Epic win opmerking van het jaar 2013 (tot nu toe)quote:Op maandag 11 maart 2013 22:27 schreef Poppiholla het volgende:
Lief dagboek,
Het was weer maandagavond en tijd voor deze b-boy om de gym te hitten. Naast de gebruikelijke drukte op maandagavond was er ditmaal sprake van een bijzondere samenscholing van randfiguren die mij opviel tijdens de rustmomenten van mijn fullbody-bazen-schema.
Deze accumulatie bestond qua lichaamstypen uit een Panzer-achtig figuur (beastmode) en vormde mijn inziens de packleader (de anderen moesten zijn dumbbells halen, oprapen, aanreiken, etc. en de rest mocht het zelf regelen). Zijn onderdanen bestonden uit een rasecto, het dikke broertje van Chestbrah en een (aankomend) deelnemer van Obese die dit seizoen helaas niet door de selectie van fatso's kwam.
De workout bestond uiteraard uit 5 minuutjes dumbbell bench pressen en daarna een half uurtje elkaar aanstaren in de spiegel tijdens het bicepcurlen. So far, so good. Wat mij echter op de lachspieren deed werken was dat ik deze crew bij het verlaten van de gym buiten in de vrieskou tegenkwam en ze daar rokend allemaal met hun shakebekertjes stonden te schudden alsof ze een facking maraca-bandje vormde.
Dat dit kan in Nederland.
Uiteraard heb ik ze niet in hun gezicht uitgelachen, niets tegen ze gezegd en ben ik snel en zielig alleen naar huis gefietst om dit snel met mijn matties op FOK! te delen.
/lief dagboek
Denk dat als je afvalt tijdens griep dat bijna alleen maar vocht is, je lichaam is immers warmer en wilt dus afkoelen.quote:Op maandag 11 maart 2013 22:26 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Volgens mij hea.... zitten we eigenlijk best te overdrijven met z'n allen met betrekking tot gains en het verliezen van gains...
alsof 1 dag niet trainen gelijk je prestaties in de weg zitten (sterker nog ik neem soms een rustweek en presteer de week daarna veel beter)
Als je ziek bent, ja vervelend, je raakt wat kwijt maar bent het ook zo weer terug denk ik...
Iemand die dit wetenschappelijk allemaal even kan onderbouwen of afkraken voor ons?
Het parasympathisch zenuwstelsel zorgt hiervoor. Je lichaam past zich aan op een rust stand en warmt zich op om te herstellen en processen sneller te laten verlopen(scheikunde middelbare school?). Warmte, versnelde spijsvertering en nierwerking= meer vocht verlies.quote:Op maandag 11 maart 2013 22:36 schreef mtchel112 het volgende:
[..]
Denk dat als je afvalt tijdens griep dat bijna alleen maar vocht is, je lichaam is immers warmer en wilt dus afkoelen.
Deload/rustweek is naar mijn idee een vereiste, overtraint zijn is sneaky en kut
Ja, er wordt hier soms tot in den treuren gemiereneukt over de kleinste dingen. Bijvoorbeeld het al dan niet laten koken van je eitje om denaturatie tegen te gaanquote:Op maandag 11 maart 2013 22:26 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Volgens mij hea.... zitten we eigenlijk best te overdrijven met z'n allen met betrekking tot gains en het verliezen van gains...
alsof 1 dag niet trainen gelijk je prestaties in de weg zitten (sterker nog ik neem soms een rustweek en presteer de week daarna veel beter)
Als je ziek bent, ja vervelend, je raakt wat kwijt maar bent het ook zo weer terug denk ik...
Iemand die dit wetenschappelijk allemaal even kan onderbouwen of afkraken voor ons?
Thanks brah, heb hier vanavond even iemand naar DB bench press laten kijken. Polsen mogen wel wat meer naar binnen, dus zodat ze recht op je onderarm staan. Nu hangen ze wat naar buiten wat waarschijnlijk die shit veroorzaakt heeft.quote:Op maandag 11 maart 2013 21:30 schreef Bendoe het volgende:
[..]
Check de stand van je pols eens tijdens BP en OHP (of deed je die niet meer?) De bar moet recht op je onderarm staan, heb er zelf ook problemen mee.
Dagboekposts!quote:Op maandag 11 maart 2013 22:27 schreef Poppiholla het volgende:
Lief dagboek,
Het was weer maandagavond en tijd voor deze b-boy om de gym te hitten. Naast de gebruikelijke drukte op maandagavond was er ditmaal sprake van een bijzondere samenscholing van randfiguren die mij opviel tijdens de rustmomenten van mijn fullbody-bazen-schema.
Deze accumulatie bestond qua lichaamstypen uit een Panzer-achtig figuur (beastmode) en vormde mijn inziens de packleader (de anderen moesten zijn dumbbells halen, oprapen, aanreiken, etc. en de rest mocht het zelf regelen). Zijn onderdanen bestonden uit een rasecto, het dikke broertje van Chestbrah en een (aankomend) deelnemer van Obese die dit seizoen helaas niet door de selectie van fatso's kwam.
De workout bestond uiteraard uit 5 minuutjes dumbbell bench pressen en daarna een half uurtje elkaar aanstaren in de spiegel tijdens het bicepcurlen. So far, so good. Wat mij echter op de lachspieren deed werken was dat ik deze crew bij het verlaten van de gym buiten in de vrieskou tegenkwam en ze daar rokend allemaal met hun shakebekertjes stonden te schudden alsof ze een facking maraca-bandje vormde.
Dat dit kan in Nederland.
Uiteraard heb ik ze niet in hun gezicht uitgelachen, niets tegen ze gezegd en ben ik snel en zielig alleen naar huis gefietst om dit snel met mijn matties op FOK! te delen.
/lief dagboek
Man, ik vind scheiden van eiwit en eigeel al te ver gaan. Vraag me af wanneer ik aan dat soort grappen moet beginnen.quote:Op maandag 11 maart 2013 22:46 schreef Push. het volgende:
[..]
Ja, er wordt hier soms tot in den treuren gemiereneukt over de kleinste dingen. Bijvoorbeeld het al dan niet laten koken van je eitje om denaturatie tegen te gaan. Door spiergeheugen ben je zo weer bij na ziek zijn. Voor sommigen is het misschien wel positief af en toe ziek te zijn, want anders nemen ze überhaupt geen rustweken. Ja, het is onhandig en je wilt progressie maken. Nee, je werk van de afgelopen maand is niet weggegooid.
Voor sport-specifieke vragen kan je naar een sportmedisch adviescentrum gaan.Dit houdt in dat er een multidisciplinair team is van meestal een sportarts,sport fysiotherapeut en sport diëtist. Vraagstukken zoals, blessure preventie, blessure behandeling en prestatie verbetering worden hier behandeld.quote:Op maandag 11 maart 2013 21:17 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Hoe vind ik nou echt een kei-kei-kei-kei goede fysio? Ik moet er nog steeds naartoe om m'n schouder te laten fixxen. Was toen naar de orthopeed geweest, MRI gemaakt maar helaas niks te zien. Nu zoek ik dus echt een pro die het ook erg leuk vindt om wetenschappelijk op de hoogte te blijven en die het liefst enige affiniteit heeft met krachttraining. Nu heb je wel www.zorgkaartnederland.nl, maar daar zitten niet gek veel mensen op die daadwerkelijk reviews achterlaten.
Verbosity had het laatst over zo'n speciale arts?
T zit vooral tussen de oren.quote:Op maandag 11 maart 2013 22:26 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Nice. Die smalle taillequote:Op maandag 11 maart 2013 22:52 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Thanks brah, heb hier vanavond even iemand naar DB bench press laten kijken. Polsen mogen wel wat meer naar binnen, dus zodat ze recht op je onderarm staan. Nu hangen ze wat naar buiten wat waarschijnlijk die shit veroorzaakt heeft.Train chest nu niet maar ga er wel op letten in het vervolg.
On dat dere summer bulk trouwens, goodnight sweet abs.
[ afbeelding ]
[..]
Dagboekposts!Nice.
Jouw genetics, man...quote:Op maandag 11 maart 2013 22:52 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Thanks brah, heb hier vanavond even iemand naar DB bench press laten kijken. Polsen mogen wel wat meer naar binnen, dus zodat ze recht op je onderarm staan. Nu hangen ze wat naar buiten wat waarschijnlijk die shit veroorzaakt heeft.Train chest nu niet maar ga er wel op letten in het vervolg.
[ afbeelding ]
Ik heb regelmatig dat ik een paar weken niet/nauwelijks kan trainen omdat vrouwlief in het buitenland zit. Die weken zorgen meestal voor een flinke progressie. Rust is goed.quote:Op maandag 11 maart 2013 22:26 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Vooral niet. Eiwit en eigeel scheiden slaat eigenlijk ook nergens op. Je gooit dan de helft van de voedingswaarde weg. Overigens ook totaal niet significant voor je totale kcal behoefte per dag, dus daar hoef je het niet voor te laten, of je schema er op aanpassen als je dat nodig vindt. Natuurlijk wel na elk slokje bier een slok melk om te neutraliseren hè, anders train je voor niks.quote:Op maandag 11 maart 2013 22:52 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Dagboekposts!Nice.
[..]
Man, ik vind scheiden van eiwit en eigeel al te ver gaan. Vraag me af wanneer ik aan dat soort grappen moet beginnen.
Weight en hight?quote:Op maandag 11 maart 2013 22:52 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Dagboekposts!Nice.
[..]
Man, ik vind scheiden van eiwit en eigeel al te ver gaan. Vraag me af wanneer ik aan dat soort grappen moet beginnen.
Jouw boezemquote:Op maandag 11 maart 2013 22:52 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Dagboekposts!Nice.
[..]
10/10 fullhomoquote:Op maandag 11 maart 2013 22:52 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Dagboekposts!Nice.
[..]
Damn, je bezit zowat mijn streeffysiek. Solid genetics, mad respectquote:Op maandag 11 maart 2013 22:52 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Dagboekposts!Nice.
[..]
Niks mis mee. Ik heb geen tijd om ook nog eens groente te gaan snijden en pak vaak een roerbakmix ( thaise van de lidl, 1,29 voor 400 gramquote:Op maandag 11 maart 2013 18:06 schreef Dimachaerus het volgende:
Wokgroente, is dat gezond of is het beter om zelf verse groente te kopen en bereiden? Of maakt dit niet zoveel uit?
"Voordat ik vast kwam te zitten was ik nog niet echt bekend met Estelle's kookkunsten. Maar sinds ik vrij ben, ben ik daar achter gekomen en het is echt een keukenprinses. Ze kan van alles maken, van pasta's tot rijst."quote:Op maandag 11 maart 2013 18:20 schreef Stereotomy het volgende:
http://www.nu.nl/achterkl(...)nd-laten-slapen.html
Nou, Badr Hari heeft weer de gains van z'n leven gemaakt en weegt na 26 kg afgevallen te zijn in de gevangenis inmiddels alweer een kilo'tje of 111
[..]
Echt geen idee wat er van die getallen waar is, en hoe dat allemaal tot stand komt
Fixedquote:De kickbokser heeft hard gewerkt aan zijn terugkeer. "Een normaal lichaam kan op zo'n korte termijn niet zo in vorm raken als ik nu heb gedaan. Maar ik heb er gewoon veel voor gelaten, veel rust, veel trainen, goed eten en voor de rest doe je niks een dianabol of twee."
Legs or GTFOquote:Op maandag 11 maart 2013 22:52 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Dagboekposts!Nice.
[..]
Sow Panzermaus man, hoe lang moet je trainen om zo'n borst te krijgen?quote:Op maandag 11 maart 2013 22:52 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Dagboekposts!Nice.
[..]
quote:Op maandag 11 maart 2013 22:52 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Dagboekposts!Nice.
[..]
quote:Op zondag 10 maart 2013 22:17 schreef mtchel112 het volgende:
[..]
Verander je mindset, dit is bodybuilding en geen beachboi topic, dus geen abs only pics
quote:Op maandag 11 maart 2013 14:04 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Dit. Ben ook wel klaar met die abs/borst (evt. biceps) only pics. Post minimaal borst, rug en benen of anders niet.
Als je de persoon van mijn usericon niet herkend hoor je niet in dit topic thuis.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 08:58 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Ja maar niemand komt in de buurt van jou. Ben jij dat nou op je plaatje???
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit. Skere wijven.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 01:46 schreef Drinky het volgende:
[..]
"Voordat ik vast kwam te zitten was ik nog niet echt bekend met Estelle's kookkunsten. Maar sinds ik vrij ben, ben ik daar achter gekomen en het is echt een keukenprinses. Ze kan van alles maken, van pasta's tot rijst."
Dat is het niveau keukenprinses van tegenwoordig. Pasta en rijst.
quote:Op dinsdag 12 maart 2013 09:10 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Als je de persoon van mijn usericon niet herkend hoor je niet in dit topic thuis.Nu is de vraag: Ben jij Ronnie Coleman?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit weekend cirque du soleil gezien. Daar zie je ook aardig wat artiesten met een heel goed fysiek.
Gisteren in de gym weer een ander verhaal. Een kerel met erg grote bovenbenen was wat aan het squatten en legpressen. Zijn squat kwam nog niet tot 45 graden verwijderd van stand en zijn legpress was ook niet echt diep (hij deed wel de benen afzonderlijk met zware gewichten).
quote:Op dinsdag 12 maart 2013 09:44 schreef DrParsifal het volgende:
Nu is de vraag: Ben jij Ronnie Coleman?
quote:Op dinsdag 12 maart 2013 09:44 schreef DrParsifal het volgende:
[..]
Nu is de vraag: Ben jij Ronnie Coleman?
[..]
Bij de hema verkopen ze hele goede en goedkope koeltassenquote:Op maandag 11 maart 2013 22:08 schreef MrGuma het volgende:
Heren,
2 vraagjes:
- Ik kook morgenochtend wat pasta (7 uur), eet het rond 12 uur op; in de tussen tijd is er geen koeling of verwarming. Alleen tupperware. Is het dan nog te eten (als in, er komt nog een blikje tonijn bij om het mee te mixen)?
- Heeft je conditie invloed op het herstel of de impact op je immuunsysteem? (als in, hoe beter je conditie hoe minder zware klap je immuunsysteem krijgt of er beter mee om kan gaan)
quote:Op maandag 11 maart 2013 23:01 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Nice. Die smalle tailleHoeveel kg nu?
1.78, 77-80 kg. Ik begrijp dat ik voor Shredu status 85-90 kg 9% moet worden.quote:
Opzich had ik deze chest april 2012 ook al. Hij is gewoon wat meer 'getekend' geworden door lager bf%. En okay, met pump ziet hij er nu wel een stuk beter uit dan toen, wiggle wiggle monkey in tanktop.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 08:34 schreef ExperimentalFrentalMental het volgende:
[..]
Sow Panzermaus man, hoe lang moet je trainen om zo'n borst te krijgen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dat dere starvin' marvin
Haha, rather not nu.quote:Heb legs echt verwaarloosd het afgelopen jaar. Beachboy instinct, vergane glorie, geef me 3-4 weken en dan zijn ze wel weer wat terug denk ik. Vind ze verre van beach-worthy / post-waardig op dit moment, en sowieso zijn ze heel erg pale nu. In de zomer is het ook zo kut om bovenbenen te tannen, of je moet de hele tijd in je boxer in de zon liggen.
Korte zwembroek maar weer, gelukkig nog niet de 'every day is upper body day'-look, maar toch, ik schrik er wel van.
![]()
Eerst maar weer eens goed voedsel proppen. Squats, normale leg press, gesplitste leg press, leg extension, calves. Twee keer per week. Zit er ook aan te denken om de ene dag frontsquats te doen en de andere dag highbars. Deadlifts doe ik elders in de week al.
Is dit voldoende? Dingen die ik echt (anders) zou moeten doen voor dat superior leg development? En hoe is de volgorde?ik las Marmarisquote:Op dinsdag 12 maart 2013 07:07 schreef Weissman het volgende:
Panzer mss is dit meer iets voor jou;
SPT / [Fitness] topic deel 20 Marmar rolstoel dieetWaarom altijd zo serieus, waar is die beachboy instinctje.quote:Niet iedereen wil Ronnie Coleman worden man, vieze grote bodybuilders met hun poeders, beter ga je tonen. Haha kidding, maar hey, die foto was voor het summerbulking-idee. Een foto snel genomen na trainen, niet een of andere posedown met alles erop en eraan.
En zelf zie ik nog altijd liever beachboyfoto's van medeposters dan helemaal geen foto's en kwarkdiscussies.
Pro-BB foto's kan ik ook wel elders op interwebsteknet vinden. Vind het juist leuk + motiverend om foto's van de anderen te zien hier.
Doelen voor dit seizoen:
Benen en kuiten bijtrekken, binnenkant rug+rear delts verder ontwikkelen, muscle ups, blessurevrij blijven. Disregard bf%. (nouja, verder dan 15% vind ik zelf zonde)
Oh, en deze is voor Weissman!
![]()
quote:Op dinsdag 12 maart 2013 11:02 schreef Panzermaus het volgende:
Thanks boyz!
[..]
[..]
1.78, 77-80 kg. Ik begrijp dat ik voor Shredu status 85-90 kg 9% moet worden.Good morning sweet bicycle.
[..]
Opzich had ik deze chest april 2012 ook al. Hij is gewoon wat meer 'getekend' geworden door lager bf%. En okay, met pump ziet hij er nu wel een stuk beter uit dan toen, wiggle wiggle monkey in tanktop.![]()
Maart 2011 was dit mijn chest.Dat lijkt redelijk op mijn fysiek nuSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dat dere starvin' marvin
[..]
Haha, rather not nu.Heb legs echt verwaarloosd het afgelopen jaar. Beachboy instinct, vergane glorie, geef me 3-4 weken en dan zijn ze wel weer wat terug denk ik. Vind ze verre van beach-worthy / post-waardig op dit moment, en sowieso zijn ze heel erg pale nu. In de zomer is het ook zo kut om bovenbenen te tannen, of je moet de hele tijd in je boxer in de zon liggen.
Korte zwembroek maar weer, gelukkig nog niet de 'every day is upper body day'-look, maar toch, ik schrik er wel van.
![]()
Eerst maar weer eens goed voedsel proppen. Squats, normale leg press, gesplitste leg press, leg extension, calves. Twee keer per week. Zit er ook aan te denken om de ene dag frontsquats te doen en de andere dag highbars. Deadlifts doe ik elders in de week al.
Is dit voldoende? Dingen die ik echt (anders) zou moeten doen voor dat superior leg development? En hoe is de volgorde?
[..]
ik las Marmaris
[..]
Waarom altijd zo serieus, waar is die beachboy instinctje.Niet iedereen wil Ronnie Coleman worden man, vieze grote bodybuilders met hun poeders, beter ga je tonen. Haha kidding, maar hey, die foto was voor het summerbulking-idee. Een foto snel genomen na trainen, niet een of andere posedown met alles erop en eraan.
En zelf zie ik nog altijd liever beachboyfoto's van medeposters dan helemaal geen foto's en kwarkdiscussies.
Pro-BB foto's kan ik ook wel elders op interwebsteknet vinden. Vind het juist leuk + motiverend om foto's van de anderen te zien hier.
Doelen voor dit seizoen:
Benen en kuiten bijtrekken, binnenkant rug+rear delts verder ontwikkelen, muscle ups, blessurevrij blijven. Disregard bf%. (nouja, verder dan 15% vind ik zelf zonde)
Oh, en deze is voor Weissman!
[ afbeelding ]
Al ben ik wel lichter denk (69 nu) dan jij daar en iets meer gedefinieerd.
Ik wil zelf graag richting de 70-75 kilo.
Gestopt met roken gaat nog steeds goed!
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
quote:Op dinsdag 12 maart 2013 12:40 schreef star_gazer het volgende:
Even een dame in nood geholpen
[ afbeelding ]
En ik dacht dat ik een goede borst hadquote:Op maandag 11 maart 2013 22:52 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Dagboekposts!Nice.
[..]
quote:Op dinsdag 12 maart 2013 12:01 schreef 16meter het volgende:
[..]
mirin chest genetics
no homo
ik post pas weer update als zomerse bulk is aangebroken :$
Nice man! Keep it up!quote:Op dinsdag 12 maart 2013 12:24 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Dat lijkt redelijk op mijn fysiek nu
Al ben ik wel lichter denk (69 nu) dan jij daar en iets meer gedefinieerd.
Ik wil zelf graag richting de 70-75 kilo.
Gestopt met roken gaat nog steeds goed!
![]()
Hehe, kreeg deze gisteravond.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 12:40 schreef star_gazer het volgende:
Even een dame in nood geholpen
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe krijgen ze het voor elkaar.Yeah, ik zie wat je bedoelt. Ziet er wel mooi uit man zo, wil je nog verder bulken eigenlijk?quote:Op dinsdag 12 maart 2013 12:45 schreef star_gazer het volgende:
[..]
En ik dacht dat ik een goede borst hadOmdat mijn core / middel redelijk breed zijn, wil ik meer chest / lats. Mijn bovenlijf is nu echt een blok; weinig aesthetics
Wat doe jij voor traps trouwens?
[ afbeelding ]
Zie nu ook wat Etha bedoeld met smalle taille, draagt sterk bij aan die V. Hier ook wel goed te zien.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn benen zijn nu vergelijkbaar met die van jou daar. Vind vooral mijn kuiten van de zijkant drama, maar bij Zyzz enzo was het al niet veel beter.Kuiten blijven vaak gewoon raar afsteken bij het geheel. Tengere dingen. Misschien maar wat synthol bijspuiten.
Traps isoleer ik niet btw, doe af en toe deadlifts. Meeste is genetics + schouders trainen denk ik.
Zijn je biceps tegenwoordig een beetje beetje bijgetrokken overigens? Je was toch flink aan het curlen geslagen?Die van mij vinden het genetisch ook wel leuk, hoef ze voorlopig ook niet te isoleren denk ik.
Veel is genetisch man, gewoon knallen dus en zien waar je uitkomt.
Speciaal voor CarbonC nog twee beachboywebcamshots uit de zomer. Deze shit gaan chicks hard op, kon 48 dollar per uur verdienen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Trouwens, iemand nog feedback op mijn LEG DAY lifts keuze? Staat iets hoger op deze pagina.Moet zeggen dat ik een stuk meer zin heb om te trainen weer! Twee filmpjes kijken en twee keer zoveel eten en je kunt er weer tegenaan. Hastalavista Hitkrant!
![]()
![]()
Je kan 200 dollar per uur verdienen als je gay4pay gaat doen zoals Matt Ogus.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 13:06 schreef Panzermaus het volgende:
Speciaal voor CarbonC nog twee beachboywebcamshots uit de zomer. Deze shit gaan chicks hard op, kon 48 dollar per uur verdienen.
If not now, then when.![]()
Ja maar dat doet vast pijn ofzo.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 13:10 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Je kan 200 dollar per uur verdienen als je gay4pay gaat doen zoals Matt Ogus.![]()
![]()
Nice brah, hoe lang train je al? SS toch?quote:Op dinsdag 12 maart 2013 12:45 schreef star_gazer het volgende:
[..]
En ik dacht dat ik een goede borst hadOmdat mijn core / middel redelijk breed zijn, wil ik meer chest / lats. Mijn bovenlijf is nu echt een blok; weinig aesthetics
Wat doe jij voor traps trouwens?
[ afbeelding ]![]()
Pijn aan je zelfrespect ja.quote:Ik heb het over camshows. Hij had een Amazon wishlist met allemaal spullen. Omdat die geen geld had, ging die camshows doen (flexen) en dan kochten die gasten die spullen voor em.
Had jij het over giggolo zijn?
If not now, then when.![]()
1. Squatquote:Op dinsdag 12 maart 2013 11:02 schreef Panzermaus het volgende:
Thanks boyz!
[..]
Is dit voldoende? Dingen die ik echt (anders) zou moeten doen voor dat superior leg development? En hoe is de volgorde?
[..]
2. Lunges
3. Met kettlebells of dumbells in de hand op een flinke verhoging stappen (en er weer af).
4. Front squats
5. Leg Press (zoeen waar je het gewicht met je voeten wegduwt)
6. Calf raises op een step in de Smith.
Vergeet niet vooraf een rolstoel klaar te zetten want lopen zit er na afloop als het goed is niet meer in.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |