Ik ben dan ook 1m74 en heb geen intenties om een braadworst te worden.quote:Op maandag 2 juli 2012 09:48 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Maaaaan 2000kcal ik zit gdvr bijna op het dubbele in de cut.
haha nee ik schreef het ook meer van in de trant dat ik ook 1m75 wil zijnquote:Op maandag 2 juli 2012 09:49 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Ik ben dan ook 1m74 en heb geen intenties om een braadworst te worden.
quote:Op maandag 2 juli 2012 09:47 schreef Zith het volgende:
[..]
Heb nog steeds een ericsson uit 2006Accu gaat een week mee
Ik eet eigenlijk nog vrij veel voor mijn doel. Volgens http://www.freedieting.com/tools/calorie_calculator.htm is mijn onderhoud (1m74, 29 jaar, 80kg, 15% BF, 5 keer per week exercise) nu zo'n 2700 kcal per dag. 2200 kcal zou dus eigenlijk mijn streven moeten zijn. Die banaan moet er eigenlijk uit dus, maar ik vind die dingen veel te lekker verdomme.quote:Op maandag 2 juli 2012 09:50 schreef RaymondK het volgende:
[..]
haha nee ik schreef het ook meer van in de trant dat ik ook 1m75 wil zijni.v.m. dit.
Won't happen no more man. Smartphones gaan 1 dag mee.quote:Op maandag 2 juli 2012 09:52 schreef RaymondK het volgende:
[..]idd.
ik bel zelden, sms heel af en toe, en dan kan i bijna 2 weken mee zonder laden.
Ideaal eigenlijk
Komt vooral omdat je die dingen, zodra je ze hebt, niet meer los kan laten. Internet on the go is toch wel errug handigquote:Op maandag 2 juli 2012 09:53 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Won't happen no more man. Smartphones gaan 1 dag mee.
Ik ga nog ff wachten voor de iphone5. die moet nu elk moment uit komen als ik het goed begrijp.quote:Op maandag 2 juli 2012 09:54 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Komt vooral omdat je die dingen, zodra je ze hebt, niet meer los kan laten. Internet on the go is toch wel errug handigMoet je je iPhone maar eens een dag op 'zwart' laten; wedden dat er maar 15 a 20% vanaf is?
Deze is ook handig.quote:Op maandag 2 juli 2012 08:17 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Ik vind mijn magnetron eierkoker echt de bom
[ afbeelding ]
Bazending. Ei, water, 3 minuten, gekookt ei.
2000kcal is voor ongetrainde vrouwenquote:Op maandag 2 juli 2012 09:44 schreef star_gazer het volgende:
Voedingsschema:
1pm: meal 1 (500 kcal)
1.30pm: appel (50 kcal)
2pm: whey met melk (245 kcal)
2.30pm: 50g notenmix (250 kcal)
3pm: banaan (175 kcal)
4pm: tonijn (150 kcal) en ei (75 kcal)
5pm: meal 2 / brinta met melk (250 kcal)
8pm: whey met water (120 kcal)
9pm: meal 3 (500 kcal)
9-1: vasten
Totaal: 2300 kcal.
Redelijk langzaam cut-schema, maar ik ben nogal bang kracht te verliezen als ik te snel ga. Ik denk dat ik op rustdagen de banaan ga vervangen voor een ei.
Als ik het naar 2000 calorieen moet terugschroeven (wat binnenkort waarschijnlijk wel moet vanwege een lager wordend onderhoudsniveau), wat zouden jullie eruit slopen? De nootjes? Waar haal ik dan mijn vetten vandaan?
Smartphones: aan de ene kant handig, aan de andere kant dodelijk voor je concentratievermogen.quote:Op maandag 2 juli 2012 09:54 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Komt vooral omdat je die dingen, zodra je ze hebt, niet meer los kan laten. Internet on the go is toch wel errug handigMoet je je iPhone maar eens een dag op 'zwart' laten; wedden dat er maar 15 a 20% vanaf is?
Ik heb er geen last van. Buiten dat ik ermee bel check ik m'n emails ermee als ik in het buitenland ben, voor de rest kan ik eigenlijk af met een gewone cheap ass mobiel.quote:Op maandag 2 juli 2012 11:00 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Smartphones: aan de ene kant handig, aan de andere kant dodelijk voor je concentratievermogen.
ik ben begonnen met ssquote:Op maandag 2 juli 2012 09:08 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Essentie: goed zware krachttraining doen en gezond eten.
Zie b.v. www.slank-en-sterk.nl
Indien je een trainingsschema nodig hebt, hoor ik het wel.
Wel een ideaal dingetje ja, ik kook ze altijd gewoon in een pannetje. Als je er 4 tegelijk kookt ben je ongeveer even lang bezig volgens mij.quote:Op maandag 2 juli 2012 08:17 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Ik vind mijn magnetron eierkoker echt de bom
[ afbeelding ]
Bazending. Ei, water, 3 minuten, gekookt ei.
Zo doe ik dat ook, dubbelhandig want ik wil wel eens 's ochtends ongemerkt een half uur onder de douche staan - nu *moet* ik er van mezelf onder uit om de eieren van het vuur te halen.quote:Op maandag 2 juli 2012 08:21 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Dat is idd. een uitvinding dan.
Ik zet elke ochtend vanaf koud een pannetje met 2 eieren op, ga douchen en dan is het zacht gekookt na 10 minuten, maar dit is natuurlijk helemaal simpel.
ff nuken en klaar.
haha ja idd. Want er is niks zo goor als doorgekookte eieren.quote:Op maandag 2 juli 2012 11:46 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Zo doe ik dat ook, dubbelhandig want ik wil wel eens 's ochtends ongemerkt een half uur onder de douche staan - nu *moet* ik er van mezelf onder uit om de eieren van het vuur te halen.
ff met geluid bekijkenquote:Op maandag 2 juli 2012 12:14 schreef BigSmurf het volgende:
Ik vind helemaal zachtgekookt echt ranzig. Beste is zo er net tussenin. Hard genoeg dat t niet druipt, maar wel nog een beetje zacht.Meestal 13 minuten vanaf koud water.
met een cleanbulk boven je onderhoud eten, door je eiwitten en groentes hoog te houden. niet teveel koolhydraten en vetten op normaal houden om je bf niet teveel te laten stijgen.quote:Op maandag 2 juli 2012 14:14 schreef borstmelk het volgende:
ben nu een tijdje bezig geweest met cutten, en ben nu op 10% beland. wil nu niet veel lager meer gaan en zit eraan te denken om misschien te clean bulken, zodat ik al dat vet wat ik kwijt ben geraakt ook weg kan houden.
ik weet alleen niet hoe ik dit aan moet pakken. want ik dacht dat als je spiermassa wilt, je aan moet komen?
wat zou ik met mijn calorieen moeten doen? ik zit nu op 2300 calorieen per dag. 2700 is wat ik dagelijks nodig zou moeten hebben om op hetzelfde gewicht te blijven.
ik kreeg hier altijd super info over toen ik begon met bulken en met cutten. daarom vraag ik hier weer als eerste hulp
Goed gedaan man!quote:Op maandag 2 juli 2012 14:14 schreef borstmelk het volgende:
ben nu een tijdje bezig geweest met cutten, en ben nu op 10% beland. wil nu niet veel lager meer gaan en zit eraan te denken om misschien te clean bulken, zodat ik al dat vet wat ik kwijt ben geraakt ook weg kan houden.
ik weet alleen niet hoe ik dit aan moet pakken. want ik dacht dat als je spiermassa wilt, je aan moet komen?
wat zou ik met mijn calorieen moeten doen? ik zit nu op 2300 calorieen per dag. 2700 is wat ik dagelijks nodig zou moeten hebben om op hetzelfde gewicht te blijven.
ik kreeg hier altijd super info over toen ik begon met bulken en met cutten. daarom vraag ik hier weer als eerste hulp
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |