Op zich wel een mooi basisfysiek om na te streven, kun je van daaruit weer meer opbouwen. Maar rood haar..quote:Op maandag 2 juli 2012 15:34 schreef Fanta-stick het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vind dit dus best een mooi fysiek voor een man, wat jullie? Zijn borst is namelijk nogal dik. En zijn upperpecs lopen zeker voor op andere delen van zijn borst.
Een aantal van dit soort filmpjes zijn natuurlijk nog geen onderbouwing!quote:Op zaterdag 30 juni 2012 21:24 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Deze jongens draaien ook aardig lang mee en die praten geen onzin. De manier waarop hun praten over IF is ook ontzettend positief, naast de vele andere mensen op deze planeet. Martin Berkham zelf die staat 3 jaar lang op 5/6% bodyfat door IF.
Bron?quote:Op maandag 2 juli 2012 14:51 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Je hebt je koolhydraten en/of vetten nodig om tot een bepaald energieinname te komen op een dag, dus 'niet teveel koolhydraten en vetten' is een beetje een ongrijpbaar advies. ik lees niet goed
@borstmelk: spiergroei gaat het best in een anabole omgeving, die krijg je door meer kcals te consumeren dan je verbruikt: ofwel door te bulken.Je hoeft niet een ongans aan kcal overschot te eten, daarvan krijg je niet lineair meer spieropbouw van. Ik vind zelf een lichte energieoverschot van 10% boven je onderhoud (total daily energy expenditure) altijd wel een goede vuistregel, gecombineerd met 2g/kg lichaamsgewicht aan eiwitinname.
Anderen prefereren een 20% toename wat vaak ongeveer neerkomt op +500 kcal, maar het tempo moet je zelf uitvinden en bepalen voor jezelf. Als je op de weegschaal merkt of in de spiegel ziet dat je veel vet aan het aanzetten bent in weinig tijd, betekent het dat je best wat minder kunt eten en toch nog steeds een anabole omgeving hebt om je spieren op te bouwen.
In het kort: klein energieoverschot zodat je zeer langzaam in vet, maar maximaal in spier aanzet.
[..]
Studies over IF / Ramadan tonen juist aan dat je lichaam pas na 72 uur vasten spieren gaat afbreken.
Als hij zo in mijn kamers staat, schijt ik 7 kleuren. En dat alleen door die gore blik en rossig haarquote:Op maandag 2 juli 2012 15:34 schreef Fanta-stick het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vind dit dus best een mooi fysiek voor een man, wat jullie? Zijn borst is namelijk nogal dik. En zijn upperpecs lopen zeker voor op andere delen van zijn borst.
Beter ga je naar de Appie Heijn. 500 gram voor 39 cent zo uit mn hoofd. 10x39 cent is 3,90 euro per 5 kilo...quote:Op maandag 2 juli 2012 16:49 schreef CarbonC het volgende:
Voor wie nog 5kg haver zoekt:
http://www.body-supplies.(...)c-bulk-oats_847.html
Dan moet het waarschijnlijk wel zelf door de blender gooien om het zo fijn te krijgen dat het in je shake kan.quote:Op maandag 2 juli 2012 16:58 schreef fathank het volgende:
[..]
Beter ga je naar de Appie Heijn. 500 gram voor 39 cent zo uit mn hoofd. 10x39 cent is 3,90 euro per 5 kilo...
Ja die vlokken zijn wel groot.quote:Op maandag 2 juli 2012 17:13 schreef Snakey het volgende:
[..]
Dan moet het waarschijnlijk wel zelf door de blender gooien om het zo fijn te krijgen dat het in je shake kan.
Staafmixer? Wel met een beetje beleid zodat het niet over ligt.quote:Op maandag 2 juli 2012 17:13 schreef Snakey het volgende:
[..]
Dan moet het waarschijnlijk wel zelf door de blender gooien om het zo fijn te krijgen dat het in je shake kan.
Klinkt misschien heel stom, maar zelfs als je geen staafmixer/blender hebt kun je het toch in een zak doen en dan er met een deegroller op slaan?quote:Op maandag 2 juli 2012 17:17 schreef Mr-White het volgende:
[..]
Staafmixer? Wel met een beetje beleid zodat het niet over ligt.
Ik ga het niet doen in ieder geval. Maar ik kan me voorstellen dat het voor sommigen een behoorlijke duit scheelt.quote:Op maandag 2 juli 2012 17:17 schreef Mr-White het volgende:
[..]
Staafmixer? Wel met een beetje beleid zodat het niet over ligt.
Dan ben je wel even bezig lijkt me. Je kan er een workout op zich van maken natuurlijk.quote:Op maandag 2 juli 2012 17:20 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Klinkt misschien heel stom, maar zelfs als je geen staafmixer/blender hebt kun je het toch in een zak doen en dan er met een deegroller op slaan?
Ja, hahaha vooral als je de deegroller voor een dumbell vervangt en dan een soort van hammer curls probeert te maken.quote:Op maandag 2 juli 2012 17:22 schreef Snakey het volgende:
[..]
Dan ben je wel even bezig lijkt me. Je kan er een workout op zich van maken natuurlijk.
Tegenwoordig mag dat niet meer.quote:Op maandag 2 juli 2012 17:52 schreef zoz het volgende:
[..]
Hij zit er nu waarschijnlijk een jaar aan vast
En bovendien:quote:Op maandag 2 juli 2012 16:58 schreef fathank het volgende:
[..]
Beter ga je naar de Appie Heijn. 500 gram voor 39 cent zo uit mn hoofd. 10x39 cent is 3,90 euro per 5 kilo...
Het hele idee juist van havermout eten is dat het whole-grain complexe koolhydraten zijn met een relatief lager glycemische index/load, met geleidelijke energieafgifte.quote:Zeer fijn gemalen haver.
My thoughts exactly. Ga je een beetje bloem van je havermout lopen maken.quote:Op maandag 2 juli 2012 17:59 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
En bovendien:
[..]
Het hele idee juist van havermout eten is dat het whole-grain complexe koolhydraten zijn met een relatief lager glycemische index/load, met geleidelijke energieafgifte.
Ga je het poederenGI door de roof.
Het zal geen poeder zijn lijkt me. Ik krijg binnenkort een proefzakje (1kg) van B&F. Eens kijken wat het is.quote:Op maandag 2 juli 2012 17:59 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
En bovendien:
[..]
Het hele idee juist van havermout eten is dat het whole-grain complexe koolhydraten zijn met een relatief lager glycemische index/load, met geleidelijke energieafgifte.
Ga je het poederenGI door de roof.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |