Wij zijn officieel gedegradeerd. Gisteren met 0-6 verloren van onze directe concurrenten. Zij staan nu 5 punten voor maar zij moeten tegen nummer laatst en wij tegen de nummer 1. Dus tja... je kunt wel zeggen dat het redelijk kansloos is.
We hebben ons denk ik te veel druk opgezet. Daarnaast moesten we tegen een paar jonge ventjes. Ze zijn niet eens zo supergoed, maar ongelofelijk vast en wij als "ouwe" mannen komen daar dan niet doorheen.
Daarnaast heb ik gisteren alweer een dramadubbel gespeeld.
Ik ben er ook ff helemaal klaar mee. Dat je verliest is niet zo heel erg, maar dan wel op het moment dat je zelf een beetje fatsoenlijk speelt en de ander gewoon beter is.
Ik heb me gisteren wel een klein beetje misdragen. Ik was aan het einde van mijn dubbel (ik speelde alleen dubbel) zo kwaad dat ik tegen mijn eigen bidon aan schopte. Zo hard dat hij via het hek erover heen ging...

Een actie die ik normaal nooit zou doen, maar alle frustratie van de competitie kwam er gewoon ff uit.
Ach, volgende week gelukkig de laatste keer dit seizoen en dan is er de barbeque na. Dus dat wordt lekker eten en dronken worden
Vorig jaar hadden we nog wel grote mond dat we kampioen waren geworden. Er heeft er zelfs 1 op het terras een speech staan houden dat we de besten zijn en dat ze wel les van ons konden krijgen en dat we volgend jaar gewoon promoveren naar de 2de klasse enzo
En dat terwijl je een eerste team hebt dat 2de klasse mix speelt en gewoon zeggen dat je beter bent
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"