abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 25 november 2008 @ 00:59:33 #1
75556 erkel
back from Dagestan
pi_63496001
quote:
Op dinsdag 25 november 2008 00:57 schreef erkel het volgende:
Voor het eerst sinds maanden weer getennist en het viel me niet eens tegen hoe het ging. Geen minuut last gehad van mijn knie, dus dat zit ook wel weer goed. Tennis, heerlijk.
Hiermee sloot ik het vorige topic.

Game on.
Weisst
pi_63510347
Tennis!!!

Vanavond weer trainen
En zaterdag de competitieteams doorgeven (en donderdag maken)...Dus dat wordt weer een beetje tennissfeer proeven
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_63522695
Tennis!

Net terug van training, ging best lekker!!
En staan bovenaan met wintercompetitie (is op kunstgras), wat wil een mens nog meer...
pi_63523817
Ahhh ik ben ook net terug van training ging ook wel lekker paar keer erg lekker gepoocht, is toch het ding wat toch nog beter moet maar goed gelukkig heb ik volgend jaar een dubbel maat van 1.97 met een ook nog goede techniek. Moet het namelijk zelf niet van me lengte hebben ( 1.76 )
sudo is powerrrr
pi_63524117
bah wat ging het slecht
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
  woensdag 26 november 2008 @ 00:19:06 #7
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_63525229
Is dinsdag nationale trainingsavond ofzo

Ik train normaal gesproken ook op dinsdag. Vandaag alleen ff niet want ben beetje ziekjes.
volgende week alweer de laatste keer voordat ik (voor de zoveelste keer) voor een wintertje naar de alpen vertrek
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_63535203
zoals mijn trainer zegt, dinsdag is voor KN'ers; die Kunnen Niks, daarom train ik ook op vrijdag
fijn!
pi_64913492
M'n maatje en ik zijn gepromoveerd met wintercompetitie!

Volgende week zondag weer los.
pi_65200066
In Oktober (na einde najaarscompetitie) mijn racket in de kast gelegd en er niet meer uit gehaald, echt slecht.
In Februari toch maar weer eens beginnen in de hal, ben inmiddels 5 KG zwaarder sinds eind Oktober . Moet maar weer eens wat aan mijn conditie gaan werken voor de start van de voorjaarscompetitie, want zo scheur ik uit mijn broek ben ik bang
U MAD?
pi_65229731
Ik moet het toch even melden ik had afgelopen dinsdag ( inmiddels 6 dagen geleden ) maar ben het des ondanks niet vergeten een heerlijke dunk smash ala sampras heerlijke eerste service kwam al op en precies in me loop heerlijkkk ! die ga ik vaker proberen

Weet iemand al wanneer de schema's van de voorjaars comp op de knltb site komt ? want ik wil me tegenstanders checken
sudo is powerrrr
pi_65235230
quote:
Op maandag 19 januari 2009 23:26 schreef dekouwe het volgende:
Ik moet het toch even melden ik had afgelopen dinsdag ( inmiddels 6 dagen geleden ) maar ben het des ondanks niet vergeten een heerlijke dunk smash ala sampras heerlijke eerste service kwam al op en precies in me loop heerlijkkk ! die ga ik vaker proberen

Weet iemand al wanneer de schema's van de voorjaars comp op de knltb site komt ? want ik wil me tegenstanders checken
Eerste week van Maart meestal.
Aangezien ik competitieleider van de vereniging ben kreeg ik vorige week een mail dat ik in de 2e week van maart alle formulieren kon gaan ophalen, dus dan is sowieso alles bekend
U MAD?
pi_65242748
Ik heb na maanden uitstellen eindelijk mijn eerste rackets bespannen.
  dinsdag 20 januari 2009 @ 14:04:09 #14
75556 erkel
back from Dagestan
pi_65243562
quote:
Op dinsdag 20 januari 2009 13:43 schreef Chriz2k het volgende:
Ik heb na maanden uitstellen eindelijk mijn eerste rackets bespannen.
En hoe lang ben je er mee bezig geweest? 5 uur?

Ik wil weer gravel onder mijn voeten voelen
Weisst
pi_65243615
quote:
Op dinsdag 20 januari 2009 14:04 schreef erkel het volgende:

[..]

En hoe lang ben je er mee bezig geweest? 5 uur?

Ik wil weer gravel onder mijn voeten voelen
Een uur of 3 .

Ik kan niet wachten tot ik er een beetje snelheid in krijg, dit is slopend .
pi_65256245
quote:
Op dinsdag 20 januari 2009 14:05 schreef Chriz2k het volgende:

[..]

Een uur of 3 .

Ik kan niet wachten tot ik er een beetje snelheid in krijg, dit is slopend .

4-knopentechniek of de als-ie-in-godsnaam-maar-vast-blijft-zitten-techniek ? Heb je een lekker polyester testsnaartje erbij gekregen wat door de hele kamer heen springt en alles doet behalve wat jij wil ?
pi_65257916

Ik heb dit schatje.

En breek me de bek niet open, heb je net meters aan snaar door die opening getrokken, zit hij helemaal op het einde in de knoop
pi_65257959
Met welk merk speel jij Chriz ?
U MAD?
pi_65258058
quote:
Op dinsdag 20 januari 2009 20:03 schreef de_boswachter het volgende:
Ik voorspel een Wilson met een 18x20 patroon
quote:
Op dinsdag 20 januari 2009 20:02 schreef Chriz2k het volgende:
[ afbeelding ]

Ik heb dit schatje.

En breek me de bek niet open, heb je net meters aan snaar door die opening getrokken, zit hij helemaal op het einde in de knoop
De eerste keren zijn echt tamelijk dramatisch te noemen...ik heb weleens een racket vervloekt omdat er 2 snaren (1.35mm) door hetzelfde gat moesten terwijl er ook nog een snaar langs liep....had bijna het racket door de kamer geslingerd
pi_65258385
quote:
Op dinsdag 20 januari 2009 20:03 schreef de_boswachter het volgende:

Head Microgel Prestige Pro, sinds een half jaar.
quote:
Op dinsdag 20 januari 2009 20:06 schreef Nalbandian het volgende:

[..]

Ik voorspel een Wilson met een 18x20 patroon
Helaas, 16x19 .
quote:
De eerste keren zijn echt tamelijk dramatisch te noemen...ik heb weleens een racket vervloekt omdat er 2 snaren (1.35mm) door hetzelfde gat moesten terwijl er ook nog een snaar langs liep....had bijna het racket door de kamer geslingerd
Herkenbaar, had precies hetzelfde.

Heel voorzichtig met een naald die andere snaar naar boven gerommeld en hopen dat hij niet brak .
pi_65259136
quote:
Op dinsdag 20 januari 2009 20:16 schreef Chriz2k het volgende:
Heel voorzichtig met een naald die andere snaar naar boven gerommeld en hopen dat hij niet brak .
Jup, zeer herkenbaar....of het moment dat je met zweetpareltjes op je voorhoofd eindelijk het racket hebt bespannen, en vervolgens tot de conclusie komen dat je bij het vlechten een keer een keer hebt overgeslagen....waardeloze zin, maar degenen die bespannen weten wat ik bedoel .

Wat wel weer tof is: verschillende snaren proberen en prutsen met diverse kilo's erop
pi_65259641
quote:
Op dinsdag 20 januari 2009 20:34 schreef Nalbandian het volgende:

[..]

Jup, zeer herkenbaar....of het moment dat je met zweetpareltjes op je voorhoofd eindelijk het racket hebt bespannen, en vervolgens tot de conclusie komen dat je bij het vlechten een keer een keer hebt overgeslagen....waardeloze zin, maar degenen die bespannen weten wat ik bedoel .

Wat wel weer tof is: verschillende snaren proberen en prutsen met diverse kilo's erop
Heb ik wel eens over gelezen, inderdaad.

Dat je de lengtesnaren op een andere sterkte bespant dan de breedtesnaren, maar wat voor effecten levert dat precies op?
  dinsdag 20 januari 2009 @ 20:53:22 #23
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_65259962
quote:
Op dinsdag 20 januari 2009 20:46 schreef Chriz2k het volgende:

[..]

Dat je de lengtesnaren op een andere sterkte bespant dan de breedtesnaren, maar wat voor effecten levert dat precies op?
Meestal doen ze het omdat het de levensduur van de snaar iets zou verhogen, maar ik geloof er niet zo in...

Ik zit nu al 1.5 maand in Oostenrijk en had me voorgenomen om elke week 1 uur te tennissen met me meisje. OK niet op topniveau, maar je houdt wel je slagen een beetje bij en het is wel gezellig
Nou, er is nog niets van gekomen
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_65260120
quote:
Op dinsdag 20 januari 2009 20:46 schreef Chriz2k het volgende:

[..]

Ongeschreven regel is dat je de breedtesnaren 1-2 kg minder hard bespant dan de lengtesnaren. Wat mijn persoonlijke ervaring is: lengtesnaren zijn er voor de kracht en controle (bv. polyester-snaren) en breedtesnaren zijn er voor het gevoel (ik gebruik dan meestal een soepele snaar). Ik heb weleens polyester in de lengte- en breedtesnaren gedaan, en daar werd mijn arm niet echt vrolijk van . De combi van polyester met een soepele snaar is daarentegen wel weer te doen.

Bottom line blijft het gewoon een persoonlijke kwestie wat jij lekker vindt spelen. Voordeel van een bespanmachine is dat je alles kan uitproberen. Is het niks, dan knip je het er weer uit.

Tip: koop gewoon diverse snaren van het goedkoopste merk en ga daar mee experimenteren .
pi_65260862
Thanks.

Ik heb er sowieso al een stuk of 10 snarensets bijgekregen, dus daar zal ik eens mee gaan kloten.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')