GOMAD werkt. Heel goed zelfs; zo'n 1kg per week kwam er bij mij wel bij. Maarrrrr:quote:
Ik vind mijn magnetron eierkoker echt de bomquote:
Dat is idd. een uitvinding dan.quote:Op maandag 2 juli 2012 08:17 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Ik vind mijn magnetron eierkoker echt de bom
[ afbeelding ]
Bazending. Ei, water, 3 minuten, gekookt ei.
Ik wil dit dus ook. Vetmassa vervangen door spiermassa. Ik hoef alleen niet te groeien maar wil gewoon strak wordenquote:Op zondag 1 juli 2012 20:19 schreef Kerol het volgende:
Wil je nou cutten of spieren erbij krijgen? Beide tegelijk is pittig.
Damn echt handig, waar heb je die gekocht?quote:Op maandag 2 juli 2012 08:17 schreef star_gazer het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Essentie: goed zware krachttraining doen en gezond eten.quote:Op maandag 2 juli 2012 08:22 schreef BananaPancake het volgende:
[..]
Ik wil dit dus ook. Vetmassa vervangen door spiermassa. Ik hoef alleen niet te groeien maar wil gewoon strak worden
Kadowinkel. 7 dollarquote:Op maandag 2 juli 2012 09:07 schreef mtchel112 het volgende:
[..]
Damn echt handig, waar heb je die gekocht?
Geen app, maar probeer deze site eens: http://swole.me/quote:Op maandag 2 juli 2012 09:30 schreef RaymondK het volgende:
Ik ga binnenkort misschien een smart phone kopen.
Ik wil hem ook gaan gebruiken om handiger m'n voeding bij te houden.
Momenteel zit ik vaak met een kladblokje in de keuken en excel te stunten, maar een handige app lijkt me wel wat.
Kan iemand me de goeie kant op sturen voor w.b.t. apps.
Ik zoek dan natuurlijk iets waaarin je handig uit een lijst je betreffende voer kiest, het gewicht invult en dan een overzicht ziet van het aantal carbs,proteine, en vetten per maaltijd.
En dan het dagtotaal natuurlijk.
Net als de excelsheet van Dutch BB eigenlijk.
't is misschien al eens vaker langs gekomen hier, maar iemand suggesties?
Gast hehe.quote:Op maandag 2 juli 2012 09:36 schreef Ethanolic het volgende:
Ik gebruik mijn smartphone daar niet voor. Maar anno 2012 geen smartphone hebben, what's wrong wid u mang![]()
quote:Op maandag 2 juli 2012 09:37 schreef Johnny.D het volgende:
[..]
Geen app, maar probeer deze site eens: http://swole.me/
Heb nog steeds een ericsson uit 2006quote:Op maandag 2 juli 2012 09:36 schreef Ethanolic het volgende:
Ik gebruik mijn smartphone daar niet voor. Maar anno 2012 geen smartphone hebben, what's wrong wid u mang![]()
Probeer de calorieteller app, leuke app.quote:Op maandag 2 juli 2012 09:30 schreef RaymondK het volgende:
Ik ga binnenkort misschien een smart phone kopen.
Ik wil hem ook gaan gebruiken om handiger m'n voeding bij te houden.
Momenteel zit ik vaak met een kladblokje in de keuken en excel te stunten, maar een handige app lijkt me wel wat.
Kan iemand me de goeie kant op sturen voor w.b.t. apps.
Ik zoek dan natuurlijk iets waaarin je handig uit een lijst je betreffende voer kiest, het gewicht invult en dan een overzicht ziet van het aantal carbs,proteine, en vetten per maaltijd.
En dan het dagtotaal natuurlijk.
Net als de excelsheet van Dutch BBI eigenlijk.
't is misschien al eens vaker langs gekomen hier, maar iemand suggesties?
Maaaaan 2000kcal ik zit gdvr bijna op het dubbele in de cut.quote:Op maandag 2 juli 2012 09:44 schreef star_gazer het volgende:
Voedingsschema:
1pm: meal 1 (500 kcal)
1.30pm: appel (50 kcal)
2pm: whey met melk (245 kcal)
2.30pm: 50g notenmix (250 kcal)
3pm: banaan (175 kcal)
4pm: tonijn (150 kcal) en ei (75 kcal)
5pm: meal 2 / brinta met melk (250 kcal)
8pm: whey met water (120 kcal)
9pm: meal 3 (500 kcal)
9-1: vasten
Totaal: 2300 kcal.
Redelijk langzaam cut-schema, maar ik ben nogal bang kracht te verliezen als ik te snel ga. Ik denk dat ik op rustdagen de banaan ga vervangen voor een ei.
Als ik het naar 2000 calorieen moet terugschroeven, wat zouden jullie eruit slopen? De nootjes? Waar haal ik dan mijn vetten vandaan?
Ik ben dan ook 1m74 en heb geen intenties om een braadworst te worden.quote:Op maandag 2 juli 2012 09:48 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Maaaaan 2000kcal ik zit gdvr bijna op het dubbele in de cut.
haha nee ik schreef het ook meer van in de trant dat ik ook 1m75 wil zijnquote:Op maandag 2 juli 2012 09:49 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Ik ben dan ook 1m74 en heb geen intenties om een braadworst te worden.
quote:Op maandag 2 juli 2012 09:47 schreef Zith het volgende:
[..]
Heb nog steeds een ericsson uit 2006Accu gaat een week mee
Ik eet eigenlijk nog vrij veel voor mijn doel. Volgens http://www.freedieting.com/tools/calorie_calculator.htm is mijn onderhoud (1m74, 29 jaar, 80kg, 15% BF, 5 keer per week exercise) nu zo'n 2700 kcal per dag. 2200 kcal zou dus eigenlijk mijn streven moeten zijn. Die banaan moet er eigenlijk uit dus, maar ik vind die dingen veel te lekker verdomme.quote:Op maandag 2 juli 2012 09:50 schreef RaymondK het volgende:
[..]
haha nee ik schreef het ook meer van in de trant dat ik ook 1m75 wil zijni.v.m. dit.
Won't happen no more man. Smartphones gaan 1 dag mee.quote:Op maandag 2 juli 2012 09:52 schreef RaymondK het volgende:
[..]idd.
ik bel zelden, sms heel af en toe, en dan kan i bijna 2 weken mee zonder laden.
Ideaal eigenlijk
Komt vooral omdat je die dingen, zodra je ze hebt, niet meer los kan laten. Internet on the go is toch wel errug handigquote:Op maandag 2 juli 2012 09:53 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Won't happen no more man. Smartphones gaan 1 dag mee.
Ik ga nog ff wachten voor de iphone5. die moet nu elk moment uit komen als ik het goed begrijp.quote:Op maandag 2 juli 2012 09:54 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Komt vooral omdat je die dingen, zodra je ze hebt, niet meer los kan laten. Internet on the go is toch wel errug handigMoet je je iPhone maar eens een dag op 'zwart' laten; wedden dat er maar 15 a 20% vanaf is?
Deze is ook handig.quote:Op maandag 2 juli 2012 08:17 schreef star_gazer het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
2000kcal is voor ongetrainde vrouwenquote:Op maandag 2 juli 2012 09:44 schreef star_gazer het volgende:
Voedingsschema:
1pm: meal 1 (500 kcal)
1.30pm: appel (50 kcal)
2pm: whey met melk (245 kcal)
2.30pm: 50g notenmix (250 kcal)
3pm: banaan (175 kcal)
4pm: tonijn (150 kcal) en ei (75 kcal)
5pm: meal 2 / brinta met melk (250 kcal)
8pm: whey met water (120 kcal)
9pm: meal 3 (500 kcal)
9-1: vasten
Totaal: 2300 kcal.
Redelijk langzaam cut-schema, maar ik ben nogal bang kracht te verliezen als ik te snel ga. Ik denk dat ik op rustdagen de banaan ga vervangen voor een ei.
Als ik het naar 2000 calorieen moet terugschroeven (wat binnenkort waarschijnlijk wel moet vanwege een lager wordend onderhoudsniveau), wat zouden jullie eruit slopen? De nootjes? Waar haal ik dan mijn vetten vandaan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |