quote:Op zondag 1 juli 2012 04:16 schreef Scarface88 het volgende:
Goede TT. 300 was nog op tv gister. Echte testosteron film voor echte mannen.
Waar train je?quote:Op zondag 1 juli 2012 11:05 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Sowieso sauna pakken. Ik train nu 2 maanden in deze nieuwe gym en ik ben wel echt tevreden met de faciliteiten. Zwembad, sauna, veel losse gewichten en barbells, een goeie sfeer en huge ass kerels die er rond lopen.
Ik weet dat het ook niet slim is om te doenquote:Op zondag 1 juli 2012 20:19 schreef Kerol het volgende:
Wil je nou cutten of spieren erbij krijgen? Beide tegelijk is pittig.
Als beginner kan je vetverliezen en spiergroei hebben tegelijk.quote:Op zondag 1 juli 2012 20:20 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ik weet dat het ook niet slim is om te doenmaar ik zou het wel graag willen. Spieren erbij krijgen is wel de eerste prioriteit. Cutten kan daarna nog, en gaat dan ook wat makkelijker omdat spieren.
En bij het kweken van spieren, zal ik altijd toch wel iets verliezen in gewicht?
Bij de sportschool die ik op het oog heb hebben ze gewoon olympische stangen en weighttree's. Dus dat zit dan wel goed. En stel mijn 2600kcal is niet genoeg om te groeien. Waar zou ik dan het beste aan toe kunnen voegen? eiwitten of carbs? Is gewoon alles wat omhoog tot ik mijn onderhoud bereik?quote:Op zondag 1 juli 2012 20:33 schreef Push. het volgende:
[..]
Als beginner kan je vetverliezen en spiergroei hebben tegelijk.
Aantal kcal dat je nodig gaat hebben hangt o.a. af van hoe intensief je beroep is, en ook hoeveel je uit jezelf al verbrandt, om het zo maar te zeggen. Dat wist je al waarschijnlijk, maar ik zou er beter naar kijken als je je afvraagt of je kan groeien op 2600.
Aantal gram eiwitten lijkt me goed.
Qua gym: ga een paar keer een paar losse trainingen doen bij sportscholen. Genoeg mensen die achteraf spijt hebben omdat ze de verkeerde sportschool hebben gekozen. Eentje zoeken met olympische barbells en genoeg gewicht. Laat je vooral niet verleiden door een grote zaal met allemaal 'speciale' machines etc., maar ook dat wist je wel denk ik.
Verder: veel succes, ben benieuwd naar hoe het je afgaat. Denk dat het wel goed komt, want je weet al genoeg om een goede start te maken.
Limited edition vans voor 50 euro? Waar heb je die dan gescoord? Verder wel mooi verhaalquote:Op zondag 1 juli 2012 14:48 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Haha, valt allemaal reuze mee.
shirt 10
overhemd 25
broek 70
vans 50
riem 20
Hebben ze ook een squatrek? Dat is wel een must.quote:Op zondag 1 juli 2012 20:38 schreef Mozy het volgende:
[..]
Bij de sportschool die ik op het oog heb hebben ze gewoon olympische stangen en weighttree's. Dus dat zit dan wel goed. En stel mijn 2600kcal is niet genoeg om te groeien. Waar zou ik dan het beste aan toe kunnen voegen? eiwitten of carbs? Is gewoon alles wat omhoog tot ik mijn onderhoud bereik?
Gewoon vreten man, stouwen. Als je moeite hebt met grote porties gewoon elke twee uur een kleinere maaltijd nemen. Ik heb zelf niet echt een schema, ik stouw gewoon alles weg wat ik tegenkom eigenlijk, maar als je moeite hebt is het wel een goede manier om genoeg kcals binnen te krijgen.quote:Op zondag 1 juli 2012 20:42 schreef xSanjay het volgende:
Anyway Ik heb ff jullie hulp nodig. Ik loop dus nu ongeveer twee maanden te sporten, prima gains geboekt maar ik merk dat ik de laatste tijd moeite heb met mijn voeding. Ik vind het lastig om genoeg Kcal binnen te krijgen en de laatste weken lukt dit dus ook niet. Dit uit zich dan ook in mijn gains, die een beetje vastlopen.
Hoe gaan jullie hier mee om? Werkt een schema? Verder heb ik gemerkt dat ik echt geen brood liefhebber ben, en ben daarom ook overgestapt naar brinta. Zuivel producten als melk en kwark zijn daarentegen echt geen probleem.
Hebben ze.quote:Op zondag 1 juli 2012 20:50 schreef BigSmurf het volgende:
[..]
Hebben ze ook een squatrek? Dat is wel een must.
Hoe dan?quote:Op zondag 1 juli 2012 22:21 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Hoe zit het nou eigenlijk precies met die testosteron spiegel. Ik wil graag mijn testosteron op zo'n hoog mogelijk niveau krijgen maar wat ik mij afvraag is wanneer weet je of deze hoog is en hoelang duurt dat proces.
Heb zelf al gelezen hoe ik hem zo hoog mogelijk krijg (natuurlijk) dus dat is geen punt.
Heb je foto's in dat kledingtopic gezien, ecto's hebben wel vaker moeilijkheden kcals naar binnen te proppen, daarom zien ze er ook zo uit.quote:Op zondag 1 juli 2012 20:42 schreef xSanjay het volgende:
Anyway Ik heb ff jullie hulp nodig. Ik loop dus nu ongeveer twee maanden te sporten, prima gains geboekt maar ik merk dat ik de laatste tijd moeite heb met mijn voeding. Ik vind het lastig om genoeg Kcal binnen te krijgen en de laatste weken lukt dit dus ook niet. Dit uit zich dan ook in mijn gains, die een beetje vastlopen.
Hoe gaan jullie hier mee om? Werkt een schema? Verder heb ik gemerkt dat ik echt geen brood liefhebber ben, en ben daarom ook overgestapt naar brinta. Zuivel producten als melk en kwark zijn daarentegen echt geen probleem.
quote:Op zondag 1 juli 2012 20:42 schreef xSanjay het volgende:
[..]
Limited edition vans voor 50 euro? Waar heb je die dan gescoord? Verder wel mooi verhaal, toch jammer dat ze daar dan gewoon in mee gaat.. Zeker weten dat je niet liep te pushen
?
Ik heb het hier vandaan: http://www.prettyhealthy.nl/tips-testosteronspiegel-verhogen/quote:
Haha ja misschien is het idd wel gewoon een kwestie van stouwen..quote:Op zondag 1 juli 2012 20:50 schreef BigSmurf het volgende:
[..]
Gewoon vreten man, stouwen. Als je moeite hebt met grote porties gewoon elke twee uur een kleinere maaltijd nemen. Ik heb zelf niet echt een schema, ik stouw gewoon alles weg wat ik tegenkom eigenlijk, maar als je moeite hebt is het wel een goede manier om genoeg kcals binnen te krijgen.
Haha ja hoewel ik nu wel wat noobgains te pakken hebquote:Op zondag 1 juli 2012 22:51 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Heb je foto's in dat kledingtopic gezien, ecto's hebben wel vaker moeilijkheden kcals naar binnen te proppen, daarom zien ze er ook zo uit.
Beste is om makkelijke kcals naar binnen te proppen, meestal gaat dit het beste in vloebare vorm.
Dus maak shakes met melk, kwark, evt havermout, brinta. Ga volle melk drinken. Noten eten is ook een makkelijke manier om energie binnen te krijgen.
Als je full-modus ecto bent met bf% <10% moet je idd ook niet bang zijn wat vet bij je gains te accepteren. Als je ueberhaupt niet in gewicht toeneemt eet je te weinig energierijk.
quote:Op zondag 1 juli 2012 22:58 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
http://www.foodlog.nl/art(...)ervoeding-bij-c1000/![]()
Staafmixer is 10-15 EUR bij de Mediamarkt of Kijkshop. Goede investering als je shakes wil maken. Fruitshakes op melkbasis met pindakaas erdoor (echt) vind ik zelf heerlijk. Banaan-pindakaas is een leuke combi.quote:
Prima, ik ga deze week gelijk een mixer halen!quote:Op zondag 1 juli 2012 23:30 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Staafmixer is 10-15 EUR bij de Mediamarkt of Kijkshop. Goede investering als je shakes wil maken. Fruitshakes op melkbasis met pindakaas erdoor (echt) vind ik zelf heerlijk. Banaan-pindakaas is een leuke combi.
Die cake'jes van boven is niet eens helemaal als een grap bedoeld, trouwens. De tips die je vraagt ligt aan de basis van de gedachte achter de cake'jes voor de bejaarden.
Immers, ondervoedde bejaarden hebben ook moeite om genoeg kcals (en blijkbaar ook eiwitten) binnen te krijgen. Wat je moet doen is je eten naast hoog energiedicht ook simpeler/lekkerder maken zodat ze gaan vreten. Daar zijn die cakejes op ontworpen (suiker, room, melkpoeder als hoofdingredienten).
Lekkere shakes zijn dus ook een manier voor jou om makkelijker kcals naar binnen te klokken. Drinkbaar, hoge energiedichtheid, dus je hoeft er niet zo tegenop te kijken als een boterham met kipfilet. En ik vind die (volle) chocolademelktip (= mooie mix van suiker, vet, eiwit - hey, net als die cake'jes) van Drumstick eigenlijk wel erg goed als je écht moeite hebt om je kcals naar binnen te klokken.
Serieus? Ik doe alleen brinta melk en Whey in de blender. Maar ik ga morgen ook maar eens van alles erin gooien. Veel makkelijker.quote:Op maandag 2 juli 2012 00:15 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Gewoon alles lekker in de mixer gooien idd. Je ziet soms mensen shakes van 4000 Kcal maken.Ik weet persoonlijk niet of dat zo gezond is, ik hoor wel eens dat je eten niet moet drinken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zal niet veel uitmakenquote:Op maandag 2 juli 2012 00:53 schreef Toverbal0 het volgende:
Trouwens, is het wat om smiddags direct na het trainen, (12 uur) een klein bord spaghetti of rijst en kip naar binnen te werken voor de koolhydraten en eiwitten? Of is een shake in principe hetzelfde? Natuurlijk eet ik savonds dan ook gewoon weer gezond.
quote:Op maandag 2 juli 2012 01:16 schreef Jedi_Pimp het volgende:
Gisteren crossfit geprobeerd, niet zo'n geslaagde ervaring.Lekker diep.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En chocolademelkquote:Op maandag 2 juli 2012 00:32 schreef xSanjay het volgende:
[..]
Prima, ik ga deze week gelijk een mixer halen!
Bedankt man
Op maandag 2 juli 2012 00:15 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Kinkt mij als broscience in de oren.quote:Op maandag 2 juli 2012 00:15 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Gewoon alles lekker in de mixer gooien idd. Je ziet soms mensen shakes van 4000 Kcal maken.Ik weet persoonlijk niet of dat zo gezond is, ik hoor wel eens dat je eten niet moet drinken.
GOMAD werkt. Heel goed zelfs; zo'n 1kg per week kwam er bij mij wel bij. Maarrrrr:quote:
Ik vind mijn magnetron eierkoker echt de bomquote:
Dat is idd. een uitvinding dan.quote:Op maandag 2 juli 2012 08:17 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Ik vind mijn magnetron eierkoker echt de bom
[ afbeelding ]
Bazending. Ei, water, 3 minuten, gekookt ei.
Ik wil dit dus ook. Vetmassa vervangen door spiermassa. Ik hoef alleen niet te groeien maar wil gewoon strak wordenquote:Op zondag 1 juli 2012 20:19 schreef Kerol het volgende:
Wil je nou cutten of spieren erbij krijgen? Beide tegelijk is pittig.
Damn echt handig, waar heb je die gekocht?quote:Op maandag 2 juli 2012 08:17 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Ik vind mijn magnetron eierkoker echt de bom
[ afbeelding ]
Bazending. Ei, water, 3 minuten, gekookt ei.
Essentie: goed zware krachttraining doen en gezond eten.quote:Op maandag 2 juli 2012 08:22 schreef BananaPancake het volgende:
[..]
Ik wil dit dus ook. Vetmassa vervangen door spiermassa. Ik hoef alleen niet te groeien maar wil gewoon strak worden
Kadowinkel. 7 dollarquote:Op maandag 2 juli 2012 09:07 schreef mtchel112 het volgende:
[..]
Damn echt handig, waar heb je die gekocht?
Geen app, maar probeer deze site eens: http://swole.me/quote:Op maandag 2 juli 2012 09:30 schreef RaymondK het volgende:
Ik ga binnenkort misschien een smart phone kopen.
Ik wil hem ook gaan gebruiken om handiger m'n voeding bij te houden.
Momenteel zit ik vaak met een kladblokje in de keuken en excel te stunten, maar een handige app lijkt me wel wat.
Kan iemand me de goeie kant op sturen voor w.b.t. apps.
Ik zoek dan natuurlijk iets waaarin je handig uit een lijst je betreffende voer kiest, het gewicht invult en dan een overzicht ziet van het aantal carbs,proteine, en vetten per maaltijd.
En dan het dagtotaal natuurlijk.
Net als de excelsheet van Dutch BB eigenlijk.
't is misschien al eens vaker langs gekomen hier, maar iemand suggesties?
Gast hehe.quote:Op maandag 2 juli 2012 09:36 schreef Ethanolic het volgende:
Ik gebruik mijn smartphone daar niet voor. Maar anno 2012 geen smartphone hebben, what's wrong wid u mang![]()
quote:Op maandag 2 juli 2012 09:37 schreef Johnny.D het volgende:
[..]
Geen app, maar probeer deze site eens: http://swole.me/
Heb nog steeds een ericsson uit 2006quote:Op maandag 2 juli 2012 09:36 schreef Ethanolic het volgende:
Ik gebruik mijn smartphone daar niet voor. Maar anno 2012 geen smartphone hebben, what's wrong wid u mang![]()
Probeer de calorieteller app, leuke app.quote:Op maandag 2 juli 2012 09:30 schreef RaymondK het volgende:
Ik ga binnenkort misschien een smart phone kopen.
Ik wil hem ook gaan gebruiken om handiger m'n voeding bij te houden.
Momenteel zit ik vaak met een kladblokje in de keuken en excel te stunten, maar een handige app lijkt me wel wat.
Kan iemand me de goeie kant op sturen voor w.b.t. apps.
Ik zoek dan natuurlijk iets waaarin je handig uit een lijst je betreffende voer kiest, het gewicht invult en dan een overzicht ziet van het aantal carbs,proteine, en vetten per maaltijd.
En dan het dagtotaal natuurlijk.
Net als de excelsheet van Dutch BBI eigenlijk.
't is misschien al eens vaker langs gekomen hier, maar iemand suggesties?
Maaaaan 2000kcal ik zit gdvr bijna op het dubbele in de cut.quote:Op maandag 2 juli 2012 09:44 schreef star_gazer het volgende:
Voedingsschema:
1pm: meal 1 (500 kcal)
1.30pm: appel (50 kcal)
2pm: whey met melk (245 kcal)
2.30pm: 50g notenmix (250 kcal)
3pm: banaan (175 kcal)
4pm: tonijn (150 kcal) en ei (75 kcal)
5pm: meal 2 / brinta met melk (250 kcal)
8pm: whey met water (120 kcal)
9pm: meal 3 (500 kcal)
9-1: vasten
Totaal: 2300 kcal.
Redelijk langzaam cut-schema, maar ik ben nogal bang kracht te verliezen als ik te snel ga. Ik denk dat ik op rustdagen de banaan ga vervangen voor een ei.
Als ik het naar 2000 calorieen moet terugschroeven, wat zouden jullie eruit slopen? De nootjes? Waar haal ik dan mijn vetten vandaan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |