Ja zaterdagochtend nog een potje... heb vrijdagavond een concert dus ik ben bang dat het niet veel wordtquote:Op woensdag 28 maart 2007 13:50 schreef Norrage het volgende:
Jammer Vulture. Moet je nog een wedstrijd?
Tuurlijk en ik heb geen tentamens, maar begin wel maandag met een nieuwe baan.quote:
Ik speel bij Lacoste. Al woon ik dus sindskort in Den Haag en speel ik volgend seizoen hier.quote:Op woensdag 28 maart 2007 14:25 schreef Norrage het volgende:
Is het ook echt bij je eigen club of gewoon in je omgeving?
Ik reageer ook maar even, speel weliswaar bij FUST en niet in de buurt, maar ook van FUST (http://www.hetfust.nl) zal een delegatie richting Lust gaan. Ikzelf alleen helaas niet, begin zaterdag bij m'n nieuwe baan + ben tijdelijk gestopt met studeren, heb dus mijn OV in moeten leveren, en om dan van het uiterste noorden naar het uiterste zuiden te reizen zonder OV.. Nee. Kom volgend jaar wel!quote:Op woensdag 28 maart 2007 10:41 schreef XL het volgende:
Norrage, speel jij op LUST?
Wat heb jij op je spelerspasje staan voor niveau?quote:Op woensdag 28 maart 2007 16:03 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Gisteren weer getraind met het competitie team, ging best goed. Service zit al weer lekker op tempo, ik schat zo rond de 170km/u en het spel aan het net stelde ook niet teleur. Soms nog ietwat verkeerd geraakte balen midden in een rally die dan opeens afzwaaien, maar dat komt door een te gespannen slag denk ik zelf.
De service duwen is voor huisvrouwenquote:Op woensdag 28 maart 2007 18:35 schreef -Sandstorm- het volgende:
zo weer tennissen met het team. Zondag toernooitje van de club en dan nog volgende week maandag en woensdag.
Zo hoop ik dat ik klaargestoomd ben voor vlg. week zaterdag.
Service liep redelijk. Heb alleen problemen met 2e service.
Doorslaan is nu nog meer doorduwen.
Net moet ik me meer gaan concentreren.
Dit zijn een beetje mijn aandachtspunten tot nu toe.
Van ons gaat ook wel een kleine delegatie. Wat een fijne naam trouwens "het fust"quote:Op woensdag 28 maart 2007 18:05 schreef Zonnestraaltje het volgende:
[..]
Ik reageer ook maar even, speel weliswaar bij FUST en niet in de buurt, maar ook van FUST (http://www.hetfust.nl) zal een delegatie richting Lust gaan. Ikzelf alleen helaas niet, begin zaterdag bij m'n nieuwe baan + ben tijdelijk gestopt met studeren, heb dus mijn OV in moeten leveren, en om dan van het uiterste noorden naar het uiterste zuiden te reizen zonder OV.. Nee. Kom volgend jaar wel!![]()
Lijkt me wel lachen trouwens, als ik dan gewoon mensen zou ontmoeten die ook altijd in dit topic posten!
Geen lobjesquote:
Huisvrouwen service dus!quote:Op woensdag 28 maart 2007 18:55 schreef -Sandstorm- het volgende:
Beetje lafjes slaan is wat ik nu doe.
Service ?quote:
Kun je dan niet wat minder risico nemen en vaker in slaan?quote:Op woensdag 28 maart 2007 18:58 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Service ?
Denk dat als mijn service in is je weinig kans maaktMaar helaas heb ik een 1st service percentage van 29% ofzo
Scholieren, omdat Leeuwarden geen universiteit heeft? (wel drie hogescholen)quote:Op woensdag 28 maart 2007 18:54 schreef Norrage het volgende:
[..]
Van ons gaat ook wel een kleine delegatie. Wat een fijne naam trouwens "het fust"Maar studenten in Leeuwarden?
Scholieren bedoel je?
Zou inderdaad wel grappig zijn om de tennisgekken van dit forum te ontmoetenMaar ja, volgend jaar beter.
Gaan jullie nog naar het NSK in Amsterdam toevallig? (Ik weet het nog niet)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |