrouw is lachen toch.quote:Op donderdag 14 maart 2013 19:18 schreef Sapstengel het volgende:
Ik dacht dat slackernl en vrouw was een diegene die om spot vroeg een man.
Ook nooit geweten... sportieve vrouwenquote:Op donderdag 14 maart 2013 19:54 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
nee die gekkeboi heeft gewoon ingevult dat hij een vrouw is lachen toch.
Zo, nu schoudertjes en cardio.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nou, hebben we deze smaak kwark ook eens een keer gehad.
En wtf @ kleursaturatie
Confidence through competence
quote:Op donderdag 14 maart 2013 21:20 schreef Stereotomy het volgende:
Lekker hoor advocaatje!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nou, hebben we deze smaak kwark ook eens een keer gehad.
En wtf @ kleursaturatie![]()
Zijn hier mensen die eigen vetpercentagemeter hebben... Zojah welke, waar gekocht en werkt het goed?You had my curiosity but now you have my attention...
..
Pain is weakness leaving the body
..
quote:Op donderdag 14 maart 2013 22:12 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Lekker hoor advocaatje!![]()
Zijn hier mensen die eigen vetpercentagemeter hebben... Zojah welke, waar gekocht en werkt het goed?
Ik wil eigenlijk vanaf nu 1x per 2/3 weken bijhouden hoe BF% ervoor staat... Op de sportschool hebben ze alleen een bioimpedantie weegschaal.quote:Op donderdag 14 maart 2013 22:14 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Zoals de discussie van het vorige topic al aangaf: calipers zijn alleen nuttig als het door een ervaren ander iemand wordt uitgevoerd op meerdere plekken van je lichaam.
Bioimpedantiemeters zijn kut (zowel been als hand).
Mijn persoonlijke favoriet is meetlint / US Army Circumference Method en spiegel.
http://www.bodybuilding.com/fun/kurilla5.pdf
Wow toch een best verschil hoor. Vraag me af of hij in deze conditie wat potten kan breken.quote:Op donderdag 14 maart 2013 19:13 schreef VeniVidiViciV het volgende:
[ afbeelding ]
[ http://img25.imageshack.us/img25/121/badrkast.jpg (copy/paste deze link) ]
Body calliper is niet accuraat genoeg zoals stereo al zegt. Iemand moet er ervaring mee hebben en om meerdere punten meten waar je zelf met geen mogelijkheid bij komt.quote:Op donderdag 14 maart 2013 22:17 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Ik wil eigenlijk vanaf nu 1x per 2/3 weken bijhouden hoe BF% ervoor staat... Op de sportschool hebben ze alleen een bioimpedantie weegschaal.
http://www.bodyenfitshop.(...)al-body-fat-caliper/
Zoiets is dus niet handig?
Die weegschaal op sportschool is niet precies genoeg en wil gewoon regelmatig redelijk accuraat gaan meten nu...
Maar, wil je een precies getal hebben? Dan moet je even in een DEXA scan gaan liggen en jezelf bestralen.quote:Op donderdag 14 maart 2013 22:17 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Ik wil eigenlijk vanaf nu 1x per 2/3 weken bijhouden hoe BF% ervoor staat... Op de sportschool hebben ze alleen een bioimpedantie weegschaal.
http://www.bodyenfitshop.(...)al-body-fat-caliper/
Zoiets is dus niet handig?
Die weegschaal op sportschool is niet precies genoeg en wil gewoon regelmatig redelijk accuraat gaan meten nu...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |