Ik pak hem zelf breder vast die stang... misschien dat dit ook nog helpt.quote:Op zondag 10 maart 2013 12:36 schreef banaliteit het volgende:
Bedankt guys!
Dingen die ik heb opgestoken:
• Hoofd neutraal houden, met name bij opgaande beweging.
• Sprong beweging op het einde corrigeren.
• Heup en schouders gaan niet op hetzelfde tempo omhoog
Het laatste punt was mij ook opgevallen na het vergelijken van mijn video's met die van Rippetoe. Iemand enig idee hoe ik dat kan corrigeren?
Ik zal, zoals slacker_nl zegt, komende week een nieuwe video maken met een licht gewicht.
quote:Op zondag 10 maart 2013 17:02 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Ik denk dat je in de war bent met triceps. Biceps is een kleinere spier waar je over het algemeen vrij weinig van terugziet. (behalve wanneer je overal gaat staan flexen)
Big arms = triceps.
Ben inderdaad in de war, excuus.quote:Op zondag 10 maart 2013 17:02 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Ik denk dat je in de war bent met triceps. Biceps is een kleinere spier waar je over het algemeen vrij weinig van terugziet. (behalve wanneer je overal gaat staan flexen)
Big arms = triceps.
In een splitschema worden ze juist vaker apart van elkaar getrained.quote:Op zondag 10 maart 2013 17:07 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Ben inderdaad in de war, excuus.
Maar is een kleine moeite om zowel de triceps als de biceps mee te trainen als je er toch bent
Feitquote:Op zondag 10 maart 2013 14:22 schreef Zaran het volgende:
Volgens mij krijg je echt gespierde kaken van elke dag biefstuk eten
Inderdaad. Ik heb relatief grote triceps maar kleine biceps. Vervelend, maar zou het voor geen goud om willen draaien. Volgens mij is triceps ook 66 % van de massa in je arm, dus dat is nogal wat..quote:Op zondag 10 maart 2013 17:02 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Big arms = triceps.
Vriezen.....quote:Op zondag 10 maart 2013 18:50 schreef Ethanolic het volgende:
Als jullie rijst broccoli en kip maken voor de hele week, bewaren jullie dat gewoon in de koelkast of vriezen jullie het toch in?
Om de 2-3 dagen vers kokenquote:Op zondag 10 maart 2013 18:50 schreef Ethanolic het volgende:
Als jullie rijst broccoli en kip maken voor de hele week, bewaren jullie dat gewoon in de koelkast of vriezen jullie het toch in?
Jaquote:Op zondag 10 maart 2013 20:00 schreef marcie216 het volgende:
Even iets anders heb even een calorieteller gebruikt, porties kunnen afwijken dus laten we er zo n 100 kcal bij tellen :
1503 gebruikt
1497 te gaan.
Ik eet vanavond maximaal nog iets van 200 kcal. Dan zou ik dus meer dan 1000+ te weinig hebben ingenomen.
Is dit erg?
quote:Op zondag 10 maart 2013 20:00 schreef marcie216 het volgende:
Even iets anders heb even een calorieteller gebruikt, porties kunnen afwijken dus laten we er zo n 100 kcal bij tellen :
1503 gebruikt
1497 te gaan.
Ik eet vanavond maximaal nog iets van 200 kcal. Dan zou ik dus meer dan 1000+ te weinig hebben ingenomen.
Is dit erg?
Ja 1000 is vrij veel. 100 zou neit enorm veel uitmaken.quote:Op zondag 10 maart 2013 20:00 schreef marcie216 het volgende:
1503 gebruikt
1497 te gaan.
Is dit erg?
fixedquote:Op zondag 10 maart 2013 20:07 schreef marcie216 het volgende:
Ik ben voornamelijk aan het afvallen, en ben nog niet gespierd of niks, maar moet ik dan ffn een glaspak halfvolle melk naar binnen werken?
Gast, hou oud ben je eigenlijk? Je komt echt over als een klein kind. Zou je je niet eerst eens inlezen voordat je hier duizend en één vragen begint te stellen.quote:Op zondag 10 maart 2013 20:07 schreef marcie216 het volgende:
Ik ben voornamelijk aan het afvallen, en ben nog niet gespierd of niks, maar moet ik dan ffn een glas halfvolle melk naar binnen werken?
Nog een jong iemandquote:Op zondag 10 maart 2013 20:17 schreef marcie216 het volgende:
Ik ben 16 jaar
Lengte laatste keer 1m75 en gewicht 75kg
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."If you do what you always did, then you will get what you always got."
"A tiger doesn't lose sleep over the opinion of a sheep."
Ahhhnold! Ahhnold! Aaaaahhhnoooold!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |