abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  † In Memoriam † zondag 1 juli 2012 @ 13:20:56 #101
230491 Zith
pls tip
pi_113625699
Heb je vroeger gepolo'd?
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
  zondag 1 juli 2012 @ 13:23:55 #102
316115 BigSmurf
Groots in kleinigheden!
pi_113625782
quote:
0s.gif Op zondag 1 juli 2012 13:20 schreef Zith het volgende:
Heb je vroeger gepolo'd?
Ik polo nog steeds, alleen als het seizoen voorbij is (mei t/m september) ga ik altijd naar de sportschool en gaat polo op een laag pitje, enkel conditiebehoud.
  zondag 1 juli 2012 @ 13:26:53 #103
254206 Levolution
-|||----------|||-
pi_113625892
quote:
0s.gif Op zondag 1 juli 2012 13:13 schreef BigSmurf het volgende:

[..]

Vlinderslag is veel meer techniek dan je denkt. Door de vlinderbeweging met je onderlichaam heb je in principe niet heel veel kracht in je armen/schouders/bovenrug nodig om je armen eroverheen te gooien. Het heikele punt is dat wanneer je vermoeid raakt, de vlinderbeweging onconstanter/minder wordt, waardoor je armen en schouders het ook zwaarder krijgen. Het blijft de zwaarste slag, zeker, maar iedereen kan het, zolang je de techniek maar beheerst. ;)

Mijn cardioschema in het 15-meter bad van de gym:

- 8 banen inzwemmen, heen borst, terug school
- 12 banen alleen benen, afwisselende slagen.
- 10 x 2 banen, heen vlinderslag, terug borstcrawl, met 30 - 45 seconden rust tussendoor.
- 10 x 1 baan polo-crawl sprint (hoofd uit het water)

En dat twee keer per week. Niet schrikbarend veel, maar genoeg om m'n conditie te behouden. :)
Ik heb vroeger als kind even aan wedstrijdzwemmen gedaan, maar ben nooit echt goed geworden in de vlinderslag. Tijdje terug weer geprobeerd en ik kon het niet meer. :')

Je zwemt wel aardig veel zeg, dat red ik niet met mijn conditie. ^O^ Krijg wel zin om weer te zwemmen, veel te lang geleden inmiddels.
This isn't even my final form.
  zondag 1 juli 2012 @ 13:27:06 #104
333026 ZuidGrens
VI Hooligans
pi_113625900
Kreeg gisteren tijdens het uitgaan drie keer te horen dat ik aardig breed geworden was :) Altijd leuk om te horen dat het harde werk niet voor niks is. Had het er nog met een grote gast uit mijn sportschool over, zelf merk je het niet zo maar mensen die je even niet zien merken het verschil wel degelijk.
  zondag 1 juli 2012 @ 13:28:36 #105
167185 Ziewoarut
Shitpoepfuck
pi_113625953
Hallo,
Ik had een vraagje over het juiste schema. Tot een jaar geleden deed probeerde ik zo fanatiek mogelijk aan krachttraining te doen en dit lukte mij dan ook meestal wel 3 tot 4 keer per week. Door drukte met studie enz ben ik het afgelopen jaar akelig weinig in de gym geweest en zit ik denk ik nu weer ongeveer op mijn baseline niveau of net iets daarboven.

Is het nu het verstandigst om weer over gaan naar een 4 day split (met een dag 1 en een dag 2) of kan ik het beter eerst een beetje houden op een 3 dagen full body?
pi_113626135
quote:
0s.gif Op zondag 1 juli 2012 13:28 schreef Ziewoarut het volgende:
Hallo,
Ik had een vraagje over het juiste schema. Tot een jaar geleden deed probeerde ik zo fanatiek mogelijk aan krachttraining te doen en dit lukte mij dan ook meestal wel 3 tot 4 keer per week. Door drukte met studie enz ben ik het afgelopen jaar akelig weinig in de gym geweest en zit ik denk ik nu weer ongeveer op mijn baseline niveau of net iets daarboven.

Is het nu het verstandigst om weer over gaan naar een 4 day split (met een dag 1 en een dag 2) of kan ik het beter eerst een beetje houden op een 3 dagen full body?
Doen wat het best werkt voor jou.

En verder:
"Fear is only as deep as the mind allows."
  zondag 1 juli 2012 @ 13:35:46 #107
316115 BigSmurf
Groots in kleinigheden!
pi_113626183
quote:
0s.gif Op zondag 1 juli 2012 13:26 schreef Levolution het volgende:

[..]

Ik heb vroeger als kind even aan wedstrijdzwemmen gedaan, maar ben nooit echt goed geworden in de vlinderslag. Tijdje terug weer geprobeerd en ik kon het niet meer. :')

Je zwemt wel aardig veel zeg, dat red ik niet met mijn conditie. ^O^ Krijg wel zin om weer te zwemmen, veel te lang geleden inmiddels.
Dit is voor mij niet bijster veel, gewoon lekker. De septembertrainingen zullen waarschijnlijk wel weer bestaan uit 2,5 - 3 km zwemmen, dan ben je echt blij dat je in de zomer enigszins hebt doorgetraind, anders ga je zó kapot. :')

En gewoon doen, zwemmen is echt de ideale cardio vind ik. Geen last van zweten, je kan het zo licht/zwaar maken als je zelf wil, veel verschillende mogelijkheden qua slagen.
  zondag 1 juli 2012 @ 13:37:29 #108
167185 Ziewoarut
Shitpoepfuck
pi_113626256
quote:
0s.gif Op zondag 1 juli 2012 13:34 schreef Push. het volgende:

[..]

Doen wat het best werkt voor jou.

En verder:
Probleem is dat ik niet echt weet wat het beste voor mij is. Wisselde vroeger altijd te snel van schema om nu echt te zien wat het beste werkte voor mij. Grote vraag is dus wat is beter: 4 day split of 3 day full?
  zondag 1 juli 2012 @ 13:38:24 #109
253447 Ethanolic
TOUCH UR FUKIN CHEST BRAH
pi_113626293
Heb zojuist decline bench press gedaan (in de smith) na m'n BP, moet zeggen dat het inderdaad wel echt een fijne oefening is. M'n borst loopt achter en denk dat ik deze erbij gooi.
Deathlift or Die.
  zondag 1 juli 2012 @ 13:39:01 #110
253447 Ethanolic
pi_113626315
quote:
0s.gif Op zondag 1 juli 2012 13:37 schreef Ziewoarut het volgende:

[..]

Probleem is dat ik niet echt weet wat het beste voor mij is. Wisselde vroeger altijd te snel van schema om nu echt te zien wat het beste werkte voor mij. Grote vraag is dus wat is beter: 4 day split of 3 day full?
Gewoon trainen man, staar je als beginner niet zo blind op wat eventueel iets beter zou kunnen zijn.
Deathlift or Die.
pi_113626428
Man man man, lieve Kitty. Gisteravond. Flying high op 4x bier, 1x cola, wit-grijzige vneck en lichtblauw overhemd. Mouwen opgerold, limited edition Vans. Zwarte adonisbelt. Ja, de swag-kraan stond vol open, wereld van verschil met voor ik begon. Teven die beven, alles was goed.

< "Woo hoii, zit je ook bij Korps Mariniers?"
> "Doe normaal, het is geen oorlog!"
< "Ooh dacht ik! nou mijn vriend wel!"
> "Goede opener, maar cool je hebt dus al een vriend, wijs hem eens aan?"
< "Hahaa hij is nu met zijn vrienden in <insert andere gelegenheid>"
> "Jammer (no homo), maar hey wij gaan weer verder!"
< "Homo wat??"
> "Dat betekent 'Ik mag hem nu al!'"
< "Ooh oke hahaha! Jaa hij is echt een schat..."
> "Haha kijk naar jou, dat geloof ik meteen!"

Nou, niet schat genoeg, want paar minuten later was het voor elkaar. :') Nummer wel afgeslagen, want ik voelde het al weer goed in mijn #karma. Ook dat is Nederland, mijn vertrouwen in vrouwen is echt aan het afbrokkelen zeg. ;( Als dit natuurlijk en verantwoordbaar gedrag voor ze is dan gaat mijn volgende vriendin echt aan de ketting als ze in de gym is. Dit gaat toch helemaal nergens meer over, en het was verre van een dom (of sletterig gekleed) meisje. :')
  zondag 1 juli 2012 @ 13:47:00 #112
316115 BigSmurf
Groots in kleinigheden!
pi_113626558
quote:
10s.gif Op zondag 1 juli 2012 13:43 schreef Panzermaus het volgende:
Man man man, lieve Kitty. Gisteravond. Flying high op 4x bier, 1x cola, wit-grijzige vneck en lichtblauw overhemd. Mouwen opgerold, limited edition Vans. Zwarte adonisbelt. Ja, de swag-kraan stond vol open, wereld van verschil met voor ik begon. Teven die beven, alles was goed.

< "Homo wat??"

Nou, niet schat genoeg, want paar minuten later was het voor elkaar. :') Nummer wel afgeslagen, want ik voelde het al weer goed in mijn #karma. Ook dat is Nederland, mijn vertrouwen in vrouwen is echt aan het afbrokkelen zeg. ;( Als dit natuurlijk en verantwoordbaar gedrag voor ze is dan gaat mijn volgende vriendin echt aan de ketting als ze in de gym is. Dit gaat toch helemaal nergens meer over, en het was verre van een dom (of sletterig gekleed) meisje. :')
_O_
  zondag 1 juli 2012 @ 13:51:04 #113
253447 Ethanolic
pi_113626702
quote:

< "Homo wat??"

Iets met het slechte sloten en goeie sleutels principe.
Zie maar eens een goed slot te vinden.
Deathlift or Die.
  † In Memoriam † zondag 1 juli 2012 @ 13:54:10 #114
230491 Zith
pls tip
pi_113626820
quote:

< "Homo wat??"

:N
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
pi_113627125
quote:

< "Homo wat??"

Verkeerde topic?
pi_113628155
quote:
14s.gif Op zondag 1 juli 2012 13:51 schreef Ethanolic het volgende:

[..]

Iets met het slechte sloten en goeie sleutels principe.
Zie maar eens een goed slot te vinden.
Indeed. Maar bij uitgaan: tough luck, en op die nerdopleiding van me is het ook vrouw-arm, ik ga wel naar Pepper.nl ofzo. :') Beetje burgerlijk profieltje aanmaken en dan een brave jongedame leren kennen, want dit wordt hem toch niet zo.

Ook dit weer, stond gewoon beschaafd met een maat te praten. Het ging over auto's. Oké oké, een gele rakker in je hand en dan staat er minieme spanning op je arm, jullie weten wat ik bedoel, maar dat was alles. Geen gekkigheid en lekker aan het kwekken. Komt er zo'n meisje aangelopen, knijpt in mijn schouder. Lekker. 'Patser :{ ', snuift ze. Ook dat nog. 'Ksst', en draai me weer om. Dat was niet genoeg, want ze was een volhoudertje. 'Haahaha, wat drink je?', 'Olijfolie', 'Doe maar gezond :D, waar woon je?'. Ik was er flauw van. 'Niet hier en NEE ik kom hier NIET vaker, fijne avond nog'. Slechte sloten of niet, je wordt tegenwoordig toch een beetje in een hokje geplaatst voordat je ook maar een woord hebt gezegd, ergens wel heel erg jammer. Jahr00n, dit was in de Ocean's. Doe de groeten aan je zusje. :')

quote:
0s.gif Op zondag 1 juli 2012 14:01 schreef Warsaw het volgende:

[..]

Verkeerde topic?
Lief dagboek, lieve Warsaw. :@ Ook weer klaar.
  zondag 1 juli 2012 @ 14:30:48 #117
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_113628232
niet bitchen maar hosselen panzer. kwantiteit brengt vanzelf kwaliteit. en voel je niet schuldig, Mariniers gaan vreemd bij het leven, dit was waarschijnlijk payback. je bent gewoon used & abused
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
  † In Memoriam † zondag 1 juli 2012 @ 14:36:19 #118
230491 Zith
pls tip
pi_113628423
quote:
10s.gif Op zondag 1 juli 2012 14:28 schreef Panzermaus het volgende:

[..]
Slechte sloten of niet, je wordt tegenwoordig toch een beetje in een hokje geplaatst voordat je ook maar een woord hebt gezegd, ergens wel heel erg jammer.
quote:
wit-grijzige vneck en lichtblauw overhemd. Mouwen opgerold, limited edition Vans. Zwarte adonisbelt.
  zondag 1 juli 2012 @ 14:37:41 #119
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_113628480
geen klasse geen stijl
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
  zondag 1 juli 2012 @ 14:40:35 #120
333026 ZuidGrens
VI Hooligans
pi_113628584
quote:

[..]

Indeed. Maar bij uitgaan: tough luck, en op die nerdopleiding van me is het ook vrouw-arm, ik ga wel naar Pepper.nl ofzo. :') Beetje burgerlijk profieltje aanmaken en dan een brave jongedame leren kennen, want dit wordt hem toch niet zo.

Ook dit weer, stond gewoon beschaafd met een maat te praten. Het ging over auto's. Oké oké, een gele rakker in je hand en dan staat er minieme spanning op je arm, jullie weten wat ik bedoel, maar dat was alles. Geen gekkigheid en lekker aan het kwekken. Komt er zo'n meisje aangelopen, knijpt in mijn schouder. Lekker. 'Patser :{ ', snuift ze. Ook dat nog. 'Ksst', en draai me weer om. Dat was niet genoeg, want ze was een volhoudertje. 'Haahaha, wat drink je?', 'Olijfolie', 'Doe maar gezond :D, waar woon je?'. Ik was er flauw van. 'Niet hier en NEE ik kom hier NIET vaker, fijne avond nog'. Slechte sloten of niet, je wordt tegenwoordig toch een beetje in een hokje geplaatst voordat je ook maar een woord hebt gezegd, ergens wel heel erg jammer. Jahr00n, dit was in de Ocean's. Doe de groeten aan je zusje. :')

[..]

Lief dagboek, lieve Warsaw. :@ Ook weer klaar.
Volle bak aanspannen met een pilsje in je hand. Lekker man.
  zondag 1 juli 2012 @ 14:43:42 #121
253447 Ethanolic
pi_113628682
quote:

[..]

Kies je dames op Fok! :)
Deathlift or Die.
pi_113628840
quote:
0s.gif Op zondag 1 juli 2012 14:36 schreef Zith het volgende:

[..]

[..]

Haha, valt allemaal reuze mee.

shirt 10
overhemd 25
broek 70
vans 50
riem 20

Alles, real talk. En ik rockte ditmaal een AXE :D luchtje van EUR 3.33 (Op=Op Voordeelshop _O_ ), van een vriend geborrowed. Had nog net geen rozenkrans om. Burgerlijk doen doe je doordeweeks maar.

quote:
0s.gif Op zondag 1 juli 2012 14:37 schreef fathank het volgende:
geen klasse geen stijl
Dit is meer een patseroutfit voor als je op oorlogspad gaat.

_O_ :')

Zou wel een streek zijn, zo zie je ze hier niet lopen in ieder geval. :D

quote:
10s.gif Op zondag 1 juli 2012 14:43 schreef Ethanolic het volgende:

[..]

Kies je dames op Fok! :)
Als ze niet dik zijn dan zijn ze wel labiel. Of beiden. :'( Maar volgens mij geldt dat voor een heleboel vrouwen, ik begeef me wel naar een klooster. Moeten ze wel een homegym hebben.

Ach, ik wil gewoon weer een lief meisje. O+
  zondag 1 juli 2012 @ 14:50:00 #123
253447 Ethanolic
pi_113628896
quote:
10s.gif Op zondag 1 juli 2012 14:48 schreef Panzermaus het volgende:
Als ze niet dik zijn dan zijn ze wel labiel. Of beiden. :'( Maar volgens mij geldt dat voor een heleboel vrouwen, ik begeef me wel naar een klooster. Moeten ze wel een homegym hebben.
Ik moet zeggen dat het voor mijn chick wel altijd een motivatie is om te sporten als ze pics van die chicks in KPD ziet.
Vieze dikke walrussen daar. :r
Deathlift or Die.
pi_113629039
quote:
10s.gif Op zondag 1 juli 2012 14:50 schreef Ethanolic het volgende:

[..]

Ik moet zeggen dat het voor mijn chick wel altijd een motivatie is om te sporten als ze pics van die chicks in KPD ziet.
Meer om van te houden, man. Jou kennende, vind jouw chick je nog niet te buff worden? Want dan beginnen de problemen pas echt.
pi_113629093
quote:
10s.gif Op zondag 1 juli 2012 14:50 schreef Ethanolic het volgende:

[..]

Laat ze dat daar maar niet lezen. _O- _O-
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')