abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_59860180
aaiiii zonde van je finale jongen.

ik heb je nog niet gespot op de tennisbaan bij bakkum ;-)
maar ik help de organisatie en het lijkt wel of ik leef op die tennisbaan :|

vanmiddag moeten paul strijbis en lennard boon samen dubbellen (heb zo'n vermoeden dat ze geen kans maken maar goed).

gisteren een heerlijke partij gezien van de gebroeders griekspoor was erg vermakelijk.
sudo is powerrrr
pi_60036975
je moet finaleweekenden altijd kunnen, ik ga echter de zondag van een finaleweekend op vakantie maar wil wel dat toernooi spelen. Wat nu?
pi_60037141
Tsja dan moet je maar opgeven als je zover komt, of in een iets hogere categorie spelen...Is mijn idee...Er wordt zoveel opgegeven, dan mag jij dat ook
De kans dat je het finaleweekend niet haalt is zo aanwezig altijd, het is een beetje een nare verplichting
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_60037370
quote:
De kans dat je het finaleweekend niet haalt is zo aanwezig altijd
he, alleen als ik het zelf wil he
pi_60037596

Mijn nieuwe slaghout, een Head Microgel Prestige Pro !
pi_60037854
heeft verkerk die niet ook ?

bevalt hij? heb je de mid of de mid plus
pi_60038128
Ik denk het niet, maar hij heeft wel een Head in ieder geval .

Er is ook nog een Pro-versie, en die heb ik.
  zondag 13 juli 2008 @ 12:44:57 #133
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_60072981
quote:
Op vrijdag 11 juli 2008 11:24 schreef Chriz2k het volgende:
[ afbeelding ]

Mijn nieuwe slaghout, een Head Microgel Prestige Pro !
Verkerk speelt met de Prestige ja. Ik weet alleen niet of hij met die Pro speelt of niet....

Ik heb er trouwens een keer mee gespeeld en hij is totaal anders dan mijn Prestige. Tenminste, de versie waar ik mee heb gespeeld. Hij had een balanspunt dat totaal ergens anders ligt.

Nu zie ik wel dat de Pro en de gewoon Prestige verschillende balanspunten hebben dus het zou kunnen dat een van 2en wel hetzelfde is als die van mij.

Ik heb de LM Prestige...
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_60093124
Gisteren mijn eerste toernooizege ooit gehaald In de koningsklasse nog wel ........................... HE8 :$ Maar mijn doel voor dit seizoen was om een keer een toernooi te winnen, dus dat is gehaald. Volgende toernooien speel ik in de 7, dus hopelijk kom ik dan mensen met iets meer techniek en balsnelheid tegen.
pi_60093542
Vanavond van start op een regionaal toernooitje met zo weinig inschrijvingen dat allebei m'n onderdelen in poule-vorm zijn. Resultaat: 7 partijen in 5 dagen en evt nog 2 finales. Hoef niet te klagen over gebrek aan ritme iig ;-)
Life is life
pi_60096519
Over twee weken begint mijn toernooitje! DE6 en GD6 met een 'nieuwe' mixpartner. Ik ben benieuwd. Wel zin in!

Heb wel een gekneusde teen, maar met ingetapede (?) teen gaat het tennissen prima!
pi_60128339
Hallo!

Nog nooit eerder iets gepost hier, maar erg leuk om jullie wedstrijdverslagen te lezen. Ikzelf tennis nu ongeveer een jaartje en speel over twee weken een toernooi in de HE7. Hopen op een beetje gunstige loting.
pi_60140473
Welkom!

Welk toernooi ga je spelen? Knap trouwens, dat je na een jaartje tennis al meedoet in de 7. Ik moet zelf donderdag in de 7 spelen tegen iemand die mijn tegenstander van een toernooi van het voorjaar met 62 63 verslagen heeft. Ik heb tegen die jongen toen 57 46 verloren, maar vond dat niet zo verwonderlijk omdat ik hem erg op MV vond lijken qua uiterlijk en fysiek (en daarna aan de bar ook nog qua tankvermogen;))
pi_60141992
Maandag 2 potten gespeeld, single verloren in 3en, dubbel ruim gewonnen in 2 sets.
Gister single dik gewonnen in 2 sets. 4e persoon in poule heeft opgegeven, dus ik krijg in de finale revanche voor mijn verliespartij van maandag
Komende 3 avonden dubbelen, als het net zo gaat als eerder deze week heb ik er vertrouwen in dat het 3 winstpartijen worden
Life is life
  woensdag 16 juli 2008 @ 13:51:16 #140
27454 InTrePidIvity
Looks like it's broken...
pi_60143708
Gisteren even een avondje vrij gespeeld en het was echt dramatisch! Ik hield m'n racket zowat in een penhoudersgreep vast, zo gesloten sloeg ik ze. In m'n eerste twee service-games heb ik één service ingeslagen
...it's rielie broken... It's rielie, rielie broken... Let's go wecycle!
[Tournament] Beste Remake
  woensdag 16 juli 2008 @ 14:01:08 #141
82726 The_BoezelaaR
Chronisch vliefd
pi_60143971
Spelen er nog mensen uit de buurt van Noord-Holland?

Mijn studententennisvereniging kiest altijd een toernooi uit in de zomer om een week met tenten en al lekker te gaan kamperen, en dit jaar is het een toernooi in Den Helder geworden.

Iemand die het Tong-toernooi kent en er wat over weet te vertellen?
I don't trust books. They're all facts and no heart
Online poker is more addicting than snorting cocaine off Jessica Alba’s tits
Sam Querrey en John Isner, culthelden in wording!
pi_60144093
quote:
Op woensdag 16 juli 2008 14:01 schreef The_BoezelaaR het volgende:

Mijn studententennisvereniging kiest altijd een toernooi uit in de zomer om een week met tenten en al lekker te gaan kamperen, en dit jaar is het een toernooi in Den Helder geworden.

Dan hadden jullie beter voor het Badgastentoernooi in Egmond aan Zee kunnen gaan. -edit- Nouja, ook niet echt, want daar spelen ze alleen categorie 3 t/m 5.

Tongtoernooi heb ik nog nooit gespeeld, dus daar kan ik niks over zeggen .

[ Bericht 4% gewijzigd door Chriz2k op 16-07-2008 14:41:17 ]
pi_60144860
quote:
Op woensdag 16 juli 2008 11:34 schreef kleinelievewolff het volgende:

Welk toernooi ga je spelen?
Sla raak open, ergens in groningen
pi_60241437
HE 5 finale verloren, HD 6 gewonnen
Geen slecht toernooi zou je zeggen, rating (vooral enkel) is echter wel achteruit gegaan
DSS
Life is life
pi_60242528
quote:
Op woensdag 16 juli 2008 14:01 schreef The_BoezelaaR het volgende:

Ik kom net terug van een week texel, (tesseltoernooi) en het was geweldig

Meteen ook twee toernooien gewonnen (alleen de single wat minder)....Vorig jaar (zonder mij) waren we met zijn allen naar Fellenoord gegaan (Eindhoven) en nu dus texel...Gaat zeker een traditie worden, maar Den Helder?
Waarschijnlijk gewoon weer Texel volgend jaar...Beviel me wel!
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_60342120
Maandag HE7 tegen de nummer 2 geplaatst , zal heel lastig worden.
pi_60342339
quote:
Op vrijdag 25 juli 2008 14:24 schreef OG_Loc het volgende:
Maandag HE7 tegen de nummer 2 geplaatst , zal heel lastig worden.
omdat hij 2e geplaatst is? dat zegt echt niet alles hoor, voor het zelfde geld is het een opoe die in de ouwe lullen competitie een paar potjes gewonnen heeft
pi_60346299
Hij is 16 en heeft al redelijk veel toernooien gewonnen (toernooi.nl )
pi_60349898
quote:
Op vrijdag 25 juli 2008 18:00 schreef OG_Loc het volgende:
Hij is 16 en heeft al redelijk veel toernooien gewonnen (toernooi.nl )
hard mee slaan
  zondag 27 juli 2008 @ 16:44:52 #150
118904 Vector_SLD
Carpe noctem
pi_60379785
Moest vandaag spelen op een open toernooi in Papendrecht, is de hal afgebrand en asbest vrijgekomen .
Dwalen kan iedereen, maar alleen dwazen volharden in hun dwaling.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')