abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_47725901
Nieuwe topic.

Ging aan het eind van het vorige topic voor een groot deel over mijn tennisracketaankoop en de clubkampioensschappen (in maart ) van TheVulture (en over ingewikkelde racket-specificaties)
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_47725933
Ohja...Het lichtere racket wat ik ging testen wordt hem sowieso niet (nog erger dan het veels te zware). Ik denk dus dat ik nu definitief de knoop naar de N-Blade heb doorgehakt
Zat nog te kijken naar de N-Six Team, maar zo licht merkte ik vandaag wel ontzettend kut te vinden. Alleen mijn volleyspel ging er van vooruit...
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_47727176
Slotje! Vorige topic is nog niet vol!
pi_47731951
tvp.
Geen referral hier.
pi_47747858
Yay! We mogen erin

Ik heb vanochtend mijn N-Blade besteld...Ik hoop dat ik ondanks dat ik er niet mee gespeeld heb de goede keuze gemaakt heb. Ik verwacht in ieder geval van wel want ik heb veel vergelijkingsmateriaal vergaard en de specs zijn gewoonweg precies wat ik wil...
Ik ben benieuwd. De winkel moest het wel nog bestellen dus ik mag denk ik nog ongeveer anderhalve week wachten (Kann k tenminste studeren)...
pi_47748004
quote:
Op woensdag 28 maart 2007 13:50 schreef Norrage het volgende:
Jammer Vulture. Moet je nog een wedstrijd?
Ja zaterdagochtend nog een potje... heb vrijdagavond een concert dus ik ben bang dat het niet veel wordt
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  woensdag 28 maart 2007 @ 14:03:59 #7
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_47748194
ik speel dit weekend mijn eerste toernooi van het seizoen.
Dat is ook de eerste keer in 3 weken dat ik ga spelen

Dat is nogal wat voor mij!
Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
pi_47748313
LUST dus?
  woensdag 28 maart 2007 @ 14:11:04 #9
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_47748426
quote:
Op woensdag 28 maart 2007 14:08 schreef Norrage het volgende:
LUST dus?
Tuurlijk en ik heb geen tentamens, maar begin wel maandag met een nieuwe baan.
Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
pi_47749012
Is het ook echt bij je eigen club of gewoon in je omgeving?
  woensdag 28 maart 2007 @ 14:26:24 #11
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_47749038
quote:
Op woensdag 28 maart 2007 14:25 schreef Norrage het volgende:
Is het ook echt bij je eigen club of gewoon in je omgeving?
Ik speel bij Lacoste. Al woon ik dus sindskort in Den Haag en speel ik volgend seizoen hier.
  woensdag 28 maart 2007 @ 15:49:49 #12
52774 Laakie
Doet het voor een knaakie!
pi_47752444
Binnenkort m,n eerste wedstrijd sinds 5 jaar spelen, na eerst goed te hebben geoefend, bij m,n ouwe cluppie in Hilversum
:D
pi_47753024
Gisteren weer getraind met het competitie team, ging best goed. Service zit al weer lekker op tempo, ik schat zo rond de 170km/u en het spel aan het net stelde ook niet teleur. Soms nog ietwat verkeerd geraakte balen midden in een rally die dan opeens afzwaaien, maar dat komt door een te gespannen slag denk ik zelf.
Geen referral hier.
  woensdag 28 maart 2007 @ 17:05:19 #14
117813 Mr-Sander
Check m'n signature
pi_47755658
Vanavond tweede wedstrijd enkel. Ik moet tegen een 7, die in de vorige ronde een 6 eruit geslagen heeft.

Gisteren tevens dubbel gewonnen; weliswaar met andere partner dan verwacht, maar toch: 6-2 6-1.
-link verwijderd, niet terugplaatsen-
pi_47757815
quote:
Op woensdag 28 maart 2007 10:41 schreef XL het volgende:
Norrage, speel jij op LUST?
Ik reageer ook maar even, speel weliswaar bij FUST en niet in de buurt, maar ook van FUST (http://www.hetfust.nl) zal een delegatie richting Lust gaan. Ikzelf alleen helaas niet, begin zaterdag bij m'n nieuwe baan + ben tijdelijk gestopt met studeren, heb dus mijn OV in moeten leveren, en om dan van het uiterste noorden naar het uiterste zuiden te reizen zonder OV.. Nee. Kom volgend jaar wel!

Lijkt me wel lachen trouwens, als ik dan gewoon mensen zou ontmoeten die ook altijd in dit topic posten!
pi_47757904
quote:
Op woensdag 28 maart 2007 16:03 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Gisteren weer getraind met het competitie team, ging best goed. Service zit al weer lekker op tempo, ik schat zo rond de 170km/u en het spel aan het net stelde ook niet teleur. Soms nog ietwat verkeerd geraakte balen midden in een rally die dan opeens afzwaaien, maar dat komt door een te gespannen slag denk ik zelf.
Wat heb jij op je spelerspasje staan voor niveau?
  woensdag 28 maart 2007 @ 18:35:58 #17
139460 -Sandstorm-
Ongenuanceerde lulhannes
pi_47758787
zo weer tennissen met het team. Zondag toernooitje van de club en dan nog volgende week maandag en woensdag.
Zo hoop ik dat ik klaargestoomd ben voor vlg. week zaterdag.

Service liep redelijk. Heb alleen problemen met 2e service.
Doorslaan is nu nog meer doorduwen.
Net moet ik me meer gaan concentreren.

Dit zijn een beetje mijn aandachtspunten tot nu toe.
*** Heeft zin in een trio met 2 neger lesbiennes ***
  woensdag 28 maart 2007 @ 18:50:31 #18
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_47759295
quote:
Op woensdag 28 maart 2007 18:35 schreef -Sandstorm- het volgende:
zo weer tennissen met het team. Zondag toernooitje van de club en dan nog volgende week maandag en woensdag.
Zo hoop ik dat ik klaargestoomd ben voor vlg. week zaterdag.

Service liep redelijk. Heb alleen problemen met 2e service.
Doorslaan is nu nog meer doorduwen.
Net moet ik me meer gaan concentreren.

Dit zijn een beetje mijn aandachtspunten tot nu toe.
De service duwen is voor huisvrouwen
pi_47759415
quote:
Op woensdag 28 maart 2007 18:05 schreef Zonnestraaltje het volgende:

[..]

Ik reageer ook maar even, speel weliswaar bij FUST en niet in de buurt, maar ook van FUST (http://www.hetfust.nl) zal een delegatie richting Lust gaan. Ikzelf alleen helaas niet, begin zaterdag bij m'n nieuwe baan + ben tijdelijk gestopt met studeren, heb dus mijn OV in moeten leveren, en om dan van het uiterste noorden naar het uiterste zuiden te reizen zonder OV.. Nee. Kom volgend jaar wel!

Lijkt me wel lachen trouwens, als ik dan gewoon mensen zou ontmoeten die ook altijd in dit topic posten!
Van ons gaat ook wel een kleine delegatie. Wat een fijne naam trouwens "het fust" Maar studenten in Leeuwarden? Scholieren bedoel je?
Zou inderdaad wel grappig zijn om de tennisgekken van dit forum te ontmoeten Maar ja, volgend jaar beter.

Gaan jullie nog naar het NSK in Amsterdam toevallig? (Ik weet het nog niet)
  woensdag 28 maart 2007 @ 18:55:03 #20
139460 -Sandstorm-
Ongenuanceerde lulhannes
pi_47759445
quote:
Op woensdag 28 maart 2007 18:50 schreef XL het volgende:

[..]

De service duwen is voor huisvrouwen
Geen lobjes

Ik bedoel meer nog niet vol doorslaan omdat ik het vertrouwen nog niet helemaal heb. Beetje lafjes slaan is wat ik nu doe.

En verder heb ik mijn bespanning van een jaar oud niet laten vervangen. Simpelweg omdat ik met een nieuwe de eerste 3 maanden kut tennis, en het nu redelijk tot goed vordert.
  woensdag 28 maart 2007 @ 18:55:48 #21
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_47759461
quote:
Op woensdag 28 maart 2007 18:55 schreef -Sandstorm- het volgende:
Beetje lafjes slaan is wat ik nu doe.
Huisvrouwen service dus!
  woensdag 28 maart 2007 @ 18:58:19 #22
139460 -Sandstorm-
Ongenuanceerde lulhannes
pi_47759570
quote:
Op woensdag 28 maart 2007 18:55 schreef XL het volgende:

[..]

Huisvrouwen service dus!
Service ?

Denk dat als mijn service in is je weinig kans maakt Maar helaas heb ik een 1st service percentage van 29% ofzo
pi_47759669
Je bedoelt service als in hapjes rond brengen in een bejaardentehuis?
  woensdag 28 maart 2007 @ 19:04:16 #24
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_47759779
quote:
Op woensdag 28 maart 2007 18:58 schreef -Sandstorm- het volgende:

[..]

Service ?

Denk dat als mijn service in is je weinig kans maakt Maar helaas heb ik een 1st service percentage van 29% ofzo
Kun je dan niet wat minder risico nemen en vaker in slaan?

Ik serveer van mijn 1ste service denk ik 75% in, daarvan is denk ik de helft een direct punt.
Tweede service is 90% in en daarvan scoor ik denk ik 33% van mijn punten direct. Mijn tweede service heeft heel veel spin, zodat hij met veel marge over het net gaat. De eerste service heeft heel veel snelheid, maar ook aardig wat spin. Hij verdwijnt dus alleen regelmatig in het net.

Soms wil ik extreme hoeken slaan met mijn service, dan loopt het foutpercentage wat op. Dat is dus ook voor als ik voorsta.
pi_47760138
quote:
Op woensdag 28 maart 2007 18:54 schreef Norrage het volgende:

[..]

Van ons gaat ook wel een kleine delegatie. Wat een fijne naam trouwens "het fust" Maar studenten in Leeuwarden? Scholieren bedoel je?
Zou inderdaad wel grappig zijn om de tennisgekken van dit forum te ontmoeten Maar ja, volgend jaar beter.

Gaan jullie nog naar het NSK in Amsterdam toevallig? (Ik weet het nog niet)
Scholieren, omdat Leeuwarden geen universiteit heeft? (wel drie hogescholen) Jammer...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')