Ik hoop ook binnen een jaar weer op niveau 5 te spelen. Ik heb net 6 lessen gehad en mag in de winter naar niveau 7, en misschien zelfs niveau 6, maar dat ligt aan hoe snel ik vorderingen maak.quote:Op zondag 24 juni 2007 22:25 schreef erkel het volgende:
Ik ga over dik een week voor het eerst in de 4 spelen (ben zelf 5), namelijk in de dubbel. Ik ga spelen met mijn oud-trainer, die een goede 4 isBen benieuwd of ik we een paar rondjes verder kunnen komen.
Hoezo mag? Heb je dat aangevraagd bij de knltb of ga je omhoog qua niveau dmv je prestaties?quote:Op zondag 24 juni 2007 23:07 schreef Daklem het volgende:
[..]
Ik hoop ook binnen een jaar weer op niveau 5 te spelen. Ik heb net 6 lessen gehad en mag in de winter naar niveau 7, en misschien zelfs niveau 6, maar dat ligt aan hoe snel ik vorderingen maak.
Ben weer super blij dat ik weer ben gaan spelen.
Niveau 4 is een mooi niveau
Ik denk een minder stijf racket wat lastiger is te controleren. Dat je wat beter moet kunnen tennissen om daarmee goed overweg te kunnen.quote:Op zondag 24 juni 2007 23:04 schreef TubewayDigital het volgende:
wat is het verband tussen stijfheid van een racket en dikte van het frame. Van die "moeilijke" rackets hebben vaak een heel smal frame. Hoe zit dat ?
Mijn trainer zei dat dat mijn niveau is voor volgend seizoen. Hoe dat precies zit weet ik niet. Zoveel verstand heb ik dr ook niet van.quote:Op zondag 24 juni 2007 23:11 schreef erkel het volgende:
[..]
Hoezo mag? Heb je dat aangevraagd bij de knltb of ga je omhoog qua niveau dmv je prestaties?![]()
Een paar jaar geleden had je het systeem van D2, D1, C2 t/m A1. Ik weet niet of je dit bekend voorkomt? Toen kon je je opwerken qua niveau dmv van toernooien te spelen en daar rondes verder te komen.quote:Op zondag 24 juni 2007 23:14 schreef Daklem het volgende:
[..]
Mijn trainer zei dat dat mijn niveau is voor volgend seizoen. Hoe dat precies zit weet ik niet. Zoveel verstand heb ik dr ook niet van.![]()
ps; als jij dr meer van weet mag je het me graag uitleggen
Ik heb vroeger D1 gespeeld (dat is alweer 10 jaar geleden). Echter was ik daar toen niet zo mee bezig. Ik ga eens rondkijken op die site, en zal morgen eens navragen wat hij hier precies mee bedoeltquote:Op zondag 24 juni 2007 23:35 schreef erkel het volgende:
[..]
Een paar jaar geleden had je het systeem van D2, D1, C2 t/m A1. Ik weet niet of je dit bekend voorkomt? Toen kon je je opwerken qua niveau dmv van toernooien te spelen en daar rondes verder te komen.
Tegenwoordig krijg je punten dmv spelers te verslaan die een gelijkwaardige of hogere rating hebben. Tennisniveau wordt nu uitgedrukt in rating 9 t/m 1. Dus als je een hogere rating wil hebben, moet je spelers verslaan die gelijkwaardig aan je zijn of beter (qua rating). Voor meer info moet je maar hier maar ff kijken: DSS-systeem
Misschien vind je trainer wel dat je op de niveau zit. Ik weet verder niet wat hij daarmee bedoeld.
Ja, tov het vorige systeem wel. Omdat je nu ook punten kan halen tijdens competitie en clubkampioenschappen e.d., komt iedereen wel in de buurt van zijn echte niveau, denk ik.quote:Op zondag 24 juni 2007 23:50 schreef TubewayDigital het volgende:
Denk je dat het nieuwe systeem een verbetering is Erkel ?
Ik heb er 3 rackets gekocht.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 00:49 schreef TubewayDigital het volgende:
Iemand wel eens wat bij tennis-warehouse bestelt ?
Die 345 gram valt eigenlijk best mee. Het racket is Headlight. Ik merk wel dat het zwaarder is dan mijn LM Prestiges (Met name bij de Service), maar heb je hem eenmaal aan het zwaaien, dan gaat de rest vanzelf.quote:Op maandag 25 juni 2007 00:33 schreef TubewayDigital het volgende:
345 gramwow, ik vind 320 gram wat ik nu heb eigenlijk al randje
Kost het echt $50 per zending? Dat vind ik best veel. Je hebt inderdaad de gunstige eur/$ koers maar toch.
Als het waar is wat jij allemaal vertelt (20 euro douane rechtenje maakt een grapje) dan heb ik er weinig aan. Geeft me iets van 15 euro voordeel. Nou wouw.
Maar ze bespannen toch wel voor je?
Sommige zijn voorbespannenquote:Op maandag 25 juni 2007 00:48 schreef TubewayDigital het volgende:
dus voor bespanning moet je ook nog eens etxra betalen? Dat is niet erg want dat moet bij tennis-direct ook maar ik kreeg het idee dat tenniswarehouse het gratis voor je deed.
Buiten, smashcourt is ideaal.quote:Op zondag 24 juni 2007 15:22 schreef Daklem het volgende:
[..]
Enorm frustrerend als het niet lukt!
Speelde je binnen of buiten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |