Je hebt je koolhydraten en/of vetten nodig om tot een bepaald energieinname te komen op een dag, dus 'niet teveel koolhydraten en vetten' is een beetje een ongrijpbaar advies. ik lees niet goedquote:Op maandag 2 juli 2012 14:23 schreef Bendoe het volgende:
[..]
met een cleanbulk boven je onderhoud eten, door je eiwitten en groentes hoog te houden. niet teveel koolhydraten en vetten op normaal houden om je bf niet teveel te laten stijgen.
Studies over IF / Ramadan tonen juist aan dat je lichaam pas na 72 uur vasten spieren gaat afbreken.quote:Op maandag 2 juli 2012 14:49 schreef borstmelk het volgende:
thanks voor de reacties.
leangains vind ik wat gevaarlijk in de bulk lijkt mij dan. omdat ik als ecto volgens mij heel snel spiermassa verlies, en als ik dan ga trainen en leven voor uren op een lege maag ben ik dan riskant bezig?
Ik weet niet waarvandaan je moest komen, maar als je nu op 10% zit en eerst nog veel hoger, dan kun je wel vergeten dat je ecto bent.quote:Op maandag 2 juli 2012 14:49 schreef borstmelk het volgende:
thanks voor de reacties.
leangains vind ik wat gevaarlijk in de bulk lijkt mij dan. omdat ik als ecto volgens mij heel snel spiermassa verlies, en als ik dan ga trainen en leven voor uren op een lege maag ben ik dan riskant bezig?
ik zat een tijd terug op 16%. na een paar weken cutten 10%. ik woog toen 68-70 kilo. ik ben 1.71 en kom moeilijk aan. ik ben voor mijn gevoel tijdens de bulk verschrikkelijk veel gaan eten, toen kwam het vet ineens erg snel opduiken.quote:Op maandag 2 juli 2012 14:51 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Ik weet niet waarvandaan je moest komen, maar als je nu op 10% zit en eerst nog veel hoger, dan kun je wel vergeten dat je ecto bent.
Lange armen en benen zijn niet per defenitie ecto...
Wat is verschrikkelijk veel in kcal?quote:Op maandag 2 juli 2012 14:54 schreef borstmelk het volgende:
[..]
ik zat een tijd terug op 16%. na een paar weken cutten 10%. ik woog toen 68-70 kilo. ik ben 1.71 en kom moeilijk aan. ik ben voor mijn gevoel tijdens de bulk verschrikkelijk veel gaan eten, toen kwam het vet ineens erg snel opduiken.
quote:Op maandag 2 juli 2012 14:54 schreef borstmelk het volgende:
[..]
ik zat een tijd terug op 16%. na een paar weken cutten 10%. ik woog toen 68-70 kilo. ik ben 1.71 en kom moeilijk aan. ik ben voor mijn gevoel tijdens de bulk verschrikkelijk veel gaan eten, toen kwam het vet ineens erg snel opduiken.
hahahah precies, als je begint denk je ik moet aankomen en nog eens aankomen. dan pas je opeens niet meer in al je broeken en begin je cutten te overwegenquote:Op maandag 2 juli 2012 14:56 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Het is altijd ff stoeien met je energieinname hoor. Als je een tijdje teveel eet en je komt veel vet aan denk je: @#*&(maar dan weet je voor erna tenminste wel dat je ook met iets minder kunt.
nee sorry ik typte het verkeerd. ik weeg nu 62kilo. toen schommelde ik tussen 68-70kgquote:Op maandag 2 juli 2012 14:56 schreef Stereotomy het volgende:
70 kilo op 10% bf op 1.71 is overigens al vrij buff, niet?
en hoe snel groeide je toen? kwa kg/week/maand?quote:Op maandag 2 juli 2012 14:56 schreef borstmelk het volgende:
[..]
heb toen een tijd GOMAD gedaan, en na GOMAD 3500kcal op 64 kilo
Ha. Skinny dus.quote:Op maandag 2 juli 2012 14:57 schreef borstmelk het volgende:
[..]
nee sorry ik typte het verkeerd. ik weeg nu 62kilo. toen schommelde ik tussen 68-70kg
kwa gewicht verschrikkelijk snel. ik begon met 55kilo (!) en woog na het GOMAD en eten 68-70 kiloquote:Op maandag 2 juli 2012 14:57 schreef RaymondK het volgende:
[..]
en hoe snel groeide je toen? kwa kg/week/maand?
In hoeveel tijd?quote:Op maandag 2 juli 2012 14:58 schreef borstmelk het volgende:
[..]
kwa gewicht verschrikkelijk snel. ik begon met 55kilo (!) en woog na het GOMAD en eten 68-70 kilo
verschrikkelijk skinny inderdaad. nu voor de zomer een cleanbulk en in de winter weer all out. en dan wat ik eerst fout deed nu goed doen. en zo blijven herhalenquote:Op maandag 2 juli 2012 14:58 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ha. Skinny dus.
Nog 10 kg spier erbij, dan ben je buff.![]()
'k heb nog geen pic's gezien, maar kan vanaf hier al ruiken dat je geen ecto bent.quote:Op maandag 2 juli 2012 14:58 schreef borstmelk het volgende:
[..]
kwa gewicht verschrikkelijk snel. ik begon met 55kilo (!) en woog na het GOMAD en eten 68-70 kilo
ik heb gisteren voor mijzelf een progressiefoto gemaakt, ik kan wel een pm sturen, ik begin nu namelijk te twijfelen hahahquote:Op maandag 2 juli 2012 15:00 schreef RaymondK het volgende:
[..]
'k heb nog geen pic's gezien, maar kan vanaf hier al ruiken dat je geen ecto bent.![]()
Dat mag, je kan hem ook linken hier naar het forum. Dan kunnen meer mensen hun mening gevenquote:Op maandag 2 juli 2012 15:02 schreef borstmelk het volgende:
[..]
ik heb gisteren voor mijzelf een progressiefoto gemaakt, ik kan wel een pm sturen, ik begin nu namelijk te twijfelen hahah
hoe oud ben je?quote:Op maandag 2 juli 2012 14:57 schreef borstmelk het volgende:
[..]
nee sorry ik typte het verkeerd. ik weeg nu 62kilo. toen schommelde ik tussen 68-70kg
5kg per maand? Dan is het niet raar dat je een buikje kreeg haha. Maar het was zo te horen wel nodig bij jouw, dus wat maakt het uit. Nu gewoon iets rustiger aan hahaquote:Op maandag 2 juli 2012 14:58 schreef borstmelk het volgende:
[..]
Ik vind hem maar een enge gingerquote:Op maandag 2 juli 2012 15:34 schreef Fanta-stick het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vind dit dus best een mooi fysiek voor een man, wat jullie? Zijn borst is namelijk nogal dik. En zijn upperpecs lopen zeker voor op andere delen van zijn borst.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |