abonnement Unibet Coolblue
  † In Memoriam † maandag 9 juli 2012 @ 01:42:21 #1
21636 Feestkabouter
pi_113955908

* Welkom bij het topic voor recreatieve tennissers!
Pats hier met je ranking, deel je Federer-momenten of roddel over je tegenstanders: alles kan je kwijt in dit topic!

Om je een beetje op weg te helpen hier wat nuttige links:
KNLTB
TennisDirect - Goedkope tennisspulletjes
TennisPro - Eveneens goedkope tennisspulletjes
TennisActueel.nl - Tennisnieuws van Nederland


steescarna.gifmeeuw2.jpgJoshai.gifChriz2k.jpgtekentje.jpg




De ranking wordt bijgehouden door InTrePidIvity, dus mocht je ook in de ranking willen komen dan kan je dat in dit topic aanvragen. Om in de toptennissers lijst te komen kun je je eigen avatar toevoegen aan de OP op Wiki.


1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24a | 24b | 25 |
29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40

De OP is hier te vinden!
Vergeet niet om effe het laatste deel toe te voegen!

Game on :).

Laatste post (van mij):

quote:
0s.gif Op zaterdag 7 juli 2012 12:26 schreef Norrage het volgende:

Dan hoop ik dat onze Vechtlustgenoten die tegen hun moeten ze gaan inmaken :D Wat ik wel verwacht. (ik neem toch aan dat je niet de niet geplaatsten bedoelt, dat zijn de meest relaxte :D)
wij hebben de eerste wedstrijd gewonnen.
6-1 en 7-6
2e stonden we nog met 4-1 voor, toen werden we slordig denk ik. maar uiteindelijk dus goed gespeeld. volgens mij kwamen zij ook van Vechtlust (er zat een bekende van mij van Vechtlust te kijken, en zij kenden hem ook goed).
pi_113959267
quote:
0s.gif Op maandag 9 juli 2012 01:42 schreef Feestkabouter het volgende:
[ afbeelding ]
* Welkom bij het topic voor recreatieve tennissers!
Pats hier met je ranking, deel je Federer-momenten of roddel over je tegenstanders: alles kan je kwijt in dit topic!

Om je een beetje op weg te helpen hier wat nuttige links:
KNLTB
TennisDirect - Goedkope tennisspulletjes
TennisPro - Eveneens goedkope tennisspulletjes
TennisActueel.nl - Tennisnieuws van Nederland

[ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

De ranking wordt bijgehouden door InTrePidIvity, dus mocht je ook in de ranking willen komen dan kan je dat in dit topic aanvragen. Om in de toptennissers lijst te komen kun je je eigen avatar toevoegen aan de OP op Wiki.

[ afbeelding ]
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24a | 24b | 25 |
29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40

De OP is hier te vinden!
Vergeet niet om effe het laatste deel toe te voegen!

Game on :).

Laatste post (van mij):

[..]

wij hebben de eerste wedstrijd gewonnen.
6-1 en 7-6
2e stonden we nog met 4-1 voor, toen werden we slordig denk ik. maar uiteindelijk dus goed gespeeld. volgens mij kwamen zij ook van Vechtlust (er zat een bekende van mij van Vechtlust te kijken, en zij kenden hem ook goed).
Haha. Vechtlust is echt zo'n fanatieke vereniging. Je ziet ze overal. Ook dit toernooi bestaat het halve schema uit Vechtlusters :D
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
  maandag 9 juli 2012 @ 10:46:21 #3
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_113960560
quote:
0s.gif Op maandag 9 juli 2012 09:46 schreef Norrage het volgende:

[..]

Haha. Vechtlust is echt zo'n fanatieke vereniging. Je ziet ze overal. Ook dit toernooi bestaat het halve schema uit Vechtlusters :D
Dat is wel vaker zo. Toernooi op mijn 2de vereniging heeft denk ik voor 80% aan eigen spelers.
Maar dat komt ook omdat het een klote toernooi is denk ik :P
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_113960583
quote:
0s.gif Op maandag 9 juli 2012 10:46 schreef Komakie het volgende:

[..]

Dat is wel vaker zo. Toernooi op mijn 2de vereniging heeft denk ik voor 80% aan eigen spelers.
Maar dat komt ook omdat het een klote toernooi is denk ik :P
Ja, maar ik heb het niet over het toernooi van Vechtlust zelf ;) Gewoon alle toernooien in de regio (tenminste, 1 per week, die de gemiddelde kiest)
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_113961399
Nieuwe topic weer gevonden! :)

Hmm, vereniging Vechtlust zegt me dan weer niks. Andere regio! ;)

Gisterochtend heb ik de finale gespeeld én gewonnen van een toernooi in GD6. Was pas onze tweede wedstrijd van het toernooi, schema van 5 koppels en de eerste ronde hadden we een bye. Vaag, zo'n klein schema! :{

Halve finale moesten we spelen tegen een onwijs opvliegende meneer. Toen ik hem voor het eerst passeerde in de tramrails, knalde hij meteen een bal tegen het hek. Toen m'n maatje een ander mooi punt maakte, smeet meneer z'n pet weg. Zo ging het de hele wedstrijd door.. Gezellig! :+ Na het matchpoint moest z'n racket er aan geloven, ook tegen het hek. 8)7 En dan te bedenken dat we vorig jaar een finale van ditzelfde koppel hebben verloren! Hij speelde met zijn vriendin, ik had niet meer met hem willen spelen hoor. Fanatiek zijn is één ding, maar dit was gewoon te gek.

Voor de finale hebben we gisterochtend ingespeeld op gravel. Het regende zachtjes, maar de druppels werden steeds groter en het ging steeds harder regenen. Na het inspelen dan ook besloten om een binnenbaan op te eisen. :Y) Gelukkig kregen we die meteen, er stonden buiten meer mensen op de baan dan er binnenbanen waren, vandaar. Elke set startte met de stand 2-2, net zoals de halve finale. Bij deuce werd er een winnend punt gespeeld. Ik heb lekker gespeeld, maar vond het wel erg vermoeiend, aangezien ik niet 100% fit ben. Eerste set vlot gewonnen, tweede set had ik een energiedip en de tegenstanders gingen uiteraard beter spelen.. Na de tweede set even wat gegeten en toen weer lekker doorgepakt! Derde set gewonnen! Eindelijk een finale gewonnen ^O^ Met deze mixmaat had ik al een aantal finales verloren, maar nog nooit gewonnen. Nu wel dus! *)

Al met al duurde de finale (uitslag: 6-3, 4-6, 6-4), met als beginstand telkens 2-2, maar een uur.

Het volgende toernooi ga ik met m'n O+ spelen, ook in de GD6. Ben benieuwd hoe dat gaat. Hij tennist nog niet lang, maar gaat wel hard vooruit en speelt al erg lekker. :)
  maandag 9 juli 2012 @ 11:19:29 #6
202930 Salamando
Altijd sarcastisch
pi_113961447
quote:
Elke set startte met de stand 2-2, net zoals de halve finale. Bij deuce werd er een winnend punt gespeeld
Als ik dat al zie schrijf ik me automatisch niet in, onzin vind ik dat :').
Op donderdag 20 mei 2010 10:53 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
Salamando is beter :@
  maandag 9 juli 2012 @ 11:19:40 #7
27454 InTrePidIvity
Looks like it's broken...
pi_113961455
Ik speel volgende week een HD6-toernooitje in de buurt met m'n competitiemaatje, nu blijkt dat we eerste geplaatst zijn van de vijftien koppels _O-

Ik sta een 7 op m'n pas :+
...it's rielie broken... It's rielie, rielie broken... Let's go wecycle!
[Tournament] Beste Remake
  maandag 9 juli 2012 @ 11:21:54 #8
202930 Salamando
Altijd sarcastisch
pi_113961510
quote:
0s.gif Op maandag 9 juli 2012 11:19 schreef InTrePidIvity het volgende:
Ik speel volgende week een HD6-toernooitje in de buurt met m'n competitiemaatje, nu blijkt dat we eerste geplaatst zijn van de vijftien koppels _O-

Ik sta een 7 op m'n pas :+
Pas zegt niks, ik speel nu een toernooi in de HE5 waar de nummer een 3.8 ofzo actueel staat, wel 5 op zijn pasje :').
Op donderdag 20 mei 2010 10:53 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
Salamando is beter :@
pi_113961533
quote:
0s.gif Op maandag 9 juli 2012 11:19 schreef Salamando het volgende:

[..]

Als ik dat al zie schrijf ik me automatisch niet in, onzin vind ik dat :').
Tsja, standaard regel meestal. Ze kunnen de regen ook niet helpen...
Maar het erge is dat je normaal én 2-2 begint én beslissende punt deuce [b]én[b] supertiebreak 3e set moet spelen! Echt bizar kut is dat! Doen een van die drie dingen, niet alledrie. Je bent echt in een kwartiertje klaar dan :'(
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_113961546
quote:
0s.gif Op maandag 9 juli 2012 11:21 schreef Salamando het volgende:

[..]

Pas zegt niks, ik speel nu een toernooi in de HE5 waar de nummer een 3.8 ofzo actueel staat, wel 5 op zijn pasje :').
In district den haag hebben ze nu actuele rating toernooien *O*
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_113961552
Deuce winnend punt :'). 2-2 en STB kan ik wel mee leven.
pi_113961604
Gister dus bij 5-4 voor Federer 2de set opgebeld dat ik moest tennissen. :{ Wat ik gemist heb nu, zo jammer. Wel het dubbeltje met 2x 6-2 gepakt.
  maandag 9 juli 2012 @ 11:25:47 #13
202930 Salamando
Altijd sarcastisch
pi_113961608
quote:
0s.gif Op maandag 9 juli 2012 11:23 schreef luckass het volgende:
Deuce winnend punt :'). 2-2 en STB kan ik wel mee leven.
Supertiebreak :').

Laatste keer dat ik dat speelde won ik de tweede set 6-0, verlies ik de super tiebreak door 2 dead netballen :').
Op donderdag 20 mei 2010 10:53 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
Salamando is beter :@
  maandag 9 juli 2012 @ 11:26:28 #14
27454 InTrePidIvity
Looks like it's broken...
pi_113961623
quote:
0s.gif Op maandag 9 juli 2012 11:21 schreef Salamando het volgende:

[..]

Pas zegt niks, ik speel nu een toernooi in de HE5 waar de nummer een 3.8 ofzo actueel staat, wel 5 op zijn pasje :').
Klopt, ik ben inmiddels ook een 5.7, maar dan nog. Het kwam nogal onverwacht :+
...it's rielie broken... It's rielie, rielie broken... Let's go wecycle!
[Tournament] Beste Remake
pi_113962107
Mijn supertiebreak record is 0-13. Daar is Thiemo niks bij.
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
  maandag 9 juli 2012 @ 11:51:46 #16
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_113962426
quote:
0s.gif Op maandag 9 juli 2012 10:47 schreef Norrage het volgende:

[..]

Ja, maar ik heb het niet over het toernooi van Vechtlust zelf ;) Gewoon alle toernooien in de regio (tenminste, 1 per week, die de gemiddelde kiest)
Ah ok :)

Ik moet wel zeggen dat vroeger Vechtlust echt wel hoog speelde. Zaten toen ook een paar hele goede spelers tussen. Toen is het een tijdje een stuk minder geweest.
Een oud trainer van mij heeft daar jaren competitie gespeeld. zaterdag heren. Was ook wel een vrij sterk team. Geen idee of hij dat nog steeds doet.

Zit die andere vereniging ook nog steeds op dat park of niet? Ik weet niet meer hoe die vereniging heet. Ik weet nog wel dat ze altijd een toernooi hadden aan het begin van het toernooien seizoen :)
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_113962597
quote:
0s.gif Op maandag 9 juli 2012 11:51 schreef Komakie het volgende:

[..]

Ah ok :)

Ik moet wel zeggen dat vroeger Vechtlust echt wel hoog speelde. Zaten toen ook een paar hele goede spelers tussen. Toen is het een tijdje een stuk minder geweest.
Een oud trainer van mij heeft daar jaren competitie gespeeld. zaterdag heren. Was ook wel een vrij sterk team. Geen idee of hij dat nog steeds doet.

Zit die andere vereniging ook nog steeds op dat park of niet? Ik weet niet meer hoe die vereniging heet. Ik weet nog wel dat ze altijd een toernooi hadden aan het begin van het toernooien seizoen :)
Oog in al zit er niet meer. Die zit nu gewoon bij oog in al _O- snap niet dat ze daar uberhaupt 2 banen hadden liggen en dat nog Oog in Al noemden ook _O-

Vechtlust speelt nu echt niet hoog meer. Het heeft echt verschrikkelijk veel 5jes en 6jes, en de toss is dan ook fantastisch (12 banen vol, met tenminste de helft gevuld met mijn niveau...dat zie je niet vaak met toss, wat vaak aan oude mannetjes die 8 zijn is besteed).

Er lopen echt een handvol 4tjes rond, en slechts 1 3tje geloof ik.
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_113962703
Norrie, ga jij nog mee met het zomertoernooi?
pi_113962843
quote:
0s.gif Op maandag 9 juli 2012 12:00 schreef luckass het volgende:
Norrie, ga jij nog mee met het zomertoernooi?
Nee :P

Fucking Lelystad, kom op zeg :P
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_113962854
Hey stelletje Roooowbins,

Ik ben nu een jaar aan het tenissen (les en vrij), maar nog geen wedstrijden gespeeld. Ik wil nu eigenlijk ook wel om het 'echie' spelen. Ik zie dat er binnenkort een toernooi op de vereniging waar ik wel eens kom is. Dit is in alle categorien, dus HD, DD, GD, DE en HE in de sterkte 4 t/m 8. Nu heb ik hier een paar vraagjes over die ik ook daar ga stellen, maar misschien kunnen jullie me wel een beetje op gang helpen.

Ik moet ingeschreven zijn bij de KNLTB begrijp ik, maar daarvoor hoef je geen lid te zijn bij een vereniging toch? Wat gaat dit geintje ongeveer kosten?
Mocht ik dan een ranking hebben, dan begin ik op 9 neem ik aan? is er dan wel een mogelijkheid om mij in te schrijven voor bijvoorbeeld HE8 of GD8?

En hoe lang duurt zo'n aanvraag bij de knltb of kan het alleen per seizoen?

Thanks :)
pi_113962869
quote:
0s.gif Op maandag 9 juli 2012 12:04 schreef Norrage het volgende:

[..]

Nee :P

Fucking Lelystad, kom op zeg :P
;(
pi_113962898
quote:
1s.gif Op maandag 9 juli 2012 12:04 schreef Afhaalchinees het volgende:
Hey stelletje Roooowbins,

Ik ben nu een jaar aan het tenissen (les en vrij), maar nog geen wedstrijden gespeeld. Ik wil nu eigenlijk ook wel om het 'echie' spelen. Ik zie dat er binnenkort een toernooi op de vereniging waar ik wel eens kom is. Dit is in alle categorien, dus HD, DD, GD, DE en HE in de sterkte 4 t/m 8. Nu heb ik hier een paar vraagjes over die ik ool daar ga stellen, maar misschien kunnen jullie me wel een beetje op gang helpen.

Ik moet ingeschreven zijn bij de KNLTB begrijp ik, maar daarvoor hoef je geen lid te zijn bij een vereniging toch? Wat gaat dit geintje ongeveer kosten? En je kan je altijd hoger inschrijven dan je pasje natuurlijk. Bovendien bestaan er bijna geen 9 toernooitjes :) Meestal is 8 het laagste.
Mocht ik dan een ranking hebben, dan begin ik op 9 neem ik aan? is er dan wel een mogelijkheid om mij in te schrijven voor bijvoorbeeld HE8 of GD8?

En hoe lang duurt zo'n aanvraag bij de knltb of kan het alleen per seizoen?

Thanks :)
Lidmaatschap KNLTB is 20 euro ofzo, en elke week kunnen er aanvragen gedaan worden. Dus dat kan heel snel. Ik weet niet hoe snel dat gaat als je niet bij een vereniging zit though....
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_113963798
quote:
0s.gif Op maandag 9 juli 2012 11:22 schreef Norrage het volgende:

[..]

Tsja, standaard regel meestal. Ze kunnen de regen ook niet helpen...
Maar het erge is dat je normaal én 2-2 begint én beslissende punt deuce [b]én[b] supertiebreak 3e set moet spelen! Echt bizar kut is dat! Doen een van die drie dingen, niet alledrie. Je bent echt in een kwartiertje klaar dan :'(
Ja idd, zij konden het ook niet helpen. En er stonden natuurlijk nogal wat finales gepland... Maar de derde set hebben we gelukkig wel gespeeld. Supertiebreak als derde set vind ik juist niets, dan kun je voor mijn gevoel net zo goed kop of munt kiezen en aan de hand daarvan de winnaar bepalen.

M'n maatje sloeg trouwens een prachtige ace op ons matchpoint! Naar buiten geserveerd en na de stuit draaide hij nog verder naar buiten. Tegenstander kon er niet bij. Mooie afsluiter! _O_
pi_113963867
quote:
1s.gif Op maandag 9 juli 2012 12:04 schreef Afhaalchinees het volgende:
Hey stelletje Roooowbins,

Ik ben nu een jaar aan het tenissen (les en vrij), maar nog geen wedstrijden gespeeld. Ik wil nu eigenlijk ook wel om het 'echie' spelen. Ik zie dat er binnenkort een toernooi op de vereniging waar ik wel eens kom is. Dit is in alle categorien, dus HD, DD, GD, DE en HE in de sterkte 4 t/m 8. Nu heb ik hier een paar vraagjes over die ik ook daar ga stellen, maar misschien kunnen jullie me wel een beetje op gang helpen.

Ik moet ingeschreven zijn bij de KNLTB begrijp ik, maar daarvoor hoef je geen lid te zijn bij een vereniging toch? Wat gaat dit geintje ongeveer kosten?
Mocht ik dan een ranking hebben, dan begin ik op 9 neem ik aan? is er dan wel een mogelijkheid om mij in te schrijven voor bijvoorbeeld HE8 of GD8?

En hoe lang duurt zo'n aanvraag bij de knltb of kan het alleen per seizoen?

Thanks :)
Iedereen start inderdaad met een ranking van 9. Met een ranking van 9 kun je meedoen aan toernooien in de 9 (zijn er inderdaad niet veel), in de 8 en in de 7. Twee niveaus hoger dan wat er op je pasje staat mag, daarboven niet.

Maar trek je niet teveel aan van de rankings, want het zegt niet altijd even veel. Bovendien kun je erg snel stijgen of dalen.

Hoelang een aanvraag bij de knltb duurt weet ik niet. Het kan ook absoluut halverwege het seizoen hoor. Lekker aanvragen dus! :)
pi_113964463
Thanks norrage en tennisster

Ik zie wel op de knltb site staat dat je lid moet zijn van een vereniging om knltb lid te zijn. Ik heb alleen geen zin om 200+ euro neer te leggen aan contributie voor minder dan een half seizoen.
pi_113964857
quote:
0s.gif Op maandag 9 juli 2012 12:38 schreef tennisster198 het volgende:

[..]

Iedereen start inderdaad met een ranking van 9. Met een ranking van 9 kun je meedoen aan toernooien in de 9 (zijn er inderdaad niet veel), in de 8 en in de 7. Twee niveaus hoger dan wat er op je pasje staat mag, daarboven niet.

Maar trek je niet teveel aan van de rankings, want het zegt niet altijd even veel. Bovendien kun je erg snel stijgen of dalen.

Hoelang een aanvraag bij de knltb duurt weet ik niet. Het kan ook absoluut halverwege het seizoen hoor. Lekker aanvragen dus! :)
Volgens mij mag je als 9 gewoon mee doen aan een 5 toernooi hoor. Of je dat zou willen is een ander geval. Het gebeurt nog eens dat je als "herintreder: weer met nivo 9 begint terwijl je vroeger 4 was o.i.d. En dan heb je niets te zoeken in een 7 toernooi.
pi_113965889
quote:
0s.gif Op maandag 9 juli 2012 13:10 schreef Thirty5 het volgende:

[..]

Volgens mij mag je als 9 gewoon mee doen aan een 5 toernooi hoor. Of je dat zou willen is een ander geval. Het gebeurt nog eens dat je als "herintreder: weer met nivo 9 begint terwijl je vroeger 4 was o.i.d. En dan heb je niets te zoeken in een 7 toernooi.
Veel toernooien hebben gewoon in het reglement staan niet hoger dan 2 op je pasje. Uitzonderingen bestaan daar wel als je actuele rating niet meer klopt met je pasje, kan je gewoon een mail sturen, dan bepaald bondsgedeleerde.
Maar als het niet in het reglement staat mag je je ook als 8 inschrijven in de 4 of 5.

Was bij ons vorig jaar gebeurd. Zo'n mafkees van onze club die echt denkt dat hij met 38 jaartjes oud Wimbledon nog gaat halen. Hij komt vaak met albert heijn tas vol met ballen en gaat dan 2 uur lang serveren oefenen.
Of met 1 van zijn maatjes continu een uur lang dezelfde bal half court over het net pissen.
Maar hij had zich dus voor de 4 en 5 ingeschreven. En verloor in de 5 met 6-0 6-1 en in de 4 met 6-1 6-1. Z'n tegenstanders dachten echt, wtf moet ik hiermee.
Dit jaar is voor ons open toernooi voor de enkel veranderd naar actuel rating. :P
  † In Memoriam † maandag 9 juli 2012 @ 16:40:33 #28
21636 Feestkabouter
pi_113972887
quote:
0s.gif Op maandag 9 juli 2012 12:56 schreef Afhaalchinees het volgende:
Thanks norrage en tennisster

Ik zie wel op de knltb site staat dat je lid moet zijn van een vereniging om knltb lid te zijn. Ik heb alleen geen zin om 200+ euro neer te leggen aan contributie voor minder dan een half seizoen.
er zijn zat clubs waar je minder betaalt als je later in het jaar lid wordt, en er zijn ook clubs waar je bijv ook daglid kunt worden (mag je alleen doordeweeks overdag spelen, wordt voornamelijk door oudjes gebruikt).
bij ons geldt beide (als ik me niet vergis): dus je zou voor 75% van de jaarprijs daglid kunnen worden, dan ben je volgens mij een kleine 60 euro kwijt.
  † In Memoriam † maandag 9 juli 2012 @ 16:49:00 #29
21636 Feestkabouter
pi_113973284
quote:
0s.gif Op maandag 9 juli 2012 11:57 schreef Norrage het volgende:

[..]

Oog in al zit er niet meer. Die zit nu gewoon bij oog in al _O- snap niet dat ze daar uberhaupt 2 banen hadden liggen en dat nog Oog in Al noemden ook _O-

Volgens mij is Oog In Al opgegaan in Vechtlust, meen ik eerder te hebben gehoord.
Als ik nu kijk bij de KNLTB zie ik Oog In Al er niet eens meer tussen staan.
En zij hadden toch 3 banen?
Wel vreemd dat ze Oog In Al heetten terwijl de club in Zuilen zat, maar misschien is de club wel ooit in Oog In Al begonnen en zijn ze om wat voor reden dan ook verhuisd.
  † In Memoriam † maandag 9 juli 2012 @ 16:52:55 #30
21636 Feestkabouter
pi_113973481
quote:
0s.gif Op maandag 9 juli 2012 11:19 schreef Salamando het volgende:

[..]

Als ik dat al zie schrijf ik me automatisch niet in, onzin vind ik dat :').
meestal staat het niet in het reglement.

op zich (omdat ik veel toernooien speel en het dus wel eens meemaak) ben ik wel gewend aan de 2-2 als beginstand en de STB als 3e set, maar bij deuce meteen het winnende punt heb ik nog nooit meegemaakt, en daar zal ik me ook nooit aan conformeren.
op zich is de telling met 2-2 en de STB een officieel gebeuren (er liggen regels voor vast bij de KNLTB), maar ik kan me niet voorstellen dat dat winnende punt bij deuce ook werkelijk in die regels staat.
pi_113973581
quote:
0s.gif Op maandag 9 juli 2012 16:40 schreef Feestkabouter het volgende:

[..]

er zijn zat clubs waar je minder betaalt als je later in het jaar lid wordt, en er zijn ook clubs waar je bijv ook daglid kunt worden (mag je alleen doordeweeks overdag spelen, wordt voornamelijk door oudjes gebruikt).
bij ons geldt beide (als ik me niet vergis): dus je zou voor 75% van de jaarprijs daglid kunnen worden, dan ben je volgens mij een kleine 60 euro kwijt.
Thanks, ja ik ga wel ff naar de club om te vragen wat mogelijk is.
pi_113973711
eerste partij in HE4 gewonnen met 61 61. Zo tegen een 3,5. ;(
pi_113973730
quote:
0s.gif Op maandag 9 juli 2012 16:52 schreef Feestkabouter het volgende:

[..]

meestal staat het niet in het reglement.

op zich (omdat ik veel toernooien speel en het dus wel eens meemaak) ben ik wel gewend aan de 2-2 als beginstand en de STB als 3e set, maar bij deuce meteen het winnende punt heb ik nog nooit meegemaakt, en daar zal ik me ook nooit aan conformeren.
op zich is de telling met 2-2 en de STB een officieel gebeuren (er liggen regels voor vast bij de KNLTB), maar ik kan me niet voorstellen dat dat winnende punt bij deuce ook werkelijk in die regels staat.
Officiele regeling is ook beslissende stand op deuce, maar de meeste toernooileidingen weten dat zelf niet eens :D Of ze willen het niet weten, want het is superkut.
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
  † In Memoriam † maandag 9 juli 2012 @ 17:00:32 #34
21636 Feestkabouter
pi_113973833
effe wat anders: recht op de vrouw spelen in de GD5, mag dat?

op zich is het nooit mijn doel om recht op de man af te spelen........ maar het wil nog wel eens gebeuren dat de bal wel recht op de netspeler afgaat.
gisteren was de 2e service van de dame tegenover ons erg zwak, dus ik flink naar voren en direct langs de kerel vlammen. had hij geen enkel probleem mee.
vrij veel ballen vlot/strak/redelijk hard langs de dame gespeeld als zij aan het net stond, en 2 gingen direct op haar af (waarvan ze er 1 trouwens direct netjes afmaakte). zoals gezegd: is niet mijn bedoeling, maar kan gebeuren.

na de wedstrijd noemde ze mij een echte op-de-man-speler.
nou snap ik dat het psychologisch zo werkt dat je de 20 ballen die ik netjes langs haar sla helemaal vergeet als je 2 keer schrikt van een bal die recht op je af komt.
de discussie over die aantallen heb ik niet gevoerd (zinloos)....... maar ik vraag me nu wel af: we spelen niet meer in de 7 en ook niet meer in de 6. als zij een bal lekker kreeg kon ze enorm uithalen. moet ik haar nou gaan sparen als we in de 5 spelen en zij gaat direct aan het net staan?
  maandag 9 juli 2012 @ 18:14:41 #35
202930 Salamando
Altijd sarcastisch
pi_113976853
quote:
0s.gif Op maandag 9 juli 2012 17:00 schreef Feestkabouter het volgende:
effe wat anders: recht op de vrouw spelen in de GD5, mag dat?

op zich is het nooit mijn doel om recht op de man af te spelen........ maar het wil nog wel eens gebeuren dat de bal wel recht op de netspeler afgaat.
gisteren was de 2e service van de dame tegenover ons erg zwak, dus ik flink naar voren en direct langs de kerel vlammen. had hij geen enkel probleem mee.
vrij veel ballen vlot/strak/redelijk hard langs de dame gespeeld als zij aan het net stond, en 2 gingen direct op haar af (waarvan ze er 1 trouwens direct netjes afmaakte). zoals gezegd: is niet mijn bedoeling, maar kan gebeuren.

na de wedstrijd noemde ze mij een echte op-de-man-speler.
nou snap ik dat het psychologisch zo werkt dat je de 20 ballen die ik netjes langs haar sla helemaal vergeet als je 2 keer schrikt van een bal die recht op je af komt.
de discussie over die aantallen heb ik niet gevoerd (zinloos)....... maar ik vraag me nu wel af: we spelen niet meer in de 7 en ook niet meer in de 6. als zij een bal lekker kreeg kon ze enorm uithalen. moet ik haar nou gaan sparen als we in de 5 spelen en zij gaat direct aan het net staan?
Minder huilen en meer spelen, als je van achteruit slaat is het free for all, als ik een kortere bal krijg dan ga ik hem niet tussen de ogen mikken van de tegenstander, maar als ik hem perongeluk raak kan ik er niet wakker om liggen. Zolang je niet met mach 3 op me gaat lopen smashen hoor je mij niet klagen.
Op donderdag 20 mei 2010 10:53 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
Salamando is beter :@
  † In Memoriam † maandag 9 juli 2012 @ 19:18:55 #36
21636 Feestkabouter
pi_113979913
quote:
0s.gif Op maandag 9 juli 2012 18:14 schreef Salamando het volgende:

[..]

Minder huilen en meer spelen, als je van achteruit slaat is het free for all, als ik een kortere bal krijg dan ga ik hem niet tussen de ogen mikken van de tegenstander, maar als ik hem perongeluk raak kan ik er niet wakker om liggen. Zolang je niet met mach 3 op me gaat lopen smashen hoor je mij niet klagen.
en maak je nog een onderscheid tussen de dame en de heer in een GD?
  maandag 9 juli 2012 @ 19:21:14 #37
202930 Salamando
Altijd sarcastisch
pi_113980060
quote:
0s.gif Op maandag 9 juli 2012 19:18 schreef Feestkabouter het volgende:

[..]

en maak je nog een onderscheid tussen de dame en de heer in een GD?
Speel ik nooit, maar in principe zie ik dat vanaf niveau 5 in principe niet meer.
Op donderdag 20 mei 2010 10:53 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
Salamando is beter :@
pi_113980243
Gewoon op de vrouw pompen als die een stuk minder is.
pi_113981795
Ik speel vaak GD7 en hou echt niet in hoor. ;)
Gewoon vol langs of per ongeluk op de dame aan het net. :)
pi_113991779
Even vernederd in de HE4. Had sowieso al niet gedacht dat ik ging winnen(3,5) maar een beetje meer tegenstand had wel gemogen, 3x niks.
  maandag 9 juli 2012 @ 23:33:32 #41
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_113994095
quote:
0s.gif Op maandag 9 juli 2012 11:57 schreef Norrage het volgende:

[..]

Oog in al zit er niet meer. Die zit nu gewoon bij oog in al _O- snap niet dat ze daar uberhaupt 2 banen hadden liggen en dat nog Oog in Al noemden ook _O-

Vechtlust speelt nu echt niet hoog meer. Het heeft echt verschrikkelijk veel 5jes en 6jes, en de toss is dan ook fantastisch (12 banen vol, met tenminste de helft gevuld met mijn niveau...dat zie je niet vaak met toss, wat vaak aan oude mannetjes die 8 zijn is besteed).

Er lopen echt een handvol 4tjes rond, en slechts 1 3tje geloof ik.
Even opgezocht. Ik ken nog wat mensen die in het eerste heren team op zaterdag spelen. :)

Oog in Al ligt nu dus in Oog in Al :P
Was altijd ook wel een leuk toernooi. Vereniging van iets van 100 man die een toernooi op 12 banen organiseerden. Hun banen lagen dan ook nog ergens tussen de bomen naast de parkeerplaats. Was wel grappig :D
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  † In Memoriam † dinsdag 10 juli 2012 @ 01:46:19 #42
21636 Feestkabouter
pi_113998600
en waar in Oog In Al ligt hun club dan nu?
ik kan op de interwebs echt niks vinden over een andere locatie dan die bij Vechtlust.
en zoals gezegd: op de KNLTB-site staat de club ook niet meer genoemd.

edit: er is geen TV Oog In Al meer, is per 1 januari 2009 samengegaan met (opgegaan in) Vechtlust.
pi_114000449
quote:
0s.gif Op maandag 9 juli 2012 23:33 schreef Komakie het volgende:

[..]

Even opgezocht. Ik ken nog wat mensen die in het eerste heren team op zaterdag spelen. :)

Oog in Al ligt nu dus in Oog in Al :P
Was altijd ook wel een leuk toernooi. Vereniging van iets van 100 man die een toernooi op 12 banen organiseerden. Hun banen lagen dan ook nog ergens tussen de bomen naast de parkeerplaats. Was wel grappig :D
Die toernooiweek is nu ook door vechtlust 'ingepikt'. Er is dan een 25+ dubbel toernooi. Vechtlust heeft nu dus 2 open toernooien.
pi_114013431
Trouwens, dat 25+, is dat de minimumleeftijd ofzo :@
  † In Memoriam † dinsdag 10 juli 2012 @ 15:08:19 #45
21636 Feestkabouter
pi_114014497
ja....... je doet niet zo vaak aan toernooien mee?
er wordt heel vaak 17+ of 18+ of 25+ aangegeven.
als het niet wordt aangegeven heb je (vooral in de vakantietijd) ook de kans om pubers tegen te komen.
en regelmatig is er (als er bijvoorbeeld in de 7 en de 6 geen minimumleeftijd geldt) ook een 35+.
ik enkel graag, afhankelijk van het toernooi doe ik mee in de HE6 en de HE5, maar soms ook in de HE5 35+ en de HE6 (in de 5 speel ik dan wat minder graag tegen de jonkies als ik de kans krijg, maar in de 6 vind ik het geen probleem).
pi_114014817
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juli 2012 15:08 schreef Feestkabouter het volgende:
ja....... je doet niet zo vaak aan toernooien mee?
er wordt heel vaak 17+ of 18+ of 25+ aangegeven.
als het niet wordt aangegeven heb je (vooral in de vakantietijd) ook de kans om pubers tegen te komen.
en regelmatig is er (als er bijvoorbeeld in de 7 en de 6 geen minimumleeftijd geldt) ook een 35+.
ik enkel graag, afhankelijk van het toernooi doe ik mee in de HE6 en de HE5, maar soms ook in de HE5 35+ en de HE6 (in de 5 speel ik dan wat minder graag tegen de jonkies als ik de kans krijg, maar in de 6 vind ik het geen probleem).
Nee, ik wil juist met toernooien mee gaan doen, ik heb nog nooit een toernooi gedaan :P Ben een beetje aan het orienteren. En ik zie ook toernooien met 70+ 80+ 90+, leek me sterk dat die mensen van 90 nog tennissen.


Ik zie nu ook dat dat veteranentoernooien zijn :@

Ik heb op de club gevraagd of ik midden in het seizoen nog kan beginnen zonder de volle contributie te betalen.

Afgelopen zondag nog ff getenisst met als aflsuiting 1 set tegen iemand met een 6 op zijn pas. 7-5 verloren dus dat ging best redelijk voor iemand zonder wedstrijd- en toernooiervaring.
  † In Memoriam † dinsdag 10 juli 2012 @ 16:08:10 #47
21636 Feestkabouter
pi_114017167
oh jij was ook degene die halverwege het seizoen ergens lid wilde worden. dat verklaart ook dat je nog geen toernooien hebt gespeeld.
70+ en 80+ komt nog best wel eens voor (90+ heb ik persoonlijk nog nooit gezien). ik heb de ambitie om over dik 40 jaar nog eens Nederlands kampioen in de 80+ te worden :-P

wedstrijden zijn leuk, vooral ook omdat elke wedstrijd weer anders is. als je alleen maar met een tennismaatje speelt (dus steeds hetzelfde spel) dan gaat er een wereld voor je open, qua hoe verschillend wedstrijden kunnen verlopen, hoe verschillend iedereen kan spelen. en dan krijg je de uitdaging om dat allemaal mentaal aan te kunnen!
pi_114019469
25+ toernooien vind ik vaak het leukst. Heb ook wel toernooien mee gemaakt waar je eerst door zo'n jong kereltje van de baan geveegd wordt en dat hij daarna gaat schommelen. Daarom ben ik ook overgestapt van de zondag naar de zaterdag competitie, die is 18+.
pi_114021166
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juli 2012 16:51 schreef Thirty5 het volgende:
25+ toernooien vind ik vaak het leukst. Heb ook wel toernooien mee gemaakt waar je eerst door zo'n jong kereltje van de baan geveegd wordt en dat hij daarna gaat schommelen. Daarom ben ik ook overgestapt van de zondag naar de zaterdag competitie, die is 18+.
Net als Nadal - Rosol bedoel je? :P

Verder heb ik enorm zin om voor het echie te gaan spelen. Ik ben enorm fanatiek in alles en gewoon de bal overslaan ben ik wel klaar mee. Mijn doelstelling is om 7 te worden in een jaar :P
pi_114022604
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 juli 2012 17:27 schreef Afhaalchinees het volgende:

[..]

Net als Nadal - Rosol bedoel je? :P

Verder heb ik enorm zin om voor het echie te gaan spelen. Ik ben enorm fanatiek in alles en gewoon de bal overslaan ben ik wel klaar mee. Mijn doelstelling is om 7 te worden in een jaar :P
Toch aardig van je, dat je me vergelijkt met Nadal. Maar ik ben geen doping gebruiker zoals hij. Dus ben nog net niet zo goed.
  † In Memoriam † dinsdag 10 juli 2012 @ 18:25:15 #51
21636 Feestkabouter
pi_114023454
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juli 2012 18:05 schreef Thirty5 het volgende:

.... dat je me vergelijkt met Nadal. Maar ik ben geen doping gebruiker zoals hij.
pittige uitspraken!
ik ben geen fan van Nadal, maar dit soort gehate vind ik ook niet nodig.
er gaan wel eens geruchten, en jij bent blijkbaar de rechter die voldoende bewijs heeft gekregen.
  dinsdag 10 juli 2012 @ 19:29:53 #52
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_114026631
Tennis is een redelijk schone sport...
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_114034435
Ongelooflijk.,,al 1.45 aan het wachten om hier de baan op te mogen. Een andere pot van hetzelfde uur is al bijna klaar :')
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_114034513
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juli 2012 19:29 schreef Komakie het volgende:
Tennis is een redelijk schone sport...
Nou...ik betwijfel het, wordt allemaal in de doofpot gestopt...
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
  † In Memoriam † dinsdag 10 juli 2012 @ 22:15:34 #55
21636 Feestkabouter
pi_114036167
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juli 2012 21:46 schreef Norrage het volgende:
Ongelooflijk.,,al 1.45 aan het wachten om hier de baan op te mogen. Een andere pot van hetzelfde uur is al bijna klaar :')
verlichting op baan 5 doet het niet goed he...... ik heb er zondag ingespeeld, het lijkt me niet fijn om op die baan een partij te moeten spelen.

wel balen...... misschien hebben ze iemand voorrang gegeven die daarna nog een keer moet.... al lijkt me dat qua tijdstippen eigenlijk niet echt mogelijk.

maar, als je dan zo aan de beurt bent: zet em op!
volgens mij ken ik je partner trouwens wel, was vorig jaar lid bij mijn club geloof ik.
  † In Memoriam † dinsdag 10 juli 2012 @ 22:16:11 #56
21636 Feestkabouter
pi_114036200
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 juli 2012 21:47 schreef Norrage het volgende:

[..]

Nou...ik betwijfel het, wordt allemaal in de doofpot gestopt...
als ze het allemaal in de doofpot stoppen ipv hun aders of keel, heeft niemand er voordeel bij :P

er wordt in het tennis gewoon regelmatig gecontroleerd, dus dan ga ik er vanuit dat het meevalt.
bij het wielrennen blijkt immers toch dat veel gebruikers door de mand vallen bij de testen.
pi_114036665
*O* Ik heb me ingeschreven bij een vereniging! Binnenkort eens even tennisles geven in de HE8 8-)
  † In Memoriam † dinsdag 10 juli 2012 @ 22:30:12 #58
21636 Feestkabouter
pi_114036966
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juli 2012 22:15 schreef Feestkabouter het volgende:

volgens mij ken ik je partner trouwens wel, was vorig jaar lid bij mijn club geloof ik.
heb effe gekeken: ja ik ken haar wel, zij zat inderdaad bij mijn club. is er nooit van gekomen om een keertje met haar te tennissen.
  † In Memoriam † dinsdag 10 juli 2012 @ 22:32:56 #59
21636 Feestkabouter
pi_114037116
quote:
10s.gif Op dinsdag 10 juli 2012 22:24 schreef Afhaalchinees het volgende:
*O* Ik heb me ingeschreven bij een vereniging! Binnenkort eens even tennisles geven in de HE8 8-)
goed zo, join the club!!
(maar dat heb je in letterlijke zin net gedaan, dus ik moet zeggen: welkom bij de club!)

schrijf je gewoon in voor een toernooitje en zie maar waar je strandt.
probeer gewoon de HE8 en de HE7, gewoon zien hoe het gaat. zonde als je eerst een tijd in de 8 aan het klooien bent terwijl je eigenlijk in de 7 thuis hoort.
en als het echt niet lukt in de 7 heb je gewoon die ervaring en weet je meteen waar je naartoe wil werken.
  dinsdag 10 juli 2012 @ 23:09:45 #60
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_114039479
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 juli 2012 21:47 schreef Norrage het volgende:

[..]

Nou...ik betwijfel het, wordt allemaal in de doofpot gestopt...
Ik zei redelijk...

Het is heel simpel. Je hebt met een sport als tennis gewoon minder snel iets aan doping dan bij bijvoorbeeld wielrennen.
Sowieso maken de spelers alleen de sport voor elkaar zwaarder. Kortom, je moet steeds meer doen en beter leven om met de top mee te kunnen. Bij een sport als wielrennen bepaald de organisatie hoe zwaar de route is.

Er zijn wel een aantal spelers (geweest) die doping gebruikt hebben, maar het zijn er relatief weinig.
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_114043472
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juli 2012 22:15 schreef Feestkabouter het volgende:

[..]

verlichting op baan 5 doet het niet goed he...... ik heb er zondag ingespeeld, het lijkt me niet fijn om op die baan een partij te moeten spelen.

wel balen...... misschien hebben ze iemand voorrang gegeven die daarna nog een keer moet.... al lijkt me dat qua tijdstippen eigenlijk niet echt mogelijk.

maar, als je dan zo aan de beurt bent: zet em op!
volgens mij ken ik je partner trouwens wel, was vorig jaar lid bij mijn club geloof ik.
Klopt ;) We hebben het al over je gehad :D En zij kent jouw dubbelpartner heel goed, vorig jaar mee in het team.

Ik heb haar alleen zo ver gekregen maar bij Vechtlust lid te worden ;)

Wel verloren....overklast. Wel lekker getennist. Maar het wil allemaal nog niet helemaal bij mij dit jaar ;(
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_114043516
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 juli 2012 23:09 schreef Komakie het volgende:

[..]

Ik zei redelijk...

Het is heel simpel. Je hebt met een sport als tennis gewoon minder snel iets aan doping dan bij bijvoorbeeld wielrennen.
Sowieso maken de spelers alleen de sport voor elkaar zwaarder. Kortom, je moet steeds meer doen en beter leven om met de top mee te kunnen. Bij een sport als wielrennen bepaald de organisatie hoe zwaar de route is.

Er zijn wel een aantal spelers (geweest) die doping gebruikt hebben, maar het zijn er relatief weinig.
Dat ben ik ook met je eens :) Ik vind het bij tennis ook niet zo erg. Maar ik ben er zeer van overtuigd dat er echt wel dopinggebruikers tussen zitten. Kijk maar naar Agassi met zijn speed. En ook Nadal heeft het echt wel eens gebruikt. Maar het is minder doorslaggevend dan bij andere (duur)sporten. Dus ik vind het ook niet zo erg :)
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
  woensdag 11 juli 2012 @ 00:33:23 #63
202930 Salamando
Altijd sarcastisch
pi_114043991
Ingedeeld voor het volgende toernooi op zondag voor 2x terwijl ik deze week ook een toernooi speel en dat aangegeven heb :').
Op donderdag 20 mei 2010 10:53 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
Salamando is beter :@
  † In Memoriam † woensdag 11 juli 2012 @ 02:21:43 #64
21636 Feestkabouter
pi_114047037
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juli 2012 00:33 schreef Salamando het volgende:
Ingedeeld voor het volgende toernooi op zondag voor 2x terwijl ik deze week ook een toernooi speel en dat aangegeven heb :').
ik heb nog nooit de indruk gehad dat ze op 1 of andere manier rekening houden met dat vinkje.
maar goed: toernooi.nl biedt dat vinkje standaard aan, het is aan de planner om er wel of niet rekening mee te houden.
nou weet ik uit ervaring dat het niet heel makkelijk is om uberhaupt met dat vinkje rekening te houden......
  † In Memoriam † woensdag 11 juli 2012 @ 02:25:05 #65
21636 Feestkabouter
pi_114047099
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juli 2012 00:22 schreef Norrage het volgende:

[..]

En ook Nadal heeft het echt wel eens gebruikt.
waarom zijn zoveel mensen daarvan overtuigd? ik snap dat niet.
mijn eigen ervaring: als ik uitga en lekker uit mijn dak sta te gaan komen mensen wel eens aan mij vragen of ik een pilletje over heb.
je zou dan zeggen: dat vragen ze aan iedereen........ maar het blijkt toch echt dat ze het vaak als eerste aan mij vragen omdat ik nogal veel energie heb.
mijn drugs: coca cola en de juiste muziek, ik heb nog nooit ook maar enige vorm van softdrugs of harddrugs op (op heel af en toe een beetje alcohol na dan).
  † In Memoriam † woensdag 11 juli 2012 @ 02:30:16 #66
21636 Feestkabouter
pi_114047168
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juli 2012 00:20 schreef Norrage het volgende:

[..]

Klopt ;) We hebben het al over je gehad :D En zij kent jouw dubbelpartner heel goed, vorig jaar mee in het team.

Ik heb haar alleen zo ver gekregen maar bij Vechtlust lid te worden ;)
ja ik had dat plaatje inmiddels ook compleet!
ik zag aan jullie competitieresultaten (voorjaar 2011) dat jullie bij dezelfde club in een andere regio hadden gespeeld, ik had vorig jaar al van haar gehoord dat ze met iemand samen richting Utrecht was gekomen: dat ben jij dus.

jammer dat je hebt verloren.
pi_114048047
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juli 2012 22:32 schreef Feestkabouter het volgende:

[..]

goed zo, join the club!!
(maar dat heb je in letterlijke zin net gedaan, dus ik moet zeggen: welkom bij de club!)

schrijf je gewoon in voor een toernooitje en zie maar waar je strandt.
probeer gewoon de HE8 en de HE7, gewoon zien hoe het gaat. zonde als je eerst een tijd in de 8 aan het klooien bent terwijl je eigenlijk in de 7 thuis hoort.
en als het echt niet lukt in de 7 heb je gewoon die ervaring en weet je meteen waar je naartoe wil werken.
Maar staat men dan niet te kijken als je je als 9 inschrijft in de 7? En als je dan 60 61 ingemaakt wordt? :')
pi_114048866
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juli 2012 02:30 schreef Feestkabouter het volgende:

[..]

ja ik had dat plaatje inmiddels ook compleet!
ik zag aan jullie competitieresultaten (voorjaar 2011) dat jullie bij dezelfde club in een andere regio hadden gespeeld, ik had vorig jaar al van haar gehoord dat ze met iemand samen richting Utrecht was gekomen: dat ben jij dus.

jammer dat je hebt verloren.
Waar luckass nu nog zit dus ;) :)
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_114048991
Er schijnen toch echt wel wat serieuze verdenkingen te zijn, zie:
http://nielskijkttennis.wordpress.com/doping/
of
http://tennishasasteroidp(...)of-rafael-nadal.html

En zo zijn er nog veel meer sites die toch wel zeer verdachte zaken beschrijven. Maar jullie hebben gelijk, ik weet het niet zeker. Heb ze de laatste tijd niet gesproken, dus heb het ze niet kunnen vragen. Toch vind ik zeker de zaak Nadal (en de Williams zusjes) zeeeeeer verdacht en daardoor ben ik geen fan van ze.
pi_114049598
quote:
1s.gif Op woensdag 11 juli 2012 07:23 schreef Afhaalchinees het volgende:

[..]

Maar staat men dan niet te kijken als je je als 9 inschrijft in de 7? En als je dan 60 61 ingemaakt wordt? :')
Al zie ik nu de namen in de 7 en die staan ook allemaal bij de veteranen ingeschreven :P moet te doen zijn dus imo :D
  † In Memoriam † woensdag 11 juli 2012 @ 10:33:12 #71
21636 Feestkabouter
pi_114051603
quote:
1s.gif Op woensdag 11 juli 2012 07:23 schreef Afhaalchinees het volgende:

[..]

Maar staat men dan niet te kijken als je je als 9 inschrijft in de 7? En als je dan 60 61 ingemaakt wordt? :')
dat eerste: nee, dat komt vaak zat voor en vaak zat is het ook echt gewoon geheel terecht.
dat tweede: nee, dat komt ook vaak zat voor en vaak zat is het ook echt gewoon geheel terecht.
sterker nog: vaak zat komt het (in alle speelsterktes) voor dat je er met 6-0 6-1 afgeslagen wordt terwijl je een betere rating hebt!!
je kunt echt vanalles meemaken, zeker in de 7. mentaal zijn mensen vaak nog niet zo sterk, dus de een presteert waardeloos omdat er een blerend kind op het park rondloopt, of baalt van wat wind. de ander heeft last van zijn kuit, en zodra de tegenstander dat doorheeft krijgt ie alleen nog maar korte balletjes. 'beter kunnen tennissen' is een heel vaag begrip, pas bij meer wedstrijden krijg je er een indruk van. 1 uitslag is slechts een uitslag, en alle tennissers weten dat.
  † In Memoriam † woensdag 11 juli 2012 @ 10:50:15 #72
21636 Feestkabouter
pi_114052128
en wat trouwens ook regelmatig voorkomt: iemand die jarenlang alleen maar dubbelt en inmiddels in de HD5 speelt, en die dan eens voor de afwisseling in de HE6 of HE5 gaat meedoen, terwijl hij een enkel-rating van 8,8 heeft staan. altijd heel feestelijk om van dergelijke personen te verliezen..... NOT!
(als iemand met zo'n rating ineens heel veel gaat spelen en goed scoort bestaat de mogelijkheid dat de extreme resultaten die zijn tegenstanders hebben gekregen worden weggestreept..... maar volgens mij is die kans klein)
pi_114052258
Ok thanks feestkabouter! Ach wat maakt het ook uit ik schrijf me gewoon in bij de 7 en de 8. Zelf ben ik conditioneel vrij goed dus dat moet wel lukken. :P

Ben benieuwd hoe het loopt en ik zal jullie uiteraard op de hoogte houde van mijn federer/roooowbinmomentjes
pi_114052454
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juli 2012 08:52 schreef Thirty5 het volgende:
Er schijnen toch echt wel wat serieuze verdenkingen te zijn, zie:
http://nielskijkttennis.wordpress.com/doping/
of
http://tennishasasteroidp(...)of-rafael-nadal.html

En zo zijn er nog veel meer sites die toch wel zeer verdachte zaken beschrijven. Maar jullie hebben gelijk, ik weet het niet zeker. Heb ze de laatste tijd niet gesproken, dus heb het ze niet kunnen vragen. Toch vind ik zeker de zaak Nadal (en de Williams zusjes) zeeeeeer verdacht en daardoor ben ik geen fan van ze.
Interesting read, thanks
  † In Memoriam † woensdag 11 juli 2012 @ 11:01:58 #75
21636 Feestkabouter
pi_114052461
dit is echt absurd: ik schrijf net over over spelers met een te lage rating, en nou kom ik in het schema voor volgende week deze kabouter tegen:
http://mijn.knltb.nl/tabi(...)atumVanaf=01-01-2012

begin van het seizoen stond ie 9,000 in de enkel en ook 9,000 in de dubbel!!
inmiddels staat ie 6,3, dankzij overwinningen op spelers met deze ratingen:
5,7044
5,7160
6,3575
6,1811

dit is dus zo'n extreem voorbeeld die waarschijnlijk minimaal 2 speelsterktes omhoog gaat, en waarbij de extreme resultaten die zijn tegenstanders hebben gescoord worden geschrapt.
pi_114052565
Ik zie het probleem niet, hoort erbij.

En zoek anders eens oude mastertoernooien op, kijk op wie daar gewonnen heeft en hoeveel verschil in rating die spelers hadden in (begin van) dat jaar en nu :+
  † In Memoriam † woensdag 11 juli 2012 @ 11:30:50 #77
21636 Feestkabouter
pi_114053342
ik zeg ook niet dat het een probleem is, maar volgens mij hanteert de KNLTB het gewoon als regel: als iemand 2 hele punten is gestegen in z'n rating, dan is z'n rating in eerste instantie te slecht geweest, en dan zijn de resultaten die z'n tegenstanders hebben gescoord niet terecht (als ze van em verloren hebben).

en dan gaat het niet eens om medelijden met de verliezers die een deuk in hun rating oplopen, maar de KNLTB heeft als doel om ervoor te zorgen dat de rating zo goed mogelijk weergeeft waar elke speler staat. dat is in ieders belang.

stel nou dat ik alleen voorjaarscompetitie speel en ik scoor in mijn weinige resultaten een 10,0 omdat ik van die knakker heb verloren, dan klopt mijn rating echt niet meer, en dat heeft ook gevolgen voor mijn tegenstanders.
pi_114053655
Volgens mij is het doel van deze rating niet zo zeer zo accuraat mogelijk te zijn, anders had men wel gekozen voor een Elo-systeem bijvoorbeeld toen men afstapte van dat rare A-B systeem. Zie ook dat twee zesjes die van twee drietjes winnen in de dubbel nooit punten zullen verdienen en dat er alleen een -1 of +1 waarde ontstaat bij een prestatie.
Rating hoeft ook niet zo accuraat te zijn, het is alleen een systeem om bepaalde klassen te maken, men te positioneren, niet een harde waarde.
pi_114053887
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juli 2012 11:01 schreef Feestkabouter het volgende:
dit is echt absurd: ik schrijf net over over spelers met een te lage rating, en nou kom ik in het schema voor volgende week deze kabouter tegen:
http://mijn.knltb.nl/tabi(...)atumVanaf=01-01-2012

begin van het seizoen stond ie 9,000 in de enkel en ook 9,000 in de dubbel!!
inmiddels staat ie 6,3, dankzij overwinningen op spelers met deze ratingen:
5,7044
5,7160
6,3575
6,1811

dit is dus zo'n extreem voorbeeld die waarschijnlijk minimaal 2 speelsterktes omhoog gaat, en waarbij de extreme resultaten die zijn tegenstanders hebben gescoord worden geschrapt.
Wij hadden er eentje in de competitie, 1e pot dus toen stond ie nog 9.0 en kreeg mijn maat een 10.0 aan zijn broek, die aan het eind van het seizoen 2.7 stond _O_

Ja, het wordt aan het eind van het jaar gecompenseerd. Maar dan nog is het kut. Het scheelt bijna een heel punt (0.7 toen) op je hele rating. Dat zorgt dat je bij toernooien niet geplaatst wordt, dat je ook voor veel mindere resultaten resultaten krijgt (waar je normaal geen resultaat zou krijgen bij een 6.5 als je 6.3 staat krijg je dat nu wel omdat je 7.0 staat).

Irritant :P
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_114053941
quote:
1s.gif Op woensdag 11 juli 2012 11:39 schreef opgebaarde het volgende:
Volgens mij is het doel van deze rating niet zo zeer zo accuraat mogelijk te zijn, anders had men wel gekozen voor een Elo-systeem bijvoorbeeld toen men afstapte van dat rare A-B systeem. Zie ook dat twee zesjes die van twee drietjes winnen in de dubbel nooit punten zullen verdienen en dat er alleen een -1 of +1 waarde ontstaat bij een prestatie.
Rating hoeft ook niet zo accuraat te zijn, het is alleen een systeem om bepaalde klassen te maken, men te positioneren, niet een harde waarde.
Als die 2 6jes van 2 3tjes winnen, krijg je echt wel punten hoor. Alleen de andere kant op niet (of is dit echt de upperlimit?). Of als je met een 3tje tegen 2 3tjes speelt (als je zelf 6 bent).
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
  woensdag 11 juli 2012 @ 11:54:53 #81
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_114054315
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juli 2012 00:22 schreef Norrage het volgende:

[..]

Dat ben ik ook met je eens :) Ik vind het bij tennis ook niet zo erg. Maar ik ben er zeer van overtuigd dat er echt wel dopinggebruikers tussen zitten. Kijk maar naar Agassi met zijn speed. En ook Nadal heeft het echt wel eens gebruikt. Maar het is minder doorslaggevend dan bij andere (duur)sporten. Dus ik vind het ook niet zo erg :)
De meeste meldingen van drugs komen niet eens zo zeer van prestatie verhogende middelen, maar vaak zijn het dingen als een keer een blowtje of een "party drug"
Kijk naar die nederlander die een paar jaar geleden gepakt is omdat hij een keer geblowt had en Gasguet die gepakt werd omdat hij in een kroeg had binnen gekregen (op wat voor manier dan ook)

Ik geloof dat er een paar argentijnen zijn geweest die wat serieuzere doping hebben genomen. Spaanstalige landen hebben er sowieso eerder een handje van, maar het is niet zo dramatisch als bijvoorbeeld wielrennen wat ze beter kunnen opdoeken.
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_114054737
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juli 2012 11:54 schreef Komakie het volgende:

[..]

Knip

Ik geloof dat er een paar argentijnen zijn geweest die wat serieuzere doping hebben genomen. Spaanstalige landen hebben er sowieso eerder een handje van, maar het is niet zo dramatisch als bijvoorbeeld wielrennen wat ze beter kunnen opdoeken.
Opdoeken? Omdat daar wel gecontroleerd wordt en elke onbekende nietsnut die valsspeelt groot nieuws is terwijl je niks leest over die paar internationaal grote atleten die vorige week betrapt zijn, we het nauwelijks controleren in andere sporten als schoon zien en we blijven hopen dat alleen bij duursporten doping nut heeft. Ja dan kan je beter wielrennen opdoeken en controleren in andere sporten meteen stoppen :p
pi_114054841
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juli 2012 11:45 schreef Norrage het volgende:

[..]

Als die 2 6jes van 2 3tjes winnen, krijg je echt wel punten hoor. Alleen de andere kant op niet (of is dit echt de upperlimit?). Of als je met een 3tje tegen 2 3tjes speelt (als je zelf 6 bent).
Als het verschil in de singel meer dan 2 is en in de dubbel 2,5 (iirc) dan kan je niks winnen. Blijkbaar ziet men dat niet als een prestatie maar als valsspelen en dat alsof je zo makkelijk officiele wedstrijden kan inplannen
pi_114057571
quote:
1s.gif Op woensdag 11 juli 2012 12:09 schreef opgebaarde het volgende:

[..]

Als het verschil in de singel meer dan 2 is en in de dubbel 2,5 (iirc) dan kan je niks winnen. Blijkbaar ziet men dat niet als een prestatie maar als valsspelen en dat alsof je zo makkelijk officiele wedstrijden kan inplannen
Een 9tje die van een 5je wint krijgt gewoon een 4.0 erbij hoor. Het gaat over het verschil tussen dubbelpartners onderling, of je punten krijgt of niet.
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
  woensdag 11 juli 2012 @ 13:16:37 #85
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_114057654
quote:
1s.gif Op woensdag 11 juli 2012 12:09 schreef opgebaarde het volgende:

[..]

Als het verschil in de singel meer dan 2 is en in de dubbel 2,5 (iirc) dan kan je niks winnen. Blijkbaar ziet men dat niet als een prestatie maar als valsspelen en dat alsof je zo makkelijk officiele wedstrijden kan inplannen
Dat gaat om de spelers die met elkaar spelen. Niet als je tegen elkaar speelt. Als een dubbel meer dan 2.5 onderling verschil heeft dan telt het niet mee.
Als jij als 6je van een 3 wint krijg je er gewoon een 2 bij.
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  woensdag 11 juli 2012 @ 13:23:17 #86
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_114057973
quote:
1s.gif Op woensdag 11 juli 2012 12:06 schreef opgebaarde het volgende:

[..]

Opdoeken? Omdat daar wel gecontroleerd wordt en elke onbekende nietsnut die valsspeelt groot nieuws is terwijl je niks leest over die paar internationaal grote atleten die vorige week betrapt zijn, we het nauwelijks controleren in andere sporten als schoon zien en we blijven hopen dat alleen bij duursporten doping nut heeft. Ja dan kan je beter wielrennen opdoeken en controleren in andere sporten meteen stoppen :p
Overal in de sport wordt gecontroleerd. Dat is een afspraak binnen onderlinge sportorganisaties en het bovenliggende orgaan (IOC geloof ik).
Als mensen "in competitie" zijn worden ze eens in de zoveel tijd gecontroleerd.

Eerlijk is eerlijk, wielrennen vind ik een k*t bezigheid, maar je kunt niet ontkennen dat er in dat soort sporten meer doping wordt gebruikt dan in een sport als tennis. De directe winst die je er uit behaalt is dan ook veel hoger.

Ik geloof best dat er wel eens wat gebruikt wordt binnen de tennissport. De situatie binnen de sporten is alleen heel erg anders, waardoor er minder gebruikt wordt.
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_114058143
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juli 2012 13:15 schreef Norrage het volgende:

[..]

Een 9tje die van een 5je wint krijgt gewoon een 4.0 erbij hoor. Het gaat over het verschil tussen dubbelpartners onderling, of je punten krijgt of niet.
:D
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_114058311
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juli 2012 13:15 schreef Norrage het volgende:

[..]

Een 9tje die van een 5je wint krijgt gewoon een 4.0 erbij hoor. Het gaat over het verschil tussen dubbelpartners onderling, of je punten krijgt of niet.
En dat 5je krijgt dan gewoon een 10 er voor terug....
pi_114059551
:@ wat betekend het dan, een 4 erbij :@
  woensdag 11 juli 2012 @ 13:59:01 #90
202930 Salamando
Altijd sarcastisch
pi_114059839
quote:
1s.gif Op woensdag 11 juli 2012 13:52 schreef Afhaalchinees het volgende:
:@ wat betekend het dan, een 4 erbij :@
Als je een rating hebt van 5.0, en je speelt tegen een andere 5.0 en wint, krijg je een 4.0 bij je partijreultaten (rating tegenstander -1.0). Stel nou voor dat je daarna nog een pot tegen een 5.0 speelt en verliest, krijg je een 6.0 erbij, aan het eind van het seizoen wordt je rating bepaald door al je resultaten op te tellen en te delen door het aantal wedstrijden waarin je rating gehad hebt.
Op donderdag 20 mei 2010 10:53 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
Salamando is beter :@
pi_114060076
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juli 2012 13:59 schreef Salamando het volgende:

[..]

Als je een rating hebt van 5.0, en je speelt tegen een andere 5.0 en wint, krijg je een 4.0 bij je partijreultaten (rating tegenstander -1.0). Stel nou voor dat je daarna nog een pot tegen een 5.0 speelt en verliest, krijg je een 6.0 erbij, aan het eind van het seizoen wordt je rating bepaald door al je resultaten op te tellen en te delen door het aantal wedstrijden waarin je rating gehad hebt.
Thanks :)
pi_114061238
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juli 2012 13:16 schreef Komakie het volgende:

[..]

Dat gaat om de spelers die met elkaar spelen. Niet als je tegen elkaar speelt. Als een dubbel meer dan 2.5 onderling verschil heeft dan telt het niet mee.
Als jij als 6je van een 3 wint krijg je er gewoon een 2 bij.
Broer van mijn vriendin, won als 5 met een 6 van een 3 en een 5 en kregen 0.0.
Dus die 3 en 5 scheelde op dat moment meer dan 2,5?
  † In Memoriam † woensdag 11 juli 2012 @ 14:42:25 #93
21636 Feestkabouter
pi_114061950
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juli 2012 14:28 schreef opgebaarde het volgende:

[..]

Broer van mijn vriendin, won als 5 met een 6 van een 3 en een 5 en kregen 0.0.
Dus die 3 en 5 scheelde op dat moment meer dan 2,5?
als het bijv. een 2,7 en een 5,3 is, dan is het verschil 2,6. dus geen resultaat.

ik heb even gecheckt: als je met 2 zesjes wint van 2 drietjes krijg je in principe gewoon de cijfers.
maar bij dubbel werkt het wel wat ingewikkelder:
http://www.knltb.nl/xu/do(...)DD-B33B-BE36D68DDB4C
  † In Memoriam † donderdag 12 juli 2012 @ 01:09:09 #94
21636 Feestkabouter
pi_114092883
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 juli 2012 12:26 schreef Norrage het volgende:

Dan hoop ik dat onze Vechtlustgenoten die tegen hun moeten ze gaan inmaken :D Wat ik wel verwacht. (ik neem toch aan dat je niet de niet geplaatsten bedoelt, dat zijn de meest relaxte :D)
je clubmaatjes hebben hun plicht gedaan!!
het leugenachtige tuig is in 2 sets uit het toernooi geslagen :)
pi_114101531
quote:
0s.gif Op donderdag 12 juli 2012 01:09 schreef Feestkabouter het volgende:

[..]

je clubmaatjes hebben hun plicht gedaan!!
het leugenachtige tuig is in 2 sets uit het toernooi geslagen :)
Dus jij gaat het toernooi nu winnen Feestkabouter? Kan nu niets meer mis gaan toch...
  † In Memoriam † donderdag 12 juli 2012 @ 14:15:42 #96
21636 Feestkabouter
pi_114107403
quote:
99s.gif Op donderdag 12 juli 2012 11:47 schreef Thirty5 het volgende:

[..]

Dus jij gaat het toernooi nu winnen Feestkabouter? Kan nu niets meer mis gaan toch...
nou er kan nog vanalles misgaan, maar het belangrijkste is: leuke partijen spelen!
en de kans op een partij die door de oneerlijkheid niet leuk is, is nu een stuk kleiner.
pi_114107542
Die mensen die geven alles uit wat in was enzo?
  † In Memoriam † donderdag 12 juli 2012 @ 14:28:28 #98
21636 Feestkabouter
pi_114108005
quote:
1s.gif Op donderdag 12 juli 2012 14:18 schreef Afhaalchinees het volgende:
Die mensen die geven alles uit wat in was enzo?
niet alles, wel heel veel.
en dat is niet alleen mijn mening, maar die mening deel ik met tientallen andere tennissers (en publiek).
pi_114108502
quote:
0s.gif Op donderdag 12 juli 2012 14:28 schreef Feestkabouter het volgende:

[..]

niet alles, wel heel veel.
en dat is niet alleen mijn mening, maar die mening deel ik met tientallen andere tennissers (en publiek).
Gewoon aangeven bij de toernooileiding dat er oneerlijk gespeeld wordt. En als ze meer van dat soort signalen over dezelfde spelers krijgen, worden ze de volgende jaren gewoon "uitgeloot". De toernooileiding wil vaak ook gewoon een gezellige week hebben en dit soort gezeur hebben ze ook geen zin in. (zo deden wij dat in ieder geval wel, soms ook met medeweten van de bondgedelegeerde)
  † In Memoriam † donderdag 12 juli 2012 @ 15:24:29 #100
21636 Feestkabouter
pi_114110662
quote:
0s.gif Op donderdag 12 juli 2012 14:37 schreef Thirty5 het volgende:

[..]

Gewoon aangeven bij de toernooileiding dat er oneerlijk gespeeld wordt. En als ze meer van dat soort signalen over dezelfde spelers krijgen, worden ze de volgende jaren gewoon "uitgeloot". De toernooileiding wil vaak ook gewoon een gezellige week hebben en dit soort gezeur hebben ze ook geen zin in. (zo deden wij dat in ieder geval wel, soms ook met medeweten van de bondgedelegeerde)
oh helemaal mee eens, hij is ook al regelmatig gemeld bij toernooileidingen. en bij verschillende toernooien weet ik dat vooral hij met zekerheid zal worden uitgeloot.
pi_114111506
Eindelijk op weg richting de 5 voor mijn gevoel. Zesjes sla ik er nu met groot gemak af en ga het ook pas echt moeilijk krijgen tegen spelers rond de 5.4 of beter (op sommige gevallen na dan) qua ranking. Alleen, nog even werken aan het feit dat een rally soms wel een of twee slagen sneller af mag zijn, er moest dus wat meer snelheid aangegeven worden. Doel is sowieso om dit seizoen gewoon een steady 6 te worden en dan volgend seizoen naast de 6 ook eens wat shotjes in de 5 te gaan nemen.
Afgelopen maandag in de eerste ronde van de zes gewonnen met 63 61 van een gast die 5.8 in de enkel stond en 4.7 in de dubbel. Vanavond moet ik tegen een gast waar ik afgelopen jaar in de districtmasters van de 7 met 46 46 van heb verloren. Toen waren wij het allebei al eens met het feit dat we elkaar de komende seizoenen heus wel in de 6 tegen zouden komen, en dat gaat dus ook gebeuren. Zelfde spelers als mij was het vorig jaar, alleen ik heb zeker op het gebied van aanvallend spel grote stappen gemaakt. Kan wederom een leuke pot worden.
Tot grote schaamte heb ik mezelf ook nog 1x in de HE7 ingeschreven. Vorig jaar alle toernooien gewonnen die ik in de HE7 had gespeeld (en de meeste met speels gemak), en vond het zonde om niet 1 titel te willen verdedigen. Dit is een leuk toernooi, waar ik dus ook als eerste geplaatst ben. Morgen kwartfinale tegen een gast van mijn club, die er gewoon met 2 vingers in de neus af gaat als ik goed speel. Halve finale ook tegen een gast van mijn club die ik moet verslaan normaal gesproken en dan mogelijk in de finale tegen een 16-jarig mannetje die 6.4 ofzo staat :'). Maarja in de HE7 kan ik eigenlijk alleen maar verliezen, als je ziet dat ik 2 weken geleden een halve finale in de HE6 haal.
pi_114148553
Zet mij maar in de OP, ik ben officieel ingeschreven. Ik heb ranking 9/9 :P
pi_114150109
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 juli 2012 12:25 schreef Afhaalchinees het volgende:
Zet mij maar in de OP, ik ben officieel ingeschreven. Ik heb ranking 9/9 :P
*O*
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
  vrijdag 13 juli 2012 @ 13:44:21 #104
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_114151748
OP nog steeds niet aangepast na de laatste door iedereen doorgegeven updates...
Ik sta er inmiddels weer iets minder goed voor :P
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_114151753
Haha leuk! Welkom :)

Gister alweer een 3 setter in de GD7 gespeeld. 1-6 1-4 achter en gewonnen met 1-6 6-4 6-3... We waren opzich verplicht om te winnen. Maar zo lastig spel van hun. Allemaal hoge ballen 5 cm voor de baseline en de heer was goed aan het net. Uiteindelijk in 2e set elke rally geduldig gespeeld en pas punt maken als het kon. Hun veel laten lopen en toen kwam alles naar ons toe. :P Zaterdag halve finale. :)
pi_114151841
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 juli 2012 13:44 schreef Komakie het volgende:
OP nog steeds niet aangepast na de laatste door iedereen doorgegeven updates...
Ik sta er inmiddels weer iets minder goed voor :P
Ik durf niet :'). Een toernooitje afwachten dan post ik m wel.
  † In Memoriam † vrijdag 13 juli 2012 @ 14:21:57 #107
21636 Feestkabouter
pi_114153417
ik ben in de competitie ook zwaar achteruit gegaan.
hopelijk gaat het nu in de toernooien weer de goeie kant op.
vorige week neutraal gebleven, dit weekend gaat blijken hoe het zich ontwikkelt.
pi_114154233
Ik ben altijd blij wanneer ik na de competitie in de single 6 blijf. Win er vaak wel een paar, maar dan verlies ik er weer een paar onnodig van een 7 doordat ik mij versla op hoge vertragende ballen die ik krijg. Maar de dubbel gaat zoals vanouds wel goed. Ben hard op weg richting de 4. (wat ik trouwens niet wil worden, aangezien ik dan een aantal hele gezellige toernooitjes dan niet meer mee kan doen)
  vrijdag 13 juli 2012 @ 15:19:22 #109
202930 Salamando
Altijd sarcastisch
pi_114155897
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 juli 2012 13:46 schreef luckass het volgende:

[..]

Ik durf niet :'). Een toernooitje afwachten dan post ik m wel.
:D
Op donderdag 20 mei 2010 10:53 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
Salamando is beter :@
pi_114166736
Veel te gezellig tijdens ons open toernooi. Rond half 6 was het licht gaan er een paar dronken mensen lopen tennissen. _O-
pi_114176484
:') wil ik me inschrijven voor het toernooi dat ik graag mee wil doen, blijkt het 25+ te zijn ;(

Wel toernooien genoeg hier, weet iemand een leuk toernooi in omgeving Den Haag/Zoetermeer?
pi_114176634
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 juli 2012 22:54 schreef Afhaalchinees het volgende:
:') wil ik me inschrijven voor het toernooi dat ik graag mee wil doen, blijkt het 25+ te zijn ;(

Wel toernooien genoeg hier, weet iemand een leuk toernooi in omgeving Den Haag/Zoetermeer?
In Den Haag is Metselaars altijd wel leuk, Thor de Bataaf en Leimonias. Zoetermeer zijn alle grote toernooien al geweest denk ik.
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_114177493
quote:
10s.gif Op vrijdag 13 juli 2012 19:24 schreef truedestiny het volgende:
Veel te gezellig tijdens ons open toernooi. Rond half 6 was het licht gaan er een paar dronken mensen lopen tennissen. _O-
Haha geweldig.. _O-
  vrijdag 13 juli 2012 @ 23:48:41 #114
328763 Alovenac
NAC Breda
pi_114179037
Gister echt een van mijn wisselvalligste potten staan spelen van de laatste maanden. Kom de laatste tijd sowieso wel sloom op gang en *2-4 achter. Won de set vervolgens met 6-4 en in de 2e set al vrij rap 2-0* voor. Vanaf toen ging het haperen als de tering, teveel fouten en het liep maar bij vlagen. Verloor met 3-6 de tweede. Derde set pakte ik gelijk mijn servicegame, maar daarna was het over. Ging te geforceerd spelen en alles lag ineens 20cm achter de baseline, tactisch dramatisch dus en met 1-6 eraf.

Vandaag mezelf weer herpakt en met 6-2 6-2 in de HE7 gewonnen. Morgen tegen een clubgenootje die ik toch wel een beetje vrees. Hoor net als mij absoluut neit in de 7 thuis, maar we zullen het zien.
  vrijdag 13 juli 2012 @ 23:58:01 #115
328763 Alovenac
NAC Breda
pi_114179502
Ik zie trouwens best veel van die jonge gastje (vaak met een technifibre racket) met een rode bespanning lopen. Wat voor bespanning is dit eigenlijk?
pi_114179873
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 juli 2012 23:58 schreef Alovenac het volgende:
Ik zie trouwens best veel van die jonge gastje (vaak met een technifibre racket) met een rode bespanning lopen. Wat voor bespanning is dit eigenlijk?

Polyester snaar, geen idee waarom die gastjes daarmee spelen.
pi_114179915
Toch alleen maar stugge snaar? Ik speel nu half/half ook mede dat ik ze dan niet zo snel eruit sla.
pi_114192683
Ingeschreven voor mijn eerste toernooi *O* Delft volgende week in de HE8 8-)
pi_114194292
quote:
99s.gif Op zaterdag 14 juli 2012 13:43 schreef Afhaalchinees het volgende:
Ingeschreven voor mijn eerste toernooi *O* Delft volgende week in de HE8 8-)
Jaa weer iemand uit de regio *O*. Nu Norrage weg is.
pi_114194491
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 juli 2012 14:41 schreef luckass het volgende:

[..]

Jaa weer iemand uit de regio *O*. Nu Norrage weg is.
;(
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
  zaterdag 14 juli 2012 @ 15:32:14 #121
202930 Salamando
Altijd sarcastisch
pi_114195767
Krijg de tering :'). Tegen een slicenicht moeten spelen terwijl de ballen zo zacht als sinaasappels zijn op een veregende baan :').
Op donderdag 20 mei 2010 10:53 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
Salamando is beter :@
pi_114195868
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 juli 2012 15:32 schreef Salamando het volgende:
Krijg de tering :'). Tegen een slicenicht moeten spelen terwijl de ballen zo zacht als sinaasappels zijn op een veregende baan :').
Zal ik je nog een keer een toernooi aanraden?
  zaterdag 14 juli 2012 @ 15:52:02 #123
202930 Salamando
Altijd sarcastisch
pi_114196346
quote:
10s.gif Op zaterdag 14 juli 2012 15:35 schreef luckass het volgende:

[..]

Zal ik je nog een keer een toernooi aanraden?
Niks mis met het toernooi, maar dit weer :').
Op donderdag 20 mei 2010 10:53 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
Salamando is beter :@
pi_114196775
Iemand anders van hier ook op dat toernooi?
pi_114202064
Gister prima gespeeld in de HE7, twee mindere games maar uiteindelijk met 62 62 gewonnen.

Vandaag moest ik tegen een clubgenootje, op tapijt en was wel bang. Redelijk service, dus zag er tegenop. Uiteindelijk ging zijn service na de eerste 2 servicegames haperen en werd het 62 61.

Wel mooi dat ze de eerste twee sets gewoon volledig lieten spelen en pas een 3e set zou een super tiebreak zijn.
pi_114215529
Wat een kutorganisatie bij Baarn...
Wij waren de laatste die naar binnen moesten. Ze liepen op schema. De hal was leeg.
Maar we moesten toch bij 2-2 beginnen in de GD7.
Kreeg echt het gevoel maak je 1 fout teveel, set weg.
Bij 5-3 kon ik uitserveren, rebreak. Verliezen de wedstrijd met 5-7 2-6. :')
Morgen maar kijken bij nieuwe toernooi mag ik herendubbelen.
pi_114221556
Heren dubbel 5 finale zo. 2-6 6-2 6-2 gewonnen gister. Mijn service game was untouchable. :P
  zondag 15 juli 2012 @ 22:03:43 #128
220368 Afhaalchinees
Geen Chinees
pi_114247529
quote:
14s.gif Op zondag 15 juli 2012 10:38 schreef truedestiny het volgende:
Heren dubbel 5 finale zo. 2-6 6-2 6-2 gewonnen gister. Mijn service game was untouchable. :P
en? En?

Vertel me alles!
pi_114247591
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 juli 2012 16:03 schreef Afhaalchinees het volgende:
Iemand anders van hier ook op dat toernooi?
Ik ken 2 mensen die meedoen daar :P.
  maandag 16 juli 2012 @ 10:38:45 #130
202930 Salamando
Altijd sarcastisch
pi_114261439
Eindelijk een keer gewonnen van onze 'angstgegners', voor de 3e keer dit jaar tegen ze gespeeld, eindelijk gewonnen met 7-6 derde set :D.
Op donderdag 20 mei 2010 10:53 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
Salamando is beter :@
pi_114270758
Gisteren een racket gekocht, ga in september beginnen met lessen. Maar nu wil ik dus alvast wat spelen, hetzij tegen zo'n oefenmuurtje, hetzij alleen aan een service.. Iemand een leuke website met goede plaatjes en heldere taal? Google geeft me niet veel soeps.
pi_114272352
quote:
0s.gif Op maandag 16 juli 2012 14:56 schreef Rosario het volgende:
Gisteren een racket gekocht, ga in september beginnen met lessen. Maar nu wil ik dus alvast wat spelen, hetzij tegen zo'n oefenmuurtje, hetzij alleen aan een service.. Iemand een leuke website met goede plaatjes en heldere taal? Google geeft me niet veel soeps.
Zou niet tegen een muurtje gaan spelen, ken je niemand die tegen je wil spelen?

http://www.youtube.com/user/FYB2007/videos?view=1
Dit is een van de betere, begin met de Forehand en Backhand Fundamentals.
pi_114277609
quote:
0s.gif Op maandag 16 juli 2012 15:32 schreef luckass het volgende:

[..]

Zou niet tegen een muurtje gaan spelen, ken je niemand die tegen je wil spelen?

http://www.youtube.com/user/FYB2007/videos?view=1
Dit is een van de betere, begin met de Forehand en Backhand Fundamentals.
Jawel, maar ik wilde per se vandaag maar niemand wilde in de regen. Ging best lekker tegen zo'n oefenmuurtje met een lijn om het net aan te geven.

Bedankt voor de link. ;)
  maandag 16 juli 2012 @ 19:16:33 #134
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_114281611
Jullie vriend Federer-fan gaat deze week voor het eerst in lange tijd weer eens een toernooi spelen. Het is een dubbel in de 4 in Den Haag (Marlot). Mijn speelsterkte in de dubbel is 5,75 (wat me verbaast, want ik heb al zeker twee jaar geen officiële wedstrijd meer gedubbeld) maar die van mijn dubbelpartner is 4.
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
pi_114281757
Dubbel
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_114281764
quote:
0s.gif Op maandag 16 juli 2012 19:16 schreef Federer-fan het volgende:
Jullie vriend Federer-fan gaat deze week voor het eerst in lange tijd weer eens een toernooi spelen. Het is een dubbel in de 4 in Den Haag (Marlot). Mijn speelsterkte in de dubbel is 5,75 (wat me verbaast, want ik heb al zeker twee jaar geen officiële wedstrijd meer gedubbeld) maar die van mijn dubbelpartner is 4.
Ben je zo goed :o

Ik wilde je nog voorstellen als sparringspartner voor Afhaalchinees en rosario
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_114281805
quote:
0s.gif Op maandag 16 juli 2012 19:16 schreef Federer-fan het volgende:
Jullie vriend Federer-fan gaat deze week voor het eerst in lange tijd weer eens een toernooi spelen. Het is een dubbel in de 4 in Den Haag (Marlot). Mijn speelsterkte in de dubbel is 5,75 (wat me verbaast, want ik heb al zeker twee jaar geen officiële wedstrijd meer gedubbeld) maar die van mijn dubbelpartner is 4.
Wanneer gaan wij dubbelen?
  maandag 16 juli 2012 @ 19:31:09 #138
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_114282334
quote:
1s.gif Op maandag 16 juli 2012 19:19 schreef Norrage het volgende:

[..]

Ben je zo goed :o
Nou, valt wel mee. Ik heb één keer een jaar gehad waarin het dubbelen goed ging (was geloof ik 2007). Toen was mijn speelsterkte 7. Ik heb toen zeven toernooien gespeeld en ze alle zeven gewonnen.
quote:
Ik wilde je nog voorstellen als sparringspartner voor Afhaalchinees en rosario
Hoe goed zijn die dan? :o
quote:
10s.gif Op maandag 16 juli 2012 19:20 schreef luckass het volgende:

[..]

Wanneer gaan wij dubbelen?
Kan altijd. Kunnen we niet een keer een meet doen en dan een toernooitje organiseren, bijvoorbeeld een dubbeltoernooi? Lijkt mij leuk.
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
pi_114284186
quote:
0s.gif Op maandag 16 juli 2012 19:31 schreef Federer-fan het volgende:

[..]

Kan altijd. Kunnen we niet een keer een meet doen en dan een toernooitje organiseren, bijvoorbeeld een dubbeltoernooi? Lijkt mij leuk.
Is wel lastig om iedereen naar 1 plek te laten komen en ergens banen te regelen.
pi_114284427
quote:
0s.gif Op maandag 16 juli 2012 19:31 schreef Federer-fan het volgende:

[..]

[..]

Hoe goed zijn die dan? :o

[..]

Dat zullen we volgende week zien, dan heb ik mijn eerste toernooi gespeeld. :P
  maandag 16 juli 2012 @ 20:12:25 #141
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_114284432
quote:
0s.gif Op maandag 16 juli 2012 20:07 schreef luckass het volgende:

[..]

Is wel lastig om iedereen naar 1 plek te laten komen en ergens banen te regelen.
Ik zou we een keer een poging willen wagen. Zou ook wel willen helpen om het te organiseren. Bijvoorbeeld gewoon ergens voor vier uur vier banen huren moet toch kunnen zou je zegge. En dan bijvoorbeeld in Utrecht of Den Haag.
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
pi_114284442
quote:
0s.gif Op maandag 16 juli 2012 19:31 schreef Federer-fan het volgende:
Hoe goed zijn die dan? :o
Weet niet hoe het Afhaalchinees zit, maar die heeft nu les. Bij mij was de laatste les toen ik dertien was.. Dat was negen jaar geleden. :P
  maandag 16 juli 2012 @ 20:12:39 #143
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_114284452
quote:
1s.gif Op maandag 16 juli 2012 20:12 schreef Afhaalchinees het volgende:

[..]

Dat zullen we volgende week zien, dan heb ik mijn eerste toernooi gespeeld. :P
Oké, en hoe lang tennis je al?
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
  maandag 16 juli 2012 @ 20:13:16 #144
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_114284491
quote:
0s.gif Op maandag 16 juli 2012 20:12 schreef Rosario het volgende:

[..]

Weet niet hoe het Afhaalchinees zit, maar die heeft nu les. Bij mij was de laatste les toen ik dertien was.. Dat was negen jaar geleden. :P
Oké, les heb ik ok niet maar ik probeer te leren van wat ik op tv zie. Ik tennis zes keer per week.
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
pi_114284617
quote:
0s.gif Op maandag 16 juli 2012 20:13 schreef Federer-fan het volgende:

[..]

Oké, les heb ik ok niet maar ik probeer te leren van wat ik op tv zie. Ik tennis zes keer per week.
Trek je elke dag racket dan of zo?
pi_114284644
quote:
0s.gif Op maandag 16 juli 2012 20:12 schreef Federer-fan het volgende:

[..]

Oké, en hoe lang tennis je al?
Ik heb een jaar les nu. Daarvoor altijd gevoetbald. Ik heb echter wel vertrouwen in mijn spel, ik ben erg snel (blijkt uit oefenpotjes) en ik heb aardig wat inzicht(al zeg ik het zelf :P) in het HE8 toernooi kan ik zien hoe ik er voor sta. Ik vind wel dat ik aan mijn service moet werken en de plaatsing met de backhand kan ook beter.
  maandag 16 juli 2012 @ 20:38:50 #147
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_114285867
quote:
11s.gif Op maandag 16 juli 2012 20:15 schreef Rosario het volgende:

[..]

Trek je elke dag racket dan of zo?
Nee, ik heb twee tennisvrienden. Met de een tennis ik vijf keer per week, met de ander éeen dag. Ik tennis op vrijdag na elke dag na mijn werk en in de weekenden 's ochtends.
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
  maandag 16 juli 2012 @ 20:39:40 #148
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_114285936
quote:
1s.gif Op maandag 16 juli 2012 20:16 schreef Afhaalchinees het volgende:

[..]

Ik heb een jaar les nu. Daarvoor altijd gevoetbald. Ik heb echter wel vertrouwen in mijn spel, ik ben erg snel (blijkt uit oefenpotjes) en ik heb aardig wat inzicht(al zeg ik het zelf :P) in het HE8 toernooi kan ik zien hoe ik er voor sta. Ik vind wel dat ik aan mijn service moet werken en de plaatsing met de backhand kan ook beter.
Ben benieuwd dan. Mijn service is met afstand mijn zwakste slag. Mijn andere slagen zijn allemaal ongeveer van hetzelfde niveau.
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
  maandag 16 juli 2012 @ 23:15:32 #149
27454 InTrePidIvity
Looks like it's broken...
pi_114296450
quote:
0s.gif Op maandag 16 juli 2012 20:39 schreef Federer-fan het volgende:

[..]

Ben benieuwd dan. Mijn service is met afstand mijn zwakste slag. Mijn andere slagen zijn allemaal ongeveer van hetzelfde niveau.
Net zo zwak dus?
...it's rielie broken... It's rielie, rielie broken... Let's go wecycle!
[Tournament] Beste Remake
  maandag 16 juli 2012 @ 23:59:47 #150
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_114299048
quote:
5s.gif Op maandag 16 juli 2012 23:15 schreef InTrePidIvity het volgende:

[..]

Net zo zwak dus?
:D
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_114304011
quote:
0s.gif Op maandag 16 juli 2012 19:16 schreef Federer-fan het volgende:
Jullie vriend Federer-fan gaat deze week voor het eerst in lange tijd weer eens een toernooi spelen. Het is een dubbel in de 4 in Den Haag (Marlot). Mijn speelsterkte in de dubbel is 5,75 (wat me verbaast, want ik heb al zeker twee jaar geen officiële wedstrijd meer gedubbeld) maar die van mijn dubbelpartner is 4.
De Federer van de lage landen _O_ !
pi_114304374
quote:
17s.gif Op dinsdag 17 juli 2012 06:35 schreef Nalbandian het volgende:

[..]

De Federer van de lage landen _O_ !
Wtf! Hij is gewoon fan van zichzelf!!!
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
  dinsdag 17 juli 2012 @ 08:48:53 #153
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_114305001
quote:
5s.gif Op maandag 16 juli 2012 23:15 schreef InTrePidIvity het volgende:

[..]

Net zo zwak dus?
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
  dinsdag 17 juli 2012 @ 08:49:44 #154
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_114305013
quote:
17s.gif Op dinsdag 17 juli 2012 06:35 schreef Nalbandian het volgende:

[..]

De Federer van de lage landen _O_ !
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 juli 2012 07:42 schreef Norrage het volgende:

[..]

Wtf! Hij is gewoon fan van zichzelf!!!
Julllie beginnen het te begrijpen.

Een narcistische persoonlijkheidsstornis noemen ze het. Ik word er al jaren voor behandeld maar helpen doet het niet echt. :{
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
  † In Memoriam † dinsdag 17 juli 2012 @ 09:21:14 #155
21636 Feestkabouter
pi_114305530
Als die stoornis zich alleen online manifesteert is er niks aan de hand joh
pi_114305630
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 juli 2012 09:21 schreef Feestkabouter het volgende:
Als die stoornis zich alleen online manifesteert is er niks aan de hand joh
Ik heb je helemaal niet gehoord over je finale ;) Post je er alleen over als je wint? ~O>
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
  † In Memoriam † dinsdag 17 juli 2012 @ 09:35:42 #157
21636 Feestkabouter
pi_114305868
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 juli 2012 09:25 schreef Norrage het volgende:

[..]

Ik heb je helemaal niet gehoord over je finale ;) Post je er alleen over als je wint? ~O>
klopt.
we hebben echt dramatisch staan spelen. ik had eerder al een HE5 in een ander toernooi, ook dramatisch slecht gespeeld. om te janken gewoon. stond nog met 5-2 voor in de 2e set, en toch met 7-5 verloren.
voor beide partijen geldt overigens wel dat ik echt op mijn allerbest had moeten spelen om te winnen, de tegenstanders waren wel echt heel goed.

ook erg ellendig was de prijsuitreiking. eerst een loterij die een dik uur duurde. veel prijzen (dus er moesten veel nummertjes getrokken worden), maar de toernooileidster maakte er een sport van om het allemaal zo langzaam mogelijk te doen en zoveel mogelijk te rekken en te vertragen........ kutwijf. daar doe ik om verschillende redenen niet meer mee. hoewel 25 euro p.p. voor een 2e plaats in een dubbel op zich weer best interessant is.
zodra de spelers bij de prijsuitreiking hun envelop in handen hadden wisten ze niet hoe snel ze zich uit de voeten moesten maken, het was al ver na 20uur.

en ze hadden vooraf aangegeven dat ze aan niemand de prijzen al eerder op de dag zouden meegeven, dus er waren rond 17uur ook nog aardig wat mensen die in de ochtend al hadden gespeeld speciaal teruggekomen voor de prijsuitreiking, die hadden ook niet gerekend op zo'n lange zit.
pi_114306018
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 juli 2012 09:35 schreef Feestkabouter het volgende:

[..]

klopt.
we hebben echt dramatisch staan spelen. ik had eerder al een HE5 in een ander toernooi, ook dramatisch slecht gespeeld. om te janken gewoon. stond nog met 5-2 voor in de 2e set, en toch met 7-5 verloren.
voor beide partijen geldt overigens wel dat ik echt op mijn allerbest had moeten spelen om te winnen, de tegenstanders waren wel echt heel goed.

ook erg ellendig was de prijsuitreiking. eerst een loterij die een dik uur duurde. veel prijzen (dus er moesten veel nummertjes getrokken worden), maar de toernooileidster maakte er een sport van om het allemaal zo langzaam mogelijk te doen en zoveel mogelijk te rekken en te vertragen........ kutwijf. daar doe ik om verschillende redenen niet meer mee. hoewel 25 euro p.p. voor een 2e plaats in een dubbel op zich weer best interessant is.
zodra de spelers bij de prijsuitreiking hun envelop in handen hadden wisten ze niet hoe snel ze zich uit de voeten moesten maken, het was al ver na 20uur.

en ze hadden vooraf aangegeven dat ze aan niemand de prijzen al eerder op de dag zouden meegeven, dus er waren rond 17uur ook nog aardig wat mensen die in de ochtend al hadden gespeeld speciaal teruggekomen voor de prijsuitreiking, die hadden ook niet gerekend op zo'n lange zit.
_O-
Ja, ik hoorde het van mijn dubbelpartner die vorig jaar in de finale stond van dat toernooi. Die was er speciaal voor teruggekomen want ze wilden de prijzen niet eerder al geven. Toernooien die dat doen mogen echt de stront in zakken _O- Verder, als ze dat soort loterijen doen ofzo...pff...op zich niks mis mee, maar doe het dan goed. Leuk bandje erbij ofzo. Maak er dan een echte happening van. En 20.00 is echt laat, was het verregend?
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
  † In Memoriam † dinsdag 17 juli 2012 @ 12:06:52 #159
21636 Feestkabouter
pi_114310321
Nee geen regen, het was een mooie zonnige dag. Dat dan weer wel!
Het was een duidelijk geval van slechte planning, er waren wat spelers die 2 finales moesten spelen, en die begonnen pas laat aan hun eerste partij. Dus rond 18-1830 was de laatste partij klaar. Toen duurde het 20 minuten voordat die loterij eindelijk begon (dat had veel sneller gekund). Toen de loterij zelf dus (die ook sneller had gekund), en daarna de prijsuitreiking.
pi_114310437
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 juli 2012 12:06 schreef Feestkabouter het volgende:
Nee geen regen, het was een mooie zonnige dag. Dat dan weer wel!
Het was een duidelijk geval van slechte planning, er waren wat spelers die 2 finales moesten spelen, en die begonnen pas laat aan hun eerste partij. Dus rond 18-1830 was de laatste partij klaar. Toen duurde het 20 minuten voordat die loterij eindelijk begon (dat had veel sneller gekund). Toen de loterij zelf dus (die ook sneller had gekund), en daarna de prijsuitreiking.
Planning was niet hun sterkste punt, nee :p

Ik mag vanavond weer, in Rijnsweerd....hopelijk gaat het wat beter en win ik weer eens wat :P
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
  † In Memoriam † dinsdag 17 juli 2012 @ 12:27:44 #161
21636 Feestkabouter
pi_114311069
ja ik mag ook vanavond weer. na 2 verliespartijen weer hoog tijd voor winst!
pi_114324938
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 juli 2012 08:49 schreef Federer-fan het volgende:

[..]


[..]

Julllie beginnen het te begrijpen.

Een narcistische persoonlijkheidsstornis noemen ze het. Ik word er al jaren voor behandeld maar helpen doet het niet echt. :{
Succes met je toernooi Roger :D !
  dinsdag 17 juli 2012 @ 18:38:00 #163
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_114325797
quote:
14s.gif Op dinsdag 17 juli 2012 18:14 schreef Nalbandian het volgende:

[..]

Succes met je toernooi Roger :D !
Bedankt, ik zal wel melden hoe het is gegaan.
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
pi_114326468
quote:
11s.gif Op dinsdag 17 juli 2012 18:38 schreef Federer-fan het volgende:

[..]

Bedankt, ik zal wel melden hoe het is gegaan.
En minimaal 1 tweener langs de lijn, en 1 dropshot-return. Even je skills demonstreren *O* !
pi_114326513
quote:
6s.gif Op dinsdag 17 juli 2012 18:56 schreef Nalbandian het volgende:

[..]

En minimaal 1 tweener langs de lijn, en 1 dropshot-return. Even je skills demonstreren *O* !
En 1 slechte grap per kantwissel :Y
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
  dinsdag 17 juli 2012 @ 18:57:31 #166
202930 Salamando
Altijd sarcastisch
pi_114326518
Heb jij ook de Nike gear van Federer dan aan Fed-fan?
Op donderdag 20 mei 2010 10:53 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
Salamando is beter :@
pi_114332431
Lol, net mijn eerste test gehad voordat ik mijn eerste toernooi speel. Tegen een maat waar ik mee les heb gespeeld, en waarvan ik hem wel beter achtte. Toch met 3-6 7-6 10-7(super tie-break) gewonnen. Was erg leuk en het geef me vertrouwen voor komend toernooi :D
  dinsdag 17 juli 2012 @ 20:58:00 #169
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_114332744
Weet iemand trouwens wat laatste moment is dat er met een wedstrijd mag worden aangevangen op een toernooi door de weeks?

Ik hoorde iets van 23:00 maar ik heb geen idee of het klopt en ik kan het niet zo goed vinden in de regelementen.
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_114333098
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 juli 2012 20:58 schreef Komakie het volgende:
Weet iemand trouwens wat laatste moment is dat er met een wedstrijd mag worden aangevangen op een toernooi door de weeks?

Ik hoorde iets van 23:00 maar ik heb geen idee of het klopt en ik kan het niet zo goed vinden in de regelementen.
22.30 is de officiele tijd dat je niet meer de baan op hoeft
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
  dinsdag 17 juli 2012 @ 21:05:21 #171
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_114333142
je mag altijd de baan op zolang de APV het toestaat hoor :)
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_114333266
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 juli 2012 21:05 schreef Maanvis het volgende:
je mag altijd de baan op zolang de APV het toestaat hoor :)
Natuurlijk, maar je mag na 22.30 niet meer verplicht worden om op de baan te gaan.
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
  dinsdag 17 juli 2012 @ 21:09:24 #173
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_114333331
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 juli 2012 21:07 schreef Norrage het volgende:

[..]

Natuurlijk, maar je mag na 22.30 niet meer verplicht worden om op de baan te gaan.
dat was zijn vraag niet, hij wou het laatste tijdstip weten dat je nog de baan op mocht gaan ;)
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  dinsdag 17 juli 2012 @ 21:11:54 #174
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_114333451
quote:
6s.gif Op dinsdag 17 juli 2012 18:56 schreef Nalbandian het volgende:

[..]

En minimaal 1 tweener langs de lijn, en 1 dropshot-return. Even je skills demonstreren *O* !
Dropshotretuns sla ik heel vaak.Ik speel een beetje ontregelend. Qua speltype lijk ik het meest op Santoro.
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 juli 2012 18:57 schreef Norrage het volgende:

[..]

En 1 slechte grap per kantwissel :Y
Dat zit wel goed.
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 juli 2012 18:57 schreef Salamando het volgende:
Heb jij ook de Nike gear van Federer dan aan Fed-fan?
Nee, ik draag al vele jaren trouw Adidas.

[ Bericht 2% gewijzigd door Federer-fan op 17-07-2012 21:21:59 ]
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
  woensdag 18 juli 2012 @ 00:02:56 #175
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_114342809
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 juli 2012 21:09 schreef Maanvis het volgende:

[..]

dat was zijn vraag niet, hij wou het laatste tijdstip weten dat je nog de baan op mocht gaan ;)
Ik bedoelde eigenljik waar Norrage antwoord op gaf, maar het stond er een beetje krom :D

Anyway...
@Norrage: weet je het zeker dat het 22:30 is?
Mijn vriendin werd ingepland om 22:00 dus als je op zijn laatst 22:30 de baan op moet is dat best krap.

Sowieso erg laat om ingepland te staan maar goed...
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  woensdag 18 juli 2012 @ 00:05:22 #176
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_114342911
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juli 2012 00:02 schreef Komakie het volgende:

[..]

Ik bedoelde eigenljik waar Norrage antwoord op gaf, maar het stond er een beetje krom :D

Anyway...
@Norrage: weet je het zeker dat het 22:30 is?
Mijn vriendin werd ingepland om 22:00 dus als je op zijn laatst 22:30 de baan op moet is dat best krap.

Sowieso erg laat om ingepland te staan maar goed...
het gaat over de tijd dat je de baan op gaat, niet als je al op de baan staat.
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  † In Memoriam † woensdag 18 juli 2012 @ 01:35:32 #177
21636 Feestkabouter
pi_114346151
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 juli 2012 12:27 schreef Feestkabouter het volgende:
ja ik mag ook vanavond weer. na 2 verliespartijen weer hoog tijd voor winst!
en het is winst geworden: 7-6 7-6, wat een spannende leuke partij zeg!! leuke tegenstander en gezellig publiek had ie bij zich.
bijna 2,5 uur gedaan over 2 sets, en het scheelde niet veel of we hadden een 3e gespeeld.
toen wij stonden in te spelen stonden ze zowel links als rechts naast ons ook in te spelen.
toen we klaar waren waren er zowel links als rechts 2 complete partijen gespeeld!
pi_114347459
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juli 2012 00:02 schreef Komakie het volgende:

[..]

Ik bedoelde eigenljik waar Norrage antwoord op gaf, maar het stond er een beetje krom :D

Anyway...
@Norrage: weet je het zeker dat het 22:30 is?
Mijn vriendin werd ingepland om 22:00 dus als je op zijn laatst 22:30 de baan op moet is dat best krap.

Sowieso erg laat om ingepland te staan maar goed...
Ik weet zeker dat het 22.30 is. En als dat niet juist is is het 23.00...maar niet later. Maar goed. in de praktijk wordt dat niet zo vaak geweigerd...maar als je echt belangrijke dingen hebt de dag erna ofzo dan kan je erop gaan hameren...

Maar goed, zoals gezegd...in de praktijk wordt er meestal gewoon gespeeld...zoals ik nu _O_ _O- 21.45 waren we ingepland....0.15 de baan op :D ....alles liep uit, elke partij voor ons was een 3 setter, en er werden ook veel matchpoints gemist in de 2e sets _O- echt bizar...maar het was gezellig met de tegenstanders en we kregen gratis drank van de wedstrijdleiding...dus was mooi.

Maar als je dan nog een 3-setter gaat spelen ook (wel een leuke gelukkig :D) dan...wordt het heel laat...zoals het tijdstip van deze post _O-

Ik heb wel pech met mijn toernooien nu zeg...vorige week meer dan 2 uur moeten wachten de baan op te moeten, nu weer....vorige week was dat niet zo erg, want we moesten "om" 20.00...nu echter de allerlaatste partij van de dag :'(

Maar wel gewonnen gelukkig :D
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
  † In Memoriam † woensdag 18 juli 2012 @ 02:46:22 #179
21636 Feestkabouter
pi_114347739
Bij mij liep het trouwens ook heel raar qua starttijd, maar dan andersom. Ik dacht dat ik om 20.00 moest, dat had ik zo in mijn kop zitten. Kom ik met veel excuses om 20.05 aan bij de wedstrijdleiding: blijkt dat we om 21.00 gepland stonden (email gecheckt: ja ik had het echt gewoon verkeerd in mijn hoofd zitten). Maar mijn tegenstandder was er al, dus om 20.10 stonden we al op de baan!
Zoals gezegd wel nog flink volgehouden tot 22.40, blij dat we niet pas om 21.00 hoefden te starten, want ik had vanavond nog veel te doen na de partij.
  † In Memoriam † woensdag 18 juli 2012 @ 02:47:01 #180
21636 Feestkabouter
pi_114347747
Slaap lekker trouwens Norrage!
  † In Memoriam † woensdag 18 juli 2012 @ 05:13:05 #181
21636 Feestkabouter
pi_114348895
En ook aan mezelf: slaap lekker (het is er nu wel een keer tijd voor)
pi_114351098
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juli 2012 02:46 schreef Feestkabouter het volgende:
Bij mij liep het trouwens ook heel raar qua starttijd, maar dan andersom. Ik dacht dat ik om 20.00 moest, dat had ik zo in mijn kop zitten. Kom ik met veel excuses om 20.05 aan bij de wedstrijdleiding: blijkt dat we om 21.00 gepland stonden (email gecheckt: ja ik had het echt gewoon verkeerd in mijn hoofd zitten). Maar mijn tegenstandder was er al, dus om 20.10 stonden we al op de baan!
Zoals gezegd wel nog flink volgehouden tot 22.40, blij dat we niet pas om 21.00 hoefden te starten, want ik had vanavond nog veel te doen na de partij.
_O-
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
  † In Memoriam † woensdag 18 juli 2012 @ 09:47:01 #183
21636 Feestkabouter
pi_114351183
Mogge Norrage, jij genoeg geslapen?
Ik niet :(
pi_114351381
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juli 2012 09:47 schreef Feestkabouter het volgende:
Mogge Norrage, jij genoeg geslapen?
Ik niet :(
JIj bent om 23u klaar en gaat vrijwillig zo laat naar bed??? Ik mag hopen dat je vakantie hebt :P

Ik ben even 2 uurtjes langer bljven liggen dan normaal hoor
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
  † In Memoriam † woensdag 18 juli 2012 @ 10:34:12 #185
21636 Feestkabouter
pi_114352495
ik ga regelmatig zo laat naar bed, ik heb geen ritme. gelukkig ben ik eigen baas (want van mijn onregelmatige leven wordt geen enkele baas blij), dus ik bepaal altijd zelf wel wanneer ik eruit kom.
maar er spelen familieontwikkelingen waardoor het zo laat is geworden. en waardoor het net ook weer zo vroeg was.........
gelukkig hoef ik morgen pas weer te tennissen, het zou vandaag niet zo'n succes worden vrees ik.
  † In Memoriam † woensdag 18 juli 2012 @ 10:49:43 #186
21636 Feestkabouter
pi_114352941
gofferdegofferdegoffer, over anderhalve week alweer uitgeloot in een onderdeel!!!
:(
zo haal ik nooit mijn 100 wedstrijden dit seizoen!
pi_114437835
Ben net gebeld, overmorgen mijn eerste wedstrijd spelen! *O* Geen idee tegen wie, en wat zijn ranking is, maar gewoon lekker potje spelen :)
pi_114439887
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juli 2012 10:49 schreef Feestkabouter het volgende:
gofferdegofferdegoffer, over anderhalve week alweer uitgeloot in een onderdeel!!!
:(
zo haal ik nooit mijn 100 wedstrijden dit seizoen!
Awwww :(

Ik net verloren...tsja...had niet gehoeven maar we stonden allebei een beetje te prutsen, volleys niet afmaken vooral...en hele irritante tegenstanders....maar goed, geslaagd toernooi verder :P

quote:
1s.gif Op donderdag 19 juli 2012 22:36 schreef Afhaalchinees het volgende:
Ben net gebeld, overmorgen mijn eerste wedstrijd spelen! *O* Geen idee tegen wie, en wat zijn ranking is, maar gewoon lekker potje spelen :)
Spannend! :D
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
  vrijdag 20 juli 2012 @ 07:58:03 #189
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_114448762
Toernooi in Boekel.
In de mix met die ene aantrekkelijke dame, beide poulewedstrijden gewonnen, en nu dus kwartfinale vanavond. Ik hoop dat ze haar mooie outfit weer aantrekt, of we nou winnen of verliezen kan me niet zoveel schelen, het is maar een mix....
  vrijdag 20 juli 2012 @ 10:54:11 #190
209676 knijn1985
Einhorn maakt nog geen zomer
pi_114452726
leuk hoor..om half 10 moeten..om 9 uur hoosbui..om half 12 baan op en dan 6-1 6-1 winnen en zo klaar
  † In Memoriam † vrijdag 20 juli 2012 @ 11:08:19 #191
21636 Feestkabouter
pi_114453240
ik moest gisteren om 21.30, uiteindelijk pas 22.45 de baan op...... en om 01.05 had ik gewonnen!
ik zat er niet mee (het late tijdstip), maar de wekken van mijn tegenstander zou om 05.30 alweer gaan rinkelen.
wel een heel erg leuke en spannende partij gehad! stond 3-1 voor in de 3e, werd nog 3-4 (achter dus), maar wel met 6-4 gewonnen.
pi_114453361
Toernooien spelen is echt een volledige opoffering van je week _O-
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_114453766
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juli 2012 23:04 schreef Norrage het volgende:

...en hele irritante tegenstanders....
Irritant omdat ze mooie punten maakten of omdat ze vals speelden?
pi_114453930
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juli 2012 11:24 schreef Thirty5 het volgende:

[..]

Irritant omdat ze mooie punten maakten of omdat ze vals speelden?
Omdat ze heel erg irritant speelden. De netspeler ging steeds ongelooflijk heen en weer rennen aan het net en vaak precies voor de andere netspeler staan. Mijn zicht werd meerdere keren volledig geblokkeerd en als dat al niet was leidde het me ongelooflijk af dat bewegen aan het net.
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_114454198
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juli 2012 11:28 schreef Norrage het volgende:

[..]

Omdat ze heel erg irritant speelden. De netspeler ging steeds ongelooflijk heen en weer rennen aan het net en vaak precies voor de andere netspeler staan. Mijn zicht werd meerdere keren volledig geblokkeerd en als dat al niet was leidde het me ongelooflijk af dat bewegen aan het net.
Juist slim van ze dus... En blijkbaar heeft het gewerkt, ze hebben wel gewonnen. Maar idd heel vervelend om tegen te spelen...
  † In Memoriam † vrijdag 20 juli 2012 @ 12:09:23 #196
21636 Feestkabouter
pi_114455645
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juli 2012 11:12 schreef Norrage het volgende:
Toernooien spelen is echt een volledige opoffering van je week _O-
Toernooien spelen is echt een heerlijke invulling van je week!
Zonde als ik een partij verlies: op zichzelf is verlies natuurlijk al jammer, maar dan heb ik die week ineens weer meer tijd over :P

Nee dat is overdreven, ik verveel me gelukkig niet snel, maar ik tennis gewoon wel heel graag.
pi_114455748
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juli 2012 11:35 schreef Thirty5 het volgende:

[..]

Juist slim van ze dus... En blijkbaar heeft het gewerkt, ze hebben wel gewonnen. Maar idd heel vervelend om tegen te spelen...
Ja, maar vandaar mijn opmerking over irritant. Een andere dag hadden we sowieso gewoon gewonnen denk ik, maar ik was niet scherp gister :'(
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_114456627
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juli 2012 07:58 schreef tja77 het volgende:
Toernooi in Boekel.
In de mix met die ene aantrekkelijke dame, beide poulewedstrijden gewonnen, en nu dus kwartfinale vanavond. Ik hoop dat ze haar mooie outfit weer aantrekt, of we nou winnen of verliezen kan me niet zoveel schelen, het is maar een mix....
_O-
pi_114456781
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juli 2012 07:58 schreef tja77 het volgende:
Toernooi in Boekel.
In de mix met die ene aantrekkelijke dame, beide poulewedstrijden gewonnen, en nu dus kwartfinale vanavond. Ik hoop dat ze haar mooie outfit weer aantrekt, of we nou winnen of verliezen kan me niet zoveel schelen, het is maar een mix....
Ben trouwens wel benieuwd hoe ze er uit ziet....
  † In Memoriam † vrijdag 20 juli 2012 @ 12:42:01 #200
21636 Feestkabouter
pi_114457118
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juli 2012 12:34 schreef Thirty5 het volgende:

[..]

Ben trouwens wel benieuwd hoe ze er uit ziet....
Me2

edit: ze was wel 2e bij de verkiezing Miss Stadsblad Veghel in 2005!!!!
dat MOET wel een lekker wijf zijn!!


[ Bericht 25% gewijzigd door Feestkabouter op 20-07-2012 12:57:37 ]
  vrijdag 20 juli 2012 @ 12:51:57 #201
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_114457534
Een collega van mij heb ik ook nieuwsgierig gemaakt, en had beloofd een fotootje te schieten. Dat had ik beloofd dus, VOOR de wedstrijd van afgelopen woensdag,
Maar toen ik haar oppikte, zag ik tot mijn grote teleurstelling dat ze een trainingsbroek erover aan had getrokken. Die deed ze dus pas op de baan uit, we speelden onze wedstrijd, en meteen dat ding weer aan. Had dus geen kans gehad om een foto te maken.
Vanavond dus weer een kans, maar ik kan niks beloven. Want ik denk dat als ze ziet dat ik een foto maak, dat het meteen einde oefening is. Dus als ik iets post, zal het haar rugzijde zijn.
pi_114457720
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juli 2012 12:51 schreef tja77 het volgende:
Een collega van mij heb ik ook nieuwsgierig gemaakt, en had beloofd een fotootje te schieten. Dat had ik beloofd dus, VOOR de wedstrijd van afgelopen woensdag,
Maar toen ik haar oppikte, zag ik tot mijn grote teleurstelling dat ze een trainingsbroek erover aan had getrokken. Die deed ze dus pas op de baan uit, we speelden onze wedstrijd, en meteen dat ding weer aan. Had dus geen kans gehad om een foto te maken.
Vanavond dus weer een kans, maar ik kan niks beloven. Want ik denk dat als ze ziet dat ik een foto maak, dat het meteen einde oefening is. Dus als ik iets post, zal het haar rugzijde zijn.
Vraag je toch gewoon je tegenstander of ze even een fototje maakt van jullie samen. Daar zal ze toch niets raars aan vinden?
  vrijdag 20 juli 2012 @ 12:58:52 #203
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_114457826
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juli 2012 12:56 schreef Thirty5 het volgende:

[..]

Vraag je toch gewoon je tegenstander of ze even een fototje maakt van jullie samen. Daar zal ze toch niets raars aan vinden?
Ze is wat dat betreft achterdochtig, ik ga anders ff op de verenigingssite kijken naar een foto van haar, ik maak haar wel onherkenbaar, zodat je alleen haar lichaam kunt zien. Sorry, maar ik repecteer haar privacy
pi_114458423
_O-
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
  vrijdag 20 juli 2012 @ 13:41:23 #205
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_114459588
Zit geen foto van haar bij helaas.... Dan probeer ol het vanavond wel.
Kijk als het nou een graad of 30 was, dan kwam ze me wel ophalen in haar wedstrijd outfit (dus zonder trainingsbroek) dan laat ik haar gewoon voor me lopen, en hopla....
Ik ga in ieder geval mijn best doen...(ook met tennis)
  † In Memoriam † vrijdag 20 juli 2012 @ 18:20:35 #206
21636 Feestkabouter
pi_114470580
Nou ja, het gezicht had ik al gevonden, dus qua privacy hoef je je niet meer in te houden.
  zaterdag 21 juli 2012 @ 15:52:34 #207
202930 Salamando
Altijd sarcastisch
pi_114499014
Gewoon winnen van de nummer 1 geplaatst in de HE5, hij stond 3.9 :').
Op donderdag 20 mei 2010 10:53 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
Salamando is beter :@
  zaterdag 21 juli 2012 @ 17:11:09 #208
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_114501889
Zo dan, gisteren de kwart finale gewonnen met 6-1 en 7-5, vandaag de halve gewonnen met 6-1, en 6-4. Morgen finale!!!! Welliswaar tegen het eerste geplaatste koppel, maar kans hebben we. Ze zag er vandaag weer apetijtelijk uit.
  zaterdag 21 juli 2012 @ 18:12:11 #209
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_114504209
Ik heb gister en vandaag verloren in de herendubbel 4 25+. Gister van twee vijfjes (4-6 4-6) en vandaag van een vier en een drie (4-6 3-6). Mijn partner (3.7) en ik (5.7) maakten te veel fouten maar het verbaasde me hoe klein het krachtsverschil was. Ik had vandaag het idee dat ik in de 7 stond te spelen. Ze wonnen verdiend want wij waren gewoon minder maar ik had me meer voorgesteld van het niveau.
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
pi_114504369
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juli 2012 17:11 schreef tja77 het volgende:
Zo dan, gisteren de kwart finale gewonnen met 6-1 en 7-5, vandaag de halve gewonnen met 6-1, en 6-4. Morgen finale!!!! Welliswaar tegen het eerste geplaatste koppel, maar kans hebben we. Ze zag er vandaag weer apetijtelijk uit.
weer geen foto? :X
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_114506901
:') mijn eerste wedstrijd is een teleurstelling.. Gelijk tegen de nr 2 geplaatst en 6-2 6-0 verloren. Soms ging ik redelijk gelijk qua niveau, maar meestal was hij veel beter.
  zondag 22 juli 2012 @ 01:33:59 #212
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_114518664
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juli 2012 18:12 schreef Federer-fan het volgende:
Ik heb gister en vandaag verloren in de herendubbel 4 25+. Gister van twee vijfjes (4-6 4-6) en vandaag van een vier en een drie (4-6 3-6). Mijn partner (3.7) en ik (5.7) maakten te veel fouten maar het verbaasde me hoe klein het krachtsverschil was. Ik had vandaag het idee dat ik in de 7 stond te spelen. Ze wonnen verdiend want wij waren gewoon minder maar ik had me meer voorgesteld van het niveau.
Van een 4 en een 3 verliezen in dE herendubbel 4 :?
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  zondag 22 juli 2012 @ 01:37:00 #213
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_114518724
Ik ga in augustus een toernooi dubbelen met mijn 63 jarige vader.
We moeten in de 5 omdat ik dat ben en hij is 6.
30+ toernooi.

Ik heb eens even gekeken en ik was wat sceptisch op voorhand, maar als ik de koppels bekijk hebben we bet kans om een potje te winnen :)
Koppels die tot nu toe bekend zijn tenminste.
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  zondag 22 juli 2012 @ 01:42:01 #214
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_114518833
Ik heb trouwens een nieuw systeem ontdekt. Misschien dat er mensen zijn die het al kennen, maar het wa nieuw voor mij.

Je kunt je bij een toernooi inschrijven in een heren (of dames) enkel zonder dat daar een speelsterkte aan verbonden is en dan wordt je in een schema geplaatst met alleen maar spelers die maximaal 1 punt onderling verschil hebben waardoor je (op rating gebaseerd) altijd interessante wedstrijden krijgt.

Iemand die dat al eens heeft gezien of gedaan? Lijkt mij wel een leuk idee.

Hier staat een kleine uitleg:
http://tinyurl.com/crvrnfn
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  zondag 22 juli 2012 @ 01:54:56 #215
356724 detennismaster
FUT en Tennis
pi_114519108
quote:
0s.gif Op zondag 22 juli 2012 01:42 schreef Komakie het volgende:
Ik heb trouwens een nieuw systeem ontdekt. Misschien dat er mensen zijn die het al kennen, maar het wa nieuw voor mij.

Je kunt je bij een toernooi inschrijven in een heren (of dames) enkel zonder dat daar een speelsterkte aan verbonden is en dan wordt je in een schema geplaatst met alleen maar spelers die maximaal 1 punt onderling verschil hebben waardoor je (op rating gebaseerd) altijd interessante wedstrijden krijgt.

Iemand die dat al eens heeft gezien of gedaan? Lijkt mij wel een leuk idee.

Hier staat een kleine uitleg:
http://tinyurl.com/crvrnfn
Gewoon actuele ratingtoernooien, Ik tennis in de regio Leiden (Dit is het grootste tenniscircuit van NL) en vanaf volgend jaar zullen bijna alle toernooien zo gaan hier. Masters zijn iets moeilijker te bepalen en ik ben er geen fan van omdat ik graag veel potten speel en het liefst ook in 2 categorieën
Hier schreef Toefjes het volgende:
Superieur, maar wel met je eigen stijl _O_
  zondag 22 juli 2012 @ 09:40:12 #216
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_114522817
quote:
1s.gif Op zondag 22 juli 2012 01:33 schreef Komakie het volgende:

[..]

Van een 4 en een 3 verliezen in dE herendubbel 4 :?
Hmm, je hebt gelijk, dan moet hij natuurlijk 4 zijn geweest in de dubbel. Hij was 3.2 in de single. Maar goed, als je had gezegd dat hij een zesje was had ik het ook geloofd.
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
  zondag 22 juli 2012 @ 10:43:05 #217
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_114523618
quote:
0s.gif Op zondag 22 juli 2012 01:54 schreef detennismaster het volgende:

[..]

Gewoon actuele ratingtoernooien, Ik tennis in de regio Leiden (Dit is het grootste tenniscircuit van NL) en vanaf volgend jaar zullen bijna alle toernooien zo gaan hier. Masters zijn iets moeilijker te bepalen en ik ben er geen fan van omdat ik graag veel potten speel en het liefst ook in 2 categorieën
Hmm ok. Ik had er nog nooit van gehoord.
Ik snap je punt. Er staat ook bij dat je inderdaad maar in 1 categorie kunt inschrijven tenzij het een andere leeftijdsklasse betreft.
Daarnaast is het jammer dat de kans bestaat dat je rating precies op een manier kan zijn dat ze je nergens indelen. Dat is in grote circuits waarschijnlijk niet een probleem, maar bij ons is het veel kleiner en dan kan ik me voorstellen dat het nogal eens lastig wordt om iedereen goed in te delen.

Bij het toernooi waar ik het zag ging het trouwens alleen om de 3 en de 4. Je kunt je gewoon inschrijven voor de HE5 bijvoorbeeld.
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  zondag 22 juli 2012 @ 10:44:32 #218
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_114523651
Wij krijgen een 2 toernooi dit jaar op de club. Geen ranglijst toernooi, maar wel een lekker hoog niveau met eencmooie prijzenpot van 600 euro :)

Jammer dat ik in de eerste ronde gelijk heel hard geveegd zou worden :P
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  zondag 22 juli 2012 @ 10:52:49 #219
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_114523813
quote:
0s.gif Op zondag 22 juli 2012 10:44 schreef Komakie het volgende:
Wij krijgen een 2 toernooi dit jaar op de club. Geen ranglijst toernooi, maar wel een lekker hoog niveau met eencmooie prijzenpot van 600 euro :)

[...]
Niet gek, een 600-toernooi op je eigen club. _O_
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
  zondag 22 juli 2012 @ 11:08:16 #220
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_114524147
quote:
11s.gif Op zondag 22 juli 2012 10:52 schreef Federer-fan het volgende:

[..]

Niet gek, een 600-toernooi op je eigen club. _O_
Goede sponsoren :)

Heb je in ieder geval wat leuk tennis om naar te kijken op de club.
Voor zoveel geld komen er ook wel echt goede 2 spelers en dat is ook wel leuk :)
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  zondag 22 juli 2012 @ 11:28:17 #221
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_114524506
quote:
1s.gif Op zondag 22 juli 2012 11:08 schreef Komakie het volgende:

[..]

Goede sponsoren :)

Heb je in ieder geval wat leuk tennis om naar te kijken op de club.
Voor zoveel geld komen er ook wel echt goede 2 spelers en dat is ook wel leuk :)
Wanneer is jullie toernooi en in welke stad is het?
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
  zondag 22 juli 2012 @ 11:36:46 #222
220368 Afhaalchinees
Geen Chinees
pi_114524701
Ff een vraagje, kan ik met iemand die 6,3 is in het dubbelspel dubbelen als ik zelf 9 ben?
pi_114524855
quote:
1s.gif Op zondag 22 juli 2012 11:36 schreef Afhaalchinees het volgende:
Ff een vraagje, kan ik met iemand die 6,3 is in het dubbelspel dubbelen als ik zelf 9 ben?
Ja, maar je kan dan geen rating scoren.
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
  zondag 22 juli 2012 @ 11:43:49 #224
220368 Afhaalchinees
Geen Chinees
pi_114524871
quote:
0s.gif Op zondag 22 juli 2012 11:42 schreef Norrage het volgende:

[..]

Ja, maar je kan dan geen rating scoren.
Dus ik moet eerst op de 8,8 komen, of diegene op 6,5?
pi_114525485
quote:
1s.gif Op zondag 22 juli 2012 11:43 schreef Afhaalchinees het volgende:

[..]

Dus ik moet eerst op de 8,8 komen, of diegene op 6,5?
Als het verschil niet groter is dan 2.5...dus kan allebei
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
  † In Memoriam † zondag 22 juli 2012 @ 12:28:22 #226
21636 Feestkabouter
pi_114525939
en als jullie verschil minder dan 2,5 is, dan nog kan het zijn dat je (afhankelijk van de rating van je tegenstanders en wie er wint) uiteindelijk geen cijfers krijgt voor je rating.
  zondag 22 juli 2012 @ 12:42:43 #227
356724 detennismaster
FUT en Tennis
pi_114526440
quote:
0s.gif Op zondag 22 juli 2012 10:44 schreef Komakie het volgende:
Wij krijgen een 2 toernooi dit jaar op de club. Geen ranglijst toernooi, maar wel een lekker hoog niveau met eencmooie prijzenpot van 600 euro :)

Jammer dat ik in de eerste ronde gelijk heel hard geveegd zou worden :P
Op dit moment is bij ons op de club het oudste Atoernooi van Nederland bezig. Vandaag met de finales. Daarnaast is er ook een opentoernooi.
Hier schreef Toefjes het volgende:
Superieur, maar wel met je eigen stijl _O_
  zondag 22 juli 2012 @ 13:30:42 #228
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_114527789
quote:
0s.gif Op zondag 22 juli 2012 11:28 schreef Federer-fan het volgende:

[..]

Wanneer is jullie toernooi en in welke stad is het?
Laatste week van augustus in Kampen.
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_114527879
quote:
0s.gif Op zondag 22 juli 2012 13:30 schreef Komakie het volgende:

[..]

Laatste week van augustus in Kampen.
Doe je mee in Lelystad? :P
  zondag 22 juli 2012 @ 13:34:19 #230
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_114527883
quote:
0s.gif Op zondag 22 juli 2012 13:30 schreef Komakie het volgende:

[..]

Laatste week van augustus in Kampen.
Da's heel ver weg. ;( Wel leuk. ^O^
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
  zondag 22 juli 2012 @ 13:38:04 #231
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_114527997
quote:
0s.gif Op zondag 22 juli 2012 13:34 schreef luckass het volgende:

[..]

Doe je mee in Lelystad? :P
Nee. Mijn vriendin wel, maar omdat ik een paar weken geleden nog last van mijn rug had en ik toen nog niet wist hoe erg het was heb ik me maar niet ingeschreven.
Eerste toernooi speel ik pas weer halverwege agustus.
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_114528028
quote:
0s.gif Op zondag 22 juli 2012 13:38 schreef Komakie het volgende:

[..]

Nee. Mijn vriendin wel, maar omdat ik een paar weken geleden nog last van mijn rug had en ik toen nog niet wist hoe erg het was heb ik me maar niet ingeschreven.
Eerste toernooi speel ik pas weer halverwege agustus.
Oke, ik ben er ook bij!
  zondag 22 juli 2012 @ 19:24:31 #233
202930 Salamando
Altijd sarcastisch
pi_114539197
Toernooi in HE5 en HD5 gewonnen, 100 euro aan waardebonnen :D.
Op donderdag 20 mei 2010 10:53 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
Salamando is beter :@
pi_114539961
quote:
0s.gif Op zondag 22 juli 2012 19:24 schreef Salamando het volgende:
Toernooi in HE5 en HD5 gewonnen, 100 euro aan waardebonnen :D.
_O_
  zondag 22 juli 2012 @ 19:58:42 #235
220368 Afhaalchinees
Geen Chinees
pi_114540483
Jongens, ik heb als 9 verloren van een 8,1, daal ik nu in ranking? :') ;(
  zondag 22 juli 2012 @ 20:05:17 #236
202930 Salamando
Altijd sarcastisch
pi_114540715
quote:
10s.gif Op zondag 22 juli 2012 19:58 schreef Afhaalchinees het volgende:
Jongens, ik heb als 9 verloren van een 8,1, daal ik nu in ranking? :') ;(
Je krijgt er een 9.1 bij dan, dus ja, je daalt heel licht :D.
Op donderdag 20 mei 2010 10:53 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
Salamando is beter :@
  zondag 22 juli 2012 @ 20:27:49 #237
220368 Afhaalchinees
Geen Chinees
pi_114541617
quote:
0s.gif Op zondag 22 juli 2012 20:05 schreef Salamando het volgende:

[..]

Je krijgt er een 9.1 bij dan, dus ja, je daalt heel licht :D.
Godverdomme :'( Ik dacht dat ik niet lager kon zinken :') _O-
  zondag 22 juli 2012 @ 21:11:50 #238
202930 Salamando
Altijd sarcastisch
pi_114543541
quote:
1s.gif Op zondag 22 juli 2012 20:27 schreef Afhaalchinees het volgende:

[..]

Godverdomme :'( Ik dacht dat ik niet lager kon zinken :') _O-
Als je gewonnen had had je tegenstander er een 10.0 bij gehad :D.
Op donderdag 20 mei 2010 10:53 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
Salamando is beter :@
pi_114543760
In mijn vorige vereniging zat op een gegeven moment een 10.3 :') _O-
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_114550310
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 juli 2012 19:57 schreef Afhaalchinees het volgende:
:') mijn eerste wedstrijd is een teleurstelling.. Gelijk tegen de nr 2 geplaatst en 6-2 6-0 verloren. Soms ging ik redelijk gelijk qua niveau, maar meestal was hij veel beter.
Verliezen doet iedereen.
Het gaat erom wat je met zo'n nederlaag doet.
Je hebt technische aspecten en tactische.
Wat ging goed en wat ging slecht op deze terreinen.
Wat moet je de volgende keer doen om een beter resultaat te boeken.
etc.
pi_114551317
quote:
0s.gif Op zondag 22 juli 2012 13:34 schreef luckass het volgende:

[..]

Doe je mee in Lelystad? :P
Ik doe mee in Lelystad. :P Veruit het leukste toernooi waar ik ooit aan mee heb gedaan. ;) Vorig jaar finaledag gekeken en nog door de weeks. Echt mooi tennis spelen die top100 gasten. :)
Herenenkel 3 finale duurde toen 3 uur. Iedereen in het zonnetje aan het kijken en ondertussen wachten op de prijsuitreiking. Mooie dag was dat. :)
Morgen eerste ronde GD7 en dinsdag eerste ronde in de HD7. Mooi weer komt eraan, was.vandaag al super. Dus ik heb er zin in! :D
  zondag 22 juli 2012 @ 23:58:33 #242
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_114551630
Ik vind Lelystad niet zo'n fantastische club. Op zich mooi park, maar er lopen altijd van die "uit-de-hoogte" lui rond.
Maar misschien komt het ook wel omdat ik een keer van ze verloren heb met competitie spelen :P
Clubhuis is trouwens van de winter afgebrand. Ik ben wel benieuwd wat ze voor nieuw clubhuis hebben neer gezet. Ik hoop iets wat een beetje knus is. Past wel in die omgeving :)

Ik heb niet echt een "leukste" toernooi. Ik had er in Utrecht wel altijd een aantal die ik altijd speelde, omdat ze wel gezellig waren, of juist omdat ze sterk waren.
Nu doe ik voor het 4de jaar aan een toernooi mee hier in de omgeving en dat vind ik dan wel een leuk toernooi. :)
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_114552065
Ik was er vandaag, kijken bij mijn mixpartner, die moest DE8 spelen. :P
Er staat nu een tijdelijk clubhuis. Best goede oplossing. Niet heel knus zoals oude maar komt in de herfst weer een nieuw clubhuis. Weet niet dat van uit de hoogte doen. :P Dat heb ik wel op sommige toernooien in het gooi. Huizen en Blaricum zegmaar. :P
  maandag 23 juli 2012 @ 00:42:19 #244
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_114553381
quote:
0s.gif Op maandag 23 juli 2012 00:06 schreef Daan2x256 het volgende:
Ik was er vandaag, kijken bij mijn mixpartner, die moest DE8 spelen. :P
Er staat nu een tijdelijk clubhuis. Best goede oplossing. Niet heel knus zoals oude maar komt in de herfst weer een nieuw clubhuis. Weet niet dat van uit de hoogte doen. :P Dat heb ik wel op sommige toernooien in het gooi. Huizen en Blaricum zegmaar. :P
Bosch en Duin was ook altijd wel een goede geloof ik.
En Bilthoven was verschrikkelijk. Uit-de-hoogte in het kwadraat :P

Ik geloof trouwens dat er helemaal in het begin van het seizoen een loods stond ofzo.

Ik ga morgen even kijken. Mijn vriendin moet dan spelen in de 7 en later op de avond speelt een trainingsmaatje van me in de 3. :)
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_114553608
Owh leuk. :) Ik moet om 19:15 mixen. Hoe herken ik jou? :P

Ah ik zie nu wie je vriendin is en wie jij bent. Hehe. ;)

[ Bericht 24% gewijzigd door Daan2x256 op 23-07-2012 00:56:40 ]
  † In Memoriam † maandag 23 juli 2012 @ 05:24:09 #246
21636 Feestkabouter
pi_114556507
Zo Daan, jij hebt inmiddels een aardig aantalletje partijen staan dit jaar, zie ik! Gaat lekker!
Je dubbelpartner (mix) doet het qua enkel-rating nog niet zo lekker, maar misschien dat ze met de winst van zondag en hopelijk nog een paar keer winst in dit toernooi wat gaat stijgen.
  † In Memoriam † maandag 23 juli 2012 @ 05:34:06 #247
21636 Feestkabouter
pi_114556520
quote:
0s.gif Op zondag 22 juli 2012 01:37 schreef Komakie het volgende:
Ik ga in augustus een toernooi dubbelen met mijn 63 jarige vader.
We moeten in de 5 omdat ik dat ben en hij is 6.
met je vriendin samen deed je het ook heel leuk in de GD5 in juni (maar ik neem aan dat je vriendin geen 63 is).

quote:
0s.gif Op zondag 22 juli 2012 23:58 schreef Komakie het volgende:
Ik vind Lelystad niet zo'n fantastische club. Op zich mooi park, maar er lopen altijd van die "uit-de-hoogte" lui rond.
Maar misschien komt het ook wel omdat ik een keer van ze verloren heb met competitie spelen :P
op een competitiedag 3 wedstrijden spelen en ze alle 3 verliezen in 2 sets is inderdaad niet leuk.
pi_114558252
quote:
0s.gif Op maandag 23 juli 2012 05:24 schreef Feestkabouter het volgende:
Zo Daan, jij hebt inmiddels een aardig aantalletje partijen staan dit jaar, zie ik! Gaat lekker!
Je dubbelpartner (mix) doet het qua enkel-rating nog niet zo lekker, maar misschien dat ze met de winst van zondag en hopelijk nog een paar keer winst in dit toernooi wat gaat stijgen.
Ja gaat lekker. Na deze week maar ff 2 weken even bijtanken en dan gaan we weer wat toernooitjes doen. ;)
Mijn maatje enkelt nooit, maar ze wil dit nu wel oppakken. Ze was gister zo blij met haar overwinning. :)
Moet nu wel tegen een lastige, maar wie weet. ;) Ze is iig van de 9 af. :P
  maandag 23 juli 2012 @ 13:18:54 #249
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_114563077
quote:
1s.gif Op maandag 23 juli 2012 00:49 schreef Daan2x256 het volgende:
Owh leuk. :) Ik moet om 19:15 mixen. Hoe herken ik jou? :P

Ah ik zie nu wie je vriendin is en wie jij bent. Hehe. ;)
Wtf hoe krijg je dat zo makkelijk voor elkaar :?

quote:
0s.gif Op maandag 23 juli 2012 05:34 schreef Feestkabouter het volgende:

[..]

met je vriendin samen deed je het ook heel leuk in de GD5 in juni (maar ik neem aan dat je vriendin geen 63 is).
Klopt maar dat waren clubkampioenschappen. Sowieso waren die allemaal niet zo sterk. Aan de andere kant, dat toernooi ook niet zo te zien.

quote:
[..]

op een competitiedag 3 wedstrijden spelen en ze alle 3 verliezen in 2 sets is inderdaad niet leuk.
En nog een aantal dik ook waarbij ik ook nog ruzie kreeg met mijn partner in de mix :')

en jullie weten beangstigend veel over mij... :{
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_114563570
quote:
0s.gif Op maandag 23 juli 2012 13:18 schreef Komakie het volgende:

[..]

Wtf hoe krijg je dat zo makkelijk voor elkaar :?

[..]

Klopt maar dat waren clubkampioenschappen. Sowieso waren die allemaal niet zo sterk. Aan de andere kant, dat toernooi ook niet zo te zien.

[..]

En nog een aantal dik ook waarbij ik ook nog ruzie kreeg met mijn partner in de mix :')

en jullie weten beangstigend veel over mij... :{
_O-
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_114563575
quote:
0s.gif Op maandag 23 juli 2012 13:18 schreef Komakie het volgende:

[..]

Wtf hoe krijg je dat zo makkelijk voor elkaar :?

[..]

Klopt maar dat waren clubkampioenschappen. Sowieso waren die allemaal niet zo sterk. Aan de andere kant, dat toernooi ook niet zo te zien.

[..]

En nog een aantal dik ook waarbij ik ook nog ruzie kreeg met mijn partner in de mix :')

en jullie weten beangstigend veel over mij... :{
Er was maar 1 dames-enkel in de 7 voor vanavond ook nog in de 8 maar was pas later. En toen ik klikte op jou vriendin en ging naar clubkampioenschappen en zag ik GD5 wedstrijden. Toen wist ik het zeker. :) :P
Slechte eigenschap van mij dat ik zoveel onthoud. :X
pi_114564158
quote:
0s.gif Op maandag 23 juli 2012 13:36 schreef Daan2x256 het volgende:

[..]

Er was maar 1 dames-enkel in de 7 voor vanavond ook nog in de 8 maar was pas later. En toen ik klikte op jou vriendin en ging naar clubkampioenschappen en zag ik GD5 wedstrijden. Toen wist ik het zeker. :) :P
Slechte eigenschap van mij dat ik zoveel onthoud. :X
Goede eigenschap, ik heb dat namelijk ook :P Ik weet al mijn uitslagen van de laatste 10 jaar uit mijn hoofd ofzo, en ook die van anderen :P
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_114564255
Meet vanavond dus? :D
pi_114564316
quote:
0s.gif Op maandag 23 juli 2012 13:53 schreef Norrage het volgende:

[..]

Goede eigenschap, ik heb dat namelijk ook :P Ik weet al mijn uitslagen van de laatste 10 jaar uit mijn hoofd ofzo, en ook die van anderen :P
Idem hier. Echt erg. :P
Op m'n werk ook last van. "Wist je nog dat project, daar en daar." (1,5 jaar geleden) "Ja klopt, nummer 09.197..." "Huh..." :D


quote:
1s.gif Op maandag 23 juli 2012 13:56 schreef luckass het volgende:
Meet vanavond dus? :D
Deal. :)
  maandag 23 juli 2012 @ 14:34:27 #255
202930 Salamando
Altijd sarcastisch
pi_114565360
als ik verlies update KNLTB altijd meteen, win ik een keer, updaten ze niet! :(
Op donderdag 20 mei 2010 10:53 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
Salamando is beter :@
  † In Memoriam † maandag 23 juli 2012 @ 14:39:34 #256
21636 Feestkabouter
pi_114565543
quote:
0s.gif Op maandag 23 juli 2012 13:18 schreef Komakie het volgende:

en jullie weten beangstigend veel over mij... :{
met een paar minimale aanwijzingen uit je posts en wat handig zoeken in toernooi.nl en de KNLTB-resultaten is het echt in enkele aanwijzingen duidelijk.
zo vond ik ook in 2 minuten de mix-partner van tja77.

maak je niet druk, ik doe er verder niks mee. en ik heb Daan een keer ontmoet, lijkt me ook niet het type om gekke dingen met de verworven kennis over jou te gaan doen. die is net als ik veel te druk met tennissen :P
pi_114566057
quote:
0s.gif Op maandag 23 juli 2012 14:39 schreef Feestkabouter het volgende:

[..]

met een paar minimale aanwijzingen uit je posts en wat handig zoeken in toernooi.nl en de KNLTB-resultaten is het echt in enkele aanwijzingen duidelijk.
zo vond ik ook in 2 minuten de mix-partner van tja77.

maak je niet druk, ik doe er verder niks mee. en ik heb Daan een keer ontmoet, lijkt me ook niet het type om gekke dingen met de verworven kennis over jou te gaan doen. die is net als ik veel te druk met tennissen :P
Ik vind het alleen maar leuk, om te kijken wat jullie hier doen en welke toernooien jullie spelen. Welke leuk zijn enzo. :)
Geen idee idd dat ik iets slechts kan doen met die info. :)

Vond toen wel leuk, opeens iemand klappen voor onze punten. :)
Was 1 van de vreemdste partijen die ik vorig jaar heb gespeeld. Tegenstanders waren ook helemaal niet gezellig ofzo. Ja achteraf wel een beetje, maar vond nog tegen vallen. :P Uitslag was iets van 6-1 0-6 6-3? :P

Edit: toch maar ff opgezocht. Zat er niet veel naast. 6-0 2-6 6-3 Het was toen ook echt bagger weer. :P
  † In Memoriam † maandag 23 juli 2012 @ 15:03:46 #258
21636 Feestkabouter
pi_114566276
plus toen je thuiskwam bleek er een live-verslag van de partij op fok te staan :P
pi_114567001
quote:
0s.gif Op maandag 23 juli 2012 15:03 schreef Feestkabouter het volgende:
plus toen je thuiskwam bleek er een live-verslag van de partij op fok te staan :P
Ja geweldig! :)
pi_114567132
Het moment dat de eerste fokker mij ziet spelen zal ook niet heel lang meer duren...maar dit jaar wordt het lastig, nog maar 1 toernooitje ;)
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_114568243
quote:
0s.gif Op maandag 23 juli 2012 15:38 schreef Norrage het volgende:
Het moment dat de eerste fokker mij ziet spelen zal ook niet heel lang meer duren...maar dit jaar wordt het lastig, nog maar 1 toernooitje ;)
Ik heb jou wel eens gezien volgens mij.
pi_114568830
quote:
1s.gif Op maandag 23 juli 2012 16:10 schreef luckass het volgende:

[..]

Ik heb jou wel eens gezien volgens mij.
Jij bent al bijna geen fokker meer voor mij, maar een ware ex-verenigings-genoot :P
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
  maandag 23 juli 2012 @ 16:41:52 #263
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_114569124
quote:
0s.gif Op maandag 23 juli 2012 14:39 schreef Feestkabouter het volgende:

[..]

met een paar minimale aanwijzingen uit je posts en wat handig zoeken in toernooi.nl en de KNLTB-resultaten is het echt in enkele aanwijzingen duidelijk.
zo vond ik ook in 2 minuten de mix-partner van tja77.

maak je niet druk, ik doe er verder niks mee. en ik heb Daan een keer ontmoet, lijkt me ook niet het type om gekke dingen met de verworven kennis over jou te gaan doen. die is net als ik veel te druk met tennissen :P
Dat je er sowieso de tijd voor neemt :P
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_114569276
quote:
0s.gif Op maandag 23 juli 2012 16:41 schreef Komakie het volgende:

[..]

Dat je er sowieso de tijd voor neemt :P
Nou, fijn hoor...dat jij niet in ons geinteresseerd bent :(
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
  maandag 23 juli 2012 @ 16:46:12 #265
202930 Salamando
Altijd sarcastisch
pi_114569279
Gelukkig speelt er volgens mij niemand van jullie in mijn district (centraal brabant) dus ik voel me veilig genoeg :').
Op donderdag 20 mei 2010 10:53 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
Salamando is beter :@
  maandag 23 juli 2012 @ 17:01:20 #266
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_114569786
quote:
0s.gif Op maandag 23 juli 2012 16:46 schreef Norrage het volgende:

[..]

Nou, fijn hoor...dat jij niet in ons geinteresseerd bent :(
Ik lees het vanzelf hier. Dan hoef ik het niet op te zoeken. Ben van nature lui aangelegd denk ik ;)
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  maandag 23 juli 2012 @ 17:01:43 #267
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_114569795
quote:
0s.gif Op maandag 23 juli 2012 16:46 schreef Salamando het volgende:
Gelukkig speelt er volgens mij niemand van jullie in mijn district (centraal brabant) dus ik voel me veilig genoeg :').
Dat dacht ik ook, maar pas op! Ze zitten overal!!!

:P
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_114569821
Ja. Er kan zo ineens een zomertoernooi helemaal in lelystad gespeeld worden :D
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
  maandag 23 juli 2012 @ 17:02:39 #269
202930 Salamando
Altijd sarcastisch
pi_114569825
quote:
0s.gif Op maandag 23 juli 2012 17:01 schreef Komakie het volgende:

[..]

Dat dacht ik ook, maar pas op! Ze zitten overal!!!

:P
Ik zal goed opletten :+ .
Op donderdag 20 mei 2010 10:53 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
Salamando is beter :@
  maandag 23 juli 2012 @ 18:08:30 #270
271872 Drassss
Oklahoma!
pi_114571783
De tering ik lees dit topic net 2 dagen te laat, want anders had ik die chick van Tja op de foto kunnen rammen want ik woon gewoon in dat dorp waar hij balde :D ;)
pi_114572053
quote:
0s.gif Op maandag 23 juli 2012 18:08 schreef Drassss het volgende:
De tering ik lees dit topic net 2 dagen te laat, want anders had ik die chick van Tja op de foto kunnen rammen want ik woon gewoon in dat dorp waar hij balde :D ;)
We vergeven het je nooit!!!! hopelijk speelt ze binnenkort nog een toernooi waar we spionnen kunnen opstellen
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_114572909
Baan 3 mag ik op. Lekker in de schaduw. :)
pi_114577783
Klaar. Moeizaam maar gewonnen. 6-4 6-4 :)
Waar staan jullie. :P
  † In Memoriam † maandag 23 juli 2012 @ 20:50:12 #274
21636 Feestkabouter
pi_114578057
quote:
0s.gif Op maandag 23 juli 2012 16:46 schreef Salamando het volgende:
Gelukkig speelt er volgens mij niemand van jullie in mijn district (centraal brabant) dus ik voel me veilig genoeg :').
2 weken per jaar doe ik dat wel..... :)
  † In Memoriam † maandag 23 juli 2012 @ 20:51:25 #275
21636 Feestkabouter
pi_114578109
quote:
0s.gif Op maandag 23 juli 2012 16:41 schreef Komakie het volgende:

[..]

Dat je er sowieso de tijd voor neemt :P
ik heb er lol in, ik zie het een beetje als een uitdaging en een puzzeltje. dus ja daar neem ik de tijd voor.
pi_114578545
quote:
0s.gif Op maandag 23 juli 2012 20:43 schreef Daan2x256 het volgende:
Klaar. Moeizaam maar gewonnen. 6-4 6-4 :)
Waar staan jullie. :P
ik ga in mn tent liggen janken
pi_114578951
quote:
1s.gif Op maandag 23 juli 2012 21:00 schreef luckass het volgende:

[..]

ik ga in mn tent liggen janken
luckaass toch! heb je weer eens verloren? :'(
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_114580234
Gefeliciteerd met de winst van je vriendin Komakie. ;)
Op baan 4 gaat het wel heel hard. Wel leuk om te zien.
  maandag 23 juli 2012 @ 23:06:39 #279
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_114585159
quote:
0s.gif Op maandag 23 juli 2012 21:37 schreef Daan2x256 het volgende:
Gefeliciteerd met de winst van je vriendin Komakie. ;)
Op baan 4 gaat het wel heel hard. Wel leuk om te zien.
Jep. Dat trainingsmaatje kan ik nog wel bij houden. Hij heeft zelfs nog nooit van me gewonnen. Ik 1 keer een set van hem, maar hij nog nooit 1 van mij. :P
Maar dat andere jochie was wel heel erg aan het beuken.
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_114587587
Die op 4 was ziek _O_.

Daan, ik zag je op de baan, maar daarna niet meer. Ik stond te falen op baan 1. Ik ben er toch de hele week.
pi_114588524
Gezellig. :) Was jij die met iets langer donker (zwart) haar? Zat me al een beetje af te vragen toen ik rond liep. :P
  dinsdag 24 juli 2012 @ 01:53:05 #282
202930 Salamando
Altijd sarcastisch
pi_114591116
quote:
0s.gif Op maandag 23 juli 2012 20:50 schreef Feestkabouter het volgende:

[..]

2 weken per jaar doe ik dat wel..... :)
Oppassen voor mij dus, welke weken? :D
Op donderdag 20 mei 2010 10:53 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
Salamando is beter :@
  † In Memoriam † dinsdag 24 juli 2012 @ 02:47:42 #283
21636 Feestkabouter
pi_114592047
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juli 2012 01:53 schreef Salamando het volgende:

[..]

Oppassen voor mij dus, welke weken? :D
dat ligt eraan wanneer mijn broer op vakantie gaat.
don't worry, dit jaar is dat al achter de rug. ik heb in Den Bosch meegedaan.
pi_114596306
quote:
1s.gif Op maandag 23 juli 2012 23:59 schreef luckass het volgende:
Die op 4 was ziek _O_.

Daan, ik zag je op de baan, maar daarna niet meer. Ik stond te falen op baan 1. Ik ben er toch de hele week.
Ik was nog tot ca. kwart over 10 / half 11 blijven plakken op het terras met een heerlijk palm biertje. :P
Wel blij met de overwinning van gister. Mogen we tenminste op de feestavond donderdag. :P
Vanavond 20:30 herendubbel. Hoop dat ik die ballen wat dieper krijg. Gister was eigenlijk om te janken. Maargoed, dan maar op een andere manier gespeeld en winst naar ons toe getrokken. :)
  dinsdag 24 juli 2012 @ 13:32:03 #285
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_114602325
quote:
1s.gif Op maandag 23 juli 2012 23:59 schreef luckass het volgende:
Die op 4 was ziek _O_.

Daan, ik zag je op de baan, maar daarna niet meer. Ik stond te falen op baan 1. Ik ben er toch de hele week.
Dat was wat niveau betreft ook de enige echt leuke partij van de avond. Of je moet die dames partij op baan 1 meerekenen om iets van 18:00. Waar dat meisje van Lelystad helemaal weg getikt werd door een meisje van 15 :P
Dat meisje van Lelystad heb ik nog competitie tegen gespeeld, maar die had helemaal niets te vertellen. Echt bizar hoe goed dat meisje van 15 was. Gewoon in de 3 :o
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_114602491
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juli 2012 00:24 schreef Daan2x256 het volgende:
Gezellig. :) Was jij die met iets langer donker (zwart) haar? Zat me al een beetje af te vragen toen ik rond liep. :P
Ik denk niet dat dat hem was ;)
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
  † In Memoriam † dinsdag 24 juli 2012 @ 14:16:05 #287
21636 Feestkabouter
pi_114603755
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juli 2012 13:32 schreef Komakie het volgende:

[..]

Dat was wat niveau betreft ook de enige echt leuke partij van de avond. Of je moet die dames partij op baan 1 meerekenen om iets van 18:00. Waar dat meisje van Lelystad helemaal weg getikt werd door een meisje van 15 :P
Dat meisje van Lelystad heb ik nog competitie tegen gespeeld, maar die had helemaal niets te vertellen. Echt bizar hoe goed dat meisje van 15 was. Gewoon in de 3 :o
ja soms bizar hoe die jonge meiskes kunnen rammen...... maar mentaal is het vaak een ander verhaal!
laatst speelde op de baan naast mij een DE4, ik schat 14 jaar tegen 24 jaar.
erg lange rallies allemaal met van die keiharde strepen, gewoon recht tegenover elkaar op de baseline en maar doorrammen tot 1 van de 2 een fout (misslag) maakte, helemaal geen initiatief voor wat actie (links rechts, lang kort, naar het net) dus eigenlijk ook best wel saai, maar toch indrukwekkend om te zien. maar op een gegeven moment kregen ze discussie over of een bal in of uit was, en kort daarvoor was er ook al een twijfelachtige bal geweest. de dame van 24 gaf op zich op rustige en nette wijze haar mening (niet drammerig of ruzie-zoekend), maar even later stond het wicht van 14 wel te janken!
en tijdens de voorjaarscompetitie heeft 1 van onze dames in de enkel-partij hetzelfde meegemaakt (de jankende tegenstandster was toen 17 of 18).
pi_114606781
Volgende week mijn eerste toernooi spelen na hele lange tijd. Ben benieuwd.. 8-)

Overigens ben ik net terug van vakantie uit Italië. Ik heb daar een erg merkwaardige tennisbaan op de foto vastgelegd (geen photoshop) en vraag me af of iemand weet wat dit is en waarvoor het gebruikt wordt.

Of was de baanbeheerder gewoon dronken?

  † In Memoriam † dinsdag 24 juli 2012 @ 15:59:08 #289
21636 Feestkabouter
pi_114606911
Ze hebben een te klein net geleverd gekregen, toen hebben ze het zo opgelost en de compensatie die ze van de leverancier kregen in alcohol geinvesteerd.

Waren er ook netpaaltjes beschikbaar voor enkel-partijen?
pi_114607237
Hebben ze zeker per ongeluk een badminton net gekocht ipv een tennisnet.
  dinsdag 24 juli 2012 @ 16:10:48 #291
27454 InTrePidIvity
Looks like it's broken...
pi_114607289
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juli 2012 15:55 schreef mullier het volgende:
Volgende week mijn eerste toernooi spelen na hele lange tijd. Ben benieuwd.. 8-)

Overigens ben ik net terug van vakantie uit Italië. Ik heb daar een erg merkwaardige tennisbaan op de foto vastgelegd (geen photoshop) en vraag me af of iemand weet wat dit is en waarvoor het gebruikt wordt.

Of was de baanbeheerder gewoon dronken?

[ afbeelding ]
Dit is een trainingsveld, zo leer je goed de ballen diep in de hoeken te plaatsen.
...it's rielie broken... It's rielie, rielie broken... Let's go wecycle!
[Tournament] Beste Remake
pi_114607833
_O-
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_114633298
Gister ook in de HD7 gewonnen. :) Lekkere pot, leuke rally's. 6-4 7-6
De herenenkel op de baan naast ons (middelste baan) zat iemand al bij game 1 te vloeken en schelden.
Toen ergens voor de zoveelste keer een bal hun baan op rolde. Zei die letterlijk: "Gvd! Weer die teringballen op de baan... weer een fucking let... wordt helemaal gek..." Keek naar de score stond hij 6-1 2-1 voor...
Wij gingen er maar stuk om. :P
pi_114633479
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juli 2012 08:46 schreef Daan2x256 het volgende:
Gister ook in de HD7 gewonnen. :) Lekkere pot, leuke rally's. 6-4 7-6
De herenenkel op de baan naast ons (middelste baan) zat iemand al bij game 1 te vloeken en schelden.
Toen ergens voor de zoveelste keer een bal hun baan op rolde. Zei die letterlijk: "Gvd! Weer die teringballen op de baan... weer een fucking let... wordt helemaal gek..." Keek naar de score stond hij 6-1 2-1 voor...
Wij gingen er maar stuk om. :P
_O-
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
  woensdag 25 juli 2012 @ 10:31:47 #295
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_114635570
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juli 2012 14:16 schreef Feestkabouter het volgende:

[..]

ja soms bizar hoe die jonge meiskes kunnen rammen...... maar mentaal is het vaak een ander verhaal!
laatst speelde op de baan naast mij een DE4, ik schat 14 jaar tegen 24 jaar.
erg lange rallies allemaal met van die keiharde strepen, gewoon recht tegenover elkaar op de baseline en maar doorrammen tot 1 van de 2 een fout (misslag) maakte, helemaal geen initiatief voor wat actie (links rechts, lang kort, naar het net) dus eigenlijk ook best wel saai, maar toch indrukwekkend om te zien. maar op een gegeven moment kregen ze discussie over of een bal in of uit was, en kort daarvoor was er ook al een twijfelachtige bal geweest. de dame van 24 gaf op zich op rustige en nette wijze haar mening (niet drammerig of ruzie-zoekend), maar even later stond het wicht van 14 wel te janken!
en tijdens de voorjaarscompetitie heeft 1 van onze dames in de enkel-partij hetzelfde meegemaakt (de jankende tegenstandster was toen 17 of 18).
Dit meisje had gewoon niets in te brengen. Werd helemaal weg getikt :D
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  woensdag 25 juli 2012 @ 10:32:30 #296
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_114635587
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juli 2012 15:55 schreef mullier het volgende:
Volgende week mijn eerste toernooi spelen na hele lange tijd. Ben benieuwd.. 8-)

Overigens ben ik net terug van vakantie uit Italië. Ik heb daar een erg merkwaardige tennisbaan op de foto vastgelegd (geen photoshop) en vraag me af of iemand weet wat dit is en waarvoor het gebruikt wordt.

Of was de baanbeheerder gewoon dronken?

[ afbeelding ]
Was vroegah niet de vorm van de baan zo?
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_114656202
Vandaag die Michel Koning zien spelen, wat een frusti is dat zeg :D
pi_114657675
quote:
1s.gif Op woensdag 25 juli 2012 20:47 schreef luckass het volgende:
Vandaag die Michel Koning zien spelen, wat een frusti is dat zeg :D
Heb de finale van hem vorig jaar gezien.
Toen ook al hahaha... :P

Edit: ohnee dat was alweer 2 jaar geleden in 2010. 1 van m'n eerste toernooien ooit die ik heb gespeeld. :P

[ Bericht 9% gewijzigd door Daan2x256 op 25-07-2012 21:24:20 ]
  woensdag 25 juli 2012 @ 22:06:41 #299
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_114659873
Die Remco de Rijke is ook niet zo slecht trouwens. Heeft veel hoger gestaan dan hij nu staat geloof ik
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_114662224
quote:
1s.gif Op woensdag 25 juli 2012 20:47 schreef luckass het volgende:
Vandaag die Michel Koning zien spelen, wat een frusti is dat zeg :D
Die sloeg ook gerust 10 rackets kapot per wedstrijd....
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
  † In Memoriam † vrijdag 27 juli 2012 @ 10:48:29 #301
21636 Feestkabouter
pi_114712236
zal ik dan maar weer
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')