abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 30 juni 2012 @ 21:07:39 #51
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_113605993
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 juni 2012 21:03 schreef Yuri_Boyka het volgende:

<knip>
Ik herhaal: de succesvolste manier is de manier waarop het je uiteindelijk lukt. Of je nu met 6, 3 of 1 maaltijd per dag doet.

Nergens claim ik dus dat IF niet werkt, of dat andere 'dieten' niet of beter zouden werken, terwijl jij je juist zo uit gaat drukken:

quote:
14s.gif Op zaterdag 30 juni 2012 19:25 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Het blijkt dat IF duidelijk DE beste methode is om fucking ripped te worden. Het vet smelt.
.

Daarnaast:

quote:
0s.gif Op zaterdag 30 juni 2012 21:03 schreef Yuri_Boyka het volgende:

terwijl je met IF sneller vet verbrand dan door je vast te houden aan 6 kleine maaltijden per dag.
Onzin, het gaat om je deficientie van de dag. Of je dat met 6, 3 of 1 maaltijd bereikt, het gaat om de grootte, niet de hoeveelheid maaltijden.

[ Bericht 0% gewijzigd door Stereotomy op 30-06-2012 21:15:10 ]
Confidence through competence
pi_113606307
Je weet best wat ik bedoel met 6 kleine maaltijden per dag, het gene wat de meesten jarenlang riepen. Terwijl je met 2, 3 of 4 (volgens IF) maaltijden met dan wel vasten erbij het één van de beste methoden is.

Iedereen geloofde heilig in de manier waarop we moeten eten waaronder ik en persoonlijk vond ik het echt niet te combineren met werk/school waardoor de resultaten onder bleven. Toen ik mij ging verdiepen in IF was het gewoon een 'opluchting' voor mij aangezien dit de manier is waarmee ik ripped as fuck ga worden. Het is perfect te combineren met werk/school en er zitten tig voordelen aan.

Ik heb veel respect voor jou, vooral ook vanwege de hulp die je mensen biedt waaronder ik en vooral vanwege jouw kennis op dit gebied. Maar strooien met smilies als :') en uitdrukkingen als "Lijkt wel alsof Sonja Bakker is ontdekt, jezus man..." vind ik absoluut onnodig.

Misschien is het ook wel de frustratie van het "6 maaltijden kleine maaltijden per dag" idee waardoor ik IF zo aanprijs. Ik ga het in ieder geval de komende 8 weken proberen en dan post ik wel foto's van voor en na.
If not now, then when.
pi_113606536
Deze jongens draaien ook aardig lang mee en die praten geen onzin. De manier waarop hun praten over IF is ook ontzettend positief, naast de vele andere mensen op deze planeet. Martin Berkham zelf die staat 3 jaar lang op 5/6% bodyfat door IF.

If not now, then when.
  zaterdag 30 juni 2012 @ 21:24:54 #54
55709 Stereotomy
pi_113606563
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 juni 2012 21:18 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Je weet best wat ik bedoel met 6 kleine maaltijden per dag, het gene wat de meesten jarenlang riepen. Terwijl je met 2, 3 of 4 (volgens IF) maaltijden met dan wel vasten erbij het één van de beste methoden is.
Het. Maakt. Niet. Uit. Het gaat erom of het bij je dagelijkse levensstijl past of niet. Dagelijkse kcals en macro's zijn >> belangrijker dan hoeveel maaltijden. Het gaat erom hoe mensen het voor zichzelf volhouden, IF of niet. Ik IF ook wel eens. En soms niet. En soms een paar weken achter elkaar. En dan weer niet. Het is een eetmethode, geen magic wand.

quote:
Iedereen geloofde heilig in de manier waarop we moeten eten
Nu ga je weer voor andere mensen praten. Net zoals je zegt dat IF *de* beste manier is en dat het vet dan *smelt* etc.

quote:
waaronder ik en persoonlijk vond ik het echt niet te combineren met werk/school waardoor de resultaten onder bleven. Toen ik mij ging verdiepen in IF was het gewoon een 'opluchting' voor mij aangezien dit de manier is waarmee ik ripped as fuck ga worden. Het is perfect te combineren met werk/school en er zitten tig voordelen aan.
Gefeliciteerd, je hebt dus een manier gevonden waarop je denkt dat je het vol kan houden om voor langere tijd een netto energiedeficientie te behalen zodat je lichaamsvet gaat verbranden. Normaals veel succes gewenst om het vol te houden!

quote:
Misschien is het ook wel de frustratie van het "6 maaltijden kleine maaltijden per dag" idee waardoor ik IF zo aanprijs. Ik ga het in ieder geval de komende 8 weken proberen en dan post ik wel foto's van voor en na.
Tom Venuto prijsde 6 maaltijden per dag aan ooit. Wie wordt de volgende held, vraag ik me dan af :)
  zaterdag 30 juni 2012 @ 21:28:21 #55
55709 Stereotomy
pi_113606674
quote:
Martin Berkham zelf die staat 3 jaar lang op 5/6% bodyfat door IF.
Jij wil met n=1 anecdotaal aantonen dat IF dé reden is dat Berkhan '3 jaar lang op 5%/6% kan staan? Al die andere mensen die een extreem laag body fat hebben voordat IF gehyped werd, zullen we die maar voor de lol even vergeten? :)

Dit is precies wat ik bedoel: jij hebt iets gevonden wat je aanspreekt en wil uitproberen. Vervolgens ga je roepen dat dit * DE * beste methode is etc. terwijl je nog moet beginnen! Veel mensen vinden IF eten fijn (ik ook) maar ook veel mensen eten graag 6 maaltijden op een dag om welke reden dan ook (en dat doe ik ook wel eens). Andere mensen eten Paleo met meerdere maaltijden totdat ze ripped worden, anderen weer Lowcarb etc.

Ik ben hier om tegen jou te argumenteren dat IF niet zogenaamd 'DE' beste methode is, maar dat er meerdere manieren zijn, afhankelijk van wat voor mensen werkt of niet. Kcals en macro's hitten op een dag speelt een veel grotere rol. Dat is wat ik wil uitdragen.

[ Bericht 8% gewijzigd door Stereotomy op 30-06-2012 21:33:39 ]
  zaterdag 30 juni 2012 @ 21:28:59 #56
69994 seto
-|||--------|||-
pi_113606695
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 juni 2012 21:24 schreef Yuri_Boyka het volgende:
en die praten geen onzin.
Nee man, echt nooit.
Op dinsdag 3 december 2013 21:29 schreef JackieBrown het volgende:
Seto is zo ene baas he
pi_113607055
De reden dat ik voor andere mensen praat is omdat ik genoeg mensen in mijn omgeving heb die ook aan BB doen en ook deze problemen ondervinden, net zoals genoeg andere mensen die ik persoonlijk niet ken. Enkele in diezelfde omgeving hebben zich gewaagd aan IF en spreken er lof over.

Het vet smelt niet letterlijk weg, het is gewoon wat sterker uitgedrukt.

We weten ondertussen allemaal dat Kcals en macro's belangrijk zijn, dat zijn ze bij welke methode dan ook, maar de effecten die IF op je lichaam hebben zijn voordeliger en efficiënter dan andere methoden als ik Martin mag geloven.

Maar het is al goed, jij bent uiteindelijk toch de slimste hier.

quote:
5s.gif Op zaterdag 30 juni 2012 21:28 schreef seto het volgende:

[..]

Nee man, echt nooit.
Fijn dat je het met mij eens bent. :)
If not now, then when.
  zaterdag 30 juni 2012 @ 21:42:31 #58
55709 Stereotomy
pi_113607159
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 juni 2012 21:39 schreef Yuri_Boyka het volgende:

Maar het is al goed, jij bent uiteindelijk toch de slimste hier.

Zwaktebod. :)

Als je vanaf het begin had gezegd dat je dénkt dat IF voor jou het beste gaat werken, en dat je dat de komende tijd uit wilde gaan proberen, ipv te zeggen dat het dé béste mánier is voor iedereen, dan had ik niet de moeite hoeven te nemen om je te wijzen op het feit dat er ripped mensen bestonden voordat Berkhan of Pilon waren geboren. :)
pi_113607309
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 juni 2012 21:42 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Zwaktebod. :)

Als je vanaf het begin had gezegd dat je dénkt dat IF voor jou het beste gaat werken, en dat je dat de komende tijd uit wilde gaan proberen, ipv te zeggen dat het dé béste mánier is voor iedereen, dan had ik niet de moeite hoeven te nemen om je te wijzen op het feit dat er ripped mensen bestonden voordat Berkhan of Pilon waren geboren. :)
Hoezo zwaktebod? Je bent toch niets voor niets afgestudeerd aan een uni waar je dingen gerelateerd hieraan hebt geleerd.

IF zal inderdaad goed voor mij werken net zoals het voor super veel andere heel goed werkt. Tuurlijk bestonden er ripped mensen voor Berkhan. Maar heb je toevallig één van die filmpjes gekeken van TMW? Ze aten jaren op de befaamde manier, maar toen ze IF gingen gebruiken ging alles veel beter maar vooral sneller.

Zoals ik al zeg is het niet alleen het vet verliezen wat heel goed gebeurt, maar ook de tig andere voordelen aan IF.
If not now, then when.
pi_113607348
Maar weet je, ik ga wel eerst 8 weken lang IF doen en dan post ik foto's indien ik tevreden ben.
If not now, then when.
  zaterdag 30 juni 2012 @ 21:49:56 #61
55709 Stereotomy
pi_113607409
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 juni 2012 21:46 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]

Hoezo zwaktebod? Je bent toch niets voor niets afgestudeerd aan een uni waar je dingen gerelateerd hieraan hebt geleerd.
Doet er niet toe, ik discussieer met iedereen die dat wil en argumenten kan aandragen. :)

quote:
0s.gif Op zaterdag 30 juni 2012 21:48 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Maar weet je, ik ga wel eerst 8 weken lang IF doen en dan post ik foto's indien ik tevreden ben.
Veel succes, en zoals ik al zei wens ik je IF als dé manier voor jou toe om je doelen te bereiken.
  zaterdag 30 juni 2012 @ 21:54:25 #62
254206 Levolution
-|||----------|||-
pi_113607563
quote:
7s.gif Op zaterdag 30 juni 2012 20:53 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Seriously, 50% van je kcals als eiwit? Heb je al uitgerekend op hoeveel gram eiwit per kg ichaamsgewicht je dan zit? oO<
4 gram per kg ongeveer. Ik snap je punt, maar als fervent voorstander van 'kcal deficit is het enige wat telt', wat zijn jouw ideeën over een low carb dieet dan?
This isn't even my final form.
  zaterdag 30 juni 2012 @ 21:56:51 #63
253447 Ethanolic
TOUCH UR FUKIN CHEST BRAH
pi_113607643
Ik ben echt bang voor nierstenen als ik +-330 gram eiwit op een dag eet hoor :')
Deathlift or Die.
  zaterdag 30 juni 2012 @ 21:57:21 #64
55709 Stereotomy
pi_113607658
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 juni 2012 21:54 schreef Levolution het volgende:

[..]

4 gram per kg ongeveer.
Dat dacht ik al ongeveer, maar denk je dat 4 gram eiwit per kg lichaamsgewicht noodzakelijk is? :o Hoe kom je daar eigenlijk op, ben ik wel benieuwd.

Verder wat Ethanolic zegt :P

quote:
Ik snap je punt, maar als fervent voorstander van 'kcal deficit is het enige wat telt', wat zijn jouw ideeën over een low carb dieet dan?
Lowcarb dieet, zeker als je low GI producten neemt, heeft een wat meer effen insulinespiegel. Geen sugarpieken met sugardips, mocht je daar veel last van hebben normaal (dat je een dutje wil doen na de lunch enzo).

Daarnaast voor mij, vult eiwit en vetten het meest, dus handig in de cut. Wel zorg ik er altijd voor dat m'n glycogeenspiegel in m'n spieren zo goed als gevuld is voordat ik aan een workout begin. Gelukkig als je gaat vasten heeft dat invloed op je glycogeen in je lever, niet zozeer je spieren als je geen spieractiviteit hebt.
  zaterdag 30 juni 2012 @ 22:07:16 #65
254206 Levolution
-|||----------|||-
pi_113608056
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 juni 2012 21:57 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Dat dacht ik al ongeveer, maar denk je dat 4 gram eiwit per kg lichaamsgewicht noodzakelijk is? :o Hoe kom je daar eigenlijk op, ben ik wel benieuwd.

Verder wat Ethanolic zegt :P
Het is zeker niet noodzakelijk, maar hoe kom ik in een low carb dieet anders aan calorieën? Meer vetten?
Verder is een hoge eiwitopname in de cut belangrijk, om een anabool milieu te behouden. Maar 4g/kg is erg veel, daar ben ik het mee eens.
quote:
[..]

Lowcarb dieet, zeker als je low GI producten neemt, heeft een wat meer effen insulinespiegel. Geen sugarpieken met sugardips, mocht je daar veel last van hebben normaal (dat je een dutje wil doen na de lunch enzo).

Daarnaast voor mij, vult eiwit en vetten het meest, dus handig in de cut. Wel zorg ik er altijd voor dat m'n glycogeenspiegel in m'n spieren zo goed als gevuld is voordat ik aan een workout begin. Gelukkig als je gaat vasten heeft dat invloed op je glycogeen in je lever, niet zozeer je spieren als je geen spieractiviteit hebt.
Ik heb nergens last van eigenlijk, ik dacht een meer anabool milieu te creëren.
Hoe dan ook, ik ben ook niet overtuigd van een low carb dieet (en prettig is het ook niet, ik houd namelijk wel van de carbs :P ), maar daarom wilde ik ook eerst experimenteren. Punt is, ik zit maximaal 500 kcal boven onderhoud en toch vind ik mezelf wel erg snel in vet aankomen. Ik wilde dit een beetje tegenwerken door te semi-cutten en mijn macro's om te gooien. Of ik overschat mijn onderhoud (die is momenteel 2600 kcal).

Verder ben ik ook overtuigd dat een kcal deficit het belangrijkste is (dat kan ook niet anders, wet van behoud van energie enzo), maar de samenstelling van je macro's moet toch wel degelijk invloed hebben? Welke verdeling van macro's zou ik naar moeten streven?
  zaterdag 30 juni 2012 @ 22:54:03 #66
55709 Stereotomy
pi_113609817
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 juni 2012 22:07 schreef Levolution het volgende:

[..]

Het is zeker niet noodzakelijk, maar hoe kom ik in een low carb dieet anders aan calorieën? Meer vetten?
Bingo :) Kijk maar eens hoe die anti-granen Paleo-luitjes het doen:

http://www.marksdailyapple.com/

De site heeft ook een leuke 'real life transformation' sectie met eckte mensen.

http://www.marksdailyappl(...)y-sense-of-the-word/

Je zou haast denken dat Paleo beter zou werken zogenaamd dan IF. :P B-)

Ik zou eiwitten niet zozeer 'voor de calorieen' gebruiken. Ze léveren natuurlijk wel energie, maar je lichaam prefereert carbs en vetten als energiebronnen.

quote:
Punt is, ik zit maximaal 500 kcal boven onderhoud en toch vind ik mezelf wel erg snel in vet aankomen.
Punt is dat je berekende onderhoud dan misschien wel te hoog is ;)

[ Bericht 3% gewijzigd door Stereotomy op 30-06-2012 22:59:13 ]
  zaterdag 30 juni 2012 @ 23:15:54 #67
254206 Levolution
-|||----------|||-
pi_113610911
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 juni 2012 22:54 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Bingo :) Kijk maar eens hoe die anti-granen Paleo-luitjes het doen:

http://www.marksdailyapple.com/

De site heeft ook een leuke 'real life transformation' sectie met eckte mensen.

http://www.marksdailyappl(...)y-sense-of-the-word/

Je zou haast denken dat Paleo beter zou werken zogenaamd dan IF. :P B-)

Ik zou eiwitten niet zozeer 'voor de calorieen' gebruiken. Ze léveren natuurlijk wel energie, maar je lichaam prefereert carbs en vetten als energiebronnen.

[..]

Punt is dat je berekende onderhoud dan misschien wel te hoog is ;)
Bedankt voor de links, dit is een dieet welke ik de komende weken toch uit wil proberen, dus het is beter als ik het goed doe.

En ja, mijn berekende onderhoud zou zomaar te hoog kunnen zijn, aangezien ik sowieso van mezelf vermoed dat ik niet een heel hoog metabolisme heb.
  zaterdag 30 juni 2012 @ 23:31:50 #68
55709 Stereotomy
pi_113611692
Succes :)
  zaterdag 30 juni 2012 @ 23:59:01 #69
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_113612962
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 juni 2012 21:54 schreef Levolution het volgende:

[..]

4 gram per kg ongeveer. Ik snap je punt, maar als fervent voorstander van 'kcal deficit is het enige wat telt', wat zijn jouw ideeën over een low carb dieet dan?
slaat echt nergens op 4 gram per kilo lichaamsgewicht.
  zondag 1 juli 2012 @ 00:49:54 #70
254206 Levolution
-|||----------|||-
pi_113615423
Mee eens hoor.

Ik heb me eens in zitten lezen over het paleodieet. Enerzijds aantrekkelijk, maar anderzijds moet je dan ook veel dingen inleveren die ik erg lekker en handig vind (pindakaas). De vraag is in hoeverre het paleodieet gunstig is voor een bodybuilder. Met enige aanpassingen (net iets meer eiwit, sommige peulvruchten toestaan etc.) is het wel aantrekkelijk.

Dat gezegd hebbende, waar kan men ossenwit kopen? :9
  zondag 1 juli 2012 @ 00:58:20 #71
55709 Stereotomy
pi_113615833
Ben ik wel mee eens dat Paleo misschien niet het handigst is voor puur BB-doeleinden. Loren Cordain's Paleo for Athletes is wat meer toegespitster op actieve sporters die toch aan de Paleo willen:

http://www.amazon.com/The(...)tional/dp/1594860890

lang verhaal kort: carbs halen uit niet-granen zetmeel bronnen (aardappels bijvoorbeeld) voor volle glycogeenvoorraden in je spieren, indien je actief bent. Koolhydraat inname schalen op je dagelijkse activiteit.

Overigens denk ik dat een gemiddeld Paleo-dieet meer dan genoeg eiwitten voor de amateur BB' er bevat. Maar iets hoger in carbs is handig voor de prestaties tijdens krachttraining.

By the by, Paleo is wat CrossFitters standaard wordt aangeraden om te eten. Dus als je de look n feel van CrossFit leuk vindt, dan is Paleo misschien een leuke eetwijze voor je. Paleo / low-carb maakt het moeilijk om energieoverschot te eten, dus de meeste mensen gaan uiteindelijk naar een laag bf% toe met deze eetwijze. Is maar net wat je wil.
pi_113615984
Ik merk dat als ik wacht met eten tot 's avonds, dat ik dan flinke honger heb, en als ik dan naar de supermarkt ga, ik thuis kom met teveel ongezonde dingen, die ik dan om 17:00 ga opschransen. Dus ik doe maar maar geen IF.

en met de volgende tijdstippen kom ik makkelijk aan de 6 maaltijden:
09:30 ... boterhammen met pindakaas
12:30 ... boterhammen met pindakaas (en eventueel wat ei)
15:30 ... iets lichts, bijvoorbeeld een toetje (yoghurt, kwark, vla) [sla ik over als ik dan aan het trainen ben of college heb]
17:30 ... boterhammen met pindakaas
20:30 ... avondeten (let niet heel erg op de macro's, maar probeer niet al te ongezond te doen, en niet te veel koolhydraten, wel een beetje groenten)
23:00 ... bak kwark of een paar eieren.

Ben niet de calorieën aan het tellen, en de éne dag eet ik meer dan de ander, maar ik verlies langzaamaan vet, en krijg er spiermassa bij, dus ik vind het wel prima zo.
Steun je politieke partij, verander je UserIcon!
[UserIcons] Steunt uw partij!
BF4: SeanFerdi
  zondag 1 juli 2012 @ 01:10:13 #73
254206 Levolution
-|||----------|||-
pi_113616334
quote:
0s.gif Op zondag 1 juli 2012 00:58 schreef Stereotomy het volgende:
Ben ik wel mee eens dat Paleo misschien niet het handigst is voor puur BB-doeleinden. Loren Cordain's Paleo for Athletes is wat meer toegespitster op actieve sporters die toch aan de Paleo willen:

[ afbeelding ]

http://www.amazon.com/The(...)tional/dp/1594860890

lang verhaal kort: carbs halen uit niet-granen zetmeel bronnen (aardappels bijvoorbeeld) voor volle glycogeenvoorraden in je spieren, indien je actief bent. Koolhydraat inname schalen op je dagelijkse activiteit.

Overigens denk ik dat een gemiddeld Paleo-dieet meer dan genoeg eiwitten voor de amateur BB' er bevat. Maar iets hoger in carbs is handig voor de prestaties tijdens krachttraining.

By the by, Paleo is wat CrossFitters standaard wordt aangeraden om te eten. Dus als je de look n feel van CrossFit leuk vindt, dan is Paleo misschien een leuke eetwijze voor je. Paleo / low-carb maakt het moeilijk om energieoverschot te eten, dus de meeste mensen gaan uiteindelijk naar een laag bf% toe met deze eetwijze. Is maar net wat je wil.

Ik zal dat boek eens checken. Crossfit heb ik niets mee, maar een op bodybuilding aangepast paleodieet klinkt interessant. Nu denk ik niet dat ik het lang volhoud (financieel gezien ook niet ideaal), maar ik ga de komende 2-3 weken gewoon eens even kijken. Als het bevalt, kan ik van het paleodieet nog altijd een cutdieet maken. Dus in de bulk wel 'gewoon' eten, met grains e.d. en in de cut dan een paleodieet.
In ieder geval zit ik over een ruime 3 weken in Turkije en daar zullen de grains toch wel weer aantikken. :')
  zondag 1 juli 2012 @ 01:12:57 #74
55709 Stereotomy
pi_113616429
Paleo is vrij duur (proberen voorstanders wel eens weg te moffelen) want granen/brood/suikers zijn per kcal zo ongeveer de goedkoopste producten die je kunt eten.
  zondag 1 juli 2012 @ 01:18:54 #75
55709 Stereotomy
pi_113616624

ff nog wat ge-airbrushte Crossfit chicks posten voor bedtijd :Z
pi_113619202
Heel veel nuttige informatie stereo! Van voeding heb ik al helemaal geen verstand, dus dit helpt enorm. Binnenkort maar weer gaan bulken.
pi_113619346
Voor mensen die eventueel ook IF willen gaan doen of al doen. Hier is een mooie calculator waarmee je jouw onderhoud kan uitrekenen met de daarbij behorende macro's, speciaal voor IF (Intermittent Fasting).

Je kan verschillende cut en bulk methoden binnen IF uitrekenen, ideaal imo.

http://www.1percentedge.com/ifcalc/
If not now, then when.
pi_113619628
Goede TT. 300 was nog op tv gister. Echte testosteron film voor echte mannen.
Land of the free. Home of the brave.
pi_113620645
Gistermiddag bij zo een standje vetpercentage laten meten. Viel ff tegen zeg.... 17.5 % gaf dat apparaatje aan. :(
Domperrrrrr..
Maargoed mijn BMI was 24.6 dat is dan wel weer leuk om te horen.
Tijd om was vet weg te gaan werken. Voeding ff wat aanpassen.
  zondag 1 juli 2012 @ 10:00:10 #80
330992 Ganzz
Expect the unexpected
pi_113621025
quote:
0s.gif Op zondag 1 juli 2012 09:22 schreef Poidertje het volgende:
Gistermiddag bij zo een standje vetpercentage laten meten. Viel ff tegen zeg.... 17.5 % gaf dat apparaatje aan. :(
Domperrrrrr..
Maargoed mijn BMI was 24.6 dat is dan wel weer leuk om te horen.
Tijd om was vet weg te gaan werken. Voeding ff wat aanpassen.
BMI zegt vrij weinig he, alleen lengte tov gewicht en leeftijd ofzo...
pi_113621676
Ja oke! :)
Maar bedoel dat die mooi op niveau is.
  zondag 1 juli 2012 @ 10:56:33 #82
253447 Ethanolic
pi_113622063
Zaterdagavond niets doen om zondag ochtend te beulen in de gym. _O_
Deathlift or Die.
pi_113622069
Volgens BMI was Mike Tyson in zijn prime obese. _O-
we don't let bygones be bygones we buy guns and squeeze like a python until the night come typical flow to keep you n*ggas on the tip of your toes lo and behold make your temple explode
  zondag 1 juli 2012 @ 10:59:12 #84
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_113622118
quote:
0s.gif Op zondag 1 juli 2012 10:37 schreef Poidertje het volgende:
Ja oke! :)
Maar bedoel dat die mooi op niveau is.
Als je aan bodybuilding doet zou je BMI te laag zijn. De mijne is precies 30, wat te zwaar zou zijn. Maar:

quote:
Jouw BMI is waarschijnlijk niet nauwkeurig als je aan gewichtheffen doet, een sportman of -vrouw bent,
  zondag 1 juli 2012 @ 11:00:27 #85
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_113622147
quote:
14s.gif Op zondag 1 juli 2012 10:56 schreef Ethanolic het volgende:
Lekker inderdaad. Denk dat ik straks een half uurtje cardio doe en dan nog een tijdje in de sauna ga hangen.
  zondag 1 juli 2012 @ 11:05:44 #86
253447 Ethanolic
pi_113622251
quote:
7s.gif Op zondag 1 juli 2012 11:00 schreef Snakey het volgende:

[..]

Lekker inderdaad. Denk dat ik straks een half uurtje cardio doe en dan nog een tijdje in de sauna ga hangen.
Sowieso sauna pakken. Ik train nu 2 maanden in deze nieuwe gym en ik ben wel echt tevreden met de faciliteiten. Zwembad, sauna, veel losse gewichten en barbells, een goeie sfeer en huge ass kerels die er rond lopen.
Deathlift or Die.
pi_113622266
quote:
14s.gif Op zondag 1 juli 2012 10:56 schreef Ethanolic het volgende:
Dat dacht ik ook totdat ik om 8.30 voor een gesloten gym stond. -O-
  zondag 1 juli 2012 @ 11:08:21 #88
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_113622295
quote:
14s.gif Op zondag 1 juli 2012 11:05 schreef Ethanolic het volgende:

[..]

Sowieso sauna pakken. Ik train nu 2 maanden in deze nieuwe gym en ik ben wel echt tevreden met de faciliteiten. Zwembad, sauna, veel losse gewichten en barbells een goeie sfeer en huge ass kerels die er rond lopen.
Ik probeer nu ook 1 of 2x per week te zwemmen na een workout, beetje afhankelijk van hoeveel tijd ik heb. Erg goed om m´n schouders soepel te houden.
  zondag 1 juli 2012 @ 11:10:57 #89
253447 Ethanolic
pi_113622362
quote:
14s.gif Op zondag 1 juli 2012 11:08 schreef Snakey het volgende:

[..]

Ik probeer nu ook 1 of 2x per week te zwemmen na een workout, beetje afhankelijk van hoeveel tijd ik heb. Erg goed om m´n schouders soepel te houden.
Toen ik nog toezichthouder in een zwembad was kreeg ik van een waterpoloer een zwemschema. Dat gebruikte hij buiten het seizoen om in vorm te blijven.

Ben nog nooit zo kapot geweest na een cardio workout.
Deathlift or Die.
  zondag 1 juli 2012 @ 11:18:12 #90
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_113622502
quote:
1s.gif Op zondag 1 juli 2012 11:10 schreef Ethanolic het volgende:

[..]

Toen ik nog toezichthouder in een zwembad was kreeg ik van een waterpoloer een zwemschema. Dat gebruikte hij buiten het seizoen om in vorm te blijven.

:D Best zwaar inderdaad zwemmen. Het zwembad hier is maar 20 meter. Ik doe altijd een baantje borstcrawl en dan een baantje schoolslag, zwaar genoeg. :P
  zondag 1 juli 2012 @ 11:38:39 #91
77130 star_gazer
Aussie Aussie Aussie, Oy oy oy
pi_113622977
1RM op de bench is 100kg :9 wel tering erge DOMS in mijn pecs lol
"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
[b]Op donderdag 28 september 2006 09:12 schreef Rio het volgende:[/b]
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.
pi_113622996
Heb er ook twijfels over... Is zo'n handmeter nauwkeurig?... Stuurt stroompjes door het lijf.

Lengte is 1.88
Gewicht is 88 kg
Vetpercentage volgens die meter 17.5%

Heb ooit een pic gepost... Toen werdt ik op 12% geschat.
Zal weer verder met workout ;)...

Trouwens iemand wel een last van dof gehoor na zware inspanning?
Miss. Sta ik te snel op?
  zondag 1 juli 2012 @ 11:40:05 #93
316115 BigSmurf
Groots in kleinigheden!
pi_113622997
quote:
1s.gif Op zondag 1 juli 2012 11:10 schreef Ethanolic het volgende:

[..]

Heb je dat schema nog ergens? Ben wel benieuwd als waterpolo'er zijnde. :P
  zondag 1 juli 2012 @ 11:54:02 #94
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_113623343
quote:
1s.gif Op zondag 1 juli 2012 11:40 schreef Poidertje het volgende:

Trouwens iemand wel een last van dof gehoor na zware inspanning?
Miss. Sta ik te snel op?
Ik denk dat je je ademhaling wat beter in de gaten moet houden.
pi_113623438
quote:
0s.gif Op zondag 1 juli 2012 11:54 schreef Snakey het volgende:

[..]

Ik denk dat je je ademhaling wat beter in de gaten moet houden.
Oke tnx.. Ja dat wil bij mij nog wel eens verkeerd gaan... Neem misschien te weinig lucht bij inademen.
  zondag 1 juli 2012 @ 12:13:44 #96
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_113623784
quote:
1s.gif Op zondag 1 juli 2012 11:58 schreef Poidertje het volgende:

[..]

Oke tnx.. Ja dat wil bij mij nog wel eens verkeerd gaan... Neem misschien te weinig lucht bij inademen.
Vooral proberen je adem niet (te lang) vast te houden. Dat geeft enorme druk op je hoofd.
  zondag 1 juli 2012 @ 12:18:51 #97
253447 Ethanolic
pi_113623914
quote:
1s.gif Op zondag 1 juli 2012 11:40 schreef BigSmurf het volgende:

[..]

Heb je dat schema nog ergens? Ben wel benieuwd als waterpolo'er zijnde. :P
Ben bang van niet maar het bedroeg veel schoolslag, borstcrawl, stoppen op de helft van het bad en weer terug, intervals etc.
Deathlift or Die.
  zondag 1 juli 2012 @ 12:33:07 #98
254206 Levolution
-|||----------|||-
pi_113624287
Vlinderslag is zwaar. :P
pi_113625007
quote:
7s.gif Op zondag 1 juli 2012 12:13 schreef Snakey het volgende:

[..]

Vooral proberen je adem niet (te lang) vast te houden. Dat geeft enorme druk op je hoofd.
Dat heb ik gemerkt ja... Dat zal ik dus verkeerd doen. Zal er eens beter op gaan letten.
Desnoods ff oefenen met minder gewicht.
  zondag 1 juli 2012 @ 13:13:19 #100
316115 BigSmurf
Groots in kleinigheden!
pi_113625498
quote:
7s.gif Op zondag 1 juli 2012 12:18 schreef Ethanolic het volgende:

[..]

Ben bang van niet maar het bedroeg veel schoolslag, borstcrawl, stoppen op de helft van het bad en weer terug, intervals etc.
Jammer. Klinkt (op de schoolslag na) wel als een waterpolo-schema ja. :P
quote:
0s.gif Op zondag 1 juli 2012 12:33 schreef Levolution het volgende:
Vlinderslag is zwaar. :P
Vlinderslag is veel meer techniek dan je denkt. Door de vlinderbeweging met je onderlichaam heb je in principe niet heel veel kracht in je armen/schouders/bovenrug nodig om je armen eroverheen te gooien. Het heikele punt is dat wanneer je vermoeid raakt, de vlinderbeweging onconstanter/minder wordt, waardoor je armen en schouders het ook zwaarder krijgen. Het blijft de zwaarste slag, zeker, maar iedereen kan het, zolang je de techniek maar beheerst. ;)

Mijn cardioschema in het 15-meter bad van de gym:

- 8 banen inzwemmen, heen borst, terug school
- 12 banen alleen benen, afwisselende slagen.
- 10 x 2 banen, heen vlinderslag, terug borstcrawl, met 30 - 45 seconden rust tussendoor.
- 10 x 1 baan polo-crawl sprint (hoofd uit het water)

En dat twee keer per week. Niet schrikbarend veel, maar genoeg om m'n conditie te behouden. :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')