Zochten ze nog een dubbelpartner voor Martin?quote:Op woensdag 11 juni 2008 21:57 schreef Chriz2k het volgende:
Er belde zojuist een toernooileider om mij over te halen aan zijn toernooi mee te doen, dan ben je écht een hele grote hoor!
Met 30 bye's?quote:Op woensdag 11 juni 2008 22:15 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Ik neem aan van wel, vorig jaar was het een schema van 32.
nee thank god was het niet matchpoint voor inderdaad...quote:Op maandag 9 juni 2008 14:23 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
T was een matchpoint tegen als ik het goed lees.
Best jammer inderdaad, ik moet ook om 19:00...quote:Op zaterdag 21 juni 2008 13:26 schreef dekouwe het volgende:
oh lekker druk duszie dat je morgen ook weer mag bij marquette. ik moet vanavond om 19:00 al proberen te verzetten maarja mislukt
Ik was heeeel toevallig voor 8-en klaarquote:Op maandag 23 juni 2008 10:25 schreef Norrage het volgende:
Yay, 2 dubbels gewonnen gister
Allebei in straight sets, de 3setters waren in de halve finaleterwijl de beste spelers ongetwijfeld vandaag tegen ons hadden, dus ik kan wel zeggen dat het goed ging
Voor de mix een prijs van 40 euro voor een restaurant, per persoondat wordt lekker eten
![]()
en chris en de kouwe, het was vast niet zo heel gezellig of wel?
.
Ahhh gefeliciteerd knul zie je volgende tegenstander staan jongen van bakkum, hij is in vorm staat de laatste paar weken ook erg lekker te spelen.quote:Op donderdag 26 juni 2008 23:54 schreef Chriz2k het volgende:
Gewoon 6-1 6-1 van de als eerste geplaatste gewonnen, nog een 2,6 mee gescoord ook!
Het is trouwens best rustig hier [ afbeelding ].
Dankje, wordt wel een leuke wedstrijd denk ik, heb hem al een hele tijd niet gezien.quote:Op vrijdag 27 juni 2008 00:28 schreef dekouwe het volgende:
[..]
Ahhh gefeliciteerd knul zie je volgende tegenstander staan jongen van bakkum, hij is in vorm staat de laatste paar weken ook erg lekker te spelen.
ga je trouwens nog kijken bij biesterbos open ?
clinic door van lottum en sluijter als opening en gaan geruchten nu djokovic is uitgeschakeld bij wimbledon dat hij bij ze broertje komt kijken ( die doet mee )
Ik zal het morgen voor je navragen zou zo maar heel goed kunnen.quote:Op vrijdag 27 juni 2008 00:40 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Ik zag Djokovic vorige week al staan in de acceptatielijst inderdaad, is die nummer één het broertje van Kuznetsova?
Niet van de baan afgerost, maar wel met 7-6 6-4 gewonnen, dus in mijn derde jaar als 4 nu eindelijk mijn eerste finalequote:Op vrijdag 27 juni 2008 22:57 schreef dekouwe het volgende:
He chris,
even na gevraagd het is niet bekend bij de organisatie of die dude het broertje van is.
en heb je dat jochie nog van die baan afgerost daar in heemskerk ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |