SPOILER: AlgemeenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: TrainingsmethodenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: OefeningenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een goed trainingsschema bestaat voor een groot gedeelte uit de grote compound oefeningen zoals squats, deadlifts, bench press, overhead presses, bent over rows etc. De rest van je trainingsschema kan je opvullen met andere (zoals isolatie) oefeningen.SPOILER: VoedingOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: RustOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: SupplementatieOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Vitamines en mineralenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: SteroidenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Handige en informatieve linkjesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Speciale Newb GuideOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: FAQOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Ter afsluiting nog een aantal foto's van de top 3 van de Mr. Olympia 2011Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Deze openingspost is ooit gestart door Mr.J op GoT. Na 2 jaar in deze vorm te zijn gebruikt heeft LedZep deze uitgebreid en waar nodig verbeterd., na nog eens 2 jaar heeft CarbonC een kleine revisie/uitbreiding/update doorgevoerd. In 2011 heeft Yuri_Boyka de OP onderverdeeld in spoilers.
De OP staat hier![]()
![]()
Sorry als dit spuit elf isquote:Op maandag 2 juli 2012 09:30 schreef RaymondK het volgende:
Ik ga binnenkort misschien een smart phone kopen.
Ik wil hem ook gaan gebruiken om handiger m'n voeding bij te houden.
Momenteel zit ik vaak met een kladblokje in de keuken en excel te stunten, maar een handige app lijkt me wel wat.
Kan iemand me de goeie kant op sturen voor w.b.t. apps.
Ik zoek dan natuurlijk iets waaarin je handig uit een lijst je betreffende voer kiest, het gewicht invult en dan een overzicht ziet van het aantal carbs,proteine, en vetten per maaltijd.
En dan het dagtotaal natuurlijk.
Net als de excelsheet van Dutch BB eigenlijk.
't is misschien al eens vaker langs gekomen hier, maar iemand suggesties?maar Cron-o-meter of Myfitnesspal, de laatste heeft de mogelijkheid barcodes van producten te scannen en dan weet hij (soms) de macro's en dergelijke. Is wel grappig, maar werkt met veel producten niet.
Of toch du vader?![]()
heb maar de oude topic titel laten staan, kon niet snel genoeg een nieuwe bedenkenquote:Op dinsdag 3 juli 2012 00:48 schreef borstmelk het volgende:
[..]
ik ben nu 16 jaar oud. op 17 oktober word ik 17.
sorry voor de late reactie trouwens, had het even heel druk.
thanks voor de uitgebreide info trouwens heb ik zeker wat aan![]()
Ik heb nu meerdere formules gebruikt om mijn caloriebehoefte te berekenen en ik kom gemiddeld rond de 2800-2900 uit, maar die formules houden toch verder geen rekening met wat voor lichaamstype/verbranding je hebt? Zo kan ik me voorstellen dat een ecto misschien wel meer nodig heeft.![]()
Ed Sheeranquote:Over enge gingers gesproken
"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
[b]Op donderdag 28 september 2006 09:12 schreef Rio het volgende:[/b]
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.![]()
Wat voor muziek luisteren jullie tijdens het trainen? Ik word echt pissed off door al die emo nummers in mijn healthy gym, Adele, Taylor Swift etc. Ik schreeuwde het uit tot wat andere gymboys gingen klagen over de muziek. Ik ben er echt de halve dag agressief door geweest![]()
Ik prefereer een snelle beat met negers die over bling bling en teven rappen en anders gewoon rock of house.![]()
Vage gym heb je danquote:Op dinsdag 3 juli 2012 01:48 schreef SunTzu het volgende:
Wat voor muziek luisteren jullie tijdens het trainen? Ik word echt pissed off door al die emo nummers in mijn healthy gym, Adele, Taylor Swift etc. Ik schreeuwde het uit tot wat andere gymboys gingen klagen over de muziek. Ik ben er echt de halve dag agressief door geweest![]()
Ik prefereer een snelle beat met negers die over bling bling en teven rappen en anders gewoon rock of house.![]()
![]()
Het krachthonk is ok (heb 6 maanden zitten zeuren om een squatrek), maar de overige ruimtes zijn allemaal ingesteld op huisvrouwen.quote:
Ze draaien meestal van die jankmuziek totdat er iemand van ons gaat klagen dan draaien ze wel weer wat pompende beats. Ik weet niet of het de Dexaprine was ofzo maar ik werd echt zo agressief.
Pakte een dumbell vast en wilde 'm gewoon door de speaker heen smijten.
Achja zit ook nog bij een andere gym maar dan moet ik 20 minuten rijden, deze zit op 2 minuten lopen.![]()
Haha, heftig. Ik doe nu zelf ook dexaprine maar ik voel me best chilled eronder, hooguit een beetje stressed af ent oe.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 02:11 schreef SunTzu het volgende:
[..]
Het krachthonk is ok, maar de overige ruimtes zijn allemaal ingesteld op huisvrouwen.
Ze draaien meestal van die jankmuziek totdat er iemand van ons gaat klagen dan draaien ze wel weer wat pompende beats. Ik weet niet of het de Dexaprine was ofzo maar ik werd echt zo agressief.
Achja zit ook nog bij een andere gym maar dan moet ik 20 minuten rijden, deze zit op 2 minuten lopen.![]()
stop ermee en koop kettlebells, zoals je zelf zegt, het is om huisvrouwen geld uit hun zakken te kloppen!quote:Op dinsdag 3 juli 2012 02:11 schreef SunTzu het volgende:
[..]
Het krachthonk is ok (heb 6 maanden zitten zeuren om een squatrek), maar de overige ruimtes zijn allemaal ingesteld op huisvrouwen.
Merk nu niet veel verandering meer tijdens de 4e week, zweet nog steeds wel veel meer dan normaal.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 02:12 schreef PretKroket het volgende:
[..]
Haha, heftig. Ik doe nu zelf ook dexaprine maar ik voel me best chilled eronder, hooguit een beetje stressed af ent oe.
Ben je al veel droger geworden?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het krachthonk is gewoon goed, alleen die verdomde muziek. Pluspunt is dat er veel chicks komen alleen ze doen geen krachttraining.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 02:14 schreef THEFXR het volgende:
[..]
stop ermee en koop kettlebells, zoals je zelf zegt, het is om huisvrouwen geld uit hun zakken te kloppen!
Vanmiddag op facebookik maakte de rode comment.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 18% gewijzigd door SunTzu op 03-07-2012 02:33:34 ]![]()
quote:Op dinsdag 3 juli 2012 02:25 schreef SunTzu het volgende:
[..]
Merk nu niet veel verandering meer tijdens de 4e week, zweet nog steeds wel veel meer dan normaal.
Ben je al veel droger geworden?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Het krachthonk is gewoon goed, alleen die verdomde muziek. Pluspunt is dat er veel chicks komen alleen ze doen geen krachttraining.
Vanmiddag op facebookik maakte de rode comment.
Hmm, niet echt, zit nu op een week maar ik heb me ook flink misdragen in die weekSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(15 liter bier ongeveer op)
![]()
Ik ook heb vrijdag tot zondag gedronken, stop morgen met roken en heb drank de komende 3 maanden afgezworenquote:Op dinsdag 3 juli 2012 02:41 schreef PretKroket het volgende:
[..]
Hmm, niet echt, zit nu op een week maar ik heb me ook flink misdragen in die week(15 liter bier ongeveer op)
![]()
![]()
RAMMSTEINquote:Op dinsdag 3 juli 2012 01:48 schreef SunTzu het volgende:
Ik prefereer een snelle beat met negers die over bling bling en teven rappen en anders gewoon rock of house."End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.![]()
Ga trouwens de 'dry July' uitdaging aan. Geen alcohol in Juli!"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
Gewoon ipodje met goeie inner-ears, en je hebt met niemand meer wat te maken.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 02:11 schreef SunTzu het volgende:
[..]
Het krachthonk is ok (heb 6 maanden zitten zeuren om een squatrek), maar de overige ruimtes zijn allemaal ingesteld op huisvrouwen.
Dat is nou niet echt een maand waarvan je zegt... ik ga even geen alcohol drinkenquote:Op dinsdag 3 juli 2012 02:54 schreef star_gazer het volgende:
Ga trouwens de 'dry July' uitdaging aan. Geen alcohol in Juli!![]()
De toewijding![]()
![]()
@suntzu ik heb ook wel is last van een kort lontje, een keer bijna door het lint gegaan terwijl ik normaal altijd heel rustig ben.
En wat doe je nog meer qua voeding/training want in 4 weken vind ik nog best goed eruitzien!![]()
Het is hier winterquote:Op dinsdag 3 juli 2012 08:40 schreef zoz het volgende:
[..]
Dat is nou niet echt een maand waarvan je zegt... ik ga even geen alcohol drinken![]()
De toewijding
-
Bij mijn gym mag je (als je heel aardig bent tegen de vrouwtjes achter de bar) weleens je eigen CD af laten spelen
yeah buddy![]()
Even een vraagje, weet een van jullie toevallig een goede app om bij te houden hoeveel eiwitten je per dag binnen krijgt?![]()
9.00 's ochtends 2 bruine boterhammen met eiquote:Op dinsdag 3 juli 2012 09:25 schreef mtchel112 het volgende:
@suntzu ik heb ook wel is last van een kort lontje, een keer bijna door het lint gegaan terwijl ik normaal altijd heel rustig ben.
En wat doe je nog meer qua voeding/training want in 4 weken vind ik nog best goed eruitzien!
vervolgens trainen tot 11.30 meestal, ik ga zo hardlopen
12.00 dan eet ik een banaan en een appel
14.00 2 bruine boterhammen
16.00 1 boterham
17.15 avondeten, meestal rijst of pasta
19.45 boterham of fruit
22.00 2 boterhammen
Dit is wat ik doe wanneer ik avonddienst draai op mijn werk, maar voordat ik Dexaprine gebruikte at ik zeker het dubbele. Vanaf deze week doe ik om de dag full body en hardlopen.
3 setjes van 10, 8, 6:
benen; squats, dumbell lunges
borst; bench press, incline dumbell press, dumbell fly
rug; deadlift, chinupps, lat pulldown, shrugs
armen; dips, tricep pushdown, preacher curls
schouders; dumbell militairy press, front dumbell raises![]()
Notitieblok + potlood.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 10:04 schreef Scheringa het volgende:
Even een vraagje, weet een van jullie toevallig een goede app om bij te houden hoeveel eiwitten je per dag binnen krijgt?
's avonds ff opzoeken.
Als je dit een week of 2 doet snap je het zelf ook en heb je geen app meer nodig.Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo![]()
Ja dat kan ookquote:Op dinsdag 3 juli 2012 10:30 schreef fathank het volgende:
[..]
Notitieblok + potlood.
's avonds ff opzoeken.
Als je dit een week of 2 doet snap je het zelf ook en heb je geen app meer nodig.![]()
![]()
Dat is niet helemaal waar.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 10:30 schreef fathank het volgende:
[..]
Notitieblok + potlood.
's avonds ff opzoeken.
Als je dit een week of 2 doet snap je het zelf ook en heb je geen app meer nodig.
Voor normale dagen weet je het wel na een week of 2 idd., maar weekenden zijn bij mij soms losgeslagen voor w.b.t. eten. I.i.g. t.o.v. een normale doordeweekse traingings dag. En dan is het best handig zo even in te vullen i.p.v. heel je pc aan te slingeren e.d.
En ja of je het nou op een pc doet, of op een telefoon. Blijft hetzelfde natuurlijk.
[ Bericht 2% gewijzigd door RaymondK op 03-07-2012 10:54:38 ]![]()
Ja tuurlijk, maar mijn inziens zou het slechts een hulpmiddel moeten zijn. Op het moment dat je de basis beheerst en niet persé afhankelijk bent van je pc/app/schoonmoeder whatever maak je het voor jezelf een stukje makkelijker en kun je misschien ook wat bewuster een keuze maken, vooral in het weekendquote:Op dinsdag 3 juli 2012 10:43 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Dat is niet helemaal waar.
Voor normale dagen weet je het wel na een week of 2 idd., maar weekenden zijn bij mij soms losgeslagen voor w.b.t. eten. I.i.g. t.o.v. een normale doordeweekse traingings dag. En dan is het best handig zo even in te vullen i.p.v. heel je pc aan te slingeren e.d.
En ja of je het nou op een pc doet, of op een telefoon. Blijft hetzelfde natuurlijk..
Behulpzaam als een waterkraan.
quote:Op dinsdag 3 juli 2012 11:13 schreef fathank het volgende:
[..]
Ja tuurlijk, maar mijn inziens zou het slechts een hulpmiddel moeten zijn. Op het moment dat je de basis beheerst en niet persé afhankelijk bent van je pc/app/schoonmoeder whatever maak je het voor jezelf een stukje makkelijker en kun je misschien ook wat bewuster een keuze maken, vooral in het weekend.
![]()
![]()
damn mijn eiwit pannekoeken smaken best lekker.
edit: De keuken ziet er wat minder leuk uit nu. heheh-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-![]()
Calculator op je smartphone.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 10:04 schreef Scheringa het volgende:
Even een vraagje, weet een van jullie toevallig een goede app om bij te houden hoeveel eiwitten je per dag binnen krijgt?
Je zult toch de labels moeten lezen omdat eiwitinhoud per product/supermarkt teveel verschilt.Confidence through competence![]()
Pics!!quote:Op dinsdag 3 juli 2012 11:36 schreef drumstickNL het volgende:
damn mijn eiwit pannekoeken smaken best lekker.
edit: De keuken ziet er wat minder leuk uit nu. heheh![]()
![]()
Beetje witjes van de whey maar heb er wat kaneel e.d. ingedaan voor wat smaak.-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-![]()
ik lus geen pannekoekenquote:Op dinsdag 3 juli 2012 12:01 schreef drumstickNL het volgende:
[ afbeelding ]
Beetje witjes van de whey maar heb er wat kaneel e.d. ingedaan voor wat smaak.
Wel mooi gelukt![]()
![]()
Ziet er prima uit.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 12:01 schreef drumstickNL het volgende:
[ afbeelding ]
Beetje witjes van de whey maar heb er wat kaneel e.d. ingedaan voor wat smaak.![]()
![]()
Man man man, straks vakansie.De centen zijn binnen, de abs zijn terug, vier kuikens aan de lijn en nog naar het buitenland voor vrijwilligerswerk ofzo. De zuipvakantie naar Marmaris slaan we toch maar af dit jaar, shirtless en in de brandende zon waterputten in de grond slaan met mijn Zeus-armen is een betere tijdsbesteding.
Zijn jullie al helemaal ready om te shinen in Lloret, Cherso en Albufeira? Of toch nog maar even wat extra Better Belly sessions voor die echte tone? Met een ECA en XTC tab in de mik aan de wandel tot de zon weer opkomt, niet meer weten waar je je shirt gelaten hebt. Breng het allemaal omhoog in deze teef, ik wil het allemaal horen. Hoe gaan mijn buffe internetvriendjes en hun Adoniskörper deze zomer besteden?![]()
Ben dit jaar al 2 keer op vakantie geweest, deze zomer doorwerkenquote:Op dinsdag 3 juli 2012 12:37 schreef Panzermaus het volgende:
Man man man, straks vakansie.De centen zijn binnen, de abs zijn terug, vier kuikens aan de lijn en nog naar het buitenland voor vrijwilligerswerk ofzo. De zuipvakantie naar Marmaris slaan we toch maar af dit jaar, shirtless en in de brandende zon waterputten in de grond slaan met mijn Zeus-armen is een betere tijdsbesteding.
Zijn jullie al helemaal ready om te shinen in Lloret, Cherso en Albufeira? Of toch nog maar even wat extra Better Belly sessions voor die echte tone? Met een ECA en XTC tab in de mik aan de wandel tot de zon weer opkomt, niet meer weten waar je je shirt gelaten hebt. Breng het allemaal omhoog in deze teef, ik wil het allemaal horen. Hoe gaan mijn buffe internetvriendjes en hun Adoniskörper deze zomer besteden?misschien in december de winter ontwijken en richting Azië.
![]()
Damn, heb al een hele tijd geen pannenkoeken op, krijg er meteen honger vanquote:Op dinsdag 3 juli 2012 12:01 schreef drumstickNL het volgende:
[ afbeelding ]
Beetje witjes van de whey maar heb er wat kaneel e.d. ingedaan voor wat smaak.![]()
![]()
Oke duidelijk, thnxquote:Op dinsdag 3 juli 2012 11:48 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Calculator op je smartphone.
Je zult toch de labels moeten lezen omdat eiwitinhoud per product/supermarkt teveel verschilt.![]()
![]()
Kutzooi tot 1 uur uitgeslapen. Niks voor mij, en nu moet ik wel heeel veel vreten in een korte tijd wil ik nog aan m'n kcals komen![]()
![]()
Hahah leuk geschrevenquote:Op dinsdag 3 juli 2012 12:37 schreef Panzermaus het volgende:
Zijn jullie al helemaal ready om te shinen in Lloret, Cherso en Albufeira? Of toch nog maar even wat extra Better Belly sessions voor die echte tone? Met een ECA en XTC tab in de mik aan de wandel tot de zon weer opkomt, niet meer weten waar je je shirt gelaten hebt. Breng het allemaal omhoog in deze teef, ik wil het allemaal horen. Hoe gaan mijn buffe internetvriendjes en hun Adoniskörper deze zomer besteden?nog twee weekjes knallen in de gym en ik ben ready om te shinen op Albufeira
![]()
![]()
Ik was vroeger altijd van het uitslapen tot 12 - 1 uur in de vakantie, elke dag, maar juist om te voorkomen dat ik dan m'n kcalbehoefte niet haal (heb als ik zo lang slaap ook veel minder honger om de één of andere reden) sta ik tegenwoordig uiterlijk om 10 uur op.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 13:43 schreef Warsaw het volgende:
Kutzooi tot 1 uur uitgeslapen. Niks voor mij, en nu moet ik wel heeel veel vreten in een korte tijd wil ik nog aan m'n kcals komen![]()
![]()
OOooooo o o o o o helemaal catabool.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 13:43 schreef Warsaw het volgende:
Kutzooi tot 1 uur uitgeslapen. Niks voor mij, en nu moet ik wel heeel veel vreten in een korte tijd wil ik nog aan m'n kcals komenHelemaal uitgedroogd en zwaar ondervoed.
![]()
Kon je nog bij het aanrecht komen?haha
Snel brinta naar binnen chuggen, daarna nog een liter volle melk en wat eieren.
En dan 3liter water.![]()
![]()
Ben van plan om komende maanden naar een 3-day split te gaan omdat ik nu toch wat meer tijd vrij heb.
Wat vinden jullie van het volgende schema qua oefeningen:
Day 1: Legs/Shoulders
Squat
DB Lunges
Overhead Press
Lateral Raise
BB Shrugs
Day 2: Back & Biceps
Deadlift
Chin-ups
Bent Over Row
Seated Cable Row
Preacher Curls
Day 3: Chest & Triceps
Bench Press
Incline Bench Press
DB Flyes
Lying Tricep Extension
DipsSoukidan op je oogbal.![]()
Zijn 5 oefeningen per training niet wat weinig?
Je zou kuiten strekken op een verhoging in een Smith toe kunnen voegen. En nog een beenoefening.
Voor de biceps beginnen met een klassieke bicep barbell curl.
En skull crushers vind ik zelf een goede triceps oefening.![]()
* CarbonC checkt of hij niet per ongeluk op het Superdudes forum terecht gekomen is.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 12:37 schreef Panzermaus het volgende:
Zijn jullie al helemaal ready om te shinen in Lloret, Cherso en Albufeira? Of toch nog maar even wat extra Better Belly sessions voor die echte tone? Met een ECA en XTC tab in de mik aan de wandel tot de zon weer opkomt, niet meer weten waar je je shirt gelaten hebt. Breng het allemaal omhoog in deze teef, ik wil het allemaal horen. Hoe gaan mijn buffe internetvriendjes en hun Adoniskörper deze zomer besteden?![]()
Kan trouwens die "Speciale Newb Guide" uit de OP verwijderd worden?
Ten eerste lijkt het een copy-paste van een ander forum.
Ten tweede is het slecht geschreven en staan er onwaarheden in.
En ten derde is de OP zelf al bedoeld als newbie guide, dus is dit niet nodig (en veel info staat nu dubbel in de OP).![]()
Thnx voor je feedback.
Heb hiervoor SS gedaan, dus nooit meer dan 4/5 oefeningen per work-out en dan ben ik ongeveer een uur bezig.Soukidan op je oogbal.![]()
Turkije en Parijs.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 12:37 schreef Panzermaus het volgende:
+ vele festivals en andere shit.![]()
Ik slaap elke keer tot 13:00/14:00 uitquote:Op dinsdag 3 juli 2012 13:43 schreef Warsaw het volgende:
![]()
Aan t strand in frankrijk. Ben er nog lang niet klaar voorquote:Op dinsdag 3 juli 2012 12:37 schreef Panzermaus het volgende:
Zijn jullie al helemaal ready om te shinen in Lloret, Cherso en Albufeira? Of toch nog maar even wat extra Better Belly sessions voor die echte tone? Met een ECA en XTC tab in de mik aan de wandel tot de zon weer opkomt, niet meer weten waar je je shirt gelaten hebt. Breng het allemaal omhoog in deze teef, ik wil het allemaal horen. Hoe gaan mijn buffe internetvriendjes en hun Adoniskörper deze zomer besteden?en heb nog 3 weeeeken
My salvation lies in your love..![]()
Ik ga gewoon door met mijn bulk, heb in de winter pas echt vakantie dus rond de kerst ga ik beginnen met cutten
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.![]()
Beter dan 15:00/16:00, mijn ritme.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 14:53 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
Ik slaap elke keer tot 13:00/14:00 uit
Of toch du vader?![]()
Hoe kunnen jullie leven met zo'n gaar ritme? Ik heb dan meteen het idee dat mijn dag weer verspild is.![]()
13:00 opstaan, feeding period begint, beter kan het niet.
Wel iets vroeger opstaan om te gaan zwemmen, dat dan weer wel.If not now, then when.![]()
Ik heb een vraagje overigens.
Mijn behoefte is vandaag 2600Kcal, de eiwit behoefte is 196 gram. Vanmiddag had ik al 36 gram op, vanavond met tartaar en spinazie zit ik op de 193 gram. Nu heb ik dan nog 1900 Kcals over die ik moet eten, hoe moet ik deze bereiken zonder teveel over de eiwit behoefte te gaan?If not now, then when.![]()
Ik kan dat ook niet meer. Op vrije dagen ben ik om een uur of 8 op. Als het de avond ervoor laat is geworden wil ik wel eens wat langer blijven liggen, maar 11 uur is echt de limit.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 16:16 schreef seto het volgende:
Hoe kunnen jullie leven met zo'n gaar ritme? Ik heb dan meteen het idee dat mijn dag weer verspild is.![]()
Koolhydraten en vetten?quote:Op dinsdag 3 juli 2012 16:34 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Mijn behoefte is vandaag 2600Kcal, de eiwit behoefte is 196 gram. Vanmiddag had ik al 36 gram op, vanavond met tartaar en spinazie zit ik op de 193 gram. Nu heb ik dan nog 1900 Kcals over die ik moet eten, hoe moet ik deze bereiken zonder teveel over de eiwit behoefte te gaan?.
Maarja, is het erg om iets over die behoefte te gaan. Weet niet of je in de cut zit, maar als dat het geval is zal ik het liever aanvullen met wat meer eiwit dan met koolhydraten.![]()
Ik bedoel meer met wat voor voedsel.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 16:39 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Koolhydraten en vetten?.
Maarja, is het erg om iets over die behoefte te gaan. Weet niet of je in de cut zit, maar als dat het geval is zal ik het liever aanvullen met wat meer eiwit dan met koolhydraten., zit inderdaad in de cut dus teveel eiwitten is niet per se erg, maar het liefst wil ik wel in de buurt van de behoefte zitten.
If not now, then when.![]()
Eh, hij heeft al 200 gram eiwit op vandaag en vrijwel geen carbs en vetten. Anders waren er niet nog 1900 kcal over na 2600 onderhoud.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 16:39 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Koolhydraten en vetten?.
Maarja, is het erg om iets over die behoefte te gaan. Weet niet of je in de cut zit, maar als dat het geval is zal ik het liever aanvullen met wat meer eiwit dan met koolhydraten.Confidence through competence![]()
Yuri, serieus, leer voedseltabellen van producten lezen. Voor jezelf.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 16:40 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ik bedoel meer met wat voor voedsel., zit inderdaad in de cut dus teveel eiwitten is niet per se erg, maar het liefst wil ik wel in de buurt van de behoefte zitten.
Je vraagt nu elke keer 'wat moet ik eten?' in de hoop dat anderen producten voor je opnoemen. Dit kun je niet de rest van je leven blijven doen. Als je nou de moeite neemt om het zelf te leren, kun je jezelf ermee helpen.
Hengels, geen vissen.Confidence through competence![]()
Sowieso zijn dat er al minder dan 1900, 196 gram eiwit is al 784 cals toch? 196 x 4. Alleen al door de eiwitten zit je dan nog op een tekort van ~1800.![]()
Ik kan voedseltabellen lezen. Ik kan alleen niet bedenken met wat voor voedsel ik circa 1800 Kcals opvul terwijl ik al zowat op de eiwit behoefte zit.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 16:41 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Yuri, serieus, leer voedseltabellen van producten lezen. Voor jezelf.
Je vraagt nu elke keer 'wat moet ik eten?' in de hoop dat andere producten voor je opnoemen. Als je nou de moeite neemt om het zelf te leren, kun je jezelf ermee helpen.
Hengels, geen vissen.If not now, then when.![]()
Wat geeft kcal behalve eiwitten?quote:Op dinsdag 3 juli 2012 16:43 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ik kan voedseltabellen lezen. Ik kan alleen niet bedenken met wat voor voedsel ik circa 1800 Kcals opvul terwijl ik al zowat op de eiwit behoefte zit.
En dit krijg je dus als je bijna 200 gram puur eiwit consumeert zonder producten met vetten en carbs erin over de hele dag. Weet je iig voor de volgende keer dat je beter moet plannen.
Zoek voedsel hoog in carbs/vet en laag in eiwit, zoals pizza's ofzo, en sprenkel er wat olijfolie overheen.Confidence through competence![]()
Een Big American Pizza is al gauw 1000+ kcal. Ben je al over de helft.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 16:43 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ik kan voedseltabellen lezen. Ik kan alleen niet bedenken met wat voor voedsel ik circa 1800 Kcals opvul terwijl ik al zowat op de eiwit behoefte zit.Behulpzaam als een waterkraan.
Heb ik ook.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 16:16 schreef seto het volgende:
Hoe kunnen jullie leven met zo'n gaar ritme? Ik heb dan meteen het idee dat mijn dag weer verspild is.Ik vind het ook niet chill, maar ik vind het te lekker om in bed te blijven liggen, en tenzij ik verplichtingen heb is het te makkelijk om me nog een keer om te draaien.
Of toch du vader?![]()
Met een flinke stapel koolhydraten ja.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 16:47 schreef fathank het volgende:
[..]
Een Big American Pizza is al gauw 1000+ kcal. Ben je al over de helft.
Maarja, waarschijnlijk hoef je minder dan 1900 kcals op te vullen, omdat er inderdaad niet alleen puur eiwit in je voeding zit.
Pinda's/amandelen, kip-/kalkoenfilet, zalm, tonijn. Zoiets kun je nemen. Vooral in pinda's en amandelen zit een crapload aan caloriën (600-700 per 100gr), relatief veel eiwit en gezonde vetten.![]()
Waarom noem je nu producten die voornamelijk uit eiwitten bestaan...quote:Op dinsdag 3 juli 2012 16:51 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Met een flinke stapel koolhydraten ja.
Maarja, waarschijnlijk hoef je minder dan 1900 kcals op te vullen, omdat er inderdaad niet alleen puur eiwit in je voeding zit.
Pinda's/amandelen, kip-/kalkoenfilet, zalm, tonijn. Zoiets kun je nemen. Vooral in pinda's en amandelen zit een crapload aan caloriën (600-700 per 100gr), relatief veel eiwit en gezonde vetten.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 16:34 schreef Yuri_Boyka het volgende:
hoe moet ik deze bereiken zonder teveel over de eiwit behoefte te gaan?Confidence through competence![]()
Okay, eet een blok frituurvet.
Nee maar je kunt toch beter wat hoger in de eiwitten gaan tijdens je cut, dan dat je aan die 1900kcal komt puur door koolhydraten of vetten.![]()
Je slaapt toch evenveel uren?quote:Op dinsdag 3 juli 2012 16:16 schreef seto het volgende:
Hoe kunnen jullie leven met zo'n gaar ritme? Ik heb dan meteen het idee dat mijn dag weer verspild is.
Waarom is de dag dan verpest? 's avonds is t veel chiller.![]()
Hij *zit* al prima in de eiwitten met bijna 200 gram op! Als je dan 1900 kcal nog wil eten ga je toch geen blik tonijn meer opentrekken!quote:Op dinsdag 3 juli 2012 16:56 schreef Sapstengel het volgende:
Okay, eet een blok frituurvet.
Nee maar je kunt toch beter wat hoger in de eiwitten gaan tijdens je cut, dan dat je aan die 1900kcal komt puur door koolhydraten of vetten.
Als hij nu een pizza of brood oid gaat eten dan kom hij alsnog aan eiwitten bovenop die 200 gram.Confidence through competence![]()
Jij had niet gezegd dat ik pizza's onder het voedsel hoort wat ik kan eten.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 16:44 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Wat geeft kcal behalve eiwitten?
En dit krijg je dus als je bijna 200 gram puur eiwit consumeert zonder producten met vetten en carbs erin over de hele dag. Weet je iig voor de volgende keer dat je beter moet plannen.
Zoek voedsel hoog in carbs/vet en laag in eiwit, zoals pizza's ofzo, en sprenkel er wat olijfolie overheen.Maar morgen inderdaad beter plannen dan.
Moet je nagaan dat ik mijn wekker nog om 13:00 zetquote:Op dinsdag 3 juli 2012 16:36 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ik kan dat ook niet meer. Op vrije dagen ben ik om een uur of 8 op. Als het de avond ervoor laat is geworden wil ik wel eens wat langer blijven liggen, maar 11 uur is echt de limit.![]()
![]()
quote:Op dinsdag 3 juli 2012 16:57 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Jij had niet gezegd dat ik pizza's onder het voedsel hoort wat ik kan eten.![]()
![]()
![]()
Ik geef het op met jou. Echt.Confidence through competence![]()
Ow wacht, vandaag is het rustdag (dinsdag). Vandaag moet ik dus 2100 Kcals eten. Vanmiddag dus 540 gegeten, vanavond 200 gram tartaar en spinazi waarmee ik op zo'n 800 Kcals kom. Daarna nog 300.If not now, then when.![]()
Ja je kan in principe alles eten natuurlijk, zolang je die 1900 maar opvult. Maar ik ging er vanuit dat hij in de cut zat en dus liever niet te hoog in carbs wilde gaan.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 16:57 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Hij *zit* al prima in de eiwitten met bijna 200 gram op! Als je dan 1900 kcal nog wil eten ga je toch geen blik tonijn meer opentrekken!
Als hij nu een pizza of brood oid gaat eten dan kom hij alsnog aan eiwitten bovenop die 200 gram.
Maarja, ik vraag me sowieso af hoe je aan het eind van de middag pas 700 kcal binnen kan krijgen, lijkt mij eerder dat er in de berekening ergens iets fout gaat en je een stuk minder nodig hebt.![]()
Ik zit inderdaad in de cut. Ik heb het zo berekend:quote:Op dinsdag 3 juli 2012 17:01 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ja je kan in principe alles eten natuurlijk, zolang je die 1900 maar opvult. Maar ik ging er vanuit dat hij in de cut zat en dus liever niet te hoog in carbs wilde gaan.
Maarja, ik vraag me sowieso af hoe je aan het eind van de middag pas 700 kcal binnen kan krijgen, lijkt mij eerder dat er in de berekening ergens iets fout gaat en je een stuk minder nodig hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door Yuri_Boyka op 03-07-2012 17:08:11 ]If not now, then when.![]()
Vroegahquote:Op dinsdag 3 juli 2012 16:58 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
Moet je nagaan dat ik mijn wekker nog om 13:00 zetkon ik echt lang slapen, zo'n 18 uur of meer. Dat lukt niet meer, maximaal 10 uur is echt genoeg.
![]()
![]()
Het ding is wel dat ik pas 3/4u ga slapen... dus slaap 9u-10u... als ik uitgerust ben.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 17:02 schreef Snakey het volgende:
[..]
Vroegahkon ik echt lang slapen, zo'n 18 uur of meer. Dat lukt niet meer, maximaal 10 uur is echt genoeg.
Dus niet meer dan jou![]()
Maar bij bijv. weekend slaap ik easy 12u-13u.![]()
Lief dagboek...quote:Op dinsdag 3 juli 2012 17:00 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ow wacht, vandaag is het rustdag (dinsdag). Vandaag moet ik dus 2100 Kcals eten. Vanmiddag dus 540 gegeten, vanavond 200 gram tartaar en spinazi waarmee ik op zo'n 800 Kcals kom. Daarna nog 300.Of toch du vader?![]()
Ah so. Dan kan ik ook wel tot een uur of 13 - 14 blijven liggen. Hoewel ik zaterdag een feestje had, iets van 3 uur naar bed gegaan maar om 13 in de sportschool was zondag.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 17:04 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
Het ding is wel dat ik pas 3/4u ga slapen... dus slaap 9u-10u... als ik uitgerust ben.
Dus niet meer dan jou![]()
Maar bij bijv. weekend slaap ik easy 12u-13u.
Eigenlijk alleen voor wat cardio maar dumbells en barbells begonnen m'n naam te roepen.![]()
![]()
Kom op man, het komt erop neer dat je vraagt of we voor je kunnen uitrekenen welke macro's je je eten mee moet aanvullen. Je geeft al aan (te) hoog te zitten in eiwitten, wat blijft er dan over? Precies. Zo moeilijk is het niet brah.quote:Of toch du vader?![]()
Fuck macro's, en zelfs productnamen.
Test, deca, tren, dbol, tbol, winny, var, oxy, bold, cheque drops, MENT, slin en GH zijn DE Shit.![]()
Beest hoorquote:Op dinsdag 3 juli 2012 17:07 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ah so. Dan kan ik ook wel tot een uur of 13 - 14 blijven liggen. Hoewel ik zaterdag een feestje had, iets van 3 uur naar bed gegaan maar om 13 in de sportschool was zondag.
Eigenlijk alleen voor wat cardio maar dumbells en barbells begonnen m'n naam te roepen.![]()
![]()
's Ochtends mis ik toch de kracht.. misschien door weinig voedsel en daardoor weinig energie.![]()
Helemaal niet dipshit, ik vraag eventueel of iemand weet met wat voor voedsel ik die tekorten kan bijvullen aangezien ik niet kan bedenken met welk voedsel dat kan. Ik werkte voorheen met voedingsschema's waarbij ik precies had berekend wat, wanneer en hoeveel ik ergens van moet eten om zo mijn Kcal van één dag te bereiken.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 17:08 schreef Luchtkoker het volgende:
[..]
Kom op man, het komt erop neer dat je vraagt of we voor je kunnen uitrekenen welke macro's je je eten mee moet aanvullen. Je geeft al aan (te) hoog te zitten in eiwitten, wat blijft er dan over? Precies. Zo moeilijk is het niet brah.
Nu heb ik dat opgegeven aangezien Kcals tellen mij fijner lijkt. Het is vandaag dag 1 van dit en als ik dan ergens op stuit dan kom jij aanzetten met "Ja, je wilt ons die shit laten doen". Gooi jezelf weg man.
Daarnaast weet ik heus wel dat het met carbs en vetten moet, maar ik ken zo 1,2,3, geen voedsel dat weinig eiwitten en hoge carbs en vetten bevat. Dat is het enige wat ik vroeg.
Morgen beter plannen en kijken of het wel lukt.If not now, then when.![]()
Told you so.
Dat dere roidrageSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hier hield ik op met lezen. Je mag het nog eens proberen op een dag waar je niet de hele tijd vragen stelt die een 12-jarige die de OP heeft gelezen had kunnen beantwoorden.quote:
[ Bericht 0% gewijzigd door Luchtkoker op 03-07-2012 17:22:41 (woordje "niet" vergeten :')) ]Of toch du vader?![]()
Sorry man, maar ik maak het moeilijk voor mezelf. Het is gewoon passen en meten maar het lukt niet zo goed, dat is het enige.If not now, then when.![]()
Ik train altijd 's morgens op nuchtere maag. Vind ik het lekkerst. Maar daar hebben we het al eens over gehad.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 17:11 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
Beest hoor![]()
's Ochtends mis ik toch de kracht.. misschien door weinig voedsel en daardoor weinig energie.![]()
![]()
ja kloptquote:Op dinsdag 3 juli 2012 17:21 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ik train altijd 's morgens op nuchtere maag. Vind ik het lekkerst. Maar daar hebben we het al eens over gehad.![]()
![]()
Maar gaat het verder ook nog goed met het niet roken?![]()
Andere bro's nog advies/kritiek?quote:Op dinsdag 3 juli 2012 14:10 schreef Yamcha het volgende:
Ben van plan om komende maanden naar een 3-day split te gaan omdat ik nu toch wat meer tijd vrij heb.
Wat vinden jullie van het volgende schema qua oefeningen:
Day 1: Legs/Shoulders
Squat
DB Lunges
Overhead Press
Lateral Raise
BB Shrugs
Day 2: Back & Biceps
Deadlift
Chin-ups
Bent Over Row
Seated Cable Row
Preacher Curls
Day 3: Chest & Triceps
Bench Press
Incline Bench Press
DB Flyes
Lying Tricep Extension
DipsSoukidan op je oogbal.![]()
Mijn schema lijkt aardig op die van jou, alleen heb ik wat meer oefeningen. Ik houd 4 oefeningen per grote spiergroep(rug/borst/benen) aan en doe er 3 voor bicep/tricep/schouders. Maar jouw schema ziet er wel compleet uit op zich. Je kan het natuurlijk gewoon proberen en als je voelt dat er nog wat bij kan pas je het aan.quote:![]()
Iemand hier nog een pull-up/chin-up bar te koop? Of een dip station? Zoniet, waar kan ik die het beste halen?![]()
Mijn split lijkt wel op jouwe, ik zou alleen iets meer oefeningen doen, al helemaal voor benen.quote:
Als je het niet erg vind wat meer oefeningen te doen:
Benen: Squats, leg extensions, leg curls, calf raises
Schouders: overhead press, lateral raises, front raises (evt shrugs)
Rug: deadlift, BOR, chinup, pulldowns (close of wide grip is up to you, ik varieer ze, vind ze beide lekker)
Biceps: barbell curls, hammer curls
Borst: BP, incline BP, DB flies, pec deck of cable crossovers (varieer ik, soms doe ik ze beide, lekker hard gaan op de pecs)
Triceps: pushdown, skullcrushers superset met CGBP
Als je wilt dips er nog in gooien en iets eruit, heerlijke oefening, maar ik krijg altijd epic last van m'n sleutelbeen omgeving, dus ik laat ze even links liggen. Ben persoonlijk zeer content met dit schema.
Lijkt misschien vrij veel, maar als je gewoon 2 minuten rust aanhoudt dan ben je met iets langer dan een uurtje de gym weer uit. Sommige mensen kunnen absoluut niet langer dan 45m oid in de gym zijn, als jij zo iemand bent is dit uiteraard niks voor jou. Ikzelf stel het limiet bij 1.5u, en daarin red ik dit vrij makkelijk.Of toch du vader?![]()
Kokosmelkquote:Op dinsdag 3 juli 2012 16:34 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Mijn behoefte is vandaag 2600Kcal, de eiwit behoefte is 196 gram. Vanmiddag had ik al 36 gram op, vanavond met tartaar en spinazie zit ik op de 193 gram. Nu heb ik dan nog 1900 Kcals over die ik moet eten, hoe moet ik deze bereiken zonder teveel over de eiwit behoefte te gaan?
Olijfolie over je eten sprenkelen
Advocado?
1900 te kort komen terwijl je al op je eiwit niveau zit is wel erg veel hoor, ik zou eens kijken of je dat beter kan verdelen natuurlijk
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers![]()
Deze dagen zijn bijna precies hetzelfde als mijne. Je gaat ook voor die Aelmeretics he?quote:Op dinsdag 3 juli 2012 18:03 schreef Luchtkoker het volgende:
[..]
Rug: deadlift, BOR, chinup, pulldowns (close of wide grip is up to you, ik varieer ze, vind ze beide lekker)
Biceps: barbell curls, hammer curls
Borst: BP, incline BP, DB flies, pec deck of cable crossovers (varieer ik, soms doe ik ze beide, lekker hard gaan op de pecs)
Triceps: pushdown, skullcrushers superset met CGBPIk ben op zoek naar die blokke jaaaa![]()
Gooi d'r meteen wat brinta doorheenquote:Op dinsdag 3 juli 2012 18:19 schreef BigSmurf het volgende:
Een ode aan degene die zei dat ik pindakaas in een melk-banaan shake moest gooien. Goddelijk.Ik ben op zoek naar die blokke jaaaa![]()
Not sure wat Aelmeretics zijn, als je Almeersthetics bedoelt, tuurlijkquote:Op dinsdag 3 juli 2012 18:18 schreef da_unfuckwithable het volgende:
[..]
Deze dagen zijn bijna precies hetzelfde als mijne. Je gaat ook voor die Aelmeretics he?Ik vind het nog steeds spijtig dat ik niet naar jouw gym kan komen, mijne is echt ruk. Nog steeds geen squatrek. Squatten vanuit het shoulder press bankje yeah buddy.
Zodra ik 100kg squat voor reps (*SoClose*) hebben ze me er eentje beloofd, maar ze zullen daar ook wel weer een of andere kutsmoes voor hebben.
Of toch du vader?![]()
Wat voor verhoudingen houd je aan?quote:Op dinsdag 3 juli 2012 18:19 schreef BigSmurf het volgende:
Een ode aan degene die zei dat ik pindakaas in een melk-banaan shake moest gooien. Goddelijk.
500ml melk
banaan
2 theelepels pindakaas
zoiets?![]()
Was de kwark vergeten. Maak vrijwel elke avond een shake met 500 gr kwark, 250 - 400 ml melk, fruit (banaan, bosbessen, aardbeien, perzik, maar net wat we over hebben of wat eigenlijk een beetje overrijp is) en dan met banaan gooi ik er dan nu ook nog een dikke eetlepel pindakaas bij. En dat tik ik dan zo tussen 8 en 12 weg, elke keer een beker (gemiddeld 4 - 5).quote:Op dinsdag 3 juli 2012 18:26 schreef Mandamo het volgende:
[..]
Wat voor verhoudingen houd je aan?
500ml melk
banaan
2 theelepels pindakaas
zoiets?Ooit geprobeerd, nooit meer. Hou het gewoon bij brood, ook al eet je dat soms met tegenzin weg, brinta/havermout is niks voor mij.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 18:20 schreef da_unfuckwithable het volgende:
[..]
Gooi d'r meteen wat brinta doorheen![]()
Geen whey nog doorheen? Is exact wat ik in de bulk deed, maar dan nog met whey/caseine/beide erdoorheen.
Of toch du vader?![]()
Hmm nee, geen whey. Neem dat alleen na een training eigenlijk, en soms 's ochtends als "ontbijt" als ik haast heb, met melk.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 18:43 schreef Luchtkoker het volgende:
Geen whey nog doorheen? Is exact wat ik in de bulk deed, maar dan nog met whey/caseine/beide erdoorheen.![]()
Bedankt! Nee ik doe het inderdaad niet goed, ik ga zo alvast een planning maken voor morgen.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 18:14 schreef kidkash19 het volgende:
[..]
Kokosmelk
Olijfolie over je eten sprenkelen
Advocado?
1900 te kort komen terwijl je al op je eiwit niveau zit is wel erg veel hoor, ik zou eens kijken of je dat beter kan verdelen natuurlijk
Ik heb de macro's en Kcals aangevuld met ongezouten cashewnoten. Ik ga denk ik ook de macro's anders verdelen en minder carbs toestaan en meer vetten aangezien je de vetten simpel kunt aanvullen.If not now, then when.![]()
Hmm dat ga ik ook een keer proberen! Wel wat minder van alles, want ik hoef niet zoveel cals weg te werken.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 18:33 schreef BigSmurf het volgende:
[..]
Was de kwark vergeten. Maak vrijwel elke avond een shake met 500 gr kwark, 250 - 400 ml melk, fruit (banaan, bosbessen, aardbeien, perzik, maar net wat we over hebben of wat eigenlijk een beetje overrijp is) en dan met banaan gooi ik er dan nu ook nog een dikke eetlepel pindakaas bij. En dat tik ik dan zo tussen 8 en 12 weg, elke keer een beker (gemiddeld 4 - 5).
[..]
Ooit geprobeerd, nooit meer. Hou het gewoon bij brood, ook al eet je dat soms met tegenzin weg, brinta/havermout is niks voor mij.
Heb vandaag voor het eerst havermout geprobeerd, wat een smakeloze zooi zegachja alles voor het goede doel
Ik zit nog steeds te twijfelen of ik whey zal aanschaffen. Ik vind het zo duur
quote:Op dinsdag 3 juli 2012 18:19 schreef BigSmurf het volgende:
Een ode aan degene die zei dat ik pindakaas in een melk-banaan shake moest gooien. Goddelijk.lekker he
Confidence through competence![]()
Weet niet of jullie deze al kennen:
"2x per week injecteert Dennis 500ml testosteron". Flinke spuit moet dat zijn.
![]()
Ik overdrijf niet als ik zeg dat ik echt met volle teugen kan genieten van mijn Chocolade whey/melk/brinta shakequote:Op dinsdag 3 juli 2012 18:33 schreef BigSmurf het volgende:
Ooit geprobeerd, nooit meer. Hou het gewoon bij brood, ook al eet je dat soms met tegenzin weg, brinta/havermout is niks voor mij.Ik ben op zoek naar die blokke jaaaa![]()
En hoe.quote:Ieder z'n smaak, ik krijg het echt moeilijk weg.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 20:10 schreef da_unfuckwithable het volgende:
[..]
Ik overdrijf niet als ik zeg dat ik echt met volle teugen kan genieten van mijn Chocolade whey/melk/brinta shake![]()
Hangt er wel van af waar je het koopt natuurlijk. Bodyenfitshop.nl heb je 4.5 kilo voor 55 euro. Blijft nog steeds het goedkoopste eiwit.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 19:18 schreef BananaPancake het volgende:
[..]
En als je 1 scoop van 25 gram per dag neemt, doe je 90 dagen met zo'n emmer. Dan is het best wel goedkoop, 18 euro per maand.![]()
quote:Op dinsdag 3 juli 2012 20:21 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Hangt er wel van af waar je het koopt natuurlijk. Bodyenfitshop.nl heb je 4.5 kilo voor 55 euro. Blijft nog steeds het goedkoopste eiwit.
En als je 1 scoop van 25 gram per dag neemt, doe je 90 180 dagen met zo'n emmer. Dan is het best wel goedkoop, 18 9 euro per maand.![]()
![]()
Haha 500mlquote:Op dinsdag 3 juli 2012 19:50 schreef Sapstengel het volgende:
Weet niet of jullie deze al kennen:
"2x per week injecteert Dennis 500ml testosteron". Flinke spuit moet dat zijn.
Ach, foutje. Kan gebeuren. Ik vind het grappig dat hij het heeft over "esthetische doeleinden" etc, vast een Miscer
Of toch du vader?![]()
Dat is waarquote:Op dinsdag 3 juli 2012 20:21 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Hangt er wel van af waar je het koopt natuurlijk. Bodyenfitshop.nl heb je 4.5 kilo voor 55 euro. Blijft nog steeds het goedkoopste eiwit.
En als je 1 scoop van 25 gram per dag neemt, doe je 90 dagen met zo'n emmer. Dan is het best wel goedkoop, 18 euro per maand.Nog beter!quote:
Ik heb die van de Liddl hier nog wel liggen, heb het nog steeds niet opgehangen!quote:Op dinsdag 3 juli 2012 17:47 schreef Warsaw het volgende:
Iemand hier nog een pull-up/chin-up bar te koop? Of een dip station? Zoniet, waar kan ik die het beste halen?Ik vind brinta ook niet te vreten, maar doe nu al 2 weken sochtends een shake met 250 ml melk, flinke schep whey en een zakje brinta banaan smaak. Dan vind ik het wel te doen.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 18:33 schreef BigSmurf het volgende:
[..]
Ooit geprobeerd, nooit meer. Hou het gewoon bij brood, ook al eet je dat soms met tegenzin weg, brinta/havermout is niks voor mij.Inderdaad, gewoon wegtikken die handel! Het is ook niet mijn favoriete maaltijd.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 19:18 schreef BananaPancake het volgende:
[..]
Hmm dat ga ik ook een keer proberen! Wel wat minder van alles, want ik hoef niet zoveel cals weg te werken.
Heb vandaag voor het eerst havermout geprobeerd, wat een smakeloze zooi zegachja alles voor het goede doel
Kijk of het in je voedingsschema past. Ik ben er in ieder geval tevreden mee, ik neem het natuurlijk na de training, maar ook sochtends met het ontbijt.![]()
Het argument van anti-granen Paleo luitjes dat granen niet te vreten zijn wordt wel vaak aangewend.Eerlijk is eerlijk: granen los zijn doorgaans niet te vreten. Denk aan:
Droog tarwebrood (en hier zitten al eieren en boter in verwerkt!), droog roggebrood
Havermout in water
Brinta in water, of desnoods melk.
Brood wordt pas lekker met beleg, havermout wordt pas lekker met melk, en met wat suiker/honing/zoetstof of fruit erin, Brinta idem.
Granen zelf zijn niet zo fantastisch, qua smaak.Confidence through competence![]()
Daarom ben ik blij met mijn pot Wheyquote:Op dinsdag 3 juli 2012 21:40 schreef Stereotomy het volgende:
Het argument van anti-granen Paleo luitjes dat granen niet te vreten zijn wordt wel vaak aangewend.Eerlijk is eerlijk: granen los zijn doorgaans niet te vreten. Denk aan:
Droog tarwebrood (en hier zitten al eieren en boter in verwerkt!), droog roggebrood
Havermout in water
Brinta in water, of desnoods melk.
Brood wordt pas lekker met beleg, havermout wordt pas lekker met melk, en met wat suiker/honing/zoetstof of fruit erin, Brinta idem.
Granen zelf zijn niet zo fantastisch, qua smaak.![]()
![]()
Je weet dat granen voornamelijk complex carbs zijn en whey -> eiwit toch?quote:Op dinsdag 3 juli 2012 21:47 schreef Toverbal0 het volgende:
[..]
Daarom ben ik blij met mijn pot Whey
Ik eet af en toe een weetabixje zonder iets. Net een hap zand, maar wel het meest "clean".BEASTMODE![]()
Voor de smaak, en dan heb ik alvast wat eiwitten binnenquote:Op dinsdag 3 juli 2012 21:52 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Je weet dat granen voornamelijk complex carbs zijn en whey -> eiwit toch?
Ik eet af en toe een weetabixje zonder iets. Net een hap zand, maar wel het meest "clean".![]()
![]()
Ah, duidelijk. Misverstandje!quote:Op dinsdag 3 juli 2012 22:11 schreef Toverbal0 het volgende:
[..]
Voor de smaak, en dan heb ik alvast wat eiwitten binnen
BEASTMODE![]()
Als whey te duur voor je is heb je een probleem aan je inkomstenkant waar je wat aan moet doen.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 19:18 schreef BananaPancake het volgende:
[..]
Hmm dat ga ik ook een keer proberen! Wel wat minder van alles, want ik hoef niet zoveel cals weg te werken.
Ik zit nog steeds te twijfelen of ik whey zal aanschaffen. Ik vind het zo duur![]()
Hallo jongens!
Veel succesverhalen heb ik al voorbij zien komen.
Ik heb een vriend die graag wilt aankomen ( ik ben daar nooit echt mee bezig geweest) .
.hij weegt nu 57 kg en is 1,82. En heeft als eerste doel 70 kg of tenminste een gezond gewicht.
Hij heeft even globaal opgeschreven hoeveel hij eet.
: ' s ochtends 4 boterhammen met verschillend beleg, ' s middags 4 boterhammen met ei in de avond 1,5 bord eten (vlees, groente, iets van koolhydraten) als toetje yoghurt en tussendoortjes verschillend en onregelmatig.
Nu heb ik hem uitgelegd dat hij elke 2/3 uur op vaste tijden wel iets moet eten ( noten, vis, volkorenbrood met pindakaas/kalkoenfilet/kipfilet/tonijn, kwark en rekening moet houden met de tijd om eten klaar te maken. Waarschijnlijk supplementen moet nemen. Ook sport hij (nog) niet. Niet in de situatie om dat te doen...hij is op zoek naar een kamer en als hij pas een kamer heeft kan hij een sportschool in de buurt daarop afstemmen. Ook heeft hij het druk etc net zoals de meesten van jullie.
Hebben jullie een schema die deze vriend makkelijk kan volhouden en waarmee hij het beste aankomt?
xoxo
Oja tips voor soorten whey zijn ook wel handig. En waar je een beetje goedkoop supplementen in kan slaan. Weet niet precies hoeveel hij te besteden heeft, maar het is een beginner dus moet alles nieuw inslaan.![]()
- Starting Strength (Rippetoe)
- Boven onderhoud eten
- B&F whey perfection (aanvulling op voeding, geen vervanging!)
- Multivitamine van het Kruitvat (of gewoon gevarieerd eten, dan hoeft dat niet per se)
Iedereen kan tijd vinden voor driemaal per week 1,5 uur sporten, dus laat 'm een gym zoeken met genoeg losse gewichten en een squatrek en gewoon gaan met die banaan.![]()
![]()
Dit is wel redelijk compleet, eventueel nog creatine. Maar dit hoort iemand zoals jij die al zolang meepost toch ook wel te weten Fanta?quote:Op dinsdag 3 juli 2012 23:25 schreef BigSmurf het volgende:
- Starting Strength (Rippetoe)
- B&F whey perfection (aanvulling op voeding, geen vervanging!)
- Multivitamine van het Kruitvat
Iedereen kan tijd vinden voor driemaal per week 1,5 uur sporten, dus laat 'm een gym zoeken met genoeg losse gewichten en een squatrek en gewoon gaan met die banaan.I just had to get that stress off my chest like breast reduction.![]()
Ikzelf vind whey onnodig. Het is niet voor niets een supplement en dus zeker niet noodzakelijk. Zolang jij met voeding genoeg aan je benodigde voedingswaardes komt is het ''dure'' whey niet benodigd om te groeien.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 19:18 schreef BananaPancake het volgende:
[..]
Ikzelf train nu bijna een jaar, nog geen enkele keer een shake/creatine/whatever aangeraakt en de gains zijn zeer duidelijk te merken.Ik ben dan ook geen ecto en vind het niet moeilijk om veel te eten, ik denk dat dit ook wel meespeelt.
190CM, 90.5KG, SQ:150KGx2 BP:100KGx2 DL:190KGx3
My end goal is not to be some massed up freak, but rather to have a physique that can be looked as art; streamlined, tapered, and universally appealing.![]()
Creatine is zo ongeveer het meest bewezen en tevens een van de goedkoopste supplementen op de markt. Whey is discutabel als je anderzijds genoeg gevarieerde eiwitten binnen krijgt, inderdaad.Of toch du vader?![]()
Jongeren die de voeding op orde hebben, hebben vaak maximaal creatine in het lichaam door het vlees enz.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 23:46 schreef Luchtkoker het volgende:
Creatine is zo ongeveer het meest bewezen en tevens een van de goedkoopste supplementen op de markt. Whey is discutabel als je anderzijds genoeg gevarieerde eiwitten binnen krijgt, inderdaad.
Het maakt vaak weinig uit.![]()
Als ik het me goed herinner wordt bij het bakken van vlees het gros van de creatine afgebroken, waardoor de toediening minimaal is, en suppletie zin heeft.Of toch du vader?![]()
Ben de laatste tijd veel meiden aan het aansporen om te gaan krachttrainen maar weet eigenlijk niet of ik ze mijn 3 split schema zou kunnen laten doen met herhalingen van 8,6,4 of meer repetities?![]()
Lees tegenwoordig ook positieve verhalen in van die glossy's.quote:Op woensdag 4 juli 2012 00:19 schreef SunTzu het volgende:
Ben de laatste tijd veel meiden aan het aansporen om te gaan krachttrainen maar weet eigenlijk niet of ik ze mijn 3 split schema zou kunnen laten doen met herhalingen van 8,6,4 of meer repetities?.
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Om eerlijk te zijn las ik wel vaker over die rippetoe schema's en verhalen heen, omdat ik meer gefocust was op andere schema's.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 23:26 schreef Seam het volgende:
[..]
Dit is wel redelijk compleet, eventueel nog creatine. Maar dit hoort iemand zoals jij die al zolang meepost toch ook wel te weten Fanta?
Maar goed ik geef het door. En ja ik weet ook wel hoe je een basis eetschemaatje maakt enzo maar niet precies hoeveel hij boven onderhoud moet eten. Hij beweegt ook onregelmatig naar mijn weten, weet niet hoeveel hij loopt enzo. Dus weet ook niet wat zijn energie verbruik is. Daar kan ik dan een schema op aanpassen.
![]()
Doe je zelf ook aan krachttrainen zo ja, wat voor schema heb jij?quote:Op woensdag 4 juli 2012 00:34 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Om eerlijk te zijn las ik wel vaker over die rippetoe schema's en verhalen heen, omdat ik meer gefocust was op andere schema's.
Maar goed ik geef het door. En ja ik weet ook wel hoe je een basis eetschemaatje maakt enzo maar niet precies hoeveel hij boven onderhoud moet eten. Hij beweegt ook onregelmatig naar mijn weten, weet niet hoeveel hij loopt enzo. Dus weet ook niet wat zijn energie verbruik is. Daar kan ik dan een schema op aanpassen.
![]()
quote:Op woensdag 4 juli 2012 00:33 schreef SunTzu het volgende:
Wat een schatje...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik voel dat het mijn plicht is om het straatbeeld een beetje op te schonen.quote:
Maarre iemand een idee of ik haar gewoon mijn 3 daags splitschema zou kunnen laten doen? (8, 6, 4) Of hebben vrouwen toch meer herhalingen nodig?![]()
Er zit toch nog wat broscience in je achterhoofdquote:Op woensdag 4 juli 2012 00:37 schreef SunTzu het volgende:
[..]
Ik voel dat het mijn plicht is om het straatbeeld een beetje op te schonen.
Maarre iemand een idee of ik haar gewoon mijn 3 daags splitschema zou kunnen laten doen? (8, 6, 4) Of hebben vrouwen toch meer herhalingen nodig?Gewoon keihard laten gaan op de gewichten, voor hen gelden dezelfde principes als voor ons, alleen gaat het ons iets makkelijker af ivm meer natuurlijke test.
Of toch du vader?![]()
Ik heb even een kutperiode gehad ( dakloos geworden etc ( kan altijd wel ergens heen, maar geen eigen huis meer ) en kan nu ook niet sporten..over een maand word ik geopereerd. Maar sinds mijn 15e KT gedaan. Begeleid door deze dame.quote:Op woensdag 4 juli 2012 00:34 schreef SunTzu het volgende:
[..]
Doe je zelf ook aan krachttrainen zo ja, wat voor schema heb jij?
Maar als ik alles weer op een rijtje heb ga ik zeker weer KT doen, ik loop nu alleen hard buiten en wat thuisoefeningen met dumbells. Maarja daar haal ik niet alles uit.![]()
Ok ok, slechte periodes zijn altijd een goede motivatie om harder te knallenquote:Op woensdag 4 juli 2012 00:41 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Ik heb even een kutperiode gehad ( dakloos geworden etc ( kan altijd wel ergens heen, maar geen eigen huis meer ) en kan nu ook niet sporten..over een maand word ik geopereerd. Maar sinds mijn 15e KT gedaan. Begeleid door deze dame.
[ afbeelding ]
Maar als ik alles weer op een rijtje heb ga ik zeker weer KT doen, ik loop nu alleen hard buiten en wat thuisoefeningen met dumbells. Maarja daar haal ik niet alles uit.
Ja sommige dingen zijn inderdaad broscience ik wil haar gewoon laten squatten en deadliftenquote:Op woensdag 4 juli 2012 00:39 schreef Luchtkoker het volgende:
[..]
Er zit toch nog wat broscience in je achterhoofdGewoon keihard laten gaan op de gewichten, voor hen gelden dezelfde principes als voor ons, alleen gaat het ons iets makkelijker af ivm meer natuurlijke test.
![]()
En niet alleen haar maar ik wil een hele harem verzamelen in het krachthonk.
Ik zit weer te dagdromen![]()
![]()
Zeker zodra die kans er is dan lukt het wel..en ja 1 voordeel ben wel 5 kg afgevallen door alles ( en er mocht wel wat af) XDquote:Op woensdag 4 juli 2012 00:44 schreef SunTzu het volgende:
[..]
Ok ok, slechte periodes zijn altijd een goede motivatie om harder te knallen
[..]
Ja sommige dingen zijn inderdaad broscience ik wil haar gewoon laten squatten en deadliften![]()
Ik zou de deadlift niet aanraden denk ik. Het is een oefening die toch wat afschrikt, vrij weinig visible gains heeft (come@me haters), relatief hoog ligt qua blessuregevoeligheid en waarvan zijn reputatie de oefening voorbij gaat. Dit is de andere zijde van het 'curlmonkey spectrum', deadlifts zijn overrated.quote:Op woensdag 4 juli 2012 00:44 schreef SunTzu het volgende:
[..]
Ok ok, slechte periodes zijn altijd een goede motivatie om harder te knallen
[..]
Ja sommige dingen zijn inderdaad broscience ik wil haar gewoon laten squatten en deadliften![]()
Ik zit weer te dagdromen
Ik doe ze zelf, begrijp me niet verkeerd, maar ik ben van mening dat het meer een oefening is voor stabilisatie en coordinatie en dat soort dingen, en niet zozeer om een 'strak lichaam te krijgen' (ie esthetiek).
Squatten is uiteraardin het kwadraat. Laat die glutes maar lekker werken.
Of toch du vader?![]()
Ze pakt wel de core en glutes met deadliften, glutes mmmmm...quote:Op woensdag 4 juli 2012 00:56 schreef Luchtkoker het volgende:
[..]
Ik zou de deadlift niet aanraden denk ik. Het is een oefening die toch wat afschrikt, vrij weinig visible gains heeft (come@me haters), relatief hoog ligt qua blessuregevoeligheid en waarvan zijn reputatie de oefening voorbij gaat. Dit is de andere zijde van het 'curlmonkey spectrum', deadlifts zijn overrated.
Ik doe ze zelf, begrijp me niet verkeerd, maar ik ben van mening dat het meer een oefening is voor stabilisatie en coordinatie en dat soort dingen, en niet zozeer om een 'strak lichaam te krijgen' (ie esthetiek).
![]()
Ik moet godverdomme meer SLAPEN. Met vijf uur per nacht en een chronisch gebrek aan REM-slaap ga ik dus echt niet cut worden. Heb HGH nodig jeweetz."End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
Volgens mij zijn deadlifts er puur en alleen voor om je sterk te maken. Echt groeien doe je er denk ik niet van (hooguit je lats en traps misschien in het begin), maar je hebt het wel nodig om je core en rug sterk genoeg te maken lijkt mequote:Op woensdag 4 juli 2012 00:56 schreef Luchtkoker het volgende:
[..]
Ik zou de deadlift niet aanraden denk ik. Het is een oefening die toch wat afschrikt, vrij weinig visible gains heeft (come@me haters), relatief hoog ligt qua blessuregevoeligheid en waarvan zijn reputatie de oefening voorbij gaat. Dit is de andere zijde van het 'curlmonkey spectrum', deadlifts zijn overrated.
-
Gewoon lekker mee laten doen. Ik heb ook een vriendin die regelmatig meedoet, en bij haar zie je na een paar maanden al resultaat, in tegenstelling tot die vrouwtjes met de story op de fietsquote:Op woensdag 4 juli 2012 00:44 schreef SunTzu het volgende:
[..]
Wie is dit? Ze lijkt een beetje op een vrouw die weleens bij mijn sportschool komtquote:Op woensdag 4 juli 2012 00:41 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Ik heb even een kutperiode gehad ( dakloos geworden etc ( kan altijd wel ergens heen, maar geen eigen huis meer ) en kan nu ook niet sporten..over een maand word ik geopereerd. Maar sinds mijn 15e KT gedaan. Begeleid door deze dame.
[ afbeelding ]
Maar als ik alles weer op een rijtje heb ga ik zeker weer KT doen, ik loop nu alleen hard buiten en wat thuisoefeningen met dumbells. Maarja daar haal ik niet alles uit.![]()
![]()
Whey poeder is de goedkoopste vorm van eiwit (mijn whey is net wat goedkoper per 50gr eiwit dan de aldi kwark), maar natuurlijk niet de goedkoopste vorm van calorien.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 23:26 schreef jeurse04 het volgende:
[..]
Ikzelf vind whey onnodig. Het is niet voor niets een supplement en dus zeker niet noodzakelijk. Zolang jij met voeding genoeg aan je benodigde voedingswaardes komt is het ''dure'' whey niet benodigd om te groeien.
Ikzelf train nu bijna een jaar, nog geen enkele keer een shake/creatine/whatever aangeraakt en de gains zijn zeer duidelijk te merken.Ik ben dan ook geen ecto en vind het niet moeilijk om veel te eten, ik denk dat dit ook wel meespeelt.
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!![]()
Topwetenschappers zijn er laatst achter gekomen dat er een correlatie zit tussen kracht en spiermassa.quote:Op woensdag 4 juli 2012 02:56 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Volgens mij zijn deadlifts er puur en alleen voor om je sterk te maken. Echt groeien doe je er denk ik niet van(...)I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!![]()
Say what? Deadlift is DE massabouwer zolang je deze maar retezwaar doet. Als ik de rest van mijn leven nog maar 1 oefening zou mogen doen in de gym dan is dat hem welquote:Op woensdag 4 juli 2012 02:56 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Volgens mij zijn deadlifts er puur en alleen voor om je sterk te maken. Echt groeien doe je er denk ik niet van (hooguit je lats en traps misschien in het begin), maar je hebt het wel nodig om je core en rug sterk genoeg te maken lijkt meIm a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers![]()
Deadlift en OHP zijn mijn favoriete oefeningen, al is het alleen maar omdat ik het gevoel heb dat het halve krachthok je aan zit te gapen als je staat te deadliften
Op elke fokker past een bril.![]()
En dat vind ik dus zwaaar irritant.quote:Op woensdag 4 juli 2012 10:14 schreef Catch_me het volgende:
Deadlift en OHP zijn mijn favoriete oefeningen, al is het alleen maar omdat ik het gevoel heb dat het halve krachthok je aan zit te gapen als je staat te deadliften![]()
Ben jij famillie van luukquote:Op woensdag 4 juli 2012 00:41 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hier kijken ze altijd raar als je OHP of BOR doet. Deadlift schijnen ze normaler te vinden.quote:Op woensdag 4 juli 2012 10:14 schreef Catch_me het volgende:
Deadlift en OHP zijn mijn favoriete oefeningen, al is het alleen maar omdat ik het gevoel heb dat het halve krachthok je aan zit te gapen als je staat te deadliften![]()
![]()
Altijd als ik push press sta te doen vraag ik me af of mensen denken dat ik stiekem mijn OHP reps zit te cheatenZe durven in ieder geval niet langs me te lopen tijdens die oefening.
![]()
quote:Op woensdag 4 juli 2012 09:17 schreef Zith het volgende:
[..]
Topwetenschappers zijn er laatst achter gekomen dat er een correlatie zit tussen kracht en spiermassa.![]()
![]()
Ik was zondag verbaasd dat ik een paar gasten zag dead liften. Tot ik de form zag, veel te veel gewicht en dan niet verder zakken dan net onder de knieen... En dan van die hippe sprongetjes maken de hele tijd vanaf de vloer op een bankje, waarmee ze dan met 3 man zo'n beetje het hele krachthoekje in beslag nemen. DOOD MOETEN ZE!!!quote:Op woensdag 4 juli 2012 10:24 schreef BigSmurf het volgende:
[..]
Hier kijken ze altijd raar als je OHP of BOR doet. Deadlift schijnen ze normaler te vinden.
Oh pardon, ik bedoel, wat een sukkels.![]()
![]()
was het geen RDL dan?...quote:Op woensdag 4 juli 2012 10:37 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ik was zondag verbaasd dat ik een paar gasten zag dead liften. Tot ik de form zag, veel te veel gewicht en dan niet verder zakken dan net onder de knieen... En dan van die hippe sprongetjes maken de hele tijd vanaf de vloer op een bankje, waarmee ze dan met 3 man zo'n beetje het hele krachthoekje in beslag nemen. DOOD MOETEN ZE!!!
Oh pardon, ik bedoel, wat een sukkels.hij kan altijd nog bacardi gaan serveren in het cafe van Lock, Stock and Two Smoking Barrels![]()
quote:Op woensdag 4 juli 2012 10:37 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ik was zondag verbaasd dat ik een paar gasten zag dead liften. Tot ik de form zag, veel te veel gewicht en dan niet verder zakken dan net onder de knieen... En dan van die hippe sprongetjes maken de hele tijd vanaf de vloer op een bankje, waarmee ze dan met 3 man zo'n beetje het hele krachthoekje in beslag nemen. DOOD MOETEN ZE!!!
Oh pardon, ik bedoel, wat een sukkels.Klinkt als mijn training alleen dan met goede form en plyo boxen om op te springen die wel iets hoger zijn dan een bankje
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers![]()
Hier had ik vandaag ook last van.. Ik was fijn mijn stang aan het behangen met extra kilo´tjes, zit zo´n vent echt zo te kijken van huh?quote:Op woensdag 4 juli 2012 10:14 schreef Catch_me het volgende:
Deadlift en OHP zijn mijn favoriete oefeningen, al is het alleen maar omdat ik het gevoel heb dat het halve krachthok je aan zit te gapen als je staat te deadliften
Daarna kwam er een jongen die ik ken naar boven (waar ik dus aan het deadliften was), zegt ie `ben je aan het bodybuilden??´
Aan de bar bestelde ik een eiwitshake (nog niet in huis gehaald), vraagt zo`n vrouw: `wil je groeien???` ehm ja.
Gaan jullie nou maar lekker 15 verschillende oefeningen op een dag doen voor al je verschillende spiertjes en laat mij lekker mijn ding doen. JeeezMy salvation lies in your love..![]()
No shit sherlock..quote:Op dinsdag 3 juli 2012 22:34 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Als whey te duur voor je is heb je een probleem aan je inkomstenkant waar je wat aan moet doen.
Sparen voor vakantie, arme student, (extra!!) baanzoekend jwt.My salvation lies in your love..![]()
BS; iedereen kan whey betalen. Hoe betaal je anders je gym en eten e.d.quote:Op woensdag 4 juli 2012 11:00 schreef BananaPancake het volgende:
[..]
No shit sherlock..
Sparen voor vakantie, arme student, (extra!!) baanzoekend jwt.-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-![]()
Je bestelt een eiwitshake aan de bar? Een potje whey halen is stukken goedkoper heur.Ik moet altijd zo m'n best doen om dat soort figuren niet te gaan verbeteren qua form. Niet dat het zin heeft, dan kom ik niet meer aan m'n eigen training toe volgens mij.quote:Op woensdag 4 juli 2012 10:37 schreef Snakey het volgende:
[..]
Oh pardon, ik bedoel, wat een sukkels.![]()
![]()
Kwam net zo'n fysiotherapeut mij complimenteren op mijn 26kg dumbell lunges terwijl die een jongen liet squatten met 15kg en maar 5cm doorzakte, I was like WTF hoe kom je aan je werk.
Edit: Mijn zweet begint steeds meer naar azijn ofzo te ruiken![]()
![]()
Je hebt low-carbers op de wereld die dat denken. Eén van de bekendere webmasters, van het Livin' la vida low-carb blog (echtquote:Op woensdag 4 juli 2012 11:44 schreef BigSmurf het volgende:
Buikvet verbranden
Afvallen met 4000 kcals per dag.), Jimmy Moore, is er één van. Hij weegt 300 pond, voornamelijk vet.
http://www.livinlavidalowcarb.com/ (die foto is gemaakt toen hij 200-nogwat pond woog, na afvallen van rond de 400 pond, maar hij is het gewicht weer aangekomen).
http://livinlavidalowcarb.com/blog/ - voor z'n blog.
Altijd op je hoede zijn voor mensen die geindoctrineerd zijn door een bepaald dogma, maar waarbij ze het dogma zelf niet kunnen waarmaken...Confidence through competence![]()
Laag carb dieet?quote:Op woensdag 4 juli 2012 11:51 schreef SunTzu het volgende:
Kwam net zo'n fysiotherapeut mij complimenteren op mijn 26kg dumbell lunges terwijl die een jongen liet squatten met 15kg en maar 5cm doorzakte, I was like WTF hoe kom je aan je werk.
Edit: Mijn zweet begint steeds meer naar azijn ofzo te ruiken
Medicine must bring back the joy in the life of the patient.Medicine must give the patient something to celebrate.When medicine cannot achieve this, the goal must be to allow the patient to die a death as quickly and as painlessly as possible![]()
Wauwquote:Op woensdag 4 juli 2012 11:44 schreef BigSmurf het volgende:
Buikvet verbranden
Afvallen met 4000 kcals per dag.
Zijn er hier hier trouwens mensen die lungen (ipv squatten eigenlijk). Sinds kort train ik thuis en kan prima al mijn oefeningen doen, behalve squats, omdat ik geen rack heb. En heb hier eigenlijk ook geen ruimte/geld voor.
Probleem bij mijn lunges is alleen dat ik enorm buiten balans ben, zorgt voor de nodige frustratie telkens![]()
![]()
Ik doe om de workout ook lunges na mijn squats. Van squats ga ik niet echt stuk (techniek zuigt ook nog), maar van een circuitje lungen door de krachtruimte ga ik helemaal kapot
Op elke fokker past een bril.![]()
Techniek goed aanleren en zwaarder squatten, dan ga je echt wel stuk.quote:Op woensdag 4 juli 2012 13:02 schreef Catch_me het volgende:
Ik doe om de workout ook lunges na mijn squats. Van squats ga ik niet echt stuk (techniek zuigt ook nog), maar van een circuitje lungen door de krachtruimte ga ik helemaal kapot![]()
![]()
Zo verleidelijk om een keertje KO te gaan van lunges.quote:Op woensdag 4 juli 2012 13:02 schreef Catch_me het volgende:
Ik doe om de workout ook lunges na mijn squats. Van squats ga ik niet echt stuk (techniek zuigt ook nog), maar van een circuitje lungen door de krachtruimte ga ik helemaal kapotDit is/word het vandaag:quote:
9.00 's ochtends 1 bruine boterham met ei en een banaan
van 10 tot 12 getraind.
12.00 een banaan en een kom brinta
14.00 2 bruine boterhammen
16.00 1 boterham
17.15 avondeten, meestal rijst of pasta
19.45 boterham of fruit
22.00 2 boterhammen kom brinta
tussendoor nog wat cashewnoten.
[ Bericht 2% gewijzigd door SunTzu op 04-07-2012 13:22:15 ]![]()
Dat betaal ik ook niet zelfquote:Op woensdag 4 juli 2012 11:05 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
BS; iedereen kan whey betalen. Hoe betaal je anders je gym en eten e.d.
+1quote:Op woensdag 4 juli 2012 07:24 schreef Toverbal0 het volgende:
[..]
Gewoon lekker mee laten doen. Ik heb ook een vriendin die regelmatig meedoet, en bij haar zie je na een paar maanden al resultaat, in tegenstelling tot die vrouwtjes met de story op de fiets![]()
Wat een onzin.quote:Op woensdag 4 juli 2012 00:56 schreef Luchtkoker het volgende:
[..]
![]()
Er is vast wel een BB-er hier die je (tijdelijk) in huis wil nemen.quote:Op woensdag 4 juli 2012 00:41 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Maar als ik alles weer op een rijtje heb ga ik zeker weer KT doen, ik loop nu alleen hard buiten en wat thuisoefeningen met dumbells. Maarja daar haal ik niet alles uit.
En v.w.b. trainen: tot je weer rust/geld hebt: Zuzka Light doen?![]()
Ze komt eeh.. niet heel intelligent over.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
+1quote:Op dinsdag 3 juli 2012 23:46 schreef Luchtkoker het volgende:
Creatine is zo ongeveer het meest bewezen en tevens een van de goedkoopste supplementen op de markt. Whey is discutabel als je anderzijds genoeg gevarieerde eiwitten binnen krijgt, inderdaad.![]()
Zet je voeten wat uit elkaar voor de stabiliteit.quote:Op woensdag 4 juli 2012 12:46 schreef Rem-koe het volgende:
[..]
Wauw
Zijn er hier hier trouwens mensen die lungen (ipv squatten eigenlijk). Sinds kort train ik thuis en kan prima al mijn oefeningen doen, behalve squats, omdat ik geen rack heb. En heb hier eigenlijk ook geen ruimte/geld voor.
Probleem bij mijn lunges is alleen dat ik enorm buiten balans ben, zorgt voor de nodige frustratie telkens![]()
Die kan ik maar aan 1 voet dragen.quote:Op woensdag 4 juli 2012 13:33 schreef CarbonC het volgende:
Iemand hier al eens op getraind?
[ afbeelding ]
(Vibram Five Fingers)![]()
Duh...quote:
BTW: jij hoeft zeker ook nooit schoenen te kopen? Je kunt gewoon de juiste schoen in de juiste maat in het rack zoeken en die mee naar huis nemen? Of is er een soort marktplaats waar je een buddy kunt zoeken met dezelfde schoenmaat voor de andere voet, zodat je de kosten kunt delen?![]()
Ik moet ook gewoon schoenen kopen. M'n rechterschoen slijt sneller dan m'n linker (prothese). Ik heb het wel eens voorgesteld aan iemand die een rechterbeen mist, maar we hebben absoluut niet elkaars smaak.quote:Op woensdag 4 juli 2012 13:53 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Duh...
BTW: jij hoeft zeker ook nooit schoenen te kopen? Je kunt gewoon de juiste schoen in de juiste maat in het rack zoeken en die mee naar huis nemen? Of is er een soort marktplaats waar je een buddy kunt zoeken met dezelfde schoenmaat voor de andere voet, zodat je de kosten kunt delen?![]()
![]()
Hahaha hier ben ik ook wel benieuwd naar, zou een gat in de markt zijn haha.quote:Op woensdag 4 juli 2012 13:53 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Duh...
Kunnen ze je geen robot been fixen? Je ziet vrij vaak youtube filmpjes van leipe benen.quote:Op woensdag 4 juli 2012 13:55 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ik moet ook gewoon schoenen kopen. M'n rechterschoen slijt sneller dan m'n linker (prothese). Ik heb het wel eens voorgesteld aan iemand die een rechterbeen mist, maar we hebben absoluut niet elkaars smaak.
http://img444.imageshack.us/img444/827/robotleg002web.jpg (copy/paste deze link)-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-![]()
Neger, ze wou met jou mee sporten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If not now, then when.![]()
20 jaarquote:Op woensdag 4 juli 2012 14:11 schreef BigSmurf het volgende:
http://www.nu.nl/gezondhe(...)ven-minder-eten.html
Minder bulken boys, anders gaan we eerder dood.
-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-![]()
ik niet iig. Deads op sokken, de rest gewoon op mijn schoenen.quote:Op woensdag 4 juli 2012 13:33 schreef CarbonC het volgende:
Iemand hier al eens op getraind?
[ afbeelding ]
(Vibram Five Fingers)hij kan altijd nog bacardi gaan serveren in het cafe van Lock, Stock and Two Smoking Barrels![]()
Die zijn bijna allemaal gemaakt voor bovenbeen prothesen. Ik heb m'n knie nog, gelukkig. Maar daardoor is een robotbeen zo goed goed als overbodig.quote:Op woensdag 4 juli 2012 14:03 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Kunnen ze je geen robot been fixen? Je ziet vrij vaak youtube filmpjes van leipe benen.
[ http://img444.imageshack.us/img444/827/robotleg002web.jpg (copy/paste deze link) ]
Het is interessanter dat ze nu protheses kunnen maken die aansluiten op je zenuwen. Je moet daarvoor wel het missende deel nog voelen. Klinkt een beetje raar, maar als ik de spieren in mijn stomp aanspan voel ik m'n hele been en voet. Ik kan zelfs mijn tenen bewegen.
Anyway, doordat ik dat voel zouden ze de juiste zenuwen kunnen vinden en die 'aansluiten' op een been. Dan zou ik dus m'n hele voet weer functioneel kunnen bewegen. Maar, only in America, vreselijk duur, en het kost iets van anderhalf jaar om de juiste zenuw te vinden en aan te sluiten.
Ik heb een stuk gelezen over een vrouw (in de US uiteraard) die een arm kwijt was na een ongeluk. Haar prothese was volledig functioneel, ze kon zelfs een glas wijn oppakken zonder het te breken.![]()
Haha, wel geinig dat je jouw tenen nog kan bewegen.quote:Op woensdag 4 juli 2012 14:19 schreef Snakey het volgende:
[..]
Die zijn bijna allemaal gemaakt voor bovenbeen prothesen. Ik heb m'n knie nog, gelukkig. Maar daardoor is een robotbeen zo goed goed als overbodig.
Het is interessanter dat ze nu protheses kunnen maken die aansluiten op je zenuwen. Je moet daarvoor wel het missende deel nog voelen. Klinkt een beetje raar, maar als ik de spieren in mijn stomp aanspan voel ik m'n hele been en voet. Ik kan zelfs mijn tenen bewegen.
Anyway, doordat ik dat voel zouden ze de juiste zenuwen kunnen vinden en die 'aansluiten' op een been. Dan zou ik dus m'n hele voet weer functioneel kunnen bewegen. Maar, only in America, vreselijk duur, en het kost iets van anderhalf jaar om de juiste zenuw te vinden en aan te sluiten.
Ik heb een stuk gelezen over een vrouw (in de US uiteraard) die een arm kwijt was na een ongeluk. Haar prothese was volledig functioneel, ze kon zelfs een glas wijn oppakken zonder het te breken.
Heb je toevallig een filmpje van die vrouw?If not now, then when.![]()
Net even de calorien in mijn ontbijt gecheckt:
0,8 liter melk = 8 x 46kcal = 368 kcal
150 gram Brinta = 1,5 x 325kcal = 488kcal
Totaal: 856kcal.
Eiwitten:
8 x 3,6 = 28,8 gram
1,5 x 11 = 16,5 gram
Totaal 45,3 gram eiwitten.![]()
Ik vind dit zeer interessant en het zou erg cool zijn als dit zou lukken.quote:Op woensdag 4 juli 2012 14:19 schreef Snakey het volgende:
[..]
Die zijn bijna allemaal gemaakt voor bovenbeen prothesen. Ik heb m'n knie nog, gelukkig. Maar daardoor is een robotbeen zo goed goed als overbodig.
Ik heb een stuk gelezen over een vrouw (in de US uiteraard) die een arm kwijt was na een ongeluk. Haar prothese was volledig functioneel, ze kon zelfs een glas wijn oppakken zonder het te breken.![]()
Het voelt ook een beetje maf, hoewel ik er wel aan gewend ben natuurlijk. Ik krijg heel af en toe wel eens kramp in die voet. Erg vervelend want je kan bijna niks doen. Je tenen omhoog trekken gaat niet.quote:Op woensdag 4 juli 2012 14:21 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Haha, wel geinig dat je jouw tenen nog kan bewegen.
Heb je toevallig een filmpje van die vrouw?M'n stomp masseren helpt gelukkig wel een beetje, de rest moet ik gewoon uitzitten.
![]()
Geen filmpje, was een artikel in de National Geographic, volgens mij al meer dan een jaar geleden.![]()
Het werkt, dat is voor zeker. Het is alleen nogal onbereikbaar door de kosten. In Amerika is het meer bereikbaar en als ik daar zou wonen zou ik het zeker proberen. Ze doen er ook veel onderzoek naar ivm gewonde militairen, dus er wordt daar aardig wat poen in gestoken. Als je iets meer dan basis wil in Nederland mag je het allemaal zelf betalen. En onderzoek als dat wordt hier ook niet gedaan voor zover ik weet.quote:Op woensdag 4 juli 2012 14:23 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Ik vind dit zeer interessant en het zou erg cool zijn als dit zou lukken.![]()
Vertel.quote:
Tevens heeft XXL nu ook een zomer aanbieding. 80 euro voor 5kg whey (2.5kg Perzik/Mango, 2.5kg Appel) + een broscience blaadje, voor de geinteresseerden.Of toch du vader?![]()
Je betaald 54,90 voor 4,5 kilo bij B&F. Wel 1 smaak naar keuze.quote:Op woensdag 4 juli 2012 14:52 schreef Luchtkoker het volgende:
Tevens heeft XXL nu ook een zomer aanbieding. 80 euro voor 5kg whey (2.5kg Perzik/Mango, 2.5kg Appel) + een broscience blaadje, voor de geinteresseerden.![]()
Wat een gesoepte babe op dat blaadje.quote:Op woensdag 4 juli 2012 14:52 schreef Luchtkoker het volgende:
[..]
Vertel.
Tevens heeft XXL nu ook een zomer aanbieding. 80 euro voor 5kg whey (2.5kg Perzik/Mango, 2.5kg Appel) + een broscience blaadje, voor de geinteresseerden.
XXL Whey staat bij mij wel in een hoger aanzien dan B&F Whey.![]()
Welke stad sport jij, zij sportte in rotterdam en tegenwoordig in den haagquote:Op woensdag 4 juli 2012 08:44 schreef seto het volgende:
[..]
Wie is dit? Ze lijkt een beetje op een vrouw die weleens bij mijn sportschool komt![]()
Kon niet man, andere werktijden. Ben na het sporten nog wel bij haar op kantoor geweest. Volgende weekquote:Op woensdag 4 juli 2012 14:10 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Neger, ze wou met jou mee sporten.![]()
![]()
Den Haag ja, bij Kneets, dus het is haar tochquote:Op woensdag 4 juli 2012 15:01 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Welke stad sport jij, zij sportte in rotterdam en tegenwoordig in den haagZij traint harder dan de meeste gasten daar. Nog best knap ook.
![]()
Ik had die shit een keer zo erg dat ik drie dagen op mijn tenen moest lopen. Ging helemaal nergens meer over.quote:Op woensdag 4 juli 2012 15:08 schreef Bendoe het volgende:
ik ga helemaal bad op die spierpijn in m'n kuiten![]()
Allebei.quote:Op woensdag 4 juli 2012 15:19 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Doen jullie de traps op rug of schouder dag?
Maar meestal bij schouders.![]()
Los van de DL, die ik op rugdag doe, doe ik ze op schouderdag.quote:Op woensdag 4 juli 2012 15:19 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Doen jullie de traps op rug of schouder dag?Of toch du vader?![]()
Ja, mooie vrouw idd ( op die foto ziet ze er groot uit, maar het is een klein vrouwtje). Zij traint heel erg hard, ze sportte soms meer dan 8 uur per dag.quote:Op woensdag 4 juli 2012 15:06 schreef seto het volgende:
[..]
Den Haag ja, bij Kneets, dus het is haar tochZij traint harder dan de meeste gasten daar. Nog best knap ook.
Laatst haar eerste wedstrijd gehad ook, en wat een discipline tijdens het cutten.![]()
8 uur op één dag, is dat nog wel realistisch?quote:Op woensdag 4 juli 2012 16:08 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Ja, mooie vrouw idd ( op die foto ziet ze er groot uit, maar het is een klein vrouwtje). Zij traint heel erg hard, ze sportte soms meer dan 8 uur per dag.
Laatst haar eerste wedstrijd gehad ook, en wat een discipline tijdens het cutten.If not now, then when.![]()
Dat is voor niemand realistisch. Je gaint er niks extra mee.quote:Op woensdag 4 juli 2012 16:39 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
8 uur op één dag, is dat nog wel realistisch?![]()
Ik wou zeggen.quote:Op woensdag 4 juli 2012 16:40 schreef Snakey het volgende:
[..]
Dat is voor niemand realistisch. Je gaint er niks extra mee.If not now, then when.![]()
Nee maAr ze gaf les enzo ( dan is ze ook bezig met sport)quote:Op woensdag 4 juli 2012 16:39 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
8 uur op één dag, is dat nog wel realistisch?![]()
Afgelopen dagen redelijk verzaakt, weinig slaap, veel alcohol. Gelukkig met mijn zatte kop alleen gebakken vis gegeten, dus wat dat betreft valt de schade meeVannacht redelijk bij kunnen slapen, nu even keihard trainen (compounds en armen isoleren) en vanavond weer op tijd naar bed.
![]()
Lijkt mij dat je het nog wel langer kan gebruiken, of heb ik het mis.quote:
Maarja voor die tijd is het toch op.![]()
Lekker uitgerust.
Volgens mij ben je binnen een paar trainingen weer op stoom, als je langzaam opbouwt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Stereotomy op 04-07-2012 19:06:44 ]Confidence through competence![]()
Als jij een training zou hebben met alleen leuke oefeningen, hoe zou die er dan uitzien?
Leg press
Deadlift
Cable row
Chin ups
Bench press
Dumbell shoulder press
EZ-bar curls
Tricep pushdowns
![]()
![]()
Ga ik zo ook even doen.quote:Op woensdag 4 juli 2012 17:35 schreef ZuidGrens het volgende:
nu even keihard trainen (compounds en armen isoleren)
Vanavond laat, 22:30. (24-uurs gym)
Deathlift or Die.![]()
quote:Op woensdag 4 juli 2012 19:16 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Ga ik zo ook even doen.
Vanavond laat, 22:30. (24-uurs gym)
nice
Bitchass mensen die steeds onder training uit proberen te komen, gisteren 8,5km gerend die bitch stopte al na 3,2km ging vandaag niet mee krachttraining doen omdat ie een rustdag wilde en stuurt net een bericht dat ie morgen niet mee gaat rennen vanwege spierpijn.
Ik zag op MTV: "I used to be fat" zo'n obesitas wijf nog meer rennen zonder te janken.![]()
SQquote:Op woensdag 4 juli 2012 19:14 schreef Bendoe het volgende:
Als jij een training zou hebben met alleen leuke oefeningen, hoe zou die er dan uitzien?
Leg press
Deadlift
Cable row
Chin ups
Bench press
Dumbell shoulder press
EZ-bar curls
Tricep pushdowns
OHP
DL
Dips
Hammer curls
Leg press
calve raises![]()
Samen rennen is sowieso niet zo fijn tenzij je iemand hebt met dezelfde conditie en hetzelfde tempo. Vanavond ook nog ff een stuk hardlopen; het is nu nog even wat te warm tbh.quote:Op woensdag 4 juli 2012 19:18 schreef SunTzu het volgende:
Bitchass mensen die steeds onder training uit proberen te komen, gisteren 8,5km gerend die bitch stopte al na 3,2km ging vandaag niet mee krachttraining doen en stuurt net een bericht dat ie morgen niet mee gaat rennen.
Ik zag op MTV: "I used to be fat" zo'n obesitas wijf nog meer rennen zonder te janken.-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-![]()
Veel rugquote:Op woensdag 4 juli 2012 19:21 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
SQ
OHP
DL
Dips
Hammer curls
Leg press
calve raises![]()
![]()
Leg Pressquote:Op woensdag 4 juli 2012 19:14 schreef Bendoe het volgende:
Leg press
Deadlift
Cable row
Chin ups
Bench press
Dumbell shoulder press
EZ-bar curls
Tricep pushdowns
BP
BOR
DL
Cable cross
Hammer curls
Chin ups
Dips
Hanging leg raises![]()
![]()
Curlen met een meidje terwijl ze haar benen om je heen heeft zitten. Als het te zwaar wordt kan ze mee helpen met haar armen is soort van lateral pulldown voor haar gelijk.quote:![]()
Dit dagje met een bloot bovenlichaam in de zon chillen in het park was goed voor het zelfvertrouwen van Warsaw. Met "mooi lichaam hoor" van een random chick als hoogtepunt.
[ Bericht 24% gewijzigd door Warsaw op 04-07-2012 22:22:49 ]![]()
Geweldig filmpje! 140 Lbs in 10 maanden!! Heel mooi.quote:![]()
Jongens, ik heb echt wat feedback nodig. Vandaag was dus IF cut dag 2 en ik eet 3 maaltijden op 1 dag, het feeding window is van 13:00 tot 21:00.
Kcals op een trainingsdag: 2600 Kcals (eigenlijk 2500)
Eiwit: ~ 200 gr.
Hieronder zie je mijn planning van vandaag, ik heb alles gegeten behalve 4 van de 6 broodjes op het einde, aangezien ik echt propvol zat en het niet meer op kon (ik dacht dat het trouwens croissantjes waren totdat ik het blik zag).SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik was tevreden met maaltijd 1 & 2, maar maaltijd 3 was dus echt 10x niks. Het nadeel is namelijk dat ik niet zoveel verschillende producten uit mijn hoofd weet waarvan ik ongeveer kan schatten of dat gaat passen of niet. Dit is lastig omdat ik zodoende niet weet hoe ik mijn dagelijkse Kcals en macro's moet behalen.
Maaltijd 2 zag er zo uit:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maaltijd 3 zo en zo:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je ziet dus dat maaltijd 3 niks is, maar wel de meeste Kcals bevat.
Het eten vind ik persoonlijk het moeilijkste deel van alles, de rest begrijp ik prima, maar het voedsel is echt lastig. Ook denk ik doordat ik mij zo vol prop ik gewoon weer ga aankomen i.p.v. afvallen, dit zou niet zo moeten zijn aangezien ik wel gewoon 500 Kcal onder mijn TDEE zit.
Het liefst wil ik zo veel mogelijk schoon eten, maar als ik kijk naar schoon eten dan zitten daar bijna geen Kcals in.
Wat is nou mijn probleem?
- Ik weet niet hoe ik efficient kan eten, ik weet niet hoe ik mijn Kcals goed kan behalen.
- Imo zit die laatste maaltijd vol met teveel carbs, daarnaast zijn die pannenkoeken ook niet te vreten.
Morgen eet ik waarschijnlijk weer hetzelfde zoals maaltijd 1 en 2, morgen is het ook een rustdag waardoor ik minder Kcals naar binnen hoef te werken maar nog vind ik het lastig.
Ik hoop dat iemand goeie feedback voor mij heeft.
[ Bericht 1% gewijzigd door Yuri_Boyka op 04-07-2012 22:39:50 ]If not now, then when.![]()
Als je hier nou 6 maaltijden van had gemaakt ipv per se 3 maaltijden in per se 8 uur, dan had je het een stuk makkelijker gehad.
Maarja, je wil zo graag IF doen. Prop jezelf dan maar vol ja.Confidence through competence![]()
Ik ben gewoon benieuwd naar dat hele IF gebeuren en het zou ook beter passen bij school. Ik vind het niet erg om mijzelf vol te proppen, maar het moet dan wel een beetje normaal eten zijn.quote:Op woensdag 4 juli 2012 22:45 schreef Stereotomy het volgende:
Als je hier nou 6 maaltijden van had gemaakt ipv per se 3 maaltijden in per se 8 uur, dan had je het een stuk makkelijker gehad.
Maarja, je wil zo graag IF doen. Prop jezelf dan maar vol ja.Noten zijn inderdaad goed, ik ga morgen gewoon een hele hoop verschillende noten inslaan.quote:If not now, then when.![]()
Edit: Kippenborst inderdaad, ik heb dan naar de bovenste gekeken. Zou dan 45 gram moeten zijn.quote:Op woensdag 4 juli 2012 22:49 schreef michiel_merk het volgende:
ik zie in de schema dat 200 gram kip 68 gr eiwit bevat ?
ik dacht rond de 40
http://www.voedingswaardetabel.nl/voedingswaarde/?q=kipfiletIf not now, then when.![]()
Zeer inspirerend, wat een baas.quote:![]()
![]()
Vorig jaar had ik dit schema samengesteld, ging totaal niet samen met school en volgens mij is het schema ook niet zo denderend.quote:Op woensdag 4 juli 2012 22:45 schreef Stereotomy het volgende:
Maarja, je wil zo graag IF doen. Prop jezelf dan maar vol ja.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If not now, then when.![]()
quote:Op woensdag 4 juli 2012 22:58 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Vorig jaar had ik dit schema samengesteld, ging totaal niet samen met school en volgens mij is het schema ook niet zo denderend.Lijkt op wat ik ooit had, maar dan wat minder PINDAKAAS VOLLE MELK GROF VOLKOREN PINDAKAAS VOLLE MELK GROF VOLKOREN.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wat meer bedoel je?quote:Op woensdag 4 juli 2012 23:07 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Lijkt op wat ik ooit had, maar dan wat minder PINDAKAAS VOLLE MELK GROF VOLKOREN PINDAKAAS VOLLE MELK GROF VOLKOREN.
Geen zin om een KLB topic te openen maar hier heb je 2 klachten:
-gestoord worden in de een na laatste rep van de laatste set
-continue met eten moeten slepen-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-![]()
Aanvulling wat mij vanmiddag gebeurde:quote:Op woensdag 4 juli 2012 23:24 schreef drumstickNL het volgende:
Geen zin om een KLB topic te openen maar hier heb je 2 klachten:
-gestoord worden in de een na laatste rep van de laatste set
-continue met eten moeten slepen
- Vliegen die voor je gezicht komen vliegen en landen terwijl je dumbell flies aan het doen bent.
edit:
[ Bericht 5% gewijzigd door SunTzu op 05-07-2012 00:07:14 ]![]()
Of vliegen die in je keel gaan zitten als je aan het hardlopen bent.quote:Op woensdag 4 juli 2012 23:29 schreef SunTzu het volgende:
[..]
Aanvulling wat mij vanmiddag gebeurde:
- Vliegen die voor je gezicht komen vliegen en landen terwijl je dumbell flies aan het doen bent.
Ik moest lachen, dumbbell vliegjes.quote:Op woensdag 4 juli 2012 23:29 schreef SunTzu het volgende:
[..]
Aanvulling wat mij vanmiddag gebeurde:
- Vliegen die voor je gezicht komen vliegen en landen terwijl je dumbell flies aan het doen bent.![]()
![]()
Ik kijk dus meestal op tumblr.com voor motivatie, kwam net op deze blog: http://gymandmotivation.tumblr.com/ fuck nu heb ik zin om te trainen.![]()
Zitten goede tussen! Maar sommige zijn wel echt "plaatsvervangende schaamte"-slecht.quote:Op donderdag 5 juli 2012 00:15 schreef SunTzu het volgende:
Ik kijk dus meestal op tumblr.com voor motivatie, kwam net op deze blog: http://gymandmotivation.tumblr.com/ fuck nu heb ik zin om te trainen.BEASTMODE![]()
Dit is echt awesomequote:![]()
'k heb dinsdag m'n deadlift PR op 190kg gezet 1,5keerquote:Op woensdag 4 juli 2012 10:14 schreef Catch_me het volgende:
Deadlift en OHP zijn mijn favoriete oefeningen, al is het alleen maar omdat ik het gevoel heb dat het halve krachthok je aan zit te gapen als je staat te deadliftenzonder straps zonder beld.
'k kwam elke keer niet verder dan 170kg, en dit keer stonden er dus twee gasten "stiekum" te kijken de hele tijd. Normaal wordt ik daar horendol en zwaar geirriteerd van van binnen, maar dit keer dacht ik
nu ga ik es ff wat laten zien ook.en het enige wat ik zachtjes hoorde van die gasten was "Fack" toen ik boven was. En de platen die ratelde van mijn shaken lol.
Bij die tweede rep werd het bijna zwart voor m'n ogen halverwege.
Volgende keer ga ik het zo doen:
[ Bericht 0% gewijzigd door RaymondK op 05-07-2012 08:01:49 ]![]()
Al kotsend omhoog. Gewoon omdat het kan.quote:Op donderdag 5 juli 2012 07:29 schreef RaymondK het volgende:
[..]
'k heb dinsdag m'n deadlift PR op 190kg gezet 1,5keerzonder straps zonder beld.
'k kwam elke keer niet verder dan 170kg, en dit keer stonden er dus twee gasten "stiekum" te kijken de hele tijd. Normaal wordt ik daar horendol en zwaar geirriteerd van van binnen, maar dit keer dacht ik
nu ga ik es ff wat laten zien ook.en het enige wat ik zachtjes hoorde van die gasten was "Fack" toen ik boven was. En de platen die ratelde van mijn shaken lol.
Bij die tweede rep werd het bijna zwart voor m'n ogen halverwege.
Volgende keer ga ik het zo doen:
Mooie PR man. Deed gisteren 110 1x5, de 5e kreeg ik niet meer normaal omhoog, pleurde halverwege uit m'n klauwen. Grip houdt me tegen, m'n rug kan nog wel wat meer hebben.![]()
![]()
Ik heb er dus niet echt rekening mee gehouden dat ik de eerste training sinds een tijdje even rustig aan moet doen. Mijn armen staan nou gebogen doordat de pezen? opgerekt? zijn. Voel je ook goed als je de arm strekt.
Het is echt net elastiek.If not now, then when.![]()
Ja en ze spuugt gewoon keihard he. Er zit nog kracht achter ook.quote:Op donderdag 5 juli 2012 08:12 schreef BigSmurf het volgende:
[..]
Al kotsend omhoog. Gewoon omdat het kan.
Mooie PR man. Deed gisteren 110 1x5, de 5e kreeg ik niet meer normaal omhoog, pleurde halverwege uit m'n klauwen. Grip houdt me tegen, m'n rug kan nog wel wat meer hebben.![]()
Grip was bij mij ook elke keer een probleem, maar gewoon doorgaan. Zonder straps of iets anders van hulpmiddelen.
Uiteindelijk heb ik nog 3x nageteld of ik mezelf niet vergist had kwa gewicht, en of ik de echte olybar had maar het was keihard 190kg.
Als ik bij de 200 ben ga ik me ergens anders op richten, want volgens mij loopt m'n squat nu een beetje achter. Al durf ik daar nooit een 1RM van te doen om e.o.a. reden.
Squat 150kg 3x wel netjes parallel uiteraard.
DL 190kg 1x
BP 122,5kg 1x
BW 96kg@186cm weer bijna 2kg aangekomen afgelopen 3 wekenhardcore summer bulk.
BP gaat echt nog maar met grammen omhoog de laatste tijdIk wil die gewoon keihard 8x kunnen doen op 120kg uiteindelijk, en dan gewoon opstaan als of er niks aan de hand is.
[ Bericht 2% gewijzigd door RaymondK op 05-07-2012 08:37:19 ]![]()
quote:Op woensdag 4 juli 2012 22:34 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Jongens, ik heb echt wat feedback nodig. Vandaag was dus IF cut dag 2 en ik eet 3 maaltijden op 1 dag, het feeding window is van 13:00 tot 21:00.
Kcals op een trainingsdag: 2600 Kcals (eigenlijk 2500)
Eiwit: ~ 200 gr.
Hieronder zie je mijn planning van vandaag, ik heb alles gegeten behalve 4 van de 6 broodjes op het einde, aangezien ik echt propvol zat en het niet meer op kon (ik dacht dat het trouwens croissantjes waren totdat ik het blik zag).SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik was tevreden met maaltijd 1 & 2, maar maaltijd 3 was dus echt 10x niks. Het nadeel is namelijk dat ik niet zoveel verschillende producten uit mijn hoofd weet waarvan ik ongeveer kan schatten of dat gaat passen of niet. Dit is lastig omdat ik zodoende niet weet hoe ik mijn dagelijkse Kcals en macro's moet behalen.
Maaltijd 2 zag er zo uit:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maaltijd 3 zo en zo:Serieus, brood is je grootste probleem hier. Dat vult je immens en voor langere tijd, haal de granen er uit en vervang ze met andere koolhydraat bronnen. Sowieso brood op een cut dag snap ik niet helemaal.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je ziet dus dat maaltijd 3 niks is, maar wel de meeste Kcals bevat.
Het eten vind ik persoonlijk het moeilijkste deel van alles, de rest begrijp ik prima, maar het voedsel is echt lastig. Ook denk ik doordat ik mij zo vol prop ik gewoon weer ga aankomen i.p.v. afvallen, dit zou niet zo moeten zijn aangezien ik wel gewoon 500 Kcal onder mijn TDEE zit.
Het liefst wil ik zo veel mogelijk schoon eten, maar als ik kijk naar schoon eten dan zitten daar bijna geen Kcals in.
Wat is nou mijn probleem?
- Ik weet niet hoe ik efficient kan eten, ik weet niet hoe ik mijn Kcals goed kan behalen.
- Imo zit die laatste maaltijd vol met teveel carbs, daarnaast zijn die pannenkoeken ook niet te vreten.
Morgen eet ik waarschijnlijk weer hetzelfde zoals maaltijd 1 en 2, morgen is het ook een rustdag waardoor ik minder Kcals naar binnen hoef te werken maar nog vind ik het lastig.
Ik hoop dat iemand goeie feedback voor mij heeft.
Groene groentes eten voor vulling, koolhydraten tussen de 100 en 150 gr
en BTW doe niet al te moeilijk met tellen van macros en zo, je hoeft het niet altijd pietje precies te halen.
Kom je ECHT tekort dan kun je nog met diverse producten je kcal halenIm a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers![]()
quote:Op donderdag 5 juli 2012 08:28 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Ja en ze spuugt gewoon keihard he. Er zit nog kracht achter ook.
Grip was bij mij ook elke keer een probleem, maar gewoon doorgaan. Zonder straps of iets anders van hulpmiddelen.
Uiteindelijk heb ik nog 3x nageteld of ik mezelf niet vergist had kwa gewicht, en of ik de echte olybar had maar het was keihard 190kg.
Als ik bij de 200 ben ga ik me ergens anders op richten, want volgens mij loopt m'n squat nu een beetje achter. Al durf ik daar nooit een 1RM van te doen om e.o.a. reden.
DL 190kg 1x
BP 122,5kg 1x
BP gaat echt nog maar met grammen omhoog de laatste tijdIk wil die gewoon keihard 8x kunnen doen op 120kg uiteindelijk, en dan gewoon opstaan als of er niks aan de hand is.
![]()
![]()
Mooie stats bro, mirin' hard
Kom ik met m'n SQ 120, BP 80 en DL 120
Gister trouwens wel voor het eerst 3*8 wide grip pull-ups gedaan.Bij de vierde set faalde ik bij 6
[ Bericht 3% gewijzigd door Ethanolic op 05-07-2012 08:57:29 ]Deathlift or Die.![]()
Heeheee gister eindelijk PR verbroken met BP.... Van 1 x 100 naar 2 x 100 kg.
Gaf heerlijk gevoel.... Langzaam op naar de 5 keer.![]()
Netjes. Mijn 1RM is ook 100kg. Maar daar heb ik zeker wel een spotter voor nodig, omdat ik anders echt niet durfquote:Op donderdag 5 juli 2012 08:55 schreef Poidertje het volgende:
Heeheee gister eindelijk PR verbroken met BP.... Van 1 x 100 naar 2 x 100 kg.
Gaf heerlijk gevoel.... Langzaam op naar de 5 keer.
-
Niets helpt beter bij het kotsen dan een sterke core, bij het uitgaan durf ik dan ook altijd verkost wedstrijdjes te doenquote:Op donderdag 5 juli 2012 08:28 schreef RaymondK het volgende:
[..]
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!![]()
De laatste keer dat ik moest kotsen (buikgriep) dacht ik dat ik dood ging, wat een... contracties. Te creperen op de mat in de badkamer, een wit licht in de verte, alles.quote:Op donderdag 5 juli 2012 09:07 schreef Zith het volgende:
[..]
Niets helpt beter bij het kotsen dan een sterke core, bij het uitgaan durf ik dan ook altijd verkost wedstrijdjes te doen![]()
Thanks.quote:Op donderdag 5 juli 2012 08:47 schreef Ethanolic het volgende:
[..]![]()
Mooie stats bro, mirin' hard
Kom ik met m'n SQ 120, BP 80 en DL 120
Gister trouwens wel voor het eerst 3*8 wide grip pull-ups gedaan.Bij de vierde set faalde ik bij 6
Keihard doorknallen![]()
Je squat is anders prima hoor. Ik weet niet hoe zwaar en lang en hoe je gebouwd bent? Dat scheelt natuurlijk wel met bepaalde oefeningen.
Kijk, die wide grip pull doe ik altijd op een bovenrug/tricep dag als eerste. Ik kan dus net aan een setje van 6 maken he. Daarna net aan een setje van 4 en dan 3Daarna ga ik verder met heel wijt de latt pull down want ik heb daar nooit echt voldoening van van die wide grip pull.
'k pak hem dan wel uber wijd, maar het blijft triest hier w.b.t. pull ups.
Gewone pullups ook met gratie een setje van 8![]()
![]()
1 RM durf ik nog..quote:Op donderdag 5 juli 2012 09:06 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Netjes. Mijn 1RM is ook 100kg. Maar daar heb ik zeker wel een spotter voor nodig, omdat ik anders echt niet durf
Maar had ook echt wel een spotter nodig. Die 2e rep. ging echt zwaar met shakende triceps. Was daarna helemaal dizzy![]()
![]()
quote:Op donderdag 5 juli 2012 09:07 schreef Zith het volgende:
[..]
Niets helpt beter bij het kotsen dan een sterke core, bij het uitgaan durf ik dan ook altijd verkost wedstrijdjes te doen![]()
Mijn BP is niet eens de helft van de jouwe.quote:Op donderdag 5 juli 2012 08:28 schreef RaymondK het volgende:
[..]
DL 190kg 1x
BP 122,5kg 1x
![]()
Of nou ja, 3x5 60kg. SQ op 3x5 100kg (durf niet hoger, rechterknie werkt niet mee) en 1x4,5 110kg DL dus.
Maar 122,5 is wel echt nice op je BP.![]()
![]()
Dat heeft ook wel dik 1,5jr nodig gehad. Tijdens het eerste jaar trainen kon ik het gewoon niet vanwege m'n schouders. Die waren echt fucked up en nihil.quote:Op donderdag 5 juli 2012 09:15 schreef BigSmurf het volgende:
[..]
Mijn BP is niet eens de helft van de jouwe.Of nou ja, 3x5 60kg. SQ op 3x5 100kg (durf niet hoger, rechterknie werkt niet mee) en 1x4,5 110kg DL dus.
Maar 122,5 is wel echt nice op je BP.
Ik denk dat als je je schouder volledig en flink pakt op een schouderdag dat je DL ook wel makkelijker omhoog gaat. Dus eerst achterkant, dan zijkant en dan voorkant. Op een dag ver van je BP af.
En 2x in de week BP-en met een spotter he als je echt sneller beter wilt worden. Een spotter Zodat je verder dan het gaatje kan gaan, en eindigt alsof je tegen een muur aan het drukken bent, en langzaam maar zeker faalt. Die spotter instrueren dat i alleen mag helpen als jij daar al 5,6,7 seconden tegen je faalpunt aan aan het drukken bent, en weer omlaag dreigt te gaan.
Let ook ff op hoe je ligt op je bankje. Dus te diep gaan liggen, en omhoog schuiven over de bovenkant van je rug, onderrug enig sinds hol maar kont op het bankje. Benen beetje wijd uit elkaar en hielen in de grond, en dan benchen iets wat van uit je boven rug.
Dan komt het vanzelf.
[ Bericht 0% gewijzigd door RaymondK op 05-07-2012 09:35:53 ]![]()
BP is ook echt mijn nachtmerrie. Zat een tijdje vast op 72kg met de BB, ben ik 3 weken DB bench gaan doen, probeer ik het daarna weer met de BB en kon ik niet eens hetzelfde aantal reps halen als daarvoor.![]()
![]()
quote:Op donderdag 5 juli 2012 09:26 schreef seto het volgende:
BP is ook echt mijn nachtmerrie. Zat een tijdje vast op 72kg met de BB, ben ik 3 weken DB bench gaan doen, probeer ik het weer en kon ik niet eens hetzelfde aantal reps halen als daarvoor.
[ afbeelding ]dat plaatje d'r bij hehe.
Dan heb je gewoon ruk geslapen van te voren of toch niet goed genoeg herstelt ergens van of net ff niet goed gegeten o.i.d..
Ik kan ook geen garantie geven dat ik elke week die 122,5kg haal. Het kan zomaar zijn dat ik opeens de grootste moeite heb met een paar reps op 115kg terwijl ik die 8x kan normaal.
Het is maar helemaal hoe uitgerust je bent, of hoe goed je ligt op het bankje, en of je lekker een beetje opgefokt d'r voor kan gaan. Dat soort dingen precies goed bij elkaar opgeteld maakt je PR meestal.![]()
178, schommel tussen 80 en 83, vet zo'n 17%. Ben van natuurlijk een dikke endo. Phat ass en weels wel. Vroeger toen ik nog 'fitnesste' veelal op de legpress gezeten en nooit boven m'n eigen lichaamsgewicht want dat was slechtquote:Op donderdag 5 juli 2012 09:10 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Thanks.
Keihard doorknallen![]()
Je squat is anders prima hoor. Ik weet niet hoe zwaar en lang en hoe je gebouwd bent? Dat scheelt natuurlijk wel met bepaalde oefeningen., maar wilde natuurlijk wel m'n schotkracht verbeteren.
Tot pak hem beet een jaartje geleden, toen ik het licht zag. Zat toen op 100kg squat. Daarna 9 maanden m'n benen niet getraind vanwege een zware knieblessure opgelopen met voetbal en nu na twee maanden bij m'n nieuwe gym vrij simpel op 120kg en qua SQ nog lang niet aan mijn plafond.
DL doe ik nu alternate grip, omdat m'n handen het niet meer redden. Gaat ook prima omhoog weer.
Ik besloot pullups te doen nadat ik m'n chins 4*10 redde, dat kon ik eerst nooit. Nu doe ik iedere training eigenlijk een hand wijder en het gaat prima. Meestal doe ik na die pull-ups nog 2x8 chin-ups, gewoon omdat het wel fijn voelt.quote:Kijk, die wide grip pull doe ik altijd op een bovenrug/tricep dag als eerste. Ik kan dus net aan een setje van 6 maken he. Daarna net aan een setje van 4 en dan 3Daarna ga ik verder met heel wijt de latt pull down want ik heb daar nooit echt voldoening van van die wide grip pull.
'k pak hem dan wel uber wijd, maar het blijft triest hier w.b.t. pull ups.
Gewone pullups ook met gratie een setje van 8
Ik was vroeger echt slecht in alles wat met optrekken te maken had, maar dat heb ik wel enorm verbeterd te laatste tijd.
[ Bericht 0% gewijzigd door Ethanolic op 05-07-2012 09:42:17 ]Deathlift or Die.![]()
Netjes hoor. Man 100kg op 178 hehe. dan was je echt tonnnetje rond volgens mij.quote:Op donderdag 5 juli 2012 09:35 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
178, schommel tussen 80 en 83, vet zo'n 17%. Ben van natuurlijk een dikke endo. Phat ass en weels wel. Vroeger toen ik nog 'fitnesste' veelal op de legpress gezeten en nooit boven m'n eigen lichaamsgewicht want dat was slecht, maar wilde natuurlijk wel m'n schotkracht verbeteren.
Tot pak hem beet een jaartje geleden, toen ik het licht zag. Zat toen op 100kg Daarna 9 maanden m'n benen niet getraind vanwege een zware knieblessure opgelopen met voetbal en nu na twee maanden bij m'n nieuwe gym vrij simpel op 120kg en qua SQ nog lang niet aan mijn plafond.
DL doe ik nu alternate grip, omdat m'n handen het niet meer redden. Gaat ook prima omhoog weer.
[..]
Ik besloot pullups te doen nadat ik m'n chins 4*10 redde, dat kon ik eerst nooit. Nu doe ik iedere training eigenlijk een hand wijder en het gaat prima. Meestal doe ik na die pull-ups nog 2x8 chin-ups, gewoon omdat het wel fijn voelt.
Ik was vroeger echt slecht in alles wat met optrekken te maken had, maar dat heb ik wel enorm verbeterd te laatste tijd.![]()
Dat moet toch onwijs kut voelen? Ik vind het al vervelend voelen als ik na het weekend 1kg aangekomen ben.
'k ga me ook maar eens wat meer op pullups richten.![]()
![]()
100kg squat, excuusquote:Op donderdag 5 juli 2012 09:40 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Netjes hoor. Man 100kg op 178 hehe. dan was je echt tonnnetje rond volgens mij.![]()
Dat moet toch onwijs kut voelen? Ik vind het al vervelend voelen als ik na het weekend 1kg aangekomen ben.
'k ga me ook maar eens wat meer op pullups richten.![]()
ging echt puur over m'n squat.
Nee heb qua gewicht nooit echt boven de 80 gezeten, maar heb wel echt >20% vet gestaan.
Je denkt toch niet dat coach een speler met 100kg op 178 op redelijk amateurniveau zou opstellen?Zelfs in reserve 6de klasse zouden ze je dan uitlachen.
Deathlift or Die.![]()
quote:Op donderdag 5 juli 2012 09:41 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
100kg squat, excuusging echt puur over m'n squat.
Nee heb qua gewicht nooit echt boven de 80 gezeten, maar heb wel echt >20% vet gestaan.
Je denkt toch niet dat coach een speler met 100kg op 178 op redelijk amateurniveau zou opstellen?Zelfs in reserve 6de klasse zouden ze je dan uitlachen.
haha. naja, ik ken d'r wel eentje in de gym die ongeveer die maten heeft. Huge fat ass armen van de fatsigheid, en hij denkt nog dat i breed is ook lol. En dan alleen maar armen trainen
Hoeveel moet je trainen voor het voetballen per week?![]()
Haha I would kill myself bij die stats yoquote:Op donderdag 5 juli 2012 09:49 schreef RaymondK het volgende:
[..]haha. naja, je ik ken d'r wel eentje in de gym die ongeveer die maten heeft. Huge fat ass armen van de fatsigheid, en hij denkt nog dat i breed is ook lol. En dan alleen maar armen trainen
Hoeveel moet je trainen voor het voetballen per week? Of doe je football?Maar ben wel zeer tevreden vergeleken de fatty die ik ben geweest.
Veldvoetbal gewoon.
Ikzelf 2 keer, vanwege m'n blessure heb ik de afgelopen jaren minder getraind en ben ik meer behandeld, maar normaliter 3 keer per week. Blijven 3de klasse amateurs natuurlijk.(En ja, op dat niveau zijn m'n knieen zo verkloot
)
Deathlift or Die.![]()
Zo stelletje Adonissen, deze knul gaat naar de gym."End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
lijkt me best veel intense cardio als ik dat zo hoor.quote:Op donderdag 5 juli 2012 09:54 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Haha I would kill myself bij die stats yoMaar ben wel zeer tevreden vergeleken de fatty die ik ben geweest.
Veldvoetbal gewoon.
Ikzelf 2 keer, vanwege m'n blessure heb ik de afgelopen jaren minder getraind en ben ik meer behandeld, maar normaliter 3 keer per week. Blijven 3de klasse amateurs natuurlijk.
Ik heb m'n racefiets al maanden aan de wilgen gehangen omdat ik gewoon niet meer herstelde en overtrained raakte tot 3x toe.
Doe nu dus al maanden helemaal geen cardio meer, voel me super, en m'n resultaten schoten om hoog. Gisteren eigenlijk voor het eerst sinds 3 maanden weer een half uurtje op zo'n crosstrainert tussen twee huisvrouwen gestaan.![]()
Heel veel sterkte toegewenstquote:Op donderdag 5 juli 2012 09:57 schreef star_gazer het volgende:
Zo stelletje Adonissen, deze knul gaat naar de gym.![]()
![]()
Ga je nog een nieuw DL record zetten?
Je was toch naar alternate grip gegaann? Of versgis ik me nou met SunTzu![]()
Las net ergens een recept:
3 eieren
100gr Brinta
25gr whey
300ml melk
Roeren en dan zo in de pan, sta nu te kijken of het wat word![]()
![]()
Dat lijkt heel erg op mijn ontbijt, alleen dan niet in de pan, maar gewoon losquote:Op donderdag 5 juli 2012 10:02 schreef SunTzu het volgende:
Las net ergens een recept:
3 eieren
100gr Brinta
25gr whey
300ml melk
Roeren en dan zo in de pan, sta nu te kijken of het wat word
suc6 ben benieuwd![]()
Ja vooral suicides en sprints, maar je hoeft je je er niet te veel bij voor te stellen. Conditiegedeelte is misschien 30 min (incl de warming up), voor de rest trainen wij veel op schotkracht en positiespel.quote:Op donderdag 5 juli 2012 09:57 schreef RaymondK het volgende:
[..]
lijkt me best veel intense cardio als ik dat zo hoor.
Ik heb m'n racefiets al maanden aan de wilgen gehangen omdat ik gewoon niet meer herstelde en overtrained raakte tot 3x toe.
Doe nu dus al maanden helemaal geen cardio meer, voel me super, en m'n resultaten schoten om hoog. Gisteren eigenlijk voor het eerst sinds 3 maanden weer een half uurtje op zo'n stairmaster tussen twee huisvrouwen gestaan.
Fietsen is ook saai manNooit HIIT gedaan? Ik voel me met HIIT fitter dan als ik geen cardio doe.
Deathlift or Die.![]()
Intervaltraining. Ja tuurlijk op m'n racefiets wel i.i.g.quote:Op donderdag 5 juli 2012 10:04 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Ja vooral suicides en sprints, maar je hoeft je je er niet te veel bij voor te stellen. Conditiegedeelte is misschien 30 min (incl de warming up), voor de rest trainen wij veel op schotkracht en positiespel.
Fietsen is ook saai manNooit HIIT gedaan? Ik voel me met HIIT fitter dan als ik geen cardio doe.
Maar intervaltraining is juist killing als je tegen overtrainen aan zit.
Ik deed racefiets 2x 25 minuten vol gas woonwerk. En dan tussen de middag gym.
Racefietsen is idd. saai, maar je kan het wel leuk maken door elke "opgedirkte gladde" wielrenner of ligfietser d'r volledig uit te rijden in je spijkerbroek met rugzak op.
Werdt alleen wel een dure hobby, want ik reed op een gegeven moment een setje Ultegra tandwielen van 300 euro in 3000km volledig naar de haaien van het op kracht rijden lol.
gek he dat dat teveel werd
[ Bericht 0% gewijzigd door RaymondK op 05-07-2012 10:15:19 ]![]()
Ik vond het er niet uitzien dus heb het maar in een bak in de tuin gegooid, het rook toen wel lekker maar het was te laat. Ik had langer moeten wachten maarja nu eet de kat het en wat vogelsProbeer het morgen wel weer.
![]()
Front Squatquote:Op woensdag 4 juli 2012 19:14 schreef Bendoe het volgende:
Snatch pulls
Muscle ups
Push Press
Evil wheelsA revolution is a fundamental change in power or organizational structures that takes place in a relatively short period of time.![]()
Vogels en kat zijn dadelijk buffed.quote:Op donderdag 5 juli 2012 10:16 schreef SunTzu het volgende:
Ik vond het er niet uitzien dus heb het maar in een bak in de tuin gegooid, het rook toen wel lekker maar het was te laat. Ik had langer moeten wachten maarja nu eet de kat het en wat vogelsProbeer het morgen wel weer.
This isn't even my final form.![]()
hahaheh. ik heb dus serieus een buffed kat.quote:Op donderdag 5 juli 2012 10:55 schreef Levolution het volgende:
[..]
Vogels en kat zijn dadelijk buffed.
Beestje was altijd de dikste van het nestje maar is nu 1jr oud, en loopt altijd kwark uit de schaal te likken.
Gewoon een flinke kater kwa formaat, maar hij staat wel als een pitbull op z'n pootjes aan de voorkant.![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: