Ja tuurlijk, maar mijn inziens zou het slechts een hulpmiddel moeten zijn. Op het moment dat je de basis beheerst en niet persé afhankelijk bent van je pc/app/schoonmoeder whatever maak je het voor jezelf een stukje makkelijker en kun je misschien ook wat bewuster een keuze maken, vooral in het weekendquote:Op dinsdag 3 juli 2012 10:43 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Dat is niet helemaal waar.
Voor normale dagen weet je het wel na een week of 2 idd., maar weekenden zijn bij mij soms losgeslagen voor w.b.t. eten. I.i.g. t.o.v. een normale doordeweekse traingings dag. En dan is het best handig zo even in te vullen i.p.v. heel je pc aan te slingeren e.d.
En ja of je het nou op een pc doet, of op een telefoon. Blijft hetzelfde natuurlijk.
quote:Op dinsdag 3 juli 2012 11:13 schreef fathank het volgende:
[..]
Ja tuurlijk, maar mijn inziens zou het slechts een hulpmiddel moeten zijn. Op het moment dat je de basis beheerst en niet persé afhankelijk bent van je pc/app/schoonmoeder whatever maak je het voor jezelf een stukje makkelijker en kun je misschien ook wat bewuster een keuze maken, vooral in het weekend.
Calculator op je smartphone.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 10:04 schreef Scheringa het volgende:
Even een vraagje, weet een van jullie toevallig een goede app om bij te houden hoeveel eiwitten je per dag binnen krijgt?
Pics!!quote:Op dinsdag 3 juli 2012 11:36 schreef drumstickNL het volgende:
damn mijn eiwit pannekoeken smaken best lekker.
edit: De keuken ziet er wat minder leuk uit nu. heheh
ik lus geen pannekoekenquote:Op dinsdag 3 juli 2012 12:01 schreef drumstickNL het volgende:
[ afbeelding ]
Beetje witjes van de whey maar heb er wat kaneel e.d. ingedaan voor wat smaak.
Ziet er prima uit.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 12:01 schreef drumstickNL het volgende:
[ afbeelding ]
Ben dit jaar al 2 keer op vakantie geweest, deze zomer doorwerkenquote:Op dinsdag 3 juli 2012 12:37 schreef Panzermaus het volgende:
Man man man, straks vakansie.De centen zijn binnen, de abs zijn terug, vier kuikens aan de lijn en nog naar het buitenland voor vrijwilligerswerk ofzo. De zuipvakantie naar Marmaris slaan we toch maar af dit jaar, shirtless en in de brandende zon waterputten in de grond slaan met mijn Zeus-armen is een betere tijdsbesteding.
Zijn jullie al helemaal ready om te shinen in Lloret, Cherso en Albufeira? Of toch nog maar even wat extra Better Belly sessions voor die echte tone? Met een ECA en XTC tab in de mik aan de wandel tot de zon weer opkomt, niet meer weten waar je je shirt gelaten hebt. Breng het allemaal omhoog in deze teef, ik wil het allemaal horen. Hoe gaan mijn buffe internetvriendjes en hun Adoniskörper deze zomer besteden?
Damn, heb al een hele tijd geen pannenkoeken op, krijg er meteen honger vanquote:Op dinsdag 3 juli 2012 12:01 schreef drumstickNL het volgende:
[ afbeelding ]
Oke duidelijk, thnxquote:Op dinsdag 3 juli 2012 11:48 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Calculator op je smartphone.
Je zult toch de labels moeten lezen omdat eiwitinhoud per product/supermarkt teveel verschilt.
Hahah leuk geschrevenquote:Op dinsdag 3 juli 2012 12:37 schreef Panzermaus het volgende:
Man man man, straks vakansie.De centen zijn binnen, de abs zijn terug, vier kuikens aan de lijn en nog naar het buitenland voor vrijwilligerswerk ofzo. De zuipvakantie naar Marmaris slaan we toch maar af dit jaar, shirtless en in de brandende zon waterputten in de grond slaan met mijn Zeus-armen is een betere tijdsbesteding.
Zijn jullie al helemaal ready om te shinen in Lloret, Cherso en Albufeira? Of toch nog maar even wat extra Better Belly sessions voor die echte tone? Met een ECA en XTC tab in de mik aan de wandel tot de zon weer opkomt, niet meer weten waar je je shirt gelaten hebt. Breng het allemaal omhoog in deze teef, ik wil het allemaal horen. Hoe gaan mijn buffe internetvriendjes en hun Adoniskörper deze zomer besteden?
Ik was vroeger altijd van het uitslapen tot 12 - 1 uur in de vakantie, elke dag, maar juist om te voorkomen dat ik dan m'n kcalbehoefte niet haal (heb als ik zo lang slaap ook veel minder honger om de één of andere reden) sta ik tegenwoordig uiterlijk om 10 uur op.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 13:43 schreef Warsaw het volgende:
Kutzooi tot 1 uur uitgeslapen. Niks voor mij, en nu moet ik wel heeel veel vreten in een korte tijd wil ik nog aan m'n kcals komen
OOooooo o o o o o helemaal catabool.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 13:43 schreef Warsaw het volgende:
Kutzooi tot 1 uur uitgeslapen. Niks voor mij, en nu moet ik wel heeel veel vreten in een korte tijd wil ik nog aan m'n kcals komen
* CarbonC checkt of hij niet per ongeluk op het Superdudes forum terecht gekomen is.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 12:37 schreef Panzermaus het volgende:
Turkije en Parijs.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 12:37 schreef Panzermaus het volgende:
Ik slaap elke keer tot 13:00/14:00 uitquote:Op dinsdag 3 juli 2012 13:43 schreef Warsaw het volgende:
Aan t strand in frankrijk. Ben er nog lang niet klaar voorquote:Op dinsdag 3 juli 2012 12:37 schreef Panzermaus het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |