Het werkt, dat is voor zeker. Het is alleen nogal onbereikbaar door de kosten. In Amerika is het meer bereikbaar en als ik daar zou wonen zou ik het zeker proberen. Ze doen er ook veel onderzoek naar ivm gewonde militairen, dus er wordt daar aardig wat poen in gestoken. Als je iets meer dan basis wil in Nederland mag je het allemaal zelf betalen. En onderzoek als dat wordt hier ook niet gedaan voor zover ik weet.quote:Op woensdag 4 juli 2012 14:23 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Ik vind dit zeer interessant en het zou erg cool zijn als dit zou lukken.
Vertel.quote:
Je betaald 54,90 voor 4,5 kilo bij B&F. Wel 1 smaak naar keuze.quote:Op woensdag 4 juli 2012 14:52 schreef Luchtkoker het volgende:
Tevens heeft XXL nu ook een zomer aanbieding. 80 euro voor 5kg whey (2.5kg Perzik/Mango, 2.5kg Appel) + een broscience blaadje, voor de geinteresseerden.
Wat een gesoepte babe op dat blaadje.quote:Op woensdag 4 juli 2012 14:52 schreef Luchtkoker het volgende:
[..]
Vertel.
Tevens heeft XXL nu ook een zomer aanbieding. 80 euro voor 5kg whey (2.5kg Perzik/Mango, 2.5kg Appel) + een broscience blaadje, voor de geinteresseerden.
Welke stad sport jij, zij sportte in rotterdam en tegenwoordig in den haagquote:Op woensdag 4 juli 2012 08:44 schreef seto het volgende:
[..]
Wie is dit? Ze lijkt een beetje op een vrouw die weleens bij mijn sportschool komt
Kon niet man, andere werktijden. Ben na het sporten nog wel bij haar op kantoor geweest. Volgende weekquote:Op woensdag 4 juli 2012 14:10 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Neger, ze wou met jou mee sporten.
Den Haag ja, bij Kneets, dus het is haar tochquote:Op woensdag 4 juli 2012 15:01 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Welke stad sport jij, zij sportte in rotterdam en tegenwoordig in den haag
Ik had die shit een keer zo erg dat ik drie dagen op mijn tenen moest lopen. Ging helemaal nergens meer over.quote:Op woensdag 4 juli 2012 15:08 schreef Bendoe het volgende:
ik ga helemaal bad op die spierpijn in m'n kuiten
Allebei.quote:Op woensdag 4 juli 2012 15:19 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Doen jullie de traps op rug of schouder dag?
Los van de DL, die ik op rugdag doe, doe ik ze op schouderdag.quote:Op woensdag 4 juli 2012 15:19 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Doen jullie de traps op rug of schouder dag?
Ja, mooie vrouw idd ( op die foto ziet ze er groot uit, maar het is een klein vrouwtje). Zij traint heel erg hard, ze sportte soms meer dan 8 uur per dag.quote:Op woensdag 4 juli 2012 15:06 schreef seto het volgende:
[..]
Den Haag ja, bij Kneets, dus het is haar tochZij traint harder dan de meeste gasten daar. Nog best knap ook.
8 uur op één dag, is dat nog wel realistisch?quote:Op woensdag 4 juli 2012 16:08 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Ja, mooie vrouw idd ( op die foto ziet ze er groot uit, maar het is een klein vrouwtje). Zij traint heel erg hard, ze sportte soms meer dan 8 uur per dag.
Laatst haar eerste wedstrijd gehad ook, en wat een discipline tijdens het cutten.
Dat is voor niemand realistisch. Je gaint er niks extra mee.quote:Op woensdag 4 juli 2012 16:39 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
8 uur op één dag, is dat nog wel realistisch?
Ik wou zeggen.quote:Op woensdag 4 juli 2012 16:40 schreef Snakey het volgende:
[..]
Dat is voor niemand realistisch. Je gaint er niks extra mee.
Nee maAr ze gaf les enzo ( dan is ze ook bezig met sport)quote:Op woensdag 4 juli 2012 16:39 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
8 uur op één dag, is dat nog wel realistisch?
Lijkt mij dat je het nog wel langer kan gebruiken, of heb ik het mis.quote:
Ga ik zo ook even doen.quote:Op woensdag 4 juli 2012 17:35 schreef ZuidGrens het volgende:
nu even keihard trainen (compounds en armen isoleren)
quote:Op woensdag 4 juli 2012 19:16 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Ga ik zo ook even doen.
Vanavond laat, 22:30. (24-uurs gym)
SQquote:Op woensdag 4 juli 2012 19:14 schreef Bendoe het volgende:
Als jij een training zou hebben met alleen leuke oefeningen, hoe zou die er dan uitzien?
Leg press
Deadlift
Cable row
Chin ups
Bench press
Dumbell shoulder press
EZ-bar curls
Tricep pushdowns
Samen rennen is sowieso niet zo fijn tenzij je iemand hebt met dezelfde conditie en hetzelfde tempo. Vanavond ook nog ff een stuk hardlopen; het is nu nog even wat te warm tbh.quote:Op woensdag 4 juli 2012 19:18 schreef SunTzu het volgende:
Bitchass mensen die steeds onder training uit proberen te komen, gisteren 8,5km gerend die bitch stopte al na 3,2km ging vandaag niet mee krachttraining doen en stuurt net een bericht dat ie morgen niet mee gaat rennen.
Ik zag op MTV: "I used to be fat" zo'n obesitas wijf nog meer rennen zonder te janken.
Veel rugquote:Op woensdag 4 juli 2012 19:21 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
SQ
OHP
DL
Dips
Hammer curls
Leg press
calve raises
Leg Pressquote:Op woensdag 4 juli 2012 19:14 schreef Bendoe het volgende:
Als jij een training zou hebben met alleen leuke oefeningen, hoe zou die er dan uitzien?
Leg press
Deadlift
Cable row
Chin ups
Bench press
Dumbell shoulder press
EZ-bar curls
Tricep pushdowns
Curlen met een meidje terwijl ze haar benen om je heen heeft zitten. Als het te zwaar wordt kan ze mee helpen met haar armen is soort van lateral pulldown voor haar gelijk.quote:
Geweldig filmpje! 140 Lbs in 10 maanden!! Heel mooi.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik was tevreden met maaltijd 1 & 2, maar maaltijd 3 was dus echt 10x niks. Het nadeel is namelijk dat ik niet zoveel verschillende producten uit mijn hoofd weet waarvan ik ongeveer kan schatten of dat gaat passen of niet. Dit is lastig omdat ik zodoende niet weet hoe ik mijn dagelijkse Kcals en macro's moet behalen.
Maaltijd 2 zag er zo uit:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maaltijd 3 zo en zo:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je ziet dus dat maaltijd 3 niks is, maar wel de meeste Kcals bevat.
Het eten vind ik persoonlijk het moeilijkste deel van alles, de rest begrijp ik prima, maar het voedsel is echt lastig. Ook denk ik doordat ik mij zo vol prop ik gewoon weer ga aankomen i.p.v. afvallen, dit zou niet zo moeten zijn aangezien ik wel gewoon 500 Kcal onder mijn TDEE zit.
Het liefst wil ik zo veel mogelijk schoon eten, maar als ik kijk naar schoon eten dan zitten daar bijna geen Kcals in.
Wat is nou mijn probleem?
- Ik weet niet hoe ik efficient kan eten, ik weet niet hoe ik mijn Kcals goed kan behalen.
- Imo zit die laatste maaltijd vol met teveel carbs, daarnaast zijn die pannenkoeken ook niet te vreten.
Morgen eet ik waarschijnlijk weer hetzelfde zoals maaltijd 1 en 2, morgen is het ook een rustdag waardoor ik minder Kcals naar binnen hoef te werken maar nog vind ik het lastig.
Ik hoop dat iemand goeie feedback voor mij heeft.
[ Bericht 1% gewijzigd door Yuri_Boyka op 04-07-2012 22:39:50 ]If not now, then when.![]()
Als je hier nou 6 maaltijden van had gemaakt ipv per se 3 maaltijden in per se 8 uur, dan had je het een stuk makkelijker gehad.
Maarja, je wil zo graag IF doen. Prop jezelf dan maar vol ja.Confidence through competence
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |