Op zich wel een mooi basisfysiek om na te streven, kun je van daaruit weer meer opbouwen. Maar rood haar..quote:Op maandag 2 juli 2012 15:34 schreef Fanta-stick het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vind dit dus best een mooi fysiek voor een man, wat jullie? Zijn borst is namelijk nogal dik. En zijn upperpecs lopen zeker voor op andere delen van zijn borst.
Een aantal van dit soort filmpjes zijn natuurlijk nog geen onderbouwing!quote:Op zaterdag 30 juni 2012 21:24 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Deze jongens draaien ook aardig lang mee en die praten geen onzin. De manier waarop hun praten over IF is ook ontzettend positief, naast de vele andere mensen op deze planeet. Martin Berkham zelf die staat 3 jaar lang op 5/6% bodyfat door IF.
Bron?quote:Op maandag 2 juli 2012 14:51 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Je hebt je koolhydraten en/of vetten nodig om tot een bepaald energieinname te komen op een dag, dus 'niet teveel koolhydraten en vetten' is een beetje een ongrijpbaar advies. ik lees niet goed
@borstmelk: spiergroei gaat het best in een anabole omgeving, die krijg je door meer kcals te consumeren dan je verbruikt: ofwel door te bulken.Je hoeft niet een ongans aan kcal overschot te eten, daarvan krijg je niet lineair meer spieropbouw van. Ik vind zelf een lichte energieoverschot van 10% boven je onderhoud (total daily energy expenditure) altijd wel een goede vuistregel, gecombineerd met 2g/kg lichaamsgewicht aan eiwitinname.
Anderen prefereren een 20% toename wat vaak ongeveer neerkomt op +500 kcal, maar het tempo moet je zelf uitvinden en bepalen voor jezelf. Als je op de weegschaal merkt of in de spiegel ziet dat je veel vet aan het aanzetten bent in weinig tijd, betekent het dat je best wat minder kunt eten en toch nog steeds een anabole omgeving hebt om je spieren op te bouwen.
In het kort: klein energieoverschot zodat je zeer langzaam in vet, maar maximaal in spier aanzet.
[..]
Studies over IF / Ramadan tonen juist aan dat je lichaam pas na 72 uur vasten spieren gaat afbreken.
Als hij zo in mijn kamers staat, schijt ik 7 kleuren. En dat alleen door die gore blik en rossig haarquote:Op maandag 2 juli 2012 15:34 schreef Fanta-stick het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vind dit dus best een mooi fysiek voor een man, wat jullie? Zijn borst is namelijk nogal dik. En zijn upperpecs lopen zeker voor op andere delen van zijn borst.
Beter ga je naar de Appie Heijn. 500 gram voor 39 cent zo uit mn hoofd. 10x39 cent is 3,90 euro per 5 kilo...quote:Op maandag 2 juli 2012 16:49 schreef CarbonC het volgende:
Voor wie nog 5kg haver zoekt:
http://www.body-supplies.(...)c-bulk-oats_847.html
Dan moet het waarschijnlijk wel zelf door de blender gooien om het zo fijn te krijgen dat het in je shake kan.quote:Op maandag 2 juli 2012 16:58 schreef fathank het volgende:
[..]
Beter ga je naar de Appie Heijn. 500 gram voor 39 cent zo uit mn hoofd. 10x39 cent is 3,90 euro per 5 kilo...
Ja die vlokken zijn wel groot.quote:Op maandag 2 juli 2012 17:13 schreef Snakey het volgende:
[..]
Dan moet het waarschijnlijk wel zelf door de blender gooien om het zo fijn te krijgen dat het in je shake kan.
Staafmixer? Wel met een beetje beleid zodat het niet over ligt.quote:Op maandag 2 juli 2012 17:13 schreef Snakey het volgende:
[..]
Dan moet het waarschijnlijk wel zelf door de blender gooien om het zo fijn te krijgen dat het in je shake kan.
Klinkt misschien heel stom, maar zelfs als je geen staafmixer/blender hebt kun je het toch in een zak doen en dan er met een deegroller op slaan?quote:Op maandag 2 juli 2012 17:17 schreef Mr-White het volgende:
[..]
Staafmixer? Wel met een beetje beleid zodat het niet over ligt.
Ik ga het niet doen in ieder geval. Maar ik kan me voorstellen dat het voor sommigen een behoorlijke duit scheelt.quote:Op maandag 2 juli 2012 17:17 schreef Mr-White het volgende:
[..]
Staafmixer? Wel met een beetje beleid zodat het niet over ligt.
Dan ben je wel even bezig lijkt me. Je kan er een workout op zich van maken natuurlijk.quote:Op maandag 2 juli 2012 17:20 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Klinkt misschien heel stom, maar zelfs als je geen staafmixer/blender hebt kun je het toch in een zak doen en dan er met een deegroller op slaan?
Ja, hahaha vooral als je de deegroller voor een dumbell vervangt en dan een soort van hammer curls probeert te maken.quote:Op maandag 2 juli 2012 17:22 schreef Snakey het volgende:
[..]
Dan ben je wel even bezig lijkt me. Je kan er een workout op zich van maken natuurlijk.
Tegenwoordig mag dat niet meer.quote:Op maandag 2 juli 2012 17:52 schreef zoz het volgende:
[..]
Hij zit er nu waarschijnlijk een jaar aan vast
En bovendien:quote:Op maandag 2 juli 2012 16:58 schreef fathank het volgende:
[..]
Beter ga je naar de Appie Heijn. 500 gram voor 39 cent zo uit mn hoofd. 10x39 cent is 3,90 euro per 5 kilo...
Het hele idee juist van havermout eten is dat het whole-grain complexe koolhydraten zijn met een relatief lager glycemische index/load, met geleidelijke energieafgifte.quote:Zeer fijn gemalen haver.
My thoughts exactly. Ga je een beetje bloem van je havermout lopen maken.quote:Op maandag 2 juli 2012 17:59 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
En bovendien:
[..]
Het hele idee juist van havermout eten is dat het whole-grain complexe koolhydraten zijn met een relatief lager glycemische index/load, met geleidelijke energieafgifte.
Ga je het poederenGI door de roof.
Het zal geen poeder zijn lijkt me. Ik krijg binnenkort een proefzakje (1kg) van B&F. Eens kijken wat het is.quote:Op maandag 2 juli 2012 17:59 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
En bovendien:
[..]
Het hele idee juist van havermout eten is dat het whole-grain complexe koolhydraten zijn met een relatief lager glycemische index/load, met geleidelijke energieafgifte.
Laat maar weten, Rice & protein:quote:Op maandag 2 juli 2012 20:01 schreef Snakey het volgende:
[..]
Het zal geen poeder zijn lijkt me. Ik krijg binnenkort een proefzakje (1kg) van B&F. Eens kijken wat het is.
Ik zal een foto maken zodra ik het heb. Dat kan even duren want de laatste keer zijn ze het vergeten mee te zenden. Ik zou het bij mijn volgende bestelling krijgen, plus een B&F shirt (joepiequote:Op maandag 2 juli 2012 20:17 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Laat maar weten, Rice & protein:
http://www.bodylab.nl/Bodylab.nl/Rice-%26-Protein-2500-gram-786
is wel poeder bijvoorbeeld. Maar dan drink je dus idd rijstebloem op.
Nope, maar pannenkoeken eet ik sowieso wel af en toe. Lekker heur.quote:Op maandag 2 juli 2012 20:56 schreef drumstickNL het volgende:
http://bodyenfitshop.nl/l(...)ect-protein-pancakes
Iemand deze een keer gehad? Zou een goed excuus zijn om pannekoeken te eten.
met enige regelmaat. havermout, melk, eieren, kaneel en whey vanille. en ontbijtspek eronderquote:Op maandag 2 juli 2012 21:51 schreef Snakey het volgende:
[..]
Nope, maar pannenkoeken eet ik sowieso wel af en toe. Lekker heur.
Vind ze best lekker, al lukt het me niet om er mooie pannekoeken van te bakken. Maar goed dat zal aan mij liggen.quote:Op maandag 2 juli 2012 20:56 schreef drumstickNL het volgende:
http://bodyenfitshop.nl/l(...)ect-protein-pancakes
Iemand deze een keer gehad? Zou een goed excuus zijn om pannekoeken te eten.
Zou je GI echt door de roof gaan denk je? Het is blijkbaar wel echt fijngemalen, zie omschrijving. http://www.bodyenfitshop.(...)tion/ultra-fine-oatsquote:Op maandag 2 juli 2012 17:59 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
En bovendien:
[..]
quote:Op maandag 2 juli 2012 22:18 schreef BeamofLight het volgende:
Loooollll dat 5* all in is zo gek nog niet. Ze maken hier omeletten wanneer ik wil, tartaar, gegrilde vis en kip. Alleen opletten met de.drank.
Ik weet wel zeker dat je insuline door de roof gaat van havermoutpoeder (of rijstpoeder, of....). Er hoeft helemaal niks meer verteerd te worden.quote:Op maandag 2 juli 2012 22:22 schreef Snakey het volgende:
[..]
Zou je GI echt door de roof gaan denk je? Het is blijkbaar wel echt fijngemalen, zie omschrijving. http://www.bodyenfitshop.(...)tion/ultra-fine-oats
Maar er zitten blijkbaar geen enkelvoudige carbs of suikers in.
Zou eigenlijk wel meer hierover willen lezen, ben ook benieuwd waarom het effect bij tarwe en mais sterker is dan havermout. Misschien door de beta-glucan vezels die sowieso samenklonten in oatmeal, zit niet in de andere granen. Krijg je beetje het casseine shake effect vs. whey shake, allebei opgeloste eiwtten maar de een langzamer dan de ander.quote:Am J Clin Nutr. 1988 Apr;47(4):675-82.
Particle size of wheat, maize, and oat test meals: effects on plasma glucose and insulin responses and on the rate of starch digestion in vitro.
Heaton KW, Marcus SN, Emmett PM, Bolton CH.
University Department of Medicine, Bristol Royal Infirmary, UK.
When normal volunteers ate isocaloric wheat-based meals, their plasma insulin responses (peak concentration and area under curve) increased stepwise: whole grains less than cracked grains less than coarse flour less than fine flour. Insulin responses were also greater with fine maizemeal than with whole or cracked maize grains but were similar with whole groats, rolled oats, and fine oatmeal. The peak-to-nadir swing of plasma glucose was greater with wheat flour than with cracked or whole grains. In vitro starch hydrolysis by pancreatic amylase was faster with decreasing particle size with all three cereals. Correlation with the in vivo data was imperfect. Oat-based meals evoked smaller glucose and insulin responses than wheat- or maize-based meals. Particle size influences the digestion rate and consequent metabolic effects of wheat and maize but not oats. The increased insulin response to finely ground flour may be relevant to the etiology of diseases associated with hyperinsulinemia and to the management of diabetes.
Wel duur; ik ben nu aan het kijken of je niet zelf een mix kan maken icm whey.quote:Op maandag 2 juli 2012 22:01 schreef Nic1 het volgende:
[..]
Vind ze best lekker, al lukt het me niet om er mooie pannekoeken van te bakken. Maar goed dat zal aan mij liggen.
Melk, whey, eieren en brinta (of dus liever gemalen haverquote:Op maandag 2 juli 2012 22:32 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Wel duur; ik ben nu aan het kijken of je niet zelf een mix kan maken icm whey.
Mmm, interessant. Je zou denken dat oats net als casseine samenklontert in je maag inderdaad.quote:Op maandag 2 juli 2012 22:29 schreef Stereotomy het volgende:
Okee, blijkbaar valt het mee met oatmeal:
[..]
Zou eigenlijk wel meer hierover willen lezen, ben ook benieuwd waarom het effect bij tarwe en mais sterker is dan havermout. Misschien door de beta-glucan vezels die sowieso samenklonten in oatmeal, zit niet in de andere granen. Krijg je beetje het casseine shake effect vs. whey shake, allebei opgeloste eiwtten maar de een langzamer dan de ander.
Ik ga het morgen maken; ik zal wel een foto posten van de results.quote:Op maandag 2 juli 2012 22:33 schreef Levolution het volgende:
[..]
Melk, whey, eieren en brinta (of dus liever gemalen haver) moet lukken.
+1 herkenbaar!! Gebeld worden is zwaar irritant!quote:Op maandag 2 juli 2012 11:04 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ik heb er geen last van. Buiten dat ik ermee bel check ik m'n emails ermee als ik in het buitenland ben, voor de rest kan ik eigenlijk af met een gewone cheap ass mobiel.
Ik heb een hekel aan bellen of gebeld worden, kost vaak alleen maar onnodig tijd en je wordt altijd gebeld wanneer het je niet uitkomt, dus ik gooi hem vaak nog uit ook.![]()
quote:Op maandag 2 juli 2012 20:26 schreef Stereotomy het volgende:
Oh goeie nieuwe guide voor Creatine kuurtjes:
http://www.aworkoutroutine.com/taking-creatine/
sowieso goede website voor beginners vind ik dit.
You lucky bastard.quote:Op maandag 2 juli 2012 22:58 schreef Warsaw het volgende:
BAM vandaag getekend voor een woning met twee medestudenten, inclusief een ruimte voor mijn powerrack die deze week binnenkomt
Als ik denk wat het is waar je het over hebt. Het is wel hele fijne poeder.quote:Op maandag 2 juli 2012 20:01 schreef Snakey het volgende:
[..]
Het zal geen poeder zijn lijkt me. Ik krijg binnenkort een proefzakje (1kg) van B&F. Eens kijken wat het is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |