abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 10 maart 2013 @ 12:30:22 #1
253447 Ethanolic
TOUCH UR FUKIN CHEST BRAH
pi_123860793

"Keep your purpose in mind, simply go to the gym and do your workout. Do it well and don't worry what other people are doing. Confidence will grow as you achieve." - Arnold Schwarzenegger

SPOILER: Algemeen
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Trainingsmethoden
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Oefeningen
SPOILER: Voeding
SPOILER: Rust
SPOILER: Supplementatie
SPOILER: Vitamines en mineralen
SPOILER: Steroiden
SPOILER: Handige en informatieve linkjes
SPOILER: Blessures
SPOILER: FAQ
SPOILER: Ter afsluiting nog een aantal foto's van de top 3 van de Mr. Olympia 2012
* Deze openingspost is ooit gestart door Mr.J op GoT. Na 2 jaar in deze vorm te zijn gebruikt heeft LedZep deze uitgebreid en waar nodig verbeterd. :), na nog eens 2 jaar heeft CarbonC een kleine revisie/uitbreiding/update doorgevoerd. In 2011 heeft Yuri_Boyka de OP onderverdeeld in spoilers.

De OP staat hier
Deathlift or Die.
pi_123860815
quote:
0s.gif Op zondag 10 maart 2013 12:02 schreef banaliteit het volgende:
Iemand nog tips voor mijn squat techniek?

In het tweede filmpje gaat je heup sneller dan je schouders omhoog, lijkt me niet al te bevorderlijk voor je rug. Ben geen expert dus corrigeer me als ik fout zit.

Heb even een prinscreen uit m'n boek van Rippetoe gemaakt

Daarnaast ben ik persoonlijk geen fan van dat 'doorknikken' van knieen bij de rechtop positie, maar of dat echt slecht is weet ik niet.
  zondag 10 maart 2013 @ 12:31:28 #3
187069 slacker_nl
Sicko pur sang
pi_123860842
quote:
0s.gif Op zondag 10 maart 2013 12:23 schreef MrGuma het volgende:

[..]

Ik maak zelf geloof ik nooit zo'n 'sprongetje' op het einde. Doen jullie dat wel?
Niet dat ik weet.

@Banaliteit
Op zich vind ik het er wel goed uitzien, zou nog wel even goed op je rug letten, die neigt toch wat te bollen en dat sprongetje zou ik er ook uit slopen als ik jou was. Ik krijg daardoro sterk de indruk dat je ook vanuit je tenen kracht loopt te zetten. Probeer dat meer vanaf je hielen te doen.

Doe eens een filmpje met wat minder gewicht zodat we echt kunnen kijken naar je techniek. Dat geeft meer rust in je uitvoering, bij je laatste rep zie je dat je heel snel die bar wilt racken en daar zie je dat sprongetje ook erg in terug.
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.
pi_123860975
Bedankt guys!

Dingen die ik heb opgestoken:

• Hoofd neutraal houden, met name bij opgaande beweging.
• Sprong beweging op het einde corrigeren.
• Heup en schouders gaan niet op hetzelfde tempo omhoog

Het laatste punt was mij ook opgevallen na het vergelijken van mijn video's met die van Rippetoe. Iemand enig idee hoe ik dat kan corrigeren?

Ik zal, zoals slacker_nl zegt, komende week een nieuwe video maken met een licht gewicht.
pi_123861013
quote:
0s.gif Op zondag 10 maart 2013 12:36 schreef banaliteit het volgende:
Bedankt guys!

Dingen die ik heb opgestoken:

• Hoofd neutraal houden, met name bij opgaande beweging.
• Sprong beweging op het einde corrigeren.
• Heup en schouders gaan niet op hetzelfde tempo omhoog

Het laatste punt was mij ook opgevallen na het vergelijken van mijn video's met die van Rippetoe. Iemand enig idee hoe ik dat kan corrigeren?

Ik zal, zoals slacker_nl zegt, komende week een nieuwe video maken met een licht gewicht.
Zoek op fixing your hip drive, staat een filmpje over op Youtube.
  zondag 10 maart 2013 @ 12:42:37 #6
187069 slacker_nl
Sicko pur sang
pi_123861199
quote:
0s.gif Op zondag 10 maart 2013 12:36 schreef banaliteit het volgende:

Lichter gewicht nemen en letten op je vorm. Going throught the motion, doe dat vaak en daarna weer omhoog in gewicht. En mensen om commentaar vragen :)
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.
pi_123861283
quote:
0s.gif Op zondag 10 maart 2013 12:37 schreef tjoptjop het volgende:
fixing your hip drive

Ik kwam dit filmpje tegen, bedoel je deze? Hoe die jongen de squat doet tegen het einde lijkt nog best wel op hoe ik het doe, maar dan minder extreem.
pi_123862978
Zijn er hier eigenlijk voetballers die serieus KT doen?
Op zaterdag 1 september 2012 20:43 schreef Tim86 het volgende :
Wedden bij de Toto is hetzelfde als betalen om een crackhoer neuken wanneer je zelf een fotomodel thuis hebt zitten.
pi_123863215
Ik zag in het vorige topic iemand foto's van van z'n rug plaatsen.
Ik heb hier nog een foto van m'n rug en van m'n biceps
Mijn rug is niet m'n sterkste kant, mijn biceps wel ;)
Ik train zoveel mogelij 3x in de week, maar er zijn soms weken bij dat ik maar 2x train ivm tijdsgebrek
Op maandag: borst en triceps
dinsdag: biceps en rug
vrijdag: benen en schouders (maar dat valt geregeld weg door tijdsgebrek)
tussendoor doe ik buikspieroefeningen
Ik train op dat Sven-apparaat, losse gewichten en een drukbank
Verder fiets en loop ik iedere dag veel

rug

Still image uit een filmpje, biceps

Mijn 'probleem' is dat ik altijd rond hetzelfe gewicht blijf zweven. Ik weeg 60 kg (ik ben 1.70 m).
Ik heb een tijdje 62 gewogen, maar tegenwoordig zit ik weer op 60 kg en heb moeite om dit gewicht op te krikken. Mijn streefgewicht is 63 tot 65 kg. Is dit reëel met 2 tot 3 x per week training?
Mijn training duurt een uur

[ Bericht 7% gewijzigd door ExperimentalFrentalMental op 10-03-2013 14:04:18 ]
Death Makes Angels of us all
And gives us wings where we had shoulders
Smooth as raven' s claws...
pi_123864426
quote:
1s.gif Op zondag 10 maart 2013 13:24 schreef marcie216 het volgende:
:Y
"Fear is only as deep as the mind allows."
  zondag 10 maart 2013 @ 13:59:46 #11
253447 Ethanolic
TOUCH UR FUKIN CHEST BRAH
pi_123864604
quote:
1s.gif Op zondag 10 maart 2013 13:24 schreef marcie216 het volgende:
Jup.
Deathlift or Die.
  zondag 10 maart 2013 @ 14:05:09 #12
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_123864839
Als je niet aankomt eet je niet genoeg.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_123865068
quote:
1s.gif Op zondag 10 maart 2013 14:05 schreef fathank het volgende:
Als je niet aankomt eet je niet genoeg.
Als ik ga fitnessen dan eet ik 's morgens 2 boterhammen (bruin brood), met ei en spek en een banaan
's middags 4 tot 5 boterhammen met kipfilet en achterham
's avonds eet ik 350 gr pasta met 400 tot 500 gr kip en saus
dan ga ik trainen (vlak voor de training neem ik nog tribulus en Amino Complex
direct na de training eet ik nog een banaan
en een uur tot 2 uur voordat ik naar bed ga eet ik nog een kommetje noodles met 2 broodjes
  zondag 10 maart 2013 @ 14:10:34 #14
264415 Jahr00n
Fakkelteit
pi_123865089
quote:
0s.gif Op zondag 10 maart 2013 14:10 schreef ExperimentalFrentalMental het volgende:

[..]

Als ik ga fitnessen dan eet ik 's morgens 2 boterhammen (bruin brood), met ei en spek en een banaan
en een uur tot 2 uur voordat ik naar bed ga eet ik nog een kommetje noodles met 2 broodjes
Meer eten dus.
pi_123865207
Hoeveel meer moet ik dan eten? moet ik de porties vergroten die ik al eet, of moet ik tussendoor meer eten (vaker per dag)?
pi_123865306
quote:
0s.gif Op zondag 10 maart 2013 14:10 schreef ExperimentalFrentalMental het volgende:

[..]

Waar is je kwark BROER.
pi_123865396
quote:
10s.gif Op zondag 10 maart 2013 14:15 schreef Panzermaus het volgende:

[..]

Waar is je kwark BROER.
Ik eet wel fruityoghurt zo nu en dan:)
maar dat moet er ook bijnemen dus
  zondag 10 maart 2013 @ 14:18:55 #18
356099 Awesome_
UNSTOPPABLE.
pi_123865519
Mik er wat (ongezouten) pinda's of andere noten in. Easy kcals, leuke macro's. :7
BEASTMODE
pi_123865725
Volgens mij krijg je echt gespierde kaken van elke dag biefstuk eten
pi_123865776
quote:
0s.gif Op zondag 10 maart 2013 13:30 schreef ExperimentalFrentalMental het volgende:
Ik zag in het vorige topic iemand foto's van van z'n rug plaatsen.
Ik heb hier nog een foto van m'n rug en van m'n biceps
Mijn rug is niet m'n sterkste kant, mijn biceps wel ;)
Ik train zoveel mogelij 3x in de week, maar er zijn soms weken bij dat ik maar 2x train ivm tijdsgebrek
Op maandag: borst en triceps
dinsdag: biceps en rug
vrijdag: benen en schouders (maar dat valt geregeld weg door tijdsgebrek)
tussendoor doe ik buikspieroefeningen
Ik train op dat Sven-apparaat, losse gewichten en een drukbank
Verder fiets en loop ik iedere dag veel

rug
[ afbeelding ]

Still image uit een filmpje, biceps
[ afbeelding ]

Mijn 'probleem' is dat ik altijd rond hetzelfe gewicht blijf zweven. Ik weeg 60 kg (ik ben 1.70 m).
Ik heb een tijdje 62 gewogen, maar tegenwoordig zit ik weer op 60 kg en heb moeite om dit gewicht op te krikken. Mijn streefgewicht is 63 tot 65 kg. Is dit reëel met 2 tot 3 x per week training?
Mijn training duurt een uur
Manlet :D
pi_123865916
Voor de voetballers : hebben jullie er geen last van dat jullie nu zwaarder wegen of minder bewegelijk zijn oid? Of juist voordelen?
Wedden bij de Toto is hetzelfde als betalen om een crackhoer neuken wanneer je zelf een fotomodel thuis hebt zitten.
pi_123865960
quote:
0s.gif Op zondag 10 maart 2013 14:22 schreef Zaran het volgende:

[..]

Manlet :D
Wat betekent dat? :)
pi_123866153
quote:
1s.gif Op zondag 10 maart 2013 14:25 schreef marcie216 het volgende:
Voor de voetballers : hebben jullie er geen last van dat jullie nu zwaarder wegen of minder bewegelijk zijn oid? Of juist voordelen?
Ben veel krachtiger. Een van de sterkere op 't veld, dus meer rust. Ben rechtsbuiten. Misschien iets trager dan eerst, maar wordt gecompenseerd door kracht. Als ik nu zou kunnen power cleanen was het niet eens ten koste van snelheid gegaan.
"Fear is only as deep as the mind allows."
pi_123866208
Goed om te lezen dat benen en schouders trainen er regelmatig bij in schiet.
pi_123866293
quote:
0s.gif Op zondag 10 maart 2013 14:28 schreef Push. het volgende:

[..]

Ben veel krachtiger. Een van de sterkere op 't veld, dus meer rust. Ben rechtsbuiten. Misschien iets trager dan eerst, maar wordt gecompenseerd door kracht. Als ik nu zou kunnen power cleanen was het niet eens ten koste van snelheid gegaan.
Ik ben laatste man, dus kracht is zeker welkom maar ben al niet de snelste dus zou jammer zijn als daar nog meer op verloren ging

Ik ben ook aan het afvallen. Zit nu aan vifit naturel met ongezoute cashewnoten ipv een lekker bakje chips tijdens voetbal kijken..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')