quote:Op zaterdag 9 juni 2007 16:02 schreef Zonnestraaltje het volgende:
Week Datum Nummer Toernooi Organisatie/Parkgegevens ToernooiCategorie District
26 25-06-2007
- 01-07-2007 072112 Senior Open Molentoernooi T.V. De Molen
8924 JJ LEEUWARDEN Open toernooi
6 17+, 6 35+, 7 17+, 7 35+, 8 17+, 8 35+ FRI
Hij staat erbij!Bedankt, -sandstorm-! [afbeelding]
Oeps! Bezint eer ge begint!quote:Op zaterdag 9 juni 2007 15:45 schreef -Sandstorm- het volgende:
Ik gisteren voor clubkampioenschappen getennist. Raket van 2 maanden oud -> Babolat NCT Tour. Krijg ik 3 volle smashen die ik goed raak, heeft de tegenstander ze alle 3. Bij bal 3 lobt die gek zo over mij en mn partner heen. Ik uit frustratie mijn racket vanuit het net tegen de omheining geboomerangd.
En nu zit mijn heel racket onder de schaven en deuken![]()
Ranken gaat dan lekker snel in de 6quote:Op zaterdag 9 juni 2007 23:48 schreef Boterham het volgende:
Ik mag ook weer eens een leuk toernooitje uit gaan zoeken. Ik ben jaren gestopt met tennissen, maar ben sinds 2 maandjes geleden weer vol op aan het trainen. 8 op mn pasje, maar wil weer mee gaan draaien in de 6. De 5 is nog net iets te hoog gegrepen voor me denk ik
Ach je kunt op zijn minst in een 6 toernooi een keer inschrijven dan ben je al een stuk verder. Maar als je alles wint word je vanzelf ook wel 6quote:Op zaterdag 9 juni 2007 13:15 schreef Zonnestraaltje het volgende:
[..]
Moest 4 keer enkelen tegen 8'jes. (of iig, 3 keer tegen 8, 1 keer tegen 7 met een actuele rating van 8.4 ofzo) --> alles ruim gewonnen
1 keer tegen een 7 (gewonnen in drie sets)
1 keer tegen een 6. (verloren met 6-3 6-0)![]()
Die 6 was echt heel goed, plus ze had de ondergrond mee (kunstgras).
Weet niet of ik wel in de 6 thuishoor, heb aankomende week wel een toernooitje in de 7 (single), ben 4e geplaatst.
hou ons op de hoogte, ben zeer benieuwd hoe je het er vanaf brengtquote:Op zaterdag 9 juni 2007 23:48 schreef Boterham het volgende:
Ik mag ook weer eens een leuk toernooitje uit gaan zoeken. Ik ben jaren gestopt met tennissen, maar ben sinds 2 maandjes geleden weer vol op aan het trainen. 8 op mn pasje, maar wil weer mee gaan draaien in de 6. De 5 is nog net iets te hoog gegrepen voor me denk ik
tja beetje risico moet je nemen hequote:Op maandag 11 juni 2007 14:04 schreef Zonnestraaltje het volgende:
Wellicht later in de zomer dat ik me eens inschrijf in de 6. Maar waar ik bang voor ben, is dat ik dan direct tegen een 'goede' zes moet en er na één ronde uit lig...![]()
hoeveel inch is datquote:Op maandag 11 juni 2007 14:27 schreef TubewayDigital het volgende:
zijn er hier mensen die met < 600 cm2 bladoppervlak spelen?
95 inch is dacht ik 613 cm2, dus dan zal 98 iets van 630 zijn ofzoiets...Ik speel zelf met 95 inch blad. Volgens mij spelen alleen de 1'tjes met zulke kleine bladen, want je techniek moet wel uitstekend zijn wil je met zulke kleine bladen goed kunnen spelen.quote:Op maandag 11 juni 2007 17:48 schreef Komakie het volgende:
[..]
tja beetje risico moet je nemen he
Daarnaast is het wel een goeie leerschool en alleen maar winnen is ook niet echt leuk (hoewel....)
[..]
hoeveel inch is dat
Ik speel iig met Mid Wide Plus. Iets wat neer komt op 98inch als ik me niet vergis...
Je moet de bal gewoon precies in het midden van de sweetspot raken. Dan sla ik in ieder geval harder dan met een prince racket o.i.d. omdat de kracht veel gecontreerder is. Ik snap wel wat je bedoelt, want als m'n bespanning slap wordt (ik laat m bespannen op 27 kg) dan vliegen de ballen vaker het gordijn in, omdat ze er ineens ongecontroleerd hard afvliegen, maar ik heb t over gecontroleerde kracht.quote:Op maandag 11 juni 2007 20:27 schreef Komakie het volgende:
Een heel klein racketblad geeft over het algemeen niet veel power, alleen meer controle. Maar dan moet je hem ook nog eens heel precies raken...
fed heeft 581 cm2quote:Op maandag 11 juni 2007 21:26 schreef Norrage het volgende:
Het lijkt me wel supercool om met zo'n racket te spelen om één of andere reden...maar het lijkt me vooral voor de technisch begaafden het geschikst..daarom speelt Fed er denk ik ook mee
Okee, dan zit ik boven de 600cm2. Maar is dat zo groot dan? Ik ken weinig rackets die kleiner zijn..quote:Op maandag 11 juni 2007 21:50 schreef TubewayDigital het volgende:
Babolat is vaak 645 cm2
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |