Super! Dat zijn de echten he!quote:Op woensdag 21 mei 2008 19:07 schreef DuTank het volgende:
Wij gaan richting het kampioensschap!![]()
Afgelopen zondag stond ik met 5-1 achter in de single, win de wedstrijd uiteindelijk met 7-5 6-1
Er is geen geluidsopname van gemaakt, probeer je te zeggen?quote:Op woensdag 21 mei 2008 19:15 schreef DuTank het volgende:
Pff.. Je moest eens weten wat een ontlading ik had zeg, toen ik hem brak en het 5-5 werdHeel de tennisclub hoorde het, sowieso
Hahaha aiii schandalig dus gedragenquote:Op maandag 26 mei 2008 14:17 schreef Komakie het volgende:...
Erg jammer ja. En wat ging het weer snel dit jaarquote:Op dinsdag 27 mei 2008 11:32 schreef InTrePidIvity het volgende:
Zondag Zaterdag alweer de laatste wedstrijddag
quote:
quote:Op woensdag 28 mei 2008 20:01 schreef XL het volgende:
Norrage, zullen wij een toernooitje in Haaglanden dubbelen in 6 (voor rating) of 7 (voor winst)?
Ik tennis helemaal nog niet lang, maar ik volg het al jaren trouw. Ik speelde het gewoon zelf niet omdat ik een volleyballer wasquote:Op donderdag 29 mei 2008 14:02 schreef dekouwe het volgende:
[..]
Hhhmmm onze tennisgame guru staat lager qua rating dan ik , hhhmm had ik niet verwacht
klinkt leuk maar ik heb eigenlijk al mijn toernooitjes al geboekt en mijn dubbelpartners ook. alleen de week van 6 juli - 13 juli ben ik nog vrijquote:Op woensdag 28 mei 2008 20:01 schreef XL het volgende:
Norrage, zullen wij een toernooitje in Haaglanden dubbelen in 6 (voor rating) of 7 (voor winst)?
We begonnen om half 10, waren om één uur klaar en om zes uur was het wel mooi geweestquote:Op zondag 1 juni 2008 20:32 schreef de_boswachter het volgende:
Je hoort in een cafe te zitten ipv hier te posten !
Feli.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |