abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_58807289
Tennis, de meest briljante sport op dit moment. Mentaal en fysiek moet je in orde zijn. Je techniek moet goed zijn. Kortom: een sport die eisen aan je stelt.

Dit topic is voor diegenen, die gewoon voor hun lol (of om te winnen ) dit spelletje bedrijven op een recreatief niveau. Welkom, bij het Recreatief Tennis Topic!

woensdag 21 mei 2008 @ 19:07:11 #2
171936 DuTank
Spaashaas.
pi_58807336
Wij gaan richting het kampioensschap!
Afgelopen zondag stond ik met 5-1 achter in de single, win de wedstrijd uiteindelijk met 7-5 6-1
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.
pi_58807378
quote:
Op woensdag 21 mei 2008 19:07 schreef DuTank het volgende:
Wij gaan richting het kampioensschap!
Afgelopen zondag stond ik met 5-1 achter in de single, win de wedstrijd uiteindelijk met 7-5 6-1
Super! Dat zijn de echten he!
  woensdag 21 mei 2008 @ 19:15:42 #4
171936 DuTank
Spaashaas.
pi_58807511
Pff.. Je moest eens weten wat een ontlading ik had zeg, toen ik hem brak en het 5-5 werd Heel de tennisclub hoorde het, sowieso
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.
pi_58809093
quote:
Op woensdag 21 mei 2008 19:15 schreef DuTank het volgende:
Pff.. Je moest eens weten wat een ontlading ik had zeg, toen ik hem brak en het 5-5 werd Heel de tennisclub hoorde het, sowieso
Er is geen geluidsopname van gemaakt, probeer je te zeggen?

pi_58817728
Komend weekend vrij, volgende week zaterdag gaan we voor het kampioenschap
U MAD?
pi_58823144
De competitie word bij ons aanstaande zaterdag ( gemengd , 5 partijen ) beslist. De stand is nu

Partij 1 4 gespeeld 4 gewonnen 15 punten
Wij 3 gespeeld 3 gewonnen 12 punten
Partij 2 3 gespeeld 2 gewonnen 12 punten

Rest met minder punten en 1 of meerdere partijen verloren

wij moeten zaterdag tegen Partij 1 en naar onze mening moeten we in staat zijn om van hun te winnen. Dus dit is sowieso de beslissende partij of wij worden kampioen of partij 1 ... HEB DER ZIN IN !!! :-)
sudo is powerrrr
pi_58836124
Wij staan vijfde, moeten zondag tegen de nummer zeven (moet 8-0 worden voor ons ), maar zowel promotie als degradatie zit er niet in.
Volgende week nog tegen de nummer drie trouwens. Beetje jammer, dit uitzichtloze. Naja hopelijk worden het dan gewoon twee gezellige dagen. met leuke wedstrijden en veel gezelligheid na de wedstrijden!
pi_58846700
De stand bij ons is:

nr1: 5-25
nr2: 5-22
nr3:5-18
nr4: 5-17
nr5: 4-12
nr6: 4-8 (WIJ)
nr7:5-7
nr8: 5-5

We hebben het volgende programma:

deze wk: thuis tegen nr 8
volg wk: thuis tegen nr 7
week erop: uit naar nr 5 (inhaal)

Behoud moet er dus makkelijk inzitten als we deze en volg wk onze directe "concurrenten" verslaan. 5e is het hoogst haalbare, wellicht nog klein kansje op de 4e palats.
Life is life
pi_58849156
Hmm, bij gebrek aan ons eigen sportcentrum (3 weken dicht ivm met asbest gadverdamme) kunnen we niet meer thuisspelen..Nu is het met alle teams telkens gelukt gewoon bij de tegenstander uit te spelen, maar nu moeten we tegen eentje die 9 thuisteams al op 11 banen moeten plaatsen...Nogal onmogelijk...Banen bij andere clubs huren is ook geen optie, dus waarschijnlijk geen competitie zondag!!! en wanneer dan wel?aaah...ramp...Maar goed, ons bestuur gaat het vast eventjes regelen

In ieder geval zouden we tegen een jeugdteam moeten. Ik als eerste enkel zal dan waarschijnlijk tegen hun 14 jarige 5je mogen...yay Is echt het eerste moment dat mijn singlekwaliteiten echt getest gaan worden (op de eerste compdag na waar ik gewoon niet in vorm was)..eens kijken waar ik sta ten opzichte van dat hogere niveau. (zelf ben ik 6.3)

Sowieso is er denk ik bij dit ongeluk ook geluk want volgens mij gaat de hele zondag verregenen in onze regio als ik het nieuws en buienradar moet geloven....

[ Bericht 3% gewijzigd door Norrage op 23-05-2008 10:15:09 ]
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
  zaterdag 24 mei 2008 @ 08:58:55 #11
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_58873137
Morgen de belangrijkste dag van het competitieseizoen voor ons denk ik.

momenteel staat het bij ons zo:

Wij: 8 punten
nr 7: 7 punten
nr 8: 5 punten

Wij moeten tegen de nummer 7 komende week. en daarna tegen de nr 1. Nummer 7 heeft dan nog nummer 8. Dus morgen moet het gebeuren.
Grappig is wel dat ze de afgelopen 3 weken niet meer een single hebben gewonnen. Kortom, ze zijn niet echt in een winnaarsstemming. Hoewel ze wel de afgelopen 3 weken nummer 1,2 en 4 hebben gehad.
Als we 5-1 (wat wel heel erg moeilijk wordt) dan zijn we zo goed als veilig. Bij 6-0 zijn we natuurlijk helemaal veilig.
Als we 4-2 winnen dan wordt het moeilijk en alles minder schieten we niets mee op.

Morgen dus maar een zo tactisch mogelijk team opstellen. In mijn beleving speel ik dan maar 1 partij. Hoewel ik de meeste singles gewonnen heb van allemaal. Samen met nog iemand. Maar ik ben minder in vorm dan anderen. Aan de andere kant heb ik tot nu toe alleen nog maar lopen klooien in de dubbel dus de vraag is even wat het slimste is.
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_58894313
Bah afgelast.....wat een troepweer...Is de eerste keer dat ik moet inhalen in 5 jaar of zo...
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_58900106
1-0 voor en gestaakt .
pi_58908111
8-0 gewonnen!!!

Ook rotweer trouwens, maar er kon wel gespeeld worden.

Single: 6-1 6-4
DD: 6-0 6-1
GD: 6-4 6-3

pi_58912124
Voor de derde maal deze competitie een 3-3.
Zelf single (vrij eenvoudig) gewonnen van een mede-5je: 6-2 6-3
De dubbel ging matig en leidde dan ook tot verlies: 1-6 5-7

Zijn zo goed als veilig maar nog niet helemaal, volg wk nog tegen de nr 7 en dan nog inhalen tegen nr 4
Life is life
pi_58912400
Bah bah. We hadden het voor afgelopen zaterdag zelf in de hand om kampioen te worden. Zie ik de uitslagen van zaterdag, een 5-0 overwinning van de outsider tegen de buurman. Lijkt op een akkoordje.... Nu worden zij waarschijnlijk kampioen.

Waar 2 teams vechten om een been....
U MAD?
pi_58918351
We zijn genaaid door een stel Brabanders

Heb de hele dag al slechte zin na het zien van de stand.

MAFIA ! MAFIA ! MAFIA !
U MAD?
  maandag 26 mei 2008 @ 14:17:55 #18
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_58919233
Wij zijn officieel gedegradeerd. Gisteren met 0-6 verloren van onze directe concurrenten. Zij staan nu 5 punten voor maar zij moeten tegen nummer laatst en wij tegen de nummer 1. Dus tja... je kunt wel zeggen dat het redelijk kansloos is.

We hebben ons denk ik te veel druk opgezet. Daarnaast moesten we tegen een paar jonge ventjes. Ze zijn niet eens zo supergoed, maar ongelofelijk vast en wij als "ouwe" mannen komen daar dan niet doorheen.
Daarnaast heb ik gisteren alweer een dramadubbel gespeeld.
Ik ben er ook ff helemaal klaar mee. Dat je verliest is niet zo heel erg, maar dan wel op het moment dat je zelf een beetje fatsoenlijk speelt en de ander gewoon beter is.

Ik heb me gisteren wel een klein beetje misdragen. Ik was aan het einde van mijn dubbel (ik speelde alleen dubbel) zo kwaad dat ik tegen mijn eigen bidon aan schopte. Zo hard dat hij via het hek erover heen ging...
Een actie die ik normaal nooit zou doen, maar alle frustratie van de competitie kwam er gewoon ff uit.

Ach, volgende week gelukkig de laatste keer dit seizoen en dan is er de barbeque na. Dus dat wordt lekker eten en dronken worden

Vorig jaar hadden we nog wel grote mond dat we kampioen waren geworden. Er heeft er zelfs 1 op het terras een speech staan houden dat we de besten zijn en dat ze wel les van ons konden krijgen en dat we volgend jaar gewoon promoveren naar de 2de klasse enzo
En dat terwijl je een eerste team hebt dat 2de klasse mix speelt en gewoon zeggen dat je beter bent
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_58920500
quote:
Op maandag 26 mei 2008 14:17 schreef Komakie het volgende:...
Hahaha aiii schandalig dus gedragen

Wij hebben met 3-2 gewonnen. Ik moest zelf alleen de HD spelen vrij simpel gewonnen na een slechte partij van alle vier de spelers, wat een fouten festijn. 6-2 , 6-3

Wat dus betekend dat wij nog het enige team zijn dat alles heeft gewonnen alleen door de regenbui van vorige week zaterdag is er een vertekende stand maar dit was wel de beslissende partij van de competitie.

Volgende week is onze zwakste heer er niet ( die verloor ze mix ook effe met 6-1 6-1 en dan nog de schuld willen geven aan ze partner )had laatst al akkefietje met hem ... vertelde hem ( na weet ik hoeveel bier en rose ) dat hij het beslissende punt niet kon binnen halen. Dus dat is mooi alleen enige probleempje is dat ik de inhaaldag niet kan dus ik hoop dat ze dan nog weten te winnen anders kan het nog wel is spannend gaan worden.
sudo is powerrrr
  dinsdag 27 mei 2008 @ 11:32:43 #20
27454 InTrePidIvity
Looks like it's broken...
pi_58937380
Zondag alweer de laatste wedstrijddag
...it's rielie broken... It's rielie, rielie broken... Let's go wecycle!
[Tournament] Beste Remake
pi_58937475
quote:
Op dinsdag 27 mei 2008 11:32 schreef InTrePidIvity het volgende:
Zondag Zaterdag alweer de laatste wedstrijddag
Erg jammer ja. En wat ging het weer snel dit jaar

Volgende week meteen toernooi spelen. -> Mix en dan 2 weken clubkampioenschappen.
U MAD?
pi_58948128
quote:
Op maandag 26 mei 2008 15:22 schreef dekouwe het volgende:

[..]

Hahaha aiii schandalig dus gedragen
Dekouwe voedt Komakie op!

Wij staan weer vierde, na vorige week even vijfde gestaan te hebben. Mogen zondag als afsluiter nog tegen de nummer twee... helaas uit!
Daarna bij onze eigen vereniging met alle teams Chinees eten.

Sta nu trouwens 6,3 voor de single (hoogste ooit) en 6,7 voor de dubbel.

Na de competitie toernooitje DE6. Wilde wel meer categoriën, maarja laatste loodjes op school en dat is even belangrijker... Misschien nog toernooitje spelen met m'n mixpartner, die inmiddels al 5,1 staat.
pi_58961234
Yeah, 4.48 erbij in de enkel

Sta nu enkel 5.23, dubbel 5.93

Wordt tijd dat we eens een fatsoenlijek dubbel winnen in de comp., nog 2 kansen!
Life is life
  woensdag 28 mei 2008 @ 20:01:33 #24
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_58971260
Norrage, zullen wij een toernooitje in Haaglanden dubbelen in 6 (voor rating) of 7 (voor winst)?
Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
pi_58987786
quote:
Op woensdag 28 mei 2008 20:01 schreef XL het volgende:
Norrage, zullen wij een toernooitje in Haaglanden dubbelen in 6 (voor rating) of 7 (voor winst)?

Hhhmmm onze tennisgame guru staat lager qua rating dan ik , hhhmm had ik niet verwacht
sudo is powerrrr
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')