SPOILER: AlgemeenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: TrainingsmethodenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: OefeningenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een goed trainingsschema bestaat voor een groot gedeelte uit de grote compound oefeningen zoals squats, deadlifts, bench press, overhead presses, bent over rows etc. De rest van je trainingsschema kan je opvullen met andere (zoals isolatie) oefeningen.SPOILER: VoedingOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: RustOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: SupplementatieOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Vitamines en mineralenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: SteroidenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Handige en informatieve linkjesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Speciale Newb GuideOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: FAQOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Ter afsluiting nog een aantal foto's van de top 3 van de Mr. Olympia 2011Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Deze openingspost is ooit gestart door Mr.J op GoT. Na 2 jaar in deze vorm te zijn gebruikt heeft LedZep deze uitgebreid en waar nodig verbeterd., na nog eens 2 jaar heeft CarbonC een kleine revisie/uitbreiding/update doorgevoerd. In 2011 heeft Yuri_Boyka de OP onderverdeeld in spoilers.
De OP staat hier![]()
![]()
Mijn nieuwe whey ook telkens.quote:![]()
/dagboek
Net even 6 eieren met bacon gemacht op 4 bruine broodjes met boter. om nom nom-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-![]()
quote:Op zaterdag 30 juni 2012 09:52 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Mijn nieuwe whey ook telkens.![]()
/dagboek
Net even 6 eieren met bacon gemacht op 4 bruine broodjes met boter. om nom nom
Egg in a Basket a la V for Vendetta maken
[ Bericht 0% gewijzigd door Stereotomy op 30-06-2012 11:18:12 ]Confidence through competence![]()
Geen bacon in huis.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 09:52 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Mijn nieuwe whey ook telkens.![]()
/dagboek
Net even 6 eieren met bacon gemacht op 4 bruine broodjes met boter. om nom nom![]()
![]()
Wit brood.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 10:28 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-![]()
Haha, ik wou al zeggen.quote:
Trouwens meer mensen die in juli of augustus op zuipvakantie gaan? Ik wel. Auw, dat wordt een slijtageslag voor mijn lichaam.![]()
Confidence through competence![]()
Morgen. 8 dagen. All Inclusive Ultra.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 12:21 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Haha, ik wou al zeggen.
Trouwens meer mensen die in juli of augustus op zuipvakantie gaan? Ik wel. Auw, dat wordt een slijtageslag voor mijn lichaam.
Maar ook incl. fitness-ruimte. 5 zwembaden. Zal allemaal wel meevallen.![]()
Allemaal vrienden zonder geld of met een overmatige invloed van een vriendin, dus dit jaar een keertje niet, hooguit een last-minute.![]()
![]()
Gewoon boeken. Heb ik eergisteren ook gedaan. Morgen vertrekken. Kreeg nog vroegboekkorting ook.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 12:35 schreef BigSmurf het volgende:
Allemaal vrienden zonder geld of met een overmatige invloed van een vriendin, dus dit jaar een keertje niet, hooguit een last-minute.![]()
Vroegboekkorting bij drie dagen van tevoren.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 12:44 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Gewoon boeken. Heb ik eergisteren ook gedaan. Morgen vertrekken. Kreeg nog vroegboekkorting ook.
Zie het allemaal wel, zomertje in Nederland blijven ga ik ook niet dood aan.![]()
Jepquote:Op zaterdag 30 juni 2012 12:21 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Haha, ik wou al zeggen.
Trouwens meer mensen die in juli of augustus op zuipvakantie gaan? Ik wel. Auw, dat wordt een slijtageslag voor mijn lichaam.
Maar ik zuip ook regelmatig in de weekenden dus who cares![]()
Goede balans erin vinden.![]()
Sziget hier, ellendequote:Op zaterdag 30 juni 2012 12:21 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Haha, ik wou al zeggen.
BEASTMODE![]()
quote:Op zaterdag 30 juni 2012 10:28 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
![]()
![]()
Vind het wel knap als je het gehakt gaar krijgt en tegelijkertijd het eigeel zacht weet te houden.This isn't even my final form.![]()
Dat gele is van de kaasquote:Op zaterdag 30 juni 2012 14:11 schreef Levolution het volgende:
Vind het wel knap als je het gehakt gaar krijgt en tegelijkertijd het eigeel zacht weet te houden.![]()
![]()
Dat gele op de tafel toch niet?quote:
Anders is het wel erg vloeibaar, zelfs voor gesmolten kaas, dat is wel iets viskeuzer dan dit.
This isn't even my final form.![]()
Dat is mijn punt. Die laatste foto is dan ook een slechte Photoshop of gestagede foto ofzo.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 14:22 schreef Drommeldaris het volgende:
Dat ei is sowieso niet vloeibaar meer als die burger zo gaar is.This isn't even my final form.![]()
Last van mijn rechter trap sinds gisteren na die full body training, gemasseerd en alles geprobeerd maar het gaat niet weg.![]()
Beetje van die zalf erop?quote:Op zaterdag 30 juni 2012 14:42 schreef SunTzu het volgende:
Last van mijn rechter trap sinds gisteren na die full body training, gemasseerd en alles geprobeerd maar het gaat niet weg.-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-![]()
Ik heb deze maar helpt niet, kan mijn hoofd niet naar rechts draaien maar ga vanavond naar een feestquote:![]()
![]()
![]()
"made in singapore"
oh god; anyhow; de kruidvat heeft wel zo'n blauwe tube spul ik weet niet hoe het heet.
Ik smeer het erop en dan voel je helemaal een soort gloed ofzo, uurtje later voelt het stukken beter altijd. (Tenzij je flinke kneuzingen of scheuren hebt)-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-![]()
Durex Playquote:Op zaterdag 30 juni 2012 15:19 schreef SunTzu het volgende:
Heb je daar een naam of een foto van? Dan ga ik die zo ff halen.![]()
Nu ik zomervakantie heb en de komende 2 weken alle tijd van de wereld heb, wil ik 2 weken een low carb dieet proberen, net iets onder onderhoud.
Dit is puur experimenteel, mijn bedoeling is geen echte cut maar om te kijken hoe mijn lichaam (en kracht) op een dergelijke cut zal reageren. En ik kan wel wat minder eten gebruiken, aangezien ik wel wat vet heb gegained.
Wat is de beste verhouding van macronutriënten hiervoor? E/k/v 5:1:4? Of net iets meer carbs (4:2:4)? Wat denken jullie?
[ Bericht 1% gewijzigd door Levolution op 30-06-2012 17:04:06 ]This isn't even my final form.![]()
Ik zou zeggen dat dit behoorlijk persoonlijk is, maar wanneer ik mijn koolhydraten verminder, merk ik zeker wel minder uithoudingsvermogen. Ik zou gewoon kijken hoe je zelf reageert op verschillende hoeveelheden koolhydraten.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 16:58 schreef Levolution het volgende:
Nu ik zomervakantie heb en de komende 2 weken alle tijd van de wereld heb, wil ik 2 weken een low carb dieet proberen, net iets onder onderhoud.
Dit is puur experimenteel, mijn bedoeling is geen echte cut maar om te kijken hoe mijn lichaam (en kracht) op een dergelijke cut zal reageren. En ik kan wel wat minder eten gebruiken, aangezien ik wel wat vet heb gegained.
Wat is de beste verhouding van macronutriënten hiervoor? E/k/v 5:1:4? Of net iets meer carbs (4:2:4)? Wat denken jullie?![]()
Als je wat vet kwijt wil kan het goed werken. Ik voel het ook direct als ik niet genoeg carbs binnen krijg though.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 17:25 schreef kevin_ het volgende:
[..]
Ik zou zeggen dat dit behoorlijk persoonlijk is, maar wanneer ik mijn koolhydraten verminder, merk ik zeker wel minder uithoudingsvermogen. Ik zou gewoon kijken hoe je zelf reageert op verschillende hoeveelheden koolhydraten.![]()
Op de korte termijn, eens. Maar als je later weer koolhydraten gaat toevoegen, zal het effect weer 0 zijn denk ik. Het is vooral dat je er droger uitziet als je weinig koolhydraten eet, maar ik denk niet dat dit lang vol te houden is.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 17:35 schreef Snakey het volgende:
[..]
Als je wat vet kwijt wil kan het goed werken. Ik voel het ook direct als ik niet genoeg carbs binnen krijg though.![]()
True.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 17:42 schreef kevin_ het volgende:
[..]
Op de korte termijn, eens. Maar als je later weer koolhydraten gaat toevoegen, zal het effect weer 0 zijn denk ik. Het is vooral dat je er droger uitziet als je weinig koolhydraten eet, maar ik denk niet dat dit lang vol te houden is.![]()
Wie zit hier nog steeds vast aan die oude "6 maaltijden per dag" theorie? Het blijkt dat IF duidelijk DE beste methode is om fucking ripped te worden. Het vet smelt.
TMW zegt het ook al:
Even een down(up)date van mijzelf. De afgelopen 6 maanden heb ik helaas niet getraind wegens vele andere prioriteiten. Ik ben vorig jaar blijven zitten omdat ik er geen reet aan gedaan heb en afgelopen week had ik toetsweek en heb alle examens gehaald dus nu ben ik wel over.![]()
Dat betekent dat ik geen shit aan mijn hoofd heb waardoor ik mij kan richten op datgene wat ik wil. De aankomende 8 weken heb ik vakantie en ga weer beginnen, de afgelopen 6 maanden dus ook helaas weer aangekomen. De aankomende 8 weken worden het 8 weken IF'en, buffelen en zwemmen. Aangezien ik verder niks aan mijn hoofd heb kan ik mij hier ook volledig op richten en hoop dan ook dat ik over 8 weken een positief resultaat heb.
Tot over 8 weken.If not now, then when.![]()
Vind het ook goed werken, zeker in de cut en tijdens de bulk vind ik het ook goed werken. Helaas is het lang niet altijd mogelijk voor mij om in zo'n tijd zoveel kcal te eten en daarbuiten niks.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 19:25 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Wie zit hier nog steeds vast aan die oude "6 maaltijden per dag" theorie? Het blijkt dat IF duidelijk DE beste methode is om fucking ripped te worden. Het vet smelt.
TMW zegt het ook al:
Even een down(up)date van mijzelf. De afgelopen 6 maanden heb ik helaas niet getraind wegens vele andere prioriteiten. Ik ben vorig jaar blijven zitten omdat ik er geen reet aan gedaan heb en afgelopen week had ik toetsweek en heb alle examens gehaald dus nu ben ik wel over.![]()
Dat betekent dat ik geen shit aan mijn hoofd heb waardoor ik mij kan richten op datgene wat ik wil. De aankomende 8 weken heb ik vakantie en ga weer beginnen, de afgelopen 6 maanden dus ook helaas weer aangekomen. De aankomende 8 weken worden het 8 weken IF'en, buffelen en zwemmen. Aangezien ik verder niks aan mijn hoofd heb kan ik mij hier ook volledig op richten en hoop dan ook dat ik over 8 weken een positief resultaat heb.
Tot over 8 weken.I just had to get that stress off my chest like breast reduction.![]()
kevin_ en Snakey, bedankt voor de reacties. Het zou inderdaad best kunnen dat ik minder uithoudingsvermogen heb. Daarom wil ik het ook eerst uittesten, of het bevalt. En juist daarom en om praktische redenen wil ik ook geen zero carb diet, maar low carb diet. Ik denk dat ik het op 4:2:4 houd, sowieso worden de eiwitten anders onbetaalbaar.
quote:Op zaterdag 30 juni 2012 19:25 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Het blijkt dat IF duidelijk DE beste methode is om fucking ripped te worden. Het vet smelt.
Een energiedeficientie is DE methode om fucking ripped te worden. Als IF bevalt dan bevalt het en anders op een ander eetpatroon.
Lijkt wel alsof Sonja Bakker is ontdekt, jezus man...
Het feit dat er zoveel mensen op zoveel manieren ripped worden toont voor mij aan dat het menselijk lichaam hoogst adaptabel is, of je nou 6, 3 of 1 maaltijd per dag eet, zolang je je energie maar binnenkrijgt.
En succes met afvallen.
[ Bericht 4% gewijzigd door Stereotomy op 30-06-2012 20:59:01 ]Confidence through competence![]()
Seriously, 50% van je kcals als eiwit? Heb je al uitgerekend op hoeveel gram eiwit per kg ichaamsgewicht je dan zit?quote:Op zaterdag 30 juni 2012 16:58 schreef Levolution het volgende:
Wat is de beste verhouding van macronutriënten hiervoor? E/k/v 5:1:4?
Waarom zo denigrerend? Er zijn genoeg mensen die moeite hebben met vet kwijtraken door 6 kleine maaltijden per dag te eten wat ook nog eens voor de meeste lastig is, terwijl je met IF sneller vet verbrand dan door je vast te houden aan 6 kleine maaltijden per dag.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 20:48 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Een energiedeficientie is DE methode om fucking ripped te worden. Als IF bevalt dan bevalt het en anders op een ander eetpatroon.
Lijkt wel alsof Sonja Bakker is ontdekt, jezus man...
Het blijkt dat naast het snelle vet verbranden er nog tig andere voordelen aan IF zitten, voornamelijk ook dat jij je beter en scherper voelt. Er zijn ontzettend veel mensen die overgestapt zijn naar IF en het echt DE beste methode vinden en er volop van genieten, al die DBB gasten spreken er ook lof over.
Zo'n toon is onnodig en die smilie vooral, mij doet zo'n toon eerder denken aan "Wist ik maar eerder dat IF zo succesvol was" dan "Ja, IF is duidelijk één van de beste methodes". Natuurlijk is een deficit de manier waarmee je ripped wordt, maar de manier waarop is toch de succesvolste.If not now, then when.![]()
Ik herhaal: de succesvolste manier is de manier waarop het je uiteindelijk lukt. Of je nu met 6, 3 of 1 maaltijd per dag doet.quote:
Nergens claim ik dus dat IF niet werkt, of dat andere 'dieten' niet of beter zouden werken, terwijl jij je juist zo uit gaat drukken:.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 19:25 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Het blijkt dat IF duidelijk DE beste methode is om fucking ripped te worden. Het vet smelt.
Daarnaast:Onzin, het gaat om je deficientie van de dag. Of je dat met 6, 3 of 1 maaltijd bereikt, het gaat om de grootte, niet de hoeveelheid maaltijden.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 21:03 schreef Yuri_Boyka het volgende:
terwijl je met IF sneller vet verbrand dan door je vast te houden aan 6 kleine maaltijden per dag.
[ Bericht 0% gewijzigd door Stereotomy op 30-06-2012 21:15:10 ]Confidence through competence![]()
Je weet best wat ik bedoel met 6 kleine maaltijden per dag, het gene wat de meesten jarenlang riepen. Terwijl je met 2, 3 of 4 (volgens IF) maaltijden met dan wel vasten erbij het één van de beste methoden is.
Iedereen geloofde heilig in de manier waarop we moeten eten waaronder ik en persoonlijk vond ik het echt niet te combineren met werk/school waardoor de resultaten onder bleven. Toen ik mij ging verdiepen in IF was het gewoon een 'opluchting' voor mij aangezien dit de manier is waarmee ik ripped as fuck ga worden. Het is perfect te combineren met werk/school en er zitten tig voordelen aan.
Ik heb veel respect voor jou, vooral ook vanwege de hulp die je mensen biedt waaronder ik en vooral vanwege jouw kennis op dit gebied. Maar strooien met smilies alsen uitdrukkingen als "Lijkt wel alsof Sonja Bakker is ontdekt, jezus man..." vind ik absoluut onnodig.
Misschien is het ook wel de frustratie van het "6 maaltijden kleine maaltijden per dag" idee waardoor ik IF zo aanprijs. Ik ga het in ieder geval de komende 8 weken proberen en dan post ik wel foto's van voor en na.If not now, then when.![]()
Deze jongens draaien ook aardig lang mee en die praten geen onzin. De manier waarop hun praten over IF is ook ontzettend positief, naast de vele andere mensen op deze planeet. Martin Berkham zelf die staat 3 jaar lang op 5/6% bodyfat door IF.
If not now, then when.![]()
Het. Maakt. Niet. Uit. Het gaat erom of het bij je dagelijkse levensstijl past of niet. Dagelijkse kcals en macro's zijn >> belangrijker dan hoeveel maaltijden. Het gaat erom hoe mensen het voor zichzelf volhouden, IF of niet. Ik IF ook wel eens. En soms niet. En soms een paar weken achter elkaar. En dan weer niet. Het is een eetmethode, geen magic wand.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 21:18 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Je weet best wat ik bedoel met 6 kleine maaltijden per dag, het gene wat de meesten jarenlang riepen. Terwijl je met 2, 3 of 4 (volgens IF) maaltijden met dan wel vasten erbij het één van de beste methoden is.Nu ga je weer voor andere mensen praten. Net zoals je zegt dat IF *de* beste manier is en dat het vet dan *smelt* etc.quote:Iedereen geloofde heilig in de manier waarop we moeten etenGefeliciteerd, je hebt dus een manier gevonden waarop je denkt dat je het vol kan houden om voor langere tijd een netto energiedeficientie te behalen zodat je lichaamsvet gaat verbranden. Normaals veel succes gewenst om het vol te houden!quote:waaronder ik en persoonlijk vond ik het echt niet te combineren met werk/school waardoor de resultaten onder bleven. Toen ik mij ging verdiepen in IF was het gewoon een 'opluchting' voor mij aangezien dit de manier is waarmee ik ripped as fuck ga worden. Het is perfect te combineren met werk/school en er zitten tig voordelen aan.Tom Venuto prijsde 6 maaltijden per dag aan ooit. Wie wordt de volgende held, vraag ik me dan afquote:Misschien is het ook wel de frustratie van het "6 maaltijden kleine maaltijden per dag" idee waardoor ik IF zo aanprijs. Ik ga het in ieder geval de komende 8 weken proberen en dan post ik wel foto's van voor en na.
Jij wil met n=1 anecdotaal aantonen dat IF dé reden is dat Berkhan '3 jaar lang op 5%/6% kan staan? Al die andere mensen die een extreem laag body fat hebben voordat IF gehyped werd, zullen we die maar voor de lol even vergeten?quote:Martin Berkham zelf die staat 3 jaar lang op 5/6% bodyfat door IF.
Dit is precies wat ik bedoel: jij hebt iets gevonden wat je aanspreekt en wil uitproberen. Vervolgens ga je roepen dat dit * DE * beste methode is etc. terwijl je nog moet beginnen! Veel mensen vinden IF eten fijn (ik ook) maar ook veel mensen eten graag 6 maaltijden op een dag om welke reden dan ook (en dat doe ik ook wel eens). Andere mensen eten Paleo met meerdere maaltijden totdat ze ripped worden, anderen weer Lowcarb etc.
Ik ben hier om tegen jou te argumenteren dat IF niet zogenaamd 'DE' beste methode is, maar dat er meerdere manieren zijn, afhankelijk van wat voor mensen werkt of niet. Kcals en macro's hitten op een dag speelt een veel grotere rol. Dat is wat ik wil uitdragen.
[ Bericht 8% gewijzigd door Stereotomy op 30-06-2012 21:33:39 ]Confidence through competence![]()
De reden dat ik voor andere mensen praat is omdat ik genoeg mensen in mijn omgeving heb die ook aan BB doen en ook deze problemen ondervinden, net zoals genoeg andere mensen die ik persoonlijk niet ken. Enkele in diezelfde omgeving hebben zich gewaagd aan IF en spreken er lof over.
Het vet smelt niet letterlijk weg, het is gewoon wat sterker uitgedrukt.
We weten ondertussen allemaal dat Kcals en macro's belangrijk zijn, dat zijn ze bij welke methode dan ook, maar de effecten die IF op je lichaam hebben zijn voordeliger en efficiënter dan andere methoden als ik Martin mag geloven.
Maar het is al goed, jij bent uiteindelijk toch de slimste hier.Fijn dat je het met mij eens bent.quote:
Zwaktebod.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 21:39 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Maar het is al goed, jij bent uiteindelijk toch de slimste hier.
Als je vanaf het begin had gezegd dat je dénkt dat IF voor jou het beste gaat werken, en dat je dat de komende tijd uit wilde gaan proberen, ipv te zeggen dat het dé béste mánier is voor iedereen, dan had ik niet de moeite hoeven te nemen om je te wijzen op het feit dat er ripped mensen bestonden voordat Berkhan of Pilon waren geboren.
Hoezo zwaktebod? Je bent toch niets voor niets afgestudeerd aan een uni waar je dingen gerelateerd hieraan hebt geleerd.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 21:42 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Zwaktebod.
Als je vanaf het begin had gezegd dat je dénkt dat IF voor jou het beste gaat werken, en dat je dat de komende tijd uit wilde gaan proberen, ipv te zeggen dat het dé béste mánier is voor iedereen, dan had ik niet de moeite hoeven te nemen om je te wijzen op het feit dat er ripped mensen bestonden voordat Berkhan of Pilon waren geboren.
IF zal inderdaad goed voor mij werken net zoals het voor super veel andere heel goed werkt. Tuurlijk bestonden er ripped mensen voor Berkhan. Maar heb je toevallig één van die filmpjes gekeken van TMW? Ze aten jaren op de befaamde manier, maar toen ze IF gingen gebruiken ging alles veel beter maar vooral sneller.
Zoals ik al zeg is het niet alleen het vet verliezen wat heel goed gebeurt, maar ook de tig andere voordelen aan IF.If not now, then when.![]()
Maar weet je, ik ga wel eerst 8 weken lang IF doen en dan post ik foto's indien ik tevreden ben.If not now, then when.![]()
Doet er niet toe, ik discussieer met iedereen die dat wil en argumenten kan aandragen.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 21:46 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Hoezo zwaktebod? Je bent toch niets voor niets afgestudeerd aan een uni waar je dingen gerelateerd hieraan hebt geleerd.Veel succes, en zoals ik al zei wens ik je IF als dé manier voor jou toe om je doelen te bereiken.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 21:48 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Maar weet je, ik ga wel eerst 8 weken lang IF doen en dan post ik foto's indien ik tevreden ben.Confidence through competence![]()
4 gram per kg ongeveer. Ik snap je punt, maar als fervent voorstander van 'kcal deficit is het enige wat telt', wat zijn jouw ideeën over een low carb dieet dan?quote:Op zaterdag 30 juni 2012 20:53 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Seriously, 50% van je kcals als eiwit? Heb je al uitgerekend op hoeveel gram eiwit per kg ichaamsgewicht je dan zit?This isn't even my final form.![]()
Dat dacht ik al ongeveer, maar denk je dat 4 gram eiwit per kg lichaamsgewicht noodzakelijk is?quote:Hoe kom je daar eigenlijk op, ben ik wel benieuwd.
Verder wat Ethanolic zegtLowcarb dieet, zeker als je low GI producten neemt, heeft een wat meer effen insulinespiegel. Geen sugarpieken met sugardips, mocht je daar veel last van hebben normaal (dat je een dutje wil doen na de lunch enzo).quote:Ik snap je punt, maar als fervent voorstander van 'kcal deficit is het enige wat telt', wat zijn jouw ideeën over een low carb dieet dan?
Daarnaast voor mij, vult eiwit en vetten het meest, dus handig in de cut. Wel zorg ik er altijd voor dat m'n glycogeenspiegel in m'n spieren zo goed als gevuld is voordat ik aan een workout begin. Gelukkig als je gaat vasten heeft dat invloed op je glycogeen in je lever, niet zozeer je spieren als je geen spieractiviteit hebt.Confidence through competence![]()
Het is zeker niet noodzakelijk, maar hoe kom ik in een low carb dieet anders aan calorieën? Meer vetten?quote:Op zaterdag 30 juni 2012 21:57 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Dat dacht ik al ongeveer, maar denk je dat 4 gram eiwit per kg lichaamsgewicht noodzakelijk is?Hoe kom je daar eigenlijk op, ben ik wel benieuwd.
Verder wat Ethanolic zegt
Verder is een hoge eiwitopname in de cut belangrijk, om een anabool milieu te behouden. Maar 4g/kg is erg veel, daar ben ik het mee eens.Ik heb nergens last van eigenlijk, ik dacht een meer anabool milieu te creëren.quote:[..]
Lowcarb dieet, zeker als je low GI producten neemt, heeft een wat meer effen insulinespiegel. Geen sugarpieken met sugardips, mocht je daar veel last van hebben normaal (dat je een dutje wil doen na de lunch enzo).
Daarnaast voor mij, vult eiwit en vetten het meest, dus handig in de cut. Wel zorg ik er altijd voor dat m'n glycogeenspiegel in m'n spieren zo goed als gevuld is voordat ik aan een workout begin. Gelukkig als je gaat vasten heeft dat invloed op je glycogeen in je lever, niet zozeer je spieren als je geen spieractiviteit hebt.
Hoe dan ook, ik ben ook niet overtuigd van een low carb dieet (en prettig is het ook niet, ik houd namelijk wel van de carbs), maar daarom wilde ik ook eerst experimenteren. Punt is, ik zit maximaal 500 kcal boven onderhoud en toch vind ik mezelf wel erg snel in vet aankomen. Ik wilde dit een beetje tegenwerken door te semi-cutten en mijn macro's om te gooien. Of ik overschat mijn onderhoud (die is momenteel 2600 kcal).
Verder ben ik ook overtuigd dat een kcal deficit het belangrijkste is (dat kan ook niet anders, wet van behoud van energie enzo), maar de samenstelling van je macro's moet toch wel degelijk invloed hebben? Welke verdeling van macro's zou ik naar moeten streven?This isn't even my final form.![]()
Bingoquote:Op zaterdag 30 juni 2012 22:07 schreef Levolution het volgende:
[..]
Het is zeker niet noodzakelijk, maar hoe kom ik in een low carb dieet anders aan calorieën? Meer vetten?Kijk maar eens hoe die anti-granen Paleo-luitjes het doen:
http://www.marksdailyapple.com/
De site heeft ook een leuke 'real life transformation' sectie met eckte mensen.
http://www.marksdailyappl(...)y-sense-of-the-word/
Je zou haast denken dat Paleo beter zou werken zogenaamd dan IF.![]()
![]()
Ik zou eiwitten niet zozeer 'voor de calorieen' gebruiken. Ze léveren natuurlijk wel energie, maar je lichaam prefereert carbs en vetten als energiebronnen.
Punt is dat je berekende onderhoud dan misschien wel te hoog isquote:Punt is, ik zit maximaal 500 kcal boven onderhoud en toch vind ik mezelf wel erg snel in vet aankomen.
[ Bericht 3% gewijzigd door Stereotomy op 30-06-2012 22:59:13 ]Confidence through competence![]()
Bedankt voor de links, dit is een dieet welke ik de komende weken toch uit wil proberen, dus het is beter als ik het goed doe.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 22:54 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
BingoKijk maar eens hoe die anti-granen Paleo-luitjes het doen:
http://www.marksdailyapple.com/
De site heeft ook een leuke 'real life transformation' sectie met eckte mensen.
http://www.marksdailyappl(...)y-sense-of-the-word/
Je zou haast denken dat Paleo beter zou werken zogenaamd dan IF.![]()
![]()
Ik zou eiwitten niet zozeer 'voor de calorieen' gebruiken. Ze léveren natuurlijk wel energie, maar je lichaam prefereert carbs en vetten als energiebronnen.
[..]
Punt is dat je berekende onderhoud dan misschien wel te hoog is
En ja, mijn berekende onderhoud zou zomaar te hoog kunnen zijn, aangezien ik sowieso van mezelf vermoed dat ik niet een heel hoog metabolisme heb.This isn't even my final form.![]()
slaat echt nergens op 4 gram per kilo lichaamsgewicht.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 21:54 schreef Levolution het volgende:
[..]
4 gram per kg ongeveer. Ik snap je punt, maar als fervent voorstander van 'kcal deficit is het enige wat telt', wat zijn jouw ideeën over een low carb dieet dan?![]()
Mee eens hoor.
Ik heb me eens in zitten lezen over het paleodieet. Enerzijds aantrekkelijk, maar anderzijds moet je dan ook veel dingen inleveren die ik erg lekker en handig vind (pindakaas). De vraag is in hoeverre het paleodieet gunstig is voor een bodybuilder. Met enige aanpassingen (net iets meer eiwit, sommige peulvruchten toestaan etc.) is het wel aantrekkelijk.
Dat gezegd hebbende, waar kan men ossenwit kopen?
Ben ik wel mee eens dat Paleo misschien niet het handigst is voor puur BB-doeleinden. Loren Cordain's Paleo for Athletes is wat meer toegespitster op actieve sporters die toch aan de Paleo willen:
http://www.amazon.com/The(...)tional/dp/1594860890
lang verhaal kort: carbs halen uit niet-granen zetmeel bronnen (aardappels bijvoorbeeld) voor volle glycogeenvoorraden in je spieren, indien je actief bent. Koolhydraat inname schalen op je dagelijkse activiteit.
Overigens denk ik dat een gemiddeld Paleo-dieet meer dan genoeg eiwitten voor de amateur BB' er bevat. Maar iets hoger in carbs is handig voor de prestaties tijdens krachttraining.
By the by, Paleo is wat CrossFitters standaard wordt aangeraden om te eten. Dus als je de look n feel van CrossFit leuk vindt, dan is Paleo misschien een leuke eetwijze voor je. Paleo / low-carb maakt het moeilijk om energieoverschot te eten, dus de meeste mensen gaan uiteindelijk naar een laag bf% toe met deze eetwijze. Is maar net wat je wil.Confidence through competence![]()
Ik merk dat als ik wacht met eten tot 's avonds, dat ik dan flinke honger heb, en als ik dan naar de supermarkt ga, ik thuis kom met teveel ongezonde dingen, die ik dan om 17:00 ga opschransen. Dus ik doe maar maar geen IF.
en met de volgende tijdstippen kom ik makkelijk aan de 6 maaltijden:
09:30 ... boterhammen met pindakaas
12:30 ... boterhammen met pindakaas (en eventueel wat ei)
15:30 ... iets lichts, bijvoorbeeld een toetje (yoghurt, kwark, vla) [sla ik over als ik dan aan het trainen ben of college heb]
17:30 ... boterhammen met pindakaas
20:30 ... avondeten (let niet heel erg op de macro's, maar probeer niet al te ongezond te doen, en niet te veel koolhydraten, wel een beetje groenten)
23:00 ... bak kwark of een paar eieren.
Ben niet de calorieën aan het tellen, en de éne dag eet ik meer dan de ander, maar ik verlies langzaamaan vet, en krijg er spiermassa bij, dus ik vind het wel prima zo.![]()
Ik zal dat boek eens checken. Crossfit heb ik niets mee, maar een op bodybuilding aangepast paleodieet klinkt interessant. Nu denk ik niet dat ik het lang volhoud (financieel gezien ook niet ideaal), maar ik ga de komende 2-3 weken gewoon eens even kijken. Als het bevalt, kan ik van het paleodieet nog altijd een cutdieet maken. Dus in de bulk wel 'gewoon' eten, met grains e.d. en in de cut dan een paleodieet.quote:Op zondag 1 juli 2012 00:58 schreef Stereotomy het volgende:
Ben ik wel mee eens dat Paleo misschien niet het handigst is voor puur BB-doeleinden. Loren Cordain's Paleo for Athletes is wat meer toegespitster op actieve sporters die toch aan de Paleo willen:
[ afbeelding ]
http://www.amazon.com/The(...)tional/dp/1594860890
lang verhaal kort: carbs halen uit niet-granen zetmeel bronnen (aardappels bijvoorbeeld) voor volle glycogeenvoorraden in je spieren, indien je actief bent. Koolhydraat inname schalen op je dagelijkse activiteit.
Overigens denk ik dat een gemiddeld Paleo-dieet meer dan genoeg eiwitten voor de amateur BB' er bevat. Maar iets hoger in carbs is handig voor de prestaties tijdens krachttraining.
By the by, Paleo is wat CrossFitters standaard wordt aangeraden om te eten. Dus als je de look n feel van CrossFit leuk vindt, dan is Paleo misschien een leuke eetwijze voor je. Paleo / low-carb maakt het moeilijk om energieoverschot te eten, dus de meeste mensen gaan uiteindelijk naar een laag bf% toe met deze eetwijze. Is maar net wat je wil.
In ieder geval zit ik over een ruime 3 weken in Turkije en daar zullen de grains toch wel weer aantikken.
Paleo is vrij duur (proberen voorstanders wel eens weg te moffelen) want granen/brood/suikers zijn per kcal zo ongeveer de goedkoopste producten die je kunt eten.Confidence through competence![]()
Heel veel nuttige informatie stereo! Van voeding heb ik al helemaal geen verstand, dus dit helpt enorm. Binnenkort maar weer gaan bulken.![]()
Voor mensen die eventueel ook IF willen gaan doen of al doen. Hier is een mooie calculator waarmee je jouw onderhoud kan uitrekenen met de daarbij behorende macro's, speciaal voor IF (Intermittent Fasting).
Je kan verschillende cut en bulk methoden binnen IF uitrekenen, ideaal imo.
http://www.1percentedge.com/ifcalc/If not now, then when.![]()
Goede TT. 300 was nog op tv gister. Echte testosteron film voor echte mannen.Land of the free. Home of the brave.![]()
Gistermiddag bij zo een standje vetpercentage laten meten. Viel ff tegen zeg.... 17.5 % gaf dat apparaatje aan.
Domperrrrrr..
Maargoed mijn BMI was 24.6 dat is dan wel weer leuk om te horen.
Tijd om was vet weg te gaan werken. Voeding ff wat aanpassen.![]()
BMI zegt vrij weinig he, alleen lengte tov gewicht en leeftijd ofzo...quote:Op zondag 1 juli 2012 09:22 schreef Poidertje het volgende:
Gistermiddag bij zo een standje vetpercentage laten meten. Viel ff tegen zeg.... 17.5 % gaf dat apparaatje aan.
Domperrrrrr..
Maargoed mijn BMI was 24.6 dat is dan wel weer leuk om te horen.
Tijd om was vet weg te gaan werken. Voeding ff wat aanpassen.![]()
Volgens BMI was Mike Tyson in zijn prime obese.
we don't let bygones be bygones we buy guns and squeeze like a python until the night come typical flow to keep you n*ggas on the tip of your toes lo and behold make your temple explode![]()
Als je aan bodybuilding doet zou je BMI te laag zijn. De mijne is precies 30, wat te zwaar zou zijn. Maar:quote:Op zondag 1 juli 2012 10:37 schreef Poidertje het volgende:
Ja oke!
Maar bedoel dat die mooi op niveau is.quote:Jouw BMI is waarschijnlijk niet nauwkeurig als je aan gewichtheffen doet, een sportman of -vrouw bent,![]()
Lekker inderdaad. Denk dat ik straks een half uurtje cardio doe en dan nog een tijdje in de sauna ga hangen.quote:Op zondag 1 juli 2012 10:56 schreef Ethanolic het volgende:
Zaterdagavond niets doen om zondag ochtend te beulen in de gym.![]()
Sowieso sauna pakken. Ik train nu 2 maanden in deze nieuwe gym en ik ben wel echt tevreden met de faciliteiten. Zwembad, sauna, veel losse gewichten en barbells, een goeie sfeer en huge ass kerels die er rond lopen.quote:Op zondag 1 juli 2012 11:00 schreef Snakey het volgende:
[..]
Lekker inderdaad. Denk dat ik straks een half uurtje cardio doe en dan nog een tijdje in de sauna ga hangen.Deathlift or Die.![]()
Dat dacht ik ook totdat ik om 8.30 voor een gesloten gym stond.quote:Op zondag 1 juli 2012 10:56 schreef Ethanolic het volgende:
Zaterdagavond niets doen om zondag ochtend te beulen in de gym.![]()
![]()
Ik probeer nu ook 1 of 2x per week te zwemmen na een workout, beetje afhankelijk van hoeveel tijd ik heb. Erg goed om m´n schouders soepel te houden.quote:Op zondag 1 juli 2012 11:05 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Sowieso sauna pakken. Ik train nu 2 maanden in deze nieuwe gym en ik ben wel echt tevreden met de faciliteiten. Zwembad, sauna, veel losse gewichten en barbells een goeie sfeer en huge ass kerels die er rond lopen.![]()
Toen ik nog toezichthouder in een zwembad was kreeg ik van een waterpoloer een zwemschema. Dat gebruikte hij buiten het seizoen om in vorm te blijven.quote:Op zondag 1 juli 2012 11:08 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ik probeer nu ook 1 of 2x per week te zwemmen na een workout, beetje afhankelijk van hoeveel tijd ik heb. Erg goed om m´n schouders soepel te houden.
Ben nog nooit zo kapot geweest na een cardio workout.Deathlift or Die.![]()
quote:Op zondag 1 juli 2012 11:10 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Toen ik nog toezichthouder in een zwembad was kreeg ik van een waterpoloer een zwemschema. Dat gebruikte hij buiten het seizoen om in vorm te blijven.
Ben nog nooit zo kapot geweest na een cardio workout.Best zwaar inderdaad zwemmen. Het zwembad hier is maar 20 meter. Ik doe altijd een baantje borstcrawl en dan een baantje schoolslag, zwaar genoeg.
![]()
![]()
1RM op de bench is 100kgwel tering erge DOMS in mijn pecs lol
"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
[b]Op donderdag 28 september 2006 09:12 schreef Rio het volgende:[/b]
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.![]()
Heb er ook twijfels over... Is zo'n handmeter nauwkeurig?... Stuurt stroompjes door het lijf.
Lengte is 1.88
Gewicht is 88 kg
Vetpercentage volgens die meter 17.5%
Heb ooit een pic gepost... Toen werdt ik op 12% geschat.
Zal weer verder met workout...
Trouwens iemand wel een last van dof gehoor na zware inspanning?
Miss. Sta ik te snel op?![]()
Heb je dat schema nog ergens? Ben wel benieuwd als waterpolo'er zijnde.quote:Op zondag 1 juli 2012 11:10 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Toen ik nog toezichthouder in een zwembad was kreeg ik van een waterpoloer een zwemschema. Dat gebruikte hij buiten het seizoen om in vorm te blijven.
Ben nog nooit zo kapot geweest na een cardio workout.![]()
![]()
Ik denk dat je je ademhaling wat beter in de gaten moet houden.quote:Op zondag 1 juli 2012 11:40 schreef Poidertje het volgende:
Trouwens iemand wel een last van dof gehoor na zware inspanning?
Miss. Sta ik te snel op?![]()
Oke tnx.. Ja dat wil bij mij nog wel eens verkeerd gaan... Neem misschien te weinig lucht bij inademen.quote:Op zondag 1 juli 2012 11:54 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ik denk dat je je ademhaling wat beter in de gaten moet houden.![]()
Vooral proberen je adem niet (te lang) vast te houden. Dat geeft enorme druk op je hoofd.quote:Op zondag 1 juli 2012 11:58 schreef Poidertje het volgende:
[..]
Oke tnx.. Ja dat wil bij mij nog wel eens verkeerd gaan... Neem misschien te weinig lucht bij inademen.![]()
Ben bang van niet maar het bedroeg veel schoolslag, borstcrawl, stoppen op de helft van het bad en weer terug, intervals etc.quote:Op zondag 1 juli 2012 11:40 schreef BigSmurf het volgende:
[..]
Heb je dat schema nog ergens? Ben wel benieuwd als waterpolo'er zijnde.Deathlift or Die.![]()
Dat heb ik gemerkt ja... Dat zal ik dus verkeerd doen. Zal er eens beter op gaan letten.quote:Op zondag 1 juli 2012 12:13 schreef Snakey het volgende:
[..]
Vooral proberen je adem niet (te lang) vast te houden. Dat geeft enorme druk op je hoofd.
Desnoods ff oefenen met minder gewicht.![]()
Jammer. Klinkt (op de schoolslag na) wel als een waterpolo-schema ja.quote:Op zondag 1 juli 2012 12:18 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Ben bang van niet maar het bedroeg veel schoolslag, borstcrawl, stoppen op de helft van het bad en weer terug, intervals etc.Vlinderslag is veel meer techniek dan je denkt. Door de vlinderbeweging met je onderlichaam heb je in principe niet heel veel kracht in je armen/schouders/bovenrug nodig om je armen eroverheen te gooien. Het heikele punt is dat wanneer je vermoeid raakt, de vlinderbeweging onconstanter/minder wordt, waardoor je armen en schouders het ook zwaarder krijgen. Het blijft de zwaarste slag, zeker, maar iedereen kan het, zolang je de techniek maar beheerst.quote:
Mijn cardioschema in het 15-meter bad van de gym:
- 8 banen inzwemmen, heen borst, terug school
- 12 banen alleen benen, afwisselende slagen.
- 10 x 2 banen, heen vlinderslag, terug borstcrawl, met 30 - 45 seconden rust tussendoor.
- 10 x 1 baan polo-crawl sprint (hoofd uit het water)
En dat twee keer per week. Niet schrikbarend veel, maar genoeg om m'n conditie te behouden.![]()
![]()
Heb je vroeger gepolo'd?I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!![]()
Ik polo nog steeds, alleen als het seizoen voorbij is (mei t/m september) ga ik altijd naar de sportschool en gaat polo op een laag pitje, enkel conditiebehoud.quote:![]()
Ik heb vroeger als kind even aan wedstrijdzwemmen gedaan, maar ben nooit echt goed geworden in de vlinderslag. Tijdje terug weer geprobeerd en ik kon het niet meer.quote:Op zondag 1 juli 2012 13:13 schreef BigSmurf het volgende:
[..]
Vlinderslag is veel meer techniek dan je denkt. Door de vlinderbeweging met je onderlichaam heb je in principe niet heel veel kracht in je armen/schouders/bovenrug nodig om je armen eroverheen te gooien. Het heikele punt is dat wanneer je vermoeid raakt, de vlinderbeweging onconstanter/minder wordt, waardoor je armen en schouders het ook zwaarder krijgen. Het blijft de zwaarste slag, zeker, maar iedereen kan het, zolang je de techniek maar beheerst.
Mijn cardioschema in het 15-meter bad van de gym:
- 8 banen inzwemmen, heen borst, terug school
- 12 banen alleen benen, afwisselende slagen.
- 10 x 2 banen, heen vlinderslag, terug borstcrawl, met 30 - 45 seconden rust tussendoor.
- 10 x 1 baan polo-crawl sprint (hoofd uit het water)
En dat twee keer per week. Niet schrikbarend veel, maar genoeg om m'n conditie te behouden.
Je zwemt wel aardig veel zeg, dat red ik niet met mijn conditie.Krijg wel zin om weer te zwemmen, veel te lang geleden inmiddels.
Kreeg gisteren tijdens het uitgaan drie keer te horen dat ik aardig breed geworden wasAltijd leuk om te horen dat het harde werk niet voor niks is. Had het er nog met een grote gast uit mijn sportschool over, zelf merk je het niet zo maar mensen die je even niet zien merken het verschil wel degelijk.
![]()
Hallo,
Ik had een vraagje over het juiste schema. Tot een jaar geleden deed probeerde ik zo fanatiek mogelijk aan krachttraining te doen en dit lukte mij dan ook meestal wel 3 tot 4 keer per week. Door drukte met studie enz ben ik het afgelopen jaar akelig weinig in de gym geweest en zit ik denk ik nu weer ongeveer op mijn baseline niveau of net iets daarboven.
Is het nu het verstandigst om weer over gaan naar een 4 day split (met een dag 1 en een dag 2) of kan ik het beter eerst een beetje houden op een 3 dagen full body?![]()
Doen wat het best werkt voor jou.quote:Op zondag 1 juli 2012 13:28 schreef Ziewoarut het volgende:
Hallo,
Ik had een vraagje over het juiste schema. Tot een jaar geleden deed probeerde ik zo fanatiek mogelijk aan krachttraining te doen en dit lukte mij dan ook meestal wel 3 tot 4 keer per week. Door drukte met studie enz ben ik het afgelopen jaar akelig weinig in de gym geweest en zit ik denk ik nu weer ongeveer op mijn baseline niveau of net iets daarboven.
Is het nu het verstandigst om weer over gaan naar een 4 day split (met een dag 1 en een dag 2) of kan ik het beter eerst een beetje houden op een 3 dagen full body?
En verder:
"Fear is only as deep as the mind allows."![]()
Dit is voor mij niet bijster veel, gewoon lekker. De septembertrainingen zullen waarschijnlijk wel weer bestaan uit 2,5 - 3 km zwemmen, dan ben je echt blij dat je in de zomer enigszins hebt doorgetraind, anders ga je zó kapot.quote:Op zondag 1 juli 2012 13:26 schreef Levolution het volgende:
[..]
Ik heb vroeger als kind even aan wedstrijdzwemmen gedaan, maar ben nooit echt goed geworden in de vlinderslag. Tijdje terug weer geprobeerd en ik kon het niet meer.
Je zwemt wel aardig veel zeg, dat red ik niet met mijn conditie.Krijg wel zin om weer te zwemmen, veel te lang geleden inmiddels.
En gewoon doen, zwemmen is echt de ideale cardio vind ik. Geen last van zweten, je kan het zo licht/zwaar maken als je zelf wil, veel verschillende mogelijkheden qua slagen.![]()
Probleem is dat ik niet echt weet wat het beste voor mij is. Wisselde vroeger altijd te snel van schema om nu echt te zien wat het beste werkte voor mij. Grote vraag is dus wat is beter: 4 day split of 3 day full?quote:Op zondag 1 juli 2012 13:34 schreef Push. het volgende:
[..]
Doen wat het best werkt voor jou.
En verder:![]()
Heb zojuist decline bench press gedaan (in de smith) na m'n BP, moet zeggen dat het inderdaad wel echt een fijne oefening is. M'n borst loopt achter en denk dat ik deze erbij gooi.Deathlift or Die.![]()
Gewoon trainen man, staar je als beginner niet zo blind op wat eventueel iets beter zou kunnen zijn.quote:Op zondag 1 juli 2012 13:37 schreef Ziewoarut het volgende:
[..]
Probleem is dat ik niet echt weet wat het beste voor mij is. Wisselde vroeger altijd te snel van schema om nu echt te zien wat het beste werkte voor mij. Grote vraag is dus wat is beter: 4 day split of 3 day full?Deathlift or Die.![]()
Man man man, lieve Kitty. Gisteravond. Flying high op 4x bier, 1x cola, wit-grijzige vneck en lichtblauw overhemd. Mouwen opgerold, limited edition Vans. Zwarte adonisbelt. Ja, de swag-kraan stond vol open, wereld van verschil met voor ik begon. Teven die beven, alles was goed.
< "Woo hoii, zit je ook bij Korps Mariniers?"
> "Doe normaal, het is geen oorlog!"
< "Ooh dacht ik! nou mijn vriend wel!"
> "Goede opener, maar cool je hebt dus al een vriend, wijs hem eens aan?"
< "Hahaa hij is nu met zijn vrienden in <insert andere gelegenheid>"
> "Jammer (no homo), maar hey wij gaan weer verder!"
< "Homo wat??"
> "Dat betekent 'Ik mag hem nu al!'"
< "Ooh oke hahaha! Jaa hij is echt een schat..."
> "Haha kijk naar jou, dat geloof ik meteen!"
Nou, niet schat genoeg, want paar minuten later was het voor elkaar.Nummer wel afgeslagen, want ik voelde het al weer goed in mijn #karma. Ook dat is Nederland, mijn vertrouwen in vrouwen is echt aan het afbrokkelen zeg.
Als dit natuurlijk en verantwoordbaar gedrag voor ze is dan gaat mijn volgende vriendin echt aan de ketting als ze in de gym is. Dit gaat toch helemaal nergens meer over, en het was verre van een dom (of sletterig gekleed) meisje.
![]()
![]()
quote:Op zondag 1 juli 2012 13:43 schreef Panzermaus het volgende:
Man man man, lieve Kitty. Gisteravond. Flying high op 4x bier, 1x cola, wit-grijzige vneck en lichtblauw overhemd. Mouwen opgerold, limited edition Vans. Zwarte adonisbelt. Ja, de swag-kraan stond vol open, wereld van verschil met voor ik begon. Teven die beven, alles was goed.
< "Homo wat??"
Nou, niet schat genoeg, want paar minuten later was het voor elkaar.Nummer wel afgeslagen, want ik voelde het al weer goed in mijn #karma. Ook dat is Nederland, mijn vertrouwen in vrouwen is echt aan het afbrokkelen zeg.
Als dit natuurlijk en verantwoordbaar gedrag voor ze is dan gaat mijn volgende vriendin echt aan de ketting als ze in de gym is. Dit gaat toch helemaal nergens meer over, en het was verre van een dom (of sletterig gekleed) meisje.
![]()
![]()
Iets met het slechte sloten en goeie sleutels principe.quote:Op zondag 1 juli 2012 13:43 schreef Panzermaus het volgende:
< "Homo wat??"
Zie maar eens een goed slot te vinden.Deathlift or Die.![]()
quote:Op zondag 1 juli 2012 13:43 schreef Panzermaus het volgende:
< "Homo wat??"
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!![]()
Verkeerde topic?quote:Op zondag 1 juli 2012 13:43 schreef Panzermaus het volgende:
< "Homo wat??"
![]()
Indeed. Maar bij uitgaan: tough luck, en op die nerdopleiding van me is het ook vrouw-arm, ik ga wel naar Pepper.nl ofzo.quote:Op zondag 1 juli 2012 13:51 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Iets met het slechte sloten en goeie sleutels principe.
Zie maar eens een goed slot te vinden.Beetje burgerlijk profieltje aanmaken en dan een brave jongedame leren kennen, want dit wordt hem toch niet zo.
Ook dit weer, stond gewoon beschaafd met een maat te praten. Het ging over auto's. Oké oké, een gele rakker in je hand en dan staat er minieme spanning op je arm, jullie weten wat ik bedoel, maar dat was alles. Geen gekkigheid en lekker aan het kwekken. Komt er zo'n meisje aangelopen, knijpt in mijn schouder. Lekker. 'Patser', snuift ze. Ook dat nog. 'Ksst', en draai me weer om. Dat was niet genoeg, want ze was een volhoudertje. 'Haahaha, wat drink je?', 'Olijfolie', 'Doe maar gezond
, waar woon je?'. Ik was er flauw van. 'Niet hier en NEE ik kom hier NIET vaker, fijne avond nog'. Slechte sloten of niet, je wordt tegenwoordig toch een beetje in een hokje geplaatst voordat je ook maar een woord hebt gezegd, ergens wel heel erg jammer. Jahr00n, dit was in de Ocean's. Doe de groeten aan je zusje.
Lief dagboek, lieve Warsaw.quote:Ook weer klaar.
![]()
niet bitchen maar hosselen panzer. kwantiteit brengt vanzelf kwaliteit. en voel je niet schuldig, Mariniers gaan vreemd bij het leven, dit was waarschijnlijk payback. je bent gewoon used & abusedBehulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo![]()
quote:Op zondag 1 juli 2012 14:28 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Slechte sloten of niet, je wordt tegenwoordig toch een beetje in een hokje geplaatst voordat je ook maar een woord hebt gezegd, ergens wel heel erg jammer.quote:wit-grijzige vneck en lichtblauw overhemd. Mouwen opgerold, limited edition Vans. Zwarte adonisbelt.I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!![]()
geen klasse geen stijlBehulpzaam als een waterkraan.
Volle bak aanspannen met een pilsje in je hand. Lekker man.quote:Op zondag 1 juli 2012 14:28 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Indeed. Maar bij uitgaan: tough luck, en op die nerdopleiding van me is het ook vrouw-arm, ik ga wel naar Pepper.nl ofzo.Beetje burgerlijk profieltje aanmaken en dan een brave jongedame leren kennen, want dit wordt hem toch niet zo.
Ook dit weer, stond gewoon beschaafd met een maat te praten. Het ging over auto's. Oké oké, een gele rakker in je hand en dan staat er minieme spanning op je arm, jullie weten wat ik bedoel, maar dat was alles. Geen gekkigheid en lekker aan het kwekken. Komt er zo'n meisje aangelopen, knijpt in mijn schouder. Lekker. 'Patser', snuift ze. Ook dat nog. 'Ksst', en draai me weer om. Dat was niet genoeg, want ze was een volhoudertje. 'Haahaha, wat drink je?', 'Olijfolie', 'Doe maar gezond
, waar woon je?'. Ik was er flauw van. 'Niet hier en NEE ik kom hier NIET vaker, fijne avond nog'. Slechte sloten of niet, je wordt tegenwoordig toch een beetje in een hokje geplaatst voordat je ook maar een woord hebt gezegd, ergens wel heel erg jammer. Jahr00n, dit was in de Ocean's. Doe de groeten aan je zusje.
[..]
Lief dagboek, lieve Warsaw.Ook weer klaar.
![]()
Kies je dames op Fok!quote:Op zondag 1 juli 2012 14:28 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Indeed. Maar bij uitgaan: tough luck, en op die nerdopleiding van me is het ook vrouw-arm, ik ga wel naar Pepper.nl ofzo.Beetje burgerlijk profieltje aanmaken en dan een brave jongedame leren kennen, want dit wordt hem toch niet zo.
Deathlift or Die.![]()
Haha, valt allemaal reuze mee.quote:
shirt 10
overhemd 25
broek 70
vans 50
riem 20
Alles, real talk. En ik rockte ditmaal een AXEluchtje van EUR 3.33 (Op=Op Voordeelshop
), van een vriend geborrowed. Had nog net geen rozenkrans om. Burgerlijk doen doe je doordeweeks maar.
Dit is meer een patseroutfit voor als je op oorlogspad gaat.quote:![]()
Zou wel een streek zijn, zo zie je ze hier niet lopen in ieder geval.Als ze niet dik zijn dan zijn ze wel labiel. Of beiden.quote:Maar volgens mij geldt dat voor een heleboel vrouwen, ik begeef me wel naar een klooster. Moeten ze wel een homegym hebben.
Ach, ik wil gewoon weer een lief meisje.![]()
![]()
Ik moet zeggen dat het voor mijn chick wel altijd een motivatie is om te sporten als ze pics van die chicks in KPD ziet.quote:Op zondag 1 juli 2012 14:48 schreef Panzermaus het volgende:
Als ze niet dik zijn dan zijn ze wel labiel. Of beiden.Maar volgens mij geldt dat voor een heleboel vrouwen, ik begeef me wel naar een klooster. Moeten ze wel een homegym hebben.
Vieze dikke walrussen daar.
Deathlift or Die.![]()
Meer om van te houden, man. Jou kennende, vind jouw chick je nog niet te buff worden? Want dan beginnen de problemen pas echt.quote:Op zondag 1 juli 2012 14:50 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat het voor mijn chick wel altijd een motivatie is om te sporten als ze pics van die chicks in KPD ziet.
Vieze dikke walrussen daar.![]()
Laat ze dat daar maar niet lezen.quote:Op zondag 1 juli 2012 14:50 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat het voor mijn chick wel altijd een motivatie is om te sporten als ze pics van die chicks in KPD ziet.
Vieze dikke walrussen daar.![]()
![]()
![]()
Aan de manier waarop ze me feedt niet.quote:Op zondag 1 juli 2012 14:54 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Meer om van te houden, man. Jou kennende, vind jouw chick je nog niet te buff worden? Want dan beginnen de problemen pas echt.Ze houdt wel van strongmen.
Het is eerder m'n moeder die niet wil dat ik meer groei, omdat ik 'op Jerommeke begin te lijken.'
Heb jij het wel eens gezien daar?quote:Ik ging stuk toen iemand pleitte om die pics van MsMessy in spoilers te plaatsen.
![]()
Deathlift or Die.![]()
Lol ik heb het vaak zat gezien ja, en ik maakte in het algemeen een opmerking.quote:Op zondag 1 juli 2012 15:01 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Aan de manier waarop ze me feedt niet.Ze houdt wel van strongmen.
Het is eerder m'n moeder die niet wil dat ik meer groei, omdat ik 'op Jerommeke begin te lijken.'![]()
[..]
Heb jij het wel eens gezien daar?Ik ging stuk toen iemand pleitte om die pics van MsMessy in spoilers te plaatsen.
![]()
Meteen MsMessy op me af van, ja ik weet heus wel dat jullie het over mij hebben. Sorry hoor ik ben ook niet perfect, maar je gaat jezelf toch niet zo voor schut zetten man.
Je bent gewoon te dik.
![]()
![]()
quote:Op zondag 1 juli 2012 14:28 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
[..]
Lief dagboek, lieve Warsaw.Ook weer klaar.
![]()
![]()
More cushin' for the pushin'. Je weetzelluf. Sexcy BBW's. Hmmmz.quote:Op zondag 1 juli 2012 14:50 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Vieze dikke walrussen daar.we don't let bygones be bygones we buy guns and squeeze like a python until the night come typical flow to keep you n*ggas on the tip of your toes lo and behold make your temple explode![]()
Dit is wel weer een kwaliteitsreeks zeg, kan me nog goed herinneren dat hij bijna gesloten was. Mag wel weer even, want TT.![]()
Ik bedoelde die zeekoeien niet, maar andere topics in KPD.quote:Op zondag 1 juli 2012 15:10 schreef BigSmurf het volgende:
[..]
Zeekoeien horen in de oceaan, niet op foto's in sexy pakjes.
Maarja boeit verder ook niet in dit topic.![]()
![]()
OP door gelezen maar daar kon ik het niet vinden...
Weten jullie een goede webshop waar je dumbells kan kopen?![]()
Wat voor? Goblets, normale of met afschroefbare schijven?quote:Op zondag 1 juli 2012 15:19 schreef YazooW het volgende:
OP door gelezen maar daar kon ik het niet vinden...
Weten jullie een goede webshop waar je dumbells kan kopen?
Toen ik een jaar of twee een beetje thuis aan het kutten was gebruikte ik zoiets:
http://www.fitness-seller.nl/gietijzeren-halter-plus-set-70kg/Deathlift or Die.![]()
Ha, ik heb een nieuwe machine gevonden om te verslaan.![]()
Er staat een stacked plate schoudermachine die ik eigenlijk nooit gebruik. Die gaat tot 150 kilo. Ik heb vandaag 4x 120 kilo gedrukt op dat ding. Eens kijken hoe lang het duurt voor ik 150 kilo kan drukken op dat ding. Ik pak hem dan 1x in de twee weken ofzo.![]()
Ik was eigenlijk alleen maar van plan wat cardio te doen, maar ik voelde me fit genoeg om een kleine workout te doen. Was wel lekker.![]()
Zoiets ja, maar dan met wat minder gewicht.quote:Op zondag 1 juli 2012 15:30 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Wat voor? Goblets, normale of met afschroefbare schijven?
Toen ik een jaar of twee een beetje thuis aan het kutten was gebruikte ik zoiets:
http://www.fitness-seller.nl/gietijzeren-halter-plus-set-70kg/
Heb al meerdere malen bijna besteld bij een webshop maar als je dan gaat googlen op zo'n webshop kom je al snel erachter dat ze hun afspraken niet nakomen wat betreft levertijd, slecht bereikbaar, slechte service etc etc. Ik dacht ik vraag het hier even aan de pro'sMisschien kunnen jullie mij een goede webshop aanraden?
![]()
Ik zou niet minder gewicht doen.quote:Op zondag 1 juli 2012 15:57 schreef YazooW het volgende:
[..]
Zoiets ja, maar dan met wat minder gewicht.
Heb al meerdere malen bijna besteld bij een webshop maar als je dan gaat googlen op zo'n webshop kom je al snel erachter dat ze hun afspraken niet nakomen wat betreft levertijd, slecht bereikbaar, slechte service etc etc. Ik dacht ik vraag het hier even aan de pro'sMisschien kunnen jullie mij een goede webshop aanraden?
Deathlift or Die.![]()
Ok. best wel logisch eigenlijk ja.quote:Op zondag 1 juli 2012 16:03 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Je dan binnen anderhalf maand bent uitgekeken.
Maar weet je ook een webshop waar ik het beste kan bestellen?![]()
De pro´s trainen over het algemeen niet thuis. Als ik dat al zou doen zou ik er een behoorlijk bedrag voor uittrekken om een echte gym te bouwen.quote:Op zondag 1 juli 2012 15:57 schreef YazooW het volgende:
[..]
Zoiets ja, maar dan met wat minder gewicht.
![]()
De pro's slingeren moederziel alleen aan een pull-up bar in hun garage, of in de Barbarian-cage op hun zolderkamer. Alles moet kapot.![]()
Ik sta meestal tussen de squattende lekkere wijven.quote:Op zondag 1 juli 2012 16:22 schreef Panzermaus het volgende:
De pro's slingeren moederziel alleen aan een pull-up bar in hun garage, of in de Barbarian-cage op hun zolderkamer. Alles moet kapot.![]()
gr grquote:Op zondag 1 juli 2012 14:48 schreef Panzermaus het volgende:
shirt 10
broek 30
Sneakers 30
riem gratis bij de broek![]()
Decline press, my secret lovequote:Op zondag 1 juli 2012 13:38 schreef Ethanolic het volgende:
Heb zojuist decline bench press gedaan (in de smith) na m'n BP, moet zeggen dat het inderdaad wel echt een fijne oefening is. M'n borst loopt achter en denk dat ik deze erbij gooi.![]()
Is ook, pak je chest maar eens vast met je ene hand, en maak een flat bench beweging. Voel de contractie. Maak dan daarna een decline press beweging: mijn pecs, in ieder geval het sternal gedeelte, trekken met een decline beweging veel meer samen.
Voor mij voelt flat en voornamelijk incline half aan als een schouder oefening, waarbij je anterior deltoid behoorlijk meedoet.
Qua functionaliteit: pushups op een vlakke vloer zijn ook klein beetje decline, en chest dips al helemaal.
Lekkere oefening. Dorian Yates beveelt ze aan tov flat bench.
/noem een celebrity bodybuilder argument
[ Bericht 4% gewijzigd door Stereotomy op 01-07-2012 17:27:59 ]Confidence through competence![]()
quote:Op zondag 1 juli 2012 04:16 schreef Scarface88 het volgende:
Goede TT. 300 was nog op tv gister. Echte testosteron film voor echte mannen.![]()
![]()
Waar train je?quote:Op zondag 1 juli 2012 11:05 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Sowieso sauna pakken. Ik train nu 2 maanden in deze nieuwe gym en ik ben wel echt tevreden met de faciliteiten. Zwembad, sauna, veel losse gewichten en barbells, een goeie sfeer en huge ass kerels die er rond lopen.![]()
Mensen der BB-topic.
Ik ga het toch eindelijk doen, mijn studie zit erop, volgend jaar begin ik aan mijn volgende/op kamers etc. Om na school en werk toch iets te kunnen doen waar ik mijn energie en stress in kwijt kan, ga ik naar de sportschool. Nu ben ik al tijden bezig om mij in te lezen over voeding, diëten, workouts, supplementen, alles. Dus ik ben niet helemaal leek op het gebied van bodybuilden, eten is belangrijk, rust ook etc.
Op dit moment heb ik een lichaam met hier en daar wat spieren van de dagelijkse gang van zaken, ik ben zeker geen ecto, maar ook geen endo. Mijn armen en benen zijn vrij gespierd maar het vet concentreert zich veel op mijn buik. Lelijk als kanker. Mijn goal is dus ook echt om gewicht te verliezen en spieren aan te zetten, de sky is the limit. Ik ben geen halve zwans die zegt dat ie maar "een beetje spieren" wil, ik ga all out.
Ik begin, omdat ik dan officieel in Utrecht woon, over 2 weken met de 5x5 van StrongLifts. Heel gemotiveerd op dit moment (en ook al een tijdje), krijg ook al sporadisch advies van Panzer. ben ook wel benieuwd hoe goed 5x5 gaat werken, want dan zit ik in oktober al aan 125kg dl. Maar ik loop tegen een probleem aan, ik heb mijn workout al op orde, maar de voeding.
Ik ben op 193, altijd al lang geweest, ook breed gebouw. Weeg ook iets teveel op dit moment, de weegschaal tikt de 103 net niet aan. Ik moet dus kcalc's gaan cutten om gewicht te verliezen. Maar ook veel eiwitten binnenkrijgen om gains te kunnen zetten.
Ik zat te denken aan 220 gr eiwit per dag. dat zijn 880 kcal. Als ik dat ook aan carbs zet(uitgaand van 33/33/33), zit ik aan 220/220gr 1720kcal, vetten zitten dan op 100 gram = 900 kcal. Dus 220/220/100 = 2620 kcal. Ik heb echt het idee dat dat teveel kcal zijn om af te kunnen vallen, en krijg ik dan uberhaupt nog wel genoeg binnen om spieren aan te kunnen zetten.
Of denk ik nu helemaal de verkeerde kant op qua voeding.
P.S. Iemand ervaringen met goede gym's in Utrecht, ik ben bang dat de gym die ik op het oog heb niet kan bieden wat ik zoek.![]()
Ik weet dat het ook niet slim is om te doenquote:Op zondag 1 juli 2012 20:19 schreef Kerol het volgende:
Wil je nou cutten of spieren erbij krijgen? Beide tegelijk is pittig.maar ik zou het wel graag willen. Spieren erbij krijgen is wel de eerste prioriteit. Cutten kan daarna nog, en gaat dan ook wat makkelijker omdat spieren.
En bij het kweken van spieren, zal ik altijd toch wel iets verliezen in gewicht? Overigens heb ik het ooit uitgerekend dat ik met de mate waarin in beweeg en toch mijn gewicht blijf behouden bijna 3500kcal per dag eet. De 220/220/100 komt pas bij 2500kcal. Als dat genoeg is om spieren goed te laten groeien, is dat gat toch gewoon het cutten? Of is 220/220/100 niet genoeg voor redelijke gains? En moet ik meer eiwit binnenkrijgen?
[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 01-07-2012 20:32:10 ]![]()
Als beginner kan je vetverliezen en spiergroei hebben tegelijk.quote:Op zondag 1 juli 2012 20:20 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ik weet dat het ook niet slim is om te doenmaar ik zou het wel graag willen. Spieren erbij krijgen is wel de eerste prioriteit. Cutten kan daarna nog, en gaat dan ook wat makkelijker omdat spieren.
En bij het kweken van spieren, zal ik altijd toch wel iets verliezen in gewicht?
Aantal kcal dat je nodig gaat hebben hangt o.a. af van hoe intensief je beroep is, en ook hoeveel je uit jezelf al verbrandt, om het zo maar te zeggen. Dat wist je al waarschijnlijk, maar ik zou er beter naar kijken als je je afvraagt of je kan groeien op 2600.
Aantal gram eiwitten lijkt me goed.
Qua gym: ga een paar keer een paar losse trainingen doen bij sportscholen. Genoeg mensen die achteraf spijt hebben omdat ze de verkeerde sportschool hebben gekozen. Eentje zoeken met olympische barbells en genoeg gewicht. Laat je vooral niet verleiden door een grote zaal met allemaal 'speciale' machines etc., maar ook dat wist je wel denk ik.
Verder: veel succes, ben benieuwd naar hoe het je afgaat. Denk dat het wel goed komt, want je weet al genoeg om een goede start te maken."Fear is only as deep as the mind allows."![]()
Bij de sportschool die ik op het oog heb hebben ze gewoon olympische stangen en weighttree's. Dus dat zit dan wel goed. En stel mijn 2600kcal is niet genoeg om te groeien. Waar zou ik dan het beste aan toe kunnen voegen? eiwitten of carbs? Is gewoon alles wat omhoog tot ik mijn onderhoud bereik?quote:Op zondag 1 juli 2012 20:33 schreef Push. het volgende:
[..]
Als beginner kan je vetverliezen en spiergroei hebben tegelijk.
Aantal kcal dat je nodig gaat hebben hangt o.a. af van hoe intensief je beroep is, en ook hoeveel je uit jezelf al verbrandt, om het zo maar te zeggen. Dat wist je al waarschijnlijk, maar ik zou er beter naar kijken als je je afvraagt of je kan groeien op 2600.
Aantal gram eiwitten lijkt me goed.
Qua gym: ga een paar keer een paar losse trainingen doen bij sportscholen. Genoeg mensen die achteraf spijt hebben omdat ze de verkeerde sportschool hebben gekozen. Eentje zoeken met olympische barbells en genoeg gewicht. Laat je vooral niet verleiden door een grote zaal met allemaal 'speciale' machines etc., maar ook dat wist je wel denk ik.
Verder: veel succes, ben benieuwd naar hoe het je afgaat. Denk dat het wel goed komt, want je weet al genoeg om een goede start te maken.![]()
Limited edition vans voor 50 euro? Waar heb je die dan gescoord? Verder wel mooi verhaalquote:Op zondag 1 juli 2012 14:48 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Haha, valt allemaal reuze mee.
shirt 10
overhemd 25
broek 70
vans 50
riem 20, toch jammer dat ze daar dan gewoon in mee gaat.. Zeker weten dat je niet liep te pushen
?
Anyway Ik heb ff jullie hulp nodig. Ik loop dus nu ongeveer twee maanden te sporten, prima gains geboekt maar ik merk dat ik de laatste tijd moeite heb met mijn voeding. Ik vind het lastig om genoeg Kcal binnen te krijgen en de laatste weken lukt dit dus ook niet. Dit uit zich dan ook in mijn gains, die een beetje vastlopen.
Hoe gaan jullie hier mee om? Werkt een schema? Verder heb ik gemerkt dat ik echt geen brood liefhebber ben, en ben daarom ook overgestapt naar brinta. Zuivel producten als melk en kwark zijn daarentegen echt geen probleem.#FREEBAJSKORV![]()
Hebben ze ook een squatrek? Dat is wel een must.quote:Op zondag 1 juli 2012 20:38 schreef Mozy het volgende:
[..]
Bij de sportschool die ik op het oog heb hebben ze gewoon olympische stangen en weighttree's. Dus dat zit dan wel goed. En stel mijn 2600kcal is niet genoeg om te groeien. Waar zou ik dan het beste aan toe kunnen voegen? eiwitten of carbs? Is gewoon alles wat omhoog tot ik mijn onderhoud bereik?Gewoon vreten man, stouwen. Als je moeite hebt met grote porties gewoon elke twee uur een kleinere maaltijd nemen. Ik heb zelf niet echt een schema, ik stouw gewoon alles weg wat ik tegenkom eigenlijk, maar als je moeite hebt is het wel een goede manier om genoeg kcals binnen te krijgen.quote:Op zondag 1 juli 2012 20:42 schreef xSanjay het volgende:
Anyway Ik heb ff jullie hulp nodig. Ik loop dus nu ongeveer twee maanden te sporten, prima gains geboekt maar ik merk dat ik de laatste tijd moeite heb met mijn voeding. Ik vind het lastig om genoeg Kcal binnen te krijgen en de laatste weken lukt dit dus ook niet. Dit uit zich dan ook in mijn gains, die een beetje vastlopen.
Hoe gaan jullie hier mee om? Werkt een schema? Verder heb ik gemerkt dat ik echt geen brood liefhebber ben, en ben daarom ook overgestapt naar brinta. Zuivel producten als melk en kwark zijn daarentegen echt geen probleem.![]()
Hebben ze.quote:Op zondag 1 juli 2012 20:50 schreef BigSmurf het volgende:
[..]
Hebben ze ook een squatrek? Dat is wel een must.
Wat ik overigens helemaal ben vergeten te vragen. Ik heb overdag gewoon school en na school werk, dus hoe zou ik het beste mijn dieet in kunnen delen. Aangezien de eiwitten en carbs die ik dus nodig heb voor mijn workout(zeg maar rond 9 uur 's avonds) rond die tijd dus ook binnen moet krijgen.
Kan ik dan het beste gewoon doseren over de dag en net iets meer eiwitten/carbs(dus bijv een shake) vlak voor workout? of kan ik het beste pre-workout een shake nemen en de rest gewoon verdelen over de dag?
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 01-07-2012 21:02:42 ]![]()
Hoe zit het nou eigenlijk precies met die testosteron spiegel. Ik wil graag mijn testosteron op zo'n hoog mogelijk niveau krijgen maar wat ik mij afvraag is wanneer weet je of deze hoog is en hoelang duurt dat proces.
Heb zelf al gelezen hoe ik hem zo hoog mogelijk krijg (natuurlijk) dus dat is geen punt.If not now, then when.![]()
Hoe dan?quote:Op zondag 1 juli 2012 22:21 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Hoe zit het nou eigenlijk precies met die testosteron spiegel. Ik wil graag mijn testosteron op zo'n hoog mogelijk niveau krijgen maar wat ik mij afvraag is wanneer weet je of deze hoog is en hoelang duurt dat proces.
Heb zelf al gelezen hoe ik hem zo hoog mogelijk krijg (natuurlijk) dus dat is geen punt.Kennis delen =
Heb je foto's in dat kledingtopic gezien, ecto's hebben wel vaker moeilijkheden kcals naar binnen te proppen, daarom zien ze er ook zo uit.quote:Op zondag 1 juli 2012 20:42 schreef xSanjay het volgende:
Hoe gaan jullie hier mee om? Werkt een schema? Verder heb ik gemerkt dat ik echt geen brood liefhebber ben, en ben daarom ook overgestapt naar brinta. Zuivel producten als melk en kwark zijn daarentegen echt geen probleem.
Beste is om makkelijke kcals naar binnen te proppen, meestal gaat dit het beste in vloebare vorm.
Dus maak shakes met melk, kwark, evt havermout, brinta. Ga volle melk drinken. Noten eten is ook een makkelijke manier om energie binnen te krijgen.
Als je full-modus ecto bent met bf% <10% moet je idd ook niet bang zijn wat vet bij je gains te accepteren. Als je ueberhaupt niet in gewicht toeneemt eet je te weinig energierijk.Confidence through competence![]()
quote:Op zondag 1 juli 2012 20:42 schreef xSanjay het volgende:
[..]
Limited edition vans voor 50 euro? Waar heb je die dan gescoord? Verder wel mooi verhaal, toch jammer dat ze daar dan gewoon in mee gaat.. Zeker weten dat je niet liep te pushen
?
Hoe gaan jullie hier mee om? Werkt een schema? Verder heb ik gemerkt dat ik echt geen brood liefhebber ben, en ben daarom ook overgestapt naar brinta. Zuivel producten als melk en kwark zijn daarentegen echt geen probleem.
http://www.foodlog.nl/art(...)ervoeding-bij-c1000/![]()
Ik heb het hier vandaan: http://www.prettyhealthy.nl/tips-testosteronspiegel-verhogen/quote:If not now, then when.![]()
Haha ja misschien is het idd wel gewoon een kwestie van stouwen..quote:Op zondag 1 juli 2012 20:50 schreef BigSmurf het volgende:
[..]
Gewoon vreten man, stouwen. Als je moeite hebt met grote porties gewoon elke twee uur een kleinere maaltijd nemen. Ik heb zelf niet echt een schema, ik stouw gewoon alles weg wat ik tegenkom eigenlijk, maar als je moeite hebt is het wel een goede manier om genoeg kcals binnen te krijgen.Haha ja hoewel ik nu wel wat noobgains te pakken hebquote:Op zondag 1 juli 2012 22:51 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Heb je foto's in dat kledingtopic gezien, ecto's hebben wel vaker moeilijkheden kcals naar binnen te proppen, daarom zien ze er ook zo uit.
Beste is om makkelijke kcals naar binnen te proppen, meestal gaat dit het beste in vloebare vorm.
Dus maak shakes met melk, kwark, evt havermout, brinta. Ga volle melk drinken. Noten eten is ook een makkelijke manier om energie binnen te krijgen.
Als je full-modus ecto bent met bf% <10% moet je idd ook niet bang zijn wat vet bij je gains te accepteren. Als je ueberhaupt niet in gewicht toeneemt eet je te weinig energierijk., nog steeds vrij ecto maar de contouren beginnen te komen
Ja die shakes lijkt me idd perfect! Helaas geen blender in mijn studentenhuis maar misschien een idee om die ff een te fixen. En dan vooral die havermout shakes toch? Iemand al een lekker recept gevonden met fruit ofzo?
En ik moet idd weer over gaan op volle melk en gewoon een vetlaagje accepteren, was ermee gestopt omdat het toch bijna vakantie is.
#FREEBAJSKORV![]()
quote:Op zondag 1 juli 2012 22:58 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
http://www.foodlog.nl/art(...)ervoeding-bij-c1000/![]()
![]()
#FREEBAJSKORV![]()
Staafmixer is 10-15 EUR bij de Mediamarkt of Kijkshop. Goede investering als je shakes wil maken. Fruitshakes op melkbasis met pindakaas erdoor (echt) vind ik zelf heerlijk. Banaan-pindakaas is een leuke combi.quote:
Die cake'jes van boven is niet eens helemaal als een grap bedoeld, trouwens. De tips die je vraagt ligt aan de basis van de gedachte achter de cake'jes voor de bejaarden.
Immers, ondervoede bejaarden hebben ook moeite om genoeg kcals (en blijkbaar ook eiwitten) binnen te krijgen. Wat je moet doen is je eten naast hoog energiedicht ook simpeler/lekkerder maken zodat ze gaan vreten. Daar zijn die cakejes op ontworpen (suiker, room, melkpoeder als hoofdingredienten).
Lekkere shakes zijn dus ook een manier voor jou om makkelijker kcals naar binnen te klokken. Drinkbaar, hoge energiedichtheid, dus je hoeft er niet zo tegenop te kijken als een boterham met kipfilet. En ik vind die (volle) chocolademelktip (= mooie mix van suiker, vet, eiwit - hey, net als die cake'jes) van Drumstick eigenlijk wel erg goed als je écht moeite hebt om je kcals naar binnen te klokken.
[ Bericht 0% gewijzigd door Stereotomy op 02-07-2012 01:41:49 (bijvoegelijk naamwoorden met 1 d :P) ]Confidence through competence![]()
Gewoon alles lekker in de mixer gooien idd. Je ziet soms mensen shakes van 4000 Kcal maken.Ik weet persoonlijk niet of dat zo gezond is, ik hoor wel eens dat je eten niet moet drinken.
Prima, ik ga deze week gelijk een mixer halen!quote:Op zondag 1 juli 2012 23:30 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Staafmixer is 10-15 EUR bij de Mediamarkt of Kijkshop. Goede investering als je shakes wil maken. Fruitshakes op melkbasis met pindakaas erdoor (echt) vind ik zelf heerlijk. Banaan-pindakaas is een leuke combi.
Die cake'jes van boven is niet eens helemaal als een grap bedoeld, trouwens. De tips die je vraagt ligt aan de basis van de gedachte achter de cake'jes voor de bejaarden.
Immers, ondervoedde bejaarden hebben ook moeite om genoeg kcals (en blijkbaar ook eiwitten) binnen te krijgen. Wat je moet doen is je eten naast hoog energiedicht ook simpeler/lekkerder maken zodat ze gaan vreten. Daar zijn die cakejes op ontworpen (suiker, room, melkpoeder als hoofdingredienten).
Lekkere shakes zijn dus ook een manier voor jou om makkelijker kcals naar binnen te klokken. Drinkbaar, hoge energiedichtheid, dus je hoeft er niet zo tegenop te kijken als een boterham met kipfilet. En ik vind die (volle) chocolademelktip (= mooie mix van suiker, vet, eiwit - hey, net als die cake'jes) van Drumstick eigenlijk wel erg goed als je écht moeite hebt om je kcals naar binnen te klokken.
Bedankt man
#FREEBAJSKORV![]()
Serieus? Ik doe alleen brinta melk en Whey in de blender. Maar ik ga morgen ook maar eens van alles erin gooien. Veel makkelijker.quote:Op maandag 2 juli 2012 00:15 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Gewoon alles lekker in de mixer gooien idd. Je ziet soms mensen shakes van 4000 Kcal maken.Ik weet persoonlijk niet of dat zo gezond is, ik hoor wel eens dat je eten niet moet drinken.
Trouwens, is het wat om smiddags direct na het trainen, (12 uur) een klein bord spaghetti of rijst en kip naar binnen te werken voor de koolhydraten en eiwitten? Of is een shake in principe hetzelfde? Natuurlijk eet ik savonds dan ook gewoon weer gezond.![]()
Gisteren crossfit geprobeerd, niet zo'n geslaagde ervaring.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Zal niet veel uitmakenquote:Op maandag 2 juli 2012 00:53 schreef Toverbal0 het volgende:
Trouwens, is het wat om smiddags direct na het trainen, (12 uur) een klein bord spaghetti of rijst en kip naar binnen te werken voor de koolhydraten en eiwitten? Of is een shake in principe hetzelfde? Natuurlijk eet ik savonds dan ook gewoon weer gezond.
quote:Op maandag 2 juli 2012 01:16 schreef Jedi_Pimp het volgende:
Gisteren crossfit geprobeerd, niet zo'n geslaagde ervaring.Lekker diep.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
En chocolademelkquote:Op maandag 2 juli 2012 00:32 schreef xSanjay het volgende:
[..]
Prima, ik ga deze week gelijk een mixer halen!
Bedankt man
[quote]Op maandag 2 juli 2012 00:15 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[/quote]
Is dat slecht dan? Ik neem iedere avond voor het slapen gaan een kwark-melkshake, gewoon een bak kwark met 250 ml melk in een beker, maar ligt echt zwaar op de maag. Heb die ooit voor het uitgaan genomen en toen in de kroeg (weliswaar op het toilet) alles uitgekotst![]()
Kinkt mij als broscience in de oren.quote:Op maandag 2 juli 2012 00:15 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Of toch du vader?![]()
GOMAD werkt. Heel goed zelfs; zo'n 1kg per week kwam er bij mij wel bij. Maarrrrr:quote:
* GOMAD is een dirty bulk. Je word zo vet als bagger. Ik had er bij 86kg @ 18% wel schoon genoeg van.
* Je tankt een enorme hoeveelheid lactose weg. Als je ook maar het geringste beetje intolerantie daarvoor hebt, zul je gaan ruften bij het leven.
* Je voelt je ieder moment van de dag opgeblazen
* Melk zit vol verzandigde vetten. Leuk voor je testosteronspiegel enzo, maar het is slecht voor je hart en vaten. Je cholesterol (LDL) gaat door het plafond. Doe cardio om de boel gezond te houden.
Het was een leuk experiment en het werkt, maar vanwege de bijverschijnselen ga ik het niet meer doen. Hooguit een liter per dag als ik weer ga bulken, maar eerst maar eens dat vet eraf trainen."End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.![]()
Zelfs Panzer werd op een gegeven moment puffy op GOMAD als ik het me goed herinner
Of toch du vader?![]()
Strikt GOMAD = supplement van 2400 kcal
Geen wonder dat je lichaam wel raad weet met dit overtollige energie!Confidence through competence![]()
GOMAD is eigenlijk alleen een goed idee als je echt zwaar ecto bent. Ik ben half meso half endo en geloof me; ik werd vetHet heet niet voor niets go mad
[ Bericht 11% gewijzigd door star_gazer op 02-07-2012 04:11:10 ]"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
Ik vind mijn magnetron eierkoker echt de bomquote:
Bazending. Ei, water, 3 minuten, gekookt ei."End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
Dat is idd. een uitvinding dan.quote:Op maandag 2 juli 2012 08:17 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Ik vind mijn magnetron eierkoker echt de bom
[ afbeelding ]
Bazending. Ei, water, 3 minuten, gekookt ei.
Ik zet elke ochtend vanaf koud een pannetje met 2 eieren op, ga douchen en dan is het zacht gekookt na 10 minuten, maar dit is natuurlijk helemaal simpel.
ff nuken en klaar.
'k ga wel ff voor een normale uitvoering kijken, want zo'n kippending moet ik niet in m'n moderne keuken![]()
![]()
![]()
Ik wil dit dus ook. Vetmassa vervangen door spiermassa. Ik hoef alleen niet te groeien maar wil gewoon strak wordenquote:Op zondag 1 juli 2012 20:19 schreef Kerol het volgende:
Wil je nou cutten of spieren erbij krijgen? Beide tegelijk is pittig.
My salvation lies in your love..![]()
Damn echt handig, waar heb je die gekocht?quote:Op maandag 2 juli 2012 08:17 schreef star_gazer het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Bazending. Ei, water, 3 minuten, gekookt ei.![]()
Essentie: goed zware krachttraining doen en gezond eten.quote:Op maandag 2 juli 2012 08:22 schreef BananaPancake het volgende:
[..]
Ik wil dit dus ook. Vetmassa vervangen door spiermassa. Ik hoef alleen niet te groeien maar wil gewoon strak worden
Zie b.v. www.slank-en-sterk.nl
Indien je een trainingsschema nodig hebt, hoor ik het wel.![]()
Kadowinkel. 7 dollarquote:Op maandag 2 juli 2012 09:07 schreef mtchel112 het volgende:
[..]
Damn echt handig, waar heb je die gekocht?Op ebay kan je ze ook wel vinden denk ik.
Wel goed opletten, als je het niet goed doet (te weinig water, het ei niet lekprikken, te lang) kan je ei ontploffen
-
Ik ga binnenkort misschien een smart phone kopen.
Ik wil hem ook gaan gebruiken om handiger m'n voeding bij te houden.
Momenteel zit ik vaak met een kladblokje in de keuken en excel te stunten, maar een handige app lijkt me wel wat.
Kan iemand me de goeie kant op sturen voor w.b.t. apps.
Ik zoek dan natuurlijk iets waaarin je handig uit een lijst je betreffende voer kiest, het gewicht invult en dan een overzicht ziet van het aantal carbs,proteine, en vetten per maaltijd.
En dan het dagtotaal natuurlijk.
Net als de excelsheet van Dutch BB eigenlijk.
't is misschien al eens vaker langs gekomen hier, maar iemand suggesties?![]()
Ik gebruik mijn smartphone daar niet voor. Maar anno 2012 geen smartphone hebben, what's wrong wid u mang![]()
Deathlift or Die.![]()
Geen app, maar probeer deze site eens: http://swole.me/quote:Op maandag 2 juli 2012 09:30 schreef RaymondK het volgende:
Momenteel zit ik vaak met een kladblokje in de keuken en excel te stunten, maar een handige app lijkt me wel wat.
Ik zoek dan natuurlijk iets waaarin je handig uit een lijst je betreffende voer kiest, het gewicht invult en dan een overzicht ziet van het aantal carbs,proteine, en vetten per maaltijd.
Net als de excelsheet van Dutch BB eigenlijk.
't is misschien al eens vaker langs gekomen hier, maar iemand suggesties?![]()
Gast hehe.quote:Op maandag 2 juli 2012 09:36 schreef Ethanolic het volgende:
Ik gebruik mijn smartphone daar niet voor. Maar anno 2012 geen smartphone hebben, what's wrong wid u mang![]()
![]()
Ik ben allergisch voor telefoneren, dus w.d.b.t. voldoet m'n nokia 6233 al 5jr prima.
Maar goed 't is wel handig idd. Maar met name omdat ik gewoon snel wil invullen wat ik gegeten heb i.p.v. eerst op te schrijven en dan aan het eind v.d. dag m'n pc aan te slingeren en het weer in te voeren.
Nu is het geen dagelijkse bezigheid gezien ik door de weeks gewoon altijd hetzelfde doe, maar meer voor tijdens het weekend gezien ik dan nog wel eens veul te veel en ongedefinieerd eet![]()
![]()
quote:Op maandag 2 juli 2012 09:37 schreef Johnny.D het volgende:
[..]
Geen app, maar probeer deze site eens: http://swole.me/![]()
Thanks man.![]()
Voedingsschema:
1pm: meal 1 (500 kcal)
1.30pm: appel (50 kcal)
2pm: whey met melk (245 kcal)
2.30pm: 50g notenmix (250 kcal)
3pm: banaan (175 kcal)
4pm: tonijn (150 kcal) en ei (75 kcal)
5pm: meal 2 / brinta met melk (250 kcal)
8pm: whey met water (120 kcal)
9pm: meal 3 (500 kcal)
9-1: vasten
Totaal: 2300 kcal.
Redelijk langzaam cut-schema, maar ik ben nogal bang kracht te verliezen als ik te snel ga. Ik denk dat ik op rustdagen de banaan ga vervangen voor een ei.
Als ik het naar 2000 calorieen moet terugschroeven (wat binnenkort waarschijnlijk wel moet vanwege een lager wordend onderhoudsniveau), wat zouden jullie eruit slopen? De nootjes? Waar haal ik dan mijn vetten vandaan?"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
Heb nog steeds een ericsson uit 2006quote:Op maandag 2 juli 2012 09:36 schreef Ethanolic het volgende:
Accu gaat een week mee
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!![]()
Probeer de calorieteller app, leuke app.quote:Op maandag 2 juli 2012 09:30 schreef RaymondK het volgende:
Net als de excelsheet van Dutch BBI eigenlijk.
't is misschien al eens vaker langs gekomen hier, maar iemand suggesties?If not now, then when.![]()
Maaaaan 2000kcal ik zit gdvr bijna op het dubbele in de cut.quote:Op maandag 2 juli 2012 09:44 schreef star_gazer het volgende:
Voedingsschema:
Redelijk langzaam cut-schema, maar ik ben nogal bang kracht te verliezen als ik te snel ga. Ik denk dat ik op rustdagen de banaan ga vervangen voor een ei.
Als ik het naar 2000 calorieen moet terugschroeven, wat zouden jullie eruit slopen? De nootjes? Waar haal ik dan mijn vetten vandaan?![]()
Ik ben dan ook 1m74 en heb geen intenties om een braadworst te worden.quote:Op maandag 2 juli 2012 09:48 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Maaaaan 2000kcal ik zit gdvr bijna op het dubbele in de cut."End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
Damn voor het eerst in een maand na mijn blessure weer benen (squats) getraind. Durfde niet meer gewicht dan 80kg (waar ik op 120kg 3x5 zat). Kon wel meer aan maar het voelde niet fijn, vandaar dat ik maar met minder gewicht en veel herhalingen ging. Toch 3x12 gedaan en 1 setje frontsquats met 50kg.
Kan vanzelfsprekend nu niet meer lopen.
Deathlift or Die.![]()
haha nee ik schreef het ook meer van in de trant dat ik ook 1m75 wil zijnquote:Op maandag 2 juli 2012 09:49 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Ik ben dan ook 1m74 en heb geen intenties om een braadworst te worden.i.v.m. dit.
![]()
quote:Op maandag 2 juli 2012 09:47 schreef Zith het volgende:
[..]
Heb nog steeds een ericsson uit 2006Accu gaat een week mee
idd.
ik bel zelden, sms heel af en toe, en dan kan i bijna 2 weken mee zonder laden.
Ideaal eigenlijk![]()
Ik eet eigenlijk nog vrij veel voor mijn doel. Volgens http://www.freedieting.com/tools/calorie_calculator.htm is mijn onderhoud (1m74, 29 jaar, 80kg, 15% BF, 5 keer per week exercise) nu zo'n 2700 kcal per dag. 2200 kcal zou dus eigenlijk mijn streven moeten zijn. Die banaan moet er eigenlijk uit dus, maar ik vind die dingen veel te lekker verdomme.quote:Op maandag 2 juli 2012 09:50 schreef RaymondK het volgende:
[..]
haha nee ik schreef het ook meer van in de trant dat ik ook 1m75 wil zijni.v.m. dit.
-
Won't happen no more man. Smartphones gaan 1 dag mee.quote:Op maandag 2 juli 2012 09:52 schreef RaymondK het volgende:
[..]idd.
ik bel zelden, sms heel af en toe, en dan kan i bijna 2 weken mee zonder laden.
Ideaal eigenlijkDeathlift or Die.![]()
Komt vooral omdat je die dingen, zodra je ze hebt, niet meer los kan laten. Internet on the go is toch wel errug handigquote:Op maandag 2 juli 2012 09:53 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Won't happen no more man. Smartphones gaan 1 dag mee.Moet je je iPhone maar eens een dag op 'zwart' laten; wedden dat er maar 15 a 20% vanaf is?
-
Ik ga nog ff wachten voor de iphone5. die moet nu elk moment uit komen als ik het goed begrijp.quote:Op maandag 2 juli 2012 09:54 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Komt vooral omdat je die dingen, zodra je ze hebt, niet meer los kan laten. Internet on the go is toch wel errug handigMoet je je iPhone maar eens een dag op 'zwart' laten; wedden dat er maar 15 a 20% vanaf is?
![]()
Deze is ook handig.quote:Op maandag 2 juli 2012 08:17 schreef star_gazer het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Bazending. Ei, water, 3 minuten, gekookt ei.http://www.wenz.nl/index.(...)emsrc=Produktportale
![]()
2000kcal is voor ongetrainde vrouwenquote:Op maandag 2 juli 2012 09:44 schreef star_gazer het volgende:
Voedingsschema:
Als ik het naar 2000 calorieen moet terugschroeven (wat binnenkort waarschijnlijk wel moet vanwege een lager wordend onderhoudsniveau), wat zouden jullie eruit slopen? De nootjes? Waar haal ik dan mijn vetten vandaan?![]()
Smartphones: aan de ene kant handig, aan de andere kant dodelijk voor je concentratievermogen.quote:Op maandag 2 juli 2012 09:54 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Komt vooral omdat je die dingen, zodra je ze hebt, niet meer los kan laten. Internet on the go is toch wel errug handigMoet je je iPhone maar eens een dag op 'zwart' laten; wedden dat er maar 15 a 20% vanaf is?
![]()
Ik heb er geen last van. Buiten dat ik ermee bel check ik m'n emails ermee als ik in het buitenland ben, voor de rest kan ik eigenlijk af met een gewone cheap ass mobiel.quote:Op maandag 2 juli 2012 11:00 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Smartphones: aan de ene kant handig, aan de andere kant dodelijk voor je concentratievermogen.
Ik heb een hekel aan bellen of gebeld worden, kost vaak alleen maar onnodig tijd en je wordt altijd gebeld wanneer het je niet uitkomt, dus ik gooi hem vaak nog uit ook.![]()
![]()
ik ben begonnen met ssquote:Op maandag 2 juli 2012 09:08 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Essentie: goed zware krachttraining doen en gezond eten.
Zie b.v. www.slank-en-sterk.nl
Indien je een trainingsschema nodig hebt, hoor ik het wel.My salvation lies in your love..![]()
Zijn eiwitshakes ook handig voor mijn doel dan? En zoja waar kan je het goedkoopst kopen?My salvation lies in your love..![]()
Wel een ideaal dingetje ja, ik kook ze altijd gewoon in een pannetje. Als je er 4 tegelijk kookt ben je ongeveer even lang bezig volgens mij.quote:Op maandag 2 juli 2012 08:17 schreef star_gazer het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Bazending. Ei, water, 3 minuten, gekookt ei.
En pindakaas in je banaan/kwark/melk smoothie? Serious? Vanavond testen.![]()
![]()
Zo doe ik dat ook, dubbelhandig want ik wil wel eens 's ochtends ongemerkt een half uur onder de douche staan - nu *moet* ik er van mezelf onder uit om de eieren van het vuur te halen.quote:Op maandag 2 juli 2012 08:21 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Dat is idd. een uitvinding dan.
Ik zet elke ochtend vanaf koud een pannetje met 2 eieren op, ga douchen en dan is het zacht gekookt na 10 minuten, maar dit is natuurlijk helemaal simpel.
ff nuken en klaar.
haha ja idd. Want er is niks zo goor als doorgekookte eieren.quote:Op maandag 2 juli 2012 11:46 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Zo doe ik dat ook, dubbelhandig want ik wil wel eens 's ochtends ongemerkt een half uur onder de douche staan - nu *moet* ik er van mezelf onder uit om de eieren van het vuur te halen.
Ik heb d'r zo'n dummie ei bij welke van kleur veranderd afhankelijk hoever je gewone eieren zijn.![]()
Ik vind helemaal zachtgekookt echt ranzig. Beste is zo er net tussenin. Hard genoeg dat t niet druipt, maar wel nog een beetje zacht.Meestal 13 minuten vanaf koud water.
![]()
Voortaan maar om de dag full body en op andere dagen hardlopen, voelt veel lekkerder aan dan 3 dagen split.![]()
ff met geluid bekijkenquote:Op maandag 2 juli 2012 12:14 schreef BigSmurf het volgende:
Ik vind helemaal zachtgekookt echt ranzig. Beste is zo er net tussenin. Hard genoeg dat t niet druipt, maar wel nog een beetje zacht.Meestal 13 minuten vanaf koud water.
Lekah zach gekook etjeh, lekah
[ Bericht 0% gewijzigd door RaymondK op 02-07-2012 13:29:25 ]![]()
ben nu een tijdje bezig geweest met cutten, en ben nu op 10% beland. wil nu niet veel lager meer gaan en zit eraan te denken om misschien te clean bulken, zodat ik al dat vet wat ik kwijt ben geraakt ook weg kan houden.
ik weet alleen niet hoe ik dit aan moet pakken. want ik dacht dat als je spiermassa wilt, je aan moet komen?
wat zou ik met mijn calorieen moeten doen? ik zit nu op 2300 calorieen per dag. 2700 is wat ik dagelijks nodig zou moeten hebben om op hetzelfde gewicht te blijven.
ik kreeg hier altijd super info over toen ik begon met bulken en met cutten. daarom vraag ik hier weer als eerste hulp![]()
![]()
met een cleanbulk boven je onderhoud eten, door je eiwitten en groentes hoog te houden. niet teveel koolhydraten en vetten op normaal houden om je bf niet teveel te laten stijgen.quote:Op maandag 2 juli 2012 14:14 schreef borstmelk het volgende:
ben nu een tijdje bezig geweest met cutten, en ben nu op 10% beland. wil nu niet veel lager meer gaan en zit eraan te denken om misschien te clean bulken, zodat ik al dat vet wat ik kwijt ben geraakt ook weg kan houden.
ik weet alleen niet hoe ik dit aan moet pakken. want ik dacht dat als je spiermassa wilt, je aan moet komen?
wat zou ik met mijn calorieen moeten doen? ik zit nu op 2300 calorieen per dag. 2700 is wat ik dagelijks nodig zou moeten hebben om op hetzelfde gewicht te blijven.
ik kreeg hier altijd super info over toen ik begon met bulken en met cutten. daarom vraag ik hier weer als eerste hulp![]()
Goed gedaan man!quote:Op maandag 2 juli 2012 14:14 schreef borstmelk het volgende:
ik kreeg hier altijd super info over toen ik begon met bulken en met cutten. daarom vraag ik hier weer als eerste hulp
Leangains misschien een optie? Stereo zit geloof ik 200 boven zn onderhoud. Misschien ook iets voor jou?![]()
thanks voor de reacties.
leangains vind ik wat gevaarlijk in de bulk lijkt mij dan. omdat ik als ecto volgens mij heel snel spiermassa verlies, en als ik dan ga trainen en leven voor uren op een lege maag ben ik dan riskant bezig?![]()
Je hebt je koolhydraten en/of vetten nodig om tot een bepaald energieinname te komen op een dag, dus 'niet teveel koolhydraten en vetten' is een beetje een ongrijpbaar advies. ik lees niet goedquote:Op maandag 2 juli 2012 14:23 schreef Bendoe het volgende:
[..]
met een cleanbulk boven je onderhoud eten, door je eiwitten en groentes hoog te houden. niet teveel koolhydraten en vetten op normaal houden om je bf niet teveel te laten stijgen.
@borstmelk: spiergroei gaat het best in een anabole omgeving, die krijg je door meer kcals te consumeren dan je verbruikt: ofwel door te bulken.Je hoeft niet een ongans aan kcal overschot te eten, daarvan krijg je niet lineair meer spieropbouw van. Ik vind zelf een lichte energieoverschot van 10% boven je onderhoud (total daily energy expenditure) altijd wel een goede vuistregel, gecombineerd met 2g/kg lichaamsgewicht aan eiwitinname.
Anderen prefereren een 20% toename wat vaak ongeveer neerkomt op +500 kcal, maar het tempo moet je zelf uitvinden en bepalen voor jezelf. Als je op de weegschaal merkt of in de spiegel ziet dat je veel vet aan het aanzetten bent in weinig tijd, betekent het dat je best wat minder kunt eten en toch nog steeds een anabole omgeving hebt om je spieren op te bouwen.
In het kort: klein energieoverschot zodat je zeer langzaam in vet, maar maximaal in spier aanzet.Studies over IF / Ramadan tonen juist aan dat je lichaam pas na 72 uur vasten spieren gaat afbreken.quote:Op maandag 2 juli 2012 14:49 schreef borstmelk het volgende:
thanks voor de reacties.
leangains vind ik wat gevaarlijk in de bulk lijkt mij dan. omdat ik als ecto volgens mij heel snel spiermassa verlies, en als ik dan ga trainen en leven voor uren op een lege maag ben ik dan riskant bezig?
[ Bericht 10% gewijzigd door Stereotomy op 02-07-2012 15:05:06 ]Confidence through competence![]()
Ik weet niet waarvandaan je moest komen, maar als je nu op 10% zit en eerst nog veel hoger, dan kun je wel vergeten dat je ecto bent.quote:Op maandag 2 juli 2012 14:49 schreef borstmelk het volgende:
thanks voor de reacties.
leangains vind ik wat gevaarlijk in de bulk lijkt mij dan. omdat ik als ecto volgens mij heel snel spiermassa verlies, en als ik dan ga trainen en leven voor uren op een lege maag ben ik dan riskant bezig?
Lange armen en benen zijn niet per defenitie ecto...
Je kan best wel een paar puntjes ecto hebben, maar dat betekend nog niet dat al je spieren verbranden als sneeuw voor de zon![]()
Gewoon doen zoals stereo schrijft.![]()
ik zat een tijd terug op 16%. na een paar weken cutten 10%. ik woog toen 68-70 kilo. ik ben 1.71 en kom moeilijk aan. ik ben voor mijn gevoel tijdens de bulk verschrikkelijk veel gaan eten, toen kwam het vet ineens erg snel opduiken.quote:Op maandag 2 juli 2012 14:51 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Ik weet niet waarvandaan je moest komen, maar als je nu op 10% zit en eerst nog veel hoger, dan kun je wel vergeten dat je ecto bent.
Lange armen en benen zijn niet per defenitie ecto...![]()
Wat is verschrikkelijk veel in kcal?quote:Op maandag 2 juli 2012 14:54 schreef borstmelk het volgende:
[..]
ik zat een tijd terug op 16%. na een paar weken cutten 10%. ik woog toen 68-70 kilo. ik ben 1.71 en kom moeilijk aan. ik ben voor mijn gevoel tijdens de bulk verschrikkelijk veel gaan eten, toen kwam het vet ineens erg snel opduiken.![]()
quote:Op maandag 2 juli 2012 14:54 schreef borstmelk het volgende:
[..]
ik zat een tijd terug op 16%. na een paar weken cutten 10%. ik woog toen 68-70 kilo. ik ben 1.71 en kom moeilijk aan. ik ben voor mijn gevoel tijdens de bulk verschrikkelijk veel gaan eten, toen kwam het vet ineens erg snel opduiken.
Het is altijd ff stoeien met je energieinname hoor. Als je een tijdje teveel eet en je komt veel vet aan denk je: @#*&(maar dan weet je voor erna tenminste wel dat je ook met iets minder kunt.
hahahah precies, als je begint denk je ik moet aankomen en nog eens aankomen. dan pas je opeens niet meer in al je broeken en begin je cutten te overwegenquote:Op maandag 2 juli 2012 14:56 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Het is altijd ff stoeien met je energieinname hoor. Als je een tijdje teveel eet en je komt veel vet aan denk je: @#*&(maar dan weet je voor erna tenminste wel dat je ook met iets minder kunt.
![]()
nee sorry ik typte het verkeerd. ik weeg nu 62kilo. toen schommelde ik tussen 68-70kgquote:Op maandag 2 juli 2012 14:56 schreef Stereotomy het volgende:
70 kilo op 10% bf op 1.71 is overigens al vrij buff, niet?![]()
en hoe snel groeide je toen? kwa kg/week/maand?quote:Op maandag 2 juli 2012 14:56 schreef borstmelk het volgende:
[..]
heb toen een tijd GOMAD gedaan, en na GOMAD 3500kcal op 64 kilo![]()
Ha. Skinny dus.quote:Op maandag 2 juli 2012 14:57 schreef borstmelk het volgende:
[..]
nee sorry ik typte het verkeerd. ik weeg nu 62kilo. toen schommelde ik tussen 68-70kg
Nog 10 kg spier erbij, dan ben je buff.
kwa gewicht verschrikkelijk snel. ik begon met 55kilo (!) en woog na het GOMAD en eten 68-70 kiloquote:Op maandag 2 juli 2012 14:57 schreef RaymondK het volgende:
[..]
en hoe snel groeide je toen? kwa kg/week/maand?![]()
In hoeveel tijd?quote:Op maandag 2 juli 2012 14:58 schreef borstmelk het volgende:
[..]
kwa gewicht verschrikkelijk snel. ik begon met 55kilo (!) en woog na het GOMAD en eten 68-70 kiloConfidence through competence![]()
verschrikkelijk skinny inderdaad. nu voor de zomer een cleanbulk en in de winter weer all out. en dan wat ik eerst fout deed nu goed doen. en zo blijven herhalenquote:Op maandag 2 juli 2012 14:58 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ha. Skinny dus.
Nog 10 kg spier erbij, dan ben je buff.![]()
![]()
'k heb nog geen pic's gezien, maar kan vanaf hier al ruiken dat je geen ecto bent.quote:Op maandag 2 juli 2012 14:58 schreef borstmelk het volgende:
[..]
kwa gewicht verschrikkelijk snel. ik begon met 55kilo (!) en woog na het GOMAD en eten 68-70 kilo![]()
![]()
ik heb gisteren voor mijzelf een progressiefoto gemaakt, ik kan wel een pm sturen, ik begin nu namelijk te twijfelen hahahquote:Op maandag 2 juli 2012 15:00 schreef RaymondK het volgende:
[..]
'k heb nog geen pic's gezien, maar kan vanaf hier al ruiken dat je geen ecto bent.![]()
![]()
Dat mag, je kan hem ook linken hier naar het forum. Dan kunnen meer mensen hun mening gevenquote:Op maandag 2 juli 2012 15:02 schreef borstmelk het volgende:
[..]
ik heb gisteren voor mijzelf een progressiefoto gemaakt, ik kan wel een pm sturen, ik begin nu namelijk te twijfelen hahah![]()
![]()
hoe oud ben je?quote:Op maandag 2 juli 2012 14:57 schreef borstmelk het volgende:
[..]
nee sorry ik typte het verkeerd. ik weeg nu 62kilo. toen schommelde ik tussen 68-70kg![]()
![]()
Ik vind dit dus best een mooi fysiek voor een man, wat jullie? Zijn borst is namelijk nogal dik. En zijn upperpecs lopen zeker voor op andere delen van zijn borst.![]()
5kg per maand? Dan is het niet raar dat je een buikje kreeg haha. Maar het was zo te horen wel nodig bij jouw, dus wat maakt het uit. Nu gewoon iets rustiger aan hahaquote:Op maandag 2 juli 2012 14:58 schreef borstmelk het volgende:
[..]
kwa gewicht verschrikkelijk snel. ik begon met 55kilo (!) en woog na het GOMAD en eten 68-70 kilo![]()
Ik vind hem maar een enge gingerquote:Op maandag 2 juli 2012 15:34 schreef Fanta-stick het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vind dit dus best een mooi fysiek voor een man, wat jullie? Zijn borst is namelijk nogal dik. En zijn upperpecs lopen zeker voor op andere delen van zijn borst.
My salvation lies in your love..![]()
Op zich wel een mooi basisfysiek om na te streven, kun je van daaruit weer meer opbouwen. Maar rood haar..quote:Op maandag 2 juli 2012 15:34 schreef Fanta-stick het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vind dit dus best een mooi fysiek voor een man, wat jullie? Zijn borst is namelijk nogal dik. En zijn upperpecs lopen zeker voor op andere delen van zijn borst.
Een aantal van dit soort filmpjes zijn natuurlijk nog geen onderbouwing!quote:Op zaterdag 30 juni 2012 21:24 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Deze jongens draaien ook aardig lang mee en die praten geen onzin. De manier waarop hun praten over IF is ook ontzettend positief, naast de vele andere mensen op deze planeet. Martin Berkham zelf die staat 3 jaar lang op 5/6% bodyfat door IF.Bron?quote:Op maandag 2 juli 2012 14:51 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Je hebt je koolhydraten en/of vetten nodig om tot een bepaald energieinname te komen op een dag, dus 'niet teveel koolhydraten en vetten' is een beetje een ongrijpbaar advies. ik lees niet goed
@borstmelk: spiergroei gaat het best in een anabole omgeving, die krijg je door meer kcals te consumeren dan je verbruikt: ofwel door te bulken.Je hoeft niet een ongans aan kcal overschot te eten, daarvan krijg je niet lineair meer spieropbouw van. Ik vind zelf een lichte energieoverschot van 10% boven je onderhoud (total daily energy expenditure) altijd wel een goede vuistregel, gecombineerd met 2g/kg lichaamsgewicht aan eiwitinname.
Anderen prefereren een 20% toename wat vaak ongeveer neerkomt op +500 kcal, maar het tempo moet je zelf uitvinden en bepalen voor jezelf. Als je op de weegschaal merkt of in de spiegel ziet dat je veel vet aan het aanzetten bent in weinig tijd, betekent het dat je best wat minder kunt eten en toch nog steeds een anabole omgeving hebt om je spieren op te bouwen.
In het kort: klein energieoverschot zodat je zeer langzaam in vet, maar maximaal in spier aanzet.
[..]
Studies over IF / Ramadan tonen juist aan dat je lichaam pas na 72 uur vasten spieren gaat afbreken.![]()
Als hij zo in mijn kamers staat, schijt ik 7 kleuren. En dat alleen door die gore blik en rossig haarquote:Op maandag 2 juli 2012 15:34 schreef Fanta-stick het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vind dit dus best een mooi fysiek voor een man, wat jullie? Zijn borst is namelijk nogal dik. En zijn upperpecs lopen zeker voor op andere delen van zijn borst.![]()
![]()
Beter ga je naar de Appie Heijn. 500 gram voor 39 cent zo uit mn hoofd. 10x39 cent is 3,90 euro per 5 kilo...quote:Op maandag 2 juli 2012 16:49 schreef CarbonC het volgende:
Voor wie nog 5kg haver zoekt:
http://www.body-supplies.(...)c-bulk-oats_847.htmlBehulpzaam als een waterkraan.
Dan moet het waarschijnlijk wel zelf door de blender gooien om het zo fijn te krijgen dat het in je shake kan.quote:Op maandag 2 juli 2012 16:58 schreef fathank het volgende:
[..]
Beter ga je naar de Appie Heijn. 500 gram voor 39 cent zo uit mn hoofd. 10x39 cent is 3,90 euro per 5 kilo...![]()
Ja die vlokken zijn wel groot.quote:Op maandag 2 juli 2012 17:13 schreef Snakey het volgende:
[..]
Dan moet het waarschijnlijk wel zelf door de blender gooien om het zo fijn te krijgen dat het in je shake kan.![]()
Staafmixer? Wel met een beetje beleid zodat het niet over ligt.quote:Op maandag 2 juli 2012 17:13 schreef Snakey het volgende:
[..]
Dan moet het waarschijnlijk wel zelf door de blender gooien om het zo fijn te krijgen dat het in je shake kan.Die middelste![]()
Klinkt misschien heel stom, maar zelfs als je geen staafmixer/blender hebt kun je het toch in een zak doen en dan er met een deegroller op slaan?quote:Op maandag 2 juli 2012 17:17 schreef Mr-White het volgende:
[..]
Staafmixer? Wel met een beetje beleid zodat het niet over ligt.![]()
Ik ga het niet doen in ieder geval. Maar ik kan me voorstellen dat het voor sommigen een behoorlijke duit scheelt.quote:Op maandag 2 juli 2012 17:17 schreef Mr-White het volgende:
[..]
Staafmixer? Wel met een beetje beleid zodat het niet over ligt.![]()
Dan ben je wel even bezig lijkt me. Je kan er een workout op zich van maken natuurlijk.quote:Op maandag 2 juli 2012 17:20 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Klinkt misschien heel stom, maar zelfs als je geen staafmixer/blender hebt kun je het toch in een zak doen en dan er met een deegroller op slaan?![]()
![]()
Ja, hahaha vooral als je de deegroller voor een dumbell vervangt en dan een soort van hammer curls probeert te maken.quote:Op maandag 2 juli 2012 17:22 schreef Snakey het volgende:
[..]
Dan ben je wel even bezig lijkt me. Je kan er een workout op zich van maken natuurlijk.![]()
Na een lange tijd hier & /fit/ gelurked te hebben, rippetit gelezen, caloriën geteld te hebben en buiten rond hebben zitten te rennen eindelijk de stap genomen en mij ingeschreven bij een fitness.![]()
nou, ze hebben alleen technogym apparatuur, geen powercage maar een smith machine die -zover ik gezien heb- alleen als veredelde benchpress gebruikt wordt. Zelfs zonder gewichten had ik niet het idee een goede form te hebben want ik moest me goed vasthouden om niet om te kiepenMijn bench press bar ging met trillende handjes overal naartoe.
Zo voor de rest had ik het idee dat de rest om mij heen alleen probeerde om zo snel en veel mogelijk reps te doen.
Probeer er de komende tijd wel wat van te maken![]()
Medicine must bring back the joy in the life of the patient.Medicine must give the patient something to celebrate.When medicine cannot achieve this, the goal must be to allow the patient to die a death as quickly and as painlessly as possible![]()
Tegenwoordig mag dat niet meer.quote:Op maandag 2 juli 2012 17:52 schreef zoz het volgende:
[..]
Hij zit er nu waarschijnlijk een jaar aan vast
En met een goede aangetekende brief en wat moeite kom je er wel vanaf.![]()
En bovendien:quote:Op maandag 2 juli 2012 16:58 schreef fathank het volgende:
[..]
Beter ga je naar de Appie Heijn. 500 gram voor 39 cent zo uit mn hoofd. 10x39 cent is 3,90 euro per 5 kilo...Het hele idee juist van havermout eten is dat het whole-grain complexe koolhydraten zijn met een relatief lager glycemische index/load, met geleidelijke energieafgifte.quote:Zeer fijn gemalen haver.
Ga je het poederenGI door de roof.
[ Bericht 0% gewijzigd door Stereotomy op 02-07-2012 18:35:57 ]Confidence through competence![]()
Had juist voor die gekozen omdat deze maandelijks opzegbaar was, dichtbij en vrij goedkoop was
Voor de rest heb ik zo in de buurt een basic fit, fit for free en een health city waar je wel een jaar aan vast zit en juist adverteren met van die tril plaat dingen
Medicine must bring back the joy in the life of the patient.Medicine must give the patient something to celebrate.When medicine cannot achieve this, the goal must be to allow the patient to die a death as quickly and as painlessly as possible![]()
My thoughts exactly. Ga je een beetje bloem van je havermout lopen maken.quote:Op maandag 2 juli 2012 17:59 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
En bovendien:
[..]
Het hele idee juist van havermout eten is dat het whole-grain complexe koolhydraten zijn met een relatief lager glycemische index/load, met geleidelijke energieafgifte.
we don't let bygones be bygones we buy guns and squeeze like a python until the night come typical flow to keep you n*ggas on the tip of your toes lo and behold make your temple explode![]()
Het zal geen poeder zijn lijkt me. Ik krijg binnenkort een proefzakje (1kg) van B&F. Eens kijken wat het is.quote:Op maandag 2 juli 2012 17:59 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
En bovendien:
[..]
Het hele idee juist van havermout eten is dat het whole-grain complexe koolhydraten zijn met een relatief lager glycemische index/load, met geleidelijke energieafgifte.
![]()
Laat maar weten, Rice & protein:quote:Op maandag 2 juli 2012 20:01 schreef Snakey het volgende:
[..]
Het zal geen poeder zijn lijkt me. Ik krijg binnenkort een proefzakje (1kg) van B&F. Eens kijken wat het is.
http://www.bodylab.nl/Bodylab.nl/Rice-%26-Protein-2500-gram-786
is wel poeder bijvoorbeeld. Maar dan drink je dus idd rijstebloem op.
Oh goeie nieuwe guide voor Creatine kuurtjes:
http://www.aworkoutroutine.com/taking-creatine/
sowieso goede website voor beginners vind ik dit.
http://bodyenfitshop.nl/l(...)ect-protein-pancakes
Iemand deze een keer gehad? Zou een goed excuus zijn om pannekoeken te eten.-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-![]()
Ik zal een foto maken zodra ik het heb. Dat kan even duren want de laatste keer zijn ze het vergeten mee te zenden. Ik zou het bij mijn volgende bestelling krijgen, plus een B&F shirt (joepiequote:Op maandag 2 juli 2012 20:17 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Laat maar weten, Rice & protein:
http://www.bodylab.nl/Bodylab.nl/Rice-%26-Protein-2500-gram-786
is wel poeder bijvoorbeeld. Maar dan drink je dus idd rijstebloem op.) wat ik moest aangeven bij mijn volgende bestelling. Die heb ik net gedaan, maar je kan helemaal niks aangeven bij een bestelling.
![]()
Ik heb ze dus nog maar een mailtje gestuurd.![]()
![]()
Nope, maar pannenkoeken eet ik sowieso wel af en toe. Lekker heur.quote:Op maandag 2 juli 2012 20:56 schreef drumstickNL het volgende:
Iemand deze een keer gehad? Zou een goed excuus zijn om pannekoeken te eten.![]()
![]()
met enige regelmaat. havermout, melk, eieren, kaneel en whey vanille. en ontbijtspek eronderquote:Op maandag 2 juli 2012 21:51 schreef Snakey het volgende:
[..]
Nope, maar pannenkoeken eet ik sowieso wel af en toe. Lekker heur.
Behulpzaam als een waterkraan.
Vind ze best lekker, al lukt het me niet om er mooie pannekoeken van te bakken. Maar goed dat zal aan mij liggen.quote:Op maandag 2 juli 2012 20:56 schreef drumstickNL het volgende:
Iemand deze een keer gehad? Zou een goed excuus zijn om pannekoeken te eten.![]()
![]()
Loooollll dat 5* all in is zo gek nog niet. Ze maken hier omeletten wanneer ik wil, tartaar, gegrilde vis en kip. Alleen opletten met de.drank.![]()
Zou je GI echt door de roof gaan denk je? Het is blijkbaar wel echt fijngemalen, zie omschrijving. http://www.bodyenfitshop.(...)tion/ultra-fine-oatsquote:Op maandag 2 juli 2012 17:59 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
En bovendien:
[..]
Maar er zitten blijkbaar geen enkelvoudige carbs of suikers in.![]()
quote:Op maandag 2 juli 2012 22:18 schreef BeamofLight het volgende:
Loooollll dat 5* all in is zo gek nog niet. Ze maken hier omeletten wanneer ik wil, tartaar, gegrilde vis en kip. Alleen opletten met de.drank.![]()
![]()
Ik weet wel zeker dat je insuline door de roof gaat van havermoutpoeder (of rijstpoeder, of....). Er hoeft helemaal niks meer verteerd te worden.quote:Op maandag 2 juli 2012 22:22 schreef Snakey het volgende:
[..]
Zou je GI echt door de roof gaan denk je? Het is blijkbaar wel echt fijngemalen, zie omschrijving. http://www.bodyenfitshop.(...)tion/ultra-fine-oats
Maar er zitten blijkbaar geen enkelvoudige carbs of suikers in.
Okee, blijkbaar valt het mee met oatmeal:Zou eigenlijk wel meer hierover willen lezen, ben ook benieuwd waarom het effect bij tarwe en mais sterker is dan havermout. Misschien door de beta-glucan vezels die sowieso samenklonten in oatmeal, zit niet in de andere granen. Krijg je beetje het casseine shake effect vs. whey shake, allebei opgeloste eiwtten maar de een langzamer dan de ander.quote:Am J Clin Nutr. 1988 Apr;47(4):675-82.
Particle size of wheat, maize, and oat test meals: effects on plasma glucose and insulin responses and on the rate of starch digestion in vitro.
Heaton KW, Marcus SN, Emmett PM, Bolton CH.
University Department of Medicine, Bristol Royal Infirmary, UK.
When normal volunteers ate isocaloric wheat-based meals, their plasma insulin responses (peak concentration and area under curve) increased stepwise: whole grains less than cracked grains less than coarse flour less than fine flour. Insulin responses were also greater with fine maizemeal than with whole or cracked maize grains but were similar with whole groats, rolled oats, and fine oatmeal. The peak-to-nadir swing of plasma glucose was greater with wheat flour than with cracked or whole grains. In vitro starch hydrolysis by pancreatic amylase was faster with decreasing particle size with all three cereals. Correlation with the in vivo data was imperfect. Oat-based meals evoked smaller glucose and insulin responses than wheat- or maize-based meals. Particle size influences the digestion rate and consequent metabolic effects of wheat and maize but not oats. The increased insulin response to finely ground flour may be relevant to the etiology of diseases associated with hyperinsulinemia and to the management of diabetes.Confidence through competence![]()
Wel duur; ik ben nu aan het kijken of je niet zelf een mix kan maken icm whey.quote:Op maandag 2 juli 2012 22:01 schreef Nic1 het volgende:
[..]
Vind ze best lekker, al lukt het me niet om er mooie pannekoeken van te bakken. Maar goed dat zal aan mij liggen.-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-![]()
Melk, whey, eieren en brinta (of dus liever gemalen haverquote:Op maandag 2 juli 2012 22:32 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Wel duur; ik ben nu aan het kijken of je niet zelf een mix kan maken icm whey.) moet lukken.
Mmm, interessant. Je zou denken dat oats net als casseine samenklontert in je maag inderdaad.quote:Op maandag 2 juli 2012 22:29 schreef Stereotomy het volgende:
Okee, blijkbaar valt het mee met oatmeal:
[..]
Zou eigenlijk wel meer hierover willen lezen, ben ook benieuwd waarom het effect bij tarwe en mais sterker is dan havermout. Misschien door de beta-glucan vezels die sowieso samenklonten in oatmeal, zit niet in de andere granen. Krijg je beetje het casseine shake effect vs. whey shake, allebei opgeloste eiwtten maar de een langzamer dan de ander.![]()
Ik ga het morgen maken; ik zal wel een foto posten van de results.quote:Op maandag 2 juli 2012 22:33 schreef Levolution het volgende:
[..]
Melk, whey, eieren en brinta (of dus liever gemalen haver) moet lukken.
-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-![]()
+1 herkenbaar!! Gebeld worden is zwaar irritant!quote:Op maandag 2 juli 2012 11:04 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ik heb er geen last van. Buiten dat ik ermee bel check ik m'n emails ermee als ik in het buitenland ben, voor de rest kan ik eigenlijk af met een gewone cheap ass mobiel.
Ik heb een hekel aan bellen of gebeld worden, kost vaak alleen maar onnodig tijd en je wordt altijd gebeld wanneer het je niet uitkomt, dus ik gooi hem vaak nog uit ook.![]()
![]()
quote:Op maandag 2 juli 2012 20:26 schreef Stereotomy het volgende:
Oh goeie nieuwe guide voor Creatine kuurtjes:
http://www.aworkoutroutine.com/taking-creatine/
sowieso goede website voor beginners vind ik dit.
100% mee eens overigens.![]()
BAM vandaag getekend voor een woning met twee medestudenten, inclusief een ruimte voor mijn powerrack die deze week binnenkomt![]()
![]()
You lucky bastard.quote:Op maandag 2 juli 2012 22:58 schreef Warsaw het volgende:
BAM vandaag getekend voor een woning met twee medestudenten, inclusief een ruimte voor mijn powerrack die deze week binnenkomt-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-![]()
Als ik denk wat het is waar je het over hebt. Het is wel hele fijne poeder.quote:Op maandag 2 juli 2012 20:01 schreef Snakey het volgende:
[..]
Het zal geen poeder zijn lijkt me. Ik krijg binnenkort een proefzakje (1kg) van B&F. Eens kijken wat het is.
Ideaal voor door de whey shake.
Heb al een kg zak thuis liggen. Ultra Fine Oats.
Vindt het wel zo makkelijk.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: