Ik zeg bakkum dubbelquote:Op woensdag 4 juni 2008 19:10 schreef Norrage het volgende:
ohok, ik kan dus niet![]()
het moet gewoon ergens eind juli of begin augustus zijn...dan ben ik er altijd
volleren (hoe je het ook schrijftquote:Op woensdag 4 juni 2008 19:03 schreef Zonnestraaltje het volgende:
Komakie, gefeliciteerd!![]()
Mag ik binnenkort eens een privéles volleren (spelling?) van je? Heb het hard nodig nl.
Jup, laagste categorie is de 5.quote:Op woensdag 4 juni 2008 21:04 schreef dekouwe het volgende:
[..]
Ik zeg bakkum dubbelerg gezellig, trouwens badgasten toernooi moet je toch minimaal 4 of 5 zijn ?
Zoveelquote:bergen veel prijzen geld ik weet toevallig doordat de clubkampioen van ons in de finale stond bij westerhout (cat 3 ) vorig jaar. chris jij kent hem wel toch ... ruud? dat de nr1. 1500 eu kreeg en de nr2. 750 eu
dat is toch ook niet misselijk
Jah er tussen komenquote:
Zoals dekouwe al zei, Vanuit een rally spelen en dan moet de netspeler er tussen komen. Dus veel vanuit de positie op het veld trainen. Waren mensen die al redelijk konden tennissen dus dan kun je dat soort oefeningen doen. Altijd erg leukquote:Op woensdag 4 juni 2008 21:56 schreef Norrage het volgende:
poachende??
Gewoon een ballenkanon neer zettenquote:Op donderdag 5 juni 2008 12:25 schreef Komakie het volgende:
Wel balen, ik heb last van mijn rug sinds het examen en ik moet vanavond les geven
hehe moet je die wel hebben.quote:
T was een matchpoint tegen als ik het goed lees.quote:Op maandag 9 juni 2008 13:50 schreef Zonnestraaltje het volgende:
Gister eerste toernooi van 't seizoen begonnen met een nederlaag in drie sets (had van datzelfde meisje ook met competitie al eens verloren, ook in drie sets). Moet zeggen dat ik wel zowat op m'n best speelde, dus neem het mezelf niet kwalijk.
Vanavond nog een poulewedstrijd spelen en dan is 't voorbij denk ik. (lekker verdeeld over de week ook)
@Norrage: heb je nou echt op moeten geven op je matchpoint?Zuur zeg!!
Verder doet er nog wel iemand mee?quote:Op woensdag 11 juni 2008 21:57 schreef Chriz2k het volgende:
Er belde zojuist een toernooileider om mij over te halen aan zijn toernooi mee te doen, dan ben je écht een hele grote hoor!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |