he, alleen als ik het zelf wil hequote:De kans dat je het finaleweekend niet haalt is zo aanwezig altijd
Verkerk speelt met de Prestige ja. Ik weet alleen niet of hij met die Pro speelt of niet....quote:Op vrijdag 11 juli 2008 11:24 schreef Chriz2k het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn nieuwe slaghout, een Head Microgel Prestige Pro!
Dan hadden jullie beter voor het Badgastentoernooi in Egmond aan Zee kunnen gaan. -edit- Nouja, ook niet echt, want daar spelen ze alleen categorie 3 t/m 5.quote:Op woensdag 16 juli 2008 14:01 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Spelen er nog mensen uit de buurt van Noord-Holland?
Mijn studententennisvereniging kiest altijd een toernooi uit in de zomer om een week met tenten en al lekker te gaan kamperen, en dit jaar is het een toernooi in Den Helder geworden.
Iemand die het Tong-toernooi kent en er wat over weet te vertellen?
Ik kom net terug van een week texel, (tesseltoernooi) en het was geweldigquote:Op woensdag 16 juli 2008 14:01 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Spelen er nog mensen uit de buurt van Noord-Holland?
Mijn studententennisvereniging kiest altijd een toernooi uit in de zomer om een week met tenten en al lekker te gaan kamperen, en dit jaar is het een toernooi in Den Helder geworden.
Iemand die het Tong-toernooi kent en er wat over weet te vertellen?
omdat hij 2e geplaatst is? dat zegt echt niet alles hoor, voor het zelfde geld is het een opoe die in de ouwe lullen competitie een paar potjes gewonnen heeftquote:Op vrijdag 25 juli 2008 14:24 schreef OG_Loc het volgende:
Maandag HE7 tegen de nummer 2 geplaatst, zal heel lastig worden.
hard mee slaanquote:Op vrijdag 25 juli 2008 18:00 schreef OG_Loc het volgende:
Hij is 16 en heeft al redelijk veel toernooien gewonnen(toernooi.nl
)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |