abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_59319973
quote:
Op woensdag 11 juni 2008 22:14 schreef Komakie het volgende:

[..]

Verder doet er nog wel iemand mee?

Ik neem aan van wel, vorig jaar was het een schema van 32 .
pi_59321995
quote:
Op woensdag 11 juni 2008 21:57 schreef Chriz2k het volgende:
Er belde zojuist een toernooileider om mij over te halen aan zijn toernooi mee te doen, dan ben je écht een hele grote hoor !
Zochten ze nog een dubbelpartner voor Martin?
  donderdag 12 juni 2008 @ 12:37:40 #103
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_59332187
quote:
Op woensdag 11 juni 2008 22:15 schreef Chriz2k het volgende:

[..]

Ik neem aan van wel, vorig jaar was het een schema van 32 .
Met 30 bye's?

Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_59338537
quote:
Op maandag 9 juni 2008 14:23 schreef Phaelanx_NL het volgende:

[..]

T was een matchpoint tegen als ik het goed lees.
nee thank god was het niet matchpoint voor inderdaad...

Nou ik ben er nu weer vanaf gelukkig, maar ik heb het echt nog tot dinsdag goed gevoeld...Werd wel een beetje bang....Ik voel nog wel wat, maar niet heel veel gelukkig..>Zaterdag hoef ik pas weer te spelen...meteen 2 halve finales
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_59386266
Mijn laatste wedstrijd van de poule, afgelopen maandag, gewonnen in drie tie-breaks. Die laatste tie-break is niet gebruikelijk, maar het moest van de wedstrijdleiding, vanwege de tijd. We hebben in totaal drie uur en tien minuten op de baan gestaan (en zodoende niets van Nederland - Italië gezien, alleen gejuich gehoord vanuit de kantine en vuurwerk gezien toen het afgelopen was ).

Maarja, wel gewonnen. Nu blijf ik hopelijk zes voor de single. Had setpoints gehad op 5-2 in de eerste set en matchpoints op 5-4 tweede set. Twee matchpoints tegen gehad op 5-6 derde set, maar die gelukkig weg kunnen werken.

Mijn tegenstandster van zondag heeft ruim gewonnen van mijn tegenstandster van maandag, die overwinning had ik wel verwacht, dus ik sta niet in de finale. Vind het eigenlijk wel prima, want ben momenteel érg druk met school.

Clubkampioenschappen gaat niet door voor mij, m'n mixpartner wilde niet meer. Wispelturig figuur...

Misschien in juli nog een toernooi mixen (met andere partner uiteraard ) en heb me opgegeven voor wintercompetitie. Is om de week zondags, in een ballon op kunstgras. Lijkt me wel leuk.
pi_59428678
Na competitie nog geen toernooi gespeeld omdat we druk aan t klussen waren in ons huisje
Eerst huisie afmaken en nog een cursus voor ik weer ga spelen

Gister ff voor 2 toernooien in 2e helft juli opgegeven: 1x HD5 en 1x HE 5 & HD 6
Life is life
pi_59526923
Zondag al mijn eerste wedstrijd met 6-3 6-1 gewonnen, morgen de kwartfinale tegen de als 3e geplaatste.
pi_59568522
7-6 6-3 gewonnen, was echt een ernstige partij !

Ik speelde tegen een gozer van een jaar of 35, vroeger altijd 3 geweest, maar echt 75% van de ballen kwamen met slice terug, maar ik vind het gelukkig wel fijn als ik lekker kan kutten met slicejes en toverballen, dus uiteindelijk toch nog een mooie winst.

Morgen tegen een jongen van 16, voor het eerst sinds tijden dat ik eens de oudste ben .
pi_59575554
oh lekker druk dus zie dat je morgen ook weer mag bij marquette. ik moet vanavond om 19:00 al proberen te verzetten maarja mislukt
sudo is powerrrr
pi_59575622
quote:
Op zaterdag 21 juni 2008 13:26 schreef dekouwe het volgende:
oh lekker druk dus zie dat je morgen ook weer mag bij marquette. ik moet vanavond om 19:00 al proberen te verzetten maarja mislukt
Best jammer inderdaad, ik moet ook om 19:00...

Maar er hangt een groot scherm in de kantine, dus dat wordt ook wel gezellig !
pi_59590044
Ik zou morgen Friesland Cup mogen spelen (mag de beste selectie van een vereniging heen zegmaar). Krijg ik me daar vannacht toch een enoooorme blaasontsteking!!!

Dag Friesland Cupje!

Het meisje waar ik vorige week zondag van had verloren in drie sets, was trouwens uiteindelijk toernooiwinnares geworden. Naja had ze ook wel verdiend.
pi_59620320
Yay, 2 dubbels gewonnen gister
Allebei in straight sets, de 3setters waren in de halve finale terwijl de beste spelers ongetwijfeld vandaag tegen ons hadden, dus ik kan wel zeggen dat het goed ging
Voor de mix een prijs van 40 euro voor een restaurant, per persoon dat wordt lekker eten

en chris en de kouwe, het was vast niet zo heel gezellig of wel?
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_59621230
Bij mij was het wel gezellig in ieder geval, de kantine zat stampvol , al wisselde de sfeer vreemd genoeg wel een paar keer .

Alleen de voorafgaande halve finale totaal onnodig verloren met 7-5 6-2, eerste set met 5-2 voorgestaan en op 5-4 30-0 kreeg ik een hele simpele smash, maar door dat kut french court ging ik keihard op mijn bek, met bloedende knieën als gevolg .

Maargoed, eerste wedstrijd van het volgende toernooi met 6-1 6-3 gewonnen gister, en dat is in ieder geval weer op mijn geliefde gravel .
pi_59677940
Ongeloofelijk ik heb het effe helemaal gehad met dubbels ! vooral die mix
waar ik vorig jaar bijna alles won vlieg ik er nu steeds uit.
sudo is powerrrr
pi_59680489
quote:
Op maandag 23 juni 2008 10:25 schreef Norrage het volgende:
Yay, 2 dubbels gewonnen gister
Allebei in straight sets, de 3setters waren in de halve finale terwijl de beste spelers ongetwijfeld vandaag tegen ons hadden, dus ik kan wel zeggen dat het goed ging
Voor de mix een prijs van 40 euro voor een restaurant, per persoon dat wordt lekker eten

en chris en de kouwe, het was vast niet zo heel gezellig of wel?
Ik was heeeel toevallig voor 8-en klaar snel naar huis dus had alleen de eerste 6 min gemist. Overigens schandalig maar twee banen ingepland.
sudo is powerrrr
pi_59683648
Vorige week voor het eerst sinds een jaar weer toernooitje gespeeld nadat ik het plezier in tennis een beetje kwijt was. Vanaf m'n 4e non stop tot nu m'n 18e tennissen ben je op een gegeven moment er ook wel even klaar mee. Maar in de HD4 toch 2 rondjes gewonnen toen heel stom verloren en in de HD5 finale gespeelt maar toen de finale zondag was, na NL-RUS had ik er helemaal geen zin in en die verloren maar voor het eerst sinds tijden weer leuk getennist!
Verdomde eigenwijs
Viva la afca
  donderdag 26 juni 2008 @ 14:05:43 #117
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_59704924
Ik ga pas eind juli / begin augustus nog 2 toernooitjes spelen.
Niet te veel want ik wil natuurlijk wel weer 5 worden. Staat toch nog net iets meer acceptabel voor een leraar dan 6

hoewel ik waarschijnlijk wel 5 wordt in de dubbel. Dat is wel minder maar als ik denk dat 4.5 toch lastig wordt...
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_59720584
Gewoon 6-1 6-1 van de als eerste geplaatste gewonnen, nog een 2,6 mee gescoord ook !

Het is trouwens best rustig hier .
pi_59721237
ja dat snap ik ook niet....ik heb in mijn huidige toernooitje weer eens een walkover gekregen...
en het broertje van een goede vriend van me heeft even van Steven Korteling gewonnen (die 1.3 staat)

veel meer heb ik ook niet te vertellen
pi_59721285
quote:
Op donderdag 26 juni 2008 23:54 schreef Chriz2k het volgende:
Gewoon 6-1 6-1 van de als eerste geplaatste gewonnen, nog een 2,6 mee gescoord ook !

Het is trouwens best rustig hier [ afbeelding ].
Ahhh gefeliciteerd knul zie je volgende tegenstander staan jongen van bakkum, hij is in vorm staat de laatste paar weken ook erg lekker te spelen.

ga je trouwens nog kijken bij biesterbos open ?

clinic door van lottum en sluijter als opening en gaan geruchten nu djokovic is uitgeschakeld bij wimbledon dat hij bij ze broertje komt kijken ( die doet mee )
sudo is powerrrr
pi_59721513
quote:
Op vrijdag 27 juni 2008 00:28 schreef dekouwe het volgende:

[..]

Ahhh gefeliciteerd knul zie je volgende tegenstander staan jongen van bakkum, hij is in vorm staat de laatste paar weken ook erg lekker te spelen.

ga je trouwens nog kijken bij biesterbos open ?

clinic door van lottum en sluijter als opening en gaan geruchten nu djokovic is uitgeschakeld bij wimbledon dat hij bij ze broertje komt kijken ( die doet mee )
Dankje, wordt wel een leuke wedstrijd denk ik, heb hem al een hele tijd niet gezien.

Ik zag Djokovic vorige week al staan in de acceptatielijst inderdaad, is die nummer één het broertje van Kuznetsova ?

Justin Eleveld heb ik vroeger nog tegen gespeeld, heel erg getalenteerde gozer.
Alban Meuffels en David Pel ook nog tegen gespeeld.

Lennard en Paul in de kwalificatie, hopelijk komen ze erdoor, maar ik kom in ieder geval wel eventjes een kijkje nemen denk ik !
pi_59722026
quote:
Op vrijdag 27 juni 2008 00:40 schreef Chriz2k het volgende:

[..]
Ik zag Djokovic vorige week al staan in de acceptatielijst inderdaad, is die nummer één het broertje van Kuznetsova ?

Ik zal het morgen voor je navragen zou zo maar heel goed kunnen.

Vorig jaar won Lennard 2 partijtjes in de kwali maar verloor hij de 3e om door te komen in het hoofd toernooi dus dat was wel jammer die paul ken ik niet.

Kim mag dit jaar niet meer mee doen (18+) geloof dat ze vorig jaar met rene reinhard dubbelde maar toen lag ze er ook snel uit dacht ik.
sudo is powerrrr
pi_59742890
He chris,

even na gevraagd het is niet bekend bij de organisatie of die dude het broertje van is.
en heb je dat jochie nog van die baan afgerost daar in heemskerk ?
sudo is powerrrr
pi_59756536
quote:
Op vrijdag 27 juni 2008 22:57 schreef dekouwe het volgende:
He chris,

even na gevraagd het is niet bekend bij de organisatie of die dude het broertje van is.
en heb je dat jochie nog van die baan afgerost daar in heemskerk ?
Niet van de baan afgerost, maar wel met 7-6 6-4 gewonnen, dus in mijn derde jaar als 4 nu eindelijk mijn eerste finale !
pi_59777581
1-6 7-6 5-7 verloren !
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')