abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 10 maart 2013 @ 12:30:22 #1
253447 Ethanolic
TOUCH UR FUKIN CHEST BRAH
pi_123860793

"Keep your purpose in mind, simply go to the gym and do your workout. Do it well and don't worry what other people are doing. Confidence will grow as you achieve." - Arnold Schwarzenegger

SPOILER: Algemeen
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Trainingsmethoden
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Oefeningen
SPOILER: Voeding
SPOILER: Rust
SPOILER: Supplementatie
SPOILER: Vitamines en mineralen
SPOILER: Steroiden
SPOILER: Handige en informatieve linkjes
SPOILER: Blessures
SPOILER: FAQ
SPOILER: Ter afsluiting nog een aantal foto's van de top 3 van de Mr. Olympia 2012
* Deze openingspost is ooit gestart door Mr.J op GoT. Na 2 jaar in deze vorm te zijn gebruikt heeft LedZep deze uitgebreid en waar nodig verbeterd. :), na nog eens 2 jaar heeft CarbonC een kleine revisie/uitbreiding/update doorgevoerd. In 2011 heeft Yuri_Boyka de OP onderverdeeld in spoilers.

De OP staat hier
Deathlift or Die.
pi_123860815
quote:
0s.gif Op zondag 10 maart 2013 12:02 schreef banaliteit het volgende:
Iemand nog tips voor mijn squat techniek?

In het tweede filmpje gaat je heup sneller dan je schouders omhoog, lijkt me niet al te bevorderlijk voor je rug. Ben geen expert dus corrigeer me als ik fout zit.

Heb even een prinscreen uit m'n boek van Rippetoe gemaakt

Daarnaast ben ik persoonlijk geen fan van dat 'doorknikken' van knieen bij de rechtop positie, maar of dat echt slecht is weet ik niet.
  zondag 10 maart 2013 @ 12:31:28 #3
187069 slacker_nl
Sicko pur sang
pi_123860842
quote:
0s.gif Op zondag 10 maart 2013 12:23 schreef MrGuma het volgende:

[..]

Ik maak zelf geloof ik nooit zo'n 'sprongetje' op het einde. Doen jullie dat wel?
Niet dat ik weet.

@Banaliteit
Op zich vind ik het er wel goed uitzien, zou nog wel even goed op je rug letten, die neigt toch wat te bollen en dat sprongetje zou ik er ook uit slopen als ik jou was. Ik krijg daardoro sterk de indruk dat je ook vanuit je tenen kracht loopt te zetten. Probeer dat meer vanaf je hielen te doen.

Doe eens een filmpje met wat minder gewicht zodat we echt kunnen kijken naar je techniek. Dat geeft meer rust in je uitvoering, bij je laatste rep zie je dat je heel snel die bar wilt racken en daar zie je dat sprongetje ook erg in terug.
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.
pi_123860975
Bedankt guys!

Dingen die ik heb opgestoken:

• Hoofd neutraal houden, met name bij opgaande beweging.
• Sprong beweging op het einde corrigeren.
• Heup en schouders gaan niet op hetzelfde tempo omhoog

Het laatste punt was mij ook opgevallen na het vergelijken van mijn video's met die van Rippetoe. Iemand enig idee hoe ik dat kan corrigeren?

Ik zal, zoals slacker_nl zegt, komende week een nieuwe video maken met een licht gewicht.
pi_123861013
quote:
0s.gif Op zondag 10 maart 2013 12:36 schreef banaliteit het volgende:
Bedankt guys!

Het laatste punt was mij ook opgevallen na het vergelijken van mijn video's met die van Rippetoe. Iemand enig idee hoe ik dat kan corrigeren?

Ik zal, zoals slacker_nl zegt, komende week een nieuwe video maken met een licht gewicht.
Zoek op fixing your hip drive, staat een filmpje over op Youtube.
  zondag 10 maart 2013 @ 12:42:37 #6
187069 slacker_nl
Sicko pur sang
pi_123861199
quote:

Lichter gewicht nemen en letten op je vorm. Going throught the motion, doe dat vaak en daarna weer omhoog in gewicht. En mensen om commentaar vragen :)
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.
pi_123861283
quote:
0s.gif Op zondag 10 maart 2013 12:37 schreef tjoptjop het volgende:
fixing your hip drive

Ik kwam dit filmpje tegen, bedoel je deze? Hoe die jongen de squat doet tegen het einde lijkt nog best wel op hoe ik het doe, maar dan minder extreem.
pi_123862978
Zijn er hier eigenlijk voetballers die serieus KT doen?
Op zaterdag 1 september 2012 20:43 schreef Tim86 het volgende :
Wedden bij de Toto is hetzelfde als betalen om een crackhoer neuken wanneer je zelf een fotomodel thuis hebt zitten.
pi_123863215
Ik zag in het vorige topic iemand foto's van van z'n rug plaatsen.
Ik heb hier nog een foto van m'n rug en van m'n biceps
Mijn rug is niet m'n sterkste kant, mijn biceps wel ;)
Ik train zoveel mogelij 3x in de week, maar er zijn soms weken bij dat ik maar 2x train ivm tijdsgebrek
Op maandag: borst en triceps
dinsdag: biceps en rug
vrijdag: benen en schouders (maar dat valt geregeld weg door tijdsgebrek)
tussendoor doe ik buikspieroefeningen
Ik train op dat Sven-apparaat, losse gewichten en een drukbank
Verder fiets en loop ik iedere dag veel

rug

Still image uit een filmpje, biceps

Mijn 'probleem' is dat ik altijd rond hetzelfe gewicht blijf zweven. Ik weeg 60 kg (ik ben 1.70 m).
Ik heb een tijdje 62 gewogen, maar tegenwoordig zit ik weer op 60 kg en heb moeite om dit gewicht op te krikken. Mijn streefgewicht is 63 tot 65 kg. Is dit reëel met 2 tot 3 x per week training?
Mijn training duurt een uur

[ Bericht 7% gewijzigd door ExperimentalFrentalMental op 10-03-2013 14:04:18 ]
Death Makes Angels of us all
And gives us wings where we had shoulders
Smooth as raven' s claws...
pi_123864426
quote:
1s.gif Op zondag 10 maart 2013 13:24 schreef marcie216 het volgende:
:Y
"Fear is only as deep as the mind allows."
  zondag 10 maart 2013 @ 13:59:46 #11
253447 Ethanolic
pi_123864604
quote:
1s.gif Op zondag 10 maart 2013 13:24 schreef marcie216 het volgende:
Jup.
Deathlift or Die.
  zondag 10 maart 2013 @ 14:05:09 #12
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_123864839
Als je niet aankomt eet je niet genoeg.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_123865068
quote:
1s.gif Op zondag 10 maart 2013 14:05 schreef fathank het volgende:
Als je niet aankomt eet je niet genoeg.
Als ik ga fitnessen dan eet ik 's morgens 2 boterhammen (bruin brood), met ei en spek en een banaan
's middags 4 tot 5 boterhammen met kipfilet en achterham
's avonds eet ik 350 gr pasta met 400 tot 500 gr kip en saus
dan ga ik trainen (vlak voor de training neem ik nog tribulus en Amino Complex
direct na de training eet ik nog een banaan
en een uur tot 2 uur voordat ik naar bed ga eet ik nog een kommetje noodles met 2 broodjes
  zondag 10 maart 2013 @ 14:10:34 #14
264415 Jahr00n
Fakkelteit
pi_123865089
quote:
0s.gif Op zondag 10 maart 2013 14:10 schreef ExperimentalFrentalMental het volgende:

[..]

Als ik ga fitnessen dan eet ik 's morgens 2 boterhammen (bruin brood), met ei en spek en een banaan
en een uur tot 2 uur voordat ik naar bed ga eet ik nog een kommetje noodles met 2 broodjes
Meer eten dus.
pi_123865207
Hoeveel meer moet ik dan eten? moet ik de porties vergroten die ik al eet, of moet ik tussendoor meer eten (vaker per dag)?
pi_123865306
quote:
0s.gif Op zondag 10 maart 2013 14:10 schreef ExperimentalFrentalMental het volgende:

[..]

Waar is je kwark BROER.
pi_123865396
quote:
10s.gif Op zondag 10 maart 2013 14:15 schreef Panzermaus het volgende:

[..]

Waar is je kwark BROER.
Ik eet wel fruityoghurt zo nu en dan:)
maar dat moet er ook bijnemen dus
  zondag 10 maart 2013 @ 14:18:55 #18
356099 Awesome_
UNSTOPPABLE.
pi_123865519
Mik er wat (ongezouten) pinda's of andere noten in. Easy kcals, leuke macro's. :7
BEASTMODE
pi_123865725
Volgens mij krijg je echt gespierde kaken van elke dag biefstuk eten
pi_123865776
quote:
0s.gif Op zondag 10 maart 2013 13:30 schreef ExperimentalFrentalMental het volgende:
Ik train zoveel mogelij 3x in de week, maar er zijn soms weken bij dat ik maar 2x train ivm tijdsgebrek

rug
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Mijn 'probleem' is dat ik altijd rond hetzelfe gewicht blijf zweven. Ik weeg 60 kg (ik ben 1.70 m).
Ik heb een tijdje 62 gewogen, maar tegenwoordig zit ik weer op 60 kg en heb moeite om dit gewicht op te krikken. Mijn streefgewicht is 63 tot 65 kg. Is dit reëel met 2 tot 3 x per week training?
Manlet :D
pi_123865916
Voor de voetballers : hebben jullie er geen last van dat jullie nu zwaarder wegen of minder bewegelijk zijn oid? Of juist voordelen?
Wedden bij de Toto is hetzelfde als betalen om een crackhoer neuken wanneer je zelf een fotomodel thuis hebt zitten.
pi_123865960
quote:
0s.gif Op zondag 10 maart 2013 14:22 schreef Zaran het volgende:

[..]

Manlet :D
Wat betekent dat? :)
pi_123866153
quote:
1s.gif Op zondag 10 maart 2013 14:25 schreef marcie216 het volgende:
Voor de voetballers : hebben jullie er geen last van dat jullie nu zwaarder wegen of minder bewegelijk zijn oid? Of juist voordelen?
Ben veel krachtiger. Een van de sterkere op 't veld, dus meer rust. Ben rechtsbuiten. Misschien iets trager dan eerst, maar wordt gecompenseerd door kracht. Als ik nu zou kunnen power cleanen was het niet eens ten koste van snelheid gegaan.
pi_123866208
Goed om te lezen dat benen en schouders trainen er regelmatig bij in schiet.
pi_123866293
quote:
0s.gif Op zondag 10 maart 2013 14:28 schreef Push. het volgende:

[..]

Ben veel krachtiger. Een van de sterkere op 't veld, dus meer rust. Ben rechtsbuiten. Misschien iets trager dan eerst, maar wordt gecompenseerd door kracht. Als ik nu zou kunnen power cleanen was het niet eens ten koste van snelheid gegaan.
Ik ben laatste man, dus kracht is zeker welkom maar ben al niet de snelste dus zou jammer zijn als daar nog meer op verloren ging

Ik ben ook aan het afvallen. Zit nu aan vifit naturel met ongezoute cashewnoten ipv een lekker bakje chips tijdens voetbal kijken..
pi_123866849
quote:
1s.gif Op zondag 10 maart 2013 14:30 schreef marcie216 het volgende:

[..]

Ik ben laatste man, dus kracht is zeker welkom maar ben al niet de snelste dus zou jammer zijn als daar nog meer op verloren ging

Ik ben ook aan het afvallen. Zit nu aan vifit naturel met ongezoute cashewnoten ipv een lekker bakje chips tijdens voetbal kijken..
Als je explosief wil blijven of worden moet je power cleans doen, en andere explosieve oefeningen. Als je sneller wilt worden, zeker kracht trainen, maar niet op een hypertrophy manier. Ben onlangs weer begonnen met high jumps en andere plyo oefeningen, maar is lastig met m'n trainingsschema voor voetbal. Overtraining is altijd een gevaar. Maar als het goed is ben weer explosiever binnenkort.

Ben niet aan het afvallen. Sta hele jaar tussen de 10 en 12 procent. Verder, eet wat je wilt, zolang je macro's goed zijn en je micro's ook goed genoeg.
  zondag 10 maart 2013 @ 14:50:01 #27
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_123867230
quote:
0s.gif Op zondag 10 maart 2013 14:13 schreef ExperimentalFrentalMental het volgende:
Hoeveel meer moet ik dan eten? moet ik de porties vergroten die ik al eet, of moet ik tussendoor meer eten (vaker per dag)?
Je moet meer energie (kcals) innemen. Wanneer/hoe maakt niet uit: meer energie. Als je traint en ook niet in vet aankomt, kun je niet verwachten dat je het maximale uit je spiergroei haalt.
Confidence through competence
pi_123867245
Ben blij dat ik niet meer voetbal, is bij verreweg de gevaarlijkste populaire sport die er is. Elk weekend zit de eerste hulp vol met mensen die een blessure van het voetbal hebben. Vaak zijn het ook niet de minste dingen als je je kruisbanden afscheurt dan ben je voorlopig wel even klaar.

Ik hield aan een bokswedstrijd minder blauwe plekken over dan aan voetbalwedstrijd en vaak kon ik na een voetbalwedstrijd de volgende dag nauwelijks lopen. Het is zeker wel de leukste sport om te beoefenen maar het brengt echt een te hoge prijs met zich mee
pi_123867354
quote:
0s.gif Op zondag 10 maart 2013 14:41 schreef Push. het volgende:

[..]

Als je explosief wil blijven of worden moet je power cleans doen, en andere explosieve oefeningen. Als je sneller wilt worden, zeker kracht trainen, maar niet op een hypertrophy manier. Ben onlangs weer begonnen met high jumps en andere plyo oefeningen, maar is lastig met m'n trainingsschema voor voetbal. Overtraining is altijd een gevaar. Maar als het goed is ben weer explosiever binnenkort.

Ben niet aan het afvallen. Sta hele jaar tussen de 10 en 12 procent. Verder, eet wat je wilt, zolang je macro's goed zijn en je micro's ook goed genoeg.
Hoezo dat ?
  zondag 10 maart 2013 @ 14:55:10 #30
55709 Stereotomy
pi_123867465
quote:
1s.gif Op zondag 10 maart 2013 14:25 schreef marcie216 het volgende:
Wat is dat toch altijd met voetballers en bulkyness?

Als de beste voetballers/sprinters er zo uit zien, waarom denk je dat je juist minder gaat presteren van wat serieuze krachttraining?
pi_123867528
quote:
0s.gif Op zondag 10 maart 2013 14:52 schreef DannyDeko het volgende:

[..]

Hoezo dat ?
Omdat je dat met die oefeningen traint, nog meer open deuren die ik voor je in moet trappen?
pi_123867619
quote:
0s.gif Op zondag 10 maart 2013 14:55 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Wat is dat toch altijd met voetballers en bulkyness?

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Als de beste voetballers/sprinters er zo uit zien, waarom denk je dat je juist minder gaat presteren van wat serieuze krachttraining?
Omdat de meesten niet weten hoe je goed moet trainen. En dan kan je er inderdaad wel trager van worden.
pi_123867651
quote:
0s.gif Op zondag 10 maart 2013 14:56 schreef Agentperry het volgende:

[..]

Omdat je dat met die oefeningen traint, nog meer open deuren die ik voor je in moet trappen?
:') Je bent dus duidelijk niet in staat te onderbouwen waarom die oefening je explosiviteit bevordert..
  zondag 10 maart 2013 @ 15:00:55 #34
55709 Stereotomy
pi_123867713
quote:
0s.gif Op zondag 10 maart 2013 14:58 schreef Push. het volgende:

[..]

Omdat de meesten niet weten hoe je goed moet trainen. En dan kan je er inderdaad wel trager van worden.
Wat definieer je als slecht trainen waardoor je er trager van wordt?
pi_123867743
quote:
0s.gif Op zondag 10 maart 2013 14:59 schreef DannyDeko het volgende:

[..]

:') Je bent dus duidelijk niet in staat te onderbouwen waarom die oefening je explosiviteit bevorderd..
Je kan zelf ook gewoon wat research doen. Power cleans bevorderen explosieve kracht omdat het gewoon weg een hele explosieve oefening is. Je spieren raken dan gewend om gezamenlijk aan te spannen en kracht te leveren. En het vergroot je maximale kracht.
pi_123867777
quote:
0s.gif Op zondag 10 maart 2013 14:59 schreef DannyDeko het volgende:

[..]

:') Je bent dus duidelijk niet in staat te onderbouwen waarom die oefening je explosiviteit bevorderd..
Omdat je met die oefeningen een snelheid moet genereren om over een bepaald dood punt heen te komen anders krijg je de bar nooit op je schouders.
Zo lastig is het niet.
pi_123867877
Oke duidelijk, dank :)
pi_123867918
quote:
0s.gif Op zondag 10 maart 2013 15:00 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Wat definieer je als slecht trainen waardoor je er trager van wordt?
Trainingsmethoden waar niet kracht of explosiviteit centraal staat, maar het winnen van massa. Je moet dus proberen je kracht in benen en core onevenredig had te laten stijgen met toename in massa. Denk wel dat je als beginnend krachttrainer baat hebt bij welke vorm van krachttraining dan ook, maar bijvoorbeeld een full body 3x10 is dan nog steeds niet ideaal.
pi_123867955
Ik voetbal al zeker 6/7 jaar, nog nooit een ernstige blessure aan over gehouden. Gewoon goedewarming up + rekken
pi_123868030
quote:
1s.gif Op zondag 10 maart 2013 15:06 schreef marcie216 het volgende:
Ik voetbal al zeker 6/7 jaar, nog nooit een ernstige blessure aan over gehouden. Gewoon goedewarming up + rekken
Dan heb je geluk. Heb de afgelopen twee jaar, twee keer enkelbanden gescheurd. Ongeluk zit in een klein hoekje.
pi_123868085
Dat is wel erg vervelend. Ligt misschien ook aan de plek waar je staat? Ik deel meer uit, dan dat ik incasseer al krijg ik soms wel terugpak tackles te verwerken
  zondag 10 maart 2013 @ 15:11:02 #42
55709 Stereotomy
pi_123868168
quote:
0s.gif Op zondag 10 maart 2013 15:05 schreef Push. het volgende:

[..]

Trainingsmethoden waar niet kracht of explosiviteit centraal staat, maar het winnen van massa. Je moet dus proberen je kracht in benen en core onevenredig had te laten stijgen met toename in massa. Denk wel dat je als beginnend krachttrainer baat hebt bij welke vorm van krachttraining dan ook, maar bijvoorbeeld een full body 3x10 is dan nog steeds niet ideaal.
Daar zit in theorie wat in :) al ben ik benieuwd of het in de praktijk wat uitmaakt.
  zondag 10 maart 2013 @ 15:25:58 #43
395013 Verbosity
Dies diem docet.
pi_123868750
quote:
1s.gif Op zondag 10 maart 2013 15:06 schreef marcie216 het volgende:
Rekken voor een wedstrijd/training heeft niks te maken met blessure preventie. Voor een warming-up zou 5 tot 10 minuten al volstaan.
Op vrijdag 27 januari 2017 17:02 schreef fathank het volgende:
Verbo is terug?
Hier moet ik gepost hebben.
pi_123868758
Volgens mij doet bijna iedereen hier veel met dumbells en andere losse dingen.
Ik vind de apparaten juist leuk.
pi_123868801
quote:
1s.gif Op zondag 10 maart 2013 15:26 schreef marcie216 het volgende:
Apparaten zijn kut.
  zondag 10 maart 2013 @ 15:27:32 #46
55709 Stereotomy
pi_123868815
quote:
kan allebei, maar met apparaten mis je een stuk overdracht van balans en coordinatie naar real life. Als je traint voor een sport, kunnen losse gewichten een voordeel opleveren.

Dat gezegd hebbende, zelf dans ik (salsa) en doe af en toe dips en andere acrobatische dingen met m'n vrouwelijke partners - sommigen zwaarder dan anderen :+ - en dan is wat balans wel fijn, voordat je met z'n tweeën op de vloer ligt.
pi_123868955
Ik ga nog even op zoek naar een schema waar je vooral apperaten gebruikt, is wel lastig te vinden.

@agentperry
Waarom?
pi_123869052
quote:
1s.gif Op zondag 10 maart 2013 15:30 schreef marcie216 het volgende:
Ik ga nog even op zoek naar een schema waar je vooral apperaten gebruikt, is wel lastig te vinden.

@agentperry
Waarom?
Zoals Stereo al zie, je traint geen balans en coördinatie omdat je in een vast baan beweegt. Daarnaast zijn de belangrijkste grote compound oefeningen simpelweg niet te vervangen door apparaten.
  zondag 10 maart 2013 @ 15:36:02 #49
395013 Verbosity
Dies diem docet.
pi_123869194
quote:

@agentperry
Waarom?
Apparaten zijn uitstekend voor pure kracht en spiermassa. Echter je stabiliteit(de kleine corrigerende spieren) en coördinatie ontbreken. Deze eigenschappen zijn juist heel belangrijk als je het gebruikt als ondersteuning voor sport.

Als je een leg press uitvoert en vervolgens een squat doet merk je direct waarom je de balans nodig hebt. En bij de squat zal je romp/core ook meer werk moeten doen. Uiteindelijk levert barbell en dumbbells meer op i.p.v. apparaten.
Verbo is terug?
pi_123869395
quote:
0s.gif Op zondag 10 maart 2013 15:11 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Daar zit in theorie wat in :) al ben ik benieuwd of het in de praktijk wat uitmaakt.
Thanks. Heb aardig wat hierover gelezen. Heb ook een aantal studies gezien. In de studies werd aangetoond dat het verschil maakte. Tijdje geleden dat ik die studies heb gelezen, dus je zult me op mijn woord moeten geloven. Usain bolt, die jij aanhaalde net, traint ook veel met plyometrie en explosieve oefeningen.

quote:
1s.gif Op zondag 10 maart 2013 15:08 schreef marcie216 het volgende:
Dat is wel erg vervelend. Ligt misschien ook aan de plek waar je staat? Ik deel meer uit, dan dat ik incasseer al krijg ik soms wel terugpak tackles te verwerken
Uit balans gebracht bij een luchtduel en daarna verkeerd geland.
pi_123869633
Hmm dus jullie raadden mij toch aan om met die dumbells enzo te werken..?
pi_123869733
quote:
1s.gif Op zondag 10 maart 2013 15:46 schreef marcie216 het volgende:
Hmm dus jullie raadden mij toch aan om met die dumbells enzo te werken..?
Ja
pi_123869820
Ik word altijd depressief als ik een blessure heb ;(
pi_123869828
Ah oke.
En dan een SS schema, met evt na de training nog een apparaat biceps.
En oja : heb zwakke knieen, kan dit erg zijn tijdens het quaten oid?
pi_123869867
quote:
1s.gif Op zondag 10 maart 2013 15:50 schreef marcie216 het volgende:
Ah oke.
Bijvoorbeeld
  zondag 10 maart 2013 @ 15:52:18 #56
395013 Verbosity
Dies diem docet.
pi_123869891
quote:
Ah oke.
Als je focus legt op sporten is het onnodig om je biceps te trainen. Als je een beachboy bent kan je extra focus leggen op je biceps en borst.
Verbo is terug?
pi_123869924
Altijd dumbells ipv machines. ^O^
You had my curiosity but now you have my attention...
..
Pain is weakness leaving the body
..
pi_123869929
quote:
Ah oke.
SS doen icm met voetbal gaat dus echt niet werken, ik praat uit ervaring.

Ik denk dat je beter in het fitness topic terecht kan dan hier als je denkt dat je na SS nog biceps wil doen
pi_123870017
En waarom gaat dat dan niet werken?
Ben nog zoekende naar een goed schema, had het ss schema van dannyDeko gekregen
pi_123870166
quote:
1s.gif Op zondag 10 maart 2013 15:54 schreef marcie216 het volgende:
En waarom gaat dat dan niet werken?
Ben nog zoekende naar een goed schema, had het ss schema van dannyDeko gekregen
Ga jij maar nog is een wedstrijd voetballen nadat je op ma/wo/vri zwaar gesquat en gedeadlift hebt dan ga je blessures krijgen en je zal erg langzaam/stroef zijn. Ook zal je het tempo van SS niet aankunnen als je ook voetbalt en niet bulkt

Een fullbody workout zoals SS gaat er vanuit dat je niks anders doet dan liften.
pi_123870294
quote:
0s.gif Op zondag 10 maart 2013 15:57 schreef Zaran het volgende:

[..]

Ga jij maar nog is een wedstrijd voetballen nadat je op ma/wo/vri zwaar gesquat en gedeadlift hebt dan ga je blessures krijgen en je zal erg langzaam/stroef zijn. Ook zal je het tempo van SS niet aankunnen als je ook voetbalt en niet bulkt

Een fullbody workout zoals SS gaat er vanuit dat je niks anders doet dan liften.
Ah bedankt.
Wat voor een schema is dan beter?
pi_123870409
quote:
1s.gif Op zondag 10 maart 2013 16:00 schreef marcie216 het volgende:

[..]

Ah bedankt.
Wat voor een schema is dan beter?
Train je 1x of 2x per week met voetbal?
pi_123870447
quote:
0s.gif Op zondag 10 maart 2013 16:02 schreef Zaran het volgende:

[..]

Train je 1x of 2x per week met voetbal?
2x + wedstrijd

Dinsdag-donderdag-zaterdag
pi_123870544
quote:
0s.gif Op zondag 10 maart 2013 15:57 schreef Zaran het volgende:

[..]

Ik heb vrijdagmiddag nog gesquat en gisteravond een zaalvoetbalwedstrijd gespeeld. Had er een hard hoofd in van te voren. Maar ging toch beter dan verwacht moet ik zeggen. Al kon ik uiteraard niet spelen op de top van m'n kunnen, maar dat had ik ook niet verwacht.
pi_123870545
quote:
1s.gif Op zondag 10 maart 2013 16:03 schreef marcie216 het volgende:

[..]

2x + wedstrijd

Dinsdag-donderdag-zaterdag
Dan zou ik als jou was helemaal niet met krachttraining beginnen maar het bij cardio houden en dan in de zomerstop massa pakken

Of doe een voetbalversie van dit:
pi_123870583
quote:
0s.gif Op zondag 10 maart 2013 16:05 schreef DannyDeko het volgende:
squat en gisteravond een zaalvoetbalwedstrijd gespeeld. Had er een hard hoofd in van te voren. Maar ging toch beter dan verwacht moet ik zeggen. Al kon ik uiteraard niet spelen op de top van m'n kunnen, maar dat had ik ook niet verwacht.
Hoe zwaar squat je? Toen ik net begon kon ik het ook combineren met straatvoetbal direct na de training maar nu ik 155kg squat heb ik al moeite met naar huis fietsen en traplopen
pi_123870684
quote:
0s.gif Op zondag 10 maart 2013 16:05 schreef Zaran het volgende:

[..]

Dan zou ik als jou was helemaal niet met krachttraining beginnen maar het bij cardio houden en dan in de zomerstop massa pakken

Of doe een voetbalversie van dit:
Ik ga wel KT doen. Op trainingen hoef ik niet 100% te zijn.
Dus als ik full body over 3 dagen verdeel. En op maandag al de benen doe, heb ik daar zaterdag geen last meer van?
pi_123870878
quote:
0s.gif Op zondag 10 maart 2013 16:06 schreef Zaran het volgende:

[..]

Hoe zwaar squat je? Toen ik net begon kon ik het ook combineren met straatvoetbal direct na de training maar nu ik 155kg squat heb ik al moeite met naar huis fietsen en traplopen
Ik ben nog een beginner. Dus ik weet over een aantal weken/maanden pas of het nog steeds te combineren valt :)
  zondag 10 maart 2013 @ 16:46:55 #69
69994 seto
-|||--------|||-
pi_123872514
quote:
0s.gif Op zondag 10 maart 2013 15:52 schreef Verbosity het volgende:

[..]

Als je focus legt op sporten is het onnodig om je biceps te trainen. Als je een beachboy bent kan je extra focus leggen op je biceps en borst.
Onzin.
Op dinsdag 3 december 2013 21:29 schreef JackieBrown het volgende:
Seto is zo ene baas he
  zondag 10 maart 2013 @ 16:49:33 #70
395013 Verbosity
Dies diem docet.
pi_123872632
quote:
1s.gif Op zondag 10 maart 2013 16:46 schreef seto het volgende:

[..]

Onzin.
Waar heeft hij zijn biceps voor nodig dan? Alleen voor vechtsporten kan je ze nog isoleren. Bij andere sporten zie ik er de meerwaarde niet van in.
Verbo is terug?
  zondag 10 maart 2013 @ 16:55:00 #71
69994 seto
-|||--------|||-
pi_123872854
quote:
0s.gif Op zondag 10 maart 2013 16:49 schreef Verbosity het volgende:

[..]

Waar heeft hij zijn biceps voor nodig dan? Alleen voor vechtsporten kan je ze nog isoleren. Bij andere sporten zie ik er de meerwaarde niet van in.
Oh wacht ik begreep het verkeerd :@ Weinig sporten waar je echt biceps voor nodig hebt inderdaad.
Seto is zo ene baas he
pi_123873038
Ja, hoezo wordt er eigenlijk zoveel waarde gehecht aan biceps? Is dat evolutionair zo bepaald ofzo? :P
"A goal without a plan is just a wish." - Antoine de Saint-Exupery
pi_123873041
Ik hoef de KT niet voor mijn sport, maar het moet niet tegen gaan werken!
Mijn moeder is weg, heeft avonddienst dus gaan we chinees halen. Pak witte rijst ipv nasi en dan pikante kip + daging bali (rundvlees) hopelijk smaakt dat laatste
pi_123873086
quote:
0s.gif Op zondag 10 maart 2013 16:59 schreef Neraice het volgende:
Ja, hoezo wordt er eigenlijk zoveel waarde gehecht aan biceps? Is dat evolutionair zo bepaald ofzo? :P
Ziet er mooi uit, meer kracht in je armen etc
pi_123873161
quote:
1s.gif Op zondag 10 maart 2013 17:00 schreef marcie216 het volgende:

[..]

Ziet er mooi uit, meer kracht in je armen etc
Ik denk dat je in de war bent met triceps. Biceps is een kleinere spier waar je over het algemeen vrij weinig van terugziet. (behalve wanneer je overal gaat staan flexen :') )

Big arms = triceps.
  zondag 10 maart 2013 @ 17:07:00 #76
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_123873340
quote:
Bedankt guys!

Ik pak hem zelf breder vast die stang... misschien dat dit ook nog helpt.

Voor wie dan ook: Wat betreft de rug, zoals opgemerkt door slacker... daar ontkom je niet aan toch? omdat je buigt en je schouders naar achteren hebt? Volgens mij heb ik hem zelf ook enigzins gebogen... in elk geval de onderkant.

Vandaag even wezen zwemmen...... wat een trieste conditie heb ik :')
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
  zondag 10 maart 2013 @ 17:07:08 #77
55709 Stereotomy
pi_123873345
quote:
10s.gif Op zondag 10 maart 2013 17:02 schreef Panzermaus het volgende:

[..]

Ik denk dat je in de war bent met triceps. Biceps is een kleinere spier waar je over het algemeen vrij weinig van terugziet. (behalve wanneer je overal gaat staan flexen :') )

Big arms = triceps.

'Bitch, please!'
pi_123873372
quote:

[..]

Big arms = triceps.
Ben inderdaad in de war, excuus.
Maar is een kleine moeite om zowel de triceps als de biceps mee te trainen als je er toch bent
  zondag 10 maart 2013 @ 17:09:50 #79
55709 Stereotomy
pi_123873465
quote:
1s.gif Op zondag 10 maart 2013 17:07 schreef marcie216 het volgende:

[..]

Ben inderdaad in de war, excuus.
Maar is een kleine moeite om zowel de triceps als de biceps mee te trainen als je er toch bent
In een splitschema worden ze juist vaker apart van elkaar getrained. :)

Lees ff de OP; dat geeft je een goede basis om mee verder te werken.
  zondag 10 maart 2013 @ 17:10:29 #80
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_123873492
quote:
0s.gif Op zondag 10 maart 2013 14:22 schreef Zaran het volgende:
Volgens mij krijg je echt gespierde kaken van elke dag biefstuk eten
Feit
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
  zondag 10 maart 2013 @ 17:52:31 #81
264415 Jahr00n
Fakkelteit
pi_123875093
quote:
0s.gif Op zondag 10 maart 2013 17:10 schreef ManageTheAnger het volgende:

[..]

Feit
Als je niet kan koken misschien ja.
  zondag 10 maart 2013 @ 18:30:40 #82
354147 SunTzu
The Art of War allesssssss
pi_123876748
Waar is dat bodybuilding onzin topic gebleven, kan 'm niet vinden bij zoeken.
pi_123876842
..
..
  zondag 10 maart 2013 @ 18:50:59 #84
253447 Ethanolic
pi_123877579
Als jullie rijst broccoli en kip maken voor de hele week, bewaren jullie dat gewoon in de koelkast of vriezen jullie het toch in?
Deathlift or Die.
  zondag 10 maart 2013 @ 18:52:00 #85
333026 ZuidGrens
VI Hooligans
pi_123877629
quote:

[..]

Big arms = triceps.
Inderdaad. Ik heb relatief grote triceps maar kleine biceps. Vervelend, maar zou het voor geen goud om willen draaien. Volgens mij is triceps ook 66 % van de massa in je arm, dus dat is nogal wat..
  zondag 10 maart 2013 @ 18:57:35 #86
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_123877865
quote:
0s.gif Op zondag 10 maart 2013 18:50 schreef Ethanolic het volgende:
Als jullie rijst broccoli en kip maken voor de hele week, bewaren jullie dat gewoon in de koelkast of vriezen jullie het toch in?
Vriezen.....

Anders krijg je volgens mij al die bacteriën
YouTube
pi_123877895
quote:
0s.gif Op zondag 10 maart 2013 18:50 schreef Ethanolic het volgende:
Om de 2-3 dagen vers koken ^O^
  zondag 10 maart 2013 @ 19:44:03 #88
253447 Ethanolic
pi_123879689
Nice die contactgrill is echt geweldig om kip mee te grillen. _O_
Deathlift or Die.
pi_123880409
Even iets anders heb even een calorieteller gebruikt, porties kunnen afwijken dus laten we er zo n 100 kcal bij tellen :
1503 gebruikt
1497 te gaan.

Ik eet vanavond maximaal nog iets van 200 kcal. Dan zou ik dus meer dan 1000+ te weinig hebben ingenomen.

Is dit erg?
  zondag 10 maart 2013 @ 20:01:47 #90
187510 IrCute
Americunt
pi_123880481
quote:
1s.gif Op zondag 10 maart 2013 20:00 schreef marcie216 het volgende:
Even iets anders heb even een calorieteller gebruikt, porties kunnen afwijken dus laten we er zo n 100 kcal bij tellen :
1503 gebruikt
1497 te gaan.

Ik eet vanavond maximaal nog iets van 200 kcal. Dan zou ik dus meer dan 1000+ te weinig hebben ingenomen.

Is dit erg?
Ja
pi_123880522
quote:
1503 gebruikt
1497 te gaan.

Is dit erg?
-O- Daar gaan je gains.
"If you do what you always did, then you will get what you always got."
"A tiger doesn't lose sleep over the opinion of a sheep."
Ahhhnold! Ahhnold! Aaaaahhhnoooold!!
pi_123880553
Pak volle melk aan het drinken in de cut.Drukke dag dus dan kom ik nieteens aan me kcal. Moet ongeveer 2300-2400 calorieen binnenkrijgen als ik het goed begrijp.
pi_123880753
quote:
1503 gebruikt
1497 te gaan.

Is dit erg?
Ja 1000 is vrij veel. 100 zou neit enorm veel uitmaken.

Gewoon 2 quarter pounders halen.
pi_123880766
Ik ben voornamelijk aan het afvallen, en ben nog niet gespierd of niks, maar moet ik dan ffn een glas halfvolle melk naar binnen werken?
pi_123880968
quote:
1s.gif Op zondag 10 maart 2013 20:07 schreef marcie216 het volgende:
Ik ben voornamelijk aan het afvallen, en ben nog niet gespierd of niks, maar moet ik dan ffn een glaspak halfvolle melk naar binnen werken?
fixed
pi_123881116
quote:
1s.gif Op zondag 10 maart 2013 20:07 schreef marcie216 het volgende:
Ik ben voornamelijk aan het afvallen, en ben nog niet gespierd of niks, maar moet ik dan ffn een glas halfvolle melk naar binnen werken?
Gast, hou oud ben je eigenlijk? Je komt echt over als een klein kind. Zou je je niet eerst eens inlezen voordat je hier duizend en één vragen begint te stellen.
pi_123881118
Wat is je lengte/gewicht dan marcie?
pi_123881378
Ik ben 16 jaar
Lengte laatste keer 1m75 en gewicht 75kg :@
  zondag 10 maart 2013 @ 20:19:46 #99
187510 IrCute
Americunt
pi_123881512
Waarom eet je dan 3000 kcal? Lijkt me nogal veel voor je lengte.
pi_123881602
quote:
1s.gif Op zondag 10 maart 2013 20:17 schreef marcie216 het volgende:
Ik ben 16 jaar
Lengte laatste keer 1m75 en gewicht 75kg :@
Nog een jong iemand *O* Ben zelf net anderhalve week 17, ook op m'n 16e begonnen.
Wandelende testosteronfabrieken :s)

SPOILER
pi_123881678
quote:
0s.gif Op zondag 10 maart 2013 20:19 schreef IrCute het volgende:
Waarom eet je dan 3000 kcal? Lijkt me nogal veel voor je lengte.
Geeft die app aan, kan er niks aan doen
pi_123881811
quote:
0s.gif Op zondag 10 maart 2013 20:21 schreef Pastapipos het volgende:

[..]

Nog een jong iemand *O* Ben zelf net anderhalve week 17, ook op m'n 16e begonnen.

SPOILER
Wordt alleen maar erger als je traint

[ Bericht 0% gewijzigd door Push. op 10-03-2013 21:56:35 ]
  zondag 10 maart 2013 @ 20:24:49 #103
253447 Ethanolic
pi_123881821
quote:

[..]

SPOILER
Ik wist niet dat je zo jong was. Goede aesthetics man.
Deathlift or Die.
pi_123882000
quote:
1s.gif Op zondag 10 maart 2013 20:22 schreef marcie216 het volgende:

[..]

Lijkt me geen goede app, gok dat je eerder rond de 2500 zal zitten
  zondag 10 maart 2013 @ 20:28:40 #105
187510 IrCute
Americunt
pi_123882064
quote:
1s.gif Op zondag 10 maart 2013 20:22 schreef marcie216 het volgende:

[..]

Zo word het niks met je jongen. Ga jezelf eens goed inlezen voordat je maar wat gaat aankloten en allerlei vragen gaat stellen.

Begin met www.bodybuilding.com en http://forum.bodybuilding.com/showthread.php?t=998224
pi_123882342
Heb al ontzettend veel gelezen, misschien wel te veel waardoor ik dingen door elkaar haal.
Heb een andere app, je kon kiezen tussen 1kg per week afvallen(aanbevolen)
0.75 kg per week
0.5
0.25

Ik had 0.75kg per week aangevinkt en om dat te bereiken moet ik iets meer als 1800 binnen krijgen. Dat komt meer in de richting
pi_123882782
quote:
1s.gif Op zondag 10 maart 2013 20:32 schreef marcie216 het volgende:
Heb al ontzettend veel gelezen, misschien wel te veel waardoor ik dingen door elkaar haal.
Heb een andere app, je kon kiezen tussen 1kg per week afvallen(aanbevolen)
0.75 kg per week
0.5
0.25

Ik had 0.75kg per week aangevinkt en om dat te bereiken moet ik iets meer als 1800 binnen krijgen. Dat komt meer in de richting
http://www.freedieting.com/tools/calorie_calculator.htm
  zondag 10 maart 2013 @ 21:20:35 #108
369415 Bendoe
-|||----------|||-
pi_123885407
quote:

[..]

SPOILER
That's what I'm sayin' maaayn
Op vrijdag 24 augustus 2012 21:25 schreef LittleBrownie het volgende:
Boks van Bendoe _O_
pi_123885644
quote:
Bedankt guys!

Je squat nu te zwaar om te werken aan je techniek. Probeer licht te squatten 3-5 herhalingen en let op je techniek, wat ging er goed wat ging minder. Neem datmee naar de volgende set.

Wat mij opviel is dat je je rugspanning verlies onder in de squat. Probeer wat langzamer te zakken en je rug vast te "knijpen". Als je omhoog gaat GROTE BORST, CHEST UP, zal er voor zorgen dat je rughoek beter is
A revolution is a fundamental change in power or organizational structures that takes place in a relatively short period of time.
  zondag 10 maart 2013 @ 21:25:46 #110
362821 Oswald_Montecristo
Domo Arigato, Mr. Roboto
pi_123885775
Ik ben flink gestalled met SS doordat ik aan het cutten ben. Nu heb ik op de SS wikia deze 3-day split gevonden. Wat vinden jullie? Iemand die ook zoiets doet?

Monday- Back/Biceps
Deadlifts 4 x 8
Rows 4x 8
Chinups or Pullups 4 x 8
Barbell Curls 4 x 12

Wednesday-Chest/Triceps
Bench Press 4 x 8
Incline Bench Press 3 x 12
Dips 3 x 8
Skullcrushers or Close Grip BP 4 x 12

Friday- Legs/Shoulders
Squats 4 x 8
SLDL or Leg Curl (do this if lower back recovery is issue) 4 x 12
Calf Raises 4 x 12
Military Press- 4 x 8
  zondag 10 maart 2013 @ 21:28:54 #111
253447 Ethanolic
pi_123886015
quote:
0s.gif Op zondag 10 maart 2013 21:25 schreef Oswald_Montecristo het volgende:
Ik ben flink gestalled met SS doordat ik aan het cutten ben. Nu heb ik op de SS wikia deze 3-day split gevonden. Wat vinden jullie? Iemand die ook zoiets doet?

Monday- Back/Biceps
Deadlifts 4 x 8
Rows 4x 8
Chinups or Pullups 4 x 8
Barbell Curls 4 x 12

Wednesday-Chest/Triceps
Bench Press 4 x 8
Incline Bench Press 3 x 12
Dips 3 x 8
Skullcrushers or Close Grip BP 4 x 12

Friday- Legs/Shoulders
Squats 4 x 8
SLDL or Leg Curl (do this if lower back recovery is issue) 4 x 12
Calf Raises 4 x 12
Military Press- 4 x 8
Oefening voor schouders erbij.
Deathlift or Die.
pi_123886114
quote:
0s.gif Op zondag 10 maart 2013 21:28 schreef Ethanolic het volgende:

[..]

Sowieso rear delts ja, front hoeft niet aangezien je die met borst al aardig pakt. Heb ze zelf ook uit verhouding zoals veel mensen
  zondag 10 maart 2013 @ 21:46:12 #113
Domo Arigato, Mr. Roboto
pi_123887031
quote:
0s.gif Op zondag 10 maart 2013 21:28 schreef Ethanolic het volgende:

[..]

En wat vind je van het aantal reps? Ik zie dingen als 3x12 staan, maar ik heb geleerd dat je beter iets zwaarder kan trainen en dan 3x5 doet bijvoorbeeld.
  zondag 10 maart 2013 @ 21:47:20 #114
253447 Ethanolic
pi_123887104
quote:
0s.gif Op zondag 10 maart 2013 21:46 schreef Oswald_Montecristo het volgende:

[..]

En wat vind je van het aantal reps? Ik zie dingen als 3x12 staan, maar ik heb geleerd dat je beter iets zwaarder kan trainen en dan 3x5 doet bijvoorbeeld.
Compounds 3-4 sets x 5-8 reps, isolatie kan best 12 reps.
En ik zou chinups en dips 3x tot fail gaan.
Deathlift or Die.
  zondag 10 maart 2013 @ 21:47:52 #115
Domo Arigato, Mr. Roboto
pi_123887131
quote:
0s.gif Op zondag 10 maart 2013 21:47 schreef Ethanolic het volgende:

[..]

Compounds 3-4 sets x 5-8 reps, isolatie kan best 12 reps.
Okay, thanks!
  zondag 10 maart 2013 @ 21:49:25 #116
395013 Verbosity
Dies diem docet.
pi_123887227
quote:
0s.gif Op zondag 10 maart 2013 21:25 schreef Oswald_Montecristo het volgende:

Dus omdat je stalled door het cutten wil je een nieuw schema? Tijdens het cutten moet je het voor lief nemen dat je lifts zullen stallen, misschien zelfs dalen. Een nieuw schema zal dit niet veranderen.
quote:
0s.gif Op zondag 10 maart 2013 21:46 schreef Oswald_Montecristo het volgende:

[..]

Rep range ligt puur aan je doelen. Kracht is ~5 herhalingen. Hypertrofie ~8 tot 12. Compounds worden voornamelijk gebruikt om in kracht toe te nemen. Assistance oefeningen gebruik je om achterliggende spiergroepen aan te pakken. Deze wil je dus op hypertrofie trainen als bodybuilder zijnde.
Verbo is terug?
  zondag 10 maart 2013 @ 21:52:08 #117
Domo Arigato, Mr. Roboto
pi_123887414
quote:
0s.gif Op zondag 10 maart 2013 21:49 schreef Verbosity het volgende:

[..]

Dus omdat je stalled door het cutten wil je een nieuw schema? Tijdens het cutten moet je het voor lief nemen dat je lifts zullen stallen, misschien zelfs dalen. Een nieuw schema zal dit niet veranderen.
Dalen inderdaad. Ik dacht iets nieuws proberen en wat andere oefeningen erbij.
  FOK!fotograaf zondag 10 maart 2013 @ 21:56:12 #118
159915 -Menn0-
MNO
pi_123887692
Pfft als ik m'n armen van de zijkant bekijk zijn vrij groot, maar zodra ik recht van voren kijk in de spiegel heb ik hele smalle armen. Gaat ook maar niet weg. Damn you veel te lang lichaam :'(
,,/
pi_123887840
quote:
0s.gif Op zondag 10 maart 2013 21:56 schreef -Menn0- het volgende:
Pfft als ik m'n armen van de zijkant bekijk zijn vrij groot, maar zodra ik recht van voren kijk in de spiegel heb ik hele smalle armen. Gaat ook maar niet weg. Damn you veel te lang lichaam :'(
I know dat feel :'( veeeel dunner van voren ja, vooral gestrekt
pi_123888195
quote:
Meer eten, harder trainen minder klagen
pi_123888259
hallo,
ik ben rednaaps88 en ben ectomorph, ben nu half jaartje bezig met trainen. Doe dit alleen thuis zonder gewichten. de laatste 3 maanden ben ik echt mn best gaan doen, veel motivatie lopen zoeken en ben ik 4 kilo aangekomen wat normaal heel moeilijk gaat. Ben van plan om in te schrijven bij een sportschool en alles op alles te zetten. Dus het leek me handig om op een topic tips en vragen op antwoorden te krijgen.
pi_123889096
quote:
0s.gif Op zondag 10 maart 2013 22:05 schreef rednaaps88 het volgende:
hallo,
ik ben rednaaps88 en ben ectomorph, ben nu half jaartje bezig met trainen. Doe dit alleen thuis zonder gewichten. de laatste 3 maanden ben ik echt mn best gaan doen, veel motivatie lopen zoeken en ben ik 4 kilo aangekomen wat normaal heel moeilijk gaat. Ben van plan om in te schrijven bij een sportschool en alles op alles te zetten. Dus het leek me handig om op een topic tips en vragen op antwoorden te krijgen.[ afbeelding ][ afbeelding ]
Verander je mindset, dit is bodybuilding en geen beachboi topic, dus geen abs only pics
pi_123889589
quote:
1s.gif Op zondag 10 maart 2013 22:17 schreef mtchel112 het volgende:

[..]

Verander je mindset, dit is bodybuilding en geen beachboi topic, dus geen abs only pics
Al heeft die wel aanleg, kan je wel zien.
Bodybuilding #1
Hardlopen #2
  FOK!fotograaf zondag 10 maart 2013 @ 22:38:49 #124
159915 -Menn0-
MNO
pi_123890535
quote:
1s.gif Op zondag 10 maart 2013 22:03 schreef mtchel112 het volgende:

[..]

Meer eten, harder trainen minder klagen
:')
,,/
pi_123890848
quote:
0s.gif Op zondag 10 maart 2013 22:38 schreef -Menn0- het volgende:

[..]

Wat wil je dan? Kom je ergens met klagen? Je constateert iets wat je niet leuk vindt en dan doe je er wat aan, of je moet niet klagen natuurlijk. Balen dat je armen klein zijn maar gebruik alles wat in je Macht ligt om er wat aan te doen, een negatieve gedachtengang helpt daar niet aan mee
  zondag 10 maart 2013 @ 23:06:51 #126
264415 Jahr00n
Fakkelteit
pi_123892330
quote:
1s.gif Op zondag 10 maart 2013 22:43 schreef mtchel112 het volgende:

[..]

Wat wil je dan? Kom je ergens met klagen? Je constateert iets wat je niet leuk vindt en dan doe je er wat aan, of je moet niet klagen natuurlijk. Balen dat je armen klein zijn maar gebruik alles wat in je Macht ligt om er wat aan te doen, een negatieve gedachtengang helpt daar niet aan mee
Hij kan toch gewoon een kuur zetten?
pi_123892816
"Ik heb nog nooit een zak geld een doelpunt zien maken"
pi_123892840
quote:
0s.gif Op zondag 10 maart 2013 23:06 schreef Jahr00n het volgende:

[..]

Hij kan toch gewoon een kuur zetten?
Hmm ja das waar, reageerde ook iets te fel
  FOK!fotograaf zondag 10 maart 2013 @ 23:18:35 #129
159915 -Menn0-
MNO
pi_123892883
quote:
1s.gif Op zondag 10 maart 2013 22:43 schreef mtchel112 het volgende:

[..]

Sorry man, ik had natuurlijk nog niet bedacht dat ik meer moest eten en andere/meer/zwaardere oefeneningen proberen heb ik ook nog niet gedaan. Ik snap namelijk nog niet zo goed hoe het werkt met eten en trainen en hoe de oefeningen moeten worden uitgevoerd. Leg jij het me nog een keer uit aub?

Misschien moet je nog een keer lezen, dan zie je dat er staat dat m'n armen vrij groot zijn vanaf de zijkant gezien. Van de voorkant gezien niet, hoe dat komt vraag je je af? Omdat ik bijna 2 meter ben en dus hele lang armen heb. Kom dan niet aan met bullshit als meer eten/harder trainen.
,,/
  zondag 10 maart 2013 @ 23:31:25 #131
350468 StraatSoldaat
Soldaat van de straat
pi_123893494
Hoe belangrijk zijn dips? krijg altijd een blessure als ik per ongeluk te diep ga van die kut oefening
  zondag 10 maart 2013 @ 23:33:49 #132
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_123893598
quote:
0s.gif Op zondag 10 maart 2013 23:31 schreef StraatSoldaat het volgende:
Hoe belangrijk zijn dips? krijg altijd een blessure als ik per ongeluk te diep ga van die kut oefening
Hoe kan je van dips een blessure krijgen? Fucking de meest easy oefening ooit.. (mening... niet relevant I know)
YouTube
  zondag 10 maart 2013 @ 23:36:21 #133
350468 StraatSoldaat
Soldaat van de straat
pi_123893731
quote:
0s.gif Op zondag 10 maart 2013 23:33 schreef ManageTheAnger het volgende:

[..]

Hoe kan je van dips een blessure krijgen? Fucking de meest easy oefening ooit.. (mening... niet relevant I know)
Het is ook een spier die ik alleen voel bij dips en als ik bijvoorbeeld in bed draai maar ik kan wel gewoon bankdrukken en squatten met 155kg op die plek zonder pijn
pi_123893759
hey iemand hier ervaring met DNP?
en waar te kopen in nl?
DNP-UK schijnt troep te leveren tegenwoordig
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
pi_123894069
quote:
0s.gif Op zondag 10 maart 2013 23:31 schreef StraatSoldaat het volgende:
Niet essentieel maar persoonlijk vind ik het een chille oefening. Je kunt ook decline benchen als een soort van alternatief.
pi_123894299
quote:
0s.gif Op zondag 10 maart 2013 23:36 schreef Beach het volgende:
hey iemand hier ervaring met DNP?
en waar te kopen in nl?
DNP-UK schijnt troep te leveren tegenwoordig
Mag niet besproken worden op dit forum.
If not now, then when.
pi_123894325
quote:
0s.gif Op zondag 10 maart 2013 23:47 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]

Mag niet besproken worden op dit forum.
Hoezo niet
pi_123894337
quote:
0s.gif Op zondag 10 maart 2013 23:47 schreef Beach het volgende:

[..]

Hoezo niet
Omdat DNP illegaal is.
If not now, then when.
pi_123894344
quote:
0s.gif Op zondag 10 maart 2013 23:48 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]

Omdat DNP illegaal is.
oh ok
pi_123894431
Ik vind dips echt lekker om te doen voor triceps. Ik weeg ook niet zoveel dus was in begin ook wat makkelijker, doe ze nu met 5kg extra.
No citizen has a right to be an amateur in the matter of physical training...what a disgrace it is for a man to grow old without ever seeing the beauty and strength of which his body is capable.
pi_123895063
quote:

[..]

Is niet zo moeilijk. Dips zijn best kut voor je schouder, helemaal als je te diep gaat zoals veel gasten doen.

Dieper dan horizontaal is sowieso slecht. Maar je hebt van dan die stoere jongens die altijd zeggen: "lager jonguh, dieper dippen!". Goodbye sweet rotator cuff.
  maandag 11 maart 2013 @ 00:06:04 #142
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_123895136
quote:
0s.gif Op maandag 11 maart 2013 00:04 schreef Sapstengel het volgende:

[..]

Is niet zo moeilijk. Dips zijn best kut voor je schouder, helemaal als je te diep gaat zoals veel gasten doen.

Dieper dan horizontaal is sowieso slecht. Maar je hebt van dan die stoere jongens die altijd zeggen: "lager jonguh, dieper dippen!". Goodbye sweet rotator cuff.
90 graden toch?
YouTube
pi_123895169
quote:
0s.gif Op maandag 11 maart 2013 00:06 schreef ManageTheAnger het volgende:

[..]

90 graden toch?
Ja precies. Gewoon bovenarmen horizontaal was waar ik vanuit ging. Idd in 90 graden hoek met onderarm.
  maandag 11 maart 2013 @ 00:07:28 #144
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_123895195
quote:
0s.gif Op maandag 11 maart 2013 00:06 schreef Sapstengel het volgende:

[..]

Ja precies. Gewoon bovenarmen horizontaal was waar ik vanuit ging. Idd in 90 graden hoek met onderarm.
Ellebogen naar achter, of schuin?

Want sommige dips, train je je rugspieren mee geloof ik...
YouTube
pi_123895279
quote:
0s.gif Op maandag 11 maart 2013 00:07 schreef ManageTheAnger het volgende:

[..]

Ellebogen naar achter, of schuin?

Want sommige dips, train je je rugspieren mee geloof ik...
Zo doe ik ze altijd:

Nouja altijd, ik doe niet altijd dips op triceps dag.
  maandag 11 maart 2013 @ 00:26:58 #146
55709 Stereotomy
pi_123895892
Ik <3 stiekem decline press O+ >> dips :@ :@

Persoonlijk zie ik de ROM die bij een flat bench press hoort, teveel anterior deltiod-gedomineerd ipv pecs. Als je er een lichte arch bij gooit, wordt je flat bench al een klein beetje decline bench in de ROM die je maakt, en dan pak je er al een stuk meer pecs bij tov anterior deltoid.
pi_123896301
Van de week weer, ow jij trainet zeker al lang?
Ik: Train jij wel benen
Neejh, want ik voetbal een boel.

pi_123896302
quote:
6s.gif Op maandag 11 maart 2013 00:26 schreef Stereotomy het volgende:

Persoonlijk zie ik de ROM die bij een flat bench press hoort, teveel anterior deltiod-gedomineerd ipv pecs. Als je er een lichte arch bij gooit, wordt je flat bench al een klein beetje decline bench in de ROM die je maakt, en dan pak je er al een stuk meer pecs bij tov anterior deltoid.
Ik arch ook altijd bij de bench maar doe eigenlijk nooit decline bench, denk dat ik het de volgende training eens ga proberen, eens kijken hoe het voelt.
  maandag 11 maart 2013 @ 00:46:32 #149
395013 Verbosity
Dies diem docet.
pi_123896342
quote:
6s.gif Op maandag 11 maart 2013 00:26 schreef Stereotomy het volgende:

Agreed. De meeste trainen hun schouders ook in disbalans. Anterior deltoid is vergeleken met de posterior vaak veel sterker/groter. Isolatie werk voor schouders zou ik dan op de posterior richten. De voorste kop wordt al bij BP, dips, OHP gepakt.

Zelfde probleem is er met de borst:rug verhouding. Bench en schouder oefeningen zijn populair, echter de BoR, pull-ups of t-bar rows zie ik nooit uitgevoerd worden. Laat staan de been oefeningen.
Verbo is terug?
  maandag 11 maart 2013 @ 01:45:55 #150
77130 star_gazer
Aussie Aussie Aussie, Oy oy oy
pi_123897320
quote:

@agentperry
Waarom?
Omdat je vrijwel al je stabilisatoren eruit gooit. Met name je core krijgt weinig actie op een apparaat, terwijl die bij een goede squat of deadlift keihard aan het werk moet om de boel stabiel te houden. Ik ben er van overtuigd dat iemand die goede compound lifts doet, zijn of haar core verder niet hoeft te trainen met crunches enzo.

Apparaten zijn leuk om een spiergroep 'af te maken' als je aan het einde van je workout nog energie over hebt. Zelf doe ik bijvoorbeeld (plate loaded) leg presses aan het eind van mijn benen-workout, omdat ik net mijn squat een heel stuk heb terug gebracht vanwege form problemen.

[ Bericht 8% gewijzigd door star_gazer op 11-03-2013 01:55:45 ]
"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
[b]Op donderdag 28 september 2006 09:12 schreef Rio het volgende:[/b]
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.
  maandag 11 maart 2013 @ 01:54:41 #151
77130 star_gazer
pi_123897452
quote:
0s.gif Op maandag 11 maart 2013 00:09 schreef Sapstengel het volgende:

[..]

Zo doe ik ze altijd:

[ afbeelding ]

Nouja altijd, ik doe niet altijd dips op triceps dag.
Oh wat mis ik dips ;( Ik heb echt al een jaar last van m'n borstbeen. Dit maakt benchen lastiger, maar dips simpelweg onmogelijk ;(

[ Bericht 0% gewijzigd door star_gazer op 11-03-2013 15:07:08 ]
-
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.
pi_123898796
quote:
Mag deze ook in de OP ?
  maandag 11 maart 2013 @ 06:46:05 #153
77130 star_gazer
pi_123898841
Godver. Ik werd vandaag wakker met een verrekt spiertje in m'n nek. Dat wordt lekker deadliften vanavond :')
-
  maandag 11 maart 2013 @ 07:26:02 #154
187069 slacker_nl
Sicko pur sang
pi_123898998
quote:
0s.gif Op zondag 10 maart 2013 17:07 schreef ManageTheAnger het volgende:
Voor wie dan ook: Wat betreft de rug, zoals opgemerkt door slacker... daar ontkom je niet aan toch? omdat je buigt en je schouders naar achteren hebt? Volgens mij heb ik hem zelf ook enigzins gebogen... in elk geval de onderkant.
Volgens mij kan je er wel aan ontkomen, tenzij je zoveel massa hebt.

Even snel zitten kijken, volgens mij gaat dit erover:
  maandag 11 maart 2013 @ 07:39:05 #155
77130 star_gazer
pi_123899067
Het ligt er volgens mij heel erg aan hoe je bouw is. Als je benen lang zijn ten opzichte van je bovenlijf (bij mij het geval), heb je het veel moeilijker met de squat. Dit omdat je je lichaam onderaan helemaal voorover moet vouwen om de bar in balans boven je middenvoet te houden.

Ik ontkom met mijn proporties bijna niet aan een goodmorning, wat ervoor zorgt dat het heel lastig is mijn form goed te houden. Mijn squat (8x80) loopt dan ook behoorlijk ernstig achter op mijn deadlift (8x130).
-
pi_123900829
Laatste tijd mijn form van de squat aangepast. Had mijn knieen altijd iets de binnenkant tov van mijn voeten, nu duw ik ze meer naar buiten en beter boven mijn voeten. Scheelt echt enorm, kan makkelijker diep en voel het veel beter in mijn benen.

Was een weekje ziek en daarna weer 4x5 120kg DL gedaan, voelde drie dagen lang alsof er een vrachtwagen over mijn onderrug was gereden :D In gewichten gelukkig niet veel gezakt. Kruip weer langzaam naar de 100 kg BP, toch echt een mentale grens voor mij. Doe het zonder spotter dus durf niet te hard omhoog te gaan.
"Happiness is not getting more, but wanting less"
  maandag 11 maart 2013 @ 09:56:20 #157
395013 Verbosity
Dies diem docet.
pi_123901016
quote:
14s.gif Op maandag 11 maart 2013 09:48 schreef ssebass het volgende:
Was een weekje ziek en daarna weer 4x5 120kg DL gedaan, voelde drie dagen lang alsof er een vrachtwagen over mijn onderrug was gereden :D In gewichten gelukkig niet veel gezakt. Kruip weer langzaam naar de 100 kg BP, toch echt een mentale grens voor mij. Doe het zonder spotter dus durf niet te hard omhoog te gaan.
The fuck? Heb je een jaar lang alleen de BP uitgevoerd?
Verbo is terug?
pi_123901107
quote:
1s.gif Op maandag 11 maart 2013 09:56 schreef Verbosity het volgende:

[..]

Dacht hetzelfde
pi_123901386
quote:

[..]

?
..
..
  maandag 11 maart 2013 @ 10:32:05 #160
395013 Verbosity
Dies diem docet.
pi_123901935
Zijn BP nadert de 100 terwijl hij zijn DL op 120 uitvoert. Terwijl bij mij de BP 80-82,5 en de DL 145 zijn. Qua verhouding klopt er iets niet.
Verbo is terug?
pi_123902111
quote:

[..]

BP heeft er altijd ingezeten. DL en squat pas weer een half jaar, kapotte enkel gehad met revalidatie. Ben nog wat voorzichtig want ben dus pas een half jaar hersteld van gescheurde enkelbanden. Is dus ook uit verhouding inderdaad.
"Happiness is not getting more, but wanting less"
pi_123906051
Ik heb laatst de 115 BP gehaald :D
110 poging ging m'n kont nog van de bench dus ik dacht lukt nooit

Bench is ontzettend verbeterd bij mij sinds ik geen dips (weighted) meer in m'n schema heb
  maandag 11 maart 2013 @ 12:42:36 #163
288467 H1N1
Tiger Stripes
pi_123906552
quote:
1s.gif Op maandag 11 maart 2013 12:31 schreef Ties02 het volgende:
Ik heb laatst de 115 BP gehaald :D
110 poging ging m'n kont nog van de bench dus ik dacht lukt nooit

Bench is ontzettend verbeterd bij mij sinds ik geen dips (weighted) meer in m'n schema heb
Ik ben zo jaloers als ik naar bp stats kijk van sommigen..loopt bij mij ook mijlenver achter op de rest. Ga overal op vooruit behalve bp, al groeien m'n pecs wel dus snap er geen reet van.
  maandag 11 maart 2013 @ 12:46:31 #164
55709 Stereotomy
pi_123906698
quote:
0s.gif Op maandag 11 maart 2013 00:44 schreef Agentperry het volgende:

[..]

Ik arch ook altijd bij de bench maar doe eigenlijk nooit decline bench, denk dat ik het de volgende training eens ga proberen, eens kijken hoe het voelt.
Ik denk dat de decline bench twee problemen heeft waardoor het niet de 'main' bench lift is:

1) het is erg oncomfortabel om met je kop naar beneden te liggen bij het liften; zeker als je zwaarder gaat, lijkt het alsof je kop ontploft

2) als je geen spotter hebt, ben je de sjaak als de bar op je keel landt

Even afgezien daarvan, denk ik dat een lichte decline je pecs ideaal belast in vergelijking met een flat bench waarbij je je rug recht op het bankje legt. Een kleine arch erin helpt al een boel om je anterior deltoid te verlichten en meer pecs te pakken.
  maandag 11 maart 2013 @ 12:49:10 #165
182806 RaymondK
User icon is Raymondk
pi_123906790
Vandaag gesquat op m'n nieuwe Do-Win's, en ik kan wel zeggen dat je daar erg goed op staat op die dingen. _O_ Als een huis.
Weer terug op 100kg lichaamsgewicht na een soort van veredeld darmvirus o.i.d. vorige week. Scheermesjes door m'n darmen heen letterlijk, zenuwpijn in m'n onderrug, nek vast, maar goed redelijk hersteld nu, en gelijk twee setjes 8x170kg gesquat met het laatste setje door parallel heen zelfs. Nooit zo zwaar zo diep kunnen gaan :P
pi_123908063
quote:
7s.gif Op zaterdag 9 maart 2013 15:57 schreef Snakey het volgende:

[..]

Als ik zie hoe snel mensen van mijn leeftijd om me heen verouderen en dichtgroeien dan heb ik onmiddelijk m´n volgende training in mijn hoofd. Het houdt je serieus jong en je lichaam functioneert stukken beter. Ik zou niet meer zonder kunnen.

Er zal best een dag komen dat het allemaal niet zo zwaar meer kan, maar dan zou ik alsnog trainen. Wat mij betreft sterf ik onder het ijzer. :P
Dit.
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 maart 2013 19:20 schreef kevin_ het volgende:

[..]

Van de zwarte trappen naar beneden bij het station Ede/Wageningen achteruit gegleden en terecht gekomen op mijn rechter pols. Iedereen bleef maar stom kijken :{w
Knap kut, man. Sterkte.
quote:
14s.gif Op zaterdag 9 maart 2013 21:07 schreef Drinky het volgende:

[..]

Ik had vroeger een George Foreman grill. Die heb ik nog steeds maar de anti-aanbak laag is goed verneukt maar het was wel handig om wraps en vet voedsel in te maken (de shit die uit hamburgers e.d. kwam was niet normaal). Die grills zijn iig super chill. Had de foreman grill toendertijd bij de blokker voor 15 euro gekocht, nu zijn ze nergens voor die prijs meer te vinden ;(

Lidl heeft overigens nu ook vegetarisch gehakt hier. (Bijna) geen vet of koolhydraten en 20 gram eiwit per 100 gram. Kost 1,69 per 200 gram.

Zit nu aan hun mix voor Kip Siam (saus + gekruid parboiled rice en ongezouten cashews) en het is best goed te doen.Je moet er zelf 350g kip, wat lenteuitjes (gewone ui kan ook) en water aan toevoegen. Ik denk dat een beetje prei het helemaal afmaakt.

/gordon ramsey mode :')
Lidl is echt een bazensupermarkt!
quote:
1s.gif Op zondag 10 maart 2013 12:29 schreef marcie216 het volgende:
Mag je met squaten je benen wel gewoon volledig strekken?
Liever niet.

quote:
10s.gif Op zaterdag 9 maart 2013 21:39 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]

Ik vraag me af of het dan daardoor komt dat Chinezen/Japanners er af en toe zo verwijfd uitzien.
Ik lees wisselende dingen over oestrogeen. Ten eerste of soja je oestrogeenniveau nou wel of niet doet toenemen. Ten tweede over in hoeverre een hoger oestrogeenniveau nu wel of niet positief is voor je spieropbouw.
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 maart 2013 21:37 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Hangt ervan af welke regio en ik denk niet dat ze het elke dag eten, maw. niet zoals de gemiddelde 'hippe, bioorganische' Amerikaan die elke dag een soy latte besteld en soy burgers eet.
Ben ooit in Nieuw-Zeeland geweest en daar kon je ook overal sojamelk krijgen, ook in cafe's i.p.v. koeienmelk in je koffie. Met name interessant voor veganisten.
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 maart 2013 16:00 schreef jemappellefrikandelle het volgende:

[..]

Nu ben ik 25 dus heb ik nog weinig recht van spreken, maar kan dat ook nooit snappen... Het is hier in het westen een soort van excuus.

Als je tegen iemand van ongeveer 50+ zegt dat hij aan het dichtgroeien is krijg je vaak de reactie.. Ik wil jou nog wel eens zien als je 50 bent (op jouw leeftijd was ik ook zo). Alsof dat een geldige reden is om niet meer te hoeven sporten als je wat ouder bent.

Het lijkt me dan juist de moeite om goed voor jezelf te zorgen.
Het is altijd de moeite goed voor jezelf te zorgen. En krachttraining is voor alle leeftijden. Ik heb in best veel sportscholen getraind en er zijn (gelukkig) altijd wel een paar bejaarden die het wel begrepen hebben en die dus squatten, deadliften, bankdrukken etc. Niet met veel gewicht, maar ik heb er 300x meer respect voor dan voor zo'n 17-jarige slingeraap (die kennen we allemaal toch ook wel?).
NB: Ik bedoel uiteraard niet dat alle 17-jarigen slingerapen zijn!
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 maart 2013 19:20 schreef kevin_ het volgende:

[..]

Van de zwarte trappen naar beneden bij het station Ede/Wageningen achteruit gegleden en terecht gekomen op mijn rechter pols. Iedereen bleef maar stom kijken :{w
Knap kut, man. Sterkte.
quote:
14s.gif Op zaterdag 9 maart 2013 21:07 schreef Drinky het volgende:

[..]

Ik had vroeger een George Foreman grill. Die heb ik nog steeds maar de anti-aanbak laag is goed verneukt maar het was wel handig om wraps en vet voedsel in te maken (de shit die uit hamburgers e.d. kwam was niet normaal). Die grills zijn iig super chill. Had de foreman grill toendertijd bij de blokker voor 15 euro gekocht, nu zijn ze nergens voor die prijs meer te vinden ;(

Lidl heeft overigens nu ook vegetarisch gehakt hier. (Bijna) geen vet of koolhydraten en 20 gram eiwit per 100 gram. Kost 1,69 per 200 gram.

Zit nu aan hun mix voor Kip Siam (saus + gekruid parboiled rice en ongezouten cashews) en het is best goed te doen.Je moet er zelf 350g kip, wat lenteuitjes (gewone ui kan ook) en water aan toevoegen. Ik denk dat een beetje prei het helemaal afmaakt.

/gordon ramsey mode :')
Lidl is echt een bazensupermarkt!
quote:
1s.gif Op zondag 10 maart 2013 12:29 schreef marcie216 het volgende:
Mag je met squaten je benen wel gewoon volledig strekken?
Liever niet.

quote:
10s.gif Op zaterdag 9 maart 2013 21:39 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]

Ik vraag me af of het dan daardoor komt dat Chinezen/Japanners er af en toe zo verwijfd uitzien.
Ik lees wisselende dingen over oestrogeen. Ten eerste of soja je oestrogeenniveau nou wel of niet doet toenemen. Ten tweede over in hoeverre een hoger oestrogeenniveau nu wel of niet positief is voor je spieropbouw.
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 maart 2013 21:37 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Hangt ervan af welke regio en ik denk niet dat ze het elke dag eten, maw. niet zoals de gemiddelde 'hippe, bioorganische' Amerikaan die elke dag een soy latte besteld en soy burgers eet.
Ben ooit in Nieuw-Zeeland geweest en daar kon je ook overal sojamelk krijgen, ook in cafe's i.p.v. koeienmelk in je koffie. Met name interessant voor veganisten.
pi_123908199
quote:
0s.gif Op zondag 10 maart 2013 13:30 schreef ExperimentalFrentalMental het volgende:

rug
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Goede biceps idd! Je zou bij het missen van je vrijdagtraining de benen en schouders ook de volgende maandag kunnen doen, dus je schema op laten schuiven.
pi_123908250
quote:
10s.gif Op zondag 10 maart 2013 14:29 schreef Panzermaus het volgende:
Goed om te lezen dat benen en schouders trainen er regelmatig bij in schiet.
:D
pi_123908332
quote:
SPT / [Fitness] topic deel 20 Marmar rolstoel dieet
pi_123908778
quote:
0s.gif Op zondag 10 maart 2013 16:59 schreef Neraice het volgende:
Goede vraag.
pi_123908920
quote:
0s.gif Op zondag 10 maart 2013 20:28 schreef IrCute het volgende:

[..]

Zo word het niks met je jongen. Ga jezelf eens goed inlezen voordat je maar wat gaat aankloten en allerlei vragen gaat stellen.

Begin met www.bodybuilding.com en http://forum.bodybuilding.com/showthread.php?t=998224
Dit. Verder schijnt dit topic ook een OP te hebben waar het e.e.a. in staat. Succes!
pi_123909103
quote:
Probeer het eens in een zijruit van een auto (episch DBB topic).
pi_123909158
Dikke topickaap in je eentje, hulde! _O_
..
..
pi_123909648
Moet even backlog wegwerken.
pi_123909765
Ik vraag me af of zwaar squatten wel zo gezond is.

Had tot donderdag nergens last van. Toen voor het eerst 155kg gesquat (152,5kg ging goed) en sindsdien heb ik nog last van mijn onderrug en heb ik niet meer getraind. Was ook de eerste keer dat ik mijn lichaam echt moest forceren voor de laatste reps
pi_123909863
quote:
0s.gif Op maandag 11 maart 2013 13:59 schreef Zaran het volgende:
Ik vraag me af of zwaar squatten wel zo gezond is.

Had tot donderdag nergens last van. Toen voor het eerst 155kg gesquat (152,5kg ging goed) en sindsdien heb ik nog last van mijn onderrug en heb ik niet meer getraind. Was ook de eerste keer dat ik mijn lichaam echt moest forceren voor de laatste reps
Squatten is niet slecht, slechte form wel.
pi_123909878
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 maart 2013 22:53 schreef robuust89 het volgende:
Ik zag een kerel in de gym lopen hier met van die waterschoentjes met losse tenen, als je begrijpt wat ik bedoel :P
Ik vroeg 'm, waarom? En hij zei dat hij er normaal op hardloopt, maar in de sportschool worden de oefeningen net even zwaarder, omdat je zelf de balans moet zoeken, ipv dat je schoen dat voor je doet. Iemand hier die blootsvoets of met zulke schoentjes traint? En maak je
SPOILER
Kan me het wel voorstellen overigens.
Het kost een maandje of 8, maar dan komt er dan toch eindelijk een reactie op:
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juli 2012 13:33 schreef CarbonC het volgende:
Iemand hier al eens op getraind?
[ afbeelding ]
(Vibram Five Fingers)
Leek mij ook wel wat.
Review op BB.com
En kennelijk zijn ze op sommige sportscholen in de VS alweer verboden (nadat een kneus er een schijf op had laten vallen :')
  maandag 11 maart 2013 @ 14:04:01 #178
55709 Stereotomy
pi_123909947
quote:
1s.gif Op maandag 11 maart 2013 14:01 schreef Banaanensuiker het volgende:

[..]

^^ ff +1 quote
pi_123909967
quote:

[..]

Dit. Ben ook wel klaar met die abs/borst (evt. biceps) only pics. Post minimaal borst, rug en benen of anders niet.
  FOK!fotograaf maandag 11 maart 2013 @ 14:06:54 #180
159915 -Menn0-
MNO
pi_123910062
quote:
0s.gif Op maandag 11 maart 2013 13:44 schreef CarbonC het volgende:

[..]

Probeer het eens in een zijruit van een auto (episch DBB topic).
Haha tja door de bolling van een autoraam zijn we allemaal Arnolds ;)
,,/
pi_123910069
quote:
1s.gif Op maandag 11 maart 2013 14:01 schreef Banaanensuiker het volgende:

[..]

Slechte form is onmogelijk te voorkomen als je 3 setjes tegen je limiet aan squat dan zijn er reps die niet perfect zullen zijn. Als ik lichter gan squatten benut ik weer niet linear progression
pi_123910186
quote:
14s.gif Op maandag 11 maart 2013 06:16 schreef Weissman het volgende:

[..]

Mag deze ook in de OP ?
Liever in de waarschuwing als je in dit topic dreigt te gaan posten.
  maandag 11 maart 2013 @ 14:09:50 #183
55709 Stereotomy
pi_123910200
quote:
0s.gif Op maandag 11 maart 2013 14:06 schreef Zaran het volgende:

[..]

Slechte form is onmogelijk te voorkomen als je 3 setjes tegen je limiet aan squat dan zijn er reps die niet perfect zullen zijn. Als ik lichter gan squatten benut ik weer niet linear progression
Volgens mij snap jij niet de reden waarom Rippetoe lineaire progressie aanraadt...
pi_123910315
quote:
0s.gif Op maandag 11 maart 2013 14:06 schreef Zaran het volgende:

[..]

Je squat dan niet tegen je limiet maar eroverheen. Idealiter moet je je form niet opofferen ten behoeve van lineaire progressie.
pi_123910534
quote:
1s.gif Op maandag 11 maart 2013 14:12 schreef Banaanensuiker het volgende:

[..]

Je squat dan niet tegen je limiet maar eroverheen. Idealiter moet je je fvorm niet opofferen ten behoeve van lineaire progressie.
Ik wil het nog wel sterker stellen: nooit je vorm ten koste laten gaan van het (te zware) gewicht.
pi_123910568
Bedankt, denk dat ik maar ga resetten met 10% eraf
  maandag 11 maart 2013 @ 14:20:25 #187
69994 seto
-|||--------|||-
pi_123910628
quote:
0s.gif Op maandag 11 maart 2013 12:49 schreef RaymondK het volgende:
Vandaag gesquat op m'n nieuwe Do-Win's, en ik kan wel zeggen dat je daar erg goed op staat op die dingen. _O_ Als een huis.
Weer terug op 100kg lichaamsgewicht na een soort van veredeld darmvirus o.i.d. vorige week. Scheermesjes door m'n darmen heen letterlijk, zenuwpijn in m'n onderrug, nek vast, maar goed redelijk hersteld nu, en gelijk twee setjes 8x170kg gesquat met het laatste setje door parallel heen zelfs. Nooit zo zwaar zo diep kunnen gaan :P
mensen die letterlijk misbruiken :N
Seto is zo ene baas he
  maandag 11 maart 2013 @ 14:30:31 #188
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_123911100
quote:
0s.gif Op maandag 11 maart 2013 00:44 schreef ZetaOS het volgende:
Van de week weer, ow jij trainet zeker al lang?
Ik: Train jij wel benen
Neejh, want ik voetbal een boel.

[ afbeelding ]
Ik moest hardop lachen :')

Gister dus gezwommen, vandaag gewoon spierpijn in mijn benen...

Ik denk dat ik ook maar even wat moet zakken, ik heb nog steeds last van mijn onderrug... er zit iets niet helemaal lekker na het deadliften en de 100 kilogram low row.

ben echt benieuwd waar dat aan kan liggen... volgens mij heb ik wel een goede vorm.

Ik sta ook altijd iets schuin onder de bar.. dat ik goed mijn hakken de grond in gedrukt voel worden zodat ik weet dat ik in dat opzicht recht onder de stang sta.

[ Bericht 18% gewijzigd door ManageTheAnger op 11-03-2013 14:37:46 ]
YouTube
  maandag 11 maart 2013 @ 15:03:17 #189
77130 star_gazer
pi_123912607
quote:

[..]

Hoe kan je van dips een blessure krijgen? Fucking demeest easy oefening ooit.. (mening... niet relevant I know)
Costochrondritis. Geloof me, je wilt het niet. Loop er al zowat een jaar mee te klooien. Iedere keer als je denkt dat het eindelijk weg is, komt het weer terug. Zeg maar gedag tegen dips (heb al een jaar geen dip gedaan) en je bench wordt er ook behoorlijk door beperkt.
-
pi_123912826
Ik heb al langere tijd iets met mijn rechterpols, geen idee wat het is. Het speelt alleen op wanneer ik slecht geslapen heb. Want als ik hem dan ook maar een beetje ga belasten (denk aan pullups, dips), dan doet hij pijn. ;( Ontsteking ofzo? Heb na goede nachtrust nergens last van.
  maandag 11 maart 2013 @ 15:15:43 #191
315433 ZwartmetSuiker
Kennis = macht
pi_123913195
Vandaag ging niet 100% geweldig. Zal wel komen omdat ik nu ineens 2x per week ga ipv 4x (en dan alleen zondag- en maandagochtend).

Snel proberen om doordeweeks vaker te gaan maar heb nu een 'echte' baan dus het is lastiger in de praktijk.
In tijden van crisis moet je niet met lastenverhogingen komen.
pi_123913559
quote:
0s.gif Op maandag 11 maart 2013 13:25 schreef CarbonC het volgende:

[..]

Goede biceps idd! Je zou bij het missen van je vrijdagtraining de benen en schouders ook de volgende maandag kunnen doen, dus je schema op laten schuiven.
Thx,
Mss dat ik daar vanavond mee ga beginnen want ik heb vrijdag alweer geen tijd om te trainen.
Ik begin wel te merken dat m'n schouders en benen achter begint te raken op de rest.
pi_123913676
Ik heb ook jullie raad opgevolgd. Ik ga vandaag meer eten.

quote:
10s.gif Op zondag 10 maart 2013 14:15 schreef Panzermaus het volgende:

[..]

Waar is je kwark BROER.
Ik heb ook kwark aangeschaft (Volle) :)
Wanneer kan ik dit het beste eten, voor of na de training?

quote:
1s.gif Op zondag 10 maart 2013 14:18 schreef Awesome_ het volgende:
Mik er wat (ongezouten) pinda's of andere noten in. Easy kcals, leuke macro's. :7
Heb ik net ook gekocht, voor als tussendoortje

Wat vinden jullie van pindakaas? Ik heb gehoord dat dat ook goed is voor de spieren.
  maandag 11 maart 2013 @ 15:29:49 #194
69994 seto
-|||--------|||-
pi_123913721
FUCKED UP SON je moet de magere kwark halen, eten net voor je gaat slapen.
Seto is zo ene baas he
pi_123914286
quote:
0s.gif Op maandag 11 maart 2013 15:29 schreef seto het volgende:
Niks moet, als alles moet dan kun je net zo goed stoppen.

Milde Franse magere kwark van de Jumbo is trouwens aan te raden. Volgensmij de beste samenstelling die ik tot nu toe in NL tegen ben gekomen. 9,5 gram eiwit en 2,5 carbs per 100 gram. Ook niet zo zuur, gek genoeg.
pi_123914349
quote:
0s.gif Op maandag 11 maart 2013 15:25 schreef ExperimentalFrentalMental het volgende:

[..]

Thx,
Mss dat ik daar vanavond mee ga beginnen want ik heb vrijdag alweer geen tijd om te trainen.
Ik begin wel te merken dat m'n schouders en benen achter begint te raken op de rest.
Geen tijd... :') :')
pi_123915142
quote:
0s.gif Op maandag 11 maart 2013 15:29 schreef seto het volgende:
lol
Wat ja, ik had ook eerst de magere :) Dacht zal vast wel volle moeten zijn (zit ook meer kcal in)
Kan dat kwaad dan? :)
pi_123915167
quote:
0s.gif Op maandag 11 maart 2013 15:47 schreef kevin_ het volgende:

[..]

nope
pi_123915309
quote:
0s.gif Op maandag 11 maart 2013 16:09 schreef ExperimentalFrentalMental het volgende:

[..]

lol
Wat ja, ik had ook eerst de magere :) Dacht zal vast wel volle moeten zijn
Kan dat kwaad dan? :)
Mager = meer eiwit, minder vet

Denk dat je in de war bent met melk waarbij soms wordt aangeraden volle te pakken als je niet aan je calorieën komt.
pi_123915716
quote:
0s.gif Op maandag 11 maart 2013 15:47 schreef kevin_ het volgende:

[..]

Af en toe kan dat wel, ik zelf werk 5 dagen in de week en ben op hetzelfde moment nog bezig met een verbouwing thuis en als je dan 60 uur per week aan het werken bent wil je wel eens minder gaan trainen. Mijn weekend begon gisteren om 15:45 nadat ik al vanaf zaterdagochtend 7:45 met een drilhamer een hele gang heb moeten uitkappen, ik ga vandaag dus ook niet sporten en deze week zal ik vast niet vaker dan 2x gaan.
  maandag 11 maart 2013 @ 16:25:38 #201
157922 fathank
pi_123915815
quote:
1s.gif Op maandag 11 maart 2013 15:45 schreef Shefkee het volgende:

[..]

Niks moet, als alles moet dan kun je net zo goed stoppen.

Milde Franse magere kwark van de Jumbo is trouwens aan te raden. Volgensmij de beste samenstelling die ik tot nu toe in NL tegen ben gekomen. 9,5 gram eiwit en 2,5 carbs per 100 gram. Ook niet zo zuur, gek genoeg.
Jogging kwark van de aldi. 10,5 gr eiwit per 100 gr. En 65 cent geloof k
pi_123915926
quote:
14s.gif Op maandag 11 maart 2013 16:25 schreef fathank het volgende:

[..]

Jogging kwark van de aldi. 10,5 gr eiwit per 100 gr. En 65 cent geloof k
En hoe zit het met de koolhydraten? Aantal eiwitten zeggen me zo niks, wil de carbs voor het slapen gaan zoveel mogelijk vermijden. Daarom had ik het ook over samenstelling..
  maandag 11 maart 2013 @ 16:29:39 #203
157922 fathank
pi_123915999
ga straks voor je kijken thuis.
pi_123916200
quote:
0s.gif Op maandag 11 maart 2013 16:23 schreef Questular het volgende:

[..]

Af en toe kan dat wel, ik zelf werk 5 dagen in de week en ben op hetzelfde moment nog bezig met een verbouwing thuis en als je dan 60 uur per week aan het werken bent wil je wel eens minder gaan trainen. Mijn weekend begon gisteren om 15:45 nadat ik al vanaf zaterdagochtend 7:45 met een drilhamer een hele gang heb moeten uitkappen, ik ga vandaag dus ook niet sporten en deze week zal ik vast niet vaker dan 2x gaan.
Iedereen heeft zo zijn redenen, dat is het punt niet. Geen tijd = geen prioriteit of luiheid.
pi_123916525
quote:
1s.gif Op maandag 11 maart 2013 16:27 schreef Shefkee het volgende:

[..]

En hoe zit het met de koolhydraten? Aantal eiwitten zeggen me zo niks, wil de carbs voor het slapen gaan zoveel mogelijk vermijden. Daarom had ik het ook over samenstelling..
waarom wil je dat?
pi_123917547
quote:
1s.gif Op maandag 11 maart 2013 16:27 schreef Shefkee het volgende:

[..]

Of toch du vader?
pi_123918320
Wat is dit dan?! Sinds ik een week cut maak ik de strength gains van m'n leven!

Bp 3x5x75, terwijl ik al maanden rond de 70 zat te klooien.
Deadlift net 2x4x130, waar 1x3x130 al een hele tijd m'n record is.
Squat 3x5x95, waar ik eerst rond de 85 vastzat. Al komt dat waarschijnlijk omdat ik die hipdrive nu eindelijk goed doe en niet alles vanuit m'n benen probeer te duwen.
pi_123918477
quote:
0s.gif Op maandag 11 maart 2013 16:14 schreef Agentperry het volgende:

[..]

Mager = meer eiwit, minder vet

Denk dat je in de war bent met melk waarbij soms wordt aangeraden volle te pakken als je niet aan je calorieën komt.
Dat meen je niet, ik heb vanmorgen een fles halfvolle melk gehaald ;)
pi_123918974
quote:
1s.gif Op maandag 11 maart 2013 16:39 schreef Deeltjesversneller het volgende:

[..]

waarom wil je dat?
Omdat ik dan al genoeg andere dingen op heb en suikers weinig vind toevoegen. Gaat me niet zozeer om het tijdstip, maar om de totale kcal op één dag.
  maandag 11 maart 2013 @ 17:42:34 #210
55709 Stereotomy
pi_123919446
quote:
1s.gif Op maandag 11 maart 2013 17:33 schreef Shefkee het volgende:

[..]

Omdat ik dan al genoeg andere dingen op heb en suikers weinig vind toevoegen. Gaat me niet zozeer om het tijdstip, maar om de totale kcal op één dag.
Dan moet je niet miepen over die paar gram lactose in kwark. Dat wordt weggemetaboliseerd als glucose. Heeft niks met tafelsuiker te maken.

Ik denk dat je met het tandenpoetsen haast meer polyolen binnenkrijgt, bij wijze van. 8)7
pi_123919742
Ik heb een soort van schouderblessure maar het doet alleen pijn bij hele specifieke bewegingen, kan ik dan gewoon trainen als ik tijdens trainingen niks voel of heb je dan nog steeds het risico dat het erger wordt?
pi_123919862
quote:
0s.gif Op maandag 11 maart 2013 17:42 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Dan moet je niet miepen over die paar gram lactose in kwark. Dat wordt weggemetaboliseerd als glucose. Heeft niks met tafelsuiker te maken.

Ik denk dat je met het tandenpoetsen haast meer polyolen binnenkrijgt, bij wijze van. 8)7
Dit. Mierengeneuk in de marge is een van de grootste motivatiekillers geweest voor mij. En al die beschikbare supplementen ook. ;(

De eerstvolgende keer dat ik hier iets lees over losse BCAA's, glutamine, glucosamine, liquid aminos of kwark zonder koolhydraten sluit ik het topic en gaan jullie maar lekker elders tussen de stratenmakers posten. :(

Het geeft je het gevoel dat je maar beter op kunt houden als je niet alles optimaal doet. En dat is erg zonde. Lift hard rest good fap not en eat lot, dan ben je al heel goed bezig. Houd dat in jullie achterhoofd en laat je niet verleiden tot de geneugten van Cell-Tech Hardcore.
  maandag 11 maart 2013 @ 17:53:54 #213
55709 Stereotomy
pi_123919996
Een van de belangrijkste dingen om een krachttraining / BB levensstijl vol te kunnen houden is idd je vermogen om bullshit mierenneuken van de echt grote, belangrijke zaken te onderscheiden.

- Hard trainen
- Eten voor je doelen
- Genoeg rusten

Bam, 95% van je progressie.
pi_123920097
dit is mijn rug nu, ik doe push ups en pull ups. nu voor 3 maanden echt actief.
binnen kort bij de sportschool inschrijven om mn chicken nek weg te werken :p
[url][/url]
pi_123920372
quote:
14s.gif Op maandag 11 maart 2013 17:53 schreef Stereotomy het volgende:
Een van de belangrijkste dingen om een krachttraining / BB levensstijl vol te kunnen houden is idd je vermogen om bullshit mierenneuken van de echt grote, belangrijke zaken te onderscheiden.

- Hard trainen
- Eten voor je doelen
- Genoeg rusten

Bam, 95% van je progressie.
Uiteraard, maar zo kun je alles relativeren. Ik vind over het algemeen suikers sowieso weinig toevoegen, dus mijd ik ze ook zoveel mogelijk. Dus het ging me niet zozeer om de kwark, doe dat bij heel veel producten. Dat gaat tot nu toe zeer prima, de stats zijn bij mij ruim voldoende, maar wil nu één keer lean de zomer in.
  maandag 11 maart 2013 @ 18:04:08 #216
253447 Ethanolic
pi_123920469
quote:
0s.gif Op maandag 11 maart 2013 17:55 schreef rednaaps88 het volgende:
[url][ [url=http://i1279.photobucket.com/albums/y531/rednaaps88/710826_331746763596419_637085990_n_zps03b4f98c.jpg]afbeelding[/url] ][/url]
Streeffysiek!
Deathlift or Die.
pi_123920554
Wokgroente, is dat gezond of is het beter om zelf verse groente te kopen en bereiden? Of maakt dit niet zoveel uit?
pi_123920573
Waarom trek je al je kleren uit en houd je een muts op in je badkamer thuis.
Stelletje hipsters
"Ik heb nog nooit een zak geld een doelpunt zien maken"
  maandag 11 maart 2013 @ 18:07:48 #219
55709 Stereotomy
pi_123920642
quote:
0s.gif Op maandag 11 maart 2013 18:01 schreef Shefkee het volgende:

[..]

Uiteraard, maar zo kun je alles relativeren. Ik vind over het algemeen suikers sowieso weinig toevoegen, dus mijd ik ze ook zoveel mogelijk. Dus het ging me niet zozeer om de kwark, doe dat bij heel veel producten. Dat gaat tot nu toe zeer prima, de stats zijn bij mij ruim voldoende, maar wil nu één keer lean de zomer in.
Nog een keer omdat je eroverheen las:

Er zit geen tafelsuiker in normale kwark.

Als je glucose wil vermijden, dan moet je ook geen brood, pasta, aardappels en fruit meer eten.
  maandag 11 maart 2013 @ 18:09:21 #220
264415 Jahr00n
Fakkelteit
pi_123920716
quote:
0s.gif Op maandag 11 maart 2013 18:06 schreef Dimachaerus het volgende:
Wokgroente, is dat gezond of is het beter om zelf verse groente te kopen en bereiden? Of maakt dit niet zoveel uit?
Het is net zo gezond lijkt me. Alleen minder vers en dus ook minder lekker vind ik.
pi_123921228
quote:
0s.gif Op maandag 11 maart 2013 18:07 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Nog een keer omdat je eroverheen las:

Er zit geen tafelsuiker in normale kwark.

Als je glucose wil vermijden, dan moet je ook geen brood, pasta, aardappels en fruit meer eten.
Tafelsuiker of niet, het ging mij om het aantal calorieën. Glucose genoeg, eet zoals je zegt genoeg complexe carbs, dus die suikers zijn voor mij niet noodzakelijk.

Enfin, zo maar weer eens trainen..
  maandag 11 maart 2013 @ 18:20:44 #222
55709 Stereotomy
pi_123921230
http://www.nu.nl/achterkl(...)nd-laten-slapen.html

Nou, Badr Hari heeft weer de gains van z'n leven gemaakt en weegt na 26 kg afgevallen te zijn in de gevangenis inmiddels alweer een kilo'tje of 111 :')

quote:
Van trainen is het daar niet gekomen en Hari viel volgens eigen zeggen dan ook behoorlijk af. Inmiddels weegt de 1.97 lange Hari 111 kilo. Sinds hij uit de cel is, is hij gefocust, zegt hij.
Echt geen idee wat er van die getallen waar is, en hoe dat allemaal tot stand komt :')
  maandag 11 maart 2013 @ 18:21:11 #223
55709 Stereotomy
pi_123921245
quote:
0s.gif Op maandag 11 maart 2013 18:20 schreef Shefkee het volgende:

[..]

Tafelsuiker of niet, het ging mij om het aantal calorieën. Glucose genoeg, eet zoals je zegt genoeg complexe carbs, dus die suikers zijn voor mij niet noodzakelijk.
Zelf weten :)
  maandag 11 maart 2013 @ 18:27:57 #224
19297 stinkie
Homo Tampeloeris Collosalus
pi_123921465
Zo, bijlezen over carbs in mijn kwark terwijl ik mijn boord rijst met pre-fab chicken-tonight leeghap :9
Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet
  maandag 11 maart 2013 @ 18:29:45 #225
55709 Stereotomy
pi_123921523
quote:
0s.gif Op maandag 11 maart 2013 18:27 schreef stinkie het volgende:
Zo, bijlezen over carbs in mijn kwark terwijl ik mijn boord rijst met pre-fab chicken-tonight leeghap :9
ja is ook debiel: er zit evenveel glucose in een bak kwark als 1 grote hap rijst, bij wijze van.
pi_123921524
quote:
0s.gif Op maandag 11 maart 2013 18:20 schreef Stereotomy het volgende:

Nou, Badr Hari heeft weer de gains van z'n leven gemaakt en weegt na 26 kg afgevallen te zijn in de gevangenis inmiddels alweer een kilo'tje of 111 :')

[..]

Echt geen idee wat er van die getallen waar is, en hoe dat allemaal tot stand komt :')
_O_
If not now, then when.
  maandag 11 maart 2013 @ 18:31:08 #227
55709 Stereotomy
pi_123921579
  maandag 11 maart 2013 @ 18:38:20 #228
264415 Jahr00n
Fakkelteit
pi_123921877
Kleine armpjes voor 110kg
pi_123922036
1.97 mr.

Al betwijfel ik inderdaad ook dat hij hier 111 kg weegt.
pi_123922653
Ben bro-split zat, hoe is dit:

Zaterdag, benen/borst
Back squat
Leg press
Bench press
Dips
Tricep pushdown

Maandag, benen/rug
Deadlift
Front squat
Cable row
Pull ups
Curlzz

Woensdag, schouders/borst
Bench press
Db incline press
OHP
Lat raise
Db press

Vrijdag, PT-er gaat ons oly lifts leren
Snatch
Power clean
Clean & Jerk

Vrijdag zal vooral techniek zijn en niet al te zwaar komende 3-4 weken.
Volgens mij is het wel goed? Mn schouders lopen dik voor op mn borst dus lijkt het me niet erg als ik borst en schouders op dezelfde dag doe.
  maandag 11 maart 2013 @ 19:16:52 #231
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_123923671
quote:
CUL is ergens anders
  maandag 11 maart 2013 @ 19:17:36 #232
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_123923708
quote:
[url][ [url=http://i1279.photobucket.com/albums/y531/rednaaps88/710826_331746763596419_637085990_n_zps03b4f98c.jpg]afbeelding[/url] ][/url]
na 6 mnd zie je pas wat veranderen.
pi_123924168
quote:
14s.gif Op maandag 11 maart 2013 06:16 schreef Weissman het volgende:

[..]

Mag deze ook in de OP ?
Okeej sgtjee xxx
pi_123925869
Er wordt zoveel doping gebruikt in de kickboks wereld, bij die evenementen en gala's doen ze alleen een urinetest en meeste doen gewoon een ballon met urine in hun onderbroek die ze dan gebruiken daarvoor
  maandag 11 maart 2013 @ 19:57:18 #235
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_123925956
quote:
0s.gif Op maandag 11 maart 2013 19:55 schreef Zaran het volgende:
Er wordt zoveel doping gebruikt in de kickboks wereld, bij die evenementen en gala's doen ze alleen een urinetest en meeste doen gewoon een ballon met urine in hun onderbroek die ze dan gebruiken daarvoor
nee, joh
  maandag 11 maart 2013 @ 20:50:45 #236
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_123929750
quote:
0s.gif Op maandag 11 maart 2013 19:17 schreef THEFXR het volgende:

[..]

na 6 mnd zie je pas wat veranderen.
3 maand hier... Geen bro science
YouTube
  maandag 11 maart 2013 @ 21:11:08 #237
391621 Hiatus
ho's favorite most hated.
pi_123931313
Iemand ervaring met intermittent fasting ?
Ben van plan april of nog eerder te gaan cutten.
Is iemand al begonnen met cutten en heb je nog tips?
  maandag 11 maart 2013 @ 21:16:47 #238
264415 Jahr00n
Fakkelteit
pi_123931744
quote:
0s.gif Op maandag 11 maart 2013 21:11 schreef Hiatus het volgende:
Iemand ervaring met intermittent fasting ?
Ben van plan april of nog eerder te gaan cutten.
Is iemand al begonnen met cutten en heb je nog tips?
Minder eten.
pi_123931791
Hoe vind ik nou echt een kei-kei-kei-kei goede fysio? Ik moet er nog steeds naartoe om m'n schouder te laten fixxen. Was toen naar de orthopeed geweest, MRI gemaakt maar helaas niks te zien. Nu zoek ik dus echt een pro die het ook erg leuk vindt om wetenschappelijk op de hoogte te blijven en die het liefst enige affiniteit heeft met krachttraining. Nu heb je wel www.zorgkaartnederland.nl, maar daar zitten niet gek veel mensen op die daadwerkelijk reviews achterlaten.

Verbosity had het laatst over zo'n speciale arts?
If not now, then when.
pi_123932154
quote:
dunne waist hebben _O_
  maandag 11 maart 2013 @ 21:22:04 #241
391621 Hiatus
pi_123932198
quote:
0s.gif Op maandag 11 maart 2013 21:16 schreef Jahr00n het volgende:

[..]

Minder eten.
0.5 kg per week of meer verliezen?
  maandag 11 maart 2013 @ 21:30:16 #242
369415 Bendoe
-|||----------|||-
pi_123932898
quote:
11s.gif Op maandag 11 maart 2013 15:07 schreef Panzermaus het volgende:
Ik heb al langere tijd iets met mijn rechterpols, geen idee wat het is. Het speelt alleen op wanneer ik slecht geslapen heb. Want als ik hem dan ook maar een beetje ga belasten (denk aan pullups, dips), dan doet hij pijn. ;( Ontsteking ofzo? Heb na goede nachtrust nergens last van.
Check de stand van je pols eens tijdens BP en OHP (of deed je die niet meer?) De bar moet recht op je onderarm staan, heb er zelf ook problemen mee.
Boks van Bendoe _O_
pi_123933735
quote:
0s.gif Op maandag 11 maart 2013 21:17 schreef Yuri_Boyka het volgende:
moet er nog steeds naartoe om m'n schouder te laten fixxen. Was toen naar de orthopeed geweest, MRI gemaakt maar helaas niks te zien. Nu zoek ik dus echt een pro die het ook erg leuk vindt om wetenschappelijk op de hoogte te blijven en die het liefst enige affiniteit heeft met krachttraining. Nu heb je
In Rotterdam zit een goede. Die wist veel meer dan mijn orthopeed en was ook eerlijk en realistisch over wat je met fysiotherapie kan bereiken en liet mij niet onnodig vaak langskomen
pi_123935880
Heren,

2 vraagjes:

- Ik kook morgenochtend wat pasta (7 uur), eet het rond 12 uur op; in de tussen tijd is er geen koeling of verwarming. Alleen tupperware. Is het dan nog te eten (als in, er komt nog een blikje tonijn bij om het mee te mixen)?

- Heeft je conditie invloed op het herstel of de impact op je immuunsysteem? (als in, hoe beter je conditie hoe minder zware klap je immuunsysteem krijgt of er beter mee om kan gaan)
  maandag 11 maart 2013 @ 22:13:38 #245
397778 Curlbrah
dun dun dun
pi_123936177
quote:
0s.gif Op maandag 11 maart 2013 22:08 schreef MrGuma het volgende:
Heren,

2 vraagjes:

- Ik kook morgenochtend wat pasta (7 uur), eet het rond 12 uur op; in de tussen tijd is er geen koeling of verwarming. Alleen tupperware. Is het dan nog te eten (als in, er komt nog een blikje tonijn bij om het mee te mixen)?

- Heeft je conditie invloed op het herstel of de impact op je immuunsysteem? (als in, hoe beter je conditie hoe minder zware klap je immuunsysteem krijgt of er beter mee om kan gaan)
.1 nope maar het kan altijd
2 wel wat maar niet echt een enorm effect oid. een gezondere levenstijl is altijd goed voor je maar het is geen godmode. zo zie ik het
Chickens evolved from dinosaurs, and they were huge, bro. So eat lots of chicken
pi_123936182
Vorige week dinsdag voor het laatst getraind. Met koorts wel te verstaan, bleek achteraf. :( Wat een fuck training maar toch afgemaakt.

Nu nog zitten met de naweeen van een flinke griep.
Nekpijn, rugpijn en hoofdpijn ( vermoed ook nog voorhoofdsholte ontsteking ).

Dag gains. Benieuwd wat ik afgevallen ben.

Zal next week pas weer trainen worden ben ik bang voor. :(
pi_123936573
quote:
0s.gif Op maandag 11 maart 2013 22:13 schreef Curlbrah het volgende:

[..]

.1 nope maar het kan altijd
2 wel wat maar niet echt een enorm effect oid. een gezondere levenstijl is altijd goed voor je maar het is geen godmode. zo zie ik het
Verder ingaand op vraag 2, ook niet wanneer je puur conditie in ogenschouw neemt?
pi_123936792
Dacht altijd dat marathonrenners een weerstand van 0 hadden?
  maandag 11 maart 2013 @ 22:26:38 #249
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_123936932
quote:
1s.gif Op maandag 11 maart 2013 22:13 schreef Poidertje het volgende:
Vorige week dinsdag voor het laatst getraind. Met koorts wel te verstaan, bleek achteraf. :( Wat een fuck training maar toch afgemaakt.

Nu nog zitten met de naweeen van een flinke griep.
Nekpijn, rugpijn en hoofdpijn ( vermoed ook nog voorhoofdsholte ontsteking ).

Dag gains. Benieuwd wat ik afgevallen ben.

Zal next week pas weer trainen worden ben ik bang voor. :(
Volgens mij hea.... zitten we eigenlijk best te overdrijven met z'n allen met betrekking tot gains en het verliezen van gains...

alsof 1 dag niet trainen gelijk je prestaties in de weg zitten (sterker nog ik neem soms een rustweek en presteer de week daarna veel beter)

Als je ziek bent, ja vervelend, je raakt wat kwijt maar bent het ook zo weer terug denk ik...

Iemand die dit wetenschappelijk allemaal even kan onderbouwen of afkraken voor ons?
YouTube
  maandag 11 maart 2013 @ 22:27:30 #250
380308 Poppiholla
Hoppípolla
pi_123936980
Lief dagboek,

Het was weer maandagavond en tijd voor deze b-boy om de gym te hitten. Naast de gebruikelijke drukte op maandagavond was er ditmaal sprake van een bijzondere samenscholing van randfiguren die mij opviel tijdens de rustmomenten van mijn fullbody-bazen-schema.

Deze accumulatie bestond qua lichaamstypen uit een Panzer-achtig figuur (beastmode) en vormde mijn inziens de packleader (de anderen moesten zijn dumbbells halen, oprapen, aanreiken, etc. en de rest mocht het zelf regelen). Zijn onderdanen bestonden uit een rasecto, het dikke broertje van Chestbrah en een (aankomend) deelnemer van Obese die dit seizoen helaas niet door de selectie van fatso's kwam.

De workout bestond uiteraard uit 5 minuutjes dumbbell bench pressen en daarna een half uurtje elkaar aanstaren in de spiegel tijdens het bicepcurlen. So far, so good. Wat mij echter op de lachspieren deed werken was dat ik deze crew bij het verlaten van de gym buiten in de vrieskou tegenkwam en ze daar rokend allemaal met hun shakebekertjes stonden te schudden alsof ze een facking maraca-bandje vormde.

Dat dit kan in Nederland.

Uiteraard heb ik ze niet in hun gezicht uitgelachen, niets tegen ze gezegd en ben ik snel en zielig alleen naar huis gefietst om dit snel met mijn matties op FOK! te delen.

/lief dagboek
Roger found it hard to make friends with the other penguins. Probably because he was a total cunt.
  maandag 11 maart 2013 @ 22:35:44 #251
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_123937491
quote:
0s.gif Op maandag 11 maart 2013 22:27 schreef Poppiholla het volgende:
Lief dagboek,

Het was weer maandagavond en tijd voor deze b-boy om de gym te hitten. Naast de gebruikelijke drukte op maandagavond was er ditmaal sprake van een bijzondere samenscholing van randfiguren die mij opviel tijdens de rustmomenten van mijn fullbody-bazen-schema.

Deze accumulatie bestond qua lichaamstypen uit een Panzer-achtig figuur (beastmode) en vormde mijn inziens de packleader (de anderen moesten zijn dumbbells halen, oprapen, aanreiken, etc. en de rest mocht het zelf regelen). Zijn onderdanen bestonden uit een rasecto, het dikke broertje van Chestbrah en een (aankomend) deelnemer van Obese die dit seizoen helaas niet door de selectie van fatso's kwam.

De workout bestond uiteraard uit 5 minuutjes dumbbell bench pressen en daarna een half uurtje elkaar aanstaren in de spiegel tijdens het bicepcurlen. So far, so good. Wat mij echter op de lachspieren deed werken was dat ik deze crew bij het verlaten van de gym buiten in de vrieskou tegenkwam en ze daar rokend allemaal met hun shakebekertjes stonden te schudden alsof ze een facking maraca-bandje vormde.

Uiteraard heb ik ze niet in hun gezicht uitgelachen, niets tegen ze gezegd en ben ik snel en zielig alleen naar huis gefietst om dit snel met mijn matties op FOK! te delen.

/lief dagboek
Epic win opmerking van het jaar 2013 (tot nu toe)
YouTube
pi_123937559
quote:
0s.gif Op maandag 11 maart 2013 22:26 schreef ManageTheAnger het volgende:

[..]

Volgens mij hea.... zitten we eigenlijk best te overdrijven met z'n allen met betrekking tot gains en het verliezen van gains...

alsof 1 dag niet trainen gelijk je prestaties in de weg zitten (sterker nog ik neem soms een rustweek en presteer de week daarna veel beter)

Als je ziek bent, ja vervelend, je raakt wat kwijt maar bent het ook zo weer terug denk ik...

Iemand die dit wetenschappelijk allemaal even kan onderbouwen of afkraken voor ons?
Denk dat als je afvalt tijdens griep dat bijna alleen maar vocht is, je lichaam is immers warmer en wilt dus afkoelen.

Deload/rustweek is naar mijn idee een vereiste, overtraint zijn is sneaky en kut
  maandag 11 maart 2013 @ 22:43:23 #253
395013 Verbosity
Dies diem docet.
pi_123937947
quote:
1s.gif Op maandag 11 maart 2013 22:36 schreef mtchel112 het volgende:

[..]

Denk dat als je afvalt tijdens griep dat bijna alleen maar vocht is, je lichaam is immers warmer en wilt dus afkoelen.

Deload/rustweek is naar mijn idee een vereiste, overtraint zijn is sneaky en kut
Het parasympathisch zenuwstelsel zorgt hiervoor. Je lichaam past zich aan op een rust stand en warmt zich op om te herstellen en processen sneller te laten verlopen(scheikunde middelbare school?). Warmte, versnelde spijsvertering en nierwerking= meer vocht verlies.
Verbo is terug?
pi_123938150
quote:

[..]

Ja, er wordt hier soms tot in den treuren gemiereneukt over de kleinste dingen. Bijvoorbeeld het al dan niet laten koken van je eitje om denaturatie tegen te gaan :'). Door spiergeheugen ben je zo weer bij na ziek zijn. Voor sommigen is het misschien wel positief af en toe ziek te zijn, want anders nemen ze überhaupt geen rustweken. Ja, het is onhandig en je wilt progressie maken. Nee, je werk van de afgelopen maand is niet weggegooid.
pi_123938466
quote:
1s.gif Op maandag 11 maart 2013 21:30 schreef Bendoe het volgende:

[..]

Check de stand van je pols eens tijdens BP en OHP (of deed je die niet meer?) De bar moet recht op je onderarm staan, heb er zelf ook problemen mee.
Thanks brah, heb hier vanavond even iemand naar DB bench press laten kijken. Polsen mogen wel wat meer naar binnen, dus zodat ze recht op je onderarm staan. Nu hangen ze wat naar buiten wat waarschijnlijk die shit veroorzaakt heeft. :) Train chest nu niet maar ga er wel op letten in het vervolg. :D

On dat dere summer bulk trouwens, goodnight sweet abs.

quote:
0s.gif Op maandag 11 maart 2013 22:27 schreef Poppiholla het volgende:
Lief dagboek,

/lief dagboek
Dagboekposts! O+ Nice. _O_

quote:
0s.gif Op maandag 11 maart 2013 22:46 schreef Push. het volgende:

[..]

Ja, er wordt hier soms tot in den treuren gemiereneukt over de kleinste dingen. Bijvoorbeeld het al dan niet laten koken van je eitje om denaturatie tegen te gaan :'). Door spiergeheugen ben je zo weer bij na ziek zijn. Voor sommigen is het misschien wel positief af en toe ziek te zijn, want anders nemen ze überhaupt geen rustweken. Ja, het is onhandig en je wilt progressie maken. Nee, je werk van de afgelopen maand is niet weggegooid.
Man, ik vind scheiden van eiwit en eigeel al te ver gaan. Vraag me af wanneer ik aan dat soort grappen moet beginnen.

[ Bericht 1% gewijzigd door Panzermaus op 11-03-2013 23:04:55 ]
  maandag 11 maart 2013 @ 22:57:29 #256
395013 Verbosity
Dies diem docet.
pi_123938741
quote:
0s.gif Op maandag 11 maart 2013 21:17 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Hoe vind ik nou echt een kei-kei-kei-kei goede fysio? Ik moet er nog steeds naartoe om m'n schouder te laten fixxen. Was toen naar de orthopeed geweest, MRI gemaakt maar helaas niks te zien. Nu zoek ik dus echt een pro die het ook erg leuk vindt om wetenschappelijk op de hoogte te blijven en die het liefst enige affiniteit heeft met krachttraining. Nu heb je wel www.zorgkaartnederland.nl, maar daar zitten niet gek veel mensen op die daadwerkelijk reviews achterlaten.

Verbosity had het laatst over zo'n speciale arts?
Voor sport-specifieke vragen kan je naar een sportmedisch adviescentrum gaan.Dit houdt in dat er een multidisciplinair team is van meestal een sportarts,sport fysiotherapeut en sport diëtist. Vraagstukken zoals, blessure preventie, blessure behandeling en prestatie verbetering worden hier behandeld.

Bij langdurig klachten (langer dan 6 weken) die betrekking hebben op/tot je sport zou ik een afspraak maken. Deze hebben ervaring met sporters en kunnen hierdoor een goed(e) advies/behandeling samenstellen. I.t.t de meeste fysio's die als generalist zijn opgeleid en jack of all trades zijn.

Het ligt er wel aan welke verzekeraar je hebt met betrekking tot de vergoeding. Moet je even opzoeken hoe dat precies zit voor jou. Anders moet je het straks voor een deel/geheel zelf betalen.
Vergoeding verzekeraars
Verbo is terug?
pi_123938878
quote:

[..]

T zit vooral tussen de oren.
  maandag 11 maart 2013 @ 23:01:09 #258
253447 Ethanolic
pi_123938938
quote:
14s.gif Op maandag 11 maart 2013 22:52 schreef Panzermaus het volgende:

[..]

Thanks brah, heb hier vanavond even iemand naar DB bench press laten kijken. Polsen mogen wel wat meer naar binnen, dus zodat ze recht op je onderarm staan. Nu hangen ze wat naar buiten wat waarschijnlijk die shit veroorzaakt heeft. :) Train chest nu niet maar ga er wel op letten in het vervolg. :D

[ afbeelding ]

[..]

Nice. Die smalle taille ^O^ Hoeveel kg nu?
Deathlift or Die.
pi_123939174
quote:

[..]

[ afbeelding ]

Jouw genetics, man...

Of toch du vader?
  maandag 11 maart 2013 @ 23:09:25 #260
254206 Levolution
-|||----------|||-
pi_123939445
Sheee-eeeet Panzer, ziet er echt goed uit. Inderdaad goede genetics, mooie grote borst alles no homo nouja misschien een beetje.
This isn't even my final form.
  maandag 11 maart 2013 @ 23:17:37 #261
19297 stinkie
Homo Tampeloeris Collosalus
pi_123939925
quote:

[..]

Ik heb regelmatig dat ik een paar weken niet/nauwelijks kan trainen omdat vrouwlief in het buitenland zit. Die weken zorgen meestal voor een flinke progressie. Rust is goed.
Gains kwijt door 1 of 2 weken niet trainen dan doe je echt iets anders verkeerd.
Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet
pi_123940536
quote:

[..]

[ afbeelding ]

[..]

[..]

Man, ik vind scheiden van eiwit en eigeel al te ver gaan. Vraag me af wanneer ik aan dat soort grappen moet beginnen.
Vooral niet. Eiwit en eigeel scheiden slaat eigenlijk ook nergens op. Je gooit dan de helft van de voedingswaarde weg. Overigens ook totaal niet significant voor je totale kcal behoefte per dag, dus daar hoef je het niet voor te laten, of je schema er op aanpassen als je dat nodig vindt. Natuurlijk wel na elk slokje bier een slok melk om te neutraliseren hè, anders train je voor niks. (8>
  maandag 11 maart 2013 @ 23:31:24 #263
77130 star_gazer
pi_123940693
Ok, ik heb een beetje een bazenprobleem. Mijn armen beginnen bij sommige bewegingen langs mijn lats te schuren. Geeft bijzonder pijnlijke rode schuurplekken op mijn bovenarm :(

Godver, wat voel ik me breed als ik pump in m'n rug heb :')
-
  maandag 11 maart 2013 @ 23:55:07 #264
391621 Hiatus
pi_123941845
quote:

[..]

[ afbeelding ]

[..]

[..]

Weight en hight?
  dinsdag 12 maart 2013 @ 00:09:15 #265
55709 Stereotomy
pi_123942496
quote:

[..]

[ afbeelding ]

[..]

[..]

Jouw boezem :9
pi_123942598
quote:

[..]

[ afbeelding ]

[..]

[..]

10/10 fullhomo
Op dinsdag 23 april 2024 10:41 schreef Solotovski het volgende:
Jij bent het zonnetje!!!
  dinsdag 12 maart 2013 @ 01:41:23 #267
266264 Drinky
L'amour et la violence
pi_123944544
quote:

[..]

[ afbeelding ]

[..]

[..]

Damn, je bezit zowat mijn streeffysiek. Solid genetics, mad respect _O_
I just warped whoop whoop!
Op dinsdag 27 juli 2010 04:05 schreef Righteous het volgende:
Drinky is een baas
  dinsdag 12 maart 2013 @ 01:46:48 #268
266264 Drinky
L'amour et la violence
pi_123944610
quote:
Niks mis mee. Ik heb geen tijd om ook nog eens groente te gaan snijden en pak vaak een roerbakmix ( thaise van de lidl, 1,29 voor 400 gram _O_ ) is goed te eten en het heeft op mijn darmen wel een goede invloed :')

quote:
0s.gif Op maandag 11 maart 2013 18:20 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

"Voordat ik vast kwam te zitten was ik nog niet echt bekend met Estelle's kookkunsten. Maar sinds ik vrij ben, ben ik daar achter gekomen en het is echt een keukenprinses. Ze kan van alles maken, van pasta's tot rijst."

Dat is het niveau keukenprinses van tegenwoordig. Pasta en rijst :') .
I just warped whoop whoop!
Op dinsdag 27 juli 2010 04:05 schreef Righteous het volgende:
Drinky is een baas
  dinsdag 12 maart 2013 @ 02:07:44 #269
206322 Seam
Pillz-E
pi_123944789
Panzer genetics :'(
10/10 would bang nohomo.
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
  dinsdag 12 maart 2013 @ 03:33:49 #270
77130 star_gazer
pi_123945165
quote:
De kickbokser heeft hard gewerkt aan zijn terugkeer. "Een normaal lichaam kan op zo'n korte termijn niet zo in vorm raken als ik nu heb gedaan. Maar ik heb er gewoon veel voor gelaten, veel rust, veel trainen, goed eten en voor de rest doe je niks een dianabol of twee."
Fixed
-
  dinsdag 12 maart 2013 @ 03:51:24 #271
77130 star_gazer
pi_123945188
quote:

[..]

[ afbeelding ]

[..]

[..]

Legs or GTFO
-
pi_123945453
Panzer mss is dit meer iets voor jou;

pi_123945549
Zo kannie wel weer, nu weer allemaal zelf buffelen bro's and ho's!
..
..
pi_123946188
quote:

[..]

[ afbeelding ]

[..]

[..]

Sow Panzermaus man, hoe lang moet je trainen om zo'n borst te krijgen? :)
pi_123946533
quote:

[..]

[ afbeelding ]

[..]

[..]

quote:

[..]

quote:
0s.gif Op maandag 11 maart 2013 14:04 schreef CarbonC het volgende:

[..]

Dit. Ben ook wel klaar met die abs/borst (evt. biceps) only pics. Post minimaal borst, rug en benen of anders niet.
  dinsdag 12 maart 2013 @ 08:58:22 #276
253447 Ethanolic
pi_123946618
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 maart 2013 08:53 schreef CarbonC het volgende:

[..]

[..]

[..]

Ja maar niemand komt in de buurt van jou. Ben jij dat nou op je plaatje???
Deathlift or Die.
  dinsdag 12 maart 2013 @ 08:58:47 #277
369415 Bendoe
-|||----------|||-
pi_123946626
Net een sportmedische keuring ondergaan voor de alo die ik wil gaan doen. Lengte is 1.74 :') dafuq. Gewicht vanochtend 60.6 en BF gemeten met huidplooimeter is 8.6%. A bulking life for me, harr.
Boks van Bendoe _O_
pi_123946827
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 maart 2013 08:58 schreef Ethanolic het volgende:

[..]

Ja maar niemand komt in de buurt van jou. Ben jij dat nou op je plaatje???
Als je de persoon van mijn usericon niet herkend hoor je niet in dit topic thuis.
SPOILER
  dinsdag 12 maart 2013 @ 09:41:11 #279
254206 Levolution
-|||----------|||-
pi_123947437
quote:
10s.gif Op dinsdag 12 maart 2013 01:46 schreef Drinky het volgende:

[..]

"Voordat ik vast kwam te zitten was ik nog niet echt bekend met Estelle's kookkunsten. Maar sinds ik vrij ben, ben ik daar achter gekomen en het is echt een keukenprinses. Ze kan van alles maken, van pasta's tot rijst."

Dat is het niveau keukenprinses van tegenwoordig. Pasta en rijst :') .
Dit. Skere wijven. :')
En dan foto's op FB posten van hun skere pasta's en salades ook nog dat soort 'keukenprinsessen'. :')
Kom terug als je hele feestmaaltijden op tafel kan zetten met gerechten die niet binnen 15 minuten klaar zijn.
This isn't even my final form.
pi_123947525
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 maart 2013 09:10 schreef CarbonC het volgende:

[..]

Als je de persoon van mijn usericon niet herkend hoor je niet in dit topic thuis.
SPOILER
Nu is de vraag: Ben jij Ronnie Coleman?

Dit weekend cirque du soleil gezien. Daar zie je ook aardig wat artiesten met een heel goed fysiek.

Gisteren in de gym weer een ander verhaal. Een kerel met erg grote bovenbenen was wat aan het squatten en legpressen. Zijn squat kwam nog niet tot 45 graden verwijderd van stand en zijn legpress was ook niet echt diep (hij deed wel de benen afzonderlijk met zware gewichten).
pi_123948022
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 maart 2013 09:44 schreef DrParsifal het volgende:
..
..
pi_123948137
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 maart 2013 09:44 schreef DrParsifal het volgende:

[..]

[..]
pi_123948169
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 maart 2013 10:06 schreef CarbonC het volgende:

[..]

Ik hoop niet dat je de vraag seeriues nam :)
  dinsdag 12 maart 2013 @ 10:22:01 #284
253447 Ethanolic
pi_123948628
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 maart 2013 10:06 schreef CarbonC het volgende:

[..]

ben jij louis vn gaal???
Deathlift or Die.
pi_123949615
quote:
0s.gif Op maandag 11 maart 2013 22:08 schreef MrGuma het volgende:
Heren,

2 vraagjes:

Bij de hema verkopen ze hele goede en goedkope koeltassen
A revolution is a fundamental change in power or organizational structures that takes place in a relatively short period of time.
pi_123949954
Thanks boyz! O+

quote:
0s.gif Op maandag 11 maart 2013 23:01 schreef Ethanolic het volgende:

[..]

Nice. Die smalle taille ^O^ Hoeveel kg nu?
quote:
1s.gif Op maandag 11 maart 2013 23:55 schreef Hiatus het volgende:

[..]

Weight en hight?
1.78, 77-80 kg. Ik begrijp dat ik voor Shredu status 85-90 kg 9% moet worden. :') Good morning sweet bicycle. :D

quote:
0s.gif Op dinsdag 12 maart 2013 08:34 schreef ExperimentalFrentalMental het volgende:

[..]

Sow Panzermaus man, hoe lang moet je trainen om zo'n borst te krijgen? :)
Opzich had ik deze chest april 2012 ook al. Hij is gewoon wat meer 'getekend' geworden door lager bf%. En okay, met pump ziet hij er nu wel een stuk beter uit dan toen, wiggle wiggle monkey in tanktop. :P

Maart 2011 was dit mijn chest.

SPOILER
:') dat dere starvin' marvin

quote:
6s.gif Op dinsdag 12 maart 2013 03:51 schreef star_gazer het volgende:

[..]

Legs or GTFO
Haha, rather not nu. :'( Heb legs echt verwaarloosd het afgelopen jaar. Beachboy instinct, vergane glorie, geef me 3-4 weken en dan zijn ze wel weer wat terug denk ik. Vind ze verre van beach-worthy / post-waardig op dit moment, en sowieso zijn ze heel erg pale nu. In de zomer is het ook zo kut om bovenbenen te tannen, of je moet de hele tijd in je boxer in de zon liggen. :P Korte zwembroek maar weer, gelukkig nog niet de 'every day is upper body day'-look, maar toch, ik schrik er wel van. :')

Eerst maar weer eens goed voedsel proppen. Squats, normale leg press, gesplitste leg press, leg extension, calves. Twee keer per week. Zit er ook aan te denken om de ene dag frontsquats te doen en de andere dag highbars. Deadlifts doe ik elders in de week al.

Is dit voldoende? Dingen die ik echt (anders) zou moeten doen voor dat superior leg development? En hoe is de volgorde? :)

quote:
10s.gif Op dinsdag 12 maart 2013 07:07 schreef Weissman het volgende:
Panzer mss is dit meer iets voor jou;

ik las Marmaris :')

quote:
0s.gif Op dinsdag 12 maart 2013 08:53 schreef CarbonC het volgende:

[..]

[..]

[..]

Waarom altijd zo serieus, waar is die beachboy instinctje. :P Niet iedereen wil Ronnie Coleman worden man, vieze grote bodybuilders met hun poeders, beter ga je tonen. Haha kidding, maar hey, die foto was voor het summerbulking-idee. Een foto snel genomen na trainen, niet een of andere posedown met alles erop en eraan. :P En zelf zie ik nog altijd liever beachboyfoto's van medeposters dan helemaal geen foto's en kwarkdiscussies.

Pro-BB foto's kan ik ook wel elders op interwebsteknet vinden. Vind het juist leuk + motiverend om foto's van de anderen te zien hier. :D

Doelen voor dit seizoen:
Benen en kuiten bijtrekken, binnenkant rug+rear delts verder ontwikkelen, muscle ups, blessurevrij blijven. Disregard bf%. (nouja, verder dan 15% vind ik zelf zonde oO< )

Oh, en deze is voor Weissman!

*;
pi_123950278

Deze man doet de hele tijd walking lunges. Lijkt mij ook wel wat, ben alleen bang om op mijn bek te gaan. :')
pi_123950282
[reclame]
In V&A bied ik 30 nummers Muscle & Fitness aan. Staat ook vol met mooiboys.
[/reclame]
pi_123951947
quote:
mirin chest genetics

no homo

ik post pas weer update als zomerse bulk is aangebroken :$
  dinsdag 12 maart 2013 @ 12:24:58 #290
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_123952963
quote:
17s.gif Op dinsdag 12 maart 2013 11:02 schreef Panzermaus het volgende:
Thanks boyz! O+

[..]

[..]

1.78, 77-80 kg. Ik begrijp dat ik voor Shredu status 85-90 kg 9% moet worden. :') Good morning sweet bicycle. :D

[..]

Opzich had ik deze chest april 2012 ook al. Hij is gewoon wat meer 'getekend' geworden door lager bf%. En okay, met pump ziet hij er nu wel een stuk beter uit dan toen, wiggle wiggle monkey in tanktop. :P

Maart 2011 was dit mijn chest.

SPOILER
:') dat dere starvin' marvin

[..]

Haha, rather not nu. :'( Heb legs echt verwaarloosd het afgelopen jaar. Beachboy instinct, vergane glorie, geef me 3-4 weken en dan zijn ze wel weer wat terug denk ik. Vind ze verre van beach-worthy / post-waardig op dit moment, en sowieso zijn ze heel erg pale nu. In de zomer is het ook zo kut om bovenbenen te tannen, of je moet de hele tijd in je boxer in de zon liggen. :P Korte zwembroek maar weer, gelukkig nog niet de 'every day is upper body day'-look, maar toch, ik schrik er wel van. :')

Eerst maar weer eens goed voedsel proppen. Squats, normale leg press, gesplitste leg press, leg extension, calves. Twee keer per week. Zit er ook aan te denken om de ene dag frontsquats te doen en de andere dag highbars. Deadlifts doe ik elders in de week al.

Is dit voldoende? Dingen die ik echt (anders) zou moeten doen voor dat superior leg development? En hoe is de volgorde? :)

[..]

ik las Marmaris :')

[..]

Waarom altijd zo serieus, waar is die beachboy instinctje. :P Niet iedereen wil Ronnie Coleman worden man, vieze grote bodybuilders met hun poeders, beter ga je tonen. Haha kidding, maar hey, die foto was voor het summerbulking-idee. Een foto snel genomen na trainen, niet een of andere posedown met alles erop en eraan. :P En zelf zie ik nog altijd liever beachboyfoto's van medeposters dan helemaal geen foto's en kwarkdiscussies.

Pro-BB foto's kan ik ook wel elders op interwebsteknet vinden. Vind het juist leuk + motiverend om foto's van de anderen te zien hier. :D

Doelen voor dit seizoen:
Benen en kuiten bijtrekken, binnenkant rug+rear delts verder ontwikkelen, muscle ups, blessurevrij blijven. Disregard bf%. (nouja, verder dan 15% vind ik zelf zonde oO< )

Oh, en deze is voor Weissman!

[ afbeelding ]

*;
Dat lijkt redelijk op mijn fysiek nu :')
Al ben ik wel lichter denk (69 nu) dan jij daar en iets meer gedefinieerd.

Ik wil zelf graag richting de 70-75 kilo.

^O^ Gestopt met roken gaat nog steeds goed! ^O^
YouTube
  dinsdag 12 maart 2013 @ 12:40:16 #291
77130 star_gazer
pi_123953610
Even een dame in nood geholpen

-
  dinsdag 12 maart 2013 @ 12:43:10 #292
77130 star_gazer
pi_123953722
-nvm-

[ Bericht 94% gewijzigd door star_gazer op 12-03-2013 12:49:57 ]
-
  dinsdag 12 maart 2013 @ 12:44:13 #293
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_123953768
quote:
6s.gif Op dinsdag 12 maart 2013 12:40 schreef star_gazer het volgende:

[ afbeelding ]
_O-

Klasgenoot van mij riep dat ook... elke week als ik haar zie, maak ik wel een grap met betrekking tot squatten :')

Ik heb van nature al een porno bil, en daar geen squat voor nodig :7
YouTube
  dinsdag 12 maart 2013 @ 12:45:39 #294
77130 star_gazer
pi_123953820
quote:

[..]

[ afbeelding ]

[..]

[..]

En ik dacht dat ik een goede borst had ;( Omdat mijn core / middel redelijk breed zijn, wil ik meer chest / lats. Mijn bovenlijf is nu echt een blok; weinig aesthetics ;( Wat doe jij voor traps trouwens?

-
pi_123954639
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 maart 2013 12:01 schreef 16meter het volgende:

[..]

mirin chest genetics

no homo

ik post pas weer update als zomerse bulk is aangebroken :$
O+ we be waiting

quote:
0s.gif Op dinsdag 12 maart 2013 12:24 schreef ManageTheAnger het volgende:

[..]

Dat lijkt redelijk op mijn fysiek nu :')
Al ben ik wel lichter denk (69 nu) dan jij daar en iets meer gedefinieerd.

Ik wil zelf graag richting de 70-75 kilo.

^O^ Gestopt met roken gaat nog steeds goed! ^O^

Nice man! Keep it up!

quote:
6s.gif Op dinsdag 12 maart 2013 12:40 schreef star_gazer het volgende:

[ afbeelding ]
Hehe, kreeg deze gisteravond. :')

SPOILER
Hoe krijgen ze het voor elkaar. :')

quote:
7s.gif Op dinsdag 12 maart 2013 12:45 schreef star_gazer het volgende:

[..]

En ik dacht dat ik een goede borst had ;( Omdat mijn core / middel redelijk breed zijn, wil ik meer chest / lats. Mijn bovenlijf is nu echt een blok; weinig aesthetics ;( Wat doe jij voor traps trouwens?

[ afbeelding ]
Yeah, ik zie wat je bedoelt. Ziet er wel mooi uit man zo, wil je nog verder bulken eigenlijk?

Zie nu ook wat Etha bedoeld met smalle taille, draagt sterk bij aan die V. Hier ook wel goed te zien. :D

SPOILER
Mijn benen zijn nu vergelijkbaar met die van jou daar. Vind vooral mijn kuiten van de zijkant drama, maar bij Zyzz enzo was het al niet veel beter. ;( Kuiten blijven vaak gewoon raar afsteken bij het geheel. Tengere dingen. Misschien maar wat synthol bijspuiten. :D

Traps isoleer ik niet btw, doe af en toe deadlifts. Meeste is genetics + schouders trainen denk ik.

Zijn je biceps tegenwoordig een beetje beetje bijgetrokken overigens? Je was toch flink aan het curlen geslagen? :) Die van mij vinden het genetisch ook wel leuk, hoef ze voorlopig ook niet te isoleren denk ik. :P Veel is genetisch man, gewoon knallen dus en zien waar je uitkomt.

Speciaal voor CarbonC nog twee beachboywebcamshots uit de zomer. Deze shit gaan chicks hard op, kon 48 dollar per uur verdienen. :) :)

SPOILER
Trouwens, iemand nog feedback op mijn LEG DAY lifts keuze? Staat iets hoger op deze pagina. :D Moet zeggen dat ik een stuk meer zin heb om te trainen weer! Twee filmpjes kijken en twee keer zoveel eten en je kunt er weer tegenaan. Hastalavista Hitkrant! _O_
pi_123954778
quote:
14s.gif Op dinsdag 12 maart 2013 13:06 schreef Panzermaus het volgende:
Speciaal voor CarbonC nog twee beachboywebcamshots uit de zomer. Deze shit gaan chicks hard op, kon 48 dollar per uur verdienen. :) :)
Je kan 200 dollar per uur verdienen als je gay4pay gaat doen zoals Matt Ogus.
If not now, then when.
pi_123954965
quote:
10s.gif Op dinsdag 12 maart 2013 13:10 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]

Je kan 200 dollar per uur verdienen als je gay4pay gaat doen zoals Matt Ogus.
Ja maar dat doet vast pijn ofzo. :')
pi_123955035
quote:
7s.gif Op dinsdag 12 maart 2013 12:45 schreef star_gazer het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Nice brah, hoe lang train je al? SS toch?
pi_123955191
quote:
2s.gif Op dinsdag 12 maart 2013 13:15 schreef Panzermaus het volgende:

[..]

Ja maar dat doet vast pijn ofzo. :')
Pijn aan je zelfrespect ja. :D Ik heb het over camshows. Hij had een Amazon wishlist met allemaal spullen. Omdat die geen geld had, ging die camshows doen (flexen) en dan kochten die gasten die spullen voor em. :') Had jij het over giggolo zijn?
If not now, then when.
pi_123955393
quote:
17s.gif Op dinsdag 12 maart 2013 11:02 schreef Panzermaus het volgende:
Thanks boyz! O+

[..]

[..]

1. Squat
2. Lunges
3. Met kettlebells of dumbells in de hand op een flinke verhoging stappen (en er weer af).
4. Front squats
5. Leg Press (zoeen waar je het gewicht met je voeten wegduwt)
6. Calf raises op een step in de Smith.

Vergeet niet vooraf een rolstoel klaar te zetten want lopen zit er na afloop als het goed is niet meer in.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')