Hij moet op je voorste schouderkop liggen. Op het vlees/spier gedeelte, niet op je sleutelbeen. En je ellebogen zo hoog mogelijk de lucht in. Is de comfortabelste methode.quote:Op donderdag 14 maart 2013 23:17 schreef Hiatus het volgende:
Net voor het eerst frontsquat gedaan. Had wel last met bar placement, op me sleutelbeen was niet zo lekker.
dit ja. Probeer het eerst met een lege stang om de vorm onder de knie te krijgen en ga dan met gewicht aan de slagquote:Op donderdag 14 maart 2013 23:19 schreef Verbosity het volgende:
[..]
Hij moet op je voorste schouderkop liggen. Op het vlees/spier gedeelte, niet op je sleutelbeen. En je ellebogen zo hoog mogelijk de lucht in. Is de comfortabelste methode.
Heb deze dus maar eens geprobeerd gisteren. Gaat inderdaad beterquote:Op donderdag 14 maart 2013 08:02 schreef H1N1 het volgende:
[..]
Beetje om het probleem heen maar waarom geen bb calf raise met clean grip? Veel stabieler, hielen naar elkaar toe hop.
quote:Op donderdag 14 maart 2013 23:02 schreef Mithras82 het volgende:
[..]
maak je niet druk als je de 30 passeerd raak je die 100 nauwelijks kwijt in de cut
quote:Op donderdag 14 maart 2013 23:52 schreef star_gazer het volgende:
Ik ben nu 30. Ik vraag me wel af of écht droog cutten nog wel mogelijk is na grofweg je 35e zonder een spuit te zetten. Je test levels gaan na je 30e geleidelijk omlaag heb ik begrepen.
Er zijn altijd genetisch uitzonderingen, maar ik vraag me serieus af of deze beste meneer niet aan de roids is.quote:
Tuurlijk kan dat dude. Sommige raden mensen na hun 40ste wel aan om aan de test te gaan.quote:Op donderdag 14 maart 2013 23:52 schreef star_gazer het volgende:
Ik ben nu 30. Ik vraag me wel af of écht droog cutten nog wel mogelijk is na grofweg je 35e zonder een spuit te zetten. Je test levels gaan na je 30e geleidelijk omlaag heb ik begrepen.
Ik zag de foto's al.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 00:06 schreef Stereotomy het volgende:
http://www.alanaragonblog(...)-with-dr-jeff-volek/
Ah, mooi verslagje van Alan Aragon op de NSCA Personal Trainers conference. Hij deed een vs. debate met dé dr. Jeff Volek (Low-carb authoriteit) en hoewel eenzijdig beeld van zijn verslag, lijkt ook hier weer aangetoond te kunnen worden dat carbs zeker hun plaats hebben voor atleten, met name die veel intensiteit in een korte tijd moeten genereren (krachtsporters, sprinters).
Zelf vind ik de fat-adapted / ketogenic modus nog altijd interessant voor de lage-intensiteits sporters, zoals wandelaars of lange afstand fietsers zonder sprints.
Ben je een beginner, zo ja: Starting Strenght/StrongLifts.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 00:31 schreef Drommeldaris het volgende:
Ik ben sinds kort weer gaan trainen. Het plan is om 2 keer per week aan de gewichten te zitten en 1x per week te gaan kickboksen. Gezien het feit dat ik maar 2 keer per week aan de gewichten zit lijkt full body mij de beste keuze. Aan kennis ontbreekt er echter het nodige dus ik hoop dat iemand goede feedback kan geven op onderstaand schema.
Training A
• Squat
• Overhead Press
• Power clean
• Bent over row
• Chinups
• Dips
Training B
• Squat
• Benchpress
• Deadlift
• Alternating Deltoid raise
• Chinups
• Dips
Heb het wel een tijdje geprobeerd om (bijna) geen carbs te eten, en zag geen negatieve gevolgen ervan.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 00:15 schreef Sapstengel het volgende:
Sowieso mensen die 0 of bijna geen carbs eten.
lol.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 00:55 schreef Nic1 het volgende:
[..]
Heb het wel een tijdje geprobeerd om (bijna) geen carbs te eten, en zag geen negatieve gevolgen ervan.
Alleen is het redelijk irritant en best moeilijk om alleen producten te kunnen eten waar bijna geen carbs in zitten, dus nu zit ik gewoon tussen de 50 en 150g (met af en toe een uitschieter naar boven als ik rijst o.i.d. eet).
Bouw het geleidelijk af, dan gaat het wel.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 08:09 schreef RaymondK het volgende:
Als ik niet op 55 a 60% carbs zit all day every day,
Ik zal nu misschien wel iets hoger zitten want de laatste keer dat ik het hat gemeten was dus toen ik zo weinig woog. zal nu wel wat hoger zitten ja ivm met de weightgainer enzo.quote:Op donderdag 14 maart 2013 22:30 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Ben zelf 1.93 en vond mezelf behoorlijk aan de magere kant met mn 78 kilo(weeg nu81). Ik zit op ogeveer 17% bf. Dus jouw 5/6% vind ik wel beetje vreemd?
Ben nu in 2/3 weken tijd 3 kilo aangekomen. En mijn eerste doel is ook 85 kilo. Tegen die tijd zie ik wel weer hoe ik er dan uit zie.
Maar met onze lengte denk ik dat je ook makkelijk naar de 90kg zou kunnen.
Momenteel train ik om massa aan te zetten.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 09:25 schreef pimsieb het volgende:
[..]
Ik zal nu misschien wel iets hoger zitten want de laatste keer dat ik het hat gemeten was dus toen ik zo weinig woog. zal nu wel wat hoger zitten ja ivm met de weightgainer enzo.
90kg lijkt me wel erg veel, ik kom namelijk alleen in spieren aan lijkt het, maar ik moet maar eens een weegschaal gaan kopen want ik zit in het buitenland en ik heb er hier nog geeneen. Maar train jij nu ook met doel je BF wat te verlagen? of enkel om aan te komen?.
Ik zie er nu ook niet meer zo mager uit als toen, ben wel al toned zeg maar, maar ik heb gewoon erg dunne polsen icm met lange armen enzo en daardoor lijkt het misschien wat anders af en toe :p of ik zie het verkeerd, kan ook
Okee, ja ik kan niet zo heel goed op mn voeding letten omdat ik een heel erg druk schema hier heb met veel onregelmatigheid, vandaar de weightgainer. Verder gebruik ik whey voor mn trainingsdagen. Weet wel wat je bedoelt ja, ik heb in mn achterhoofd die 90 kg icm met mn magerheid, maar dat is niet echt realistischquote:Op vrijdag 15 maart 2013 09:38 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Momenteel train ik om massa aan te zetten.
Ik las dat je zei dat je niet per se de "bodybuilder look" oid wilde hebben. Maar ik denk dat dat bij onze lengte en 90 kg ook niet heel erg het geval zal zijn hoor.
Sinds ik een redelijk voedingsschema heb (sinds 2 weken) ben ik dus 3 kg aangekomen. Zullen ongetwijfeld ook "beginnersgains" zijn en ik zie in de spiegel ook al een verschil. Maar voorlopig denk ik er nog niet aan om m'n BF te verlagen, eerst lekker massa proberen te pakken!
En als je iets hebt gevonden voor de dunne polsen.. let me knowMijne zijn ook veel te dun..
Ok ga het proberenquote:Op vrijdag 15 maart 2013 09:50 schreef Levolution het volgende:
Je kan je polsen niet groter maken, daar zit amper spier, ik heb ook dunne polsen, jammer maar helaas.
Wat je wel kan doen is gewoon keihard deadliften zodat je onderarmen wel wat groter worden. Dan vallen die polsen niet meer zo op.
Frank Zane heeft ook dunne polsen, stoort toch helemaal niet?
[ afbeelding ]
Verder: verander je mindset. Met opmerkingen als "ik wil geen bodybuilderlook" of "ik heb geen tijd voor goed eten" kom je nergens.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |