Durex Playquote:Op zaterdag 30 juni 2012 15:19 schreef SunTzu het volgende:
Heb je daar een naam of een foto van? Dan ga ik die zo ff halen.
Ik zou zeggen dat dit behoorlijk persoonlijk is, maar wanneer ik mijn koolhydraten verminder, merk ik zeker wel minder uithoudingsvermogen. Ik zou gewoon kijken hoe je zelf reageert op verschillende hoeveelheden koolhydraten.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 16:58 schreef Levolution het volgende:
Nu ik zomervakantie heb en de komende 2 weken alle tijd van de wereld heb, wil ik 2 weken een low carb dieet proberen, net iets onder onderhoud.
Dit is puur experimenteel, mijn bedoeling is geen echte cut maar om te kijken hoe mijn lichaam (en kracht) op een dergelijke cut zal reageren. En ik kan wel wat minder eten gebruiken, aangezien ik wel wat vet heb gegained.
Wat is de beste verhouding van macronutriënten hiervoor? E/k/v 5:1:4? Of net iets meer carbs (4:2:4)? Wat denken jullie?
Als je wat vet kwijt wil kan het goed werken. Ik voel het ook direct als ik niet genoeg carbs binnen krijg though.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 17:25 schreef kevin_ het volgende:
[..]
Ik zou zeggen dat dit behoorlijk persoonlijk is, maar wanneer ik mijn koolhydraten verminder, merk ik zeker wel minder uithoudingsvermogen. Ik zou gewoon kijken hoe je zelf reageert op verschillende hoeveelheden koolhydraten.
Op de korte termijn, eens. Maar als je later weer koolhydraten gaat toevoegen, zal het effect weer 0 zijn denk ik. Het is vooral dat je er droger uitziet als je weinig koolhydraten eet, maar ik denk niet dat dit lang vol te houden is.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 17:35 schreef Snakey het volgende:
[..]
Als je wat vet kwijt wil kan het goed werken. Ik voel het ook direct als ik niet genoeg carbs binnen krijg though.
True.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 17:42 schreef kevin_ het volgende:
[..]
Op de korte termijn, eens. Maar als je later weer koolhydraten gaat toevoegen, zal het effect weer 0 zijn denk ik. Het is vooral dat je er droger uitziet als je weinig koolhydraten eet, maar ik denk niet dat dit lang vol te houden is.
Vind het ook goed werken, zeker in de cut en tijdens de bulk vind ik het ook goed werken. Helaas is het lang niet altijd mogelijk voor mij om in zo'n tijd zoveel kcal te eten en daarbuiten niks.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 19:25 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Wie zit hier nog steeds vast aan die oude "6 maaltijden per dag" theorie? Het blijkt dat IF duidelijk DE beste methode is om fucking ripped te worden. Het vet smelt.
TMW zegt het ook al:
Even een down(up)date van mijzelf. De afgelopen 6 maanden heb ik helaas niet getraind wegens vele andere prioriteiten. Ik ben vorig jaar blijven zitten omdat ik er geen reet aan gedaan heb en afgelopen week had ik toetsweek en heb alle examens gehaald dus nu ben ik wel over.![]()
Dat betekent dat ik geen shit aan mijn hoofd heb waardoor ik mij kan richten op datgene wat ik wil. De aankomende 8 weken heb ik vakantie en ga weer beginnen, de afgelopen 6 maanden dus ook helaas weer aangekomen. De aankomende 8 weken worden het 8 weken IF'en, buffelen en zwemmen. Aangezien ik verder niks aan mijn hoofd heb kan ik mij hier ook volledig op richten en hoop dan ook dat ik over 8 weken een positief resultaat heb.
Tot over 8 weken.
quote:Op zaterdag 30 juni 2012 19:25 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Het blijkt dat IF duidelijk DE beste methode is om fucking ripped te worden. Het vet smelt.
Seriously, 50% van je kcals als eiwit? Heb je al uitgerekend op hoeveel gram eiwit per kg ichaamsgewicht je dan zit?quote:Op zaterdag 30 juni 2012 16:58 schreef Levolution het volgende:
Wat is de beste verhouding van macronutriënten hiervoor? E/k/v 5:1:4?
Waarom zo denigrerend? Er zijn genoeg mensen die moeite hebben met vet kwijtraken door 6 kleine maaltijden per dag te eten wat ook nog eens voor de meeste lastig is, terwijl je met IF sneller vet verbrand dan door je vast te houden aan 6 kleine maaltijden per dag.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 20:48 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Een energiedeficientie is DE methode om fucking ripped te worden. Als IF bevalt dan bevalt het en anders op een ander eetpatroon.
Lijkt wel alsof Sonja Bakker is ontdekt, jezus man...
Ik herhaal: de succesvolste manier is de manier waarop het je uiteindelijk lukt. Of je nu met 6, 3 of 1 maaltijd per dag doet.quote:
.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 19:25 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Het blijkt dat IF duidelijk DE beste methode is om fucking ripped te worden. Het vet smelt.
Onzin, het gaat om je deficientie van de dag. Of je dat met 6, 3 of 1 maaltijd bereikt, het gaat om de grootte, niet de hoeveelheid maaltijden.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 21:03 schreef Yuri_Boyka het volgende:
terwijl je met IF sneller vet verbrand dan door je vast te houden aan 6 kleine maaltijden per dag.
Het. Maakt. Niet. Uit. Het gaat erom of het bij je dagelijkse levensstijl past of niet. Dagelijkse kcals en macro's zijn >> belangrijker dan hoeveel maaltijden. Het gaat erom hoe mensen het voor zichzelf volhouden, IF of niet. Ik IF ook wel eens. En soms niet. En soms een paar weken achter elkaar. En dan weer niet. Het is een eetmethode, geen magic wand.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 21:18 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Je weet best wat ik bedoel met 6 kleine maaltijden per dag, het gene wat de meesten jarenlang riepen. Terwijl je met 2, 3 of 4 (volgens IF) maaltijden met dan wel vasten erbij het één van de beste methoden is.
Nu ga je weer voor andere mensen praten. Net zoals je zegt dat IF *de* beste manier is en dat het vet dan *smelt* etc.quote:Iedereen geloofde heilig in de manier waarop we moeten eten
Gefeliciteerd, je hebt dus een manier gevonden waarop je denkt dat je het vol kan houden om voor langere tijd een netto energiedeficientie te behalen zodat je lichaamsvet gaat verbranden. Normaals veel succes gewenst om het vol te houden!quote:waaronder ik en persoonlijk vond ik het echt niet te combineren met werk/school waardoor de resultaten onder bleven. Toen ik mij ging verdiepen in IF was het gewoon een 'opluchting' voor mij aangezien dit de manier is waarmee ik ripped as fuck ga worden. Het is perfect te combineren met werk/school en er zitten tig voordelen aan.
Tom Venuto prijsde 6 maaltijden per dag aan ooit. Wie wordt de volgende held, vraag ik me dan afquote:Misschien is het ook wel de frustratie van het "6 maaltijden kleine maaltijden per dag" idee waardoor ik IF zo aanprijs. Ik ga het in ieder geval de komende 8 weken proberen en dan post ik wel foto's van voor en na.
Jij wil met n=1 anecdotaal aantonen dat IF dé reden is dat Berkhan '3 jaar lang op 5%/6% kan staan? Al die andere mensen die een extreem laag body fat hebben voordat IF gehyped werd, zullen we die maar voor de lol even vergeten?quote:Martin Berkham zelf die staat 3 jaar lang op 5/6% bodyfat door IF.
Fijn dat je het met mij eens bent.quote:
Zwaktebod.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 21:39 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Maar het is al goed, jij bent uiteindelijk toch de slimste hier.
Hoezo zwaktebod? Je bent toch niets voor niets afgestudeerd aan een uni waar je dingen gerelateerd hieraan hebt geleerd.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 21:42 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Zwaktebod.
Als je vanaf het begin had gezegd dat je dénkt dat IF voor jou het beste gaat werken, en dat je dat de komende tijd uit wilde gaan proberen, ipv te zeggen dat het dé béste mánier is voor iedereen, dan had ik niet de moeite hoeven te nemen om je te wijzen op het feit dat er ripped mensen bestonden voordat Berkhan of Pilon waren geboren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |