abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_113709621

Beetje witjes van de whey maar heb er wat kaneel e.d. ingedaan voor wat smaak.
  dinsdag 3 juli 2012 @ 12:04:14 #32
182806 RaymondK
User icon is Raymondk
pi_113709722
quote:
10s.gif Op dinsdag 3 juli 2012 12:01 schreef drumstickNL het volgende:
[ afbeelding ]

ik lus geen pannekoeken :'(

Wel mooi gelukt :Y)
  dinsdag 3 juli 2012 @ 12:05:57 #33
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_113709779
quote:
[ afbeelding ]

Ziet er prima uit. :P
  dinsdag 3 juli 2012 @ 12:26:22 #34
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_113710472
:9
Confidence through competence
pi_113710857
Man man man, straks vakansie. _O_ De centen zijn binnen, de abs zijn terug, vier kuikens aan de lijn en nog naar het buitenland voor vrijwilligerswerk ofzo. De zuipvakantie naar Marmaris slaan we toch maar af dit jaar, shirtless en in de brandende zon waterputten in de grond slaan met mijn Zeus-armen is een betere tijdsbesteding.

Zijn jullie al helemaal ready om te shinen in Lloret, Cherso en Albufeira? Of toch nog maar even wat extra Better Belly sessions voor die echte tone? Met een ECA en XTC tab in de mik aan de wandel tot de zon weer opkomt, niet meer weten waar je je shirt gelaten hebt. Breng het allemaal omhoog in deze teef, ik wil het allemaal horen. Hoe gaan mijn buffe internetvriendjes en hun Adoniskörper deze zomer besteden?
  dinsdag 3 juli 2012 @ 13:00:53 #36
354147 SunTzu
The Art of War allesssssss
pi_113711507
quote:
10s.gif Op dinsdag 3 juli 2012 12:37 schreef Panzermaus het volgende:
Man man man, straks vakansie. _O_ De centen zijn binnen, de abs zijn terug, vier kuikens aan de lijn en nog naar het buitenland voor vrijwilligerswerk ofzo. De zuipvakantie naar Marmaris slaan we toch maar af dit jaar, shirtless en in de brandende zon waterputten in de grond slaan met mijn Zeus-armen is een betere tijdsbesteding.

Zijn jullie al helemaal ready om te shinen in Lloret, Cherso en Albufeira? Of toch nog maar even wat extra Better Belly sessions voor die echte tone? Met een ECA en XTC tab in de mik aan de wandel tot de zon weer opkomt, niet meer weten waar je je shirt gelaten hebt. Breng het allemaal omhoog in deze teef, ik wil het allemaal horen. Hoe gaan mijn buffe internetvriendjes en hun Adoniskörper deze zomer besteden?
Ben dit jaar al 2 keer op vakantie geweest, deze zomer doorwerken }:| misschien in december de winter ontwijken en richting Azië.
  dinsdag 3 juli 2012 @ 13:25:10 #37
69994 seto
-|||--------|||-
pi_113712327
quote:
[ afbeelding ]

Damn, heb al een hele tijd geen pannenkoeken op, krijg er meteen honger van :9
Op dinsdag 3 december 2013 21:29 schreef JackieBrown het volgende:
Seto is zo ene baas he
pi_113712807
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juli 2012 11:48 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Calculator op je smartphone.

Je zult toch de labels moeten lezen omdat eiwitinhoud per product/supermarkt teveel verschilt.
Oke duidelijk, thnx ^O^
pi_113712988
Kutzooi tot 1 uur uitgeslapen. Niks voor mij, en nu moet ik wel heeel veel vreten in een korte tijd wil ik nog aan m'n kcals komen :P
pi_113713023
quote:

Hahah leuk geschreven :P nog twee weekjes knallen in de gym en ik ben ready om te shinen op Albufeira 8-)
  dinsdag 3 juli 2012 @ 14:02:48 #41
316115 BigSmurf
Groots in kleinigheden!
pi_113713786
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juli 2012 13:43 schreef Warsaw het volgende:
Kutzooi tot 1 uur uitgeslapen. Niks voor mij, en nu moet ik wel heeel veel vreten in een korte tijd wil ik nog aan m'n kcals komen :P
Ik was vroeger altijd van het uitslapen tot 12 - 1 uur in de vakantie, elke dag, maar juist om te voorkomen dat ik dan m'n kcalbehoefte niet haal (heb als ik zo lang slaap ook veel minder honger om de één of andere reden) sta ik tegenwoordig uiterlijk om 10 uur op. :P
  dinsdag 3 juli 2012 @ 14:10:08 #42
182806 RaymondK
User icon is Raymondk
pi_113714057
quote:
OOooooo o o o o o helemaal catabool. :X Helemaal uitgedroogd en zwaar ondervoed. ~O>
Kon je nog bij het aanrecht komen? ;) haha
Snel brinta naar binnen chuggen, daarna nog een liter volle melk en wat eieren.
En dan 3liter water. c_/
pi_113714077
Ben van plan om komende maanden naar een 3-day split te gaan omdat ik nu toch wat meer tijd vrij heb.
Wat vinden jullie van het volgende schema qua oefeningen:

Day 1: Legs/Shoulders
Squat
DB Lunges
Overhead Press
Lateral Raise
BB Shrugs

Day 2: Back & Biceps
Deadlift
Chin-ups
Bent Over Row
Seated Cable Row
Preacher Curls

Day 3: Chest & Triceps
Bench Press
Incline Bench Press
DB Flyes
Lying Tricep Extension
Dips
Soukidan op je oogbal.
pi_113714532
Zijn 5 oefeningen per training niet wat weinig?
Je zou kuiten strekken op een verhoging in een Smith toe kunnen voegen. En nog een beenoefening.
Voor de biceps beginnen met een klassieke bicep barbell curl.
En skull crushers vind ik zelf een goede triceps oefening.
pi_113714614
quote:

* CarbonC checkt of hij niet per ongeluk op het Superdudes forum terecht gekomen is.
pi_113714691
Kan trouwens die "Speciale Newb Guide" uit de OP verwijderd worden?
Ten eerste lijkt het een copy-paste van een ander forum.
Ten tweede is het slecht geschreven en staan er onwaarheden in.
En ten derde is de OP zelf al bedoeld als newbie guide, dus is dit niet nodig (en veel info staat nu dubbel in de OP).
pi_113714694
Thnx voor je feedback.
Heb hiervoor SS gedaan, dus nooit meer dan 4/5 oefeningen per work-out en dan ben ik ongeveer een uur bezig.
Soukidan op je oogbal.
pi_113715610
quote:

Turkije en Parijs. :7
+ vele festivals en andere shit.
pi_113715654
quote:
Ik slaap elke keer tot 13:00/14:00 uit :')
pi_113715698
quote:

Aan t strand in frankrijk. Ben er nog lang niet klaar voor ;( en heb nog 3 weeeeken
My salvation lies in your love..
  dinsdag 3 juli 2012 @ 15:24:25 #51
206322 Seam
Pillz-E
pi_113716817
Ik ga gewoon door met mijn bulk, heb in de winter pas echt vakantie dus rond de kerst ga ik beginnen met cutten :')
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
pi_113716982
cutten in de kerst, seems legit :')
Op maandag 17 juni 2013 schreef Murdera:
Had ik maar jouw benen. :@
  dinsdag 3 juli 2012 @ 15:31:27 #53
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_113717071
quote:
2s.gif Op dinsdag 3 juli 2012 15:28 schreef Drommeldaris het volgende:
cutten in de kerst, seems legit :')
Hoe is het trouwens met jouw bierbuik, inmiddels er alweer af? _O_
Confidence through competence
pi_113718895
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juli 2012 14:53 schreef DeRakker. het volgende:

[..]

Ik slaap elke keer tot 13:00/14:00 uit :')
Beter dan 15:00/16:00, mijn ritme. :')
Of toch du vader?
  dinsdag 3 juli 2012 @ 16:16:25 #55
69994 seto
-|||--------|||-
pi_113718959
Hoe kunnen jullie leven met zo'n gaar ritme? Ik heb dan meteen het idee dat mijn dag weer verspild is.
Op dinsdag 3 december 2013 21:29 schreef JackieBrown het volgende:
Seto is zo ene baas he
pi_113718994
13:00 opstaan, feeding period begint, beter kan het niet. _O_
Wel iets vroeger opstaan om te gaan zwemmen, dat dan weer wel.
If not now, then when.
pi_113719780
Ik heb een vraagje overigens.

Mijn behoefte is vandaag 2600Kcal, de eiwit behoefte is 196 gram. Vanmiddag had ik al 36 gram op, vanavond met tartaar en spinazie zit ik op de 193 gram. Nu heb ik dan nog 1900 Kcals over die ik moet eten, hoe moet ik deze bereiken zonder teveel over de eiwit behoefte te gaan?
If not now, then when.
  dinsdag 3 juli 2012 @ 16:36:36 #58
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_113719865
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juli 2012 16:16 schreef seto het volgende:
Hoe kunnen jullie leven met zo'n gaar ritme? Ik heb dan meteen het idee dat mijn dag weer verspild is.
Ik kan dat ook niet meer. Op vrije dagen ben ik om een uur of 8 op. Als het de avond ervoor laat is geworden wil ik wel eens wat langer blijven liggen, maar 11 uur is echt de limit.
pi_113719987
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juli 2012 16:34 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ik heb een vraagje overigens.

Mijn behoefte is vandaag 2600Kcal, de eiwit behoefte is 196 gram. Vanmiddag had ik al 36 gram op, vanavond met tartaar en spinazie zit ik op de 193 gram. Nu heb ik dan nog 1900 Kcals over die ik moet eten, hoe moet ik deze bereiken zonder teveel over de eiwit behoefte te gaan?
Koolhydraten en vetten? :P .

Maarja, is het erg om iets over die behoefte te gaan. Weet niet of je in de cut zit, maar als dat het geval is zal ik het liever aanvullen met wat meer eiwit dan met koolhydraten.
pi_113720037
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juli 2012 16:39 schreef Sapstengel het volgende:

[..]

Koolhydraten en vetten? :P .

Maarja, is het erg om iets over die behoefte te gaan. Weet niet of je in de cut zit, maar als dat het geval is zal ik het liever aanvullen met wat meer eiwit dan met koolhydraten.
Ik bedoel meer met wat voor voedsel. :P, zit inderdaad in de cut dus teveel eiwitten is niet per se erg, maar het liefst wil ik wel in de buurt van de behoefte zitten.
If not now, then when.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')