Ja zaterdagochtend nog een potje... heb vrijdagavond een concert dus ik ben bang dat het niet veel wordtquote:Op woensdag 28 maart 2007 13:50 schreef Norrage het volgende:
Jammer Vulture. Moet je nog een wedstrijd?
Tuurlijk en ik heb geen tentamens, maar begin wel maandag met een nieuwe baan.quote:
Ik speel bij Lacoste. Al woon ik dus sindskort in Den Haag en speel ik volgend seizoen hier.quote:Op woensdag 28 maart 2007 14:25 schreef Norrage het volgende:
Is het ook echt bij je eigen club of gewoon in je omgeving?
Ik reageer ook maar even, speel weliswaar bij FUST en niet in de buurt, maar ook van FUST (http://www.hetfust.nl) zal een delegatie richting Lust gaan. Ikzelf alleen helaas niet, begin zaterdag bij m'n nieuwe baan + ben tijdelijk gestopt met studeren, heb dus mijn OV in moeten leveren, en om dan van het uiterste noorden naar het uiterste zuiden te reizen zonder OV.. Nee. Kom volgend jaar wel!quote:Op woensdag 28 maart 2007 10:41 schreef XL het volgende:
Norrage, speel jij op LUST?
Wat heb jij op je spelerspasje staan voor niveau?quote:Op woensdag 28 maart 2007 16:03 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Gisteren weer getraind met het competitie team, ging best goed. Service zit al weer lekker op tempo, ik schat zo rond de 170km/u en het spel aan het net stelde ook niet teleur. Soms nog ietwat verkeerd geraakte balen midden in een rally die dan opeens afzwaaien, maar dat komt door een te gespannen slag denk ik zelf.
De service duwen is voor huisvrouwenquote:Op woensdag 28 maart 2007 18:35 schreef -Sandstorm- het volgende:
zo weer tennissen met het team. Zondag toernooitje van de club en dan nog volgende week maandag en woensdag.
Zo hoop ik dat ik klaargestoomd ben voor vlg. week zaterdag.
Service liep redelijk. Heb alleen problemen met 2e service.
Doorslaan is nu nog meer doorduwen.
Net moet ik me meer gaan concentreren.
Dit zijn een beetje mijn aandachtspunten tot nu toe.
Van ons gaat ook wel een kleine delegatie. Wat een fijne naam trouwens "het fust"quote:Op woensdag 28 maart 2007 18:05 schreef Zonnestraaltje het volgende:
[..]
Ik reageer ook maar even, speel weliswaar bij FUST en niet in de buurt, maar ook van FUST (http://www.hetfust.nl) zal een delegatie richting Lust gaan. Ikzelf alleen helaas niet, begin zaterdag bij m'n nieuwe baan + ben tijdelijk gestopt met studeren, heb dus mijn OV in moeten leveren, en om dan van het uiterste noorden naar het uiterste zuiden te reizen zonder OV.. Nee. Kom volgend jaar wel!![]()
Lijkt me wel lachen trouwens, als ik dan gewoon mensen zou ontmoeten die ook altijd in dit topic posten!
Geen lobjesquote:
Huisvrouwen service dus!quote:Op woensdag 28 maart 2007 18:55 schreef -Sandstorm- het volgende:
Beetje lafjes slaan is wat ik nu doe.
Service ?quote:
Kun je dan niet wat minder risico nemen en vaker in slaan?quote:Op woensdag 28 maart 2007 18:58 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Service ?
Denk dat als mijn service in is je weinig kans maaktMaar helaas heb ik een 1st service percentage van 29% ofzo
Scholieren, omdat Leeuwarden geen universiteit heeft? (wel drie hogescholen)quote:Op woensdag 28 maart 2007 18:54 schreef Norrage het volgende:
[..]
Van ons gaat ook wel een kleine delegatie. Wat een fijne naam trouwens "het fust"Maar studenten in Leeuwarden?
Scholieren bedoel je?
Zou inderdaad wel grappig zijn om de tennisgekken van dit forum te ontmoetenMaar ja, volgend jaar beter.
Gaan jullie nog naar het NSK in Amsterdam toevallig? (Ik weet het nog niet)
Dat is heel Delfts om te zeggenquote:Op woensdag 28 maart 2007 19:13 schreef Zonnestraaltje het volgende:
[..]
Scholieren, omdat Leeuwarden geen universiteit heeft? (wel drie hogescholen)Jammer...
Jullie bestaan ook nog niet zo lang? Of is de site gewoon nieuw?quote:Op woensdag 28 maart 2007 19:13 schreef Zonnestraaltje het volgende:
[..]
Scholieren, omdat Leeuwarden geen universiteit heeft? (wel drie hogescholen)Jammer...
Over een paar weken bestaan 'we' vier jaar (ik ben lid sinds september 2005quote:Op woensdag 28 maart 2007 19:23 schreef Norrage het volgende:
[..]
Jullie bestaan ook nog niet zo lang? Of is de site gewoon nieuw?
Wij zijn ook pas opgericht ergens in 2005 en dus redelijk nieuw. Dat er toch nog zo veel ontwikkeling nodig is.
Zesjes, lastig punten verdienen in de jeugdklasse (dit jaar eindelijk senior geworden), en speel mijn competitie in een erg lage klasse (deed vorig jaar ook al mee met senioren) waardoor ik vrijwel alleen maar 7 a 8 spelers tegenover me krijg. Komt doordat de vrouwelijke helft van het team wat achterloopt op de mannelijke helft zeg maar. Het is wel erg gezellig, dus ik vind het wel best zo. (we spelen met zn viertjes, verder niemand in het team). Wel van plan dit jaar veel punten te pakken op open toernooien.quote:Op woensdag 28 maart 2007 18:08 schreef Zonnestraaltje het volgende:
[..]
Wat heb jij op je spelerspasje staan voor niveau?
Ssssht!quote:Op donderdag 29 maart 2007 17:20 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Ik speel lekker al vanaf maandag buiten.
Ik zelf speelde in dezelfde training met mij nieuwe racket (Head Radical) al goed, maar de echte beheersing laat dan toch wel een paar maandjes op zich wachten.quote:Op donderdag 29 maart 2007 18:01 schreef -Sandstorm- het volgende:
Hmmm ben aan het twijfelen om me zaterdag een nieuw racket te halen. Mijn Wilson Hyper Hammer (model weet ik even niet, een wit/zwarte i.i.g) is nu een jaar of 4 oud.
Maar is dat wel verstandig zo een week voor de competitie, of ben je snel gewend aan een nieuw racket ?
Wat hij hier zegt boven. Heb vanaf zomer vorig jaar nieuw racket aangeschaft en pas in de winter dacht ik: 'Verrek, wat speelt dit ding lekker'quote:Op donderdag 29 maart 2007 18:12 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
Ik zelf speelde in dezelfde training met mij nieuwe racket (Head Radical) al goed, maar de echte beheersing laat dan toch wel een paar maandjes op zich wachten.
Hoe was LUST?quote:Op woensdag 28 maart 2007 14:26 schreef XL het volgende:
[..]
Ik speel bij Lacoste. Al woon ik dus sindskort in Den Haag en speel ik volgend seizoen hier.
Er zijn ook klaar terwijl u wacht winkels hoor. Commercieel best interessant, je loopt toch 20 minuten producten te bekijken in die sportshop. Tenniskantines zijn ook vrijwel altijd klaar terwijl u wacht.quote:Op vrijdag 6 april 2007 23:53 schreef Norrage het volgende:
Racket bespannen duurt altijd wel een dagje of twee...zeker als je het naar een winkel brengt...
Maar heb wel eens meegemaakt dat ik het dezelfde dag nog kreeg, maar ter plekke wachten lijkt me niet echt mogelijk
Oke, dank je! Succes in ieder gevalquote:Op zaterdag 7 april 2007 14:41 schreef Norrage het volgende:
ZOver ik weet zijn er geen verschillende regels. Bij de dubbels mag je geen zwakker team opstellen in de eerste dan in de tweede, maar je mag wel 2 7/8 combo's op de baan zetten...Je hoeft dus niet persé 7/7 op te stellen...
En jij mazzelpik, nu al beginnen met competitieIk moet nog een week wachten
Matchpoint is bij ons altijd gewoon "bierbal"quote:Op dinsdag 24 april 2007 09:29 schreef Norrage het volgende:
3e helft met tennis? Je bedoelt de 6e (of 4e) set?
Niet doen alsof je 't niet begrijpt, jij. 3e helft is gewoonquote:Op dinsdag 24 april 2007 09:29 schreef Norrage het volgende:
3e helft met tennis? Je bedoelt de 6e (of 4e) set?
Je mag geen 2 toernooien in één week spelen (tegenwoordig), maar als er 2 toernooien in 2 opvolgende weken zijn en het overlapt elkaar een beetje, dat is geen probleem.quote:Op donderdag 3 mei 2007 16:04 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Volgens mij mag je meedoen aan zoveel toernooien als je zelf wilt, vroeger ook wel eens 2 gelijk gedaan.
Oke, bedankt! Had vorig jaar ook zoiets gehoord, maar wist het niet zeker.quote:Op donderdag 3 mei 2007 19:12 schreef Komakie het volgende:
Dat zijn verschillende weken.
Als het toernooi op zaterdag begint dan heet dat samen met de zondag het "voorweekeinde"
geeft al een beetje aan dat het voor het eigenlijke toernooi is.
Als je 2 toernooien hebt en je komt dus in 1 toernooi in het finale weekend. Dan is het toernooi met het voorweekeinde verplicht om zich te schikken in de tijden van het andere toernooi.
Iets waar ze soms wel eens moeilijk over doen trouwens....
is al gelukt via www.tournamentsoftware.comquote:Op maandag 7 mei 2007 15:28 schreef TubewayDigital het volgende:
ik wil iemand zijn spelersprofiel weten maar ik heb alleen een achternaam (en een vermoedelijke rating). Kan ik daar via de site van de knltb achter komen?
Ligt aan het soort kunstlicht en of de overgang van gewoon licht naar kunstlicht goed is gegaan. Als je al staat te spelen en ze wachten te lang met de lichten aan doen dan is de overgang echt klote.quote:Op maandag 7 mei 2007 23:49 schreef TubewayDigital het volgende:
vinden jullie buiten spelen met kunstlicht ook zo kut?
Je moet district weglaten en op plaats zoeken. Tenminste, dat deed ik foutquote:Op woensdag 16 mei 2007 15:05 schreef TubewayDigital het volgende:
ik kan via de site van de knltb geen toernooi vinden voor volwassenen (18+) voor komende maand
doe ik iets fout of zijn ze er gewoon niet?
Is nu net door de knltb toegegeven. Had een mailtje naar ze gestuurd. Wordt gewerkt aan een oplossing.quote:Op woensdag 16 mei 2007 19:38 schreef TubewayDigital het volgende:
ik weet zo ontzettend zeker dat die zoeker niet goed werkt.
In Helmond (oost brabant) is een open toernooi maar die wordt niet gevonden als je ook nog eens het district oost brabant selecteerd
17-05-2007
- 27-05-2007 071906 4e VCL Open T.V. 't Trambaantje
5704 CB HELMOND Open toernooi
3 (HD, DD), 4 (HD, DD), 5 17+ (HD, DD, GD), 6 17+ (HD, DD, GD), 7 17+ (HD, DD, GD), 8 17+ (HD, DD, GD) OBR
Doe wat je hart je ingeeftquote:Op donderdag 24 mei 2007 21:00 schreef TubewayDigital het volgende:
Heb al een poosje een moeilijk wedstrijd racket van HEAD. Even wennen maar mijn wedstrijdjes gaan steeds beter met het racket. Toch twijfelde ik, of ik een niet iets vergevingsgezinder racket nodig heb, zo'n goeie rating heb ik tenslotte (nog) niet. Zat een BABOLAT te denken.
Ga ik vandaag even tennisen met een racket van WILSON. Een nog moeilijker racket dan die HEAD. Echt zo'n racket dat gemaakt is voor 0.0001% van de spelers. Wat denk je: speelt waanzinnig fijn. Het voelde zo ontzettend goed.
Ik zit nu dus echt zo van wat moet ik nu. Dat racket giert de hele tijd door mijn kop. Dit berichtje is dan ook een beetje een soort therapie.
Nog een paar keer mee spelen. Soms speelt een racket de eerste keer wel aardig en als je er dan nog een keer mee gespeeld hebt is het ineens helemaal kut.quote:Op donderdag 24 mei 2007 21:00 schreef TubewayDigital het volgende:
Heb al een poosje een moeilijk wedstrijd racket van HEAD. Even wennen maar mijn wedstrijdjes gaan steeds beter met het racket. Toch twijfelde ik, of ik een niet iets vergevingsgezinder racket nodig heb, zo'n goeie rating heb ik tenslotte (nog) niet. Zat een BABOLAT te denken.
Ga ik vandaag even tennisen met een racket van WILSON. Een nog moeilijker racket dan die HEAD. Echt zo'n racket dat gemaakt is voor 0.0001% van de spelers. Wat denk je: speelt waanzinnig fijn. Het voelde zo ontzettend goed.
Ik zit nu dus echt zo van wat moet ik nu. Dat racket giert de hele tijd door mijn kop. Dit berichtje is dan ook een beetje een soort therapie.
Zaterdag is regionaal (bij de damescompetitie beetje huisvrouwen-tennis-ideequote:Op zondag 27 mei 2007 16:06 schreef TubewayDigital het volgende:
wat is nou het verschil tussen zaterdag en zondagcompetitie
Persoonlijk hou ik er niet zo van. Als ik een grotere grip wil hebben moet ik een racket kopen met een grotere gripmaat. Niet me grip na het kopen groter maken. Je maakt toch een aanpassing aan je racket die er niet normaal gesproken in zit. Dus naar mijn idee is het nooit zo goed als het normale idee.quote:Op zondag 27 mei 2007 16:14 schreef TubewayDigital het volgende:
Hoe zijn jullie ervaringen met het groter maken van je grip door middel van een gipskousje? Als ik er dan nog extra grip over heen doe, kan dat? Speelt dat nog wel fijn?
Hoeveel kost zo'n gipskousje?
Ik hou niet van overgrips.quote:Op zondag 27 mei 2007 17:55 schreef TubewayDigital het volgende:
bedankt
en wat vind je van overgrip? Heb er nu een en dat bevalt best goed. Het is meer de combinatie gipskousje + overgrip waar ik over twijfel.
Nee, dan moet je per direct stoppen met spelen!quote:Op maandag 28 mei 2007 15:24 schreef TubewayDigital het volgende:
Als je nou tijdens de rally een snaar door slaat kan je dan de rally zelf wel uitspelen?
Met het nieuwe DSS systeem heeft het niet meer alles te maken met de plaats op de nederlandse ranglijst.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 11:47 schreef TubewayDigital het volgende:
Waar ligt de grens om 1 te zijn?
Zit je dan bij de beste 30 van nederland of beste 20?
Ik zag dat je zelfs met een top-100 notering nog 3 kon zijn![]()
Toernooien spelen is dan ook leukquote:Op maandag 28 mei 2007 23:50 schreef Zonnestraaltje het volgende:
Alweer ingeschreven voor 't eerste toernooi van het seizoen! (voor DSS dan!)
DE7 en DD7...Vandaag is de inschrijving gesloten.. ben zo benieuwd naar de indeling!!
Heb er zin in!![]()
Wat zijn jouw ambities exact?quote:Op dinsdag 29 mei 2007 11:47 schreef TubewayDigital het volgende:
Waar ligt de grens om 1 te zijn?
Zit je dan bij de beste 30 van nederland of beste 20?
Ik zag dat je zelfs met een top-100 notering nog 3 kon zijn![]()
Wimbledon 2008!quote:
die komen nog welquote:
Een soort van exvriendje van me is 'vroeger' A-speler geweest.. maar hij had teveel last van z'n schouder telkens, en dat bleef aanhouden, omdat ie zoveel trainde (moest ook wel, dat niveau..).. dus toen issie gestopt.. Jammer eigenlijk, is een heel lange jongen (1.99 geloof ikquote:Op dinsdag 29 mei 2007 18:13 schreef TubewayDigital het volgende:
[..]
die komen nog wel
ken iemand die ging voor de 1 maar heeft het net niet gered. Hij was dus waarschijnlijk top - 40. Ook niet slecht
Meestal een paar dagen tot een week nadat het toernooi is afgelopen.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 11:10 schreef TubewayDigital het volgende:
als je een wedstrijd op een toernooi speelt. Hoe lang duurt het dan voordat je het DSS resultaat kan nalezen op de knltb site?
Maar, dan win je toch gewoon alles in de 5, als je beweert niet in die klasse thuis te horen? (niet verkeerd bedoeldquote:Op donderdag 7 juni 2007 23:29 schreef Komakie het volgende:
ook maar eens voor een paar toernooien ingeschreven.
Doet echt pijn om een 5je in te moeten tikken bij speelsterkte single
ik zei niet dat ik niet in die klasse thuis hoor. Het doet echter wel pijn om te realiseren dat je niet meer (op je pasje) het niveau hebt dat je eerst wel had...quote:Op vrijdag 8 juni 2007 00:01 schreef Zonnestraaltje het volgende:
[..]
Maar, dan win je toch gewoon alles in de 5, als je beweert niet in die klasse thuis te horen? (niet verkeerd bedoeldmaar gewoon zo van: gezien jij meent dat je niet in die klasse thuis hoort)
Verdien je ook nog een zakcentje mee..
Sorry, ik had in m'n hoofd dat je eind vorig seizoen zoiets gezegd had. Dat je niet in de vijf thuis zo horen. Misschien had je gezegd dat je er niet in wílde thuishoren oid.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 00:57 schreef Komakie het volgende:
[..]
ik zei niet dat ik niet in die klasse thuis hoor. Het doet echter wel pijn om te realiseren dat je niet meer (op je pasje) het niveau hebt dat je eerst wel had...
Ach ik weet niet meer wat ik toen gezegd heb. Misschien dat ik in mijn teleurstelling zoiets gezegd heb ofzo. Zou natuurlijk wel kunnen. Ik kan me wel voorstellen dat ik vorig jaar zoiets dacht en op basis van eerdere jaren vind ik ook dat ik daar niet in thuis hoor. Maar ja, dit jaar speel ik tot nu toe ook nog niet geweldig dus op dit moment denk ik wel. We zullen zien wat de toernooien voor uitkomst bieden. Als ik dan 5 blijf dan is het niet meer dan terecht. Als ik 4 word denk ik dat het een ander verhaal is maar goedquote:Op zaterdag 9 juni 2007 00:55 schreef Zonnestraaltje het volgende:
[..]
Sorry, ik had in m'n hoofd dat je eind vorig seizoen zoiets gezegd had. Dat je niet in de vijf thuis zo horen. Misschien had je gezegd dat je er niet in wílde thuishoren oid.
Maar niet dus. Ik heb niets gezegd, oke?![]()
Maar het lijkt me idd frustrerend niet op je 'eigen'/oude niveau te zitten.quote:Op maandag 13 november 2006 21:51 schreef Komakie het volgende:
[..]
Gezien het geringe aantal dubbels dat ik gespeeld heb, hing het er bij mij om of ik op 3.5 zou eindingen of als 4Dubbel verloren dus werd het 4
Anyway, zoals verwacht terug gegaan naar 5 in de single. Volgend jaar zonder blessures (hopelijk) ertegenaan en gewoon weer 4 worden.
Ik heb me trouwens van het weekend opgegeven bij mijn nieuwe club voor de competitie.
Zal waarschijnlijk 4de klasse zondag gemengd gaan worden...
Dan wordt het wel tijd dat je een niveautje hoger komt te spelen. Als je bijna alles wint zit je een beetje te laag ingeschaald.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 12:15 schreef Zonnestraaltje het volgende:
Kon 't niet laten het even op te zoeken.
[..]
Maar het lijkt me idd frustrerend niet op je 'eigen'/oude niveau te zitten.
Ik heb getennist van mijn 8e t/m m'n 15e.. toen ben ik gestopt, en heb het (bijna twee jaar geleden) op mijn 18e weer opgepakt.. Duurde zeker een halfjaar voordat ik weer tenniste als op m'n 15e.. ongeveer dan.. aantal wedstrijden gewonnen met competitie toen. Ik weet niet precies wat m'n speelsterkte was, toen ik stopte, volgens mij gewoon D2, maar wist m'n actuele rating enzo niet.. was ik ook nooit mee bezig. Jammer, want ben er nu wel benieuwd naar.
Maar nu gaat het in ieder geval wel lekker.. Volgens mij speel ik nu beter dan toen ik stopte.. ben nu 7/7, maar m'n actuele rating is al hoger!
Hele competitie (18 wedstrijden gespeeld) maar 3 van verloren.En speelde de eerste damesenkel en eerste gemengd dubbel
(vorig jaar van alles de tweede
)
Moest 4 keer enkelen tegen 8'jes. (of iig, 3 keer tegen 8, 1 keer tegen 7 met een actuele rating van 8.4 ofzo) --> alles ruim gewonnenquote:Op zaterdag 9 juni 2007 12:38 schreef Komakie het volgende:
[..]
Dan wordt het wel tijd dat je een niveautje hoger komt te spelen. Als je bijna alles wint zit je een beetje te laag ingeschaald.
Moet je ff checken op KNLTB.nl en dan kalender en je regio. De wedstrijden die daarop staan zijn allemaal bij de KNLTB aangemeld, dus voor de ranking.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 15:40 schreef Zonnestraaltje het volgende:
Kan iemand me vertellen of dit toernooi meetelt voor DSS?
http://www.toernooi.nl/sport/tournament.aspx?id=13722
Kan het er niet echt uit opmaken, en de wedstrijdleiding neemt de telefoon niet op
, de kantine ook niet.
![]()
quote:Op zaterdag 9 juni 2007 16:02 schreef Zonnestraaltje het volgende:
Week Datum Nummer Toernooi Organisatie/Parkgegevens ToernooiCategorie District
26 25-06-2007
- 01-07-2007 072112 Senior Open Molentoernooi T.V. De Molen
8924 JJ LEEUWARDEN Open toernooi
6 17+, 6 35+, 7 17+, 7 35+, 8 17+, 8 35+ FRI
Hij staat erbij!Bedankt, -sandstorm-! [afbeelding]
Oeps! Bezint eer ge begint!quote:Op zaterdag 9 juni 2007 15:45 schreef -Sandstorm- het volgende:
Ik gisteren voor clubkampioenschappen getennist. Raket van 2 maanden oud -> Babolat NCT Tour. Krijg ik 3 volle smashen die ik goed raak, heeft de tegenstander ze alle 3. Bij bal 3 lobt die gek zo over mij en mn partner heen. Ik uit frustratie mijn racket vanuit het net tegen de omheining geboomerangd.
En nu zit mijn heel racket onder de schaven en deuken![]()
Ranken gaat dan lekker snel in de 6quote:Op zaterdag 9 juni 2007 23:48 schreef Boterham het volgende:
Ik mag ook weer eens een leuk toernooitje uit gaan zoeken. Ik ben jaren gestopt met tennissen, maar ben sinds 2 maandjes geleden weer vol op aan het trainen. 8 op mn pasje, maar wil weer mee gaan draaien in de 6. De 5 is nog net iets te hoog gegrepen voor me denk ik
Ach je kunt op zijn minst in een 6 toernooi een keer inschrijven dan ben je al een stuk verder. Maar als je alles wint word je vanzelf ook wel 6quote:Op zaterdag 9 juni 2007 13:15 schreef Zonnestraaltje het volgende:
[..]
Moest 4 keer enkelen tegen 8'jes. (of iig, 3 keer tegen 8, 1 keer tegen 7 met een actuele rating van 8.4 ofzo) --> alles ruim gewonnen
1 keer tegen een 7 (gewonnen in drie sets)
1 keer tegen een 6. (verloren met 6-3 6-0)![]()
Die 6 was echt heel goed, plus ze had de ondergrond mee (kunstgras).
Weet niet of ik wel in de 6 thuishoor, heb aankomende week wel een toernooitje in de 7 (single), ben 4e geplaatst.
hou ons op de hoogte, ben zeer benieuwd hoe je het er vanaf brengtquote:Op zaterdag 9 juni 2007 23:48 schreef Boterham het volgende:
Ik mag ook weer eens een leuk toernooitje uit gaan zoeken. Ik ben jaren gestopt met tennissen, maar ben sinds 2 maandjes geleden weer vol op aan het trainen. 8 op mn pasje, maar wil weer mee gaan draaien in de 6. De 5 is nog net iets te hoog gegrepen voor me denk ik
tja beetje risico moet je nemen hequote:Op maandag 11 juni 2007 14:04 schreef Zonnestraaltje het volgende:
Wellicht later in de zomer dat ik me eens inschrijf in de 6. Maar waar ik bang voor ben, is dat ik dan direct tegen een 'goede' zes moet en er na één ronde uit lig...![]()
hoeveel inch is datquote:Op maandag 11 juni 2007 14:27 schreef TubewayDigital het volgende:
zijn er hier mensen die met < 600 cm2 bladoppervlak spelen?
95 inch is dacht ik 613 cm2, dus dan zal 98 iets van 630 zijn ofzoiets...Ik speel zelf met 95 inch blad. Volgens mij spelen alleen de 1'tjes met zulke kleine bladen, want je techniek moet wel uitstekend zijn wil je met zulke kleine bladen goed kunnen spelen.quote:Op maandag 11 juni 2007 17:48 schreef Komakie het volgende:
[..]
tja beetje risico moet je nemen he
Daarnaast is het wel een goeie leerschool en alleen maar winnen is ook niet echt leuk (hoewel....)
[..]
hoeveel inch is dat
Ik speel iig met Mid Wide Plus. Iets wat neer komt op 98inch als ik me niet vergis...
Je moet de bal gewoon precies in het midden van de sweetspot raken. Dan sla ik in ieder geval harder dan met een prince racket o.i.d. omdat de kracht veel gecontreerder is. Ik snap wel wat je bedoelt, want als m'n bespanning slap wordt (ik laat m bespannen op 27 kg) dan vliegen de ballen vaker het gordijn in, omdat ze er ineens ongecontroleerd hard afvliegen, maar ik heb t over gecontroleerde kracht.quote:Op maandag 11 juni 2007 20:27 schreef Komakie het volgende:
Een heel klein racketblad geeft over het algemeen niet veel power, alleen meer controle. Maar dan moet je hem ook nog eens heel precies raken...
fed heeft 581 cm2quote:Op maandag 11 juni 2007 21:26 schreef Norrage het volgende:
Het lijkt me wel supercool om met zo'n racket te spelen om één of andere reden...maar het lijkt me vooral voor de technisch begaafden het geschikst..daarom speelt Fed er denk ik ook mee
Okee, dan zit ik boven de 600cm2. Maar is dat zo groot dan? Ik ken weinig rackets die kleiner zijn..quote:Op maandag 11 juni 2007 21:50 schreef TubewayDigital het volgende:
Babolat is vaak 645 cm2
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |