Dat heb ik het hele jaar.quote:Op woensdag 4 juni 2008 08:22 schreef de_boswachter het volgende:
Gisteren mijn slechtste wedstrijd ooit in een toernooi gespeeld. Lijkt wel of alles blokkeert, het wil gewoonweg niet meer. Durf niet meer te slaan, alles verkrampt. Te bang om fouten te maken etc.
De bekende Juni dip
Verlies jij ook in 3 sets van 2 8'en die tennissen alsof ze in de dinsdagmorgen huisvrouwencompetitie spelen ?quote:
11,2quote:Op woensdag 4 juni 2008 14:00 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Verlies jij ook in 3 sets van 2 8'en die tennissen alsof ze in de dinsdagmorgen huisvrouwencompetitie spelen ?
Ik wel dus. Volgens mij heb ik gisteren een 11,2 bij mijn ranking gekregen![]()
Zou ook iets van 10,5 ofzo kunnen zijn. Maar in die trend is het i.i.g.quote:
Welke toernooien ga je nog meer doen?quote:Op woensdag 4 juni 2008 15:19 schreef dekouwe het volgende:
ghehe daar heb ik gelukkig geen last van :-) ik sla altijd gewoon .. choke bijna nooit. Mijn eerste toernooitje is de 15ebij een club genaamd Westerhout ( kent chris wel ) effe een mixie spelen ben benieuwd voor het eerst dat ik in deze categorie mee doe.
Ik geef al een avondje in de week les. Meer heb ik nog niet echt tijd voor omdat ik ook nog een andere (bijna full time) baan heb. 3 of 4 avonden in de week les geven is dan gewoon te zwaar.quote:Op woensdag 4 juni 2008 13:34 schreef kleinelievewolff het volgende:
Gefeliciteerd Komakie!
Heb je ook al ergens een baan als leraar of is het meer een uit de hand gelopen hobby?
Marquette ( mix ) , Bakkum Dubbel ( nog effe partner regelen ) en misschien bij Zonneweide (enkel ) zoals je ziet ga ik niet echt vaak de Noord in.quote:Op woensdag 4 juni 2008 15:20 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Welke toernooien ga je nog meer doen?
Zit vast wel iets tussen dat ik ook speel.
Aparte actie van de toernooileiding inderdaadquote:Op woensdag 4 juni 2008 18:32 schreef dekouwe het volgende:
[..]
Marquette ( mix ) , Bakkum Dubbel ( nog effe partner regelen ) en misschien bij Zonneweide (enkel ) zoals je ziet ga ik niet echt vaak de Noord in.
Vorig jaar ingeschreven bij kaasstad toernooi moest ik finale spelen van te voren aangegeven dat ik toernooi speelde in week dervoor gaan ze lopen zeiken ... uiteraard was ik het zat heb ik die wedstrijd op gegeven. Vind het nog steeds kut .. hadden ze die andere kerel maar moeten laten opgeven ik hoef in finale weekend niet te spelen klaar. Dus dat is de laatste keer geweest dat ik daar heb mee gespeeld.
Hey, die heb ik nog eens gewonnenquote:Op woensdag 4 juni 2008 15:19 schreef dekouwe het volgende:
ghehe daar heb ik gelukkig geen last van :-) ik sla altijd gewoon .. choke bijna nooit. Mijn eerste toernooitje is de 15ebij een club genaamd Westerhout ( kent chris wel ) effe een mixie spelen ben benieuwd voor het eerst dat ik in deze categorie mee doe.
quote:Op woensdag 4 juni 2008 19:00 schreef Norrage het volgende:
[..]
Hey, die heb ik nog eens gewonnenBeverwijk toch?
Wij hebben vakantiehuisje in Bergen aan Zee dus ik speel wel eens toernooitjes in de buurt...Beverwijk was dat dan niet trouwens, maar wel enigszinsquote:Op woensdag 4 juni 2008 19:01 schreef Chriz2k het volgende:
[..]!
Ik heb alleen het jeugdtoernooi gewonnen vroegah, maar jij woont toch helemaal niet in de buurt?
ik had het trouwens over het jeugdtoernooi, 6 jaar geleden hequote:Op woensdag 4 juni 2008 19:01 schreef Chriz2k het volgende:
[..]!
Ik heb alleen het jeugdtoernooi gewonnen vroegah, maar jij woont toch helemaal niet in de buurt?
Dat is wel zonde, het toernooi van Egmond is gewoon legendarisch en Bergen heeft sinds vorig jaar heel veel prijzengeld te verdelenquote:Op woensdag 4 juni 2008 19:04 schreef Norrage het volgende:
[..]
Wij hebben vakantiehuisje in Bergen aan Zee dus ik speel wel eens toernooitjes in de buurt...Beverwijk was dat dan niet trouwens, maar wel enigszins
Heb ook 2x aan de Schot Open meegedaan en wil altijd aan Egmond of Bergen meedoen maar dan ben ik er nooit....
Dat Beverwijk was wel mooi...Ik ging er singelen en vervolgens werd ik door de toernooileiding gebeld of ik ben een Arubaan wilde spelenDie best wel bruut goed was...Die wonnen we dus..(ook wel omdat ik wel goed spelen)..ik 7 met hem 4 of 5 ofzo(had natuurlijkg een nederlandse rating) van 2 5jes winnen
Ik ook zoiets, we hebben elkaar misschien wel zien spelenquote:Op woensdag 4 juni 2008 19:04 schreef Norrage het volgende:
[..]
ik had het trouwens over het jeugdtoernooi, 6 jaar geleden he
Bergen is 5 t/m 13 juli en Egmond 14 t/m 20 juli.quote:Op woensdag 4 juni 2008 19:07 schreef Norrage het volgende:
Wanneer is Egmond? Misschien kan ik dit jaar wel? Maar dat is volgens mij voor niveau 5 of hoger??? Nu zou ik op zich wel mee kunnen doen, voorgaande jaren was ik wat minder goed
Ik heb het even opgezocht in mijn prijzenkast, ik deed in 2001 meequote:Op woensdag 4 juni 2008 19:08 schreef Norrage het volgende:
Heb je aan deze meegedaan???
http://www.toernooi.nl/sport/tournament.aspx?id=3842
Ik zie trouwens dat ik niet gewonnen hadwel bijna! Maar was mijn eerste hoofdprijs
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |