Hiermee sloot ik het vorige topic.quote:Op dinsdag 25 november 2008 00:57 schreef erkel het volgende:
Voor het eerst sinds maanden weer getennist en het viel me niet eens tegen hoe het ging. Geen minuut last gehad van mijn knie, dus dat zit ook wel weer goed. Tennis, heerlijk.
Eerste week van Maart meestal.quote:Op maandag 19 januari 2009 23:26 schreef dekouwe het volgende:
Ik moet het toch even melden ik had afgelopen dinsdag ( inmiddels 6 dagen geleden ) maar ben het des ondanks niet vergeten een heerlijke dunk smash ala sampras heerlijke eerste service kwam al op en precies in me loop heerlijkkk ! die ga ik vaker proberen
Weet iemand al wanneer de schema's van de voorjaars comp op de knltb site komt ? want ik wil me tegenstanders checken
En hoe lang ben je er mee bezig geweest? 5 uur?quote:Op dinsdag 20 januari 2009 13:43 schreef Chriz2k het volgende:
Ik heb na maanden uitstellen eindelijk mijn eerste rackets bespannen.
Een uur of 3quote:Op dinsdag 20 januari 2009 14:04 schreef erkel het volgende:
[..]
En hoe lang ben je er mee bezig geweest? 5 uur?![]()
Ik wil weer gravel onder mijn voeten voelen
quote:Op dinsdag 20 januari 2009 14:05 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Een uur of 3.
Ik kan niet wachten tot ik er een beetje snelheid in krijg, dit is slopend.
Ik voorspel een Wilson met een 18x20 patroonquote:
De eerste keren zijn echt tamelijk dramatisch te noemen...ik heb weleens een racket vervloekt omdat er 2 snaren (1.35mm) door hetzelfde gat moesten terwijl er ook nog een snaar langs liep....had bijna het racket door de kamer geslingerdquote:Op dinsdag 20 januari 2009 20:02 schreef Chriz2k het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb dit schatje.
En breek me de bek niet open, heb je net meters aan snaar door die opening getrokken, zit hij helemaal op het einde in de knoop![]()
quote:
Helaas, 16x19quote:Op dinsdag 20 januari 2009 20:06 schreef Nalbandian het volgende:
[..]
Ik voorspel een Wilson met een 18x20 patroon
Herkenbaar, had precies hetzelfde.quote:De eerste keren zijn echt tamelijk dramatisch te noemen...ik heb weleens een racket vervloekt omdat er 2 snaren (1.35mm) door hetzelfde gat moesten terwijl er ook nog een snaar langs liep....had bijna het racket door de kamer geslingerd![]()
Jup, zeer herkenbaar....of het moment dat je met zweetpareltjes op je voorhoofd eindelijk het racket hebt bespannen, en vervolgens tot de conclusie komen dat je bij het vlechten een keer een keer hebt overgeslagen....waardeloze zin, maar degenen die bespannen weten wat ik bedoelquote:Op dinsdag 20 januari 2009 20:16 schreef Chriz2k het volgende:
Heel voorzichtig met een naald die andere snaar naar boven gerommeld en hopen dat hij niet brak.
Heb ik wel eens over gelezen, inderdaad.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 20:34 schreef Nalbandian het volgende:
[..]
Jup, zeer herkenbaar....of het moment dat je met zweetpareltjes op je voorhoofd eindelijk het racket hebt bespannen, en vervolgens tot de conclusie komen dat je bij het vlechten een keer een keer hebt overgeslagen....waardeloze zin, maar degenen die bespannen weten wat ik bedoel.
Wat wel weer tof is: verschillende snaren proberen en prutsen met diverse kilo's erop
Meestal doen ze het omdat het de levensduur van de snaar iets zou verhogen, maar ik geloof er niet zo in...quote:Op dinsdag 20 januari 2009 20:46 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Heb ik wel eens over gelezen, inderdaad.
Dat je de lengtesnaren op een andere sterkte bespant dan de breedtesnaren, maar wat voor effecten levert dat precies op?
Ongeschreven regel is dat je de breedtesnaren 1-2 kg minder hard bespant dan de lengtesnaren. Wat mijn persoonlijke ervaring is: lengtesnaren zijn er voor de kracht en controle (bv. polyester-snaren) en breedtesnaren zijn er voor het gevoel (ik gebruik dan meestal een soepele snaar). Ik heb weleens polyester in de lengte- en breedtesnaren gedaan, en daar werd mijn arm niet echt vrolijk vanquote:Op dinsdag 20 januari 2009 20:46 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Heb ik wel eens over gelezen, inderdaad.
Dat je de lengtesnaren op een andere sterkte bespant dan de breedtesnaren, maar wat voor effecten levert dat precies op?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |