abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 30 juni 2012 @ 15:19:54 #31
354147 SunTzu
The Art of War allesssssss
pi_113594470
Heb je daar een naam of een foto van? Dan ga ik die zo ff halen.
pi_113595308
Spiroflor van VSM!
  zaterdag 30 juni 2012 @ 15:50:05 #33
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_113595411
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 juni 2012 15:19 schreef SunTzu het volgende:
Heb je daar een naam of een foto van? Dan ga ik die zo ff halen.
Durex Play
  zaterdag 30 juni 2012 @ 16:37:12 #34
354147 SunTzu
pi_113597028
Heb Tantum gekocht, shit werkt niet.
  zaterdag 30 juni 2012 @ 16:58:34 #35
254206 Levolution
-|||----------|||-
pi_113597771
Nu ik zomervakantie heb en de komende 2 weken alle tijd van de wereld heb, wil ik 2 weken een low carb dieet proberen, net iets onder onderhoud.
Dit is puur experimenteel, mijn bedoeling is geen echte cut maar om te kijken hoe mijn lichaam (en kracht) op een dergelijke cut zal reageren. En ik kan wel wat minder eten gebruiken, aangezien ik wel wat vet heb gegained.

Wat is de beste verhouding van macronutriënten hiervoor? E/k/v 5:1:4? Of net iets meer carbs (4:2:4)? Wat denken jullie?

[ Bericht 1% gewijzigd door Levolution op 30-06-2012 17:04:06 ]
This isn't even my final form.
pi_113598753
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 juni 2012 16:58 schreef Levolution het volgende:
Nu ik zomervakantie heb en de komende 2 weken alle tijd van de wereld heb, wil ik 2 weken een low carb dieet proberen, net iets onder onderhoud.
Dit is puur experimenteel, mijn bedoeling is geen echte cut maar om te kijken hoe mijn lichaam (en kracht) op een dergelijke cut zal reageren. En ik kan wel wat minder eten gebruiken, aangezien ik wel wat vet heb gegained.

Wat is de beste verhouding van macronutriënten hiervoor? E/k/v 5:1:4? Of net iets meer carbs (4:2:4)? Wat denken jullie?
Ik zou zeggen dat dit behoorlijk persoonlijk is, maar wanneer ik mijn koolhydraten verminder, merk ik zeker wel minder uithoudingsvermogen. Ik zou gewoon kijken hoe je zelf reageert op verschillende hoeveelheden koolhydraten.
  zaterdag 30 juni 2012 @ 17:35:11 #37
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_113599042
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 juni 2012 17:25 schreef kevin_ het volgende:

[..]

Ik zou zeggen dat dit behoorlijk persoonlijk is, maar wanneer ik mijn koolhydraten verminder, merk ik zeker wel minder uithoudingsvermogen. Ik zou gewoon kijken hoe je zelf reageert op verschillende hoeveelheden koolhydraten.
Als je wat vet kwijt wil kan het goed werken. Ik voel het ook direct als ik niet genoeg carbs binnen krijg though.
pi_113599255
quote:
7s.gif Op zaterdag 30 juni 2012 17:35 schreef Snakey het volgende:

[..]

Als je wat vet kwijt wil kan het goed werken. Ik voel het ook direct als ik niet genoeg carbs binnen krijg though.
Op de korte termijn, eens. Maar als je later weer koolhydraten gaat toevoegen, zal het effect weer 0 zijn denk ik. Het is vooral dat je er droger uitziet als je weinig koolhydraten eet, maar ik denk niet dat dit lang vol te houden is.
  zaterdag 30 juni 2012 @ 18:09:11 #39
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_113599991
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 juni 2012 17:42 schreef kevin_ het volgende:

[..]

Op de korte termijn, eens. Maar als je later weer koolhydraten gaat toevoegen, zal het effect weer 0 zijn denk ik. Het is vooral dat je er droger uitziet als je weinig koolhydraten eet, maar ik denk niet dat dit lang vol te houden is.
True.
pi_113602271
Wie zit hier nog steeds vast aan die oude "6 maaltijden per dag" theorie? Het blijkt dat IF duidelijk DE beste methode is om fucking ripped te worden. Het vet smelt.

TMW zegt het ook al:

Even een down(up)date van mijzelf. De afgelopen 6 maanden heb ik helaas niet getraind wegens vele andere prioriteiten. Ik ben vorig jaar blijven zitten omdat ik er geen reet aan gedaan heb en afgelopen week had ik toetsweek en heb alle examens gehaald dus nu ben ik wel over. *O*

Dat betekent dat ik geen shit aan mijn hoofd heb waardoor ik mij kan richten op datgene wat ik wil. De aankomende 8 weken heb ik vakantie en ga weer beginnen, de afgelopen 6 maanden dus ook helaas weer aangekomen. De aankomende 8 weken worden het 8 weken IF'en, buffelen en zwemmen. Aangezien ik verder niks aan mijn hoofd heb kan ik mij hier ook volledig op richten en hoop dan ook dat ik over 8 weken een positief resultaat heb.

Tot over 8 weken.
If not now, then when.
pi_113602493
quote:
14s.gif Op zaterdag 30 juni 2012 19:25 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Wie zit hier nog steeds vast aan die oude "6 maaltijden per dag" theorie? Het blijkt dat IF duidelijk DE beste methode is om fucking ripped te worden. Het vet smelt.

TMW zegt het ook al:

Even een down(up)date van mijzelf. De afgelopen 6 maanden heb ik helaas niet getraind wegens vele andere prioriteiten. Ik ben vorig jaar blijven zitten omdat ik er geen reet aan gedaan heb en afgelopen week had ik toetsweek en heb alle examens gehaald dus nu ben ik wel over. *O*

Dat betekent dat ik geen shit aan mijn hoofd heb waardoor ik mij kan richten op datgene wat ik wil. De aankomende 8 weken heb ik vakantie en ga weer beginnen, de afgelopen 6 maanden dus ook helaas weer aangekomen. De aankomende 8 weken worden het 8 weken IF'en, buffelen en zwemmen. Aangezien ik verder niks aan mijn hoofd heb kan ik mij hier ook volledig op richten en hoop dan ook dat ik over 8 weken een positief resultaat heb.

Tot over 8 weken.
Vind het ook goed werken, zeker in de cut en tijdens de bulk vind ik het ook goed werken. Helaas is het lang niet altijd mogelijk voor mij om in zo'n tijd zoveel kcal te eten en daarbuiten niks.
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
  zaterdag 30 juni 2012 @ 19:44:32 #42
354147 SunTzu
pi_113603000
Waar staat IF voor?
  zaterdag 30 juni 2012 @ 19:45:49 #43
316115 BigSmurf
Groots in kleinigheden!
pi_113603051
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 juni 2012 19:44 schreef SunTzu het volgende:
Waar staat IF voor?
Intermittent Fasting
pi_113603204
If not now, then when.
  zaterdag 30 juni 2012 @ 20:07:59 #45
254206 Levolution
-|||----------|||-
pi_113603888
kevin_ en Snakey, bedankt voor de reacties. Het zou inderdaad best kunnen dat ik minder uithoudingsvermogen heb. Daarom wil ik het ook eerst uittesten, of het bevalt. En juist daarom en om praktische redenen wil ik ook geen zero carb diet, maar low carb diet. Ik denk dat ik het op 4:2:4 houd, sowieso worden de eiwitten anders onbetaalbaar. :P
This isn't even my final form.
  zaterdag 30 juni 2012 @ 20:48:37 #46
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_113605381
quote:
Het blijkt dat IF duidelijk DE beste methode is om fucking ripped te worden. Het vet smelt.

:')

Een energiedeficientie is DE methode om fucking ripped te worden. Als IF bevalt dan bevalt het en anders op een ander eetpatroon.

Lijkt wel alsof Sonja Bakker is ontdekt, jezus man...

Het feit dat er zoveel mensen op zoveel manieren ripped worden toont voor mij aan dat het menselijk lichaam hoogst adaptabel is, of je nou 6, 3 of 1 maaltijd per dag eet, zolang je je energie maar binnenkrijgt.

En succes met afvallen.

[ Bericht 4% gewijzigd door Stereotomy op 30-06-2012 20:59:01 ]
Confidence through competence
  zaterdag 30 juni 2012 @ 20:51:06 #47
55709 Stereotomy
pi_113605451
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 juni 2012 13:49 schreef seto het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

:9
_O_
  zaterdag 30 juni 2012 @ 20:53:44 #48
55709 Stereotomy
pi_113605541
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 juni 2012 16:58 schreef Levolution het volgende:
Wat is de beste verhouding van macronutriënten hiervoor? E/k/v 5:1:4?
Seriously, 50% van je kcals als eiwit? Heb je al uitgerekend op hoeveel gram eiwit per kg ichaamsgewicht je dan zit? oO<
pi_113605851
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 juni 2012 20:48 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

:')

Een energiedeficientie is DE methode om fucking ripped te worden. Als IF bevalt dan bevalt het en anders op een ander eetpatroon.

Lijkt wel alsof Sonja Bakker is ontdekt, jezus man...
Waarom zo denigrerend? Er zijn genoeg mensen die moeite hebben met vet kwijtraken door 6 kleine maaltijden per dag te eten wat ook nog eens voor de meeste lastig is, terwijl je met IF sneller vet verbrand dan door je vast te houden aan 6 kleine maaltijden per dag.

Het blijkt dat naast het snelle vet verbranden er nog tig andere voordelen aan IF zitten, voornamelijk ook dat jij je beter en scherper voelt. Er zijn ontzettend veel mensen die overgestapt zijn naar IF en het echt DE beste methode vinden en er volop van genieten, al die DBB gasten spreken er ook lof over.

Zo'n toon is onnodig en die smilie vooral, mij doet zo'n toon eerder denken aan "Wist ik maar eerder dat IF zo succesvol was" dan "Ja, IF is duidelijk één van de beste methodes". Natuurlijk is een deficit de manier waarmee je ripped wordt, maar de manier waarop is toch de succesvolste.
If not now, then when.
pi_113605862
En bedankt!
If not now, then when.
  zaterdag 30 juni 2012 @ 21:07:39 #51
55709 Stereotomy
pi_113605993
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 juni 2012 21:03 schreef Yuri_Boyka het volgende:

<knip>
Ik herhaal: de succesvolste manier is de manier waarop het je uiteindelijk lukt. Of je nu met 6, 3 of 1 maaltijd per dag doet.

Nergens claim ik dus dat IF niet werkt, of dat andere 'dieten' niet of beter zouden werken, terwijl jij je juist zo uit gaat drukken:

quote:
Het blijkt dat IF duidelijk DE beste methode is om fucking ripped te worden. Het vet smelt.
.

Daarnaast:

quote:
0s.gif Op zaterdag 30 juni 2012 21:03 schreef Yuri_Boyka het volgende:

terwijl je met IF sneller vet verbrand dan door je vast te houden aan 6 kleine maaltijden per dag.
Onzin, het gaat om je deficientie van de dag. Of je dat met 6, 3 of 1 maaltijd bereikt, het gaat om de grootte, niet de hoeveelheid maaltijden.

[ Bericht 0% gewijzigd door Stereotomy op 30-06-2012 21:15:10 ]
pi_113606307
Je weet best wat ik bedoel met 6 kleine maaltijden per dag, het gene wat de meesten jarenlang riepen. Terwijl je met 2, 3 of 4 (volgens IF) maaltijden met dan wel vasten erbij het één van de beste methoden is.

Iedereen geloofde heilig in de manier waarop we moeten eten waaronder ik en persoonlijk vond ik het echt niet te combineren met werk/school waardoor de resultaten onder bleven. Toen ik mij ging verdiepen in IF was het gewoon een 'opluchting' voor mij aangezien dit de manier is waarmee ik ripped as fuck ga worden. Het is perfect te combineren met werk/school en er zitten tig voordelen aan.

Ik heb veel respect voor jou, vooral ook vanwege de hulp die je mensen biedt waaronder ik en vooral vanwege jouw kennis op dit gebied. Maar strooien met smilies als :') en uitdrukkingen als "Lijkt wel alsof Sonja Bakker is ontdekt, jezus man..." vind ik absoluut onnodig.

Misschien is het ook wel de frustratie van het "6 maaltijden kleine maaltijden per dag" idee waardoor ik IF zo aanprijs. Ik ga het in ieder geval de komende 8 weken proberen en dan post ik wel foto's van voor en na.
If not now, then when.
pi_113606536
Deze jongens draaien ook aardig lang mee en die praten geen onzin. De manier waarop hun praten over IF is ook ontzettend positief, naast de vele andere mensen op deze planeet. Martin Berkham zelf die staat 3 jaar lang op 5/6% bodyfat door IF.

If not now, then when.
  zaterdag 30 juni 2012 @ 21:24:54 #54
55709 Stereotomy
pi_113606563
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 juni 2012 21:18 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Je weet best wat ik bedoel met 6 kleine maaltijden per dag, het gene wat de meesten jarenlang riepen. Terwijl je met 2, 3 of 4 (volgens IF) maaltijden met dan wel vasten erbij het één van de beste methoden is.
Het. Maakt. Niet. Uit. Het gaat erom of het bij je dagelijkse levensstijl past of niet. Dagelijkse kcals en macro's zijn >> belangrijker dan hoeveel maaltijden. Het gaat erom hoe mensen het voor zichzelf volhouden, IF of niet. Ik IF ook wel eens. En soms niet. En soms een paar weken achter elkaar. En dan weer niet. Het is een eetmethode, geen magic wand.

quote:
Iedereen geloofde heilig in de manier waarop we moeten eten
Nu ga je weer voor andere mensen praten. Net zoals je zegt dat IF *de* beste manier is en dat het vet dan *smelt* etc.

quote:
waaronder ik en persoonlijk vond ik het echt niet te combineren met werk/school waardoor de resultaten onder bleven. Toen ik mij ging verdiepen in IF was het gewoon een 'opluchting' voor mij aangezien dit de manier is waarmee ik ripped as fuck ga worden. Het is perfect te combineren met werk/school en er zitten tig voordelen aan.
Gefeliciteerd, je hebt dus een manier gevonden waarop je denkt dat je het vol kan houden om voor langere tijd een netto energiedeficientie te behalen zodat je lichaamsvet gaat verbranden. Normaals veel succes gewenst om het vol te houden!

quote:
Misschien is het ook wel de frustratie van het "6 maaltijden kleine maaltijden per dag" idee waardoor ik IF zo aanprijs. Ik ga het in ieder geval de komende 8 weken proberen en dan post ik wel foto's van voor en na.
Tom Venuto prijsde 6 maaltijden per dag aan ooit. Wie wordt de volgende held, vraag ik me dan af :)
  zaterdag 30 juni 2012 @ 21:28:21 #55
55709 Stereotomy
pi_113606674
quote:
Martin Berkham zelf die staat 3 jaar lang op 5/6% bodyfat door IF.
Jij wil met n=1 anecdotaal aantonen dat IF dé reden is dat Berkhan '3 jaar lang op 5%/6% kan staan? Al die andere mensen die een extreem laag body fat hebben voordat IF gehyped werd, zullen we die maar voor de lol even vergeten? :)

Dit is precies wat ik bedoel: jij hebt iets gevonden wat je aanspreekt en wil uitproberen. Vervolgens ga je roepen dat dit * DE * beste methode is etc. terwijl je nog moet beginnen! Veel mensen vinden IF eten fijn (ik ook) maar ook veel mensen eten graag 6 maaltijden op een dag om welke reden dan ook (en dat doe ik ook wel eens). Andere mensen eten Paleo met meerdere maaltijden totdat ze ripped worden, anderen weer Lowcarb etc.

Ik ben hier om tegen jou te argumenteren dat IF niet zogenaamd 'DE' beste methode is, maar dat er meerdere manieren zijn, afhankelijk van wat voor mensen werkt of niet. Kcals en macro's hitten op een dag speelt een veel grotere rol. Dat is wat ik wil uitdragen.

[ Bericht 8% gewijzigd door Stereotomy op 30-06-2012 21:33:39 ]
  zaterdag 30 juni 2012 @ 21:28:59 #56
69994 seto
-|||--------|||-
pi_113606695
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 juni 2012 21:24 schreef Yuri_Boyka het volgende:
en die praten geen onzin.
Nee man, echt nooit.
Op dinsdag 3 december 2013 21:29 schreef JackieBrown het volgende:
Seto is zo ene baas he
pi_113607055
De reden dat ik voor andere mensen praat is omdat ik genoeg mensen in mijn omgeving heb die ook aan BB doen en ook deze problemen ondervinden, net zoals genoeg andere mensen die ik persoonlijk niet ken. Enkele in diezelfde omgeving hebben zich gewaagd aan IF en spreken er lof over.

Het vet smelt niet letterlijk weg, het is gewoon wat sterker uitgedrukt.

We weten ondertussen allemaal dat Kcals en macro's belangrijk zijn, dat zijn ze bij welke methode dan ook, maar de effecten die IF op je lichaam hebben zijn voordeliger en efficiënter dan andere methoden als ik Martin mag geloven.

Maar het is al goed, jij bent uiteindelijk toch de slimste hier.

quote:
5s.gif Op zaterdag 30 juni 2012 21:28 schreef seto het volgende:

[..]

Nee man, echt nooit.
Fijn dat je het met mij eens bent. :)
If not now, then when.
  zaterdag 30 juni 2012 @ 21:42:31 #58
55709 Stereotomy
pi_113607159
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 juni 2012 21:39 schreef Yuri_Boyka het volgende:

Maar het is al goed, jij bent uiteindelijk toch de slimste hier.

Zwaktebod. :)

Als je vanaf het begin had gezegd dat je dénkt dat IF voor jou het beste gaat werken, en dat je dat de komende tijd uit wilde gaan proberen, ipv te zeggen dat het dé béste mánier is voor iedereen, dan had ik niet de moeite hoeven te nemen om je te wijzen op het feit dat er ripped mensen bestonden voordat Berkhan of Pilon waren geboren. :)
pi_113607309
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 juni 2012 21:42 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Zwaktebod. :)

Als je vanaf het begin had gezegd dat je dénkt dat IF voor jou het beste gaat werken, en dat je dat de komende tijd uit wilde gaan proberen, ipv te zeggen dat het dé béste mánier is voor iedereen, dan had ik niet de moeite hoeven te nemen om je te wijzen op het feit dat er ripped mensen bestonden voordat Berkhan of Pilon waren geboren. :)
Hoezo zwaktebod? Je bent toch niets voor niets afgestudeerd aan een uni waar je dingen gerelateerd hieraan hebt geleerd.

IF zal inderdaad goed voor mij werken net zoals het voor super veel andere heel goed werkt. Tuurlijk bestonden er ripped mensen voor Berkhan. Maar heb je toevallig één van die filmpjes gekeken van TMW? Ze aten jaren op de befaamde manier, maar toen ze IF gingen gebruiken ging alles veel beter maar vooral sneller.

Zoals ik al zeg is het niet alleen het vet verliezen wat heel goed gebeurt, maar ook de tig andere voordelen aan IF.
If not now, then when.
pi_113607348
Maar weet je, ik ga wel eerst 8 weken lang IF doen en dan post ik foto's indien ik tevreden ben.
If not now, then when.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')