Aan de manier waarop ze me feedt niet.quote:Op zondag 1 juli 2012 14:54 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Meer om van te houden, man. Jou kennende, vind jouw chick je nog niet te buff worden? Want dan beginnen de problemen pas echt.
Heb jij het wel eens gezien daar?quote:
Lol ik heb het vaak zat gezien ja, en ik maakte in het algemeen een opmerking.quote:Op zondag 1 juli 2012 15:01 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Aan de manier waarop ze me feedt niet.Ze houdt wel van strongmen.
Het is eerder m'n moeder die niet wil dat ik meer groei, omdat ik 'op Jerommeke begin te lijken.'![]()
[..]
Heb jij het wel eens gezien daar?Ik ging stuk toen iemand pleitte om die pics van MsMessy in spoilers te plaatsen.
![]()
quote:Op zondag 1 juli 2012 14:28 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Indeed. Maar bij uitgaan: tough luck, en op die nerdopleiding van me is het ook vrouw-arm, ik ga wel naar Pepper.nl ofzo.Beetje burgerlijk profieltje aanmaken en dan een brave jongedame leren kennen, want dit wordt hem toch niet zo.
Ook dit weer, stond gewoon beschaafd met een maat te praten. Het ging over auto's. Oké oké, een gele rakker in je hand en dan staat er minieme spanning op je arm, jullie weten wat ik bedoel, maar dat was alles. Geen gekkigheid en lekker aan het kwekken. Komt er zo'n meisje aangelopen, knijpt in mijn schouder. Lekker. 'Patser', snuift ze. Ook dat nog. 'Ksst', en draai me weer om. Dat was niet genoeg, want ze was een volhoudertje. 'Haahaha, wat drink je?', 'Olijfolie', 'Doe maar gezond
, waar woon je?'. Ik was er flauw van. 'Niet hier en NEE ik kom hier NIET vaker, fijne avond nog'. Slechte sloten of niet, je wordt tegenwoordig toch een beetje in een hokje geplaatst voordat je ook maar een woord hebt gezegd, ergens wel heel erg jammer. Jahr00n, dit was in de Ocean's. Doe de groeten aan je zusje.
[..]
Lief dagboek, lieve Warsaw.Ook weer klaar.
More cushin' for the pushin'. Je weetzelluf. Sexcy BBW's. Hmmmz.quote:Op zondag 1 juli 2012 14:50 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat het voor mijn chick wel altijd een motivatie is om te sporten als ze pics van die chicks in KPD ziet.
Vieze dikke walrussen daar.
Ik bedoelde die zeekoeien niet, maar andere topics in KPD.quote:Op zondag 1 juli 2012 15:10 schreef BigSmurf het volgende:
[..]
Zeekoeien horen in de oceaan, niet op foto's in sexy pakjes.
Wat voor? Goblets, normale of met afschroefbare schijven?quote:Op zondag 1 juli 2012 15:19 schreef YazooW het volgende:
OP door gelezen maar daar kon ik het niet vinden...
Weten jullie een goede webshop waar je dumbells kan kopen?
Zoiets ja, maar dan met wat minder gewicht.quote:Op zondag 1 juli 2012 15:30 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Wat voor? Goblets, normale of met afschroefbare schijven?
Toen ik een jaar of twee een beetje thuis aan het kutten was gebruikte ik zoiets:
http://www.fitness-seller.nl/gietijzeren-halter-plus-set-70kg/
Ik zou niet minder gewicht doen.quote:Op zondag 1 juli 2012 15:57 schreef YazooW het volgende:
[..]
Zoiets ja, maar dan met wat minder gewicht.
Heb al meerdere malen bijna besteld bij een webshop maar als je dan gaat googlen op zo'n webshop kom je al snel erachter dat ze hun afspraken niet nakomen wat betreft levertijd, slecht bereikbaar, slechte service etc etc. Ik dacht ik vraag het hier even aan de pro'sMisschien kunnen jullie mij een goede webshop aanraden?
Ok. best wel logisch eigenlijk ja.quote:Op zondag 1 juli 2012 16:03 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Je dan binnen anderhalf maand bent uitgekeken.
De pro´s trainen over het algemeen niet thuis. Als ik dat al zou doen zou ik er een behoorlijk bedrag voor uittrekken om een echte gym te bouwen.quote:Op zondag 1 juli 2012 15:57 schreef YazooW het volgende:
[..]
Zoiets ja, maar dan met wat minder gewicht.
Heb al meerdere malen bijna besteld bij een webshop maar als je dan gaat googlen op zo'n webshop kom je al snel erachter dat ze hun afspraken niet nakomen wat betreft levertijd, slecht bereikbaar, slechte service etc etc. Ik dacht ik vraag het hier even aan de pro'sMisschien kunnen jullie mij een goede webshop aanraden?
Ik sta meestal tussen de squattende lekkere wijven.quote:Op zondag 1 juli 2012 16:22 schreef Panzermaus het volgende:
De pro's slingeren moederziel alleen aan een pull-up bar in hun garage, of in de Barbarian-cage op hun zolderkamer. Alles moet kapot.
gr grquote:Op zondag 1 juli 2012 14:48 schreef Panzermaus het volgende:
shirt 10
broek 30
Sneakers 30
riem gratis bij de broek
Decline press, my secret lovequote:Op zondag 1 juli 2012 13:38 schreef Ethanolic het volgende:
Heb zojuist decline bench press gedaan (in de smith) na m'n BP, moet zeggen dat het inderdaad wel echt een fijne oefening is. M'n borst loopt achter en denk dat ik deze erbij gooi.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |