Thanks.quote:Op donderdag 5 juli 2012 08:47 schreef Ethanolic het volgende:
[..]![]()
Mooie stats bro, mirin' hard
Kom ik met m'n SQ 120, BP 80 en DL 120
Gister trouwens wel voor het eerst 3*8 wide grip pull-ups gedaan.Bij de vierde set faalde ik bij 6
1 RM durf ik nog..quote:Op donderdag 5 juli 2012 09:06 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Netjes. Mijn 1RM is ook 100kg. Maar daar heb ik zeker wel een spotter voor nodig, omdat ik anders echt niet durf
quote:Op donderdag 5 juli 2012 09:07 schreef Zith het volgende:
[..]
Niets helpt beter bij het kotsen dan een sterke core, bij het uitgaan durf ik dan ook altijd verkost wedstrijdjes te doen
Mijn BP is niet eens de helft van de jouwe.quote:Op donderdag 5 juli 2012 08:28 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Ja en ze spuugt gewoon keihard he. Er zit nog kracht achter ook.
Grip was bij mij ook elke keer een probleem, maar gewoon doorgaan. Zonder straps of iets anders van hulpmiddelen.
Uiteindelijk heb ik nog 3x nageteld of ik mezelf niet vergist had kwa gewicht, en of ik de echte olybar had maar het was keihard 190kg.
Als ik bij de 200 ben ga ik me ergens anders op richten, want volgens mij loopt m'n squat nu een beetje achter. Al durf ik daar nooit een 1RM van te doen om e.o.a. reden.
Squat 150kg 3x wel netjes parallel uiteraard.
DL 190kg 1x
BP 122,5kg 1x
BW 96kg@186cm weer bijna 2kg aangekomen afgelopen 3 wekenhardcore summer bulk.
BP gaat echt nog maar met grammen omhoog de laatste tijdIk wil die gewoon keihard 8x kunnen doen op 120kg uiteindelijk, en dan gewoon opstaan als of er niks aan de hand is.
![]()
Dat heeft ook wel dik 1,5jr nodig gehad. Tijdens het eerste jaar trainen kon ik het gewoon niet vanwege m'n schouders. Die waren echt fucked up en nihil.quote:Op donderdag 5 juli 2012 09:15 schreef BigSmurf het volgende:
[..]
Mijn BP is niet eens de helft van de jouwe.Of nou ja, 3x5 60kg. SQ op 3x5 100kg (durf niet hoger, rechterknie werkt niet mee) en 1x4,5 110kg DL dus.
Maar 122,5 is wel echt nice op je BP.
quote:Op donderdag 5 juli 2012 09:26 schreef seto het volgende:
BP is ook echt mijn nachtmerrie. Zat een tijdje vast op 72kg met de BB, ben ik 3 weken DB bench gaan doen, probeer ik het weer en kon ik niet eens hetzelfde aantal reps halen als daarvoor.
[ afbeelding ]
178, schommel tussen 80 en 83, vet zo'n 17%. Ben van natuurlijk een dikke endo. Phat ass en weels wel. Vroeger toen ik nog 'fitnesste' veelal op de legpress gezeten en nooit boven m'n eigen lichaamsgewicht want dat was slechtquote:Op donderdag 5 juli 2012 09:10 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Thanks.
Keihard doorknallen![]()
Je squat is anders prima hoor. Ik weet niet hoe zwaar en lang en hoe je gebouwd bent? Dat scheelt natuurlijk wel met bepaalde oefeningen.
Ik besloot pullups te doen nadat ik m'n chins 4*10 redde, dat kon ik eerst nooit. Nu doe ik iedere training eigenlijk een hand wijder en het gaat prima. Meestal doe ik na die pull-ups nog 2x8 chin-ups, gewoon omdat het wel fijn voelt.quote:Kijk, die wide grip pull doe ik altijd op een bovenrug/tricep dag als eerste. Ik kan dus net aan een setje van 6 maken he. Daarna net aan een setje van 4 en dan 3Daarna ga ik verder met heel wijt de latt pull down want ik heb daar nooit echt voldoening van van die wide grip pull.
'k pak hem dan wel uber wijd, maar het blijft triest hier w.b.t. pull ups.
Gewone pullups ook met gratie een setje van 8
Netjes hoor. Man 100kg op 178 hehe. dan was je echt tonnnetje rond volgens mij.quote:Op donderdag 5 juli 2012 09:35 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
178, schommel tussen 80 en 83, vet zo'n 17%. Ben van natuurlijk een dikke endo. Phat ass en weels wel. Vroeger toen ik nog 'fitnesste' veelal op de legpress gezeten en nooit boven m'n eigen lichaamsgewicht want dat was slecht, maar wilde natuurlijk wel m'n schotkracht verbeteren.
Tot pak hem beet een jaartje geleden, toen ik het licht zag. Zat toen op 100kg Daarna 9 maanden m'n benen niet getraind vanwege een zware knieblessure opgelopen met voetbal en nu na twee maanden bij m'n nieuwe gym vrij simpel op 120kg en qua SQ nog lang niet aan mijn plafond.
DL doe ik nu alternate grip, omdat m'n handen het niet meer redden. Gaat ook prima omhoog weer.
[..]
Ik besloot pullups te doen nadat ik m'n chins 4*10 redde, dat kon ik eerst nooit. Nu doe ik iedere training eigenlijk een hand wijder en het gaat prima. Meestal doe ik na die pull-ups nog 2x8 chin-ups, gewoon omdat het wel fijn voelt.
Ik was vroeger echt slecht in alles wat met optrekken te maken had, maar dat heb ik wel enorm verbeterd te laatste tijd.
100kg squat, excuusquote:Op donderdag 5 juli 2012 09:40 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Netjes hoor. Man 100kg op 178 hehe. dan was je echt tonnnetje rond volgens mij.![]()
Dat moet toch onwijs kut voelen? Ik vind het al vervelend voelen als ik na het weekend 1kg aangekomen ben.
'k ga me ook maar eens wat meer op pullups richten.![]()
quote:Op donderdag 5 juli 2012 09:41 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
100kg squat, excuusging echt puur over m'n squat.
Nee heb qua gewicht nooit echt boven de 80 gezeten, maar heb wel echt >20% vet gestaan.
Je denkt toch niet dat coach een speler met 100kg op 178 op redelijk amateurniveau zou opstellen?Zelfs in reserve 6de klasse zouden ze je dan uitlachen.
Haha I would kill myself bij die stats yoquote:Op donderdag 5 juli 2012 09:49 schreef RaymondK het volgende:
[..]haha. naja, je ik ken d'r wel eentje in de gym die ongeveer die maten heeft. Huge fat ass armen van de fatsigheid, en hij denkt nog dat i breed is ook lol. En dan alleen maar armen trainen
Hoeveel moet je trainen voor het voetballen per week? Of doe je football?
lijkt me best veel intense cardio als ik dat zo hoor.quote:Op donderdag 5 juli 2012 09:54 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Haha I would kill myself bij die stats yoMaar ben wel zeer tevreden vergeleken de fatty die ik ben geweest.
Veldvoetbal gewoon.
Ikzelf 2 keer, vanwege m'n blessure heb ik de afgelopen jaren minder getraind en ben ik meer behandeld, maar normaliter 3 keer per week. Blijven 3de klasse amateurs natuurlijk.
Heel veel sterkte toegewenstquote:Op donderdag 5 juli 2012 09:57 schreef star_gazer het volgende:
Zo stelletje Adonissen, deze knul gaat naar de gym.
Dat lijkt heel erg op mijn ontbijt, alleen dan niet in de pan, maar gewoon losquote:Op donderdag 5 juli 2012 10:02 schreef SunTzu het volgende:
Las net ergens een recept:
3 eieren
100gr Brinta
25gr whey
300ml melk
Roeren en dan zo in de pan, sta nu te kijken of het wat word
Ja vooral suicides en sprints, maar je hoeft je je er niet te veel bij voor te stellen. Conditiegedeelte is misschien 30 min (incl de warming up), voor de rest trainen wij veel op schotkracht en positiespel.quote:Op donderdag 5 juli 2012 09:57 schreef RaymondK het volgende:
[..]
lijkt me best veel intense cardio als ik dat zo hoor.
Ik heb m'n racefiets al maanden aan de wilgen gehangen omdat ik gewoon niet meer herstelde en overtrained raakte tot 3x toe.
Doe nu dus al maanden helemaal geen cardio meer, voel me super, en m'n resultaten schoten om hoog. Gisteren eigenlijk voor het eerst sinds 3 maanden weer een half uurtje op zo'n stairmaster tussen twee huisvrouwen gestaan.
Intervaltraining. Ja tuurlijk op m'n racefiets wel i.i.g.quote:Op donderdag 5 juli 2012 10:04 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Ja vooral suicides en sprints, maar je hoeft je je er niet te veel bij voor te stellen. Conditiegedeelte is misschien 30 min (incl de warming up), voor de rest trainen wij veel op schotkracht en positiespel.
Fietsen is ook saai manNooit HIIT gedaan? Ik voel me met HIIT fitter dan als ik geen cardio doe.
Front Squatquote:Op woensdag 4 juli 2012 19:14 schreef Bendoe het volgende:
Als jij een training zou hebben met alleen leuke oefeningen, hoe zou die er dan uitzien?
Vogels en kat zijn dadelijk buffed.quote:Op donderdag 5 juli 2012 10:16 schreef SunTzu het volgende:
Ik vond het er niet uitzien dus heb het maar in een bak in de tuin gegooid, het rook toen wel lekker maar het was te laat. Ik had langer moeten wachten maarja nu eet de kat het en wat vogelsProbeer het morgen wel weer.
hahaheh. ik heb dus serieus een buffed kat.quote:Op donderdag 5 juli 2012 10:55 schreef Levolution het volgende:
[..]
Vogels en kat zijn dadelijk buffed.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |