Matchpoint is bij ons altijd gewoon "bierbal"quote:Op dinsdag 24 april 2007 09:29 schreef Norrage het volgende:
3e helft met tennis? Je bedoelt de 6e (of 4e) set?
Niet doen alsof je 't niet begrijpt, jij. 3e helft is gewoonquote:Op dinsdag 24 april 2007 09:29 schreef Norrage het volgende:
3e helft met tennis? Je bedoelt de 6e (of 4e) set?
Je mag geen 2 toernooien in één week spelen (tegenwoordig), maar als er 2 toernooien in 2 opvolgende weken zijn en het overlapt elkaar een beetje, dat is geen probleem.quote:Op donderdag 3 mei 2007 16:04 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Volgens mij mag je meedoen aan zoveel toernooien als je zelf wilt, vroeger ook wel eens 2 gelijk gedaan.
Oke, bedankt! Had vorig jaar ook zoiets gehoord, maar wist het niet zeker.quote:Op donderdag 3 mei 2007 19:12 schreef Komakie het volgende:
Dat zijn verschillende weken.
Als het toernooi op zaterdag begint dan heet dat samen met de zondag het "voorweekeinde"
geeft al een beetje aan dat het voor het eigenlijke toernooi is.
Als je 2 toernooien hebt en je komt dus in 1 toernooi in het finale weekend. Dan is het toernooi met het voorweekeinde verplicht om zich te schikken in de tijden van het andere toernooi.
Iets waar ze soms wel eens moeilijk over doen trouwens....
is al gelukt via www.tournamentsoftware.comquote:Op maandag 7 mei 2007 15:28 schreef TubewayDigital het volgende:
ik wil iemand zijn spelersprofiel weten maar ik heb alleen een achternaam (en een vermoedelijke rating). Kan ik daar via de site van de knltb achter komen?
Ligt aan het soort kunstlicht en of de overgang van gewoon licht naar kunstlicht goed is gegaan. Als je al staat te spelen en ze wachten te lang met de lichten aan doen dan is de overgang echt klote.quote:Op maandag 7 mei 2007 23:49 schreef TubewayDigital het volgende:
vinden jullie buiten spelen met kunstlicht ook zo kut?
Je moet district weglaten en op plaats zoeken. Tenminste, dat deed ik foutquote:Op woensdag 16 mei 2007 15:05 schreef TubewayDigital het volgende:
ik kan via de site van de knltb geen toernooi vinden voor volwassenen (18+) voor komende maand
doe ik iets fout of zijn ze er gewoon niet?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |