Super! Dat zijn de echten he!quote:Op woensdag 21 mei 2008 19:07 schreef DuTank het volgende:
Wij gaan richting het kampioensschap!![]()
Afgelopen zondag stond ik met 5-1 achter in de single, win de wedstrijd uiteindelijk met 7-5 6-1
Er is geen geluidsopname van gemaakt, probeer je te zeggen?quote:Op woensdag 21 mei 2008 19:15 schreef DuTank het volgende:
Pff.. Je moest eens weten wat een ontlading ik had zeg, toen ik hem brak en het 5-5 werdHeel de tennisclub hoorde het, sowieso
Hahaha aiii schandalig dus gedragenquote:Op maandag 26 mei 2008 14:17 schreef Komakie het volgende:...
Erg jammer ja. En wat ging het weer snel dit jaarquote:Op dinsdag 27 mei 2008 11:32 schreef InTrePidIvity het volgende:
Zondag Zaterdag alweer de laatste wedstrijddag
quote:
quote:Op woensdag 28 mei 2008 20:01 schreef XL het volgende:
Norrage, zullen wij een toernooitje in Haaglanden dubbelen in 6 (voor rating) of 7 (voor winst)?
Ik tennis helemaal nog niet lang, maar ik volg het al jaren trouw. Ik speelde het gewoon zelf niet omdat ik een volleyballer wasquote:Op donderdag 29 mei 2008 14:02 schreef dekouwe het volgende:
[..]
Hhhmmm onze tennisgame guru staat lager qua rating dan ik , hhhmm had ik niet verwacht
klinkt leuk maar ik heb eigenlijk al mijn toernooitjes al geboekt en mijn dubbelpartners ook. alleen de week van 6 juli - 13 juli ben ik nog vrijquote:Op woensdag 28 mei 2008 20:01 schreef XL het volgende:
Norrage, zullen wij een toernooitje in Haaglanden dubbelen in 6 (voor rating) of 7 (voor winst)?
We begonnen om half 10, waren om één uur klaar en om zes uur was het wel mooi geweestquote:Op zondag 1 juni 2008 20:32 schreef de_boswachter het volgende:
Je hoort in een cafe te zitten ipv hier te posten !
Feli.
Dat heb ik het hele jaar.quote:Op woensdag 4 juni 2008 08:22 schreef de_boswachter het volgende:
Gisteren mijn slechtste wedstrijd ooit in een toernooi gespeeld. Lijkt wel of alles blokkeert, het wil gewoonweg niet meer. Durf niet meer te slaan, alles verkrampt. Te bang om fouten te maken etc.
De bekende Juni dip
Verlies jij ook in 3 sets van 2 8'en die tennissen alsof ze in de dinsdagmorgen huisvrouwencompetitie spelen ?quote:
11,2quote:Op woensdag 4 juni 2008 14:00 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Verlies jij ook in 3 sets van 2 8'en die tennissen alsof ze in de dinsdagmorgen huisvrouwencompetitie spelen ?
Ik wel dus. Volgens mij heb ik gisteren een 11,2 bij mijn ranking gekregen![]()
Zou ook iets van 10,5 ofzo kunnen zijn. Maar in die trend is het i.i.g.quote:
Welke toernooien ga je nog meer doen?quote:Op woensdag 4 juni 2008 15:19 schreef dekouwe het volgende:
ghehe daar heb ik gelukkig geen last van :-) ik sla altijd gewoon .. choke bijna nooit. Mijn eerste toernooitje is de 15ebij een club genaamd Westerhout ( kent chris wel ) effe een mixie spelen ben benieuwd voor het eerst dat ik in deze categorie mee doe.
Ik geef al een avondje in de week les. Meer heb ik nog niet echt tijd voor omdat ik ook nog een andere (bijna full time) baan heb. 3 of 4 avonden in de week les geven is dan gewoon te zwaar.quote:Op woensdag 4 juni 2008 13:34 schreef kleinelievewolff het volgende:
Gefeliciteerd Komakie!
Heb je ook al ergens een baan als leraar of is het meer een uit de hand gelopen hobby?
Marquette ( mix ) , Bakkum Dubbel ( nog effe partner regelen ) en misschien bij Zonneweide (enkel ) zoals je ziet ga ik niet echt vaak de Noord in.quote:Op woensdag 4 juni 2008 15:20 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Welke toernooien ga je nog meer doen?
Zit vast wel iets tussen dat ik ook speel.
Aparte actie van de toernooileiding inderdaadquote:Op woensdag 4 juni 2008 18:32 schreef dekouwe het volgende:
[..]
Marquette ( mix ) , Bakkum Dubbel ( nog effe partner regelen ) en misschien bij Zonneweide (enkel ) zoals je ziet ga ik niet echt vaak de Noord in.
Vorig jaar ingeschreven bij kaasstad toernooi moest ik finale spelen van te voren aangegeven dat ik toernooi speelde in week dervoor gaan ze lopen zeiken ... uiteraard was ik het zat heb ik die wedstrijd op gegeven. Vind het nog steeds kut .. hadden ze die andere kerel maar moeten laten opgeven ik hoef in finale weekend niet te spelen klaar. Dus dat is de laatste keer geweest dat ik daar heb mee gespeeld.
Hey, die heb ik nog eens gewonnenquote:Op woensdag 4 juni 2008 15:19 schreef dekouwe het volgende:
ghehe daar heb ik gelukkig geen last van :-) ik sla altijd gewoon .. choke bijna nooit. Mijn eerste toernooitje is de 15ebij een club genaamd Westerhout ( kent chris wel ) effe een mixie spelen ben benieuwd voor het eerst dat ik in deze categorie mee doe.
quote:Op woensdag 4 juni 2008 19:00 schreef Norrage het volgende:
[..]
Hey, die heb ik nog eens gewonnenBeverwijk toch?
Wij hebben vakantiehuisje in Bergen aan Zee dus ik speel wel eens toernooitjes in de buurt...Beverwijk was dat dan niet trouwens, maar wel enigszinsquote:Op woensdag 4 juni 2008 19:01 schreef Chriz2k het volgende:
[..]!
Ik heb alleen het jeugdtoernooi gewonnen vroegah, maar jij woont toch helemaal niet in de buurt?
ik had het trouwens over het jeugdtoernooi, 6 jaar geleden hequote:Op woensdag 4 juni 2008 19:01 schreef Chriz2k het volgende:
[..]!
Ik heb alleen het jeugdtoernooi gewonnen vroegah, maar jij woont toch helemaal niet in de buurt?
Dat is wel zonde, het toernooi van Egmond is gewoon legendarisch en Bergen heeft sinds vorig jaar heel veel prijzengeld te verdelenquote:Op woensdag 4 juni 2008 19:04 schreef Norrage het volgende:
[..]
Wij hebben vakantiehuisje in Bergen aan Zee dus ik speel wel eens toernooitjes in de buurt...Beverwijk was dat dan niet trouwens, maar wel enigszins
Heb ook 2x aan de Schot Open meegedaan en wil altijd aan Egmond of Bergen meedoen maar dan ben ik er nooit....
Dat Beverwijk was wel mooi...Ik ging er singelen en vervolgens werd ik door de toernooileiding gebeld of ik ben een Arubaan wilde spelenDie best wel bruut goed was...Die wonnen we dus..(ook wel omdat ik wel goed spelen)..ik 7 met hem 4 of 5 ofzo(had natuurlijkg een nederlandse rating) van 2 5jes winnen
Ik ook zoiets, we hebben elkaar misschien wel zien spelenquote:Op woensdag 4 juni 2008 19:04 schreef Norrage het volgende:
[..]
ik had het trouwens over het jeugdtoernooi, 6 jaar geleden he
Bergen is 5 t/m 13 juli en Egmond 14 t/m 20 juli.quote:Op woensdag 4 juni 2008 19:07 schreef Norrage het volgende:
Wanneer is Egmond? Misschien kan ik dit jaar wel? Maar dat is volgens mij voor niveau 5 of hoger??? Nu zou ik op zich wel mee kunnen doen, voorgaande jaren was ik wat minder goed
Ik heb het even opgezocht in mijn prijzenkast, ik deed in 2001 meequote:Op woensdag 4 juni 2008 19:08 schreef Norrage het volgende:
Heb je aan deze meegedaan???
http://www.toernooi.nl/sport/tournament.aspx?id=3842
Ik zie trouwens dat ik niet gewonnen hadwel bijna! Maar was mijn eerste hoofdprijs
Ik zeg bakkum dubbelquote:Op woensdag 4 juni 2008 19:10 schreef Norrage het volgende:
ohok, ik kan dus niet![]()
het moet gewoon ergens eind juli of begin augustus zijn...dan ben ik er altijd
volleren (hoe je het ook schrijftquote:Op woensdag 4 juni 2008 19:03 schreef Zonnestraaltje het volgende:
Komakie, gefeliciteerd!![]()
Mag ik binnenkort eens een privéles volleren (spelling?) van je? Heb het hard nodig nl.
Jup, laagste categorie is de 5.quote:Op woensdag 4 juni 2008 21:04 schreef dekouwe het volgende:
[..]
Ik zeg bakkum dubbelerg gezellig, trouwens badgasten toernooi moet je toch minimaal 4 of 5 zijn ?
Zoveelquote:bergen veel prijzen geld ik weet toevallig doordat de clubkampioen van ons in de finale stond bij westerhout (cat 3 ) vorig jaar. chris jij kent hem wel toch ... ruud? dat de nr1. 1500 eu kreeg en de nr2. 750 eu
dat is toch ook niet misselijk
Jah er tussen komenquote:
Zoals dekouwe al zei, Vanuit een rally spelen en dan moet de netspeler er tussen komen. Dus veel vanuit de positie op het veld trainen. Waren mensen die al redelijk konden tennissen dus dan kun je dat soort oefeningen doen. Altijd erg leukquote:Op woensdag 4 juni 2008 21:56 schreef Norrage het volgende:
poachende??
Gewoon een ballenkanon neer zettenquote:Op donderdag 5 juni 2008 12:25 schreef Komakie het volgende:
Wel balen, ik heb last van mijn rug sinds het examen en ik moet vanavond les geven
hehe moet je die wel hebben.quote:
T was een matchpoint tegen als ik het goed lees.quote:Op maandag 9 juni 2008 13:50 schreef Zonnestraaltje het volgende:
Gister eerste toernooi van 't seizoen begonnen met een nederlaag in drie sets (had van datzelfde meisje ook met competitie al eens verloren, ook in drie sets). Moet zeggen dat ik wel zowat op m'n best speelde, dus neem het mezelf niet kwalijk.
Vanavond nog een poulewedstrijd spelen en dan is 't voorbij denk ik. (lekker verdeeld over de week ook)
@Norrage: heb je nou echt op moeten geven op je matchpoint?Zuur zeg!!
Verder doet er nog wel iemand mee?quote:Op woensdag 11 juni 2008 21:57 schreef Chriz2k het volgende:
Er belde zojuist een toernooileider om mij over te halen aan zijn toernooi mee te doen, dan ben je écht een hele grote hoor!
Zochten ze nog een dubbelpartner voor Martin?quote:Op woensdag 11 juni 2008 21:57 schreef Chriz2k het volgende:
Er belde zojuist een toernooileider om mij over te halen aan zijn toernooi mee te doen, dan ben je écht een hele grote hoor!
Met 30 bye's?quote:Op woensdag 11 juni 2008 22:15 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Ik neem aan van wel, vorig jaar was het een schema van 32.
nee thank god was het niet matchpoint voor inderdaad...quote:Op maandag 9 juni 2008 14:23 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
T was een matchpoint tegen als ik het goed lees.
Best jammer inderdaad, ik moet ook om 19:00...quote:Op zaterdag 21 juni 2008 13:26 schreef dekouwe het volgende:
oh lekker druk duszie dat je morgen ook weer mag bij marquette. ik moet vanavond om 19:00 al proberen te verzetten maarja mislukt
Ik was heeeel toevallig voor 8-en klaarquote:Op maandag 23 juni 2008 10:25 schreef Norrage het volgende:
Yay, 2 dubbels gewonnen gister
Allebei in straight sets, de 3setters waren in de halve finaleterwijl de beste spelers ongetwijfeld vandaag tegen ons hadden, dus ik kan wel zeggen dat het goed ging
Voor de mix een prijs van 40 euro voor een restaurant, per persoondat wordt lekker eten
![]()
en chris en de kouwe, het was vast niet zo heel gezellig of wel?
Ahhh gefeliciteerd knul zie je volgende tegenstander staan jongen van bakkum, hij is in vorm staat de laatste paar weken ook erg lekker te spelen.quote:Op donderdag 26 juni 2008 23:54 schreef Chriz2k het volgende:
Gewoon 6-1 6-1 van de als eerste geplaatste gewonnen, nog een 2,6 mee gescoord ook!
Het is trouwens best rustig hier [ afbeelding ].
Dankje, wordt wel een leuke wedstrijd denk ik, heb hem al een hele tijd niet gezien.quote:Op vrijdag 27 juni 2008 00:28 schreef dekouwe het volgende:
[..]
Ahhh gefeliciteerd knul zie je volgende tegenstander staan jongen van bakkum, hij is in vorm staat de laatste paar weken ook erg lekker te spelen.
ga je trouwens nog kijken bij biesterbos open ?
clinic door van lottum en sluijter als opening en gaan geruchten nu djokovic is uitgeschakeld bij wimbledon dat hij bij ze broertje komt kijken ( die doet mee )
Ik zal het morgen voor je navragen zou zo maar heel goed kunnen.quote:Op vrijdag 27 juni 2008 00:40 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Ik zag Djokovic vorige week al staan in de acceptatielijst inderdaad, is die nummer één het broertje van Kuznetsova?
Niet van de baan afgerost, maar wel met 7-6 6-4 gewonnen, dus in mijn derde jaar als 4 nu eindelijk mijn eerste finalequote:Op vrijdag 27 juni 2008 22:57 schreef dekouwe het volgende:
He chris,
even na gevraagd het is niet bekend bij de organisatie of die dude het broertje van is.
en heb je dat jochie nog van die baan afgerost daar in heemskerk ?
he, alleen als ik het zelf wil hequote:De kans dat je het finaleweekend niet haalt is zo aanwezig altijd
Verkerk speelt met de Prestige ja. Ik weet alleen niet of hij met die Pro speelt of niet....quote:Op vrijdag 11 juli 2008 11:24 schreef Chriz2k het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn nieuwe slaghout, een Head Microgel Prestige Pro!
Dan hadden jullie beter voor het Badgastentoernooi in Egmond aan Zee kunnen gaan. -edit- Nouja, ook niet echt, want daar spelen ze alleen categorie 3 t/m 5.quote:Op woensdag 16 juli 2008 14:01 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Spelen er nog mensen uit de buurt van Noord-Holland?
Mijn studententennisvereniging kiest altijd een toernooi uit in de zomer om een week met tenten en al lekker te gaan kamperen, en dit jaar is het een toernooi in Den Helder geworden.
Iemand die het Tong-toernooi kent en er wat over weet te vertellen?
Ik kom net terug van een week texel, (tesseltoernooi) en het was geweldigquote:Op woensdag 16 juli 2008 14:01 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Spelen er nog mensen uit de buurt van Noord-Holland?
Mijn studententennisvereniging kiest altijd een toernooi uit in de zomer om een week met tenten en al lekker te gaan kamperen, en dit jaar is het een toernooi in Den Helder geworden.
Iemand die het Tong-toernooi kent en er wat over weet te vertellen?
omdat hij 2e geplaatst is? dat zegt echt niet alles hoor, voor het zelfde geld is het een opoe die in de ouwe lullen competitie een paar potjes gewonnen heeftquote:Op vrijdag 25 juli 2008 14:24 schreef OG_Loc het volgende:
Maandag HE7 tegen de nummer 2 geplaatst, zal heel lastig worden.
hard mee slaanquote:Op vrijdag 25 juli 2008 18:00 schreef OG_Loc het volgende:
Hij is 16 en heeft al redelijk veel toernooien gewonnen(toernooi.nl
)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |