BMI zegt vrij weinig he, alleen lengte tov gewicht en leeftijd ofzo...quote:Op zondag 1 juli 2012 09:22 schreef Poidertje het volgende:
Gistermiddag bij zo een standje vetpercentage laten meten. Viel ff tegen zeg.... 17.5 % gaf dat apparaatje aan.
Domperrrrrr..
Maargoed mijn BMI was 24.6 dat is dan wel weer leuk om te horen.
Tijd om was vet weg te gaan werken. Voeding ff wat aanpassen.
Als je aan bodybuilding doet zou je BMI te laag zijn. De mijne is precies 30, wat te zwaar zou zijn. Maar:quote:Op zondag 1 juli 2012 10:37 schreef Poidertje het volgende:
Ja oke!
Maar bedoel dat die mooi op niveau is.
quote:Jouw BMI is waarschijnlijk niet nauwkeurig als je aan gewichtheffen doet, een sportman of -vrouw bent,
Lekker inderdaad. Denk dat ik straks een half uurtje cardio doe en dan nog een tijdje in de sauna ga hangen.quote:Op zondag 1 juli 2012 10:56 schreef Ethanolic het volgende:
Zaterdagavond niets doen om zondag ochtend te beulen in de gym.
Sowieso sauna pakken. Ik train nu 2 maanden in deze nieuwe gym en ik ben wel echt tevreden met de faciliteiten. Zwembad, sauna, veel losse gewichten en barbells, een goeie sfeer en huge ass kerels die er rond lopen.quote:Op zondag 1 juli 2012 11:00 schreef Snakey het volgende:
[..]
Lekker inderdaad. Denk dat ik straks een half uurtje cardio doe en dan nog een tijdje in de sauna ga hangen.
Dat dacht ik ook totdat ik om 8.30 voor een gesloten gym stond.quote:Op zondag 1 juli 2012 10:56 schreef Ethanolic het volgende:
Zaterdagavond niets doen om zondag ochtend te beulen in de gym.
Ik probeer nu ook 1 of 2x per week te zwemmen na een workout, beetje afhankelijk van hoeveel tijd ik heb. Erg goed om m´n schouders soepel te houden.quote:Op zondag 1 juli 2012 11:05 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Sowieso sauna pakken. Ik train nu 2 maanden in deze nieuwe gym en ik ben wel echt tevreden met de faciliteiten. Zwembad, sauna, veel losse gewichten en barbells een goeie sfeer en huge ass kerels die er rond lopen.
Toen ik nog toezichthouder in een zwembad was kreeg ik van een waterpoloer een zwemschema. Dat gebruikte hij buiten het seizoen om in vorm te blijven.quote:Op zondag 1 juli 2012 11:08 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ik probeer nu ook 1 of 2x per week te zwemmen na een workout, beetje afhankelijk van hoeveel tijd ik heb. Erg goed om m´n schouders soepel te houden.
quote:Op zondag 1 juli 2012 11:10 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Toen ik nog toezichthouder in een zwembad was kreeg ik van een waterpoloer een zwemschema. Dat gebruikte hij buiten het seizoen om in vorm te blijven.
Ben nog nooit zo kapot geweest na een cardio workout.
Heb je dat schema nog ergens? Ben wel benieuwd als waterpolo'er zijnde.quote:Op zondag 1 juli 2012 11:10 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Toen ik nog toezichthouder in een zwembad was kreeg ik van een waterpoloer een zwemschema. Dat gebruikte hij buiten het seizoen om in vorm te blijven.
Ben nog nooit zo kapot geweest na een cardio workout.
Ik denk dat je je ademhaling wat beter in de gaten moet houden.quote:Op zondag 1 juli 2012 11:40 schreef Poidertje het volgende:
Trouwens iemand wel een last van dof gehoor na zware inspanning?
Miss. Sta ik te snel op?
Oke tnx.. Ja dat wil bij mij nog wel eens verkeerd gaan... Neem misschien te weinig lucht bij inademen.quote:Op zondag 1 juli 2012 11:54 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ik denk dat je je ademhaling wat beter in de gaten moet houden.
Vooral proberen je adem niet (te lang) vast te houden. Dat geeft enorme druk op je hoofd.quote:Op zondag 1 juli 2012 11:58 schreef Poidertje het volgende:
[..]
Oke tnx.. Ja dat wil bij mij nog wel eens verkeerd gaan... Neem misschien te weinig lucht bij inademen.
Ben bang van niet maar het bedroeg veel schoolslag, borstcrawl, stoppen op de helft van het bad en weer terug, intervals etc.quote:Op zondag 1 juli 2012 11:40 schreef BigSmurf het volgende:
[..]
Heb je dat schema nog ergens? Ben wel benieuwd als waterpolo'er zijnde.
Dat heb ik gemerkt ja... Dat zal ik dus verkeerd doen. Zal er eens beter op gaan letten.quote:Op zondag 1 juli 2012 12:13 schreef Snakey het volgende:
[..]
Vooral proberen je adem niet (te lang) vast te houden. Dat geeft enorme druk op je hoofd.
Jammer. Klinkt (op de schoolslag na) wel als een waterpolo-schema ja.quote:Op zondag 1 juli 2012 12:18 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Ben bang van niet maar het bedroeg veel schoolslag, borstcrawl, stoppen op de helft van het bad en weer terug, intervals etc.
Vlinderslag is veel meer techniek dan je denkt. Door de vlinderbeweging met je onderlichaam heb je in principe niet heel veel kracht in je armen/schouders/bovenrug nodig om je armen eroverheen te gooien. Het heikele punt is dat wanneer je vermoeid raakt, de vlinderbeweging onconstanter/minder wordt, waardoor je armen en schouders het ook zwaarder krijgen. Het blijft de zwaarste slag, zeker, maar iedereen kan het, zolang je de techniek maar beheerst.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |