Geeft die app aan, kan er niks aan doenquote:Op zondag 10 maart 2013 20:19 schreef IrCute het volgende:
Waarom eet je dan 3000 kcal? Lijkt me nogal veel voor je lengte.
quote:Op zondag 10 maart 2013 20:21 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
Nog een jong iemandBen zelf net anderhalve week 17, ook op m'n 16e begonnen.
Wandelende testosteronfabrieken
Wordt alleen maar erger als je traintSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Push. op 10-03-2013 21:56:35 ]"Fear is only as deep as the mind allows."
[..]
Ik wist niet dat je zo jong was. Goede aesthetics man.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deathlift or Die.
Lijkt me geen goede app, gok dat je eerder rond de 2500 zal zittenquote:Op zondag 10 maart 2013 20:22 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Geeft die app aan, kan er niks aan doen
Zo word het niks met je jongen. Ga jezelf eens goed inlezen voordat je maar wat gaat aankloten en allerlei vragen gaat stellen.quote:Op zondag 10 maart 2013 20:22 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Geeft die app aan, kan er niks aan doen
http://www.freedieting.com/tools/calorie_calculator.htmquote:Op zondag 10 maart 2013 20:32 schreef marcie216 het volgende:
Heb al ontzettend veel gelezen, misschien wel te veel waardoor ik dingen door elkaar haal.
Heb een andere app, je kon kiezen tussen 1kg per week afvallen(aanbevolen)
0.75 kg per week
0.5
0.25
Ik had 0.75kg per week aangevinkt en om dat te bereiken moet ik iets meer als 1800 binnen krijgen. Dat komt meer in de richting
[..]
That's what I'm sayin' maaaynSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je squat nu te zwaar om te werken aan je techniek. Probeer licht te squatten 3-5 herhalingen en let op je techniek, wat ging er goed wat ging minder. Neem datmee naar de volgende set.quote:Op zondag 10 maart 2013 12:36 schreef banaliteit het volgende:
Bedankt guys!
Dingen die ik heb opgestoken:
• Hoofd neutraal houden, met name bij opgaande beweging.
• Sprong beweging op het einde corrigeren.
• Heup en schouders gaan niet op hetzelfde tempo omhoog
Het laatste punt was mij ook opgevallen na het vergelijken van mijn video's met die van Rippetoe. Iemand enig idee hoe ik dat kan corrigeren?
Ik zal, zoals slacker_nl zegt, komende week een nieuwe video maken met een licht gewicht.
Oefening voor schouders erbij.quote:Op zondag 10 maart 2013 21:25 schreef Oswald_Montecristo het volgende:
Ik ben flink gestalled met SS doordat ik aan het cutten ben. Nu heb ik op de SS wikia deze 3-day split gevonden. Wat vinden jullie? Iemand die ook zoiets doet?
Monday- Back/Biceps
Deadlifts 4 x 8
Rows 4x 8
Chinups or Pullups 4 x 8
Barbell Curls 4 x 12
Wednesday-Chest/Triceps
Bench Press 4 x 8
Incline Bench Press 3 x 12
Dips 3 x 8
Skullcrushers or Close Grip BP 4 x 12
Friday- Legs/Shoulders
Squats 4 x 8
SLDL or Leg Curl (do this if lower back recovery is issue) 4 x 12
Calf Raises 4 x 12
Military Press- 4 x 8
Sowieso rear delts ja, front hoeft niet aangezien je die met borst al aardig pakt. Heb ze zelf ook uit verhouding zoals veel mensenquote:
En wat vind je van het aantal reps? Ik zie dingen als 3x12 staan, maar ik heb geleerd dat je beter iets zwaarder kan trainen en dan 3x5 doet bijvoorbeeld.quote:
Compounds 3-4 sets x 5-8 reps, isolatie kan best 12 reps.quote:Op zondag 10 maart 2013 21:46 schreef Oswald_Montecristo het volgende:
[..]
En wat vind je van het aantal reps? Ik zie dingen als 3x12 staan, maar ik heb geleerd dat je beter iets zwaarder kan trainen en dan 3x5 doet bijvoorbeeld.
Okay, thanks!quote:Op zondag 10 maart 2013 21:47 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Compounds 3-4 sets x 5-8 reps, isolatie kan best 12 reps.
Dus omdat je stalled door het cutten wil je een nieuw schema? Tijdens het cutten moet je het voor lief nemen dat je lifts zullen stallen, misschien zelfs dalen. Een nieuw schema zal dit niet veranderen.quote:Op zondag 10 maart 2013 21:25 schreef Oswald_Montecristo het volgende:
Ik ben flink gestalled met SS doordat ik aan het cutten ben. Nu heb ik op de SS wikia deze 3-day split gevonden. Wat vinden jullie? Iemand die ook zoiets doet?
Rep range ligt puur aan je doelen. Kracht is ~5 herhalingen. Hypertrofie ~8 tot 12. Compounds worden voornamelijk gebruikt om in kracht toe te nemen. Assistance oefeningen gebruik je om achterliggende spiergroepen aan te pakken. Deze wil je dus op hypertrofie trainen als bodybuilder zijnde.quote:Op zondag 10 maart 2013 21:46 schreef Oswald_Montecristo het volgende:
[..]
En wat vind je van het aantal reps? Ik zie dingen als 3x12 staan, maar ik heb geleerd dat je beter iets zwaarder kan trainen en dan 3x5 doet bijvoorbeeld.
Dalen inderdaad. Ik dacht iets nieuws proberen en wat andere oefeningen erbij.quote:Op zondag 10 maart 2013 21:49 schreef Verbosity het volgende:
[..]
Dus omdat je stalled door het cutten wil je een nieuw schema? Tijdens het cutten moet je het voor lief nemen dat je lifts zullen stallen, misschien zelfs dalen. Een nieuw schema zal dit niet veranderen.
I know dat feelquote:Op zondag 10 maart 2013 21:56 schreef -Menn0- het volgende:
Pfft als ik m'n armen van de zijkant bekijk zijn vrij groot, maar zodra ik recht van voren kijk in de spiegel heb ik hele smalle armen. Gaat ook maar niet weg. Damn you veel te lang lichaam
Meer eten, harder trainen minder klagenquote:Op zondag 10 maart 2013 21:56 schreef -Menn0- het volgende:
Pfft als ik m'n armen van de zijkant bekijk zijn vrij groot, maar zodra ik recht van voren kijk in de spiegel heb ik hele smalle armen. Gaat ook maar niet weg. Damn you veel te lang lichaam
Verander je mindset, dit is bodybuilding en geen beachboi topic, dus geen abs only picsquote:Op zondag 10 maart 2013 22:05 schreef rednaaps88 het volgende:
hallo,
ik ben rednaaps88 en ben ectomorph, ben nu half jaartje bezig met trainen. Doe dit alleen thuis zonder gewichten. de laatste 3 maanden ben ik echt mn best gaan doen, veel motivatie lopen zoeken en ben ik 4 kilo aangekomen wat normaal heel moeilijk gaat. Ben van plan om in te schrijven bij een sportschool en alles op alles te zetten. Dus het leek me handig om op een topic tips en vragen op antwoorden te krijgen.[ afbeelding ][ afbeelding ]
Al heeft die wel aanleg, kan je wel zien.quote:Op zondag 10 maart 2013 22:17 schreef mtchel112 het volgende:
[..]
Verander je mindset, dit is bodybuilding en geen beachboi topic, dus geen abs only pics
quote:Op zondag 10 maart 2013 22:03 schreef mtchel112 het volgende:
[..]
Meer eten, harder trainen minder klagen
Wat wil je dan? Kom je ergens met klagen? Je constateert iets wat je niet leuk vindt en dan doe je er wat aan, of je moet niet klagen natuurlijk. Balen dat je armen klein zijn maar gebruik alles wat in je Macht ligt om er wat aan te doen, een negatieve gedachtengang helpt daar niet aan meequote:
Hij kan toch gewoon een kuur zetten?quote:Op zondag 10 maart 2013 22:43 schreef mtchel112 het volgende:
[..]
Wat wil je dan? Kom je ergens met klagen? Je constateert iets wat je niet leuk vindt en dan doe je er wat aan, of je moet niet klagen natuurlijk. Balen dat je armen klein zijn maar gebruik alles wat in je Macht ligt om er wat aan te doen, een negatieve gedachtengang helpt daar niet aan mee
Sorry man, ik had natuurlijk nog niet bedacht dat ik meer moest eten en andere/meer/zwaardere oefeneningen proberen heb ik ook nog niet gedaan. Ik snap namelijk nog niet zo goed hoe het werkt met eten en trainen en hoe de oefeningen moeten worden uitgevoerd. Leg jij het me nog een keer uit aub?quote:Op zondag 10 maart 2013 22:43 schreef mtchel112 het volgende:
[..]
Wat wil je dan? Kom je ergens met klagen? Je constateert iets wat je niet leuk vindt en dan doe je er wat aan, of je moet niet klagen natuurlijk. Balen dat je armen klein zijn maar gebruik alles wat in je Macht ligt om er wat aan te doen, een negatieve gedachtengang helpt daar niet aan mee
Hoe kan je van dips een blessure krijgen? Fucking de meest easy oefening ooit.. (mening... niet relevant I know)quote:Op zondag 10 maart 2013 23:31 schreef StraatSoldaat het volgende:
Hoe belangrijk zijn dips? krijg altijd een blessure als ik per ongeluk te diep ga van die kut oefening
Het is ook een spier die ik alleen voel bij dips en als ik bijvoorbeeld in bed draai maar ik kan wel gewoon bankdrukken en squatten met 155kg op die plek zonder pijnquote:Op zondag 10 maart 2013 23:33 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Hoe kan je van dips een blessure krijgen? Fucking de meest easy oefening ooit.. (mening... niet relevant I know)
Niet essentieel maar persoonlijk vind ik het een chille oefening. Je kunt ook decline benchen als een soort van alternatief.quote:Op zondag 10 maart 2013 23:31 schreef StraatSoldaat het volgende:
Hoe belangrijk zijn dips? krijg altijd een blessure als ik per ongeluk te diep ga van die kut oefening
Mag niet besproken worden op dit forum.quote:Op zondag 10 maart 2013 23:36 schreef Beach het volgende:
hey iemand hier ervaring met DNP?
en waar te kopen in nl?
DNP-UK schijnt troep te leveren tegenwoordig
Hoezo nietquote:Op zondag 10 maart 2013 23:47 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Mag niet besproken worden op dit forum.
Is niet zo moeilijk. Dips zijn best kut voor je schouder, helemaal als je te diep gaat zoals veel gasten doen.quote:Op zondag 10 maart 2013 23:33 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Hoe kan je van dips een blessure krijgen? Fucking de meest easy oefening ooit.. (mening... niet relevant I know)
90 graden toch?quote:Op maandag 11 maart 2013 00:04 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Is niet zo moeilijk. Dips zijn best kut voor je schouder, helemaal als je te diep gaat zoals veel gasten doen.
Dieper dan horizontaal is sowieso slecht. Maar je hebt van dan die stoere jongens die altijd zeggen: "lager jonguh, dieper dippen!". Goodbye sweet rotator cuff.
Ja precies. Gewoon bovenarmen horizontaal was waar ik vanuit ging. Idd in 90 graden hoek met onderarm.quote:
Ellebogen naar achter, of schuin?quote:Op maandag 11 maart 2013 00:06 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ja precies. Gewoon bovenarmen horizontaal was waar ik vanuit ging. Idd in 90 graden hoek met onderarm.
Zo doe ik ze altijd:quote:Op maandag 11 maart 2013 00:07 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Ellebogen naar achter, of schuin?
Want sommige dips, train je je rugspieren mee geloof ik...
Ik arch ook altijd bij de bench maar doe eigenlijk nooit decline bench, denk dat ik het de volgende training eens ga proberen, eens kijken hoe het voelt.quote:Op maandag 11 maart 2013 00:26 schreef Stereotomy het volgende:
Ik <3 stiekem decline press>> dips
![]()
Persoonlijk zie ik de ROM die bij een flat bench press hoort, teveel anterior deltiod-gedomineerd ipv pecs. Als je er een lichte arch bij gooit, wordt je flat bench al een klein beetje decline bench in de ROM die je maakt, en dan pak je er al een stuk meer pecs bij tov anterior deltoid.
Agreed. De meeste trainen hun schouders ook in disbalans. Anterior deltoid is vergeleken met de posterior vaak veel sterker/groter. Isolatie werk voor schouders zou ik dan op de posterior richten. De voorste kop wordt al bij BP, dips, OHP gepakt.quote:Op maandag 11 maart 2013 00:26 schreef Stereotomy het volgende:
Ik <3 stiekem decline press>> dips
![]()
Persoonlijk zie ik de ROM die bij een flat bench press hoort, teveel anterior deltiod-gedomineerd ipv pecs. Als je er een lichte arch bij gooit, wordt je flat bench al een klein beetje decline bench in de ROM die je maakt, en dan pak je er al een stuk meer pecs bij tov anterior deltoid.
Omdat je vrijwel al je stabilisatoren eruit gooit. Met name je core krijgt weinig actie op een apparaat, terwijl die bij een goede squat of deadlift keihard aan het werk moet om de boel stabiel te houden. Ik ben er van overtuigd dat iemand die goede compound lifts doet, zijn of haar core verder niet hoeft te trainen met crunches enzo.quote:Op zondag 10 maart 2013 15:30 schreef marcie216 het volgende:
Ik ga nog even op zoek naar een schema waar je vooral apperaten gebruikt, is wel lastig te vinden.
@agentperry
Waarom?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |