abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_59127804
quote:
Op woensdag 4 juni 2008 19:10 schreef Norrage het volgende:
ohok, ik kan dus niet het moet gewoon ergens eind juli of begin augustus zijn...dan ben ik er altijd
Ik zeg bakkum dubbel erg gezellig, trouwens badgasten toernooi moet je toch minimaal 4 of 5 zijn ?

bergen veel prijzen geld ik weet toevallig doordat de clubkampioen van ons in de finale stond bij westerhout (cat 3 ) vorig jaar. chris jij kent hem wel toch ... ruud? dat de nr1. 1500 eu kreeg en de nr2. 750 eu

dat is toch ook niet misselijk
sudo is powerrrr
pi_59127910
doh norrage zegt het zelf al dat je daar vrij hoog voor moet zijn :-s
sudo is powerrrr
pi_59128015
westerhout is ook echt een rijke stinkerds kakker en kraagjes omhoog toernooi..Ik vond het echt een kutclub geen wonder dat ze daar veel prijzengeld hebben.
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
  woensdag 4 juni 2008 @ 21:54:37 #79
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_59129465
quote:
Op woensdag 4 juni 2008 19:03 schreef Zonnestraaltje het volgende:
Komakie, gefeliciteerd!

Mag ik binnenkort eens een privéles volleren (spelling? ) van je? Heb het hard nodig nl.
volleren (hoe je het ook schrijft ) was mijn examen opdracht bij klassikaal les geven. De poachende forehand volley in een dubbel
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_59129514
poachende??
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_59129925
quote:
Op woensdag 4 juni 2008 21:04 schreef dekouwe het volgende:

[..]

Ik zeg bakkum dubbel erg gezellig, trouwens badgasten toernooi moet je toch minimaal 4 of 5 zijn ?
Jup, laagste categorie is de 5.
quote:
bergen veel prijzen geld ik weet toevallig doordat de clubkampioen van ons in de finale stond bij westerhout (cat 3 ) vorig jaar. chris jij kent hem wel toch ... ruud? dat de nr1. 1500 eu kreeg en de nr2. 750 eu

dat is toch ook niet misselijk
Zoveel ?

Kan het me bijna niet voorstellen...

In Bergen won hij ook, en als je van beide bedragen een nulletje afhaalt heb je het prijzengeld.
pi_59133226
Hahaha koning ruud .... die kerel is echt goed.
alleen het is wel een echte gravel speler en hij moest tegen die kerel van heerhugowaard. Helaas moesten ze de finale in de hal (regen) dus hij werd daar tweede en pakte maar 750 eu. Denk zelf trouwens dat hij die jongen (bob groen ) op gravel wel had gepakt. was wel geinig ik speelde mijn finale op de baan er naast nog nooit zo veel publiek gehad ( ze keken dan wel niet naar mij maar dat doet er niet toe ) maar hij pakte ook nog wat prijzengeld bij bergen idd en in santpoort geloof ik. Hij was trouwens overigens wel blij dat hij niet weer 2 werd.

Overigens vind ik westerhout helemaal niet zo'n kraagjes omhoog club... klote wijkers.Vind ik meer van schoorl bergen en clubs in santpoort zoals ruine brederode etc
sudo is powerrrr
pi_59133281
quote:
Op woensdag 4 juni 2008 21:56 schreef Norrage het volgende:
poachende??
Jah er tussen komen continue bewegen , en op bepaalde momenten er vol voor gaan. Is bij mij ook wel een verbeter puntje. Maar gisteren gedubbeld met een 4-tje en twee 5-jes en daarin ging me volley spel erg goed in
sudo is powerrrr
  donderdag 5 juni 2008 @ 07:29:32 #84
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_59135811
Ik speel binnenkort in Santpoort
Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
  donderdag 5 juni 2008 @ 11:14:21 #85
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_59139344
quote:
Op woensdag 4 juni 2008 21:56 schreef Norrage het volgende:
poachende??
Zoals dekouwe al zei, Vanuit een rally spelen en dan moet de netspeler er tussen komen. Dus veel vanuit de positie op het veld trainen. Waren mensen die al redelijk konden tennissen dus dan kun je dat soort oefeningen doen. Altijd erg leuk
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
pi_59140668
Dinsdag een leuke dubbel gespeeld met mn vader in de 5.

Eerste set speelden we beide goed, wonnen we vrij makkelijk met 6-3. Daarna liep het niet meer en verloren we 6-4 6-4. Wel jammer, maar een goede pot. Kreeg nog wel complimenten op mijn service, ik haalde ook de tweede regelmatig vol door aangezien hij erg lekker liep en knalde die dan met 180/190 in de hoeken .
Geen referral hier.
  donderdag 5 juni 2008 @ 12:25:38 #87
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_59141185
Wel balen, ik heb last van mijn rug sinds het examen en ik moet vanavond les geven

Daarnaast ga ik morgen naar een festival dus dat is ook niet bepaald lekker

We gaan maar ff kijken hoe het allemaal gaat....
Voordeel is natuurlijk dat het niet is alsof ik ook echt iets moet doen. Je kunt je leerlingen natuurlijk zoveel mogelijk laten doen
pi_59143622
quote:
Op donderdag 5 juni 2008 12:25 schreef Komakie het volgende:
Wel balen, ik heb last van mijn rug sinds het examen en ik moet vanavond les geven
Gewoon een ballenkanon neer zetten
sudo is powerrrr
  donderdag 5 juni 2008 @ 15:32:11 #89
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_59146767
quote:
Op donderdag 5 juni 2008 13:55 schreef dekouwe het volgende:

[..]

Gewoon een ballenkanon neer zetten
hehe moet je die wel hebben.
De hoofdtrainer zei al van "dan laat je de leerlingen toch gewoon zelf opslaan?"
Misschien nog wel een idee. Heb er alleen niet zo'n geweldig beeld bij...
pi_59152194
Komend weekend weer een toernooi... twee keer spelen op zondag... heren- en mixed dubbel... de herendubbel zie ik wel zitten, de mixed iets minder
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_59224801
Gisteren inhaal van de competitie en wij zijn nu officieel kampioen ( hoefde maar 1 puntje ) maar we hebben met 4-1 gewonnen. en daarna groot feest op de club waar ook de zondag teams waren etc.
Op naar de toernooitjes !! Zondag eerste wedstrijd
sudo is powerrrr
pi_59229688
Wat een drama, we moesten 7-1 winnen om kampioen te worden en het werd 6-2...

Mijn enkel ging met 6-4 5-7 2-6 verloren terwijl ik 5 matchpoints had op 5-4, maar hij serveerde ze gewoon alle 5 weg, echt ongelovelijk...
pi_59230401
jezus dat is echt wel heel heftig.....ooooeh
pi_59234267
en ik heb gewoon voor de fucking tweede week op rij wedstrijden moeten opgeven!!! vorige week mijn arm, is nu wel gefixed, nu kreeg ik een krampaanval tijdens de wedstrijd die dusdanig pijnlijk was dat ik het niet meer aandurfde door te spelen (moest nog 2 dubbels en het ging toch nergens over)

Ik speelde, in de verschrikkelijke benauwde hitte, best wel lekkere partij die 3 uur duurde....had ik me eindelijk gewonnen gegeven....ga ik op matchpoint tegen door mijn been.....mijn god, ik kan me niet herinneren dat ik ooit zoveel pijn heb gehad (of zo hard heb geschreeuwd )
Het vervelende is dat ik het nu nog steeds voel...ik hoop dat het gewoon een ernstige spierpijn en dat het inderdaad kramp was is en zo en dat het straks weer beter is. Ik wil gewoon mijn dubbeltjes kunnen spelen de komende tijd!
pi_59245818
Gister eerste toernooi van 't seizoen begonnen met een nederlaag in drie sets (had van datzelfde meisje ook met competitie al eens verloren, ook in drie sets). Moet zeggen dat ik wel zowat op m'n best speelde, dus neem het mezelf niet kwalijk.

Vanavond nog een poulewedstrijd spelen en dan is 't voorbij denk ik. (lekker verdeeld over de week ook)

@Norrage: heb je nou echt op moeten geven op je matchpoint? Zuur zeg!!
pi_59246061
Gisteren nog 2e geworden in dat toernooi. Beetje kut. Stonden 6-1 3-1 voor na 25 minuten. Verliezen we nog met 3-6 5-7 in set 2 en 3.
U MAD?
pi_59246772
quote:
Op maandag 9 juni 2008 13:50 schreef Zonnestraaltje het volgende:
Gister eerste toernooi van 't seizoen begonnen met een nederlaag in drie sets (had van datzelfde meisje ook met competitie al eens verloren, ook in drie sets). Moet zeggen dat ik wel zowat op m'n best speelde, dus neem het mezelf niet kwalijk.

Vanavond nog een poulewedstrijd spelen en dan is 't voorbij denk ik. (lekker verdeeld over de week ook)

@Norrage: heb je nou echt op moeten geven op je matchpoint? Zuur zeg!!
T was een matchpoint tegen als ik het goed lees.
Geen referral hier.
pi_59248802
@Norrage: Kramp sucks. Hopelijk was het geen zweepslag! Ik heb zelf in de competitie een aantal weken geleden ook een partij op moeten geven met kramp. 1e set 4-6 verloren, 2e 6-3 gewonnen en stond de 3e set met 4-1 voor toen ik kramp kreeg. Beetje semi-onopvallend rekken tussendoor, maar bij 5-2 had hij het in de gaten en ging hij steeds kortere ballen spelen. Schoot telkens de kramp erin als ik wilde sprinten. Mijn teamgenoten zeiden al dat ik beter kon stoppen, maar ik had nog hoop op 1 goede servicegame met een aantal aces (die ik toch al bitter weinig sla, maar ach). Vervolgens toch maar opgegeven op 5-6, puur omdat ik de tegenstander de overwinning niet gunde door zijn korte ballen spel. De dubbel daarna toch nog gespeeld na een uurtje warmlopen en rekken, maar ook die had ik beter kunnen laten schieten
pi_59319192
Er belde zojuist een toernooileider om mij over te halen aan zijn toernooi mee te doen, dan ben je écht een hele grote hoor !
  woensdag 11 juni 2008 @ 22:14:22 #100
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_59319924
quote:
Op woensdag 11 juni 2008 21:57 schreef Chriz2k het volgende:
Er belde zojuist een toernooileider om mij over te halen aan zijn toernooi mee te doen, dan ben je écht een hele grote hoor !
Verder doet er nog wel iemand mee?

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')