Zo verleidelijk om een keertje KO te gaan van lunges.quote:Op woensdag 4 juli 2012 13:02 schreef Catch_me het volgende:
Ik doe om de workout ook lunges na mijn squats. Van squats ga ik niet echt stuk (techniek zuigt ook nog), maar van een circuitje lungen door de krachtruimte ga ik helemaal kapot
Dit is/word het vandaag:quote:
Dat betaal ik ook niet zelfquote:Op woensdag 4 juli 2012 11:05 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
BS; iedereen kan whey betalen. Hoe betaal je anders je gym en eten e.d.
+1quote:Op woensdag 4 juli 2012 07:24 schreef Toverbal0 het volgende:
[..]
Gewoon lekker mee laten doen. Ik heb ook een vriendin die regelmatig meedoet, en bij haar zie je na een paar maanden al resultaat, in tegenstelling tot die vrouwtjes met de story op de fiets
Wat een onzin.quote:Op woensdag 4 juli 2012 00:56 schreef Luchtkoker het volgende:
[..]
Ik zou de deadlift niet aanraden denk ik. Het is een oefening die toch wat afschrikt, vrij weinig visible gains heeft (come@me haters), relatief hoog ligt qua blessuregevoeligheid en waarvan zijn reputatie de oefening voorbij gaat. Dit is de andere zijde van het 'curlmonkey spectrum', deadlifts zijn overrated.
Ik doe ze zelf, begrijp me niet verkeerd, maar ik ben van mening dat het meer een oefening is voor stabilisatie en coordinatie en dat soort dingen, en niet zozeer om een 'strak lichaam te krijgen' (ie esthetiek).
Squatten is uiteraardin het kwadraat. Laat die glutes maar lekker werken.
Er is vast wel een BB-er hier die je (tijdelijk) in huis wil nemen.quote:Op woensdag 4 juli 2012 00:41 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Ik heb even een kutperiode gehad ( dakloos geworden etc ( kan altijd wel ergens heen, maar geen eigen huis meer ) en kan nu ook niet sporten..over een maand word ik geopereerd. Maar sinds mijn 15e KT gedaan. Begeleid door deze dame.
[ afbeelding ]
Maar als ik alles weer op een rijtje heb ga ik zeker weer KT doen, ik loop nu alleen hard buiten en wat thuisoefeningen met dumbells. Maarja daar haal ik niet alles uit.
quote:Op woensdag 4 juli 2012 00:33 schreef SunTzu het volgende:
Ze komt eeh.. niet heel intelligent over.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
+1quote:Op dinsdag 3 juli 2012 23:46 schreef Luchtkoker het volgende:
Creatine is zo ongeveer het meest bewezen en tevens een van de goedkoopste supplementen op de markt. Whey is discutabel als je anderzijds genoeg gevarieerde eiwitten binnen krijgt, inderdaad.
Zet je voeten wat uit elkaar voor de stabiliteit.quote:Op woensdag 4 juli 2012 12:46 schreef Rem-koe het volgende:
[..]
Wauw
Zijn er hier hier trouwens mensen die lungen (ipv squatten eigenlijk). Sinds kort train ik thuis en kan prima al mijn oefeningen doen, behalve squats, omdat ik geen rack heb. En heb hier eigenlijk ook geen ruimte/geld voor.
Probleem bij mijn lunges is alleen dat ik enorm buiten balans ben, zorgt voor de nodige frustratie telkens
Die kan ik maar aan 1 voet dragen.quote:Op woensdag 4 juli 2012 13:33 schreef CarbonC het volgende:
Iemand hier al eens op getraind?
[ afbeelding ]
(Vibram Five Fingers)
Duh...quote:
Ik moet ook gewoon schoenen kopen. M'n rechterschoen slijt sneller dan m'n linker (prothese). Ik heb het wel eens voorgesteld aan iemand die een rechterbeen mist, maar we hebben absoluut niet elkaars smaak.quote:Op woensdag 4 juli 2012 13:53 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Duh...
BTW: jij hoeft zeker ook nooit schoenen te kopen? Je kunt gewoon de juiste schoen in de juiste maat in het rack zoeken en die mee naar huis nemen? Of is er een soort marktplaats waar je een buddy kunt zoeken met dezelfde schoenmaat voor de andere voet, zodat je de kosten kunt delen?
Hahaha hier ben ik ook wel benieuwd naar, zou een gat in de markt zijn haha.quote:Op woensdag 4 juli 2012 13:53 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Duh...
BTW: jij hoeft zeker ook nooit schoenen te kopen? Je kunt gewoon de juiste schoen in de juiste maat in het rack zoeken en die mee naar huis nemen? Of is er een soort marktplaats waar je een buddy kunt zoeken met dezelfde schoenmaat voor de andere voet, zodat je de kosten kunt delen?
Kunnen ze je geen robot been fixen? Je ziet vrij vaak youtube filmpjes van leipe benen.quote:Op woensdag 4 juli 2012 13:55 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ik moet ook gewoon schoenen kopen. M'n rechterschoen slijt sneller dan m'n linker (prothese). Ik heb het wel eens voorgesteld aan iemand die een rechterbeen mist, maar we hebben absoluut niet elkaars smaak.
quote:Op woensdag 4 juli 2012 00:33 schreef SunTzu het volgende:
Neger, ze wou met jou mee sporten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If not now, then when.
20 jaarquote:Op woensdag 4 juli 2012 14:11 schreef BigSmurf het volgende:
http://www.nu.nl/gezondhe(...)ven-minder-eten.html
Minder bulken boys, anders gaan we eerder dood.
ik niet iig. Deads op sokken, de rest gewoon op mijn schoenen.quote:Op woensdag 4 juli 2012 13:33 schreef CarbonC het volgende:
Iemand hier al eens op getraind?
[ afbeelding ]
(Vibram Five Fingers)
Die zijn bijna allemaal gemaakt voor bovenbeen prothesen. Ik heb m'n knie nog, gelukkig. Maar daardoor is een robotbeen zo goed goed als overbodig.quote:Op woensdag 4 juli 2012 14:03 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Kunnen ze je geen robot been fixen? Je ziet vrij vaak youtube filmpjes van leipe benen.
[ http://img444.imageshack.us/img444/827/robotleg002web.jpg (copy/paste deze link) ]
Haha, wel geinig dat je jouw tenen nog kan bewegen.quote:Op woensdag 4 juli 2012 14:19 schreef Snakey het volgende:
[..]
Die zijn bijna allemaal gemaakt voor bovenbeen prothesen. Ik heb m'n knie nog, gelukkig. Maar daardoor is een robotbeen zo goed goed als overbodig.
Het is interessanter dat ze nu protheses kunnen maken die aansluiten op je zenuwen. Je moet daarvoor wel het missende deel nog voelen. Klinkt een beetje raar, maar als ik de spieren in mijn stomp aanspan voel ik m'n hele been en voet. Ik kan zelfs mijn tenen bewegen.
Anyway, doordat ik dat voel zouden ze de juiste zenuwen kunnen vinden en die 'aansluiten' op een been. Dan zou ik dus m'n hele voet weer functioneel kunnen bewegen. Maar, only in America, vreselijk duur, en het kost iets van anderhalf jaar om de juiste zenuw te vinden en aan te sluiten.
Ik heb een stuk gelezen over een vrouw (in de US uiteraard) die een arm kwijt was na een ongeluk. Haar prothese was volledig functioneel, ze kon zelfs een glas wijn oppakken zonder het te breken.
Ik vind dit zeer interessant en het zou erg cool zijn als dit zou lukken.quote:Op woensdag 4 juli 2012 14:19 schreef Snakey het volgende:
[..]
Die zijn bijna allemaal gemaakt voor bovenbeen prothesen. Ik heb m'n knie nog, gelukkig. Maar daardoor is een robotbeen zo goed goed als overbodig.
Het is interessanter dat ze nu protheses kunnen maken die aansluiten op je zenuwen. Je moet daarvoor wel het missende deel nog voelen. Klinkt een beetje raar, maar als ik de spieren in mijn stomp aanspan voel ik m'n hele been en voet. Ik kan zelfs mijn tenen bewegen.
Anyway, doordat ik dat voel zouden ze de juiste zenuwen kunnen vinden en die 'aansluiten' op een been. Dan zou ik dus m'n hele voet weer functioneel kunnen bewegen. Maar, only in America, vreselijk duur, en het kost iets van anderhalf jaar om de juiste zenuw te vinden en aan te sluiten.
Ik heb een stuk gelezen over een vrouw (in de US uiteraard) die een arm kwijt was na een ongeluk. Haar prothese was volledig functioneel, ze kon zelfs een glas wijn oppakken zonder het te breken.
Het voelt ook een beetje maf, hoewel ik er wel aan gewend ben natuurlijk. Ik krijg heel af en toe wel eens kramp in die voet. Erg vervelend want je kan bijna niks doen. Je tenen omhoog trekken gaat niet.quote:Op woensdag 4 juli 2012 14:21 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Haha, wel geinig dat je jouw tenen nog kan bewegen.
Heb je toevallig een filmpje van die vrouw?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |