Jogging kwark van de aldi. 10,5 gr eiwit per 100 gr. En 65 cent geloof kquote:Op maandag 11 maart 2013 15:45 schreef Shefkee het volgende:
[..]
Niks moet, als alles moet dan kun je net zo goed stoppen.
Milde Franse magere kwark van de Jumbo is trouwens aan te raden. Volgensmij de beste samenstelling die ik tot nu toe in NL tegen ben gekomen. 9,5 gram eiwit en 2,5 carbs per 100 gram. Ook niet zo zuur, gek genoeg.
En hoe zit het met de koolhydraten? Aantal eiwitten zeggen me zo niks, wil de carbs voor het slapen gaan zoveel mogelijk vermijden. Daarom had ik het ook over samenstelling..quote:Op maandag 11 maart 2013 16:25 schreef fathank het volgende:
[..]
Jogging kwark van de aldi. 10,5 gr eiwit per 100 gr. En 65 cent geloof k
Iedereen heeft zo zijn redenen, dat is het punt niet. Geen tijd = geen prioriteit of luiheid.quote:Op maandag 11 maart 2013 16:23 schreef Questular het volgende:
[..]
Af en toe kan dat wel, ik zelf werk 5 dagen in de week en ben op hetzelfde moment nog bezig met een verbouwing thuis en als je dan 60 uur per week aan het werken bent wil je wel eens minder gaan trainen. Mijn weekend begon gisteren om 15:45 nadat ik al vanaf zaterdagochtend 7:45 met een drilhamer een hele gang heb moeten uitkappen, ik ga vandaag dus ook niet sporten en deze week zal ik vast niet vaker dan 2x gaan.
waarom wil je dat?quote:Op maandag 11 maart 2013 16:27 schreef Shefkee het volgende:
[..]
En hoe zit het met de koolhydraten? Aantal eiwitten zeggen me zo niks, wil de carbs voor het slapen gaan zoveel mogelijk vermijden. Daarom had ik het ook over samenstelling..
quote:Op maandag 11 maart 2013 16:27 schreef Shefkee het volgende:
[..]
En hoe zit het met de koolhydraten? Aantal eiwitten zeggen me zo niks, wil de carbs voor het slapen gaan zoveel mogelijk vermijden. Daarom had ik het ook over samenstelling..
Dat meen je niet, ik heb vanmorgen een fles halfvolle melk gehaaldquote:Op maandag 11 maart 2013 16:14 schreef Agentperry het volgende:
[..]
Mager = meer eiwit, minder vet
Denk dat je in de war bent met melk waarbij soms wordt aangeraden volle te pakken als je niet aan je calorieën komt.
Omdat ik dan al genoeg andere dingen op heb en suikers weinig vind toevoegen. Gaat me niet zozeer om het tijdstip, maar om de totale kcal op één dag.quote:
Dan moet je niet miepen over die paar gram lactose in kwark. Dat wordt weggemetaboliseerd als glucose. Heeft niks met tafelsuiker te maken.quote:Op maandag 11 maart 2013 17:33 schreef Shefkee het volgende:
[..]
Omdat ik dan al genoeg andere dingen op heb en suikers weinig vind toevoegen. Gaat me niet zozeer om het tijdstip, maar om de totale kcal op één dag.
Dit. Mierengeneuk in de marge is een van de grootste motivatiekillers geweest voor mij. En al die beschikbare supplementen ook.quote:Op maandag 11 maart 2013 17:42 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Dan moet je niet miepen over die paar gram lactose in kwark. Dat wordt weggemetaboliseerd als glucose. Heeft niks met tafelsuiker te maken.
Ik denk dat je met het tandenpoetsen haast meer polyolen binnenkrijgt, bij wijze van.![]()
Uiteraard, maar zo kun je alles relativeren. Ik vind over het algemeen suikers sowieso weinig toevoegen, dus mijd ik ze ook zoveel mogelijk. Dus het ging me niet zozeer om de kwark, doe dat bij heel veel producten. Dat gaat tot nu toe zeer prima, de stats zijn bij mij ruim voldoende, maar wil nu één keer lean de zomer in.quote:Op maandag 11 maart 2013 17:53 schreef Stereotomy het volgende:
Een van de belangrijkste dingen om een krachttraining / BB levensstijl vol te kunnen houden is idd je vermogen om bullshit mierenneuken van de echt grote, belangrijke zaken te onderscheiden.
- Hard trainen
- Eten voor je doelen
- Genoeg rusten
Bam, 95% van je progressie.
Streeffysiek!quote:Op maandag 11 maart 2013 17:55 schreef rednaaps88 het volgende:
dit is mijn rug nu, ik doe push ups en pull ups. nu voor 3 maanden echt actief.
binnen kort bij de sportschool inschrijven om mn chicken nek weg te werken :p
[url][ [url=http://i1279.photobucket.com/albums/y531/rednaaps88/710826_331746763596419_637085990_n_zps03b4f98c.jpg]afbeelding[/url] ][/url]
Nog een keer omdat je eroverheen las:quote:Op maandag 11 maart 2013 18:01 schreef Shefkee het volgende:
[..]
Uiteraard, maar zo kun je alles relativeren. Ik vind over het algemeen suikers sowieso weinig toevoegen, dus mijd ik ze ook zoveel mogelijk. Dus het ging me niet zozeer om de kwark, doe dat bij heel veel producten. Dat gaat tot nu toe zeer prima, de stats zijn bij mij ruim voldoende, maar wil nu één keer lean de zomer in.
Het is net zo gezond lijkt me. Alleen minder vers en dus ook minder lekker vind ik.quote:Op maandag 11 maart 2013 18:06 schreef Dimachaerus het volgende:
Wokgroente, is dat gezond of is het beter om zelf verse groente te kopen en bereiden? Of maakt dit niet zoveel uit?
Tafelsuiker of niet, het ging mij om het aantal calorieën. Glucose genoeg, eet zoals je zegt genoeg complexe carbs, dus die suikers zijn voor mij niet noodzakelijk.quote:Op maandag 11 maart 2013 18:07 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Nog een keer omdat je eroverheen las:
Er zit geen tafelsuiker in normale kwark.
Als je glucose wil vermijden, dan moet je ook geen brood, pasta, aardappels en fruit meer eten.
Echt geen idee wat er van die getallen waar is, en hoe dat allemaal tot stand komtquote:Van trainen is het daar niet gekomen en Hari viel volgens eigen zeggen dan ook behoorlijk af. Inmiddels weegt de 1.97 lange Hari 111 kilo. Sinds hij uit de cel is, is hij gefocust, zegt hij.
Zelf wetenquote:Op maandag 11 maart 2013 18:20 schreef Shefkee het volgende:
[..]
Tafelsuiker of niet, het ging mij om het aantal calorieën. Glucose genoeg, eet zoals je zegt genoeg complexe carbs, dus die suikers zijn voor mij niet noodzakelijk.
ja is ook debiel: er zit evenveel glucose in een bak kwark als 1 grote hap rijst, bij wijze van.quote:Op maandag 11 maart 2013 18:27 schreef stinkie het volgende:
Zo, bijlezen over carbs in mijn kwark terwijl ik mijn boord rijst met pre-fab chicken-tonight leeghap
quote:Op maandag 11 maart 2013 18:20 schreef Stereotomy het volgende:
http://www.nu.nl/achterkl(...)nd-laten-slapen.html
Nou, Badr Hari heeft weer de gains van z'n leven gemaakt en weegt na 26 kg afgevallen te zijn in de gevangenis inmiddels alweer een kilo'tje of 111
[..]
Echt geen idee wat er van die getallen waar is, en hoe dat allemaal tot stand komt
CUL is ergens andersquote:Op maandag 11 maart 2013 18:06 schreef Dimachaerus het volgende:
Wokgroente, is dat gezond of is het beter om zelf verse groente te kopen en bereiden? Of maakt dit niet zoveel uit?
na 6 mnd zie je pas wat veranderen.quote:Op maandag 11 maart 2013 17:55 schreef rednaaps88 het volgende:
[url][ [url=http://i1279.photobucket.com/albums/y531/rednaaps88/710826_331746763596419_637085990_n_zps03b4f98c.jpg]afbeelding[/url] ][/url]
nee, johquote:Op maandag 11 maart 2013 19:55 schreef Zaran het volgende:
Er wordt zoveel doping gebruikt in de kickboks wereld, bij die evenementen en gala's doen ze alleen een urinetest en meeste doen gewoon een ballon met urine in hun onderbroek die ze dan gebruiken daarvoor
3 maand hier... Geen bro sciencequote:
Minder eten.quote:Op maandag 11 maart 2013 21:11 schreef Hiatus het volgende:
Iemand ervaring met intermittent fasting ?
Ben van plan april of nog eerder te gaan cutten.
Is iemand al begonnen met cutten en heb je nog tips?
dunne waist hebbenquote:Op maandag 11 maart 2013 17:55 schreef rednaaps88 het volgende:
Check de stand van je pols eens tijdens BP en OHP (of deed je die niet meer?) De bar moet recht op je onderarm staan, heb er zelf ook problemen mee.quote:Op maandag 11 maart 2013 15:07 schreef Panzermaus het volgende:
Ik heb al langere tijd iets met mijn rechterpols, geen idee wat het is. Het speelt alleen op wanneer ik slecht geslapen heb. Want als ik hem dan ook maar een beetje ga belasten (denk aan pullups, dips), dan doet hij pijn.Ontsteking ofzo? Heb na goede nachtrust nergens last van.
In Rotterdam zit een goede. Die wist veel meer dan mijn orthopeed en was ook eerlijk en realistisch over wat je met fysiotherapie kan bereiken en liet mij niet onnodig vaak langskomenquote:Op maandag 11 maart 2013 21:17 schreef Yuri_Boyka het volgende:
moet er nog steeds naartoe om m'n schouder te laten fixxen. Was toen naar de orthopeed geweest, MRI gemaakt maar helaas niks te zien. Nu zoek ik dus echt een pro die het ook erg leuk vindt om wetenschappelijk op de hoogte te blijven en die het liefst enige affiniteit heeft met krachttraining. Nu heb je
.1 nope maar het kan altijdquote:Op maandag 11 maart 2013 22:08 schreef MrGuma het volgende:
Heren,
2 vraagjes:
- Ik kook morgenochtend wat pasta (7 uur), eet het rond 12 uur op; in de tussen tijd is er geen koeling of verwarming. Alleen tupperware. Is het dan nog te eten (als in, er komt nog een blikje tonijn bij om het mee te mixen)?
- Heeft je conditie invloed op het herstel of de impact op je immuunsysteem? (als in, hoe beter je conditie hoe minder zware klap je immuunsysteem krijgt of er beter mee om kan gaan)
Verder ingaand op vraag 2, ook niet wanneer je puur conditie in ogenschouw neemt?quote:Op maandag 11 maart 2013 22:13 schreef Curlbrah het volgende:
[..]
.1 nope maar het kan altijd
2 wel wat maar niet echt een enorm effect oid. een gezondere levenstijl is altijd goed voor je maar het is geen godmode. zo zie ik het
Volgens mij hea.... zitten we eigenlijk best te overdrijven met z'n allen met betrekking tot gains en het verliezen van gains...quote:Op maandag 11 maart 2013 22:13 schreef Poidertje het volgende:
Vorige week dinsdag voor het laatst getraind. Met koorts wel te verstaan, bleek achteraf.Wat een fuck training maar toch afgemaakt.
Nu nog zitten met de naweeen van een flinke griep.
Nekpijn, rugpijn en hoofdpijn ( vermoed ook nog voorhoofdsholte ontsteking ).
Dag gains. Benieuwd wat ik afgevallen ben.
Zal next week pas weer trainen worden ben ik bang voor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |