Matchpoint is bij ons altijd gewoon "bierbal"quote:Op dinsdag 24 april 2007 09:29 schreef Norrage het volgende:
3e helft met tennis? Je bedoelt de 6e (of 4e) set?
Niet doen alsof je 't niet begrijpt, jij. 3e helft is gewoonquote:Op dinsdag 24 april 2007 09:29 schreef Norrage het volgende:
3e helft met tennis? Je bedoelt de 6e (of 4e) set?
Je mag geen 2 toernooien in één week spelen (tegenwoordig), maar als er 2 toernooien in 2 opvolgende weken zijn en het overlapt elkaar een beetje, dat is geen probleem.quote:Op donderdag 3 mei 2007 16:04 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Volgens mij mag je meedoen aan zoveel toernooien als je zelf wilt, vroeger ook wel eens 2 gelijk gedaan.
Oke, bedankt! Had vorig jaar ook zoiets gehoord, maar wist het niet zeker.quote:Op donderdag 3 mei 2007 19:12 schreef Komakie het volgende:
Dat zijn verschillende weken.
Als het toernooi op zaterdag begint dan heet dat samen met de zondag het "voorweekeinde"
geeft al een beetje aan dat het voor het eigenlijke toernooi is.
Als je 2 toernooien hebt en je komt dus in 1 toernooi in het finale weekend. Dan is het toernooi met het voorweekeinde verplicht om zich te schikken in de tijden van het andere toernooi.
Iets waar ze soms wel eens moeilijk over doen trouwens....
is al gelukt via www.tournamentsoftware.comquote:Op maandag 7 mei 2007 15:28 schreef TubewayDigital het volgende:
ik wil iemand zijn spelersprofiel weten maar ik heb alleen een achternaam (en een vermoedelijke rating). Kan ik daar via de site van de knltb achter komen?
Ligt aan het soort kunstlicht en of de overgang van gewoon licht naar kunstlicht goed is gegaan. Als je al staat te spelen en ze wachten te lang met de lichten aan doen dan is de overgang echt klote.quote:Op maandag 7 mei 2007 23:49 schreef TubewayDigital het volgende:
vinden jullie buiten spelen met kunstlicht ook zo kut?
Je moet district weglaten en op plaats zoeken. Tenminste, dat deed ik foutquote:Op woensdag 16 mei 2007 15:05 schreef TubewayDigital het volgende:
ik kan via de site van de knltb geen toernooi vinden voor volwassenen (18+) voor komende maand
doe ik iets fout of zijn ze er gewoon niet?
Is nu net door de knltb toegegeven. Had een mailtje naar ze gestuurd. Wordt gewerkt aan een oplossing.quote:Op woensdag 16 mei 2007 19:38 schreef TubewayDigital het volgende:
ik weet zo ontzettend zeker dat die zoeker niet goed werkt.
In Helmond (oost brabant) is een open toernooi maar die wordt niet gevonden als je ook nog eens het district oost brabant selecteerd
17-05-2007
- 27-05-2007 071906 4e VCL Open T.V. 't Trambaantje
5704 CB HELMOND Open toernooi
3 (HD, DD), 4 (HD, DD), 5 17+ (HD, DD, GD), 6 17+ (HD, DD, GD), 7 17+ (HD, DD, GD), 8 17+ (HD, DD, GD) OBR
Doe wat je hart je ingeeftquote:Op donderdag 24 mei 2007 21:00 schreef TubewayDigital het volgende:
Heb al een poosje een moeilijk wedstrijd racket van HEAD. Even wennen maar mijn wedstrijdjes gaan steeds beter met het racket. Toch twijfelde ik, of ik een niet iets vergevingsgezinder racket nodig heb, zo'n goeie rating heb ik tenslotte (nog) niet. Zat een BABOLAT te denken.
Ga ik vandaag even tennisen met een racket van WILSON. Een nog moeilijker racket dan die HEAD. Echt zo'n racket dat gemaakt is voor 0.0001% van de spelers. Wat denk je: speelt waanzinnig fijn. Het voelde zo ontzettend goed.
Ik zit nu dus echt zo van wat moet ik nu. Dat racket giert de hele tijd door mijn kop. Dit berichtje is dan ook een beetje een soort therapie.
Nog een paar keer mee spelen. Soms speelt een racket de eerste keer wel aardig en als je er dan nog een keer mee gespeeld hebt is het ineens helemaal kut.quote:Op donderdag 24 mei 2007 21:00 schreef TubewayDigital het volgende:
Heb al een poosje een moeilijk wedstrijd racket van HEAD. Even wennen maar mijn wedstrijdjes gaan steeds beter met het racket. Toch twijfelde ik, of ik een niet iets vergevingsgezinder racket nodig heb, zo'n goeie rating heb ik tenslotte (nog) niet. Zat een BABOLAT te denken.
Ga ik vandaag even tennisen met een racket van WILSON. Een nog moeilijker racket dan die HEAD. Echt zo'n racket dat gemaakt is voor 0.0001% van de spelers. Wat denk je: speelt waanzinnig fijn. Het voelde zo ontzettend goed.
Ik zit nu dus echt zo van wat moet ik nu. Dat racket giert de hele tijd door mijn kop. Dit berichtje is dan ook een beetje een soort therapie.
Zaterdag is regionaal (bij de damescompetitie beetje huisvrouwen-tennis-ideequote:Op zondag 27 mei 2007 16:06 schreef TubewayDigital het volgende:
wat is nou het verschil tussen zaterdag en zondagcompetitie
Persoonlijk hou ik er niet zo van. Als ik een grotere grip wil hebben moet ik een racket kopen met een grotere gripmaat. Niet me grip na het kopen groter maken. Je maakt toch een aanpassing aan je racket die er niet normaal gesproken in zit. Dus naar mijn idee is het nooit zo goed als het normale idee.quote:Op zondag 27 mei 2007 16:14 schreef TubewayDigital het volgende:
Hoe zijn jullie ervaringen met het groter maken van je grip door middel van een gipskousje? Als ik er dan nog extra grip over heen doe, kan dat? Speelt dat nog wel fijn?
Hoeveel kost zo'n gipskousje?
Ik hou niet van overgrips.quote:Op zondag 27 mei 2007 17:55 schreef TubewayDigital het volgende:
bedankt
en wat vind je van overgrip? Heb er nu een en dat bevalt best goed. Het is meer de combinatie gipskousje + overgrip waar ik over twijfel.
Nee, dan moet je per direct stoppen met spelen!quote:Op maandag 28 mei 2007 15:24 schreef TubewayDigital het volgende:
Als je nou tijdens de rally een snaar door slaat kan je dan de rally zelf wel uitspelen?
Met het nieuwe DSS systeem heeft het niet meer alles te maken met de plaats op de nederlandse ranglijst.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 11:47 schreef TubewayDigital het volgende:
Waar ligt de grens om 1 te zijn?
Zit je dan bij de beste 30 van nederland of beste 20?
Ik zag dat je zelfs met een top-100 notering nog 3 kon zijn![]()
Toernooien spelen is dan ook leukquote:Op maandag 28 mei 2007 23:50 schreef Zonnestraaltje het volgende:
Alweer ingeschreven voor 't eerste toernooi van het seizoen! (voor DSS dan!)
DE7 en DD7...Vandaag is de inschrijving gesloten.. ben zo benieuwd naar de indeling!!
Heb er zin in!![]()
Wat zijn jouw ambities exact?quote:Op dinsdag 29 mei 2007 11:47 schreef TubewayDigital het volgende:
Waar ligt de grens om 1 te zijn?
Zit je dan bij de beste 30 van nederland of beste 20?
Ik zag dat je zelfs met een top-100 notering nog 3 kon zijn![]()
Wimbledon 2008!quote:
die komen nog welquote:
Een soort van exvriendje van me is 'vroeger' A-speler geweest.. maar hij had teveel last van z'n schouder telkens, en dat bleef aanhouden, omdat ie zoveel trainde (moest ook wel, dat niveau..).. dus toen issie gestopt.. Jammer eigenlijk, is een heel lange jongen (1.99 geloof ikquote:Op dinsdag 29 mei 2007 18:13 schreef TubewayDigital het volgende:
[..]
die komen nog wel
ken iemand die ging voor de 1 maar heeft het net niet gered. Hij was dus waarschijnlijk top - 40. Ook niet slecht
Meestal een paar dagen tot een week nadat het toernooi is afgelopen.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 11:10 schreef TubewayDigital het volgende:
als je een wedstrijd op een toernooi speelt. Hoe lang duurt het dan voordat je het DSS resultaat kan nalezen op de knltb site?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |