SPOILER: AlgemeenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: TrainingsmethodenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: OefeningenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een goed trainingsschema bestaat voor een groot gedeelte uit de grote compound oefeningen zoals squats, deadlifts, bench press, overhead presses, bent over rows etc. De rest van je trainingsschema kan je opvullen met andere (zoals isolatie) oefeningen.SPOILER: VoedingOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: RustOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: SupplementatieOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Vitamines en mineralenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: SteroidenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Handige en informatieve linkjesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Speciale Newb GuideOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: FAQOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Ter afsluiting nog een aantal foto's van de top 3 van de Mr. Olympia 2011Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Deze openingspost is ooit gestart door Mr.J op GoT. Na 2 jaar in deze vorm te zijn gebruikt heeft LedZep deze uitgebreid en waar nodig verbeterd., na nog eens 2 jaar heeft CarbonC een kleine revisie/uitbreiding/update doorgevoerd. In 2011 heeft Yuri_Boyka de OP onderverdeeld in spoilers.
De OP staat hier![]()
![]()
Mijn nieuwe whey ook telkens.quote:![]()
/dagboek
Net even 6 eieren met bacon gemacht op 4 bruine broodjes met boter. om nom nom-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-![]()
quote:Op zaterdag 30 juni 2012 09:52 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Mijn nieuwe whey ook telkens.![]()
/dagboek
Net even 6 eieren met bacon gemacht op 4 bruine broodjes met boter. om nom nom
Egg in a Basket a la V for Vendetta maken
[ Bericht 0% gewijzigd door Stereotomy op 30-06-2012 11:18:12 ]Confidence through competence![]()
Geen bacon in huis.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 09:52 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Mijn nieuwe whey ook telkens.![]()
/dagboek
Net even 6 eieren met bacon gemacht op 4 bruine broodjes met boter. om nom nom![]()
![]()
Wit brood.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 10:28 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-![]()
Haha, ik wou al zeggen.quote:
Trouwens meer mensen die in juli of augustus op zuipvakantie gaan? Ik wel. Auw, dat wordt een slijtageslag voor mijn lichaam.![]()
Confidence through competence![]()
Morgen. 8 dagen. All Inclusive Ultra.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 12:21 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Haha, ik wou al zeggen.
Trouwens meer mensen die in juli of augustus op zuipvakantie gaan? Ik wel. Auw, dat wordt een slijtageslag voor mijn lichaam.
Maar ook incl. fitness-ruimte. 5 zwembaden. Zal allemaal wel meevallen.![]()
Allemaal vrienden zonder geld of met een overmatige invloed van een vriendin, dus dit jaar een keertje niet, hooguit een last-minute.![]()
![]()
Gewoon boeken. Heb ik eergisteren ook gedaan. Morgen vertrekken. Kreeg nog vroegboekkorting ook.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 12:35 schreef BigSmurf het volgende:
Allemaal vrienden zonder geld of met een overmatige invloed van een vriendin, dus dit jaar een keertje niet, hooguit een last-minute.![]()
Vroegboekkorting bij drie dagen van tevoren.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 12:44 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Gewoon boeken. Heb ik eergisteren ook gedaan. Morgen vertrekken. Kreeg nog vroegboekkorting ook.
Zie het allemaal wel, zomertje in Nederland blijven ga ik ook niet dood aan.![]()
Jepquote:Op zaterdag 30 juni 2012 12:21 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Haha, ik wou al zeggen.
Trouwens meer mensen die in juli of augustus op zuipvakantie gaan? Ik wel. Auw, dat wordt een slijtageslag voor mijn lichaam.
Maar ik zuip ook regelmatig in de weekenden dus who cares![]()
Goede balans erin vinden.![]()
Sziget hier, ellendequote:Op zaterdag 30 juni 2012 12:21 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Haha, ik wou al zeggen.
BEASTMODE![]()
quote:Op zaterdag 30 juni 2012 10:28 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
![]()
![]()
Vind het wel knap als je het gehakt gaar krijgt en tegelijkertijd het eigeel zacht weet te houden.This isn't even my final form.![]()
Dat gele is van de kaasquote:Op zaterdag 30 juni 2012 14:11 schreef Levolution het volgende:
Vind het wel knap als je het gehakt gaar krijgt en tegelijkertijd het eigeel zacht weet te houden.![]()
![]()
Dat gele op de tafel toch niet?quote:
Anders is het wel erg vloeibaar, zelfs voor gesmolten kaas, dat is wel iets viskeuzer dan dit.
This isn't even my final form.![]()
Dat is mijn punt. Die laatste foto is dan ook een slechte Photoshop of gestagede foto ofzo.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 14:22 schreef Drommeldaris het volgende:
Dat ei is sowieso niet vloeibaar meer als die burger zo gaar is.This isn't even my final form.![]()
Last van mijn rechter trap sinds gisteren na die full body training, gemasseerd en alles geprobeerd maar het gaat niet weg.![]()
Beetje van die zalf erop?quote:Op zaterdag 30 juni 2012 14:42 schreef SunTzu het volgende:
Last van mijn rechter trap sinds gisteren na die full body training, gemasseerd en alles geprobeerd maar het gaat niet weg.-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-![]()
Ik heb deze maar helpt niet, kan mijn hoofd niet naar rechts draaien maar ga vanavond naar een feestquote:![]()
![]()
![]()
"made in singapore"
oh god; anyhow; de kruidvat heeft wel zo'n blauwe tube spul ik weet niet hoe het heet.
Ik smeer het erop en dan voel je helemaal een soort gloed ofzo, uurtje later voelt het stukken beter altijd. (Tenzij je flinke kneuzingen of scheuren hebt)-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-![]()
Durex Playquote:Op zaterdag 30 juni 2012 15:19 schreef SunTzu het volgende:
Heb je daar een naam of een foto van? Dan ga ik die zo ff halen.![]()
Nu ik zomervakantie heb en de komende 2 weken alle tijd van de wereld heb, wil ik 2 weken een low carb dieet proberen, net iets onder onderhoud.
Dit is puur experimenteel, mijn bedoeling is geen echte cut maar om te kijken hoe mijn lichaam (en kracht) op een dergelijke cut zal reageren. En ik kan wel wat minder eten gebruiken, aangezien ik wel wat vet heb gegained.
Wat is de beste verhouding van macronutriënten hiervoor? E/k/v 5:1:4? Of net iets meer carbs (4:2:4)? Wat denken jullie?
[ Bericht 1% gewijzigd door Levolution op 30-06-2012 17:04:06 ]This isn't even my final form.![]()
Ik zou zeggen dat dit behoorlijk persoonlijk is, maar wanneer ik mijn koolhydraten verminder, merk ik zeker wel minder uithoudingsvermogen. Ik zou gewoon kijken hoe je zelf reageert op verschillende hoeveelheden koolhydraten.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 16:58 schreef Levolution het volgende:
Nu ik zomervakantie heb en de komende 2 weken alle tijd van de wereld heb, wil ik 2 weken een low carb dieet proberen, net iets onder onderhoud.
Dit is puur experimenteel, mijn bedoeling is geen echte cut maar om te kijken hoe mijn lichaam (en kracht) op een dergelijke cut zal reageren. En ik kan wel wat minder eten gebruiken, aangezien ik wel wat vet heb gegained.
Wat is de beste verhouding van macronutriënten hiervoor? E/k/v 5:1:4? Of net iets meer carbs (4:2:4)? Wat denken jullie?![]()
Als je wat vet kwijt wil kan het goed werken. Ik voel het ook direct als ik niet genoeg carbs binnen krijg though.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 17:25 schreef kevin_ het volgende:
[..]
Ik zou zeggen dat dit behoorlijk persoonlijk is, maar wanneer ik mijn koolhydraten verminder, merk ik zeker wel minder uithoudingsvermogen. Ik zou gewoon kijken hoe je zelf reageert op verschillende hoeveelheden koolhydraten.![]()
Op de korte termijn, eens. Maar als je later weer koolhydraten gaat toevoegen, zal het effect weer 0 zijn denk ik. Het is vooral dat je er droger uitziet als je weinig koolhydraten eet, maar ik denk niet dat dit lang vol te houden is.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 17:35 schreef Snakey het volgende:
[..]
Als je wat vet kwijt wil kan het goed werken. Ik voel het ook direct als ik niet genoeg carbs binnen krijg though.![]()
True.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 17:42 schreef kevin_ het volgende:
[..]
Op de korte termijn, eens. Maar als je later weer koolhydraten gaat toevoegen, zal het effect weer 0 zijn denk ik. Het is vooral dat je er droger uitziet als je weinig koolhydraten eet, maar ik denk niet dat dit lang vol te houden is.![]()
Wie zit hier nog steeds vast aan die oude "6 maaltijden per dag" theorie? Het blijkt dat IF duidelijk DE beste methode is om fucking ripped te worden. Het vet smelt.
TMW zegt het ook al:
Even een down(up)date van mijzelf. De afgelopen 6 maanden heb ik helaas niet getraind wegens vele andere prioriteiten. Ik ben vorig jaar blijven zitten omdat ik er geen reet aan gedaan heb en afgelopen week had ik toetsweek en heb alle examens gehaald dus nu ben ik wel over.![]()
Dat betekent dat ik geen shit aan mijn hoofd heb waardoor ik mij kan richten op datgene wat ik wil. De aankomende 8 weken heb ik vakantie en ga weer beginnen, de afgelopen 6 maanden dus ook helaas weer aangekomen. De aankomende 8 weken worden het 8 weken IF'en, buffelen en zwemmen. Aangezien ik verder niks aan mijn hoofd heb kan ik mij hier ook volledig op richten en hoop dan ook dat ik over 8 weken een positief resultaat heb.
Tot over 8 weken.If not now, then when.![]()
Vind het ook goed werken, zeker in de cut en tijdens de bulk vind ik het ook goed werken. Helaas is het lang niet altijd mogelijk voor mij om in zo'n tijd zoveel kcal te eten en daarbuiten niks.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 19:25 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Wie zit hier nog steeds vast aan die oude "6 maaltijden per dag" theorie? Het blijkt dat IF duidelijk DE beste methode is om fucking ripped te worden. Het vet smelt.
TMW zegt het ook al:
Even een down(up)date van mijzelf. De afgelopen 6 maanden heb ik helaas niet getraind wegens vele andere prioriteiten. Ik ben vorig jaar blijven zitten omdat ik er geen reet aan gedaan heb en afgelopen week had ik toetsweek en heb alle examens gehaald dus nu ben ik wel over.![]()
Dat betekent dat ik geen shit aan mijn hoofd heb waardoor ik mij kan richten op datgene wat ik wil. De aankomende 8 weken heb ik vakantie en ga weer beginnen, de afgelopen 6 maanden dus ook helaas weer aangekomen. De aankomende 8 weken worden het 8 weken IF'en, buffelen en zwemmen. Aangezien ik verder niks aan mijn hoofd heb kan ik mij hier ook volledig op richten en hoop dan ook dat ik over 8 weken een positief resultaat heb.
Tot over 8 weken.I just had to get that stress off my chest like breast reduction.![]()
kevin_ en Snakey, bedankt voor de reacties. Het zou inderdaad best kunnen dat ik minder uithoudingsvermogen heb. Daarom wil ik het ook eerst uittesten, of het bevalt. En juist daarom en om praktische redenen wil ik ook geen zero carb diet, maar low carb diet. Ik denk dat ik het op 4:2:4 houd, sowieso worden de eiwitten anders onbetaalbaar.
This isn't even my final form.![]()
quote:Op zaterdag 30 juni 2012 19:25 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Het blijkt dat IF duidelijk DE beste methode is om fucking ripped te worden. Het vet smelt.
Een energiedeficientie is DE methode om fucking ripped te worden. Als IF bevalt dan bevalt het en anders op een ander eetpatroon.
Lijkt wel alsof Sonja Bakker is ontdekt, jezus man...
Het feit dat er zoveel mensen op zoveel manieren ripped worden toont voor mij aan dat het menselijk lichaam hoogst adaptabel is, of je nou 6, 3 of 1 maaltijd per dag eet, zolang je je energie maar binnenkrijgt.
En succes met afvallen.
[ Bericht 4% gewijzigd door Stereotomy op 30-06-2012 20:59:01 ]Confidence through competence![]()
Seriously, 50% van je kcals als eiwit? Heb je al uitgerekend op hoeveel gram eiwit per kg ichaamsgewicht je dan zit?quote:Op zaterdag 30 juni 2012 16:58 schreef Levolution het volgende:
Wat is de beste verhouding van macronutriënten hiervoor? E/k/v 5:1:4?
Confidence through competence![]()
Waarom zo denigrerend? Er zijn genoeg mensen die moeite hebben met vet kwijtraken door 6 kleine maaltijden per dag te eten wat ook nog eens voor de meeste lastig is, terwijl je met IF sneller vet verbrand dan door je vast te houden aan 6 kleine maaltijden per dag.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 20:48 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Een energiedeficientie is DE methode om fucking ripped te worden. Als IF bevalt dan bevalt het en anders op een ander eetpatroon.
Lijkt wel alsof Sonja Bakker is ontdekt, jezus man...
Het blijkt dat naast het snelle vet verbranden er nog tig andere voordelen aan IF zitten, voornamelijk ook dat jij je beter en scherper voelt. Er zijn ontzettend veel mensen die overgestapt zijn naar IF en het echt DE beste methode vinden en er volop van genieten, al die DBB gasten spreken er ook lof over.
Zo'n toon is onnodig en die smilie vooral, mij doet zo'n toon eerder denken aan "Wist ik maar eerder dat IF zo succesvol was" dan "Ja, IF is duidelijk één van de beste methodes". Natuurlijk is een deficit de manier waarmee je ripped wordt, maar de manier waarop is toch de succesvolste.If not now, then when.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: